IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

738 Oldal V  « < 299 300 301 302 303 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-23 17:15
Létrehozva: #6001


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 742
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(BlondeBaby @ 2010-11-23 15:57) *
Tisztelt Benz!
Szeretném megtudni, ha a vevőm elállt a vásárlástól, kell-e neki "utolsó figyelmeztetést" írnom, hogy esetleges bosszúnegatívját töröltessem, vagy ehhez elég, a levelezésünk megőrzése? Sokáig ígérgette az utalást, utolsó levelében ezt írta: Sajnos nem fog menni az adás vétel. Nem szívesen várnék feleslegesen további három napot az aukció újraindításával! Köszönöm a felvilágosítást: BlondeBaby

Tisztelt BlondeBaby!

Ha egyértelműen leírta a vevő, hogy nem kívánja átvenni a terméket, akkor nincs szükség további levelezésre.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leather
hozzászólás 2010-11-23 17:08
Létrehozva: #6002


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2010-11-18 17:04
Azonosító: 1 409 930



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-22 18:37) *
Igen és ha a semleges értékelések helyett a jól megérdemelt negatívokat kapta volna, akkor már régen nem lenne közöttünk dry.gif

Nos, meg is kaptam a "jól megérdemelt" bosszúnegatív értékelésemet.
És képes annyit írni, hogy "no komment"...
a levelezést és a kérelmet továbbítottam a biztonsag@vatera.com -nak.
kérném az unfair értékelésem törlését illetve a partner eltávolítását, ilyen emberek nem értem mit keresnek itt?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlondeBaby
hozzászólás 2010-11-23 16:57
Létrehozva: #6003


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 57
Regisztrált: 2010-07-22 08:06
Azonosító: 1 270 526



Tisztelt Benz!
Szeretném megtudni, ha a vevőm elállt a vásárlástól, kell-e neki "utolsó figyelmeztetést" írnom, hogy esetleges bosszúnegatívját töröltessem, vagy ehhez elég, a levelezésünk megőrzése? Sokáig ígérgette az utalást, utolsó levelében ezt írta: Sajnos nem fog menni az adás vétel. Nem szívesen várnék feleslegesen további három napot az aukció újraindításával! Köszönöm a felvilágosítást: BlondeBaby
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabeen05
hozzászólás 2010-11-23 16:54
Létrehozva: #6004


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-11-23 16:51
Azonosító: 1 410 651



Tisztelt Vatera!

Valaki legyenszives nekem elárulni hogy mit rejt a Zárt aukció.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-23 12:56
Létrehozva: #6005


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 742
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(loba01 @ 2010-11-23 09:48) *
Tisztelt Vatera. Új felhasználó vagyok, és nem igazán ismerem a szokásokat. Kérdésem, egy téves licitet, (téves mert félrevezető a hirdetés) hogyan lehet törölni?
Köszönettel Loba01

Tisztelt loba01!

Kérjük, vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a Kapcsolatfelvételen keresztül és jelezze a licittörlési igényét. Csak akkor távolítjuk el a licitet ha mindkét fél kérése/engedélye a terméklapos levelezésben olvasható. Ennek hiányában nem áll módunkban törölni a licitet.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
loba01
hozzászólás 2010-11-23 10:48
Létrehozva: #6006


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-11-23 10:37
Azonosító: 1 410 598



Tisztelt Vatera. Új felhasználó vagyok, és nem igazán ismerem a szokásokat. Kérdésem, egy téves licitet, (téves mert félrevezető a hirdetés) hogyan lehet törölni?
Köszönettel Loba01
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-22 19:37
Létrehozva: #6007


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 742
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(leather @ 2010-11-22 17:28) *
Úgy látom nem én vagyok az első akivel szórakozik!

Igen és ha a semleges értékelések helyett a jól megérdemelt negatívokat kapta volna, akkor már régen nem lenne közöttünk dry.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leather
hozzászólás 2010-11-22 18:28
Létrehozva: #6008


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2010-11-18 17:04
Azonosító: 1 409 930



IDÉZET(zejopy @ 2010-11-18 16:47) *
Hmmm... finom. smile.gif
A teljes levelezést továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra.
Visszakapsz egy szép hosszú tiketszámos levelet, ami arról tudósít, hogy a leveled nincs elolvasva, de ha bármi adódik, akkor erre a számra tudsz hivatkozni és akkor elolvassák.
Ha a levelezésből egyértelműen kiderül, hogy az történt, amit itt leírtál, akkor törlik a bosszúnegatívot.


Úgy látom nem én vagyok az első akivel szórakozik!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-22 13:00
Létrehozva: #6009


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 742
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(duduska18 @ 2010-11-22 11:47) *
köszönöm!
még 1 kérdés hogy tudom lementeni a vaterapts-re mert nem akar müködni hiába mentem a sablont nem jeleníti meg a programban választ köszönöm:)

A PST-ben a fájl menüben található a szállítási sablonok letöltése menüpont.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
duduska18
hozzászólás 2010-11-22 12:47
Létrehozva: #6010


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 26
Regisztrált: 2010-10-12 15:05
Azonosító: 1 404 450



köszönöm!
még 1 kérdés hogy tudom lementeni a vaterapts-re mert nem akar müködni hiába mentem a sablont nem jeleníti meg a programban választ köszönöm:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-22 12:44
Létrehozva: #6011


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 742
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(duduska18 @ 2010-11-22 11:36) *
sziasztok!
olyan kérésem volna hogy szállítási sablonokat kellene létrehoznom de nem tudom hogy hol lehet , valami linket vagy bármit kaphatnék evvel kapcsolatban?

Tisztelt duduska18!

A Személyes menüjében találja a Szállítási és fizetési sablonok létrehozása, módosítása menüpontban.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
duduska18
hozzászólás 2010-11-22 12:36
Létrehozva: #6012


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 26
Regisztrált: 2010-10-12 15:05
Azonosító: 1 404 450



sziasztok!
olyan kérésem volna hogy szállítási sablonokat kellene létrehoznom de nem tudom hogy hol lehet , valami linket vagy bármit kaphatnék evvel kapcsolatban?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-22 12:34
Létrehozva: #6013


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 742
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(davidmaci92 @ 2010-11-22 10:24) *
Kedves Benz!

Nem úgy van a részletes értékelésnél, hogy ha valaki 3-ast ad, akkor azt meg kell indokolni? Hol találom az indoklást?
Postázásra hogyan lehet 3-ast kapni, ha személyes átvétel volt?
Köszönöm a választ. smile.gif

Kedves davidmaci92!

Három csillagnál megjelenik az indokolás rész is, de köztük van az egyéb indok is.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2010-11-22 11:24
Létrehozva: #6014


zejopy vagyok:)
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 812
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



Kedves Benz!

Nem úgy van a részletes értékelésnél, hogy ha valaki 3-ast ad, akkor azt meg kell indokolni? Hol találom az indoklást?
Postázásra hogyan lehet 3-ast kapni, ha személyes átvétel volt?
Köszönöm a választ. smile.gif


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
98tomcsa
hozzászólás 2010-11-21 22:15
Létrehozva: #6015


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 034
Regisztrált: 2008-11-22 17:28
Azonosító: 310 714



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-21 21:10) *
Kedves 98tomcsa!

Minden változtatásról kapnak a megfigyelők értesítést. Természetesen nem kell kétszer feltöltési díjat fizetni.


Kedves Benz!

Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-21 22:10
Létrehozva: #6016


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 742
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(98tomcsa @ 2010-11-21 19:21) *
Kedves Benz!

Két kérdésem lenne a ruházatnál történt változtatással kapcsolatban. Több futó aukciómat át kell tennem másik méret kategóriába, most hogy szét lett bontva. Egyik kérdésem az lenne, mivel sok termékemen van figyelő, a méret kategória változtatásról is kapnak e-mailt? A másik, hogy a módosítások végén kiírja, hogy "Módosítások összes költsége", ez azt jelenti, hogy a termékfeltöltést még egyszer ki kell fizetnem? Mert minden esetben azt az összeget hozza. (túlnyomórészt 5 Ft).

Kedves 98tomcsa!

Minden változtatásról kapnak a megfigyelők értesítést. Természetesen nem kell kétszer feltöltési díjat fizetni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
98tomcsa
hozzászólás 2010-11-21 20:21
Létrehozva: #6017


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 034
Regisztrált: 2008-11-22 17:28
Azonosító: 310 714



Kedves Benz!

Két kérdésem lenne a ruházatnál történt változtatással kapcsolatban. Több futó aukciómat át kell tennem másik méret kategóriába, most hogy szét lett bontva. Egyik kérdésem az lenne, mivel sok termékemen van figyelő, a méret kategória változtatásról is kapnak e-mailt? A másik, hogy a módosítások végén kiírja, hogy "Módosítások összes költsége", ez azt jelenti, hogy a termékfeltöltést még egyszer ki kell fizetnem? Mert minden esetben azt az összeget hozza. (túlnyomórészt 5 Ft).

A hozzászólást -98tomcsa- szerkesztette a következő időpontban: 2010-11-21 20:22
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-21 18:45
Létrehozva: #6018


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 742
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(lfanni90 @ 2010-11-21 17:44) *
Ilyenkor van egyébként esélyem arra, hogy visszakapom a pénzemet?Vagy kell valami költséget fizetnem?

Sajnos, ebben nem tudunk tanácsot adni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lfanni90
hozzászólás 2010-11-21 18:44
Létrehozva: #6019


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 44
Regisztrált: 2010-06-09 13:45
Azonosító: 1 203 666



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-21 17:39) *
Tisztelt lfanni90!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


Ilyenkor van egyébként esélyem arra, hogy visszakapom a pénzemet?Vagy kell valami költséget fizetnem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-21 18:39
Létrehozva: #6020


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 742
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(lfanni90 @ 2010-11-21 17:33) *
Sziasztok!
Vásároltam egy fekete mayo chix kabátot, elvileg 1-szer használt volt.Gyakorlatilag kaptam egy undorítóan csúnya zöld, címkék nélküli, hibás terméket....

Tisztelt lfanni90!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

738 Oldal V  « < 299 300 301 302 303 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-05-04 19:27