IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

712 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
zejopy
hozzászólás Tegnap, 20:49
Létrehozva: #1


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(puttonyos @ 2014-09-19 19:41) *
Igen, erről most eszembe jutott egy nehéz eset: kisebb konfliktus kerekedett egy adásvételből (nem komoly), melyet a vevő telefononm gondolt rendezni, igenám, de én épp zuhanyoztam, orvoshoz indultunk volna a gyerekemmel, ő is valahova időpontra ment, s miután kb. 4-5 percig nem jutottunk dűlőre, közöltem vele, hogy szerintem mindkettőnknek alkalmatlan az idő, nem megfelelő a hangulatunk, stb., halasszuk nyugisabb időre. majd aztán valóban emailben megbeszéltük, kölcsönösen elnézést kértünk egymástól, ha feszültebbek voltunk, s pozitívval zárult az adásvétel smile.gif

Na igen, nehéz akkor rugalmasan kedvesnek lenni, amikor az emberre éppen készül rádőlni a ház. mosking.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
puttonyos
hozzászólás Tegnap, 19:41
Létrehozva: #2


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-12-27 12:39
Azonosító: 1 417 185



IDÉZET(zejopy @ 2014-09-19 17:37) *
Én újabban kedvesen közlöm, hogy sajnos nagyon rosszkor hív, nincs nálam sem papír, sem más, és nem is tudok most vele beszélni, eleve fel sem vehettem volna a telefont. Persze én vagyok a keresett eladó, de írtam/írni fogok e-mailt és akkor ott mindent megbeszélhetünk.
A legszebb, amikor sms-ben kérnek banki adatokat, meg ilyeneket. Na ez elől mereven elzárkózom. unsure.gif



Igen, erről most eszembe jutott egy nehéz eset: kisebb konfliktus kerekedett egy adásvételből (nem komoly), melyet a vevő telefononm gondolt rendezni, igenám, de én épp zuhanyoztam, orvoshoz indultunk volna a gyerekemmel, ő is valahova időpontra ment, s miután kb. 4-5 percig nem jutottunk dűlőre, közöltem vele, hogy szerintem mindkettőnknek alkalmatlan az idő, nem megfelelő a hangulatunk, stb., halasszuk nyugisabb időre. majd aztán valóban emailben megbeszéltük, kölcsönösen elnézést kértünk egymástól, ha feszültebbek voltunk, s pozitívval zárult az adásvétel smile.gif

A hozzászólást -puttonyos- szerkesztette a következő időpontban: Tegnap, 19:43
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás Tegnap, 17:37
Létrehozva: #3


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(puttonyos @ 2014-09-19 12:43) *
Csak megerősíteni tudom smile.gif Tutti, hogy akkor szól a telefon, amikor nyakig zsíros, esetleg paníros vagyok vagy leülünk enni, esetleg boltban, postán a pénztárnál fizetek, stb.
Ha egy eladónak van épp 15-20 eladása egyszerre (meg sokaknak még több), akkor pedig jó eséllyel fogalma sem lesz arról, ki kicsoda és kivel mit beszélt meg. Sajnos én is jártam már úgy, hogy valaki többször ígérte, hogy jön, nem jött, aztán egyszer felhívott telefonon, megbeszéltünk egy időpontot (épp bevásároltam), majd "gondosan" megfeledkeztem az egészről sad.gif Nincs nyoma a megbeszélt találkozónak, nem lehet visszanézni :-(

Én újabban kedvesen közlöm, hogy sajnos nagyon rosszkor hív, nincs nálam sem papír, sem más, és nem is tudok most vele beszélni, eleve fel sem vehettem volna a telefont. Persze én vagyok a keresett eladó, de írtam/írni fogok e-mailt és akkor ott mindent megbeszélhetünk.
A legszebb, amikor sms-ben kérnek banki adatokat, meg ilyeneket. Na ez elől mereven elzárkózom. unsure.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
puttonyos
hozzászólás Tegnap, 12:43
Létrehozva: #4


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2010-12-27 12:39
Azonosító: 1 417 185



IDÉZET(davidmaci92 @ 2014-09-19 10:24) *
Szia! Az internetes kereskedelem elsődleges kommunikációja az e-mail. Arra kellene átállnod, hogy ezt a csatornát használd elsődlegesen.
Több oka van ennek. Az egyik, hogy visszanézhető legyen, ami az adatok miatt, de a bizonyíthatóság miatt is fontos. A másik eléggé jelentős, hogy talán az eladó nem ér rá mindent telefonon intézni:
- Több eladása is van és nem tudja fejben tartani, hogy mikor, mit hogyan, kinek.
- Munkahelye és magánélete van.

A saját példámból kiindulva - ami nem egyedi - feltételezem, hogy sokaknak nagyon kellemetlen a telefon. Nem akarok a nap bármely szakában vevőkkel beszélgetni, jegyzetelgetni kis papírdarabkákra. Van munkám és nagyon kellemetlen, amikor egy hangulatában és szakmaiságában felépített órámba belecsörög a telefon, amikor Kiss Ubul - "Tudja a Vaterán vettem egy... " kezdetű mondattal mindent lerombol, amit felraktam. Amikor azt sem tudom, fiú vagyok-e, vagy lány, hogy ki kivel van és különben is. Amikor nem dolgozom, akkor tanulok, vagy éppen a gyerekemmel beszélgetek. Egyikben sem szeretem, ha zavarnak. Vannak időszakok (amúgy elég sok), amit a Vaterára szánok, akkor, amikor nekem jó. Ezen felül nem szeretnék még többet és bármikor. Ha valaki e-mailezik, akkor ezek a kellemetlenségek megelőzhetőek.
Ha az eladó nem kommunikatív, ha nem jelzi a pénz megérkezését, ha nem ír, hogy feladta az árut, akkor az az ő hiányossága. Szerintem ezek alapkövetelmények lennének. Nem tudom, hogy az automata levél, amit annak érzékelsz, valóban az-e. Mert én is sablonokat használok, a megfelelő alkalomra és a megfelelő módon mindig kiegészítve. Ettől még lehet korrekt a partner és lehet, hogy mindent rendben csinál. De ha úgy érzed, hogy a kommunikáció, vagy bármi más nem nyerte el a tetszésedet, akkor azt jogod van jelezni. Pontosan erre való az értékelés és annak a csillagos, valamint szöveges része. Ha az eladó még kezdő, nagyon sokat tanulhat is belőle, ha akar.
Amennyiben probléma merül fel a későbbiekben neked is jobb az e-mail, mert nyoma marad, sok mindent lehet vele bizonyítani, amit elhangzott, vagy nem elhangzott telefonbeszélgetések nem bizonyítanak.
Hát dióhéjban ennyit a telefonról.smile.gif



Csak megerősíteni tudom smile.gif Tutti, hogy akkor szól a telefon, amikor nyakig zsíros, esetleg paníros vagyok vagy leülünk enni, esetleg boltban, postán a pénztárnál fizetek, stb.
Ha egy eladónak van épp 15-20 eladása egyszerre (meg sokaknak még több), akkor pedig jó eséllyel fogalma sem lesz arról, ki kicsoda és kivel mit beszélt meg. Sajnos én is jártam már úgy, hogy valaki többször ígérte, hogy jön, nem jött, aztán egyszer felhívott telefonon, megbeszéltünk egy időpontot (épp bevásároltam), majd "gondosan" megfeledkeztem az egészről sad.gif Nincs nyoma a megbeszélt találkozónak, nem lehet visszanézni :-(

A hozzászólást -puttonyos- szerkesztette a következő időpontban: Tegnap, 12:44
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás Tegnap, 10:24
Létrehozva: #5


zejopy vagyok:)
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 747
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



IDÉZET(TtT212 @ 2014-09-19 09:59) *
Sziasztok,

Sajnos másodsztor ütközök abba, ...

Szia! Az internetes kereskedelem elsődleges kommunikációja az e-mail. Arra kellene átállnod, hogy ezt a csatornát használd elsődlegesen.
Több oka van ennek. Az egyik, hogy visszanézhető legyen, ami az adatok miatt, de a bizonyíthatóság miatt is fontos. A másik eléggé jelentős, hogy talán az eladó nem ér rá mindent telefonon intézni:
- Több eladása is van és nem tudja fejben tartani, hogy mikor, mit hogyan, kinek.
- Munkahelye és magánélete van.

A saját példámból kiindulva - ami nem egyedi - feltételezem, hogy sokaknak nagyon kellemetlen a telefon. Nem akarok a nap bármely szakában vevőkkel beszélgetni, jegyzetelgetni kis papírdarabkákra. Van munkám és nagyon kellemetlen, amikor egy hangulatában és szakmaiságában felépített órámba belecsörög a telefon, amikor Kiss Ubul - "Tudja a Vaterán vettem egy... " kezdetű mondattal mindent lerombol, amit felraktam. Amikor azt sem tudom, fiú vagyok-e, vagy lány, hogy ki kivel van és különben is. Amikor nem dolgozom, akkor tanulok, vagy éppen a gyerekemmel beszélgetek. Egyikben sem szeretem, ha zavarnak. Vannak időszakok (amúgy elég sok), amit a Vaterára szánok, akkor, amikor nekem jó. Ezen felül nem szeretnék még többet és bármikor. Ha valaki e-mailezik, akkor ezek a kellemetlenségek megelőzhetőek.
Ha az eladó nem kommunikatív, ha nem jelzi a pénz megérkezését, ha nem ír, hogy feladta az árut, akkor az az ő hiányossága. Szerintem ezek alapkövetelmények lennének. Nem tudom, hogy az automata levél, amit annak érzékelsz, valóban az-e. Mert én is sablonokat használok, a megfelelő alkalomra és a megfelelő módon mindig kiegészítve. Ettől még lehet korrekt a partner és lehet, hogy mindent rendben csinál. De ha úgy érzed, hogy a kommunikáció, vagy bármi más nem nyerte el a tetszésedet, akkor azt jogod van jelezni. Pontosan erre való az értékelés és annak a csillagos, valamint szöveges része. Ha az eladó még kezdő, nagyon sokat tanulhat is belőle, ha akar.
Amennyiben probléma merül fel a későbbiekben neked is jobb az e-mail, mert nyoma marad, sok mindent lehet vele bizonyítani, amit elhangzott, vagy nem elhangzott telefonbeszélgetések nem bizonyítanak.
Hát dióhéjban ennyit a telefonról.smile.gif


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TtT212
hozzászólás Tegnap, 09:59
Létrehozva: #6


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2014-02-22 14:52
Azonosító: 2 097 971



Sziasztok,

Sajnos másodsztor ütközök abba, hogy a megadott mobiltelefonszámon az eladóval nem tudom felvenni a kapcsolatot....
Rendben az előző esetben e-mail-en működött a kommunikáció, csak a mobil telefon volt az ügyfél kérésére kikapcsolva....
Sajnálom, de valahogy nem akartam a város másik ismeretlen végébe átutazni úgy, hogy az eladó telefonon nem érhető el, így inkább elálltam a vásárlástól, bevállalva egy semleges értékelést...

Jelenleg hiába hívom (többször, több időpontban próbáltam) nem veszik föl a telefont, smst is írtam jelezve a vateráról vagyok....
Nem nem kértem visszahívást, szerettem volna elérni az eladót, mivel az e-mail amiket kapok "tőle" automata e-mail-nek tűnik...
Az általam írt e-mail-re is mintha automata válasz jönne....Jelenleg dunsztom nincs hogy áll a 2 cipő, amit megvettem s már utaltam is az árát.......
Talán jelezhető lenne, hogy megérkezett a pénz, a postapontra ekkor és ekkor fogom feladni a cipőket...

Rendben vannak furcsa vevők, meg eladók, esetleg óvatos lesz az ember...- én magam is az vagyok, ezért szeretek telefonon kommunikálni, pláne egy személyes átvétel esetében....avagy ha az e-mail kommunikáció furcsa....

Szóval ezt nem fogom a jellemzésben megemlíteni, amennyiben a vásárolt termékkel nem lesz semmi gond....csak le akartam írni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-18 22:00
Létrehozva: #7


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-09-18 21:56) *
A terméklapon nem köthető ki egy már megadott szállítási módhoz.
Ha a vevő leütés után utólag követel ettől eltérő postázást (legtöbbször sima, nem ajánlott), akkor magánlevelezésben az eladó egyedi jelleggel kérheti az előre értékelést.
Elsőre talán furcsa, de van benne logika smile.gif

Kedves Benz! smile.gif Nem furcsa, értem, és nagyon köszönöm, letisztázott bennem pár dolgot. Gondolatolvasó! smiley-rpg012.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-09-18 21:56
Létrehozva: #8


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2014-09-18 19:39) *
Semmiképp? smile.gif

A terméklapon nem köthető ki egy már megadott szállítási módhoz.
Ha a vevő leütés után utólag követel ettől eltérő postázást (legtöbbször sima, nem ajánlott), akkor magánlevelezésben az eladó egyedi jelleggel kérheti az előre értékelést.
Elsőre talán furcsa, de van benne logika smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-18 19:39
Létrehozva: #9


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-09-18 19:19) *
A terméklapon nem szerepelhet ilyen feltétel.

Semmiképp? smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-09-18 19:19
Létrehozva: #10


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Laca0001 @ 2014-09-18 15:48) *
Szabályzatba ütköző-e, ha némely termékemnél 'előreértékelést' kérek?

A terméklapon nem szerepelhet ilyen feltétel.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-18 17:14
Létrehozva: #11


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Laca0001 @ 2014-09-18 15:48) *
Szabályzatba ütköző-e, ha némely termékemnél 'előreértékelést' kérek?

Ez így nem egészen világos. Pontosítanád?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laca0001
hozzászólás 2014-09-18 15:48
Létrehozva: #12


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2011-07-25 20:57
Azonosító: 1 538 876



Szabályzatba ütköző-e, ha némely termékemnél 'előreértékelést' kérek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ml48as
hozzászólás 2014-09-12 21:43
Létrehozva: #13


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 87
Regisztrált: 2007-06-29 16:33
Azonosító: 15 294



IDÉZET(ferkovazze @ 2014-09-12 11:22) *
eh, valószínűleg a túl hamar kérdeztem esete lesz. átfutottam még egyszer a felületet, de úgy fest, hogy a legkisebb ajánlható árat nézhettem minimál árnak, mert most nem találom ezt felületen. gondolom ez az aukciót meghirdető sajátja, a licitáló csak azt látja, hogy még nem érte ezt el. Tehát hiába tesz fel a hirdető áron alul valamit, ha kedve tartja beállít egy magas minimál árat, így olcsónak tűnik a termék, csak valójában nem fogja annyiért eladni.

Igen a minimálár elrejtése fizetős opció, lehetőség, áron alul nem adja. A licitnél nem kell ragaszkodni a licitlépcsőhöz, többet lehet ajánlani, kevesebbet nem. Volt hogy 1 Ft-al maradtam le.
Ha már licit érkezett, nem változhat a minimálár, csak a lejáratot tudja módosítani. Ez védett !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ferkovazze
hozzászólás 2014-09-12 11:22
Létrehozva: #14


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2014-09-12 08:41
Azonosító: 2 151 251



eh, valószínűleg a túl hamar kérdeztem esete lesz. átfutottam még egyszer a felületet, de úgy fest, hogy a legkisebb ajánlható árat nézhettem minimál árnak, mert most nem találom ezt felületen. gondolom ez az aukciót meghirdető sajátja, a licitáló csak azt látja, hogy még nem érte ezt el. Tehát hiába tesz fel a hirdető áron alul valamit, ha kedve tartja beállít egy magas minimál árat, így olcsónak tűnik a termék, csak valójában nem fogja annyiért eladni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2014-09-12 08:58
Létrehozva: #15


zejopy vagyok:)
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 747
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



IDÉZET(ferkovazze @ 2014-09-12 08:46) *
srácok, olyat látott már valaki, hogy licitálás során módosul a minimál ár? próbáltam licitálni az aktuálisan ajánlható értéken, viszont hibával tért vissza a rendszer, hogy a minimál árat nem értem el. megpróbáltam újra, hátha, de a licit lépcsővel emelkedett megint a minimál ár. azt hiszem ez nem korrekt eljárás, vagy tévedek?

Hát Ferkó vazze! biggrin.gif Szerintem írj egy termékkódot, vagy mutass egy linket az aukcióról, így lehet csak egyértelmű véleményt alkotni, mert ha valami hiba van, akkor Benz is az alapján fog tudni tájékozódni.


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ferkovazze
hozzászólás 2014-09-12 08:46
Létrehozva: #16


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2014-09-12 08:41
Azonosító: 2 151 251



srácok, olyat látott már valaki, hogy licitálás során módosul a minimál ár? próbáltam licitálni az aktuálisan ajánlható értéken, viszont hibával tért vissza a rendszer, hogy a minimál árat nem értem el. megpróbáltam újra, hátha, de a licit lépcsővel emelkedett megint a minimál ár. azt hiszem ez nem korrekt eljárás, vagy tévedek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-09-07 10:32
Létrehozva: #17


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 230
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(svejku @ 2014-09-06 22:39) *
Nincs dilemma, csak nem volt számomra egyértelmű, hogy pontosan mikor keletkezezik a Vatera felé a kötelezettség.
Mert ugye a "21. nap", és a "21 nap eltelte" nem ugyanakkor van. És azt sem tudtam, hogy az óra számít-e?
Én pedig az utolsó percig meg szeretném adni a lehetőséget a "vevőimnek" az utalásra. (de egy perccel sem tovább) smile.gif

Nem tudom, mit mondanak a fejlesztők most. Valamikor ez úgy volt, hogy a rendszer frissülése határozta meg az időpontot. Lehet, hogy ez éjfél, nem tudom. Az én véleményem az, hogy az utalás ténye kiderül már délután. A rendszer néha viccesen is tud működni. Én biztosan nem centiznék ki ennyire semmit, hiszen nálam is lehet váratlan körülmény, pl. valamiért nem tudok belépni vagy az értékelés nem működik vagy a netem megy el néhány pillanatra, esetleg lehet egy rövid áramszünet is vagy vendégeim jönnek és elfelejtem vagy nem érek haza időben, esetleg elalszom a fotelban, miközben várom az éjfélt. Akinek 20 nap nem elég, annak ne számítson a végén 2 óra vagy akár egy nap.

A hozzászólást -cit1rom- szerkesztette a következő időpontban: 2014-09-07 10:32
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-09-06 22:39
Létrehozva: #18


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 939
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(ml48as @ 2014-09-06 22:17) *
Svejku !
A 21. napon a kötelezettség a Vatera felé keletkezik. Az átvételnek ezek szerint a 20. napig meg kellett volna történnie. Hátha segít a dilemmában.
Jó éjt.

Nincs dilemma, csak nem volt számomra egyértelmű, hogy pontosan mikor keletkezezik a Vatera felé a kötelezettség.
Mert ugye a "21. nap", és a "21 nap eltelte" nem ugyanakkor van. És azt sem tudtam, hogy az óra számít-e?
Én pedig az utolsó percig meg szeretném adni a lehetőséget a "vevőimnek" az utalásra. (de egy perccel sem tovább) smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ml48as
hozzászólás 2014-09-06 22:17
Létrehozva: #19


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 87
Regisztrált: 2007-06-29 16:33
Azonosító: 15 294



IDÉZET(svejku @ 2014-09-05 11:44) *
Kedves Benz!

Az eladó által adott értékelés "21 napon belül" leadására megállapított határidő pontosan mikor jár le?
A tranzakció dátumától, és idejétől (óra, perc) számított 21 nap, vagy a 21. napon 24 órakor? Illetve a tranzakció napja ennél a számításnál az első, vagy a nulladik nap?

Nem biztos, hogy érthető vagyok, ezért nézzünk egy egyszerű példát: hónap 1.-én 20.00-kor befejezett aukciót legkésőbb hányadikán, hány órakor tudom még sikertelenként megjelölni?

Svejku !
A 21. napon a kötelezettség a Vatera felé keletkezik. Az átvételnek ezek szerint a 20. napig meg kellett volna történnie. Hátha segít a dilemmában.
Jó éjt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-09-06 13:53
Létrehozva: #20


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(svejku @ 2014-09-05 11:44) *
Kedves Benz!

Az eladó által adott értékelés "21 napon belül" leadására megállapított határidő pontosan mikor jár le?
A tranzakció dátumától, és idejétől (óra, perc) számított 21 nap, vagy a 21. napon 24 órakor? Illetve a tranzakció napja ennél a számításnál az első, vagy a nulladik nap?

Nem biztos, hogy érthető vagyok, ezért nézzünk egy egyszerű példát: hónap 1.-én 20.00-kor befejezett aukciót legkésőbb hányadikán, hány órakor tudom még sikertelenként megjelölni?

Kedves svejku!

Úgy tudom, az eladás napja az első nap és a 21. nap éjfél a határidő.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

712 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-20 03:54