IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

723 Oldal V  « < 299 300 301 302 303 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
Kimmuriel
hozzászólás 2010-10-15 10:40
Létrehozva: #6001


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2010-05-22 11:23
Azonosító: 1 173 286



IDÉZET(zejopy @ 2010-10-15 10:11) *
A dolognak ez a része azért furcsa, mert itt az esetek 90%-ában előreutalásos vásárlások vannak. Rettenetesen megsértődnék, ha egy vásárló azzal jönne, hogy bizalmatlanság miatt nem utal előre, bármekkora összegről is van szó.

Az, hogy hetekig nem válaszol az e-mailjeimre, már elég okot ad a bizalmatlanságra.
De most tekintsünk el ettől! Szerintem nem véletlenül olvashatjuk ezt a Vatera Súgójában:

IDÉZET
# Ismeretlen vagy visszajelzésekkel még nem rendelkező eladó esetében, nagyobb értékű vagy különleges termékek adásvétele kapcsán pedig különösen ajánlott, hogy ne utalja előre a vételárat.
# Kérjen személyes átvételt, vagy olyan biztosítékokat az eladótól, amelyekkel egy esetleges félreértés esetén bonyodalmak nélkül lehet tisztázni a kialakult helyzetet! Például kérje el a pontos címét az eladónak, ellenőrizze, hogy valóban elérhető-e azon a címen!

Lehet ezen megsértődni, de elég sok pofára esésről olvashatunk itt a fórum hasábjain arról, hogy full pozitív visszajelzéssel rendelkező eladók egyszer csak bekattannak, és lelépnek egy kalap pénzzel... Inkább sértődjön meg az eladó (bár sajnálom, ha valaki ezt magára veszi), mint hogy egyszer megvágjanak több tízezer forinttal. Ez nem olyan, mint a másik közismert, nemzetközi aukciós portál, hogy ha az eladó átvágott, akkor visszakaphatom a pénzem. A rendőrség meg hadd ne mondjam, hogyan kezeli az ilyen szituációkat. (20000 Ft alatti kár esetén szóba sem állnak veled...)
Én is nagyon sokszor utaltam már előre pénzt, de ekkora összeg esetén szerintem jogos az igény a személyes átvételre. És ezt jeleztem is előre az eladó felé. Ráadásul műszaki cikkről beszélünk.

(Zárójelben megjegyzem, hogy ezen kívül momentán pont akad egy olyan emberke még, aki nagyon úgy fest, hogy lelépett az előre utalt pénzemmel és nem válaszol semmilyen üzenetre. És akkor még nekem legyen lelkiismeret furdalásom, hogy nem utalok előre nagyobb összeget...)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-10-15 10:11
Létrehozva: #6002


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 090
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Kimmuriel @ 2010-10-15 09:29) *
............ Az eladó többször is írta, hogy küldheti futárral (amit én nem fogadok el, mert ekkora lóvét nem utalok előre, ............

A dolognak ez a része azért furcsa, mert itt az esetek 90%-ában előreutalásos vásárlások vannak. Rettenetesen megsértődnék, ha egy vásárló azzal jönne, hogy bizalmatlanság miatt nem utal előre, bármekkora összegről is van szó. Különben érdekes, mert nemigen találkozom ilyen alkatú vevővel. Simán utalnak több tízezret is, ha arról van szó.
A technikai része valóban problémát okozhat, de annak is megvannak a kialakult módszerei. Arra gondolok. hogyha nem működik megfelelően a termék, akkor hogyan lehet eljárni. Persze ez már kínosabb, mert mindkét félnek nagyon korrektnek kell lennie.
Mindenképpen azt gondolom, hogy nem vagy köteles elfogadni a nem személyes átvételnek egyik módját sem, hiszen a terméklapos levelezésben külön kitértetek erre.
Ha elállsz a vásárlástól, akkor te adhatsz neki pozitívat, ő viszont legjobb esetben is csak semlegessel értékelhet, ez a szabály. Nem tudom, ez neked mennyire megfelelő, de ha normális hangnemben zajlott a kapcsolattartás, akkor szerintem ez megbeszélhető.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2010-10-15 10:13


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kimmuriel
hozzászólás 2010-10-15 09:29
Létrehozva: #6003


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2010-05-22 11:23
Azonosító: 1 173 286



Egy kis segítségre volna szükségem, mert tanácstalan vagyok, hogy mi a teendő. Láttam a Vaterán egy PDA készüléket, ami nagyon megtetszett, viszont a termék adatlapján szerepelt, hogy az eladó Somogyban lakik. Mivel 50000 Ft-ot érő műszaki cikket csak személyesen vagyok hajlandó átvenni (tudniillik ekkora összeget vadidegen embernek nem vagyok hajlandó előre utalni és aztán rábízni, hogy küldi-e a terméket vagy sem, szóval biztosítani akartam, hogy anyagi kár ne érjen ebben az esetben). Licitálás előtt rákérdeztem, hogy budapesti személyes átvétel megoldható-e. Az eladó igent mondott, a terméket leütöttem. Azt mondta, hogy valószínű a rákövetkező héten megy Pestre. Nem jött. Egy ideig ígérgette, hogy "majd a jövő héten", aztán jó időre eltűnt. Többször írtam neki, de semmi. Jeleztem felé, hogy megértem, hogy nem jár minden héten Pestre, és ezért türelmes leszek, de akkor legalább válaszra méltasson, hogy vette az adást. Erre már visszaírt. Azóta újabb ígérgetés, hogy "talán a jövő héten megyek". Az eladó többször is írta, hogy küldheti futárral (amit én nem fogadok el, mert ekkora lóvét nem utalok előre, pláne nem használt műszaki cikkért, mert ha vmi gond van vele, akkor azt helyben, személyesen akarom tisztázni), vagy esetleg felejtsük el egymást semleges értékeléssel. Nekem kell a cucc, nem poénból ütöttem le, ráadásul villámáron, mert sürgősen szükségem volt rá. Akkoriban közel egy év gari volt még rá, és pár hónappal ezelőtt nyilván többet ért, de most már úgy gondolom, messze nem ér annyit, amennyit én ajánlottam érte. Nem ilyen kondíciók mellett ajánlottam érte az az árat, amit. Én tényleg türelmes vagyok, de a terméket már augusztus 10-én leütöttem, és úgy érzem, most már betelt a pohár. Most már a vatera@biztonsag.hu bevonásával szándékozok felszólító levelet írni. Ugyan az adásvétel nem jött létre, de anyagi kár nem ért, így felmerülhetne a sima semleges értékelés, de a kommunikáció ilyen szintű hiánya nagyon felbosszantott. Viszont ha negatív értékelést merek neki adni, gondolom ő is azt fog bosszúból, ezt meg nem szeretném, így egy kicsit zsákutcában érzem magam. Mit tegyek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2010-10-14 21:11
Létrehozva: #6004


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 10:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-14 20:37) *
Tisztelt Coulthard!

A fórum moderátorának nem feladata, hogy az Ügyfélszolgálatos kollégák helyett véleményt alkosson a hasonló problémás esetekről.


Rendben. Remélem az ügyfélszolgálat holnapra válaszol. 2 nap csak elég nekik rá...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-10-14 20:37
Létrehozva: #6005


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 250
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Coulthard @ 2010-10-14 19:07) *
Tisztelt VateraBenz!

Köszönöm a választ!
Az Ön meglátása szerint és belinkelt információk alapján elállhatok úgy jogosan az adás-vételtől, hogy annak ne legyen negatív következménye?

Tisztelt Coulthard!

A fórum moderátorának nem feladata, hogy az Ügyfélszolgálatos kollégák helyett véleményt alkosson a hasonló problémás esetekről.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2010-10-14 19:07
Létrehozva: #6006


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 10:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



Tisztelt VateraBenz!

Köszönöm a választ!
Az Ön meglátása szerint és belinkelt információk alapján elállhatok úgy jogosan az adás-vételtől, hogy annak ne legyen negatív következménye?


IDÉZET(VateraBenz @ 2010-10-14 18:31) *
Tisztelt Coulthard!

Az eladót nem tudja kötelezni, de egyértelmű, indokolt esetben elállhat az adásvételtől.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-10-14 18:31
Létrehozva: #6007


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 250
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Coulthard @ 2010-10-14 18:27) *
Bár már írtam az ügyfélszolgálatnak, de még nem jött válasz, ezért addig is megkérdezném újra, hogy esetleg erre az alábbi esetemre lenne egy "szakinak" némi infója? Mert még mindig nem tudom, hogy jogosan kérhetem e az átvételi hely megváltoztatását, az időt meg nem akarom húzni az eladó felé...

Tisztelt Coulthard!

Az eladót nem tudja kötelezni, de egyértelmű, indokolt esetben elállhat az adásvételtől.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-10-14 18:30
Létrehozva: #6008


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 250
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(bardock87 @ 2010-10-14 18:22) *
Üdv, van arra valami mód, hogy megnézzem azokat az aukcióimat amik már lezárultak de a vevő még nem értékelte az adásvételt? Előre is köszönöm a választ

Tisztelt bardock87!

Az eladott áruk menüpontban megtalálja az eladásait. Az ott látottakkal vesse össze a kapott értékeléseit.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2010-10-14 18:27
Létrehozva: #6009


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 10:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



Bár már írtam az ügyfélszolgálatnak, de még nem jött válasz, ezért addig is megkérdezném újra, hogy esetleg erre az alábbi esetemre lenne egy "szakinak" némi infója? Mert még mindig nem tudom, hogy jogosan kérhetem e az átvételi hely megváltoztatását, az időt meg nem akarom húzni az eladó felé...


IDÉZET(Coulthard @ 2010-10-13 10:08) *
Sziasztok!

Egy problémás helyezettel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Vettem egy terméket (http://delikatesz-drogeria.vatera.hu/pipere_aru/testapolas/test_es_bor/relax_and_tone_183572251.html) aminek a már más által közben elvitt darabjának az adatlapján (http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=183071260) érdeklődtem arról, hogy átvehető e előre egyeztetés után a termék Zuglóban. Az eladó válasza számomra pozitív volt ezzel kapcsolatban. Most viszont arról adott tájékoztatást, hogy a termék Káposztásmegyeren vehető át, ami viszont nekem nem felel meg, mert ha ezt tudom, akkor nem licitálok rá.

Kérdésem az, hogy jelen esetben kötelezhetem e az eladót arra, hogy Zuglóban adja át, illetve elállhatok e úgy a vásárlástól, hogy annak ne legyen negatív visszajelzés a vége?
Üdv!


A hozzászólást -Coulthard- szerkesztette a következő időpontban: 2010-10-14 18:28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bardock87
hozzászólás 2010-10-14 18:22
Létrehozva: #6010


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2007-11-23 18:06
Azonosító: 51 023



Üdv, van arra valami mód, hogy megnézzem azokat az aukcióimat amik már lezárultak de a vevő még nem értékelte az adásvételt? Előre is köszönöm a választ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NGA
hozzászólás 2010-10-14 12:45
Létrehozva: #6011


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2007-11-06 09:44
Azonosító: 38 406



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-14 12:37) *
Éppen ezért mondtam, hogy lehetőség szerint ne linkelje. Másolja ki a specifikációkat és illessze be a leírásba. Így csinálja szinte mindenki.

Értem.
Én eddig azt láttam, hogy belinkelik az oldalt, de lehet nem figyeltem meg jól.

Kicsit hosszú lesz, mivel az anyag igen részletes, de ahogy gondolják.

További jó napot.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-14 12:37
Létrehozva: #6012


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(NGA @ 2010-10-14 12:34) *
...olyan mondjuk mint pl a BMW, vagy a Sony saját weboldala pl. ahol elérhetők a kereskedők is.

Éppen ezért mondtam, hogy lehetőség szerint ne linkelje. Másolja ki a specifikációkat és illessze be a leírásba. Így csinálja szinte mindenki.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NGA
hozzászólás 2010-10-14 12:34
Létrehozva: #6013


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2007-11-06 09:44
Azonosító: 38 406



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-10-14 12:29) *
Tisztelt NGA!

Kereskedelmi jellegű weboldal linkje nem tehető közzé. Célravezetőbb és egyszerűbb módszer lenne az adott honlapról a részletes leírást egy egyszerű másolás-beillesztés paranccsal beszúrni a termékleírásba.


Maga a weboldal nem kereskedelmi jellegű, olyan mondjuk mint pl a BMW, vagy a Sony saját weboldala pl. ahol elérhetők a kereskedők is.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-10-14 12:29
Létrehozva: #6014


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(NGA @ 2010-10-14 08:25) *
Tisztelt Vatera.

A következő kérdésem volna.

Van egy adott eladó, aki árul a vaterán egy adott cég termékét. A cég, akinek a termékét árusítja, rendelkezik weboldallal, ahol a termékről részletesebb leirás is található, ami segíti a vevőt a döntésben, hogy megfelel-e neki ez a termék. Az eladó link-ként berakhatja-e ezt az oldalt? A cég weboldalán az eladónak semmiféle elérhetősége nincs kint, a cég magánszemélyeknek nem forgalmazza a terméket, csak nagykereknek, webáruházaknak. Ez esetben is kapcsolatfelvételi linknek számít és a vatera szankcionálja?

Remélem érthető voltam.

Köszönettel
Gábor

Tisztelt NGA!

Kereskedelmi jellegű weboldal linkje nem tehető közzé. Célravezetőbb és egyszerűbb módszer lenne az adott honlapról a részletes leírást egy egyszerű másolás-beillesztés paranccsal beszúrni a termékleírásba.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NGA
hozzászólás 2010-10-14 08:25
Létrehozva: #6015


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2007-11-06 09:44
Azonosító: 38 406



Tisztelt Vatera.

A következő kérdésem volna.

Van egy adott eladó, aki árul a vaterán egy adott cég termékét. A cég, akinek a termékét árusítja, rendelkezik weboldallal, ahol a termékről részletesebb leirás is található, ami segíti a vevőt a döntésben, hogy megfelel-e neki ez a termék. Az eladó link-ként berakhatja-e ezt az oldalt? A cég weboldalán az eladónak semmiféle elérhetősége nincs kint, a cég magánszemélyeknek nem forgalmazza a terméket, csak nagykereknek, webáruházaknak. Ez esetben is kapcsolatfelvételi linknek számít és a vatera szankcionálja?

Remélem érthető voltam.

Köszönettel
Gábor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-10-13 18:05
Létrehozva: #6016


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 250
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(ktibor68 @ 2010-10-13 17:57) *
Sziasztok !

Olyan kérdésem lenne hogy vásároltak tőlem 1 kulcstartót http://www.vatera.hu/kulcstarto_a3_182503498.html és most irt a vevő hogy nem kell neki mert állítólag össze keverte egy másik típussal , hogyan lehet töröltetni a vásárlását ha van ilyen

Tisztelt ktibor68!

Készítse el a megfelelő értékelést, melynek során válassza ki azt az opciót, hogy az adásvétel nem jött létre.
Ezt követően újraindíthatja az aukciót.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2010-10-13 17:57
Létrehozva: #6017


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



Sziasztok !

Olyan kérdésem lenne hogy vásároltak tőlem 1 kulcstartót http://www.vatera.hu/kulcstarto_a3_182503498.html és most irt a vevő hogy nem kell neki mert állítólag össze keverte egy másik típussal , hogyan lehet töröltetni a vásárlását ha van ilyen

A hozzászólást -ktibor68- szerkesztette a következő időpontban: 2010-10-13 17:58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2010-10-13 10:08
Létrehozva: #6018


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 10:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



Sziasztok!

Egy problémás helyezettel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Vettem egy terméket (http://delikatesz-drogeria.vatera.hu/pipere_aru/testapolas/test_es_bor/relax_and_tone_183572251.html) aminek a már más által közben elvitt darabjának az adatlapján (http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=183071260) érdeklődtem arról, hogy átvehető e előre egyeztetés után a termék Zuglóban. Az eladó válasza számomra pozitív volt ezzel kapcsolatban. Most viszont arról adott tájékoztatást, hogy a termék Káposztásmegyeren vehető át, ami viszont nekem nem felel meg, mert ha ezt tudom, akkor nem licitálok rá.

Kérdésem az, hogy jelen esetben kötelezhetem e az eladót arra, hogy Zuglóban adja át, illetve elállhatok e úgy a vásárlástól, hogy annak ne legyen negatív visszajelzés a vége?


Üdv!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Torrenteee
hozzászólás 2010-10-13 07:59
Létrehozva: #6019


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 650
Regisztrált: 2010-02-05 12:24
Innen: Kesztölc
Azonosító: 980 507



IDÉZET(careless13 @ 2010-10-13 07:49) *
Sziasztok!

Viszonylag új vagyok, és szeretném befizetni a díjhátralékomat banki online utalással. Kéri a rendszer, hogy a felhasználónevemet és a Vatera kódomat vagy mit adjam meg a közlemény rovatban. Melyik az a kód, hol találom meg?

Köszi,

üdv.: careless13


Szia!

Személyes menüdben kattints a Fizetés és számlázás lehetőségre, majd azon belül a Tranzakció-történet-re, és a felhasználóneved alatt megtalálod az ügyfélkódod.


--------------------
Korán keltem, hol az arany?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
careless13
hozzászólás 2010-10-13 07:49
Létrehozva: #6020


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 61
Regisztrált: 2010-09-14 08:21
Azonosító: 1 360 607



Sziasztok!

Viszonylag új vagyok, és szeretném befizetni a díjhátralékomat banki online utalással. Kéri a rendszer, hogy a felhasználónevemet és a Vatera kódomat vagy mit adjam meg a közlemény rovatban. Melyik az a kód, hol találom meg?

Köszi,

üdv.: careless13
Go to the top of the page
 
+Quote Post

723 Oldal V  « < 299 300 301 302 303 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-04-19 14:38