IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

750 Oldal V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
zejopy
hozzászólás 2017-02-09 19:59
Létrehozva: #21


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 667
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(svejku @ 2017-02-09 16:08) *
Én kimondottan kedvelem ezt azt erkölcstelen, tisztességtelen, emberhez nem méltó kényelmi szolgáltatást.

laugh.gif Nem szégyelled magad?! laughing.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2017-02-09 17:08
Létrehozva: #22


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 281
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(btlidia @ 2017-02-09 13:54) *
sziasztok! szeretném kérdezni, hogy én vagyok az egyetlen, aki utálja az automatikus licitálást? Erkölcstelennek tartom, hogy én rászánom az időt, más meg beállít egy robotot, és esélyem nincs vele szemben. Már bocsánat, de ez így nem tisztességes. Vagy ha két "automatázó találkozik, akkor mégis meddig mennek fel az árak? Aki vásárolni akar, szánja rá azt a pár percet és licitáljon személyesen, emberhez méltó módon.

Én kimondottan kedvelem ezt azt erkölcstelen, tisztességtelen, emberhez nem méltó kényelmi szolgáltatást.
Elég sokat vagyok a gépnél, de nem állandóan. Ha valamit meg szeretnék vásárolni, akkor kigondolom azt a legnagyobb összeget, ami adnék érte, megteszem a licitet és kész. Nagyon kényelmes. Nem automata licitál, hanem a vevő, aki ember.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-02-09 15:44
Létrehozva: #23


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 667
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(btlidia @ 2017-02-09 13:54) *
sziasztok! szeretném kérdezni, hogy én vagyok az egyetlen, aki utálja az automatikus licitálást? Erkölcstelennek tartom, hogy én rászánom az időt, más meg beállít egy robotot, és esélyem nincs vele szemben. Már bocsánat, de ez így nem tisztességes. Vagy ha két "automatázó találkozik, akkor mégis meddig mennek fel az árak? Aki vásárolni akar, szánja rá azt a pár percet és licitáljon személyesen, emberhez méltó módon.

Teljesen tisztességes, hogy egy technikai lehetőséggel él valaki, emberhez méltó módon. Szintén emberhez méltó dolognak tartom azt, hogy ha valaki vásárolni akar eldönthesse, hogy mikor szán időt a licitálásra. Nincs ezzel semmi baj. Az új dolgokkal élni kell és nem alapból elutasítani.
Különben ha két automatikus licit találkozik, akkor pont ott lesz vége, ahol eléri a licitek száma a licitálók által beírt összeget.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
btlidia
hozzászólás 2017-02-09 14:54
Létrehozva: #24


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2017-02-09 14:39
Azonosító: 2 437 720



sziasztok! szeretném kérdezni, hogy én vagyok az egyetlen, aki utálja az automatikus licitálást? Erkölcstelennek tartom, hogy én rászánom az időt, más meg beállít egy robotot, és esélyem nincs vele szemben. Már bocsánat, de ez így nem tisztességes. Vagy ha két "automatázó találkozik, akkor mégis meddig mennek fel az árak? Aki vásárolni akar, szánja rá azt a pár percet és licitáljon személyesen, emberhez méltó módon.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-02-01 23:51
Létrehozva: #25


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 140
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(EdwardCullen17 @ 2017-02-01 18:24) *
Sziasztok! Bocsi, hogy ide írok, nem találtam megfelelő témát, újat nyitni nem enged a rendszer. Problémám a következő. levelezésben vagyok egy leendő vásárlóval, akinek technikai gondja van. Semmi olyat nem írtam neki, amit nem lehet. (kapcsolatfelvételi adatok, olcsóbb akcióra buzdítás, trágár szavak stb, az üzeneteim mégis folyamatosan akadályba ütköznek. Nem mennek át, moderálásra várnak, már jó ideje. Kérdésem miért és meddig? Nem tudok gépnél lenni egész este, de szeretném ha megkapná és válaszolni is tudna az üzimre. Köszönöm!

Tisztelt EdwardCullen17!

Rendszerünk első körben automatikus szűri és elemzi az elküldött üzeneteket. Ha valamelyiknél fennáll a szabálytalanság esélye, akkor a moderátor kollégák elolvasás után döntenek a törlésről vagy továbbengedésről. Ezt a nap nagy részében folyamatosan végzik, így a hajnali órák kivételével az esetlegesen visszatartott, de az ellenőrzés során szabályosnak bizonyult üzenetek késése többnyire csak néhány percre tehető.
A moderációs eljárásról ennél pontosabb felvilágosítást sajnos nem adhatunk.
A szabálytalanságok felderítése közös érdekünk, az ilyen esetekben szíves türelmét kérjük.
Köszönjük figyelmét, megértését.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EdwardCullen17
hozzászólás 2017-02-01 19:24
Létrehozva: #26


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-02-08 15:23
Azonosító: 987 427



Sziasztok! Bocsi, hogy ide írok, nem találtam megfelelő témát, újat nyitni nem enged a rendszer. Problémám a következő. levelezésben vagyok egy leendő vásárlóval, akinek technikai gondja van. Semmi olyat nem írtam neki, amit nem lehet. (kapcsolatfelvételi adatok, olcsóbb akcióra buzdítás, trágár szavak stb, az üzeneteim mégis folyamatosan akadályba ütköznek. Nem mennek át, moderálásra várnak, már jó ideje. Kérdésem miért és meddig? Nem tudok gépnél lenni egész este, de szeretném ha megkapná és válaszolni is tudna az üzimre. Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-01-30 22:40
Létrehozva: #27


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 140
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(TITEPITE @ 2017-01-30 08:50) *
Péntek de. óta nem kaptam választ. Most már okafogyott lett. De azért kíváncsi lennék, hogy a következő esetben miként álljak ehhez a lehetőséghez.

Tisztelt TITEPITE!

Elnézést, a sok új hozzászólás alatt nem láttam a kérdését. A válasz a kiküldött hírlevelekben, a Vatera blogon és a landing oldalon is olvasható volt:
"A kedvezmény az adott időszakban a Vaterára/TeszVeszre újonnan feltöltött (és elindított) termékekre vonatkozik, vagyis az újraindított termékekre nem."


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TITEPITE
hozzászólás 2017-01-30 09:50
Létrehozva: #28


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 15
Regisztrált: 2016-11-10 10:13
Azonosító: 2 413 334



IDÉZET(TITEPITE @ 2017-01-27 10:13) *
Kedves VateraBenz!
A kérdésem az ingyenes hétvégi feltöltéssel lenne kapcsolatos. Eddig csak Vaterán fent lévő termékeimet szeretném visszatölteni a lejárt termék kategóriából. Ha bejelölöm a Teszveszes lehetőséget, az újratöltésnek számít? Tehát fizetnem kell érte, vagy feltöltésnek, tehát ingyenes? Üdv!



Péntek de. óta nem kaptam választ. Most már okafogyott lett. De azért kíváncsi lennék, hogy a következő esetben miként álljak ehhez a lehetőséghez.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2017-01-28 10:45
Létrehozva: #29


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 423
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-27 21:56) *
Az itt - általa - leírtak alapján nem jár neki a negatív. Ha nem sikerült (természetesen a kommunikációs probléma miatt) tökéletesen visszaadnia azt, ami történt, akkor a tanácsaink természetesen nem jók. Ebben az esetben lehet a válaszértékelés jogos.

Őszinte leszek: sajnálom az eladót. Az időpontokat nézve a leütéstől a csomag kézhezvételéig 1 hét telt el. Kedden bankidőn túl záródott, leghamarabb szerdán fizethetett, amit nem minden eladó tud azonnal ellenőrizni is, valójában kimaradt a csütörtök és a péntek, hétfőn megrendelte a a futárt, kedden felvették a csomagot, szerdán át is vette. Közben pedig volt egy nagy ámokfutás a vevő részéről, tele feltételezésekkel és csúsztatásokkal. Ha a nyomtatót a DPD nem törte össze, akkor a sok szemétnek talán a hézagolás lehetett a szerepe. Innen nézve gyors volt és alapos, mégis van egy negatív értékelése.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2017-01-27 23:14
Létrehozva: #30


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 423
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-27 22:10) *
Értettem, amit írtál, hozzátett a történethez, nem keveset.
A válaszomnak az a része inkább a kérdezőnek szólt. Mert ő megkérdőjelezte a tanácsokat, amiket kapott.
Csak pontos, érthető, valóságot jól tükröző kérdésre lehet olyan tanácsot adni, ami megoldáshoz vezethet. Ezt nem árt, ha minden kérdező tudja.

Így van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-27 23:10
Létrehozva: #31


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 667
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(cit1rom @ 2017-01-27 22:03) *
Félreértettél: Nem a tanácsokkal volt a probléma, de ezt szerintem leírtam.

Értettem, amit írtál, hozzátett a történethez, nem keveset.
A válaszomnak az a része inkább a kérdezőnek szólt. Mert ő megkérdőjelezte a tanácsokat, amiket kapott.
Csak pontos, érthető, valóságot jól tükröző kérdésre lehet olyan tanácsot adni, ami megoldáshoz vezethet. Ezt nem árt, ha minden kérdező tudja.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2017-01-27 23:03
Létrehozva: #32


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 423
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-27 21:56) *
Az itt - általa - leírtak alapján nem jár neki a negatív. Ha nem sikerült (természetesen a kommunikációs probléma miatt) tökéletesen visszaadnia azt, ami történt, akkor a tanácsaink természetesen nem jók. Ebben az esetben lehet a válaszértékelés jogos.

Félreértettél: Nem a tanácsokkal volt a probléma, de ezt szerintem leírtam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-27 22:56
Létrehozva: #33


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 667
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(cit1rom @ 2017-01-27 21:41) *
Nem akartam beleszólni korábban, mert tudom, hogy azon ritka esetek egyike, amikor bevallhatom, hogy a történtek elemzésébe belejátszik az, hogy régóta van szerencsém ismerni a panaszost a TeszVesz fórumról. Azt kell mondanom, hogy nagyon valószínűnek tartom, hogy valóban rosszul kommunikálta a dolgot, de nem az ÜSZ-nak, hanem a fórumon. Itt még írhat bármit, ott alá is kellene támasztania. Azt meg, hogy jár-e neki vagy nem a negatív értékelés, bizonyára több hiteles információ birtokában nálunk jobban el tudja dönteni az ÜSZ, na meg az eladó.

Az itt - általa - leírtak alapján nem jár neki a negatív. Ha nem sikerült (természetesen a kommunikációs probléma miatt) tökéletesen visszaadnia azt, ami történt, akkor a tanácsaink természetesen nem jók. Ebben az esetben lehet a válaszértékelés jogos.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2017-01-27 22:57


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2017-01-27 22:41
Létrehozva: #34


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 423
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-27 18:03) *
Valamit rosszul kommunikáltál. Ilyen eset után neked nem jár negatív értékelés. Ha ezt nem látja át az ÜSZ, akkor valamit állati rosszul írtál le.
....
Itt éneklünk neked felváltva napok óta, de hiába. Nem válaszolsz a neked feltett kérdésekre, így mi sem tudunk normálisan tájékozódni.

Nem akartam beleszólni korábban, mert tudom, hogy azon ritka esetek egyike, amikor bevallhatom, hogy a történtek elemzésébe belejátszik az, hogy régóta van szerencsém ismerni a panaszost a TeszVesz fórumról. Azt kell mondanom, hogy nagyon valószínűnek tartom, hogy valóban rosszul kommunikálta a dolgot, de nem az ÜSZ-nak, hanem a fórumon. Itt még írhat bármit, ott alá is kellene támasztania. Azt meg, hogy jár-e neki vagy nem a negatív értékelés, bizonyára több hiteles információ birtokában nálunk jobban el tudja dönteni az ÜSZ, na meg az eladó.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-27 19:48
Létrehozva: #35


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 16:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-27 18:03) *
Valamit rosszul kommunikáltál. Ilyen eset után neked nem jár negatív értékelés. Ha ezt nem látja át az ÜSZ, akkor valamit állati rosszul írtál le.
Egy apróság. Nem azért kaptál negatív értékelést, mert követted a tanácsokat. Kaptál egy nyomtatót, amit lehet, hogy meg sem kaptál volna, ha nem azt írod a tagnak, amit Benz javasolt. Az, hogy utána (jogosan) negatívot adtál, az is rendben van. A beszáradt tintán én nem pörögnék. Ha jól veszem ki a szavaidból, a nyomtatónak az az egyetlen "baja", hogy beszáradt a tinta. Ez nem hiba, ne is haragudj. A modora és az adásvétel lebonyolítása miatt jár a negatív. Idáig tiszta.
Ő adott egy bosszúnegatívot. Na ez nem tiszta. Meg amit utána ügyintézés címén működtél. Az ÜSZ magasról tesz a beszáradt tintára, semmi közük hozzá. Annyit kellett volna írnod és semmi többet, hogy kéred az értékelés törlését, mert bosszúnegatív, ami a Vatera szabályaival ellenkezik. Ezen kívül neked nem jár negatív, mert az utalást azonnal intézted, vevőként eleget tettél a kötelezettségeidnek. Ha ezt írtad volna, akkor már régen törölték volna.
De te nem. Te össze-vissza keversz, nem mész végig egy logikai vonalon. Belekevered a beszáradt tintát, a szerinted szemétben csomagolást, mindent, aminek semmi köze nem volt ahhoz, hogy törlik-e a te negádat vagy nem.
Itt éneklünk neked felváltva napok óta, de hiába. Nem válaszolsz a neked feltett kérdésekre, így mi sem tudunk normálisan tájékozódni.

Nem vagyok sötét, mint ahogy te épp beállítasz. Mindent úgy csináltam ahogy leírtak itt előtted és te is. Az utolsó két levelet is csatoltam nekik amibe elismerte, hogy direkt vágott át és valóban nem tudom használni a nyomatót. Kértem töröljék a jogtalan értékelést, de azt kaptam válaszul: nem látnak bele az adásvételbe, így nem törlik. Pont ezért vagyok kiakadva, mert az a levél is át lett küldve amibe taglalja, hogy mért kapaok tőle negatívat és feljelent ha még egyszer írni merek neki. Az indoka azt volt, hogy valóban rossz hirdetéssel eltérő terméket küldött, de mivelhogy én az ő tudta nélkül tovább mertem küldeni a levelezést és rendőrséggel fenyegettem, így nem hajlandó semmire és ne zaklassam tovább.

IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-27 18:44) *
Nem vagyok sötét, mint ahogy te épp beállítasz. Mindent úgy csináltam ahogy leírtak itt előtted és te is. Az utolsó két levelet is csatoltam nekik amibe elismerte, hogy direkt vágott át és valóban nem tudom használni a nyomatót. Kértem töröljék a jogtalan értékelést, de azt kaptam válaszul: nem látnak bele az adásvételbe, így nem törlik. Pont ezért vagyok kiakadva, mert az a levél is át lett küldve amibe taglalja, hogy mért kapaok tőle negatívat és feljelent ha még egyszer írni merek neki. Az indoka azt volt, hogy valóban rossz hirdetéssel eltérő terméket küldött, de mivelhogy én az ő tudta nélkül tovább mertem küldeni a levelezést és rendőrséggel fenyegettem, így nem hajlandó semmire és ne zaklassam tovább.

Általános Felhasználási Feltételeinkben ugyanis jeleztük, hogy a felhasználók által hagyott értékelésekért nem vállalunk felelősséget.
Értékelést ezért kizárólag olyan esetben áll módunkban törölni, ahol annak jogosságát egy a másik fél által velünk szemben kezdeményezett fogyasztóvédelmi eljárás során is meg tudjuk védeni, azt pedig, hogy mit tudunk megvédeni, saját hatáskörben vagyunk jogosultak megítélni.
Ezt most kaptam, mert ismét írtam, hogy jogtalan a negatívam. Nem hajlandóak törölni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-27 19:03
Létrehozva: #36


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 667
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-27 17:04) *
Át lett küldve nekik minden levelezés, el is olvasták és azt válaszolták, hogy ők nem látnak bele az adás-vételbe. De azt olvasták, hogy mit írt az eladó: fél éve próbálta ki a terméket, így bele száradt a tinta. De ő úgy árulta, hogy működik, majdnem tele van. Itt ez a gond, hogy el ismerte mégis ott van az én oldalamon a negatív értkelés. amit azért kaptam, mert követtem azt itt leírt tanácsokat. Az úriember ezt is mind leírta e-mailbe is, ezt is olvasták. Na ez itt a gond.

Valamit rosszul kommunikáltál. Ilyen eset után neked nem jár negatív értékelés. Ha ezt nem látja át az ÜSZ, akkor valamit állati rosszul írtál le.
Egy apróság. Nem azért kaptál negatív értékelést, mert követted a tanácsokat. Kaptál egy nyomtatót, amit lehet, hogy meg sem kaptál volna, ha nem azt írod a tagnak, amit Benz javasolt. Az, hogy utána (jogosan) negatívot adtál, az is rendben van. A beszáradt tintán én nem pörögnék. Ha jól veszem ki a szavaidból, a nyomtatónak az az egyetlen "baja", hogy beszáradt a tinta. Ez nem hiba, ne is haragudj. A modora és az adásvétel lebonyolítása miatt jár a negatív. Idáig tiszta.
Ő adott egy bosszúnegatívot. Na ez nem tiszta. Meg amit utána ügyintézés címén működtél. Az ÜSZ magasról tesz a beszáradt tintára, semmi közük hozzá. Annyit kellett volna írnod és semmi többet, hogy kéred az értékelés törlését, mert bosszúnegatív, ami a Vatera szabályaival ellenkezik. Ezen kívül neked nem jár negatív, mert az utalást azonnal intézted, vevőként eleget tettél a kötelezettségeidnek. Ha ezt írtad volna, akkor már régen törölték volna.
De te nem. Te össze-vissza keversz, nem mész végig egy logikai vonalon. Belekevered a beszáradt tintát, a szerinted szemétben csomagolást, mindent, aminek semmi köze nem volt ahhoz, hogy törlik-e a te negádat vagy nem.
Itt éneklünk neked felváltva napok óta, de hiába. Nem válaszolsz a neked feltett kérdésekre, így mi sem tudunk normálisan tájékozódni.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-27 18:04
Létrehozva: #37


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 16:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-27 15:00) *
Összességében az a bajom a problémamegoldásoddal, hogy nincs. Megírtad a ticket számot, amit visszaküldött a rendszer, amikor továbbítottad a levelezést?
Mert a levelezés tükrében már van rálátásuk. Amikor először beküldöd, akkor nem olvassa senki. A válaszlevélben ezt el is olvashattad, ha megtetted.
Folyamat pörögsz, rezegsz, de nem átgondolva csinálod a dolgokat.
Persze még mindig könnyebb az oldalban csalódni, mint a saját berögzülésünkön (ebben az esetben felületes problémakezelés) változtatni.
BangHead.gif 047.gif BangHead.gif

Át lett küldve nekik minden levelezés, el is olvasták és azt válaszolták, hogy ők nem látnak bele az adás-vételbe. De azt olvasták, hogy mit írt az eladó: fél éve próbálta ki a terméket, így bele száradt a tinta. De ő úgy árulta, hogy működik, majdnem tele van. Itt ez a gond, hogy el ismerte mégis ott van az én oldalamon a negatív értkelés. amit azért kaptam, mert követtem azt itt leírt tanácsokat. Az úriember ezt is mind leírta e-mailbe is, ezt is olvasták. Na ez itt a gond.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-27 16:00
Létrehozva: #38


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 667
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-27 14:28) *
kértem és nemrég azt a választ kaptam ők nem látnak bele az adásvételbe, így nem tudják törölni. Pedig át lett küldve nekik az a levél is amibe az eladó elismeri, hogy beszáradt a termékben a tinta. Árulhat tovább nyugodtan, hisz csak az én fejemet vágta át. Ez vicc! Akkor minek is kellett küldözgetnem a levelezést át nekik? Ezért, hogy ezt a választ kapjam? Mert nem értem ha el is ismeri, hogy rosszat küldött, akkor hogy nem törlik az értékelést? Vagyis itt hiába derül ki, hogy valaki szánt szándékkal átvágta a fejem nem történik semmi. Még én kapom negatív értékelést. Hatalmas csalódás lett ez az oldal ezek után.

Összességében az a bajom a problémamegoldásoddal, hogy nincs. Megírtad a ticket számot, amit visszaküldött a rendszer, amikor továbbítottad a levelezést?
Mert a levelezés tükrében már van rálátásuk. Amikor először beküldöd, akkor nem olvassa senki. A válaszlevélben ezt el is olvashattad, ha megtetted.
Folyamat pörögsz, rezegsz, de nem átgondolva csinálod a dolgokat.
Persze még mindig könnyebb az oldalban csalódni, mint a saját berögzülésünkön (ebben az esetben felületes problémakezelés) változtatni.
BangHead.gif 047.gif BangHead.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-27 15:28
Létrehozva: #39


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 16:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(VateraBenz @ 2017-01-27 09:06) *
Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.

kértem és nemrég azt a választ kaptam ők nem látnak bele az adásvételbe, így nem tudják törölni. Pedig át lett küldve nekik az a levél is amibe az eladó elismeri, hogy beszáradt a termékben a tinta. Árulhat tovább nyugodtan, hisz csak az én fejemet vágta át. Ez vicc! Akkor minek is kellett küldözgetnem a levelezést át nekik? Ezért, hogy ezt a választ kapjam? Mert nem értem ha el is ismeri, hogy rosszat küldött, akkor hogy nem törlik az értékelést? Vagyis itt hiába derül ki, hogy valaki szánt szándékkal átvágta a fejem nem történik semmi. Még én kapom negatív értékelést. Hatalmas csalódás lett ez az oldal ezek után.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colibri02
hozzászólás 2017-01-27 11:16
Létrehozva: #40


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2013-06-20 14:48
Azonosító: 2 046 546



Kérdezhetek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

750 Oldal V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-03-30 14:49