IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

743 Oldal V  « < 185 186 187 188 189 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
peppancs
hozzászólás 2012-01-18 17:00
Létrehozva: #3721


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-04-14 22:45
Azonosító: 132 642



Sziasztok!
Bárki akárki tud segíteni: licitáltam egy termékre az utolsó 10 másodpercben. Meg is engedte a rendszer, hogy beüssem a licit értékét és meg is jelent az oldalon, 1 másodpercel az aukció lejárta előtt. És mégsem én nyertem meg, mert valaki 10 másodpercel előttem licitált rá és nagyobb összeget adott meg, viszont akkor hogy engedhette meg nekem a rendszer, hogy kevesebbel licitáljak. Ilyen velem még történt! A Teszvesz-en licitáltam, a Licittörténetét nézze meg mindenki:
http://www.teszvesz.hu/jatek/puzzle_kirako...1532196194.html
És segítsetek, ha tudtok... Köszi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-01-18 14:53
Létrehozva: #3722


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 232
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(zsoooltii @ 2012-01-18 14:20) *
Sziasztok! A kérdésem az lenne, h leütöttem nemrég egy hangfalszettet, és miután az eladót a termék megvásárlása előtti kipróbálásról kérdeztem, azóta nem válaszol, nem ad életjelet, és nem tudom elérni se telefonon, se e mailben. Ilyenkor mi a teendő? Valószínűleg hibás terméket akart rámsózni, vagy mégsem akarja eladni? Ilyenkor simán bukom a termék megvásárlását? Kösziönettel, zsoooltii

Melyik aukció volt ez? Linkeld be ide, megnézzük, és csak akkor tudunk bármit mondani neked.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zsoooltii
hozzászólás 2012-01-18 14:20
Létrehozva: #3723


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2012-01-18 14:14
Azonosító: 1 615 710



Sziasztok! A kérdésem az lenne, h leütöttem nemrég egy hangfalszettet, és miután az eladót a termék megvásárlása előtti kipróbálásról kérdeztem, azóta nem válaszol, nem ad életjelet, és nem tudom elérni se telefonon, se e mailben. Ilyenkor mi a teendő? Valószínűleg hibás terméket akart rámsózni, vagy mégsem akarja eladni? Ilyenkor simán bukom a termék megvásárlását? Kösziönettel, zsoooltii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalai_anna
hozzászólás 2012-01-17 15:45
Létrehozva: #3724


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2011-12-12 13:43
Azonosító: 1 591 433



Köszönöm, ezt már megtaláltam, de ez éppenséggel sok konkrétumot nem tartalmaz. Mindenesetre akkor inkább megírom a Vaterának a konkrét esetet, és tanácsot kérek.

Köszönöm a segítséget.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-01-17 15:18
Létrehozva: #3725


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 973
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(szalai_anna @ 2012-01-17 15:13) *
Egy linket esetleg tud ajánlani, ahol annak pontosan utána tudok nézni, hogy milyen esetben vagyok köteles visszavenni az eladott terméket, akár itt a Vaterán a szabályzatban, akár a ptk-ban, mert egyelőre egyik helyen sem jártam sikerrel a keresgéléssel. A szabályzatban annyit találtam, hogy a ptk szerint, de azon belül milyen paragrafus stb.

Köszönöm!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalai_anna
hozzászólás 2012-01-17 15:13
Létrehozva: #3726


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2011-12-12 13:43
Azonosító: 1 591 433



Egy linket esetleg tud ajánlani, ahol annak pontosan utána tudok nézni, hogy milyen esetben vagyok köteles visszavenni az eladott terméket, akár itt a Vaterán a szabályzatban, akár a ptk-ban, mert egyelőre egyik helyen sem jártam sikerrel a keresgéléssel. A szabályzatban annyit találtam, hogy a ptk szerint, de azon belül milyen paragrafus stb.

Köszönöm!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-01-17 15:08
Létrehozva: #3727


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 973
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(szalai_anna @ 2012-01-17 13:07) *
Üdv,

Próbáltam a szabályzatban választ találni, de nem jártam sikerrel, ezért szeretnék tájékozódni:
...

Tisztelt szalai_anna!

Egy ilyen ködös, konkrétumok nélküli, egyoldalú leírás alapján senki sem fog állást foglalni.
A problémát alapvetően a két félnek kell megbeszélnie, megoldást találni a kialakult helyzetre.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szalai_anna
hozzászólás 2012-01-17 13:07
Létrehozva: #3728


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2011-12-12 13:43
Azonosító: 1 591 433



Üdv,

Próbáltam a szabályzatban választ találni, de nem jártam sikerrel, ezért szeretnék tájékozódni:

Eladtam egy terméket nemrég, ami tegnap jutott a vásárló birtokába. Jelezte, hogy egyelőre nem tudta kipróbálni, mert egy alkatrészt nem kért hozzá. Én nem kérdeztem, miért nem kéri, feltételeztem, hogy van neki olyan, azért nem kell neki.

Most azt írta, hogy a kihagyott alkatrész helyett szeretett volna máshol venni egyet (ebben nem igazán látom a logikát, de ne firtassuk), és ott azt mondták neki, hogy a termék nem az, aminek én leírtam. Én tudom, hogy az, viszont bizonyítani nem tudom, mivel nem egy hivatalos forgalmazó vagyok, csak van pár felesleges termékem, amit magamnak/ismerősöknek vettem külföldön, és "túlvásárlás" miatt túladnék rajtuk. A vásárló pedig megpendítette, hogy a számomra ismeretlen bolt tájékoztatása alapján esetleg szeretné, hogy visszavásároljam a terméket, mert szerinte nem eredeti.

Ilyenkor mi a jogi helyzet? Én úgy gondolom, nem vagyok köteles visszavenni a terméket. De vajon igazam van? :-)

Köszönöm a segítséget.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-01-17 10:20
Létrehozva: #3729


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 335
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-01-17 08:53) *
Szép jó reggelt!

Ha nem véglegesítette a regisztrációját a vásárlás után, akkor később nem tudja majd értékelni a vásárlást.

Köszönöm, ez igazán fontos információ. Ebben az esetben a kékeket leértékelem, ne a "tartozásomat" növeljék. thank_you.gif

IDÉZET(VateraBenz @ 2012-01-17 08:53) *
Milyen zárójeles számra gondol? A visszajelzés összefoglalóra? Az csak az értékeléseket számolja.

Hát persze, hogy arra gondolok.smile.gif
Akkor számszerint ezek az eladások olyanok, mintha nem is lennének. Na nembaj, legalább az esetleges csillaglehúzás is elmarad.smile.gif

Az is fontos, amit svejkunak mondott. Na ezek azok az apró dolgok, amik nincsenek benne a szabályzatban, bármennyire is figyelmesen nézi az ember gyereke. Itt viszont megkapjuk. Köszönjük. thank_you.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-01-17 08:53
Létrehozva: #3730


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 973
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(svejku @ 2012-01-17 00:55) *
3 kérdésem van:
Erre van valami határidő, vagy bármikor megteheti?
A véglegesítés egy telefonos, SMS érvényesítést jelent?
A nullás (kék, narancs) felhasználókra nem érvényes a beállított %-os licitkorlátozás?

Ott és akkor kell eldönteni, később már nem lesz rá lehetőség.
A véglegesítés csak egy jelszó megadását jelenti, ettől még nem kap ellenőrzött státuszt.
De érvényes.

IDÉZET(zejopy @ 2012-01-17 05:59) *
Jó reggelt! smile.gif

Akkor ebben az esetben nem nagyon érdemes várni az értékelésekre, mert a leütés után regisztrálhatna, ha tényleg akarna. Ugye? Ön hogy csinálná?
Mit mutat a rendszer nálunk? Az értékeléseink száma nem változik, de a zárójelben lévő szám sem? Ami a tranzakciókat jelöli?

Szép jó reggelt!

Ha nem véglegesítette a regisztrációját a vásárlás után, akkor később nem tudja majd értékelni a vásárlást.
Milyen zárójeles számra gondol? A visszajelzés összefoglalóra? Az csak az értékeléseket számolja.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-01-17 05:59
Létrehozva: #3731


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 335
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-01-16 23:30) *
Kedves zejopy!

Mindjárt az első vásárlás után felajánlja a rendszer a regisztráció véglegesítését.
Ha ez megtörténik, akkor utána értékelést is írhatnak.

Jó reggelt! smile.gif

Akkor ebben az esetben nem nagyon érdemes várni az értékelésekre, mert a leütés után regisztrálhatna, ha tényleg akarna. Ugye? Ön hogy csinálná?
Mit mutat a rendszer nálunk? Az értékeléseink száma nem változik, de a zárójelben lévő szám sem? Ami a tranzakciókat jelöli?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-01-17 00:55
Létrehozva: #3732


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 232
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-01-16 23:30) *
Mindjárt az első vásárlás után felajánlja a rendszer a regisztráció véglegesítését.

3 kérdésem van:
Erre van valami határidő, vagy bármikor megteheti?
A véglegesítés egy telefonos, SMS érvényesítést jelent?
A nullás (kék, narancs) felhasználókra nem érvényes a beállított %-os licitkorlátozás?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-01-16 23:30
Létrehozva: #3733


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 973
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2012-01-16 21:34) *
Kedves Benz!

A rendszer mikor ajánlja fel nekik a "valódi" regisztrálás lehetőségét?

Kedves zejopy!

Mindjárt az első vásárlás után felajánlja a rendszer a regisztráció véglegesítését.
Ha ez megtörténik, akkor utána értékelést is írhatnak.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-01-16 23:12
Létrehozva: #3734


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 335
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Bigdept @ 2012-01-16 22:32) *
azért sok sárga sem értékel!
Nekem van pár ilyen, még abból a korból, amikor nem volt kék. Csak az kellett, amit tőlem vett, azóta se híre se hamva. Ebből a szempontból jó ötlet a kékség...

A kékség szerintem több szempontból is jó ötlet, már akkor így gondoltam, mikor bevezették, és utána beszéltünk Benzzel róla a Vészben, ő megerősített és még mondott hozzá.
De a lényeg, hogy neked, mint eladó, akkor is kell értékelned. És azt szerettem volna megtudni, hogy mennyi az az idő, amíg kiderül, hogy besárgul-e, vagy sem.
Mert szeretek az értékelésen is mihamarabb túl lenni, mert
1. nem szeretek tartozni (ebben az esetben jutalékkal),
2. úgy érzem, akkor zárult le véglegesen a tranzakció (mint ebéd után a mosogatás).
Viszont nem szeretnék kiszolgáltatott lenni a csillaglehúzókkal, vagy a fals értékeléseket adókkal szemben. Ezért kérdeztem Benztől, hogy mennyi az a tól-ig idő, amíg várható, hogy értékelő emberré válik a kék vevő.
Nekem is van sok elmaradt. Majd' egy oldal olyan, sokan közülük inaktívak.... komolytalan népség. Mindegy.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2012-01-16 22:32
Létrehozva: #3735


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 063
Regisztrált: 2010-01-27 16:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(zejopy @ 2012-01-16 21:34) *
Hoppá, jut eszembe.smile.gif A kék felhasználók nem értékelnek. Ebben az esetben hogyan van részünkről az értékelés? Mert megvárjuk a vevő értékelését, de ha az illető nem akarja a jelenlétét állandósítani, akkor ő nem is fog értékelni.
Kedves Benz!

A rendszer mikor ajánlja fel nekik a "valódi" regisztrálás lehetőségét? Mert akkor azt az időt azért kivárná az ember. Ez a vásárlás időpontjától mennyi idő? Vagy hogy van? Nahát, mindig csinálnak valami cseleset, hogy az ember ne ülhessen meg a babérain.smile.gif

azért sok sárga sem értékel!
Nekem van pár ilyen, még abból a korból, amikor nem volt kék. Csak az kellett, amit tőlem vett, azóta se híre se hamva. Ebből a szempontból jó ötlet a kékség...


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-01-16 21:34
Létrehozva: #3736


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 335
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Hoppá, jut eszembe.smile.gif A kék felhasználók nem értékelnek. Ebben az esetben hogyan van részünkről az értékelés? Mert megvárjuk a vevő értékelését, de ha az illető nem akarja a jelenlétét állandósítani, akkor ő nem is fog értékelni.
Kedves Benz!

A rendszer mikor ajánlja fel nekik a "valódi" regisztrálás lehetőségét? Mert akkor azt az időt azért kivárná az ember. Ez a vásárlás időpontjától mennyi idő? Vagy hogy van? Nahát, mindig csinálnak valami cseleset, hogy az ember ne ülhessen meg a babérain.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-01-16 18:07
Létrehozva: #3737


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 973
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(sooldier @ 2012-01-16 17:45) *
Köszönöm. Esetleg negatív értékelést kapnék emiatt, tudom töröltetni?

Az Ügyfélszolgálatos kollégák az összes körülmény figyelembevételével döntenek a törlésről, így helyettük sajnos nem tehetek ígéretet.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sooldier
hozzászólás 2012-01-16 17:45
Létrehozva: #3738


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2011-03-28 20:55
Azonosító: 1 436 608



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-01-16 17:36) *
Tisztelt sooldier!

A Vatera külön nem szabályozza a kérdést, de valóban az Ön verziója a szokásos ügymenet.



Köszönöm. Esetleg negatív értékelést kapnék emiatt, tudom töröltetni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-01-16 17:36
Létrehozva: #3739


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 973
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(sooldier @ 2012-01-16 17:01) *
Sziasztok!
Kérdésem lenne. Nem tudom ide való-e. Értékesítettem egy műszaki cikket, amire garanciát vállaltam. A termék a vevő szerint rossz, állításást nem vitatom, de erről én is szeretnék megbizonyodoni. Azonban kéri vissza a vételárat, az árút csak ez után hajlandó visszaküldeni. Én viszont fordítva szeretném. Ha az E-kereskedelmben is az a szokás, mint a "való világban" akkor jól gondolom, hogy előbb neki kell visszajuttatni a terméket? Van erre vonatkozó szabályzata a vaterának?
Emiatt nem szeretnék negatívot kapni, ha nem tudonk dűlőre jutni. Tanács valaki? Köszönöm.

Tisztelt sooldier!

A Vatera külön nem szabályozza a kérdést, de valóban az Ön verziója a szokásos ügymenet.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sooldier
hozzászólás 2012-01-16 17:01
Létrehozva: #3740


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2011-03-28 20:55
Azonosító: 1 436 608



Sziasztok!
Kérdésem lenne. Nem tudom ide való-e. Értékesítettem egy műszaki cikket, amire garanciát vállaltam. A termék a vevő szerint rossz, állításást nem vitatom, de erről én is szeretnék megbizonyodoni. Azonban kéri vissza a vételárat, az árút csak ez után hajlandó visszaküldeni. Én viszont fordítva szeretném. Ha az E-kereskedelmben is az a szokás, mint a "való világban" akkor jól gondolom, hogy előbb neki kell visszajuttatni a terméket? Van erre vonatkozó szabályzata a vaterának?
Emiatt nem szeretnék negatívot kapni, ha nem tudonk dűlőre jutni. Tanács valaki? Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

743 Oldal V  « < 185 186 187 188 189 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-12-04 04:54