IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

704 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
VateraBenz
hozzászólás 2014-04-17 22:28
Létrehozva: #1


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(arany @ 2014-04-17 18:03) *
Köszönöm válaszát! A levelezést kinyomtattam, szkenneltem, és már elküldtem, az nem fogadható el? Lehet én vagyok ügyetlen, de csak weboldalról tudok mentést készíteni, windows live levelezőrendszeremről nem, szívesen venném a segítséget. Viszont, ahogy írtam, az emil másolatot a biztonsag@vatera.com címre is elküldtem, tehát Önöknél is rendelkezésre áll a levelezés iktatószámmal. Íme: " Az üzenetet archiváltuk, amely a 2014030310004397 számú azonosítót kapta" -ez nem értem miért nem elég. Ha minden kötél szakad, ki tudom kérni a szolgáltatómtól a híváslistámat is, amelyen szerepelni fog, hogy felhívtam a vevőmet, a Vaterán megadott telefonszámom, és beszéltünk is. Még egy kérdés: neki nem kell bizonyítani, hogy fel akarta velem venni a kapcsolatot, írt levelet, stb., továbbá, az sem egyértelmű, hogy valótlanságot állít, mikor azt mondja, hogy nem létezik a termék? Íme: http://ekszer-ora.vatera.hu/karora/ferfi_k...1879131116.html
Köszönöm!

Tisztelt arany!

Mindezt legyen kedves az Ügyfélszolgálattal megvitatni a rendelkezésére álló ticketszámon.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arany
hozzászólás 2014-04-17 18:03
Létrehozva: #2


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 199
Regisztrált: 2007-03-20 20:57
Azonosító: 1 108



Köszönöm válaszát! A levelezést kinyomtattam, szkenneltem, és már elküldtem, az nem fogadható el? Lehet én vagyok ügyetlen, de csak weboldalról tudok mentést készíteni, windows live levelezőrendszeremről nem, szívesen venném a segítséget. Viszont, ahogy írtam, az emil másolatot a biztonsag@vatera.com címre is elküldtem, tehát Önöknél is rendelkezésre áll a levelezés iktatószámmal. Íme: " Az üzenetet archiváltuk, amely a 2014030310004397 számú azonosítót kapta" -ez nem értem miért nem elég. Ha minden kötél szakad, ki tudom kérni a szolgáltatómtól a híváslistámat is, amelyen szerepelni fog, hogy felhívtam a vevőmet, a Vaterán megadott telefonszámom, és beszéltünk is. Még egy kérdés: neki nem kell bizonyítani, hogy fel akarta velem venni a kapcsolatot, írt levelet, stb., továbbá, az sem egyértelmű, hogy valótlanságot állít, mikor azt mondja, hogy nem létezik a termék? Íme: http://ekszer-ora.vatera.hu/karora/ferfi_k...1879131116.html
Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gilemerald
hozzászólás 2014-04-17 18:01
Létrehozva: #3


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2013-09-02 05:47
Azonosító: 2 073 305



IDÉZET(zejopy @ 2014-04-13 12:58) *
Nem volt szó egy óráról. Lehet magunkból kiindulni, ezzel csak az a baj, hogy nem mindenki a mi körülményeink között él. Azaz, lehet, hogy nincs saját internetelérése, vagy gyakran utazik, vagy csak egyszerűen lassú. Persze a körültekintő vevő megnézi ezt a feltételt, és ha tud, számításba veszi, csak nem mindenki körültekintő. Természetesen mindenképpen lehet, sőt tanácsos is egy reális határt szabni. A kérdés az, hogy mennyi a reális. Nekem ez az egy nap határozottan kevésnek tűnik. Ha pedig szereted gyorsan intézni a dolgaidat, ha ez tényleg fontos, akkor te is írhatsz levelet a vevőnek. Ennek is megvannak a maga előnyei.
Mint mondtam, ezen elgondolkodtam, csak kissé elsodortak az események, nem volt időm írni, de nem felejtettem el.smile.gif
Egy ilyen esetben ha leüti a vevő, nem jelentkezik a megadott időn belül, akkor az eladó tulajdonképpen jogosan ad semleges, vagy negatív értékelést, mert megfelelő helyen, megfelelő módon jelölve van a feltétel. A vevő, mivel irreálisnak érzi a szabott feltételt, hasonlóval fog válaszolni, mert azt viszont nem fogja belátni, hogy neki a terméklapot el kellene olvasnia. Ezt aztán a Vatera vagy törli, vagy nem. De mondjuk tegyük fel, hogy törli. Ha utólag visszanézünk egy ilyen esetet, akkor egyértelműen kiderül (számomra legalábbis), hogy az idegeskedés, az értékeltetés töröltetése, az anyagi veszteség sokkal többet elvett, mint amennyit az adott volna, ha türelmesebb az eladó, vagy esetleg ír egy levelet. Arról nem is beszélve, hogy a vázolt eseménysornak a hangulata is más, sokkal kellemetlenebb, mint egy szokásos eladásnak. Szóval egy irreális elvárás szerintem mindenképpen elvesz az üzletmenetből, még akkor is, ha ez számszerűen nem mérhető.
Köszönöm a választ.. smile.gif Nem volt gondom ebből eddig, és egyhamar a közeljövőben nem is lesz.. smile.gif Erről tettem a napokban intézkedést.Nagyon sok furcsaság van itt fenn, az enyém (ha az furcsaságnak mondható) elenyésző némely felhasználó dolgaihoz képest.. smile.gif Én egy kicsit úgy érzem, éreztem a múltkor is, hogy amiért reklamálni mertem, ez olyan "találjunk valami galibát nála" hozzászólás volt.. smile.gif Na, de hagyom is, mint már írtam, nálam nem lesz probléma.. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-04-17 16:29
Létrehozva: #4


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(arany @ 2014-04-17 12:05) *
...Kérdésem: biztosan jó ez a rendszer, merjünk adni negatívot?

Tisztelt arany!

Minden szempontból jó megoldás nyilván nem létezik. De a rendszer alapvetően jó, merjenek és indokolt esetben kell is.
IDÉZET(arany @ 2014-04-17 12:05) *
Másik kérdésem: mit kell még tennem?

Amit az Ügyfélszolgálat is leírt két ízben:
"Áttekintettük korábbi üzeneteit, sajnos azonban a felhasználóval folytatott levelezésének képernyőmentéses másolatát tartalmazó üzenete nem érkezett meg.
Kérjük ismételje meg annak átküldését jelen levelünkre adott válasz üzenetéhez csatoltan."
IDÉZET(arany @ 2014-04-17 12:05) *
Harmadik: előélet nem számít a szavahihetőség szempontjából?
Köszönettel: arany

Első helyen nyilván a tényeket mérlegeljük, de ezen túlmenően bizonyos döntéseknél természetesen számíthat az előélet is.



--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2014-04-17 12:45
Létrehozva: #5


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 628
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(arany @ 2014-04-17 12:05) *
kb. két hete történt. Adtam egy negatívot, mert több mint egy hónap után sem fizették ki a termékemet. erre kaptam egy bosszú negatívot. Az értékelő azzal indokolta, hogy nem létező terméket adtam el, illetve nem vagyok elérhető. Mivel a terméket jelenleg is árusítom, ezáltal gondolom hihető, hogy a termék létezik, másrészt két levelet küldtem neki, sőt a másodikat a Vaterának (biztonsag@vatera.com) is másolatban. Természetesen kértem a törlést, a Vatera kérte a levelezésünket, de azóta sem történt meg a törlés. Még annyit: ez az első negatívom, 2004-óta, a 2080 db. pozitív mellett, neki ez a harmadik, 13 pozitív mellett, és érdekes módon más is ugyanazért adott negatívot neki mint én. Kérdésem: biztosan jó ez a rendszer, merjünk adni negatívot? Másik kérdésem: mit kell még tennem? Harmadik: előélet nem számít a szavahihetőség szempontjából?
Köszönettel: arany

A Vatera felé jól dokumentált aukciókból eredő negákat - ha minden kétséget kizáróan látszik a vétlenség - szokták törölni. De lenne egy megjegyzésem. A partnere értékelésére adott válaszának első mondata nem volt szerencsés. Értem én, elönti az embert az indulat, de mégis szerencsésebb az értékelések szövegében kizárólag a tényeket leírni.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arany
hozzászólás 2014-04-17 12:05
Létrehozva: #6


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 199
Regisztrált: 2007-03-20 20:57
Azonosító: 1 108



kb. két hete történt. Adtam egy negatívot, mert több mint egy hónap után sem fizették ki a termékemet. erre kaptam egy bosszú negatívot. Az értékelő azzal indokolta, hogy nem létező terméket adtam el, illetve nem vagyok elérhető. Mivel a terméket jelenleg is árusítom, ezáltal gondolom hihető, hogy a termék létezik, másrészt két levelet küldtem neki, sőt a másodikat a Vaterának (biztonsag@vatera.com) is másolatban. Természetesen kértem a törlést, a Vatera kérte a levelezésünket, de azóta sem történt meg a törlés. Még annyit: ez az első negatívom, 2004-óta, a 2080 db. pozitív mellett, neki ez a harmadik, 13 pozitív mellett, és érdekes módon más is ugyanazért adott negatívot neki mint én. Kérdésem: biztosan jó ez a rendszer, merjünk adni negatívot? Másik kérdésem: mit kell még tennem? Harmadik: előélet nem számít a szavahihetőség szempontjából?
Köszönettel: arany
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-04-13 12:58
Létrehozva: #7


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 495
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Gilemerald @ 2014-04-10 12:47) *
Nem 1 óra van írva... 24 órába egy email szerintem belefér kapcsolatfelvétel céljából..Magamból kiindulva.Sajnos találkoztam már olyannal, aki leütött egy terméket, és csak vártam...csak vártam...... Hát erre van ez a 24 óra.Nem az van írva, hogy fizessen 1-2 órán belül, hanem, hogy egy email férjen bele.. Ez olyan nagy probléma? Mert akkor én kérek elnézést.. smile.gif

Nem volt szó egy óráról. Lehet magunkból kiindulni, ezzel csak az a baj, hogy nem mindenki a mi körülményeink között él. Azaz, lehet, hogy nincs saját internetelérése, vagy gyakran utazik, vagy csak egyszerűen lassú. Persze a körültekintő vevő megnézi ezt a feltételt, és ha tud, számításba veszi, csak nem mindenki körültekintő. Természetesen mindenképpen lehet, sőt tanácsos is egy reális határt szabni. A kérdés az, hogy mennyi a reális. Nekem ez az egy nap határozottan kevésnek tűnik. Ha pedig szereted gyorsan intézni a dolgaidat, ha ez tényleg fontos, akkor te is írhatsz levelet a vevőnek. Ennek is megvannak a maga előnyei.

IDÉZET(zejopy @ 2014-04-07 22:55) *
Valaki írt egy kevésbé szimpatikus postot a napokban hasonló tartalmat is érintve. És ezen az egész helyzeten elgondolkodtam... holnap...

Mint mondtam, ezen elgondolkodtam, csak kissé elsodortak az események, nem volt időm írni, de nem felejtettem el.smile.gif
Egy ilyen esetben ha leüti a vevő, nem jelentkezik a megadott időn belül, akkor az eladó tulajdonképpen jogosan ad semleges, vagy negatív értékelést, mert megfelelő helyen, megfelelő módon jelölve van a feltétel. A vevő, mivel irreálisnak érzi a szabott feltételt, hasonlóval fog válaszolni, mert azt viszont nem fogja belátni, hogy neki a terméklapot el kellene olvasnia. Ezt aztán a Vatera vagy törli, vagy nem. De mondjuk tegyük fel, hogy törli. Ha utólag visszanézünk egy ilyen esetet, akkor egyértelműen kiderül (számomra legalábbis), hogy az idegeskedés, az értékeltetés töröltetése, az anyagi veszteség sokkal többet elvett, mint amennyit az adott volna, ha türelmesebb az eladó, vagy esetleg ír egy levelet. Arról nem is beszélve, hogy a vázolt eseménysornak a hangulata is más, sokkal kellemetlenebb, mint egy szokásos eladásnak. Szóval egy irreális elvárás szerintem mindenképpen elvesz az üzletmenetből, még akkor is, ha ez számszerűen nem mérhető.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2014-04-13 12:59


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gilemerald
hozzászólás 2014-04-10 12:47
Létrehozva: #8


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2013-09-02 05:47
Azonosító: 2 073 305



IDÉZET(Hathor14 @ 2014-04-07 15:57) *
Na igen... smile.gif Ld. Szállítási és garanciális feltételek http://babaruhazat-babaholmi.vatera.hu/bab...1876988063.html
A 24 órát enyhén szólva túlzásnak tartom.
Nem 1 óra van írva... 24 órába egy email szerintem belefér kapcsolatfelvétel céljából..Magamból kiindulva.Sajnos találkoztam már olyannal, aki leütött egy terméket, és csak vártam...csak vártam...... Hát erre van ez a 24 óra.Nem az van írva, hogy fizessen 1-2 órán belül, hanem, hogy egy email férjen bele.. Ez olyan nagy probléma? Mert akkor én kérek elnézést.. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-04-07 22:55
Létrehozva: #9


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 495
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Hathor14 @ 2014-04-07 15:57) *
Na igen... smile.gif Ld. Szállítási és garanciális feltételek http://babaruhazat-babaholmi.vatera.hu/bab...1876988063.html
A 24 órát enyhén szólva túlzásnak tartom.

Valaki írt egy kevésbé szimpatikus postot a napokban hasonló tartalmat is érintve. És ezen az egész helyzeten elgondolkodtam... holnap...


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2014-04-07 16:20
Létrehozva: #10


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 122
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(svejku @ 2014-04-07 16:13) *
Ó, láttam én már olyat termékleírásban, hogy 24 órán belül ki is kell fizetni! smile.gif

Úgy rémlik, hogy be is linkelted, emlékszem valami ilyesmire smile.gif
Nem találtam jobb szmájlit erre: SmileySuicide.gif


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-04-07 16:13
Létrehozva: #11


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 794
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Hathor14 @ 2014-04-07 15:57) *
Na igen... smile.gif Ld. Szállítási és garanciális feltételek http://babaruhazat-babaholmi.vatera.hu/bab...1876988063.html
A 24 órát enyhén szólva túlzásnak tartom.

Ó, láttam én már olyat termékleírásban, hogy 24 órán belül ki is kell fizetni! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2014-04-07 15:57
Létrehozva: #12


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 122
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(svejku @ 2014-04-06 22:58) *
... türelem...

Na igen... smile.gif Ld. Szállítási és garanciális feltételek http://babaruhazat-babaholmi.vatera.hu/bab...1876988063.html
A 24 órát enyhén szólva túlzásnak tartom.


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-04-06 22:58
Létrehozva: #13


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 794
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Gilemerald @ 2014-04-06 21:21) *
Nem egyszer rendeltem már növényt, és mindenhol kiemelték eddig, hogy a képen látható eladni kívánt termék például az anyanövény és ebből egy hajtás képezi az aukció tárgyát.. Hát velem nem ez történt.. Le van írva, ahogy ti is majd látjátok, hogy a képen látható növény eladó.. licitáltam, nyertem.. és kaptam egy megkókadt hajtásoscskát...

http://epitkezes-kert.vatera.hu/kert_mezog...1882606913.html

Jogos.
De legyünk optimisták, elülteted, és a türelem rózsamuskátlit terem. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-04-06 21:35
Létrehozva: #14


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Gilemerald @ 2014-04-06 21:21) *
Sziasztok! Lenne egy kérdésem.. Belefutottam egy aukcióba ahol megtévesztő a szöveg, amit ír az eladó.. Be fogom linkelni alulra.. Nem egyszer rendeltem már növényt, és mindenhol kiemelték eddig, hogy a képen látható eladni kívánt termék például az anyanövény és ebből egy hajtás képezi az aukció tárgyát.. Hát velem nem ez történt.. Le van írva, ahogy ti is majd látjátok, hogy a képen látható növény eladó.. licitáltam, nyertem.. és kaptam egy megkókadt hajtásoscskát, ami porcukros dobozban volt.. Brr.. a becsomagolt porcukros doboz árát fizettem ki.. van róla fotóm is.. :S Na de idelinkelem:

http://epitkezes-kert.vatera.hu/kert_mezog...1882606913.html

Jól sejtem, hogy hiba van a szövegben ?Még nem adtam le értékelést, mert gondolkozom mi legyen.. Amúgy nem éppen kommunikatív az eladó!!!

Tisztelt Gilemerald!

A termékleírás alapján az aukció tárgya a képen látható konkrét növény teljes egészében.
Ha az eladó nem azt küldi, csak egy hajtást, akkor ön joggal reklamálhat, illetve adhat negatív értékelést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gilemerald
hozzászólás 2014-04-06 21:21
Létrehozva: #15


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2013-09-02 05:47
Azonosító: 2 073 305



Sziasztok! Lenne egy kérdésem.. Belefutottam egy aukcióba ahol megtévesztő a szöveg, amit ír az eladó.. Be fogom linkelni alulra.. Nem egyszer rendeltem már növényt, és mindenhol kiemelték eddig, hogy a képen látható eladni kívánt termék például az anyanövény és ebből egy hajtás képezi az aukció tárgyát.. Hát velem nem ez történt.. Le van írva, ahogy ti is majd látjátok, hogy a képen látható növény eladó.. licitáltam, nyertem.. és kaptam egy megkókadt hajtásoscskát, ami porcukros dobozban volt.. Brr.. a becsomagolt porcukros doboz árát fizettem ki.. van róla fotóm is.. :S Na de idelinkelem:

http://epitkezes-kert.vatera.hu/kert_mezog...1882606913.html

Jól sejtem, hogy hiba van a szövegben ?Még nem adtam le értékelést, mert gondolkozom mi legyen.. Amúgy nem éppen kommunikatív az eladó!!!

A hozzászólást -Gilemerald- szerkesztette a következő időpontban: 2014-04-06 21:22
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-04-06 19:35
Létrehozva: #16


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 151
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(vidaeff @ 2014-04-06 19:20) *
Jó estét! smile.gif

Azon gondolkodom éppen, egyszer kezdőként én is estem ebbe a tévedésbe. Régen volt, de valami olyasmi történt, hogy volt 3-4 egyforma elektroncsövem fixáron, de nem írtam be darabszámot. A leírásban csacsogtam valami olyasmit, hogy egynek annyi az ára, de vevőm ezt másként látta. Mit tehettem, megkapta mind. Jól látom, akkor ennél a fentebbinél a leírástól függetlenül elvileg 220 Ft-ért enyém lehetne mind a tizenkettő?

Ez így egy jutalékcsalós aukció.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2014-04-06 19:20
Létrehozva: #17


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 628
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



Jó estét! smile.gif

Azon gondolkodom éppen, egyszer kezdőként én is estem ebbe a tévedésbe. Régen volt, de valami olyasmi történt, hogy volt 3-4 egyforma elektroncsövem fixáron, de nem írtam be darabszámot. A leírásban csacsogtam valami olyasmit, hogy egynek annyi az ára, de vevőm ezt másként látta. Mit tehettem, megkapta mind. Jól látom, akkor ennél a fentebbinél a leírástól függetlenül elvileg 220 Ft-ért enyém lehetne mind a tizenkettő?


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2014-04-04 17:25
Létrehozva: #18


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 628
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



Jó napot! smile.gif

Licitáltam ezekre. Az természetes, hogy a listában nem látszik a licitem rögtön? Azaz csak egy, de az tegnapi. A személyesben rögtön frissült.
Már látszik, elnézést. Azt hittem ez rögtön változik, de úgy tűnik időbe kerül. smile.gif Csak azért volt jelentősége, mert a listázott oldalból dolgoztam és akkor prompt nem láttam melyiken vagyok már túl. Hiába, öreg embör nem rakéta. mosking.gif

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2014-04-04 17:29


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2014-04-04 08:23
Létrehozva: #19





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(athos527 @ 2014-04-04 08:21) *
Az hogy lehet, hogy egy aukción előző nap még 36 aukció figyelő van, másnap meg csak húsz? Elég elképzelhetetlen, hogy hirtelen ennyien meggondolják magukat! De előfordult máskor, hogy az aukció lejárta előtt egy nappal "tűnt el" több, mint tíz aukciófigyelő!

Tisztelt athos527!

Ez csak úgy fordulhat elő, ha az érdeklődők törlik az aukciót a megfigyeltek közül.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
athos527
hozzászólás 2014-04-04 08:21
Létrehozva: #20


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2009-02-04 14:55
Azonosító: 456 954



Az hogy lehet, hogy egy aukción előző nap még 36 aukció figyelő van, másnap meg csak húsz? Elég elképzelhetetlen, hogy hirtelen ennyien meggondolják magukat! De előfordult máskor, hogy az aukció lejárta előtt egy nappal "tűnt el" több, mint tíz aukciófigyelő!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

704 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-20 13:07