IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

724 Oldal V  « < 299 300 301 302 303 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
cseri822
hozzászólás 2010-10-18 09:45
Létrehozva: #6001


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2010-09-08 08:28
Azonosító: 1 347 986



Sziasztok ,nem tudom hova forduljak,de léci segítsetek smile.gif
Pár kérdésem lenne:

1.ha most feltöltök egy terméket és már kiszámlázták és az él mondjuk decemberig(nincs rá vevő,nem veszem le stb)akkor azt minden hónapban kiszámlázzák?
2. ha hirdetek egy könyvcsomit és azt egyben is és külön-külön is meg lehet venni,az egybeni összeget hirdetem meg de van olyan opció is hogy az ,,én ajánlatom" ,akkor az én ajánlatomban leütnek egy árat és dbot és,ha elfogadom stb ,akkor azután fizetek jutalékot vagy amin meghirdettem fix árat ?
3. az összeget (jutalékot,befizetést stb) nem lehet részletre fizetni ? vagy átvinni másik hónapba ?

Nagyon fontos lenne és bocsi csak még kezdő vagyok és ezzel kapcsiban nem nagyon találtam választ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-10-17 13:09
Létrehozva: #6002


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 297
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Chantal @ 2010-10-17 09:52) *
Szisztok!

Vettem 2 márkás pólót.
Sajnos nem azt kaptam, amit szerettem volna.
L-est vettem, mert azt hiheti az ember, hogy az nagyobb az M-esnél...
Az M-esre 77 cm-t írt az eladó, az L-es meg csak 68 ill 66 cm, még a kettő nem is egyforma, pedig csak a színük más.

Lefényképtem, elküldtem neki e-mailben.
Ő mossa kezeit, nem vállal érte felelősséget, mert úgy rendeli ő is külföldről, nincs is a birtokában.

Ráadásul van ilyen márkájú pólónk otthon, azok mind máshol készültek, mint ez a kettő...

Mit lehet tenni ilyenkor?

Tisztelt Chantal!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chantal
hozzászólás 2010-10-17 09:52
Létrehozva: #6003


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-08-26 09:54
Azonosító: 182 576



Szisztok!

Vettem 2 márkás pólót.
Sajnos nem azt kaptam, amit szerettem volna.
L-est vettem, mert azt hiheti az ember, hogy az nagyobb az M-esnél...
Az M-esre 77 cm-t írt az eladó, az L-es meg csak 68 ill 66 cm, még a kettő nem is egyforma, pedig csak a színük más.

Lefényképtem, elküldtem neki e-mailben.
Ő mossa kezeit, nem vállal érte felelősséget, mert úgy rendeli ő is külföldről, nincs is a birtokában.

Ráadásul van ilyen márkájú pólónk otthon, azok mind máshol készültek, mint ez a kettő...

Mit lehet tenni ilyenkor?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Minkuszka
hozzászólás 2010-10-17 09:33
Létrehozva: #6004


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2009-12-05 00:23
Azonosító: 871 146



Köszönöm a gyors választ! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sargasso66
hozzászólás 2010-10-17 09:31
Létrehozva: #6005


Lelkes újonc
**

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 168
Regisztrált: 2010-02-18 23:26
Azonosító: 1 012 248



IDÉZET(Minkuszka @ 2010-10-17 08:50) *
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni.
Az egyik termékemre licitáltak, de meggondolta magát a a vásárló. Még az elején vagyunk, de szeretnénk visszavonni a licitet.
Mit tehetünk?
Köszönöm!

A kapcsolatfelvételen keresztül kérheted, a lényeg, hogy a terméklapos levelezésben egyértelműen ott legyen, hogy mindkét fél beleegyezik a licittörlésbe.


--------------------
"Az igazság fáklyáját képtelenség úgy vinni a tömegben, hogy ne pörköljük meg valakinek a szakállát."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Minkuszka
hozzászólás 2010-10-17 08:50
Létrehozva: #6006


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2009-12-05 00:23
Azonosító: 871 146



Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni.
Az egyik termékemre licitáltak, de meggondolta magát a a vásárló. Még az elején vagyunk, de szeretnénk visszavonni a licitet.
Mit tehetünk?
Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthagyuri
hozzászólás 2010-10-16 14:36
Létrehozva: #6007


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2010-10-16 11:44
Azonosító: 1 405 158



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-16 12:45) *
Tisztelt barthagyuri!

Amennyiben a személyes megtekinthetőség feltétlenül szükséges azt javasoljuk, hogy licitáljon a termékre, vagy villámár esetén kattintson az elviszem gombra. Az aukció lezárta után egy automatikus e-mail-ben megkapják egymás elérhetőségeit, így a kapcsolatfelvétel létrejöhet. Amennyiben mégsem felel meg a termék, újra lehet indítani az aukciót, a sikertelenséget pedig az értékelés készítésénél jelezni kell a Vatera felé. A két fél megegyezhet a terméklap alatt váltható üzenetekben, hogy az adásvétel sikertelensége esetén nem kötelezik egymást a termék átadására, illetve átvételére. Ez a megállapodás a terméklap alatti termékes levelezésben később is olvasható, megtalálható.


Köszönöm a gyors választ, nagyon sokat segített vele!

üdvözlettel:
Bartha György
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-10-16 12:45
Létrehozva: #6008


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 297
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(barthagyuri @ 2010-10-16 11:55) *
sziasztok

teljesen új vagyok még a vaterán és lenne egy kérdésem: egy terméket ahhoz hogy meg tudjak személyesen nézni-kipróbálni, csak úgy van lehetőségem, ha nyerek a liciten? ...

Tisztelt barthagyuri!

Amennyiben a személyes megtekinthetőség feltétlenül szükséges azt javasoljuk, hogy licitáljon a termékre, vagy villámár esetén kattintson az elviszem gombra. Az aukció lezárta után egy automatikus e-mail-ben megkapják egymás elérhetőségeit, így a kapcsolatfelvétel létrejöhet. Amennyiben mégsem felel meg a termék, újra lehet indítani az aukciót, a sikertelenséget pedig az értékelés készítésénél jelezni kell a Vatera felé. A két fél megegyezhet a terméklap alatt váltható üzenetekben, hogy az adásvétel sikertelensége esetén nem kötelezik egymást a termék átadására, illetve átvételére. Ez a megállapodás a terméklap alatti termékes levelezésben később is olvasható, megtalálható.



--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barthagyuri
hozzászólás 2010-10-16 11:55
Létrehozva: #6009


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2010-10-16 11:44
Azonosító: 1 405 158



sziasztok

teljesen új vagyok még a vaterán és lenne egy kérdésem: egy terméket ahhoz hogy meg tudjak személyesen nézni-kipróbálni, csak úgy van lehetőségem, ha nyerek a liciten? egy hangfalhoz szeretnék hozzájutni és mielőtt megvenném, ki szeretném próbálni, egyáltanán tetszik-e a hangzása, szerintem ez teljesen normális igény. Viszont ha már megnyertem a licitet elvileg fizetési kötelességem lesz, van-e mégis módom arra hogy azt mondjam a kipróbálás után (habár műszakilag nem hibás a termék), hogy mégsem venném meg?

köszönöm előre is a válaszotokat,

üdv:
Gyuri

(garanciának feltüntetve a terméken "Kipróbálási, megtekintési" van)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jovasar1
hozzászólás 2010-10-15 21:09
Létrehozva: #6010


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-09-15 09:26
Azonosító: 1 362 926



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-15 20:56) *
Tisztelt jovasar1!

A terméklapos levelezésben nem megengedett a licit állásánál magasabb vételárban megegyezni.
Ha 1000 Ft-os állásnál lezárja az aukciót, akkor annyiért köteles átadni a terméket.



Köszönöm gyors válaszukat.( Elöször az ügyfélszolgálatra irtam de onnan még nem kaptam választ)-Akkor még nem volt lezárva az aukció de azóta már lezártam.
Szóval akkor most az a lényeg,hogy ez nem probléma csak amennyiért lejár,befejezödik az aukció annyiért oda kell adnom a terméket a nyertesnek. Jól értem?
KÖSZÖNÖM SZÉPEN.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-10-15 20:56
Létrehozva: #6011


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 297
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(jovasar1 @ 2010-10-15 20:46) *
Kedves Vatera, Érdeklödnék,hogy van fent egy 1ft-ról inditott aukcióm (termékkód: 183817594,x box) de 2 hétre tettem fel nem szeretném megvárni a végét mert valaki ajánlott érte egy megfelelő összeget. Azt tudom,hogy lezárhatom elöbb és akkor 24 óra múlva fog lejárni de ez a vevő rátette a 11000ft-ot amiben megegyeztünk de csak 1000ft-on áll-ennyit mutat én most addig amig nem éri el a 11-et nem merem lezárni. Mit csináljak? Köszönöm,várom mielöbbi válaszukat.

Tisztelt jovasar1!

A terméklapos levelezésben nem megengedett a licit állásánál magasabb vételárban megegyezni.
Ha 1000 Ft-os állásnál lezárja az aukciót, akkor annyiért köteles átadni a terméket.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jovasar1
hozzászólás 2010-10-15 20:46
Létrehozva: #6012


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-09-15 09:26
Azonosító: 1 362 926



Kedves Vatera, Érdeklödnék,hogy van fent egy 1ft-ról inditott aukcióm (termékkód: 183817594,x box) de 2 hétre tettem fel nem szeretném megvárni a végét mert valaki ajánlott érte egy megfelelő összeget. Azt tudom,hogy lezárhatom elöbb és akkor 24 óra múlva fog lejárni de ez a vevő rátette a 11000ft-ot amiben megegyeztünk de csak 1000ft-on áll-ennyit mutat én most addig amig nem éri el a 11-et nem merem lezárni. Mit csináljak? Köszönöm,várom mielöbbi válaszukat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-10-15 19:28
Létrehozva: #6013


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 297
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Zsolesz33 @ 2010-10-15 19:22) *
Segítsen valaki légyszi!

Régóta vaterázok és eddig semmi gondom nem volt. Igyekeztem nem megsérteni a szabályokat, és szeretnék ezentúl is így cselekedni.
A gondom az hogy pár terméket feltöltenék, viszont fontos lenne valami módon videó, vagy videó link csatolása. Tudniillik a termékek műszaki paraméterei
ellentétben állnak a használhatóságukkal.
Tehát sokkal egyértelműbb volna, ha látnák a licitálók hogy hogyan is működik az egész.

Megoldható valahogy ez úgy, hogy természetesen ne sértsem a szabályokat?

Tisztelt Zsolesz33!

A termékleírásban megadhatja a videóra mutató linket, ha az nem mutat kereskedelmi vagy kapcsolatfelvételre alkalmas weboldalra.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zsolesz33
hozzászólás 2010-10-15 19:22
Létrehozva: #6014


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-08-17 12:34
Azonosító: 20 768



Segítsen valaki légyszi!

Régóta vaterázok és eddig semmi gondom nem volt. Igyekeztem nem megsérteni a szabályokat, és szeretnék ezentúl is így cselekedni.
A gondom az hogy pár terméket feltöltenék, viszont fontos lenne valami módon videó, vagy videó link csatolása. Tudniillik a termékek műszaki paraméterei
ellentétben állnak a használhatóságukkal.
Tehát sokkal egyértelműbb volna, ha látnák a licitálók hogy hogyan is működik az egész.

Megoldható valahogy ez úgy, hogy természetesen ne sértsem a szabályokat?

A hozzászólást -Zsolesz33- szerkesztette a következő időpontban: 2010-10-15 19:24
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-15 13:05
Létrehozva: #6015


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Kimmuriel @ 2010-10-15 10:40) *
A rendőrség meg hadd ne mondjam, hogyan kezeli az ilyen szituációkat. (20000 Ft alatti kár esetén szóba sem állnak veled...)

Tisztelt Kimmuriel!

Kérem, először tájékozódjon, mielőtt tényként közzétesz dolgokat. Például ebből a közleményből.

IDÉZET(Kimmuriel @ 2010-10-15 12:18) *
...a vatera@biztonsag.hu címre is...

biztonsag@vatera.com


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-15 12:21
Létrehozva: #6016


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 217
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Kimmuriel @ 2010-10-15 12:18) *
Rendben zejopy, köszönöm a válaszod!

Közben a másik problémás eladótól is rákérdeztem, hogy mi újság a termékkel, és a vatera@biztonsag.hu címre is küldtem erről a levelezésről másolatot, de egyből jött vissza az automatikus értesítő, hogy ide nem tudták továbbítani a levelet. Ezek szerint megszűnt ez a rendszer, hogy a vatera@biztonsag.hu-ra is el kell küldeni a problémás felhasználókkal történő levelezést? Én úgy emlékeztem, hogy nemrég még ez volt a lebonyolítás módja!

.com
nem .hu
Ez fontos. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kimmuriel
hozzászólás 2010-10-15 12:18
Létrehozva: #6017


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2010-05-22 11:23
Azonosító: 1 173 286



Rendben zejopy, köszönöm a válaszod!

Közben a másik problémás eladótól is rákérdeztem, hogy mi újság a termékkel, és a vatera@biztonsag.hu címre is küldtem erről a levelezésről másolatot, de egyből jött vissza az automatikus értesítő, hogy ide nem tudták továbbítani a levelet. Ezek szerint megszűnt ez a rendszer, hogy a vatera@biztonsag.hu-ra is el kell küldeni a problémás felhasználókkal történő levelezést? Én úgy emlékeztem, hogy nemrég még ez volt a lebonyolítás módja!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-15 12:11
Létrehozva: #6018


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 217
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Kimmuriel @ 2010-10-15 11:53) *
Egy szó mint száz, akkor valószínű, hogy számíthatok a "kölcsön negatív visszajár" alapú lebonyolításra?

Ha negatívat adsz neki, akkor számíthatsz rá, ha viszont próbálod az ő esetleges helyzetét megérteni, és jól tudtok, pontosabban jó hangulatban tudtok kommunikálni, akkor nem biztos, hogy a negatív a megoldás.
Ha viszont a levelezésed megvan, amit e-mail-ben váltottatok, akkor van rá esélyed, hogy a bosszúnegatívot töröltessed. A Vatera tudja ellenőrizni a terméklapos levelezésben a kérdésedet, amire ő igenlő választ adott. Viszont a bizonyításhoz jó lenne tudnod a termékkódot is. Akkor is látja a Vatera, ha ő törölte.
Szóval a dolog erősen kétesélyes. Ha sikerül a megegyezésen alapuló értékelést választani, akkor simább az ügy.

A negatívnál számíthatsz bosszúnegatívra, amit a Vatera vagy töröl, vagy nem. Bár innen nézve eléggé jók a kilátásaid, de én nyilvánvalóan nem vagyok az összes információnak a birtokában.
Akkor lehet egy értékelést szinte biztosan töröltetni, ha a megadott információkból egy harmadik, kívülálló fél (ez esetben a Vatera) egyértelműen le tudja szűrni, hogy bosszúnegatívról van szó.
Ezért nagyon fontos a higgadt érzelemmentes végiggondolása a dolognak. Nem a te szemszögedből nézve, nem az övéből, hanem valaki máséból.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kimmuriel
hozzászólás 2010-10-15 11:53
Létrehozva: #6019


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2010-05-22 11:23
Azonosító: 1 173 286



IDÉZET(zejopy @ 2010-10-15 11:16) *
Ne akarj arról meggyőzni, hogy esetleg én is bekattanhatok, több mint 2000 adásvétellel a hátam mögött, a magam kis 100 %-ával. Nem fogok. És a sok értékeléses eladók, akik hasonló visszajelzéssel rendelkeznek, nem szoktak megőrülni, mert megdolgoztak ezért a "státuszért", hülyék lesznek pár 10 000 Ft-ért kockára tenni. Szóval erről ennyit.

Ne haragudj, de mondtam én ilyet? Hol írtam, hogy te is be fogsz kattanni? Én csak azt mondtam, hogy van ilyen! Óriási különbség!
Másrészt meg ki állította, hogy sok értékelése van a szóban forgó eladónak? Per pill 72 van nála (és ennek kb. csak a fele eladás!), az nem hinném hogy sok lenne.
Egyébként meg jártam már úgy, hogy egy olyan eladót akartam felkeresni, akinél korábban zökkenőmentesen vásároltam, és 450 felett járt az eladásaink a száma, ebből kb. 98% pozitív visszajelzés volt. Figyeltem egy termékét, amit később szándékoztam megvenni. Később azt láttam, nincs a figyelőlistámban, ezért azt gondoltam, bizonyára nem jól emlékeztem és nem vettem föl a listámra, így manuálisan kerestem meg az eladót. Inaktiválták, mert az utóbbi időben 25 negát kapott, és eltűnt a pénzzel. Előtte pedig 400 feletti, csupa pozitív eladása volt (ami 2 db negatív volt nála, azt vevőként kapta, mert nem vette át a terméket). Abban egyetértek veled, hogy nem ez a jellemző, de mivel már tapasztaltam ilyet, ezért szeretem bebiztosítani magam nagy összegek esetén. Ez olyan nagy bűn? Elnézést kérek, ha valaki ezt rossz néven veszi, de jó lenne egy kis megértés az eladók részéről. Az óvatosság mögött nem kell mindjárt rosszindulatot feltételezni!

IDÉZET
Az, hogy nem válaszol a mail-jeidre, az most már okot ad a gyanakvásra, bár te már az elején bizalmatlan voltál vele.

Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? Először személyes átvételről volt szó, majd amikor hetekig nem válaszolt, utána hirtelen felajánlotta a postázást. Na ebbe akkor már nem mentem bele. (A személyes átvételről: Pesten lakom, nyilván legegyszerűbb itt átvenni, ezért is kérdeztem rá, s ha gond van, helyben tisztázzuk. Ez eladó állítása szerint szokott járni Pesten. Nekem nincs kocsim, hogy leutazzak, és nem szeretnék +6000 Ft-ért Somogyba menni.)

Egy szó mint száz, akkor valószínű, hogy számíthatok a "kölcsön negatív visszajár" alapú lebonyolításra?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-15 11:16
Létrehozva: #6020


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 217
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Kimmuriel @ 2010-10-15 10:40) *
Az, hogy hetekig nem válaszol az e-mailjeimre, már elég okot ad a bizalmatlanságra.
De most tekintsünk el ettől! Szerintem nem véletlenül olvashatjuk ezt a Vatera Súgójában:
Lehet ezen megsértődni, de elég sok pofára esésről olvashatunk itt a fórum hasábjain arról, hogy full pozitív visszajelzéssel rendelkező eladók egyszer csak bekattannak, és lelépnek egy kalap pénzzel...

Mégsem tekintettél el tőle, mert ezt ragozod az egész postban, a lényegre meg nem figyeltél, az én hozzászólásomban sem.
A dolognak ez a része csak megjegyzés volt. A technikai kérdésedre válaszoltam.
Ne akarj arról meggyőzni, hogy esetleg én is bekattanhatok, több mint 2000 adásvétellel a hátam mögött, a magam kis 100 %-ával. Nem fogok. És a sok értékeléses eladók, akik hasonló visszajelzéssel rendelkeznek, nem szoktak megőrülni, mert megdolgoztak ezért a "státuszért", hülyék lesznek pár 10 000 Ft-ért kockára tenni. Szóval erről ennyit.
Az, hogy nem válaszol a mail-jeidre, az most már okot ad a gyanakvásra, bár te már az elején bizalmatlan voltál vele. De ez is mindegy.
IDÉZET(Kimmuriel @ 2010-10-15 10:40) *
............. jogos az igény a személyes átvételre. És ezt jeleztem is előre az eladó felé. Ráadásul műszaki cikkről beszélünk.

(Zárójelben megjegyzem, hogy ezen kívül momentán pont akad egy olyan emberke még, aki nagyon úgy fest, hogy lelépett az előre utalt pénzemmel és nem válaszol semmilyen üzenetre. És akkor még nekem legyen lelkiismeret furdalásom, hogy nem utalok előre nagyobb összeget...)

Minden esetben megteheted, hogy személyes átvételt választasz, ez független az összegtől, vagy az áru jellemzőétől.
Egyébként az alapkérdésedre a válasz ott van az előző postomban.

(Még a zárójelben is azt taglalod, amitől állítólag eltekintettél már az elején. Most megoldást keresel a problémádra, Vagy azt akarod bebizonyítani, hogy jogosan vagy bizalmatlan. A kérdésed szempontjából ez kicsit sem fontos.
Itt a válasz, megismétlem:
"Mindenképpen azt gondolom, hogy nem vagy köteles elfogadni a nem személyes átvételnek egyik módját sem, hiszen a terméklapos levelezésben külön kitértetek erre.
Ha elállsz a vásárlástól, akkor te adhatsz neki pozitívat, ő viszont legjobb esetben is csak semlegessel értékelhet, ez a szabály. Nem tudom, ez neked mennyire megfelelő, de ha normális hangnemben zajlott a kapcsolattartás, akkor szerintem ez megbeszélhető.")


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

724 Oldal V  « < 299 300 301 302 303 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-05-30 04:26