IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

728 Oldal V  « < 299 300 301 302 303 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Aukciózással Kapcsolatos Kérdések, Eladás, licitálás, értékelések...
cico1
hozzászólás 2010-11-06 21:01
Létrehozva: #6001


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 57
Regisztrált: 2007-08-16 08:28
Azonosító: 20 585



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-06 19:51) *
Tisztelt cico1!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


Nagyon köszönöm a gyors választ!
Jó éjszakát! smile.gif
Kriszti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-06 20:51
Létrehozva: #6002


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(cico1 @ 2010-11-06 19:06) *
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni,hogy van-e fizetési emlékeztető?
Egy "nullás" licitált nálam 12 napja,de nem reagál az emailekre.
köszi
Kriszti

Tisztelt cico1!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cico1
hozzászólás 2010-11-06 20:06
Létrehozva: #6003


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 57
Regisztrált: 2007-08-16 08:28
Azonosító: 20 585



Sziasztok!
Szeretném megkérdezni,hogy van-e fizetési emlékeztető?
Egy "nullás" licitált nálam 12 napja,de nem reagál az emailekre.
köszi
Kriszti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-06 19:00
Létrehozva: #6004


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(dppd259 @ 2010-11-06 17:40) *
Szeretném megkérdezni, hogy "Yuki" esetében miért nem működnek ugyanúgy az egyes menűpontok, mint másoknál ?

Nevezetesen : az "elkelt" Panasonic fényképezőgép licitlapján kérdést tettem fel az "eladónak" - nincs nyoma...
Ugyanitt "Az eladó további termékei" -re kattintva "0 termék"...
Yuki-nak - mint felhasználónak a nevére kattintva - még egyetlen ügylete sem volt ( a lezártak között sem szerepelnek a lezajlott aukciói ).
15 db Panasonic fgép van meghirdetve - mindre licitáltak már ? (Ha igen, mért nem látni, mint lezárt ügyleteket ?)

Tisztelt dppd259!

Yuki aukciói a speciális játékszabályok miatt egyedi megoldásokkal futnak.
A kérdések csak jóváhagyás után jelennek meg.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dppd259
hozzászólás 2010-11-06 18:40
Létrehozva: #6005


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2007-05-11 09:13
Azonosító: 9 544



Szeretném megkérdezni, hogy "Yuki" esetében miért nem működnek ugyanúgy az egyes menűpontok, mint másoknál ?

Nevezetesen : az "elkelt" Panasonic fényképezőgép licitlapján kérdést tettem fel az "eladónak" - nincs nyoma...
Ugyanitt "Az eladó további termékei" -re kattintva "0 termék"...
Yuki-nak - mint felhasználónak a nevére kattintva - még egyetlen ügylete sem volt ( a lezártak között sem szerepelnek a lezajlott aukciói ).
15 db Panasonic fgép van meghirdetve - mindre licitáltak már ? (Ha igen, mért nem látni, mint lezárt ügyleteket ?)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
royalroyal
hozzászólás 2010-11-06 12:31
Létrehozva: #6006


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 461
Regisztrált: 2009-01-22 14:57
Azonosító: 425 174



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-06 11:26) *
Tisztelt royalroyal!

A licit gombra kattintás után a következő üzenetet látja a letiltott fél:
Sajnáljuk, de az eladó nem fogad el liciteket és üzeneteket Öntől, licitje ezért érvénytelen. Kérjük, vásároljon mástól. További információk a "Személyes tiltólista" funkcióról itt.



Köszönöm a villámgyors választ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-06 12:26
Létrehozva: #6007


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(royalroyal @ 2010-11-06 11:17) *
T. Benz/Leo!
Mit lát az aki tiltólistán van, és licitálni szeretne?
Vagy melyik lépésnél "akad el"?
Előre is köszi a választ.
royal

Tisztelt royalroyal!

A licit gombra kattintás után a következő üzenetet látja a letiltott fél:
Sajnáljuk, de az eladó nem fogad el liciteket és üzeneteket Öntől, licitje ezért érvénytelen. Kérjük, vásároljon mástól. További információk a "Személyes tiltólista" funkcióról itt.



--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
royalroyal
hozzászólás 2010-11-06 12:17
Létrehozva: #6008


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 461
Regisztrált: 2009-01-22 14:57
Azonosító: 425 174



T. Benz/Leo!
Mit lát az aki tiltólistán van, és licitálni szeretne?
Vagy melyik lépésnél "akad el"?
Előre is köszi a választ.
royal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-11-06 11:06
Létrehozva: #6009


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 412
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Bigdept @ 2010-11-06 09:18) *
Nem lehet, hogy éhes a hirdető? És van egy cipője, ami sokat ér, nem jó neki, és megenni sem tudja?

laugh.gif
Szerintem megfelelő időtartamú pácolással, és főzéssel ehető lehet... Vagy tévedek? unsure.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2010-11-06 10:18
Létrehozva: #6010


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 063
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(oupiac @ 2010-11-03 18:47) *
Valójában bizonyítani nemtudom, csak érdekes hogy árulhat valaki egy cipőt 20e Ft-ért, amit interneten 300e Ft-ért árulnak. Kérdésemre természetesen az a válasz jött, hogy eredeti. Előszőr azt hittem elírás, ezért is kérdeztem rá. Nem akarok kiszúrni az eladóval, de minden bizonnyal félre akart vezetni. Mi erről a véleménye?

Én mostanáig agyaltam ezen. De nem értem, miért ne lehetne. Valaha én is kaptam külföldről méregdrága márkás sportcipőt, még a másik világban. Csak éppen egy számmal kisebb volt. Az eredeti ár ötödéért cseréltem el, mert így jött össze.

Nem lehet, hogy éhes a hirdető? És van egy cipője, ami sokat ér, nem jó neki, és megenni sem tudja?


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-06 10:02
Létrehozva: #6011


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(LaCost @ 2010-11-06 08:39) *
Sziasztok!
Ha értékelnek és szeretnék hozzá fűzni az adott értékeléshez valamit, azt hol tehetem? Egyszer értékeltem valakit és Ő mint másik fél elmondta a véleményét. Most én is azt szeretném, de nem találom hol lehet. Pedig nagyon fontos lenne. Kaptam az utóbbi két napban egy negatív és egy semleges értékelést és az érintetteknek nagyon nincs igazuk.
Ezzel kapcsolatban lenne a másik kérdésem. Miért nem lehet töröltetni a jogtalan értékeléseket? Ez nem igazságos!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tisztelt LaCost!

A kapott semleges vagy negatív értékelésre válaszolhat az értesítőben lévő megfelelő linkre kattintva vagy a személyes menüjében lévő értékelés menüpontban. Ez utóbbi csak akkor látható, ha van értékelésre váró aukciója.

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LaCost
hozzászólás 2010-11-06 09:39
Létrehozva: #6012


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2008-03-17 17:44
Azonosító: 126 986



Sziasztok!
Ha értékelnek és szeretnék hozzá fűzni az adott értékeléshez valamit, azt hol tehetem? Egyszer értékeltem valakit és Ő mint másik fél elmondta a véleményét. Most én is azt szeretném, de nem találom hol lehet. Pedig nagyon fontos lenne. Kaptam az utóbbi két napban egy negatív és egy semleges értékelést és az érintetteknek nagyon nincs igazuk.
Ezzel kapcsolatban lenne a másik kérdésem. Miért nem lehet töröltetni a jogtalan értékeléseket? Ez nem igazságos!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-04 14:45
Létrehozva: #6013


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Gegoriana @ 2010-11-04 13:39) *
Kedves Benz, akkor én is kérdeznék: Ha aznap, amikor megnyerem a terméket, írok az eladónak egy levelet, amelyre nem reagál napok óta, akkor mi a teendő? Írjak még egyet?
Köszönettel várom válaszát: G.

Tisztelt Gegoriana!

Ha az eladó továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átadni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gegoriana
hozzászólás 2010-11-04 14:39
Létrehozva: #6014


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 89
Regisztrált: 2010-09-26 02:10
Azonosító: 1 384 166



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-04 13:28) *
Tisztelt gitike!

Az ajánlásban hét napos türelmi idő szerepel. Ezt követően minden a feleken múlik.


Kedves Benz, akkor én is kérdeznék: Ha aznap, amikor megnyerem a terméket, írok az eladónak egy levelet, amelyre nem reagál napok óta, akkor mi a teendő? Írjak még egyet?
Köszönettel várom válaszát: G.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-04 14:28
Létrehozva: #6015


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(gitike @ 2010-11-04 13:07) *
Kérdésem. Ha megnyerek egy terméket, menniy időm van az adásvétel lebonyolitására? A szabályzat hogy szól?
Ergo ha felveszem a kapcsolatot az Eladóval hány napon belül kell utalnom? Mikortól van, hogy eladhatja, ill. felkinálhatja a másik licitálónak a terméket?

Köszönöm.

Tisztelt gitike!

Az ajánlásban hét napos türelmi idő szerepel. Ezt követően minden a feleken múlik.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
98tomcsa
hozzászólás 2010-11-04 14:23
Létrehozva: #6016


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 026
Regisztrált: 2008-11-22 17:28
Azonosító: 310 714



IDÉZET(gitike @ 2010-11-04 13:07) *
Kérdésem. Ha megnyerek egy terméket, menniy időm van az adásvétel lebonyolitására? A szabályzat hogy szól?
Ergo ha felveszem a kapcsolatot az Eladóval hány napon belül kell utalnom? Mikortól van, hogy eladhatja, ill. felkinálhatja a másik licitálónak a terméket?

Köszönöm.


Gondolom a 10.12-én vásárolt felsővel kapcsolatban kérdezed?
Ha én lennék az eladó biztos várnék rád 1 évet, de ne csodálkozz, ha a tied előbb utóbb negát ad. dry.gif
Jók az értékeléseid good2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gitike
hozzászólás 2010-11-04 14:07
Létrehozva: #6017


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2008-01-29 23:08
Azonosító: 96 864



Kérdésem. Ha megnyerek egy terméket, menniy időm van az adásvétel lebonyolitására? A szabályzat hogy szól?
Ergo ha felveszem a kapcsolatot az Eladóval hány napon belül kell utalnom? Mikortól van, hogy eladhatja, ill. felkinálhatja a másik licitálónak a terméket?

Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sanyabacsi69
hozzászólás 2010-11-03 20:35
Létrehozva: #6018


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 832
Regisztrált: 2008-02-18 10:47
Azonosító: 120 776



Ejha, de le vagyok maradva. ohmy.gif Vagy nem?

IDÉZET(oupiac @ 2010-11-03 18:47) *
cipő amit interneten 300e Ft-ért árulnak.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-11-03 20:01
Létrehozva: #6019


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(oupiac @ 2010-11-03 18:47) *
Valójában bizonyítani nemtudom, csak érdekes hogy árulhat valaki egy cipőt 20e Ft-ért, amit interneten 300e Ft-ért árulnak. Kérdésemre természetesen az a válasz jött, hogy eredeti. Előszőr azt hittem elírás, ezért is kérdeztem rá. Nem akarok kiszúrni az eladóval, de minden bizonnyal félre akart vezetni. Mi erről a véleménye?

Az a véleményem, hogy a "minden bizonnyal" nem elegendő egy aukció törléséhez.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oupiac
hozzászólás 2010-11-03 19:47
Létrehozva: #6020


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 14
Regisztrált: 2010-10-30 14:08
Azonosító: 1 407 190



Valójában bizonyítani nemtudom, csak érdekes hogy árulhat valaki egy cipőt 20e Ft-ért, amit interneten 300e Ft-ért árulnak. Kérdésemre természetesen az a válasz jött, hogy eredeti. Előszőr azt hittem elírás, ezért is kérdeztem rá. Nem akarok kiszúrni az eladóval, de minden bizonnyal félre akart vezetni. Mi erről a véleménye?

IDÉZET(VateraBenz @ 2010-11-03 18:31) *
Tisztelt oupiac!

Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre kattintva vagy lejárt aukció esetén a kapcsolatfelvételen keresztül jelezze és a felelős kolléga indokolt, bizonyítható esetben megteszi a szükséges intézkedéseket. Köszönjük!

Go to the top of the page
 
+Quote Post

728 Oldal V  « < 299 300 301 302 303 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-09-02 08:26