IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

753 Oldal V  « < 299 300 301 302 303 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
Romeoka-1
hozzászólás 2010-12-28 23:15
Létrehozva: #6001


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-17 07:59
Azonosító: 1 415 390



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-12-28 22:10) *
Ez a felek megállapodásán múlik.

Én úgy tudom,hogy ha hibás a termék akkor az eldó köteles a postaköltséget állnia,ha a vevő igényinek nem megfelelő akkor pedig őt terheli.Bár nem tudom,hogy ez igy van-e de álltalában ezt olvastam mindig,ha ilyen problémátk merültek fel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-12-28 23:12
Létrehozva: #6002


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 805
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-12-28 22:10) *
Ez a felek megállapodásán múlik.

Köszönöm. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-12-28 23:10
Létrehozva: #6003


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 193
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2010-12-28 21:45) *
Aouhhh!! Nagyon kedves Benz!
Nem mondta meg a pontos menetet. Hogy a pénz, vagy a cucc menjen-e vissza előbb.
Kéremszépen. smile.gif

Ez a felek megállapodásán múlik.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Romeoka-1
hozzászólás 2010-12-28 22:51
Létrehozva: #6004


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-17 07:59
Azonosító: 1 415 390



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-12-28 21:43) *
Tisztelt romeoka000!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.

KÖszönöm a választ! Viszont az érdekelne még,hogy ebben az esetben nekem kell előbb a kabátot vissza küldeni vagy pedig az eladónak kell a pénz átutalnia?Mi a pontos menete,szabálya?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-12-28 22:45
Létrehozva: #6005


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 805
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-12-28 21:43) *
Tisztelt romeoka000!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.

Aouhhh!! Nagyon kedves Benz!
Nem mondta meg a pontos menetet. Hogy a pénz, vagy a cucc menjen-e vissza előbb.
Kéremszépen. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-12-28 22:43
Létrehozva: #6006


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 193
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(romeoka000 @ 2010-12-28 19:06) *
sziasztok! nem tudom,hogy jó helyre irok,de remélem valaki tud segiteni.vásároltam itt egy kabátot és a mai nap folyamán kézhez kaptam.Kicsomagoláskor szomúran tapasztaltam,hogy a kabát nem olyan mint a termék leirásban van és a képeken látható.azonnal irtam az eladónak,hogy szeretném visszaküldeni a kabátot mert nem megfeleő egyébb hibái miatt.Teljesen gyűrött,hordott,nem szép állapotú.Viszont a képeken szépnek látható,bár nem tudom,hogy a szóban forgó kabát volt-e a képen.iszont az eladóval reggel óta emailezgetünk,de nem tudunk közös nevezőre jutni.Ő azt irja,hogy postázam a kabátot és mire odaér hozzá azonnal utalja a pénzt postaköltség nélkül.Szeretném kérdezni,hogy a szabályzat szerint ilyenkor mi a teendő és mi az eljárás.előre is köszönöm aki segit.

Tisztelt romeoka000!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romeoka000
hozzászólás 2010-12-28 20:28
Létrehozva: #6007


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2010-10-22 20:12
Azonosító: 1 406 268



IDÉZET(zejopy @ 2010-12-28 19:18) *
Figyelj. Ha valami tévedés folytán nem azt az árut küldöm, amit ígértem, akkor szerintem az a minimum, hogy eszem nélkül utalom vissza a postaköltséggel terhelt vételárat. Nemde? Itt ugyanis nem arról volt szó, hogy nem tetszett, mégis kicsi, vagy nem áll jól. A kabát pocsék, véletlenül, vagy szándékosan. Szerintem ilyen esetben nem illendő méricskélni.
De, ebben a kérdésben szerintem Benz tud korrekten megnyilvánulni. Mert ő tudja, mi meg hisszük, ez azért némi különbség. smile.gif

Szerinte gyönyörű a termék amit küldött és nincs vele semmi gond.Sajnos nagyon látszik rajta,hogy hordott és mosott amit tisztitatni kellene.Egy szövet kabátról van szó ami nagyon gyűrötten érkezett és ráadásul az esése nem olyan mint egy ilyen jellegű kabátnak kellene lennie(pontosan nem tudom,megfogalmazni,de aki ismeri az ilyen jellegű kabátokat az biztosan tudja,hogy mire gondolok).A méretezésel,hosszal,szinnel semmi gond,csak látszik,hogy nagyon le van strapálva.Az eladó ezt a tényt nem akarja elfogadni,és szinte kötelez arra,hogy a kabátot adjam postára és utána utalja a vételárat postaköltség nélkül.Azért köszönöm a válaszokat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-12-28 20:18
Létrehozva: #6008


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 805
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(ktibor68 @ 2010-12-28 19:13) *
ez így korrekt előbb vissza az áru és majd utalja pénzt

Figyelj. Ha valami tévedés folytán nem azt az árut küldöm, amit ígértem, akkor szerintem az a minimum, hogy eszem nélkül utalom vissza a postaköltséggel terhelt vételárat. Nemde? Itt ugyanis nem arról volt szó, hogy nem tetszett, mégis kicsi, vagy nem áll jól. A kabát pocsék, véletlenül, vagy szándékosan. Szerintem ilyen esetben nem illendő méricskélni.
De, ebben a kérdésben szerintem Benz tud korrekten megnyilvánulni. Mert ő tudja, mi meg hisszük, ez azért némi különbség. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romeoka000
hozzászólás 2010-12-28 20:17
Létrehozva: #6009


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2010-10-22 20:12
Azonosító: 1 406 268



Köszi! Én úgy tudom,hogy ha a méretezés nemmegfelelő akkor a vevőnek kell állnia az oda-vissza postát.Ha a termék hibás akkor a postát pedig neki kell állnia.legalábbis én igy tudom.ha ilyen gond merül fel mert a másik oldalon eladó vagyok akkor mindig az utalás történik meg aztán a postázás még akkor is ha vissza kerül az eredeti tulajdonosához a termék.azért kérdeztem meg,nehogy rosszul cselekedjek.köszönöm a válaszodat4 Várok még hátha a vatera tud a kérdésemre választ adni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktibor68
hozzászólás 2010-12-28 20:13
Létrehozva: #6010


Fórumozó
***

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 427
Regisztrált: 2010-07-07 12:35
Azonosító: 1 249 027



IDÉZET(romeoka000 @ 2010-12-28 19:06) *
sziasztok! nem tudom,hogy jó helyre irok,de remélem valaki tud segiteni.vásároltam itt egy kabátot és a mai nap folyamán kézhez kaptam.Kicsomagoláskor szomúran tapasztaltam,hogy a kabát nem olyan mint a termék leirásban van és a képeken látható.azonnal irtam az eladónak,hogy szeretném visszaküldeni a kabátot mert nem megfeleő egyébb hibái miatt.Teljesen gyűrött,hordott,nem szép állapotú.Viszont a képeken szépnek látható,bár nem tudom,hogy a szóban forgó kabát volt-e a képen.iszont az eladóval reggel óta emailezgetünk,de nem tudunk közös nevezőre jutni.Ő azt irja,hogy postázam a kabátot és mire odaér hozzá azonnal utalja a pénzt postaköltség nélkül.Szeretném kérdezni,hogy a szabályzat szerint ilyenkor mi a teendő és mi az eljárás.előre is köszönöm aki segit.


ez így korrekt előbb vissza az áru és majd utalja pénzt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-12-28 20:12
Létrehozva: #6011


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 805
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(romeoka000 @ 2010-12-28 19:06) *
sziasztok! nem tudom,hogy jó helyre irok,de remélem valaki tud segiteni.vásároltam itt egy kabátot és a mai nap folyamán kézhez kaptam.Kicsomagoláskor szomúran tapasztaltam,hogy a kabát nem olyan mint a termék leirásban van és a képeken látható.azonnal irtam az eladónak,hogy szeretném visszaküldeni a kabátot mert nem megfeleő egyébb hibái miatt.Teljesen gyűrött,hordott,nem szép állapotú.Viszont a képeken szépnek látható,bár nem tudom,hogy a szóban forgó kabát volt-e a képen.iszont az eladóval reggel óta emailezgetünk,de nem tudunk közös nevezőre jutni.Ő azt irja,hogy postázam a kabátot és mire odaér hozzá azonnal utalja a pénzt postaköltség nélkül.Szeretném kérdezni,hogy a szabályzat szerint ilyenkor mi a teendő és mi az eljárás.előre is köszönöm aki segit.

Hááát, ha jól tudom, akkor a menet így jó, tehát te visszaküldöd a kabátot, ő pedig a vételárat küldi vissza, így te sajnos bukod a dupla postaköltséget. De, hogy minek kell először mennie, a kabátnak, vagy a pénznek, azt nem tudom.
Én azonnal visszautalok, ha gond van. De lehet, hogy az én gyakorlatom hibás.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romeoka000
hozzászólás 2010-12-28 20:06
Létrehozva: #6012


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2010-10-22 20:12
Azonosító: 1 406 268



sziasztok! nem tudom,hogy jó helyre irok,de remélem valaki tud segiteni.vásároltam itt egy kabátot és a mai nap folyamán kézhez kaptam.Kicsomagoláskor szomúran tapasztaltam,hogy a kabát nem olyan mint a termék leirásban van és a képeken látható.azonnal irtam az eladónak,hogy szeretném visszaküldeni a kabátot mert nem megfeleő egyébb hibái miatt.Teljesen gyűrött,hordott,nem szép állapotú.Viszont a képeken szépnek látható,bár nem tudom,hogy a szóban forgó kabát volt-e a képen.iszont az eladóval reggel óta emailezgetünk,de nem tudunk közös nevezőre jutni.Ő azt irja,hogy postázam a kabátot és mire odaér hozzá azonnal utalja a pénzt postaköltség nélkül.Szeretném kérdezni,hogy a szabályzat szerint ilyenkor mi a teendő és mi az eljárás.előre is köszönöm aki segit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hugisza
hozzászólás 2010-12-28 19:34
Létrehozva: #6013


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2010-03-31 09:47
Azonosító: 1 087 347



Rendben, köszönöm az infót!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zozo98
hozzászólás 2010-12-28 19:09
Létrehozva: #6014


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 205
Regisztrált: 2007-11-10 15:36
Azonosító: 40 329



IDÉZET(Hugisza @ 2010-12-28 17:55) *
Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy ha van egy 1Ft-os aukció és van minimálár, én 1Ftért megnyerem az aukciót akkor a minimál árat kell fizetnem vagy az 1ft-ot amiért megnyertem?Válaszokat előre is köszönöm.


Ha az eladó megadott minimálárat, akkor 1 forintért nem nyered meg az aukciót. A minimálár az a legkisebb összeg, amennyiért a termék eladó.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2010-12-28 19:08
Létrehozva: #6015


zejopy vagyok:)
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 820
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



IDÉZET(Hugisza @ 2010-12-28 17:55) *
Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy ha van egy 1Ft-os aukció és van minimálár, én 1Ftért megnyerem az aukciót akkor a minimál árat kell fizetnem vagy az 1ft-ot amiért megnyertem?Válaszokat előre is köszönöm.

Ha van minimálár, akkor nem a tiéd a cucc, mert a minimálár azt az összeget jelöli, ami alatt az eladó nem adja oda az árut.


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hugisza
hozzászólás 2010-12-28 18:55
Létrehozva: #6016


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2010-03-31 09:47
Azonosító: 1 087 347



Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy ha van egy 1Ft-os aukció és van minimálár, én 1Ftért megnyerem az aukciót akkor a minimál árat kell fizetnem vagy az 1ft-ot amiért megnyertem?Válaszokat előre is köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-12-28 12:30
Létrehozva: #6017


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 805
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-12-28 11:27) *
Ez tényleg ciki laugh1.gif
A forráskódban nézték meg, de ezek szerint ők sem látnak mindent.

Ez esetben azt javaslom, hogy max 21 napra előre indítson aukciókat rolleyes.gif

Köszönöm, én is erre a megállapításra jutottam, hosszas gondolkodás után. laugh.gif
Pedig olyan jól kitaláltam, minden nap csináltam volna valamennyit, és heti turnusokban járt volna le. Hát ez most nem jött be. smile.gif

(Kedves Benz! Ma már másodszor járok úgy, ami a mai postjaim számát tekintve 100%, hogy a válasz elküldése után hátradob a topik nyitásához. Ez már így lesz mindig? sad.gif )

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2010-12-28 12:32


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-12-28 12:27
Létrehozva: #6018


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 193
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2010-12-28 10:31) *
Hát kedves Benz, szomorú híreim vannak. Kipróbáltam, gondoltam, minden hónapban indítok egy ruhacsipeszt zárt aukcióban. Nagyon szép és pontos terméklapot csináltam, még azt is odaírtam, hogy kissé kifakult a színe, mert kint felejtettem a ruhaszárító kötélen, de mindezt hiába.
Ugyanis mindjárt az első (január28.-i dátummal indított) aukciónál jött a csúnya üzenet, hogy maximum 21 nappal előre lehet...blablabla...
Szóval most a fejlesztő kollégák jönnek nekem csókhegyekkel.... na és Ön... biggrin.gif
Persze, így könnyű, ha én felteszem a kérdéseket, és megválaszolom. tongue.gif
laugh.gif

Ez tényleg ciki laugh1.gif
A forráskódban nézték meg, de ezek szerint ők sem látnak mindent.

Ez esetben azt javaslom, hogy max 21 napra előre indítson aukciókat rolleyes.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-12-28 11:31
Létrehozva: #6019


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 805
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-12-28 09:17) *
Kedves zejopy!

A fejlesztő kollégák szerint elvileg valóban nincs időkorlát. Tegyen egy aukcióval egy próbát és kiderül smile.gif

Hát kedves Benz, szomorú híreim vannak. Kipróbáltam, gondoltam, minden hónapban indítok egy ruhacsipeszt zárt aukcióban. Nagyon szép és pontos terméklapot csináltam, még azt is odaírtam, hogy kissé kifakult a színe, mert kint felejtettem a ruhaszárító kötélen, de mindezt hiába.
Ugyanis mindjárt az első (január28.-i dátummal indított) aukciónál jött a csúnya üzenet, hogy maximum 21 nappal előre lehet...blablabla...
Szóval most a fejlesztő kollégák jönnek nekem csókhegyekkel.... na és Ön... biggrin.gif
Persze, így könnyű, ha én felteszem a kérdéseket, és megválaszolom. tongue.gif
laugh.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-12-28 10:59
Létrehozva: #6020


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 193
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(omarion23 @ 2010-12-28 09:49) *
Üdv.
Ha én vettem egy terméket, és az bár működik, de nem pontosan úgy ahogy kellene, akkor lehetőségem van visszacserélni?
És ha mondjuk az eladó nem akarná, akkor tudok esetleg valamit tenni ?
köszönöm

Tisztelt omarion23!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

753 Oldal V  « < 299 300 301 302 303 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-06-23 08:50