IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

704 Oldal V  « < 55 56 57 58 59 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
iceberg75
hozzászólás 2013-02-05 10:12
Létrehozva: #1121


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2010-09-22 17:46
Azonosító: 1 377 967



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-02-04 21:30) *
Tisztelt iceberg75!

Az a kérdés, hogy a terméklapon milyen garanciális kötelezettséget vállalt az eladó. Ha kereskedőként értékesítette a terméket, akkor természetesen a jogszabályokban meghatározottak is vonatkoznak rá.



A terméklapon nem ígér rá garanciát!De profi eladó közé tartozik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-02-04 22:30
Létrehozva: #1122


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 543
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(iceberg75 @ 2013-02-04 18:41) *
Sziasztok!Mit tudok tenni abban az estben ha olyan játkot adtak el nekem ami annyira silány minőségű,hogy a kétéves kisfiam kezében eltört apró darabra?Ráadásul rá is kérdeztem emailben az eladótól,hogy milyen minőségű a játék és blokkot kérhetek e mivel új áruról van szó és amikor ezt kérdeztem azt írta,hogy bezárták a boltot nem tud adni blokkot magyar termékeket árul.Persze a csomagon sehol nem szerepel,hogy magyar termék sőt semmi leírás nincs rajta!!

Tisztelt iceberg75!

Az a kérdés, hogy a terméklapon milyen garanciális kötelezettséget vállalt az eladó. Ha kereskedőként értékesítette a terméket, akkor természetesen a jogszabályokban meghatározottak is vonatkoznak rá.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iceberg75
hozzászólás 2013-02-04 19:41
Létrehozva: #1123


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2010-09-22 17:46
Azonosító: 1 377 967



Sziasztok!Mit tudok tenni abban az estben ha olyan játkot adtak el nekem ami annyira silány minőségű,hogy a kétéves kisfiam kezében eltört apró darabra?Ráadásul rá is kérdeztem emailben az eladótól,hogy milyen minőségű a játék és blokkot kérhetek e mivel új áruról van szó és amikor ezt kérdeztem azt írta,hogy bezárták a boltot nem tud adni blokkot magyar termékeket árul.Persze a csomagon sehol nem szerepel,hogy magyar termék sőt semmi leírás nincs rajta!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-02-04 16:15
Létrehozva: #1124


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 543
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2013-02-04 14:26) *
Szerintem ez régen is így volt.

Így igaz.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-02-04 15:26
Létrehozva: #1125


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 515
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(dudmanc @ 2013-02-04 14:11) *
Sziasztok!

Nem tudom, jó helyre írom-e a problémámat, de hátha tudtok segíteni. Régóta vaterázok már, és emlékszem, hogy régen úgy volt, hogyha licit érkezett egy termékre, akkor eltűnt a fix ár, ...

Csak akkor tűnik el a fix ár, ha a legmagasabb licit és a fix ár közötti különbség kisebb, mint a licitlépcső.
Szerintem ez régen is így volt.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dudmanc
hozzászólás 2013-02-04 15:11
Létrehozva: #1126


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-12-16 00:38
Azonosító: 1 414 547



Sziasztok!

Nem tudom, jó helyre írom-e a problémámat, de hátha tudtok segíteni. Régóta vaterázok már, és emlékszem, hogy régen úgy volt, hogyha licit érkezett egy termékre, akkor eltűnt a fix ár, és már csak licitálással lehetett megvenni. Mostanában azonban licit mellett is maradt a fix ár, és én is több alkalommal eladtam-vettem dolgokat fix áron, akkor is, ha már valaki licitált rá.
Tegnap viszont érdeklődtem egy termékről, ahol volt már egy licit és egy kicsivel nagyobb összegű fix ár. Mire az eladó válaszolt, eltűnt a fix ár, és azt írta, hogy már nincs, mert licitáltak rá. Ugyanennél a terméknél még hárman értetlenkedtek emiatt rajtam kívül.
Hogy lehet ez, most újra eltűnnek a fix árak licit érkezésekor, vagy az eladó állította be valahogy így?Esetleg az eladó törölheti a fix árat, akkor is, ha már licitáltak a termékre?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-02-04 13:38
Létrehozva: #1127


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 543
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Zearlot @ 2013-02-04 09:55) *
Sajnos pontosan ez a helyzet. Egy harmadik vaterás felhasználónál kérdeztem egy termékkel kapcsolatosan. Hogy figyelmeztessen engem ez az illető (hogy az eladó csaló), leütötte az egyik termékemet sad.gif
Nem volt semmiféle vásárlási szándéka (mint kiderült utólag) csak a levélírás. Amit tudtommal bármelyik termékem alatt megtehetett volna kérdés formájában.
Nem tudom, mások is így jártak-e vele, de gyanítom, hogy igen sad.gif

Ki az az állítólagos csaló?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zearlot
hozzászólás 2013-02-04 10:55
Létrehozva: #1128


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2010-09-22 18:53
Azonosító: 1 378 127



IDÉZET(svejku @ 2013-02-03 23:08) *
Számomra nem egészen világos, hogy mi történt. sad.gif
Valaki azért ütött le nálad egy terméket, hogy beszélgethessen veled? Tehát nem azért, hogy egy másik termékedet megvegye, vagy alkudjon rá?
Adásvételt nem lehet semmissé tenni, legfeljebb "nem jött létre" jelzéssel lezárni.


Sajnos pontosan ez a helyzet. Egy harmadik vaterás felhasználónál kérdeztem egy termékkel kapcsolatosan. Hogy figyelmeztessen engem ez az illető (hogy az eladó csaló), leütötte az egyik termékemet sad.gif
Nem volt semmiféle vásárlási szándéka (mint kiderült utólag) csak a levélírás. Amit tudtommal bármelyik termékem alatt megtehetett volna kérdés formájában.
Nem tudom, mások is így jártak-e vele, de gyanítom, hogy igen sad.gif

A hozzászólást -Zearlot- szerkesztette a következő időpontban: 2013-02-04 10:57
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-02-04 00:08
Létrehozva: #1129


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 800
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Zearlot @ 2013-02-03 22:45) *
Csak kapcsolatfelvétel miatt leütött egy terméket

Sziasztok!
A problémám az, ami a címben is látható. Egy vaterás kapcsolatfelvétel miatt leütött nálam egy terméket. Természetesen nem kéri, ami nekem elég kellemetlenül jött ki, mert egyrészt sejtettem, hogy akitől kérdeztem (és akinél megtalált a figyelmeztető) az 99%-ban csaló, de most így meg nem tudom, mi a teendő, hogy ne kelljen neki rossz értékelést adnom - elvégre csak jót akart. Hogyan lehet egy adás-vételt semmissé tenni?

Válaszokat köszönöm!

Számomra nem egészen világos, hogy mi történt. sad.gif
Valaki azért ütött le nálad egy terméket, hogy beszélgethessen veled? Tehát nem azért, hogy egy másik termékedet megvegye, vagy alkudjon rá?
Adásvételt nem lehet semmissé tenni, legfeljebb "nem jött létre" jelzéssel lezárni.

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2013-02-04 00:10
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zearlot
hozzászólás 2013-02-03 23:45
Létrehozva: #1130


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2010-09-22 18:53
Azonosító: 1 378 127



Csak kapcsolatfelvétel miatt leütött egy terméket

Sziasztok!
A problémám az, ami a címben is látható. Egy vaterás kapcsolatfelvétel miatt leütött nálam egy terméket. Természetesen nem kéri, ami nekem elég kellemetlenül jött ki, mert egyrészt sejtettem, hogy akitől kérdeztem (és akinél megtalált a figyelmeztető) az 99%-ban csaló, de most így meg nem tudom, mi a teendő, hogy ne kelljen neki rossz értékelést adnom - elvégre csak jót akart. Hogyan lehet egy adás-vételt semmissé tenni?

Válaszokat köszönöm!

A hozzászólást -Zearlot- szerkesztette a következő időpontban: 2013-02-03 23:46
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-02-02 16:22
Létrehozva: #1131


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 543
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(ilona56 @ 2013-02-02 14:40) *
Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni. A feltöltődobozba szines betükkel irom a szövegeket és feltöltés után az adatlapomon fekete betűvel jelenik meg és a legkissebb betűvel. Nem tudom mi lehet a gond,a gép frissül új rendszer van rajta.
Remélem tud valaki segíteni a megoldásban.
Köszönöm.

Tisztelt ilona56!

Milyen feltöltődobozra és adatlapra gondol? Termékfeltöltés vagy I+ oldal?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-02-02 16:18
Létrehozva: #1132


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 515
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-02-02 15:14) *
Kedves davidmaci92!

bomb.gif z.gif bomb.gif

IDÉZET(VateraBenz @ 2013-02-02 15:14) *
Nem láttam a szövegben semmi problémásat smile.gif

Nagyon köszönöm. thank_you2.gif Én is így gondoltam, de az helyzet, hogy a Vatera számomra legnehezebben teljesíthető elvárása a szállítási feltételek megadása. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-02-02 16:14
Létrehozva: #1133


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 543
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(davidmaci92 @ 2013-02-02 13:20) *
Kedves Benz! smile.gif

Szerintem ez így teljesen korrekt, viszont szabályos is? Még van másfél napom a módosításra, ha azt mondja, nem jó. (A szöveges a szállítással kapcsolatban, a termékleírásban.)
http://gyujtemeny.vatera.hu/egyeb/fem_dobo...1708603484.html
Köszönöm, ha rápillant. thank_you.gif

Kedves davidmaci92!

Nem láttam a szövegben semmi problémásat smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ilona56
hozzászólás 2013-02-02 15:40
Létrehozva: #1134


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-05-25 05:53
Azonosító: 155 577



Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni. A feltöltődobozba szines betükkel irom a szövegeket és feltöltés után az adatlapomon fekete betűvel jelenik meg és a legkissebb betűvel. Nem tudom mi lehet a gond,a gép frissül új rendszer van rajta.
Remélem tud valaki segíteni a megoldásban.
Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2013-02-02 14:20
Létrehozva: #1135


zejopy vagyok:)
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 634
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



Kedves Benz! smile.gif

Szerintem ez így teljesen korrekt, viszont szabályos is? Még van másfél napom a módosításra, ha azt mondja, nem jó. (A szöveges a szállítással kapcsolatban, a termékleírásban.)
http://gyujtemeny.vatera.hu/egyeb/fem_dobo...1708603484.html
Köszönöm, ha rápillant. thank_you.gif

A hozzászólást -davidmaci92- szerkesztette a következő időpontban: 2013-02-02 14:24


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-01-31 16:26
Létrehozva: #1136


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 543
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(ArthurDent07 @ 2013-01-31 14:57) *
...
1. Lehet-e módosítani az időpontot és hogyan?
2. Van-e bármilyen értelme az aukció lezárttá tételének? (talán az ,hogy ha valakivel megegyezem egy árban, rálicitál és én a megígértek szerint akkor gyorsan lezárom az aukciót? Ha így van akkor egyszerre kell csinálnunk, mert, ha bárki más közbe rálicitál, akkor nem tudom mit tudok csinálni és zsíroskenyér:) embernek tartom magam, mert nem tudom a megbeszéltekhez tartani magam)
3. Újra tudom-e indítani az aukciót, amit lezárttá tettem?
4. Tudtok-e valami gyors gyógymódot a problémák által fellépő agyérgörcs kezelésére, ami nem jár maradandó testi károsodással, esetleg halállal?
5. Szerintetek érdemes-e még a jelmezzel bajlódni vagy ünnepélyesen helyezzem el a kandallóban és gyönyörködjek a szép lassú, ám számomra oly kellemes érzéssel párosuló megsemmisülésében?

Válaszaitokat előre is köszönöm!
Legmélyebb tisztelettel: A.D.07

Tisztelt ArthurDent07!

1. http://www.vatera.hu/segitseg/aukcioindita...z%C3%A1r%C3%A1s
2. Ezért nincs sok értelme az ilyen megegyezéseknek. Licitáljon a vevő azzal az összeggel, amit még neki megér és ha a lejárati idő végéig nem jön más licitáló, akkor övé a termék. Ha előbb lezárja, akkor azt a lehetőséget szalasztja el, hogy esetleg magasabb áron veszi meg valaki a terméket. Ha meg nem kíván ezzel élni, akkor egyszerűbb eleve fix áras termékeket indítani.
3. http://www.vatera.hu/segitseg/aukcioindita...d%C3%ADt%C3%A1s
4. Gumikalapács mosking.gif
5. Nyáron is vesznek sílécet smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ArthurDent07
hozzászólás 2013-01-31 15:57
Létrehozva: #1137


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-11-27 12:27
Azonosító: 1 902 174



Sziasztok!

Eléggé kezdő vaterás vagyok és lehet nagyon egyszerű a válasz a kérdésemre, de én mégis bátorkodom előhozakodni vele és megosztanám mi történt velem.

Több gyerek jelmezt is aukciós eladásra bocsájtottam minimál ár meghatározása mellett. Az egyik jelmezre egy érdeklődő ajánlatot tett, ami pont az én minimál árammal volt egyenlő. Írtam neki, hogy előre hozom az aukció végét és ha nem lesz más aki túllicitálja az ajánlatát akkor az övé lesz a termék. Ekkor kezdődött a probléma...Sajnos elkezdtem bénázni és nem találtam ilyen módosító gombot és írtam neki, hogy ilyen nincs, így sajnos, ha ő sem tudja, hogy kell akkor passz...Írt nekem, hogy ő régebben megtalálta és nagyjából útba igazított, de arrafelé se találtam a megoldást jelentő kattintást mígnem az a borzalmas ötletem támadt, hogy biztosan lezárttá kell tenni az aukciót, így megnyomtam ezt a lehetőséget...Így végül el se adtam,az időpont se jött előrébb, minimál árhoz tartozó 120ft-ot is ki kell fizetni (gondolom)...

Ha most már jól kinevettétek magatokat (ami amúgy szerintem teljesen jogos), akkor feltenném a kérdéseimet:

1. Lehet-e módosítani az időpontot és hogyan?
2. Van-e bármilyen értelme az aukció lezárttá tételének? (talán az ,hogy ha valakivel megegyezem egy árban, rálicitál és én a megígértek szerint akkor gyorsan lezárom az aukciót? Ha így van akkor egyszerre kell csinálnunk, mert, ha bárki más közbe rálicitál, akkor nem tudom mit tudok csinálni és zsíroskenyér:) embernek tartom magam, mert nem tudom a megbeszéltekhez tartani magam)
3. Újra tudom-e indítani az aukciót, amit lezárttá tettem?
4. Tudtok-e valami gyors gyógymódot a problémák által fellépő agyérgörcs kezelésére, ami nem jár maradandó testi károsodással, esetleg halállal?
5. Szerintetek érdemes-e még a jelmezzel bajlódni vagy ünnepélyesen helyezzem el a kandallóban és gyönyörködjek a szép lassú, ám számomra oly kellemes érzéssel párosuló megsemmisülésében?

Válaszaitokat előre is köszönöm!
Legmélyebb tisztelettel: A.D.07
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-01-30 23:06
Létrehozva: #1138


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 543
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(thekingr @ 2013-01-30 21:57) *
...
Nem jó embernek adtam semleges értékelést (véletletlenül félre kattintottam,de csak most vettem észre). ezt hogy lehet visszavonni vagy töröltetni???Kinek kell írnom, milyen címre???

Köszi a választ smile.gif

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
thekingr
hozzászólás 2013-01-30 22:57
Létrehozva: #1139


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-01-29 18:27
Azonosító: 1 979 114



Sziasztok!!

Köszönöm a választ. Az előző probléma megoldódott smile.gif

De volna egy új:

Nem jó embernek adtam semleges értékelést (véletletlenül félre kattintottam,de csak most vettem észre). ezt hogy lehet visszavonni vagy töröltetni???Kinek kell írnom, milyen címre???

Köszi a választ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-01-29 21:00
Létrehozva: #1140


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 543
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(thekingr @ 2013-01-29 17:45) *
Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy 1 nap múlva járna le a licit, de ma lezárnám az aukciót. Rá is kattintottam, és kiírta,hogy sikeres volt. még is ott van a listában,hogy lehet rá licitálni. ilyenkor mi a teendő???

Köszi a választ smile.gif

Jah,és a másik gond, hogy fel volt rakva a termék villámára is, beleléptem a szerkesztésébe,hogy a szállításon módosítani szeretnék a vevő kérésére,de nem tudtam. mire kiléptem eltüntette a villámárat.
ezt vhogy vissza lehet varázsolni????

Tisztelt thekingr!

Az aukció nem azonnal, hanem a lezárás véglegesítését követő 24 óra múlva fejeződik be. A lezárás kezdeményezésével egy időben a korábban licitálók mindegyike automatikus értesítést kap a módosításról, így minden licitálónak 24 óra áll rendelkezésére egy esetleges újabb ajánlat megtételére az aukció zárása előtt.

A villámár csak emiatt nem tűnhet el. Nem licitált esetleg időközben valaki a termékre?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

704 Oldal V  « < 55 56 57 58 59 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-23 11:14