IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

738 Oldal V  « < 185 186 187 188 189 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
aiseether
hozzászólás 2011-12-29 23:07
Létrehozva: #3721


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-09-10 19:53
Azonosító: 1 543 764



sziasztok!
az aukció idejének lejárta előtt egy termékre licitáltam a kikiáltási árnál(4400 ft) jóval magasabb összeggel(5500 ft),de kevesebbel mint a villámár(6600 ft).
rajtam kívül nem licitált senki más.
nálam ki is jelzi a vásárlói oldalon az aktuális árként a 4400-at, és maximális licitemként az 5500-at. ám az eladónál az jelenik meg hogy 4400-at ajánlottam; és ha én mint vásárló a terméklapon a liciteket megnézem nekem is azt írja hogy az én aktuális ajánlatom 4400.
most akkor ez hogy is van?
az volna a kérdésem, hogy ilyenkor ha az eladó zárja az aukciót, nekem a 4400 ft-t kell kifizetnem vagy pedig az 5500 ft-t?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Discovery2
hozzászólás 2011-12-29 22:52
Létrehozva: #3722


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2007-04-01 21:32
Azonosító: 3 262



IDÉZET(Bigdept @ 2011-12-29 19:47) *
Személyes oldal, látsz ilyen füleket...

Köszi, de a termékfigyelő ablak nem jelent meg csak az aukciófigyelő :-(
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kemiaitesok
hozzászólás 2011-12-29 22:04
Létrehozva: #3723


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2008-03-29 15:03
Azonosító: 129 299



Sziasztok!

Lenne pár kérdésem, észrevételem.
Az utóbbi időben egyre jobbak lesznek a szolgáltatások az oldalon, ritkán árulok, de látom a fejlődést, ehhez gratulálok.

Viszont van pár dolog ami zavar, s választ várnék.
Annak örülök, hogy lehet azonnal törölni terméket, pl elromlott valami, s ráadásul havonta csak egyet lehet, ez egész jó, nem lehet vele visszaélni.
Viszont komoly gond, hogy ha feltettem valamit, nem lehet módosítani se a címet, se a leírást, s még képet se lehet hozzá feltölteni.
Több dolog miatt zavar: szeretném jobban leírni a terméket, mert feltöltésnél olyan sok mindent töltöttem fel, hogy nem volt időm rendesen megírni, változtatnék rajta, mert mondjuk sokan kérdeznek, s hasznosnak látnám, ha a leírásba módosíthatnám, lehet nem olvassák el a hozzászólásokat.
S a múltkor kértek, hogy tegyem fel egy optika foglalatáról képet, s hát utólag nem tudtam feltölteni.
S most is szeretnék bővíteni, s nem lehet.

Másik, hogy feltöltök egy terméket mondjuk 1 Ft-ról, adok rejtve minimálárat, valaki ajánl egy jó villámárat érte, de nem tudom neki megtenni, csak úgy hogy láthatóvá teszem az árat, illetve lejárttá teszem a tételt, így 24 óra múlva jár le, szerintem ez gáz, béna. Nem gondolnám, hogy ennyire kötni kellene az eladó kezét, főleg, hogy fizetek a szolgáltatásért is.

Várom válaszotok.
Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2011-12-29 20:47
Létrehozva: #3724


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 063
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(Discovery2 @ 2011-12-29 18:33) *
Árulja már el valaki, hogy hol érem e a termékfigyelő szolgáltatást? Eddig ez simán ment , de már biztosan hülyülök .
Amióta a Vatera ilyen " felhasználó barát" semmi nem úgy működik mint kellene.
Talán azt hiszik minden felhasználó informatikus mérnök talán?

Személyes oldal, látsz ilyen füleket: Vásárlás Eladás Értékelések Beállítások Levelesláda
Katt az elsőre (vásárlás)
balra láthatod (narancs alapon):
Vásárlás
Aukciófigyelők
Termékfigyelő


Katt a legalsóra (Termékfigyelő).

Új termékfigyelő rögzítése ablak
Pötty, Tovább.. választ, belő, Mentés.


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Discovery2
hozzászólás 2011-12-29 19:33
Létrehozva: #3725


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2007-04-01 21:32
Azonosító: 3 262



Árulja már el valaki, hogy hol érem e a termékfigyelő szolgáltatást? Eddig ez simán ment , de már biztosan hülyülök .
Amióta a Vatera ilyen " felhasználó barát" semmi nem úgy működik mint kellene.
Talán azt hiszik minden felhasználó informatikus mérnök talán?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-29 17:12
Létrehozva: #3726


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 738
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(York211 @ 2011-12-29 14:30) *
Hello!
Olyat nem lehet csinálni vaterán, hogy egy bizonyos eladó termékeit ne lássam?
Mert ezzel a Grando.hu-val már tele van a bakkancsom, mindenhol milló egyezer cucca...
Valahogy nem leghet kiszűrni, hogy ne adja be a kereső a termékeit?
Üdv

Tisztelt York211!

A grandos termékek kiszűréséhez a részletes keresőben jelölje be a "Vatera és TeszVesz termékek" opciót.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
York211
hozzászólás 2011-12-29 15:30
Létrehozva: #3727


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2011-11-25 20:59
Azonosító: 1 571 455



Hello!
Olyat nem lehet csinálni vaterán, hogy egy bizonyos eladó termékeit ne lássam?
Mert ezzel a Grando.hu-val már tele van a bakkancsom, mindenhol milló egyezer cucca...
Valahogy nem leghet kiszűrni, hogy ne adja be a kereső a termékeit?
Üdv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
azur70
hozzászólás 2011-12-28 17:41
Létrehozva: #3728


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2007-04-25 09:19
Azonosító: 6 978



Üdv mindenkinek.

Szeretnék érdeklődni valamilyen uton-módon nem lehet a listázásból kikapcsolni a Grandós termékeket egyszerűen tele van vele minden.
Azért vaterázok mert nem feltétlen új termékeket hanem jó áron számomra hasznos szükséges dolgokat keressek.
Legalább egy lehetőség valahol, hogy aki nem szeretné ne listázza a Grandós termékeket, már annyi van belőlle, hogy nincs kedvem végiglapozni.

Előre is köszönöm a megértő segítséget.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Betta0516
hozzászólás 2011-12-27 19:22
Létrehozva: #3729


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 99
Regisztrált: 2011-04-09 19:21
Azonosító: 1 446 888



IDÉZET(Nixike666 @ 2011-12-27 17:41) *
Sziasztok!
Leírná nekem vki, hogy-hogy működik pontosan az aukció indítás? Illetve hogy mi az a minimálár stb.? Előre is köszi!


Szia!

Itt mindent megtalálsz, amire szükséged lehet. smile.gif

http://www.vatera.hu/help/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nixike666
hozzászólás 2011-12-27 18:41
Létrehozva: #3730


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2011-01-10 12:00
Azonosító: 1 419 519



Sziasztok!
Leírná nekem vki, hogy-hogy működik pontosan az aukció indítás? Illetve hogy mi az a minimálár stb.? Előre is köszi!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2011-12-26 17:33
Létrehozva: #3731


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 063
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(cefoka @ 2011-12-26 12:22) *
Sajnos rendszeres tapasztalatom, hogy az eladók addig nem hajlandóak értékelni az adásvételt, amig a vevő ezt nem teszi meg. Ez azért káros, mert az áru hibájából adódó esetleges elégedetlenség esetén sem mer a vevő leértékelni, félve a "bosszúból adott negativtól". Ez torzitja az értékelési rendszert. Véleményem szerint a vevő dolga a vételár szolgálatatása, amely a legtöbb esetben történő előre utalás esetén, a pénz beérkezésével teljesül. Vagyis az áru postázásakor az eladónak már értékelnie is lehetne az ügyletet. Javaslom, hogy pozitiv értékelést csak abban esetben engedje a szerver a vevő részéről, ha az eladó már értékelte az ügyletet, ezzel kiküszöbölhető az eladók előzetes értékelésre kényszeritő magatartása.


Pl, én, mint eladó "előre" értékeltem mindig, csak addig vártam míg a vevő jelzett, hogy megérkezett a küldemény, de volt, hogy a vevő ezt azonnal értékeléssel jelezte, ekkor tőlem független okból nyilván megelőzött.
Ez így volt egészen nem egy nem régen történt esetig. Egy meghiúsult tranzakciót előre értékeltem semlegessel, és rá jó pár napra kaptam cserébe egy hazug negatív értékelést. (meg nézheted, és a történetre is rákereshetsz a fórumban)


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-26 14:07
Létrehozva: #3732


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 738
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(cefoka @ 2011-12-26 12:22) *
Sajnos rendszeres tapasztalatom, hogy az eladók addig nem hajlandóak értékelni az adásvételt, amig a vevő ezt nem teszi meg. Ez azért káros, mert az áru hibájából adódó esetleges elégedetlenség esetén sem mer a vevő leértékelni, félve a "bosszúból adott negativtól". Ez torzitja az értékelési rendszert. Véleményem szerint a vevő dolga a vételár szolgálatatása, amely a legtöbb esetben történő előre utalás esetén, a pénz beérkezésével teljesül. Vagyis az áru postázásakor az eladónak már értékelnie is lehetne az ügyletet. Javaslom, hogy pozitiv értékelést csak abban esetben engedje a szerver a vevő részéről, ha az eladó már értékelte az ügyletet, ezzel kiküszöbölhető az eladók előzetes értékelésre kényszeritő magatartása.

Tisztelt cefoka!

Az eladók ugyanígy tudnának érvelni a másik álláspont mellett.
Nem kívánunk változtatni az értékelési rendszeren.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cefoka
hozzászólás 2011-12-26 13:22
Létrehozva: #3733


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-06-04 14:19
Azonosító: 12 722



Sajnos rendszeres tapasztalatom, hogy az eladók addig nem hajlandóak értékelni az adásvételt, amig a vevő ezt nem teszi meg. Ez azért káros, mert az áru hibájából adódó esetleges elégedetlenség esetén sem mer a vevő leértékelni, félve a "bosszúból adott negativtól". Ez torzitja az értékelési rendszert. Véleményem szerint a vevő dolga a vételár szolgálatatása, amely a legtöbb esetben történő előre utalás esetén, a pénz beérkezésével teljesül. Vagyis az áru postázásakor az eladónak már értékelnie is lehetne az ügyletet. Javaslom, hogy pozitiv értékelést csak abban esetben engedje a szerver a vevő részéről, ha az eladó már értékelte az ügyletet, ezzel kiküszöbölhető az eladók előzetes értékelésre kényszeritő magatartása.

A hozzászólást -cefoka- szerkesztette a következő időpontban: 2011-12-26 13:24
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-22 15:06
Létrehozva: #3734


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 738
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Taktoj @ 2011-12-22 12:06) *
Köszi a választ, már létre is jött a tranzakció.

S volna még egy olyan problémám, hogy emailt az elfogadott ajánlattal létrejött üzletről nem küldött ki a vatera. Gmail - es mail levelezőm van s elvileg nincs tiltva semmilyen elutasítás a vateráról érkező levelekkel kapcsolatban, mert amin normál nem ajánlattételesen adtam el arról megérkezett a mail.
Ettől függetlenül természetesen fel vettem a vevővel a kapcsolatot s minden dolgot el tudtam vele intézni, csak a kis levelet hiányolom.

Megnézzük, köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taktoj
hozzászólás 2011-12-22 13:06
Létrehozva: #3735


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-04-16 16:09
Azonosító: 1 118 746



Köszi a választ, már létre is jött a tranzakció.

S volna még egy olyan problémám, hogy emailt az elfogadott ajánlattal létrejött üzletről nem küldött ki a vatera. Gmail - es mail levelezőm van s elvileg nincs tiltva semmilyen elutasítás a vateráról érkező levelekkel kapcsolatban, mert amin normál nem ajánlattételesen adtam el arról megérkezett a mail.
Ettől függetlenül természetesen fel vettem a vevővel a kapcsolatot s minden dolgot el tudtam vele intézni, csak a kis levelet hiányolom.


IDÉZET(VateraBenz @ 2011-12-22 09:12) *
Tisztelt Taktoj!

Darabonként 75%.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2011-12-22 10:12
Létrehozva: #3736


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 738
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Taktoj @ 2011-12-22 00:48) *
Sziasztok. Saját tudatlan csapdámba estem, s kellene egy gyors help.
egy aukción belül 3 azonos márkájú terméket árulok, db onkénti áron. Kitettem az én ajánlatom lehetőséget, nem vagyok semmi jó elrontója. Jött is egy ajánlat miszerint az általam meghirdetett termék egységenkénti árának 75% ért elvinné s darabszámnak pedig 3 at írt. Na most itt elakadtam. ez azt jelenti, hogy 3 db t szeretné elvinni ezért az egy db x75% os áron vagy darabonkénti venné 75% os áron .
Ha valaki tudna segíteni, megköszönném s ígérem máskor körültekintőbb leszek ezzel kapcsolatban smile.gif

Tisztelt Taktoj!

Darabonként 75%.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taktoj
hozzászólás 2011-12-22 01:48
Létrehozva: #3737


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-04-16 16:09
Azonosító: 1 118 746



Sziasztok. Saját tudatlan csapdámba estem, s kellene egy gyors help.
egy aukción belül 3 azonos márkájú terméket árulok, db onkénti áron. Kitettem az én ajánlatom lehetőséget, nem vagyok semmi jó elrontója. Jött is egy ajánlat miszerint az általam meghirdetett termék egységenkénti árának 75% ért elvinné s darabszámnak pedig 3 at írt. Na most itt elakadtam. ez azt jelenti, hogy 3 db t szeretné elvinni ezért az egy db x75% os áron vagy darabonkénti venné 75% os áron .
Ha valaki tudna segíteni, megköszönném s ígérem máskor körültekintőbb leszek ezzel kapcsolatban smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2011-12-21 08:06
Létrehozva: #3738





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(vvilike @ 2011-12-20 19:34) *
Köszönöm Vatera, nagyon jó a rendszer, egy fél percl az Aukció vége előtt licitáltam, és ledobott a rendszer, így vesztettem egy licitet, nagyon szépen köszönöm!!!

Tisztelt vvilike,

milyen rendszer dobta le és hova?


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2011-12-20 20:52
Létrehozva: #3739


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 184
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(vvilike @ 2011-12-20 19:34) *
Köszönöm Vatera, nagyon jó a rendszer, egy fél percl az Aukció vége előtt licitáltam, és ledobott a rendszer, így vesztettem egy licitet, nagyon szépen köszönöm!!!

Pontosabban mit jelent, az, hogy ledobott?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vvilike
hozzászólás 2011-12-20 20:34
Létrehozva: #3740


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-12-20 20:31
Azonosító: 1 601 811



Köszönöm Vatera, nagyon jó a rendszer, egy fél percl az Aukció vége előtt licitáltam, és ledobott a rendszer, így vesztettem egy licitet, nagyon szépen köszönöm!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

738 Oldal V  « < 185 186 187 188 189 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-04-29 12:28