IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

749 Oldal V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
cit1rom
hozzászólás 2017-01-27 21:41
Létrehozva: #21


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 405
Regisztrált: 2010-12-27 11:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-27 18:03) *
Valamit rosszul kommunikáltál. Ilyen eset után neked nem jár negatív értékelés. Ha ezt nem látja át az ÜSZ, akkor valamit állati rosszul írtál le.
....
Itt éneklünk neked felváltva napok óta, de hiába. Nem válaszolsz a neked feltett kérdésekre, így mi sem tudunk normálisan tájékozódni.

Nem akartam beleszólni korábban, mert tudom, hogy azon ritka esetek egyike, amikor bevallhatom, hogy a történtek elemzésébe belejátszik az, hogy régóta van szerencsém ismerni a panaszost a TeszVesz fórumról. Azt kell mondanom, hogy nagyon valószínűnek tartom, hogy valóban rosszul kommunikálta a dolgot, de nem az ÜSZ-nak, hanem a fórumon. Itt még írhat bármit, ott alá is kellene támasztania. Azt meg, hogy jár-e neki vagy nem a negatív értékelés, bizonyára több hiteles információ birtokában nálunk jobban el tudja dönteni az ÜSZ, na meg az eladó.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-27 18:48
Létrehozva: #22


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-27 18:03) *
Valamit rosszul kommunikáltál. Ilyen eset után neked nem jár negatív értékelés. Ha ezt nem látja át az ÜSZ, akkor valamit állati rosszul írtál le.
Egy apróság. Nem azért kaptál negatív értékelést, mert követted a tanácsokat. Kaptál egy nyomtatót, amit lehet, hogy meg sem kaptál volna, ha nem azt írod a tagnak, amit Benz javasolt. Az, hogy utána (jogosan) negatívot adtál, az is rendben van. A beszáradt tintán én nem pörögnék. Ha jól veszem ki a szavaidból, a nyomtatónak az az egyetlen "baja", hogy beszáradt a tinta. Ez nem hiba, ne is haragudj. A modora és az adásvétel lebonyolítása miatt jár a negatív. Idáig tiszta.
Ő adott egy bosszúnegatívot. Na ez nem tiszta. Meg amit utána ügyintézés címén működtél. Az ÜSZ magasról tesz a beszáradt tintára, semmi közük hozzá. Annyit kellett volna írnod és semmi többet, hogy kéred az értékelés törlését, mert bosszúnegatív, ami a Vatera szabályaival ellenkezik. Ezen kívül neked nem jár negatív, mert az utalást azonnal intézted, vevőként eleget tettél a kötelezettségeidnek. Ha ezt írtad volna, akkor már régen törölték volna.
De te nem. Te össze-vissza keversz, nem mész végig egy logikai vonalon. Belekevered a beszáradt tintát, a szerinted szemétben csomagolást, mindent, aminek semmi köze nem volt ahhoz, hogy törlik-e a te negádat vagy nem.
Itt éneklünk neked felváltva napok óta, de hiába. Nem válaszolsz a neked feltett kérdésekre, így mi sem tudunk normálisan tájékozódni.

Nem vagyok sötét, mint ahogy te épp beállítasz. Mindent úgy csináltam ahogy leírtak itt előtted és te is. Az utolsó két levelet is csatoltam nekik amibe elismerte, hogy direkt vágott át és valóban nem tudom használni a nyomatót. Kértem töröljék a jogtalan értékelést, de azt kaptam válaszul: nem látnak bele az adásvételbe, így nem törlik. Pont ezért vagyok kiakadva, mert az a levél is át lett küldve amibe taglalja, hogy mért kapaok tőle negatívat és feljelent ha még egyszer írni merek neki. Az indoka azt volt, hogy valóban rossz hirdetéssel eltérő terméket küldött, de mivelhogy én az ő tudta nélkül tovább mertem küldeni a levelezést és rendőrséggel fenyegettem, így nem hajlandó semmire és ne zaklassam tovább.

IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-27 18:44) *
Nem vagyok sötét, mint ahogy te épp beállítasz. Mindent úgy csináltam ahogy leírtak itt előtted és te is. Az utolsó két levelet is csatoltam nekik amibe elismerte, hogy direkt vágott át és valóban nem tudom használni a nyomatót. Kértem töröljék a jogtalan értékelést, de azt kaptam válaszul: nem látnak bele az adásvételbe, így nem törlik. Pont ezért vagyok kiakadva, mert az a levél is át lett küldve amibe taglalja, hogy mért kapaok tőle negatívat és feljelent ha még egyszer írni merek neki. Az indoka azt volt, hogy valóban rossz hirdetéssel eltérő terméket küldött, de mivelhogy én az ő tudta nélkül tovább mertem küldeni a levelezést és rendőrséggel fenyegettem, így nem hajlandó semmire és ne zaklassam tovább.

Általános Felhasználási Feltételeinkben ugyanis jeleztük, hogy a felhasználók által hagyott értékelésekért nem vállalunk felelősséget.
Értékelést ezért kizárólag olyan esetben áll módunkban törölni, ahol annak jogosságát egy a másik fél által velünk szemben kezdeményezett fogyasztóvédelmi eljárás során is meg tudjuk védeni, azt pedig, hogy mit tudunk megvédeni, saját hatáskörben vagyunk jogosultak megítélni.
Ezt most kaptam, mert ismét írtam, hogy jogtalan a negatívam. Nem hajlandóak törölni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-27 18:03
Létrehozva: #23


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 573
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-27 17:04) *
Át lett küldve nekik minden levelezés, el is olvasták és azt válaszolták, hogy ők nem látnak bele az adás-vételbe. De azt olvasták, hogy mit írt az eladó: fél éve próbálta ki a terméket, így bele száradt a tinta. De ő úgy árulta, hogy működik, majdnem tele van. Itt ez a gond, hogy el ismerte mégis ott van az én oldalamon a negatív értkelés. amit azért kaptam, mert követtem azt itt leírt tanácsokat. Az úriember ezt is mind leírta e-mailbe is, ezt is olvasták. Na ez itt a gond.

Valamit rosszul kommunikáltál. Ilyen eset után neked nem jár negatív értékelés. Ha ezt nem látja át az ÜSZ, akkor valamit állati rosszul írtál le.
Egy apróság. Nem azért kaptál negatív értékelést, mert követted a tanácsokat. Kaptál egy nyomtatót, amit lehet, hogy meg sem kaptál volna, ha nem azt írod a tagnak, amit Benz javasolt. Az, hogy utána (jogosan) negatívot adtál, az is rendben van. A beszáradt tintán én nem pörögnék. Ha jól veszem ki a szavaidból, a nyomtatónak az az egyetlen "baja", hogy beszáradt a tinta. Ez nem hiba, ne is haragudj. A modora és az adásvétel lebonyolítása miatt jár a negatív. Idáig tiszta.
Ő adott egy bosszúnegatívot. Na ez nem tiszta. Meg amit utána ügyintézés címén működtél. Az ÜSZ magasról tesz a beszáradt tintára, semmi közük hozzá. Annyit kellett volna írnod és semmi többet, hogy kéred az értékelés törlését, mert bosszúnegatív, ami a Vatera szabályaival ellenkezik. Ezen kívül neked nem jár negatív, mert az utalást azonnal intézted, vevőként eleget tettél a kötelezettségeidnek. Ha ezt írtad volna, akkor már régen törölték volna.
De te nem. Te össze-vissza keversz, nem mész végig egy logikai vonalon. Belekevered a beszáradt tintát, a szerinted szemétben csomagolást, mindent, aminek semmi köze nem volt ahhoz, hogy törlik-e a te negádat vagy nem.
Itt éneklünk neked felváltva napok óta, de hiába. Nem válaszolsz a neked feltett kérdésekre, így mi sem tudunk normálisan tájékozódni.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-27 17:04
Létrehozva: #24


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-27 15:00) *
Összességében az a bajom a problémamegoldásoddal, hogy nincs. Megírtad a ticket számot, amit visszaküldött a rendszer, amikor továbbítottad a levelezést?
Mert a levelezés tükrében már van rálátásuk. Amikor először beküldöd, akkor nem olvassa senki. A válaszlevélben ezt el is olvashattad, ha megtetted.
Folyamat pörögsz, rezegsz, de nem átgondolva csinálod a dolgokat.
Persze még mindig könnyebb az oldalban csalódni, mint a saját berögzülésünkön (ebben az esetben felületes problémakezelés) változtatni.
BangHead.gif 047.gif BangHead.gif

Át lett küldve nekik minden levelezés, el is olvasták és azt válaszolták, hogy ők nem látnak bele az adás-vételbe. De azt olvasták, hogy mit írt az eladó: fél éve próbálta ki a terméket, így bele száradt a tinta. De ő úgy árulta, hogy működik, majdnem tele van. Itt ez a gond, hogy el ismerte mégis ott van az én oldalamon a negatív értkelés. amit azért kaptam, mert követtem azt itt leírt tanácsokat. Az úriember ezt is mind leírta e-mailbe is, ezt is olvasták. Na ez itt a gond.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-27 15:00
Létrehozva: #25


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 573
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-27 14:28) *
kértem és nemrég azt a választ kaptam ők nem látnak bele az adásvételbe, így nem tudják törölni. Pedig át lett küldve nekik az a levél is amibe az eladó elismeri, hogy beszáradt a termékben a tinta. Árulhat tovább nyugodtan, hisz csak az én fejemet vágta át. Ez vicc! Akkor minek is kellett küldözgetnem a levelezést át nekik? Ezért, hogy ezt a választ kapjam? Mert nem értem ha el is ismeri, hogy rosszat küldött, akkor hogy nem törlik az értékelést? Vagyis itt hiába derül ki, hogy valaki szánt szándékkal átvágta a fejem nem történik semmi. Még én kapom negatív értékelést. Hatalmas csalódás lett ez az oldal ezek után.

Összességében az a bajom a problémamegoldásoddal, hogy nincs. Megírtad a ticket számot, amit visszaküldött a rendszer, amikor továbbítottad a levelezést?
Mert a levelezés tükrében már van rálátásuk. Amikor először beküldöd, akkor nem olvassa senki. A válaszlevélben ezt el is olvashattad, ha megtetted.
Folyamat pörögsz, rezegsz, de nem átgondolva csinálod a dolgokat.
Persze még mindig könnyebb az oldalban csalódni, mint a saját berögzülésünkön (ebben az esetben felületes problémakezelés) változtatni.
BangHead.gif 047.gif BangHead.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-27 14:28
Létrehozva: #26


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(VateraBenz @ 2017-01-27 09:06) *
Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.

kértem és nemrég azt a választ kaptam ők nem látnak bele az adásvételbe, így nem tudják törölni. Pedig át lett küldve nekik az a levél is amibe az eladó elismeri, hogy beszáradt a termékben a tinta. Árulhat tovább nyugodtan, hisz csak az én fejemet vágta át. Ez vicc! Akkor minek is kellett küldözgetnem a levelezést át nekik? Ezért, hogy ezt a választ kapjam? Mert nem értem ha el is ismeri, hogy rosszat küldött, akkor hogy nem törlik az értékelést? Vagyis itt hiába derül ki, hogy valaki szánt szándékkal átvágta a fejem nem történik semmi. Még én kapom negatív értékelést. Hatalmas csalódás lett ez az oldal ezek után.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colibri02
hozzászólás 2017-01-27 10:16
Létrehozva: #27


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2013-06-20 13:48
Azonosító: 2 046 546



Kérdezhetek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TITEPITE
hozzászólás 2017-01-27 10:13
Létrehozva: #28


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2016-11-10 09:13
Azonosító: 2 413 334



Kedves VateraBenz!
A kérdésem az ingyenes hétvégi feltöltéssel lenne kapcsolatos. Eddig csak Vaterán fent lévő termékeimet szeretném visszatölteni a lejárt termék kategóriából. Ha bejelölöm a Teszveszes lehetőséget, az újratöltésnek számít? Tehát fizetnem kell érte, vagy feltöltésnek, tehát ingyenes? Üdv!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-01-27 09:06
Létrehozva: #29


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-26 19:10) *
el is ismerte már, hogy nem működött a fekete sem, közölte ő több mint fél éve próbálta ki, akkor működött, de azóta beszáradt. Még ő akar engem feljelenteni, mert továbbítottam Önök felé a levelezést és kérném vissza a pénzem. Sajnos semmire nem hajlandó, annyit írt ha még egyszer írni merek neki akkor feljelent zaklatásért. De ő maga úgy árulta, hogy fekete működik, így becsapott. Vagyis akkor most hiába írta meg, hogy valóban beszáradt patronnal adta el, mégse lesz törölve az értékelés és árulhat tovább itt?

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-26 19:10
Létrehozva: #30


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(VateraBenz @ 2017-01-26 18:30) *
A termékleírásban a következő olvasható: "A fekete patron elvileg majdnem tele van, a színes viszont kifogyott szerintem" - tehát, a fekete nyomtatásnak működnie kell, a színesnek nem, az a patron a leírás alapján is üres volt. A hozzászólásából nem derült ki, hogy melyik patron volt üres. Ha a fekete is, akkor azért jogosan reklamálhat az eladónál, míg a színes miatt nem.
Ugyanakkor azt nehéz lesz bizonyítani, hogy a patron kinél ürült ki, a csomag felbontásakor mennyi tinta volt benne. Erre feltehetően a rendőrség sem lesz képes, de ha úgy érzi, hogy becsapták, akkor természetesen megpróbálhatja az ügyet jogi úton is rendezni. A Vatera ilyen ügyekben akkor tud eljárni egy felhasználóval szemben, ha az értékelései sorozatosan problémásak. Jelen esetben erről nincs szó, egyedül ön adott negatív értékelést. Ennek jogosságát a fent leírtak szerint mi nem tudjuk megítélni.
Az a megjegyzése pedig értelmezhetetlen, miszerint az eladó "egy zsák szemétbe csomagolta" a nyomtatót. Mindenesetre ha a szállítás során a termék nem sérült, akkor a csomagolás megfelelő volt.

el is ismerte már, hogy nem működött a fekete sem, közölte ő több mint fél éve próbálta ki, akkor működött, de azóta beszáradt. Még ő akar engem feljelenteni, mert továbbítottam Önök felé a levelezést és kérném vissza a pénzem. Sajnos semmire nem hajlandó, annyit írt ha még egyszer írni merek neki akkor feljelent zaklatásért. De ő maga úgy árulta, hogy fekete működik, így becsapott. Vagyis akkor most hiába írta meg, hogy valóban beszáradt patronnal adta el, mégse lesz törölve az értékelés és árulhat tovább itt?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-01-26 18:30
Létrehozva: #31


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-26 07:16) *
Remélem ilyen esetben törlik is az ilyen eladót az oldalról!

A termékleírásban a következő olvasható: "A fekete patron elvileg majdnem tele van, a színes viszont kifogyott szerintem" - tehát, a fekete nyomtatásnak működnie kell, a színesnek nem, az a patron a leírás alapján is üres volt. A hozzászólásából nem derült ki, hogy melyik patron volt üres. Ha a fekete is, akkor azért jogosan reklamálhat az eladónál, míg a színes miatt nem.
Ugyanakkor azt nehéz lesz bizonyítani, hogy a patron kinél ürült ki, a csomag felbontásakor mennyi tinta volt benne. Erre feltehetően a rendőrség sem lesz képes, de ha úgy érzi, hogy becsapták, akkor természetesen megpróbálhatja az ügyet jogi úton is rendezni. A Vatera ilyen ügyekben akkor tud eljárni egy felhasználóval szemben, ha az értékelései sorozatosan problémásak. Jelen esetben erről nincs szó, egyedül ön adott negatív értékelést. Ennek jogosságát a fent leírtak szerint mi nem tudjuk megítélni.
Az a megjegyzése pedig értelmezhetetlen, miszerint az eladó "egy zsák szemétbe csomagolta" a nyomtatót. Mindenesetre ha a szállítás során a termék nem sérült, akkor a csomagolás megfelelő volt.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-26 07:16
Létrehozva: #32


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-25 21:56) *
Továbbítottam feléjük, várom a fejleményeket.

Éjjel írt nekem mégegy "kedves " levelet. Amibe még el is ismeri, hogy átvágott és közli: Na és? Írta mehetek nyugodtam a rendőrségre, ott szerinte úgyis csak kiröhögnek. Remélem ilyen esetben törlik is az ilyen eladót az oldalról!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-25 21:56
Létrehozva: #33


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-25 21:54) *
Magától nem lesz törölve, kérned kell az ÜSZ-tól a kapcsolatfelvételen keresztül.

Továbbítottam feléjük, várom a fejleményeket.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-25 21:54
Létrehozva: #34


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 573
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-25 21:34) *
Nem alkottam véleményt a többi eladóról avval, hogy én ezek után nem akarok itt többet vásárolni. Én is inkább mint eladó vagyok itt jelen. Ezek után még képes volt negatívan értékelni. Remélem törlésre kerül, mert továbbítva lett a levelezés a vatera felé.

Magától nem lesz törölve, kérned kell az ÜSZ-tól a kapcsolatfelvételen keresztül.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-25 21:34
Létrehozva: #35


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-25 16:11) *
Furcsa hozzáállás, hogy egy inkorrekt eladó miatt a sok becsületesről is véleményt alkotsz, de ez a döntésed. A legjobb tanácsot kaptad itt, amit lehetett.
A levelezést jogod volt elküldeni a Vaterának, ez bevett gyakorlat itt.
Nem is értem, milyen jogon akarja megtiltani a reklamációt. Kérj az ÜSZ-tól állásfoglalást. Bár biztos vagyok, hogy ugyanazt írják, mint amit Benz fog este írni, ha reagál.

Sajnos az elmúlt 2 hétben 3 terméket vettem aukciós oldalon amiknél úgy jártam, hogy átvágtak. Így igen, elment a kedvem az ilyen vásárlástól. Igaz, hogy az egyiknél a végén megkaptam a terméket hibátlanul, de csak azután, hogy át lett küldve az illetőnek a rendőrségi feljelentés. Mert ő annyira amatőr volt, hogy még le is írta az e-mailba, így jártam és úgyse tudok semmit se tenni, hogy nem küld semmit a pénzemért.
Volt pozitív vásárlásom is, de csak régi bevált eladómnál.

IDÉZET(zejopy @ 2017-01-25 16:11) *
Furcsa hozzáállás, hogy egy inkorrekt eladó miatt a sok becsületesről is véleményt alkotsz, de ez a döntésed. A legjobb tanácsot kaptad itt, amit lehetett.
A levelezést jogod volt elküldeni a Vaterának, ez bevett gyakorlat itt.
Nem is értem, milyen jogon akarja megtiltani a reklamációt. Kérj az ÜSZ-tól állásfoglalást. Bár biztos vagyok, hogy ugyanazt írják, mint amit Benz fog este írni, ha reagál.

Nem alkottam véleményt a többi eladóról avval, hogy én ezek után nem akarok itt többet vásárolni. Én is inkább mint eladó vagyok itt jelen. Ezek után még képes volt negatívan értékelni. Remélem törlésre kerül, mert továbbítva lett a levelezés a vatera felé.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-25 16:11
Létrehozva: #36


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 573
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-25 15:52) *
Nem sérült meg szállítás közben, konkrétan egy zsák szemétbe csomagolta direkt nekem, amiért írtam neki, amit itt javasoltak előtted. Rakott bele direkt nekem üres patront teli helyett. Írtam neki rögtön, válaszolt is azonnal: közölte ezek után én ne merjek reklamálni, hogy át mertem küldeni a vaterának a levelezésünk és amiért írtam, hogy a rendőrséghez fordulok ha nem küldi a terméket. Úgyhogy így jártam. Soha többet nem fogok itt vásárolni ezek után.

Furcsa hozzáállás, hogy egy inkorrekt eladó miatt a sok becsületesről is véleményt alkotsz, de ez a döntésed. A legjobb tanácsot kaptad itt, amit lehetett.
A levelezést jogod volt elküldeni a Vaterának, ez bevett gyakorlat itt.
Nem is értem, milyen jogon akarja megtiltani a reklamációt. Kérj az ÜSZ-tól állásfoglalást. Bár biztos vagyok, hogy ugyanazt írják, mint amit Benz fog este írni, ha reagál.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-25 16:01
Létrehozva: #37


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-25 15:38) *
A szállítás során sérült, vagy eleve pocsék volt? Nem hiszem, hogy ebben az esetben a rendőrség a jó megoldás.
Az eladó köteles azt a terméket és olyan állapotban küldeni, ahogy meg lett hirdetve. Ez biztos. Ennek az érvényesítése viszont rázósabb sajnos.
Első lépésként vedd fel vele a kapcsolatot és kérj megoldást tőle. Nem hiszem, hogy együttműködő lesz, de hátha. Semmit se telefonon intézz, mindent e-mailben.

Nem sérült meg szállítás közben, konkrétan egy zsák szemétbe csomagolta direkt nekem, amiért írtam neki, amit itt javasoltak előtted. Rakott bele direkt nekem üres patront teli helyett. Írtam neki rögtön, válaszolt is azonnal: közölte ezek után én ne merjek reklamálni, hogy át mertem küldeni a vaterának a levelezésünk és amiért írtam, hogy a rendőrséghez fordulok ha nem küldi a terméket. Úgyhogy így jártam. Soha többet nem fogok itt vásárolni ezek után.

IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-25 15:52) *
Nem sérült meg szállítás közben, konkrétan egy zsák szemétbe csomagolta direkt nekem, amiért írtam neki, amit itt javasoltak előtted. Rakott bele direkt nekem üres patront teli helyett. Írtam neki rögtön, válaszolt is azonnal: közölte ezek után én ne merjek reklamálni, hogy át mertem küldeni a vaterának a levelezésünk és amiért írtam, hogy a rendőrséghez fordulok ha nem küldi a terméket. Úgyhogy így jártam. Soha többet nem fogok itt vásárolni ezek után.

A negatív értékelést elküldtem, nehogy más is így járjon.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-25 15:38
Létrehozva: #38


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 573
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-25 15:11) *
pár perce jött a futár, állítólag nem jó e-mailcím lett megadva azért nem kaphattam róla e-mailt. De ezek után már meg se lepődtem, hogy használhatatlan terméket küldött. Ilyenkor mi van? Mehetek a rendőrségre feljelenteni?

A szállítás során sérült, vagy eleve pocsék volt? Nem hiszem, hogy ebben az esetben a rendőrség a jó megoldás.
Az eladó köteles azt a terméket és olyan állapotban küldeni, ahogy meg lett hirdetve. Ez biztos. Ennek az érvényesítése viszont rázósabb sajnos.
Első lépésként vedd fel vele a kapcsolatot és kérj megoldást tőle. Nem hiszem, hogy együttműködő lesz, de hátha. Semmit se telefonon intézz, mindent e-mailben.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-25 15:11
Létrehozva: #39


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(cit1rom @ 2017-01-25 08:08) *
Ha tegnap rendelte meg a futárt, akkor te is tudod, hogy ma reggel 6-kor még nem vitte el tőle a DPD. Akkor pedig még e-mail sem időszerű.
Nyomtatót DPD-vel szállíttatni eleve öngyilkosság, de reméljük a legjobbakat.

este azt írta már hétfőn rendelt futárt, kedden azaz tegnap jön érte hozzá. E-mailt azóta se kaptam semmiről.

IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-25 14:53) *
este azt írta már hétfőn rendelt futárt, kedden azaz tegnap jön érte hozzá. E-mailt azóta se kaptam semmiről.

pár perce jött a futár, állítólag nem jó e-mailcím lett megadva azért nem kaphattam róla e-mailt. De ezek után már meg se lepődtem, hogy használhatatlan terméket küldött. Ilyenkor mi van? Mehetek a rendőrségre feljelenteni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2017-01-25 08:08
Létrehozva: #40


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 405
Regisztrált: 2010-12-27 11:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-25 06:08) *
Sajnos tegnap este kaptam tőle egy durva fenyegető levelet, hogy még ő fog engem feljelenteni, mert továbbítottam a levelezést a vatera felé, ami szerinte személyiségi jogokat sért. A csomagom elvileg átvette tőle a dpd, ami nem valószínű, mert azóta se kaptam e-mailt róla. Sajnos nem igazolta semmivel a feladást. Remélem ezek után a terméket valamikor azért megkapom. Elkeserítő, hogy vannak ilyen emberek sad.gif

Ha tegnap rendelte meg a futárt, akkor te is tudod, hogy ma reggel 6-kor még nem vitte el tőle a DPD. Akkor pedig még e-mail sem időszerű.
Nyomtatót DPD-vel szállíttatni eleve öngyilkosság, de reméljük a legjobbakat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

749 Oldal V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-02-24 07:30