IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

23 Oldal V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Szolgáltatások, Értékelések, Státuszok, Ismerj+ oldal
VateraMod
hozzászólás 2014-01-15 22:26
Létrehozva: #21





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(factor743 @ 2014-01-15 18:48) *
...sajnos nem tud mit tenni mikor egy aukcion azt a kiírást látja hogy akinek nincs értékelése ne is licitáljon.Gondolom mindenki érti mit is akarok ebből kihozni..
Mint írtam is az elején ez csak egy megjegyzés.

Tisztelt factor743!

Ha ilyen diszkriminatív kikötést lát, akkor jelezze a Kapcsolatfelvételen át és a felelős kollégák megteszik a szükséges intézkedéseket.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
factor743
hozzászólás 2014-01-15 19:48
Létrehozva: #22


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-01-08 18:22
Azonosító: 2 093 499



Nem egy egetverő dolog amit megszeretnék jegyezni az értékelésekkel kapcsolatban.Úgy tudom hogy az értékelés engem tanusit hogy gyakorlatilag nem sumák ember vagyok,vagyis jól csinálom a vásárlásaim,eladásaim.
Nagyon sok esetben nem kapom meg a nekem járó értékelést,ez nem is olyan nagy dolog .
De például van egy kezdő vaterás akinek 0 értékelése van ,és nem adják meg neki azt az 1 értékelést..sajnos nem tud mit tenni mikor egy aukcion azt a kiírást látja hogy akinek nincs értékelése ne is licitáljon.Gondolom mindenki érti mit is akarok ebből kihozni..
Mint írtam is az elején ez csak egy megjegyzés.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Suzanna065
hozzászólás 2013-10-01 13:08
Létrehozva: #23


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-10-24 19:21
Azonosító: 1 406 481



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 11:26) *
Tisztelt Suzanna065!

Most néztem a személyes menüjében (eladás fül / értékelések menü) és minden további nélkül beállítható az összes szokásos opció.
Tehát, a sikeresség és akár a negatív értékelés is.


Kedves VateraBenz!
Köszönöm szépen a gyors választ.Így megtaláltam.
További szép napot kívánok!
Suzanna065
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 11:26
Létrehozva: #24


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 936
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Suzanna065 @ 2013-10-01 11:06) *
...Egyesével meg nem tudom értékelni,mert az is ugyanazt mutatja,mint többszörösnél,azaz csak pozitívat,s hogy sikeres volt - és ebbe nem megyek bele.

Tisztelt Suzanna065!

Most néztem a személyes menüjében (eladás fül / értékelések menü) és minden további nélkül beállítható az összes szokásos opció.
Tehát, a sikeresség és akár a negatív értékelés is.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Suzanna065
hozzászólás 2013-10-01 11:06
Létrehozva: #25


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-10-24 19:21
Azonosító: 1 406 481



Szép napot mindenkinek!:-)

Nagy nehezen megtaláltam ezt a topikot.:-)
Tanácsot szeretnék kérni.Több,mint egy hónapja leütöttem 2 terméket,ki is fizettem,de nem kaptam meg.Felvettem a kapcsolatot ezügyben a Vaterával,folyamatban van.
Ettől függetlenül értékelni szeretném az eladót,negatívra.
Többszörös értékelés nem megy,mert az csak pozitívat enged,úgyhogy ez kilőve.Egyesével meg nem tudom értékelni,mert az is ugyanazt mutatja,mint többszörösnél,azaz csak pozitívat,s hogy sikeres volt - és ebbe nem megyek bele.
Nem kellett eddig negatívra értékelnem senkit,lehet,ez miatt nem találom.Eddig olyan aranyos,kedves eladókkal hozott össze a Sors.:-)
Megköszönöm,ha segít nekem valaki.
Üdvözlettel: Suzanna065
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-09-19 09:34
Létrehozva: #26


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 264
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tymbazar @ 2013-09-19 09:06) *
Nagyon köszönöm a gyors választ! Szép napot!

Neked is szépet, szárazabbat.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tymbazar
hozzászólás 2013-09-19 09:06
Létrehozva: #27


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 40
Regisztrált: 2013-02-22 11:39
Azonosító: 2 009 674



IDÉZET(zejopy @ 2013-09-19 09:03) *
Most legyél kicsit türelemmel. Várj estig, mert szerintem a névváltozások miatt nagyon el vannak havazva. Ha holnapig nem kapsz választ, akkor a ticket számos levélre válaszolva érdeklődj kedvesen.


Nagyon köszönöm a gyors választ! Szép napot!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-09-19 09:03
Létrehozva: #28


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 264
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tymbazar @ 2013-09-19 09:01) *
Jó reggelt mindenkinek! Lehet,hogy rossz helyen kérdezem ( akkor elnézést kérek ). Kedden kértem az ügyfélszolgálatot,hogy töröljék a negatív értékelésemet.Utána kaptam egy értesítőt,hogy lehetőleg 36 óra múlva elbírálják az esetemet. Mivel nem kaptam értesítőt ezért szeretném megkérdezni,hogy hol érdeklődjek? A kapcsolatfelvételen keresztűl vagy a kapott e-mailre válaszólva? A választ előre is köszönöm.

Most legyél kicsit türelemmel. Várj estig, mert szerintem a névváltozások miatt nagyon el vannak havazva. Ha holnapig nem kapsz választ, akkor a ticket számos levélre válaszolva érdeklődj kedvesen.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tymbazar
hozzászólás 2013-09-19 09:01
Létrehozva: #29


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 40
Regisztrált: 2013-02-22 11:39
Azonosító: 2 009 674



Jó reggelt mindenkinek! Lehet,hogy rossz helyen kérdezem ( akkor elnézést kérek ). Kedden kértem az ügyfélszolgálatot,hogy töröljék a negatív értékelésemet.Utána kaptam egy értesítőt,hogy lehetőleg 36 óra múlva elbírálják az esetemet. Mivel nem kaptam értesítőt ezért szeretném megkérdezni,hogy hol érdeklődjek? A kapcsolatfelvételen keresztűl vagy a kapott e-mailre válaszólva? A választ előre is köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-09-13 01:14
Létrehozva: #30


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 957
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(dorkacicka @ 2013-09-13 00:53) *
Szerintem a nyertesnek időben kellett volna kérnie a licittörlést, hiszen ha jól értettem, fel is hívtad őt. Ha túllicitálnak, aztán valaki hirtelen visszavonja, mért lennél köteles átvenni? Túllicitálnak, keresel másik terméket, megveszed, és utána közlik veled, hogy mivel licittörlés volt itt meg itt, ezért ezt is ki kell fizetned, nem baj, ha lesz belőle otthon 3 db...... Szerintem ez totál nem így van! Ez a két emberen múlik, hogy mit beszélnek meg egymással. Ha velem ilyen lenne, és én közben vettem volna másikat, vagy nem kell már stb. és licittörlés miatt vezetnék, akkor én is licittörlést kérnék.

Érdekes kérdés. Mi van ha sok idő telik el a váratlan győzelemig, akár több hét? Ennyi idő alatt bármi megeshet. Nem vagyunk egyformák. Én pl. ha elérem az általam maximumnak szánt licitet, majd mégis megelőznek, teljesen elvesztem az érdeklődésem. Ha nagyon kell az adott holmi, rögvest keresek másikat. Persze tudom, kötelez az ajánlatom, de több nap után méltányolható az érdekmúlás. Mi van akkor, ha az eladó nem megy bele a törlésbe, pedig én vettem közben máshol olyat? Kínos helyzet, talán a volt vesztesből lett nyertes döntésére kéne bízni, érdekli-e még. Persze ezt a szabadságot időkorlátok közé szorítanám, semmiképp nem lehetne élni vele az utolsó napon, vagy órákban, mert akkor azért a fentebb említett érdekmúlásra hivatkozni nem életszerű.

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2013-09-13 01:18


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dorkacicka
hozzászólás 2013-09-13 00:53
Létrehozva: #31


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2012-06-19 09:59
Azonosító: 1 762 250



Szerintem a nyertesnek időben kellett volna kérnie a licittörlést, hiszen ha jól értettem, fel is hívtad őt. Ha túllicitálnak, aztán valaki hirtelen visszavonja, mért lennél köteles átvenni? Túllicitálnak, keresel másik terméket, megveszed, és utána közlik veled, hogy mivel licittörlés volt itt meg itt, ezért ezt is ki kell fizetned, nem baj, ha lesz belőle otthon 3 db...... Szerintem ez totál nem így van! Ez a két emberen múlik, hogy mit beszélnek meg egymással. Ha velem ilyen lenne, és én közben vettem volna másikat, vagy nem kell már stb. és licittörlés miatt vezetnék, akkor én is licittörlést kérnék.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-08-15 17:59
Létrehozva: #32


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 264
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(EbiHall @ 2013-08-15 14:54) *
Sziasztok!
Egy érdekes esetet osztanék meg.
...

Talán tévedek, de szerintem a vevő a licitálásával ígéretet tesz, ami az aukció futási ideje alatt kötelezi őt. Bármikor előfordulhat, hogy az őt túllicitáló egyén kiesik, és akkor visszanyeri a vezetést. Tehát, abban az esetben kötelezi az ajánlata. Amennyiben meggondolja magát, ő is kérhet licittörlést, te pedig mérlegelheted, hogy törlöd-e.
Nem tetted rosszul, hogy eleget tettél a licittörlési kérelemnek, mert ha már kéri, akkor biztosan baj lesz vele, ha mégis megnyeri. Érzésem szerint a mostani vevődnek át kellene vennie az árut. De lehet, hogy nincs igazam.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EbiHall
hozzászólás 2013-08-15 14:54
Létrehozva: #33


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-17 02:01
Azonosító: 1 415 379



Sziasztok!
Egy érdekes esetet osztanék meg.
Nyertes vevőm másik termékre is licitált, majd miután ott túllicitálták, postázást kért az első nyereményre. Ebből azt szűrtem le, hogy a második termékről lemondott. Említett terméknél a túllicitáló az aukció lejárta előtt kb. 6 órával licit törlést kért, mert nem tart rá igényt. Elvileg nem törlök licitet, de igyekszem azért rugalmas lenni, elolvastam a nyertes értékeléseit és úgy gondoltam, jobban járok, ha inkább törlöm, több más eladót már cserben hagyott.
Korábbi vevőmet telefonon értesítettem, hogy megint nyertes lett. Mondta, hogy már nem szeretné megvásárolni, elfogadtam és megígértem, ha licittörlést kér, az övét is törlöm. Erre azonban csak az utolsó pillanatban került sor, és akkor már én nem voltam internet-közelben.
Én felajálottam a sikertelen + semleges értékelést, megspórolva a jutalékot, de ő felvállalta azt. Sajnos. Úgy éreztem, hogy ez inkorrekt eljárás vele szemben, hiszen azért kellene most 200 ft-ot fizetnie, mert én töröltem egy megbízhatatlan alak licitjét. Úgyhogy inkább adtam poz. értékelést és benyelem én a jutalékot, hiszen én voltam a a világ dolgaiban kevésbé tájékozott:), plusz én akartam a törléssel megspórolni a kellemetlenséget.
Jól érzem, ugye, hogy kár volt törölni a licitet? A megbízhatatlan vevő ezzel mindent megúszott, a rendes vevő meg én meg megszívtuk. Anyagilag meg én :-(
Hasonló esetre van valakinek jó megoldás javaslata?
Köszi előre is.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-08-06 12:09
Létrehozva: #34


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 936
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(nagysandor88 @ 2013-08-06 11:29) *
köszönöm azért.a jövőben nem lehet az ilyen problémákra valami megoldást találni?
az én értékelésemtől számítva azért eltelt jó pár hét mire inaktív lett.
kereken 1 hónap telt el a leütéstől az úriember utolsó belépéséig.azért az nem kevés...

Az értékelés elkészítéséről mindenki önállóan dönthet, ezt a jövőben sem kívánjuk korlátozni. Sőt, további egyszerűsítések várhatóak.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagysandor88
hozzászólás 2013-08-06 11:29
Létrehozva: #35


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-02-21 13:29
Azonosító: 1 427 223



IDÉZET(svejku @ 2013-08-05 17:54) *
Ha az eladód végleg inaktív, akkor sajnos sehogy.

köszönöm azért.a jövőben nem lehet az ilyen problémákra valami megoldást találni?
az én értékelésemtől számítva azért eltelt jó pár hét mire inaktív lett.
kereken 1 hónap telt el a leütéstől az úriember utolsó belépéséig.azért az nem kevés...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-08-05 17:54
Létrehozva: #36


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 916
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(nagysandor88 @ 2013-08-05 17:46) *
....hogyan tudnám behajtani ezt az 1 pozitív értékelést? köszönöm.üdv

Ha az eladód végleg inaktív, akkor sajnos sehogy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagysandor88
hozzászólás 2013-08-05 17:46
Létrehozva: #37


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-02-21 13:29
Azonosító: 1 427 223



sziasztok!
1 olyan problémám lenne, hogy sikeres adás-vétel után értékeltem (pozitívan) és nem jött rá válasz értékelés (én voltam a vevő).közben megnéztem az illető oldalát és inaktív lett.mivel nekem van 1 negatívom, amit azért kaptam mert 24 órán belül utaltam ,hibás terméket kaptam ,nem válaszoltak üzeneteimre ,negatív miatt én is negatívot kaptam és nem volt sok tranzakcióm eléggé megviselte a %-om.szóval arra akarok kilyukadni, hogy minden pozitív értékelésre szükségem lenne, mert sok eladónál 98%-ra van állítva vásárlási lehetőség.hogyan tudnám behajtani ezt az 1 pozitív értékelést?köszönöm.üdv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-04 23:04
Létrehozva: #38


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 264
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(ecopower @ 2013-06-04 22:43) *
Használt TV-t árultam,de az utolsó pillanatban elromlott.
Visszautaltam az árát,sőt egy kicsit többet is,tekintettel az utalás költségére.
Megértő és türelmes volt a vevő(jelölt),így azután zavar,hogy nem tudom pozitívra értékelni.
Úgy teszek,ahogyan ajánlottad,még ha nem is értek teljesen egyet vele.Köszönöm.

Nekem tetszik, ahogy eljártál. Ha azt jelölöd be, hogy létrejött az adásvétel, akkor ki kell fizetned a jutalékot, ez 300 Ft. Ebben az esetben tudsz pozitív értékelést adni. Te tudod, hogy akarsz-e erre a dologra még pluszban ennyit áldozni.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-06-04 22:52
Létrehozva: #39


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 916
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(ecopower @ 2013-06-04 21:47) *
Miért nem értékelhetek valakit pozitívan azért, mert nem jött össze az üzlet, ráadásul egyik fél sem tehet róla?

Ennek megvan a nagyon komoly oka, látom nem vagy kezdő, kicsit belegondolsz rájössz. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ecopower
hozzászólás 2013-06-04 22:43
Létrehozva: #40


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2008-01-30 21:18
Azonosító: 98 234



Használt TV-t árultam,de az utolsó pillanatban elromlott.
Visszautaltam az árát,sőt egy kicsit többet is,tekintettel az utalás költségére.
Megértő és türelmes volt a vevő(jelölt),így azután zavar,hogy nem tudom pozitívra értékelni.
Úgy teszek,ahogyan ajánlottad,még ha nem is értek teljesen egyet vele.Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

23 Oldal V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-03 06:46