IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

734 Oldal V  « < 583 584 585 586 587 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
pelike
hozzászólás 2009-04-03 09:55
Létrehozva: #11681


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 102
Regisztrált: 2008-01-03 12:49
Azonosító: 72 942



IDÉZET(maxxx01 @ 2009-04-02 20:05) *
mit tudnék csinálni ha licitáltam 1 gucci pólóra és nem kell mert nincs pénzem és a póló amugy is kicsi rám és nem kell nem lehet vissza forditani valahogy? pls gyors válasz


hogy lehet _véletlenül_ 4-szer licitálni egymás után??? ohmy.gif mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orosz77
hozzászólás 2009-04-03 07:41
Létrehozva: #11682


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 642
Regisztrált: 2007-08-02 09:07
Azonosító: 18 468



IDÉZET(maxxx01 @ 2009-04-02 20:05) *
mit tudnék csinálni ha licitáltam 1 gucci pólóra és nem kell mert nincs pénzem és a póló amugy is kicsi rám és nem kell nem lehet vissza forditani valahogy? pls gyors válasz


Nem kötözködés képpen: de ha nincs rá pénzed és a méret sem jó, akkor minek kell licitálni? mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-04-02 23:04
Létrehozva: #11683


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 12:48
Azonosító: 32



IDÉZET(böcűs @ 2009-04-02 23:54) *
Kedves Moderátor!Biztosan jól értem a Kuszika73-nak adott választ?Tehát akkor nem vagyok köteles mint vevő azt a magyarázatot elfogadni hogy "pont kifogyott a nagykerben ahonnét be szoktam szerezni""és megigéri hogy kb két héten belül küldi az eladó??Már két esetem is volt ilyen!!Mikor szóvá tettem akkor azt a választ kaptam hogy miért kekeckedek vele,hiszen megkapom az árut és Ő nem tehet arról hogy pont most fogyott el.Megkaptam az árut,de kb.1hónap alatt bonyolodott le az adásvétel.Nem kellett volna megvárnom mig beszerzi az eladó az árut?Nagyon pipa voltam és kellemetlenül érintett mivel sürgős lett volna.Csakhát nem tudtam a Vatera kinek adott volna igazat.A negativ az meg ugye negativ és az kinek kell??


Kedves böcűs!

Amennyiben a termék nincs készleten, elfogyhat stb. az eladónak ezt szerepeltetni kell a termékleírásban és a
licitáló eldöntheti, hogy elfogadja -e az általa szabott feltételeket. Ha nem szerepelt és a partnerrel nem sikerül
tisztázni a kialakult helyzetet, érdemes felhasználóval folytatott levelezést elküldeni a biztonsag@vatera.com
címre, bonyodalmak esetén a kapott ticket azonosító elküldésével lehetőség van az esetleges jogtalan értékelés
törlésére.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WebonKft
hozzászólás 2009-04-02 22:58
Létrehozva: #11684


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 153
Regisztrált: 2008-10-14 14:34
Innen: Innen hát...
Azonosító: 237 114



IDÉZET(böcűs @ 2009-04-02 23:54) *
Kedves Moderátor!Biztosan jól értem a Kuszika73-nak adott választ?Tehát akkor nem vagyok köteles mint vevő azt a magyarázatot elfogadni hogy "pont kifogyott a nagykerben ahonnét be szoktam szerezni""és megigéri hogy kb két héten belül küldi az eladó??Már két esetem is volt ilyen!!Mikor szóvá tettem akkor azt a választ kaptam hogy miért kekeckedek vele,hiszen megkapom az árut és Ő nem tehet arról hogy pont most fogyott el.Megkaptam az árut,de kb.1hónap alatt bonyolodott le az adásvétel.Nem kellett volna megvárnom mig beszerzi az eladó az árut?



Valóban nem vagy köteles elfogadni de egy kis rugalmasság nem árt. Akár előre le is lehet tisztázni és akkor nincs gond. Alapból ha megvan a kommunikáció akkor az már fél siker.
Ha nincs akkor van az alábbi probléma....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
böcűs
hozzászólás 2009-04-02 22:54
Létrehozva: #11685


Fórumozó
***

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 459
Regisztrált: 2007-06-02 20:49
Azonosító: 12 540



IDÉZET(Vatera_Fórum_Moderátor @ 2009-04-02 23:38) *
Kedves Kuszika73!

Ha a partner továbbra sem tesz lépéseket az aukció lebonyolítása érdekében, akkor az aukció zárása
után 7 nappal amennyiben nem lehet tovább várni érdemes egy üzenet írni az adásvételtől való
elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Egy utolsó felszólítást küldjön az illetőnek
a termék adásvételével kapcsolatban és küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt
a címzettnek is említse meg kilátásba helyezve a megfelelő értékelést amennyiben nem jelentkezik.
A kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy az
üzenet kiküldésre került a partnernek.


Kedves Moderátor!Biztosan jól értem a Kuszika73-nak adott választ?Tehát akkor nem vagyok köteles mint vevő azt a magyarázatot elfogadni hogy "pont kifogyott a nagykerben ahonnét be szoktam szerezni""és megigéri hogy kb két héten belül küldi az eladó??Már két esetem is volt ilyen!!Mikor szóvá tettem akkor azt a választ kaptam hogy miért kekeckedek vele,hiszen megkapom az árut és Ő nem tehet arról hogy pont most fogyott el.Megkaptam az árut,de kb.1hónap alatt bonyolodott le az adásvétel.Nem kellett volna megvárnom mig beszerzi az eladó az árut?Nagyon pipa voltam és kellemetlenül érintett mivel sürgős lett volna.Csakhát nem tudtam a Vatera kinek adott volna igazat.A negativ az meg ugye negativ és az kinek kell??

A hozzászólást -böcűs- szerkesztette a következő időpontban: 2009-04-02 22:56


--------------------
A legnemesebb gondolat sem ér semmit ha nem osztod meg másokkal!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-04-02 22:42
Létrehozva: #11686


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 12:48
Azonosító: 32



IDÉZET(maxxx01 @ 2009-04-02 20:05) *
mit tudnék csinálni ha licitáltam 1 gucci pólóra és nem kell mert nincs pénzem és a póló amugy is kicsi rám és nem kell nem lehet vissza forditani valahogy? pls gyors válasz


Kedves maxxx01!

Amennyiben levédett ajánlatot tett és szeretné kérni a leadott licit törlését, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal
a kapcsolatot a kapcsolatfelvételen keresztül és jelezze a licittörlési igényét. Csak kivételes esetekben és
csak akkor tudjuk az ajánlatát törölni, ha még nem zárult le az aukció. Az árverés lezárta után az adásvétel
a Ptk. szerint is érvényes és az eladó köteles a feltüntetett terméket átadni a vevőnek, amely köteles azt
átvenni. Mindkét fél akár polgári peres eljárás során is kötelezheti a másikat a termék átadására ill. átvételére!
Írjon az eladónak/vevőnek üzenetet és kérje tőle az ügyfélszolgálat által történő licittörlés engedélyezését.
Ha ez megvan vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és jelezze a licittörlési igényét. Csak akkor
távolítjuk el a licitet ha mindkét fél kérése/engedélye a termékes levelezésben olvasható, ennek hiányában
nem teszünk eleget a licittörlésnek.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mod...
hozzászólás 2009-04-02 22:38
Létrehozva: #11687


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 12:48
Azonosító: 32



IDÉZET(Kuszika73 @ 2009-04-02 19:26) *
Szervusztok!

A kérdésem az lenne, hogy mennyi ideig illik várni az eladott termékre, ha az eladóval már felvettük a kapcsolatot?
Valami mindig közbejön az eladó részéről. mad.gif Mit tehetek?

Köszönettel

Kuszika


Kedves Kuszika73!

Ha a partner továbbra sem tesz lépéseket az aukció lebonyolítása érdekében, akkor az aukció zárása
után 7 nappal amennyiben nem lehet tovább várni érdemes egy üzenet írni az adásvételtől való
elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Egy utolsó felszólítást küldjön az illetőnek
a termék adásvételével kapcsolatban és küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt
a címzettnek is említse meg kilátásba helyezve a megfelelő értékelést amennyiben nem jelentkezik.
A kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy az
üzenet kiküldésre került a partnernek.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WebonKft
hozzászólás 2009-04-02 19:12
Létrehozva: #11688


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 153
Regisztrált: 2008-10-14 14:34
Innen: Innen hát...
Azonosító: 237 114



IDÉZET(maxxx01 @ 2009-04-02 20:05) *
mit tudnék csinálni ha licitáltam 1 gucci pólóra és nem kell mert nincs pénzem és a póló amugy is kicsi rám és nem kell nem lehet vissza forditani valahogy? pls gyors válasz



ne idegeskedj a licitzárásig 3 nap hátra van és 226 Ft-on áll a poló. Valószínűleg rád fognak licitálni. ( *** vagy ha levédette ajánlatot adtál )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WebonKft
hozzászólás 2009-04-02 19:09
Létrehozva: #11689


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 153
Regisztrált: 2008-10-14 14:34
Innen: Innen hát...
Azonosító: 237 114



IDÉZET(margit557 @ 2009-04-02 20:02) *
Sziasztok!
Hogy lehet az eladókal felvenni a kapcsolat az az meg nézni az e-mail címét? Hiába kattintok a nevére csak az értékelések jönnek ki.



Ha vásároltál tőle akkor: személyes menü, vásárolt áruk, sor legvégén boríték ikonra katt.
Ha csak érdekel valami akkor az adott eladó terméklapján, "kérdezzen az eladótól" katt. ( Itt nem látható e-mail cím )

A hozzászólást -WebonKft- szerkesztette a következő időpontban: 2009-04-02 19:10
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxxx01
hozzászólás 2009-04-02 19:05
Létrehozva: #11690


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-04-02 19:00
Azonosító: 598 194



mit tudnék csinálni ha licitáltam 1 gucci pólóra és nem kell mert nincs pénzem és a póló amugy is kicsi rám és nem kell nem lehet vissza forditani valahogy? pls gyors válasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
margit557
hozzászólás 2009-04-02 19:02
Létrehozva: #11691


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2009-01-29 16:07
Azonosító: 442 754



Sziasztok!
Hogy lehet az eladókal felvenni a kapcsolat az az meg nézni az e-mail címét? Hiába kattintok a nevére csak az értékelések jönnek ki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2009-04-02 18:40
Létrehozva: #11692


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 13:16
Azonosító: 130



IDÉZET(Kuszika73 @ 2009-04-02 19:26) *
Szervusztok!

A kérdésem az lenne, hogy mennyi ideig illik várni az eladott termékre, ha az eladóval már felvettük a kapcsolatot?
Valami mindig közbejön az eladó részéről. mad.gif Mit tehetek?

Köszönettel

Kuszika


29.-én zárult az aukció. ezt már szerintem elfelejtheted. blink.gif

A hozzászólást -bambooflower- szerkesztette a következő időpontban: 2009-04-02 18:40


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kuszika73
hozzászólás 2009-04-02 18:26
Létrehozva: #11693


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2009-04-02 18:02
Azonosító: 598 054



Szervusztok!

A kérdésem az lenne, hogy mennyi ideig illik várni az eladott termékre, ha az eladóval már felvettük a kapcsolatot?
Valami mindig közbejön az eladó részéről. mad.gif Mit tehetek?

Köszönettel

Kuszika
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WebonKft
hozzászólás 2009-04-02 14:32
Létrehozva: #11694


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 153
Regisztrált: 2008-10-14 14:34
Innen: Innen hát...
Azonosító: 237 114



IDÉZET(gusztine @ 2009-03-31 13:51) *
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni...
Nem először járok így: Kedves leendő vásárló megnyeri a licitet vagy leüti a villámárat.Írok neki e-mailt a továbbiakról,elkérem a címét stb...és ugyebár nem válaszol,nem utalja a pénzt, semmire nem reagál.Én meg szépen fizetgetem a jutalékokat az "eladott áruk" után.
Mit lehet ilyenkor tenni??Sejtésem szerint minden eladó járt már így itt a vaterán.Én még elég új vagyok ezért fordulok hozzátok.A segítséget előre is megköszönöm!


Amíg nem értékeled az adás-vételt pozitívan addig nem kell fizetned a jutalékot. Ha nem reagál a levelekre helyezd kilátásba a negatív értékelést. Ha ez sem hatja meg akkor vágd is be neki. Persze azért hagyj némi időt. Én általában 1 hónapot szoktam várni. A levelezéseket ments el, ha bosszúnegatívra kerülne sor akkor ezzel töröltetheted az értékelést.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
böcűs
hozzászólás 2009-04-02 12:36
Létrehozva: #11695


Fórumozó
***

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 459
Regisztrált: 2007-06-02 20:49
Azonosító: 12 540



IDÉZET(gusztine @ 2009-03-31 13:51) *
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni...
Nem először járok így: Kedves leendő vásárló megnyeri a licitet vagy leüti a villámárat.Írok neki e-mailt a továbbiakról,elkérem a címét stb...és ugyebár nem válaszol,nem utalja a pénzt, semmire nem reagál.Én meg szépen fizetgetem a jutalékokat az "eladott áruk" után.
Mit lehet ilyenkor tenni??Sejtésem szerint minden eladó járt már így itt a vaterán.Én még elég új vagyok ezért fordulok hozzátok.A segítséget előre is megköszönöm!



Ments el minden e-mailt amivel tudod igazolni a kapcsolatfölvételi kisérletedet,minimum 3-szor próbáld meg elérni a vevőt,közben keresd meg a Vatera Ügyfélszolgálatát és sird el a panaszod! Nem kell azonnal rosszra gondolnod mert hátha csak amolyan kószavaterás az illető és csak hetente nézi a leveleit.A Vatera fogja figyelmeztetni a vevőt a kötelességére!Ha nem találják Ők sem akkor nyugodtan újrahirdetheted az árut.Azt azonban javaslom addig ne csinálj értékelést amig minden körülményt nem tisztáztatok mert értékelés után már nehéz akármit is csinálni!! Velem háromszor fordult elő ilyen és mindhárom korrektül rendeződött!!(nem rossz arány!!!)


--------------------
A legnemesebb gondolat sem ér semmit ha nem osztod meg másokkal!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xgerdusx
hozzászólás 2009-03-31 16:15
Létrehozva: #11696


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2009-01-28 16:22
Azonosító: 439 362



Köszi. Megpróbálom akkor majd vele megbeszélni.[size="4"][/size]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir
hozzászólás 2009-03-31 16:00
Létrehozva: #11697


Aramir fan klub tag
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 074
Regisztrált: 2007-03-01 13:15
Azonosító: 73



IDÉZET(xgerdusx @ 2009-03-31 16:26) *
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni, mert nem vagyok még túl jártas itt a Vaterán.
Az egyik aukciómat szerettem volna befejezni idő előtt licittörléssel együtt.
De nem tudom, hogyan kell.
A licitál termékeknél lezártam, de azt írja, hogy 24 óra és nem todom azt sem hogy most akkor törölte-e a licitet vagy megnyeri-e akié a legmagasabb. ohmy.gif

A segítséget előre is köszönöm!

Gerda


Azzal csak azt érted el, hogy 24 óra múlva zárodjon aa aukció, attól a licit nem törlődik. Itt a kapcsolatfelvételen kell jelezni, hogy egy licitet törölni akarsz, de ehez mindkét fél beleegyezése kell, ha a vevőd ragaszkodik a licithez, akkor sajna így jártál, de próbáld megbeszélni vele.

A hozzászólást -Aramir- szerkesztette a következő időpontban: 2009-03-31 16:00
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xgerdusx
hozzászólás 2009-03-31 15:26
Létrehozva: #11698


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2009-01-28 16:22
Azonosító: 439 362



Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni, mert nem vagyok még túl jártas itt a Vaterán.
Az egyik aukciómat szerettem volna befejezni idő előtt licittörléssel együtt.
De nem tudom, hogyan kell.
A licitál termékeknél lezártam, de azt írja, hogy 24 óra és nem todom azt sem hogy most akkor törölte-e a licitet vagy megnyeri-e akié a legmagasabb. ohmy.gif

A segítséget előre is köszönöm!

Gerda
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vargareg
hozzászólás 2009-03-31 15:10
Létrehozva: #11699


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 154
Regisztrált: 2008-10-01 12:23
Azonosító: 213 456



Kérdés a holland aukcióban tapasztaltakhoz: holland aukcióban licitál a vevő 4-szer egymás után a termékre (nem egyszerre 4-re, ez később fontos lesz!), majd az aukció lezárta után közli, hogy véletlen volt, igazából csak egyet szeretne. Az értékelésben lehet jelezni, hogy 3 sikertelen és 1 sikeres adásvétel?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gusztine
hozzászólás 2009-03-31 13:16
Létrehozva: #11700


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2008-06-24 20:26
Azonosító: 165 098



Ahaaaaaa.....
Akkor némileg félreértelmeztem a dolgokat.Azt hittem akkor is fizetem ha nem jött létre az adás-vétel.
Pedig egész logikus a dolog laugh.gif
Nagyon köszönöm a felvilágosítást!!!
További szép napot mindenkinek! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

734 Oldal V  « < 583 584 585 586 587 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-02-14 09:07