IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

68 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Teljes Jogú Felhasználó Státusz
VateraBenz
hozzászólás 2014-02-01 21:07
Létrehozva: #41


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(fuli_84 @ 2014-02-01 19:54) *
Hello

olyan problémám van, hogy eladást szerettem volna kezdeményezni, ehhez szükségek megadni egy számlaszámot és onnan küldeni kell 100 HUF- a megadott vaterás számlaszámra. Meg is tettem, elküldtem a pénzt, de semmiféle pozitív megerősítés nem érkezett. ugyanaz a piros szöveg hogy küldjek pénzt. Megismételtem ezt egy másik bankszámlaszámmal, ugyanúgy megadtam és küldtem pénzt, de semmi. Kezd aggasztóvá válni, sokszor 100 forint már sok. Valamiféle segítséget kérnék hogy ez mi!

Előre is kössz

Tisztelt fuli_84!

Amennyiben a leírtaknak megfelelően járt el, azaz 100 Ft-ot utalt a személyes menüjében található egyéni számlaszámára és a közlemény rovatban csak és kizárólag pontos ügyfélkódját tüntette fel, valamint az átutalástól számítva eltelt 5 munkanap, akkor legyen kedves az utalás pontos adatait a kapcsolatfelvételen keresztül átküldeni részünkre és ellenőrizzük a befizetést. Szükségünk lesz arra, hogy melyik bankszámlaszámról és mikor utalt valamint, hogy melyik bankszámlára küldte a 100 Ft-ot.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fuli_84
hozzászólás 2014-02-01 20:54
Létrehozva: #42


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2014-02-01 20:47
Azonosító: 2 095 662



Hello

olyan problémám van, hogy eladást szerettem volna kezdeményezni, ehhez szükségek megadni egy számlaszámot és onnan küldeni kell 100 HUF- a megadott vaterás számlaszámra. Meg is tettem, elküldtem a pénzt, de semmiféle pozitív megerősítés nem érkezett. ugyanaz a piros szöveg hogy küldjek pénzt. Megismételtem ezt egy másik bankszámlaszámmal, ugyanúgy megadtam és küldtem pénzt, de semmi. Kezd aggasztóvá válni, sokszor 100 forint már sok. Valamiféle segítséget kérnék hogy ez mi!

Előre is kössz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-02-01 19:54
Létrehozva: #43


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 495
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Matej9253 @ 2014-02-01 18:51) *
Már elküldtem 100Ft-ot vissza is ellenőriztem a netbank oldalon hogy elküldte-e de még mindig nem engedi a fiókellenőrzést...Mit lehet csinálni???

Mikor küldted?

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2014-02-01 19:54


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matej9253
hozzászólás 2014-02-01 19:51
Létrehozva: #44


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-02-01 19:46
Azonosító: 2 095 660



Már elküldtem 100Ft-ot vissza is ellenőriztem a netbank oldalon hogy elküldte-e de még mindig nem engedi a fiókellenőrzést...Mit lehet csinálni???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-01-31 21:14
Létrehozva: #45


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(anonymusq @ 2014-01-31 17:12) *
Gondolom a 100 Ft-ot, én eddig kétszer küldtem el, és még most sem jó. Írtam levelet az ügyfélszolgálatnak, remélem meg tudják oldani.

Egy napon belül miért küldené el többször is a 100 Ft-ot?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anonymusq
hozzászólás 2014-01-31 18:12
Létrehozva: #46


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-09-01 13:22
Azonosító: 1 334 246



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-01-30 16:19) *
Mit küld el akárhányszor? unsure.gif



Gondolom a 100 Ft-ot, én eddig kétszer küldtem el, és még most sem jó. Írtam levelet az ügyfélszolgálatnak, remélem meg tudják oldani.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-01-30 17:19
Létrehozva: #47


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(gkiki28 @ 2014-01-30 14:18) *
Elutaltam a 100 ft-ot még tegnap 01. 29.-én és még mindig nem tudok eladni az oldalon, Nincs ellenőrizve üzenet jelenik meg, akár hányszor küldöm el! ???

Mit küld el akárhányszor? unsure.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gkiki28
hozzászólás 2014-01-30 15:18
Létrehozva: #48


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2008-07-18 11:36
Azonosító: 171 717



Elutaltam a 100 ft-ot még tegnap 01. 29.-én és még mindig nem tudok eladni az oldalon, Nincs ellenőrizve üzenet jelenik meg, akár hányszor küldöm el! ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-01-28 13:41
Létrehozva: #49


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(anonymusq @ 2014-01-28 09:37) *
Igen.

Ez esetben legyen kedves az utalás pontos adatait a kapcsolatfelvételen keresztül átküldeni részünkre és ellenőrizzük a befizetést. Szükségünk lesz arra, hogy melyik bankszámlaszámról és mikor utalt valamint, hogy melyik bankszámlára küldte a 100 Ft-ot.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anonymusq
hozzászólás 2014-01-28 10:37
Létrehozva: #50


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-09-01 13:22
Azonosító: 1 334 246



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-01-27 18:43) *
Tisztelt anonymusq!

A béta oldalon próbálta a feltöltést?



Igen.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-01-27 19:48
Létrehozva: #51


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 495
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(anonymusq @ 2014-01-27 16:47) *
Én azokan keresztül fizettem, ma meg is kaptam az e-mailt, a vaterán rajta is van hogy az egyenlegemen van 100 ft, de ha el akarok adni, ugyanúgy kiírja hogy ellenőriztessem a fiókom, és fizessek be 100 ft-ot..

Tehát, ha utaltál, ha ott fityeg a számládon a 100 Ft, ha csak a Bétán próbáltál sikertelenül feltölteni, akkor az egeredet helyezd a kapcsolatfelvétel gombra és járj el értelemszerűen.
Ne háborogj, nem vagy te tenger. Problémád van? Oldd meg. El lett mondva, hogyan. Fognak segíteni, mindig segítenek, ráadásul a számlázásnál határozottan szimpatikus ÜSZ-osok vannak.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2014-01-27 19:48


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-01-27 19:43
Létrehozva: #52


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(anonymusq @ 2014-01-27 16:47) *
Én azokan keresztül fizettem, ma meg is kaptam az e-mailt, a vaterán rajta is van hogy az egyenlegemen van 100 ft, de ha el akarok adni, ugyanúgy kiírja hogy ellenőriztessem a fiókom, és fizessek be 100 ft-ot..

Tisztelt anonymusq!

A béta oldalon próbálta a feltöltést?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anonymusq
hozzászólás 2014-01-27 17:47
Létrehozva: #53


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-09-01 13:22
Azonosító: 1 334 246



IDÉZET(VateraMod @ 2014-01-27 15:36) *
Tisztelt Ride01, anonymusq!

Ha a személyes menüjükben rögzített bankszámlájukról indították az utalást az egyedi számlaszámukra, akkor így is megfelelő lesz az ellenőrzéshez.




Én azokan keresztül fizettem, ma meg is kaptam az e-mailt, a vaterán rajta is van hogy az egyenlegemen van 100 ft, de ha el akarok adni, ugyanúgy kiírja hogy ellenőriztessem a fiókom, és fizessek be 100 ft-ot..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2014-01-27 16:36
Létrehozva: #54





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(Ride01 @ 2014-01-27 13:30) *
Tisztelt Vatera!

A tegnapi nap folyamán átutaltam a szükséges összeget 100 ft-ot, a teljes jogú felhazsnálóvá válásomhoz, viszont a közleményben mem irtam be a felhasználó nevem sad.gif ilyenkor mi a teendő ,? mégegyszer utaljak ? Arról a bankszámláról ment ami megvan adva sad.gif Előre is köszönöm

IDÉZET(anonymusq @ 2014-01-27 15:00) *
Én is ugyanúgy jártam, csak az az ergyet nem értem hogy honnan kellene tudnom hogy fel kell tüntetni a felhasználónevemet a közlemélnyben, ha sehol sincs oidaírva? Azt is hogy mit kell az átutalásnál a névhez írni, csak a googleból tudtam meg...

Tisztelt Ride01, anonymusq!

Ha a személyes menüjükben rögzített bankszámlájukról indították az utalást az egyedi számlaszámukra, akkor így is megfelelő lesz az ellenőrzéshez.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anonymusq
hozzászólás 2014-01-27 16:00
Létrehozva: #55


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-09-01 13:22
Azonosító: 1 334 246



IDÉZET(VateraMod @ 2014-01-22 21:52) *
Tisztelt ery993!

Amennyiben a leírtaknak megfelelően járt el, azaz 100 Ft-ot utalt a személyes menüjében található egyéni számlaszámára és a közlemény rovatban csak és kizárólag pontos ügyfélkódját tüntette fel, valamint az átutalástól számítva eltelt 5 munkanap, akkor legyen kedves az utalás pontos adatait a kapcsolatfelvételen keresztül átküldeni részünkre és ellenőrizzük a befizetést. Szükségünk lesz arra, hogy melyik bankszámlaszámról és mikor utalt valamint, hogy melyik bankszámlára küldte a 100 Ft-ot.



Én is ugyanúgy jártam, csak az az ergyet nem értem hogy honnan kellene tudnom hogy fel kell tüntetni a felhasználónevemet a közlemélnyben, ha sehol sincs oidaírva? Azt is hogy mit kell az átutalásnál a névhez írni, csak a googleból tudtam meg...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ride01
hozzászólás 2014-01-27 14:30
Létrehozva: #56


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-01-27 14:28
Azonosító: 2 095 228



Tisztelt Vatera!

A tegnapi nap folyamán átutaltam a szükséges összeget 100 ft-ot, a teljes jogú felhazsnálóvá válásomhoz, viszont a közleményben mem irtam be a felhasználó nevem sad.gif ilyenkor mi a teendő ,? mégegyszer utaljak ? Arról a bankszámláról ment ami megvan adva sad.gif Előre is köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2014-01-24 18:22
Létrehozva: #57





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(Client:34424711 @ 2014-01-24 17:18) *
Köszönöm a választ. Előreláthatólag ez kb. mikor történik meg?

Tisztelt Client:34424711!

Ez még több tényezőtől is függ, de hamarosan.
Előtte kellő időben természetesen közzétesszük majd a részletes migrációs menetrendet.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Client:34424711
hozzászólás 2014-01-24 18:18
Létrehozva: #58


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2014-01-24 15:29
Azonosító: 2 094 890



IDÉZET(VateraMod @ 2014-01-24 16:35) *
Tisztelt Client:34424711!

Ez az átmeneti helyzet hamarosan rendeződik, amint a régi oldalon futó termékek átkerülnek a jelenlegi béta oldalra.
A régi Vatera megszűnése után ott lehet majd terméket feltölteni és vásárolni is.



Köszönöm a választ. Előreláthatólag ez kb. mikor történik meg?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2014-01-24 17:35
Létrehozva: #59





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 14:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(Client:34424711 @ 2014-01-24 14:54) *
Tisztelt Ügyfélszolgálat!

A teljes jogú felhasználói státuszra való kérést már csak a beta vaterán tudom megkapni. Ezzel gyakorlatilag el van lehetetlenítve a régi vaterán való vásárlásom, hisz nem tudok fix áron egy nyamvadt 7000 HUF-os tételt sem kivásárolni. "Engedélyt kell kérni" az eladótól. Ez tök jó, ebben csak az a hiba, hogy ha az eladó valamiért nem online, simán semmit sem ér, hogy a béta oldalon teljes jogú felhasználó vagyok, mert jön más és kiveszi előlem, hisz az eladó internet kapcsolat/idő hiányában nem fog nekem engedélyt adni a villámáras vásárlásra, pláne, ha nem csak én kérem, hanem vagyunk többen. Akkor az eladó mi alapján dönt? Így nincs esélyegyenlőség és az aukció fogalmát veszti.
Gyakorlatilag így a régi vaterán vásárolni lehetetlen, az újon úgy szintén, mert nincs fent áru. Kvázi megmaradt egy szűkebb körnek a vaterázás lehetősége a régi oldalon, az újat így senki nem használja, mert nincs fent az az áru, ami nekem kell, illetve az eladó sincs rákényszerítve, hogy az újat használja, mert pont a fent sorolt okok miatt mindenki a régit használja, ezért ő is a régire tölt fel mindent.

Erre milyen megoldást tudnak javasolni? Mert nem szeretnék mindig egy régi vaterázós ismerőst megkérni magam helyett, hogy vegye ki, licitáljon, stb...tevékenykedjen helyettem, mert nekem meg van kötve a kezem. Így az értékelések falsok lesznek, tulajdonképpen nem a vevőt értékelte az eladót, hanem engem. És csak bízni tudok abban, hogy nem fogok ki olyan esetet, amikor konfliktus alakul ki a vevő (én) és eladó között, mert a közvetítő régi felhasználó ismerősöm értékelései változnak emiatt.

Köszönettel:
Kata

Tisztelt Client:34424711!

Ez az átmeneti helyzet hamarosan rendeződik, amint a régi oldalon futó termékek átkerülnek a jelenlegi béta oldalra.
A régi Vatera megszűnése után ott lehet majd terméket feltölteni és vásárolni is.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Client:34424711
hozzászólás 2014-01-24 15:54
Létrehozva: #60


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2014-01-24 15:29
Azonosító: 2 094 890



Tisztelt Ügyfélszolgálat!

A teljes jogú felhasználói státuszra való kérést már csak a beta vaterán tudom megkapni. Ezzel gyakorlatilag el van lehetetlenítve a régi vaterán való vásárlásom, hisz nem tudok fix áron egy nyamvadt 7000 HUF-os tételt sem kivásárolni. "Engedélyt kell kérni" az eladótól. Ez tök jó, ebben csak az a hiba, hogy ha az eladó valamiért nem online, simán semmit sem ér, hogy a béta oldalon teljes jogú felhasználó vagyok, mert jön más és kiveszi előlem, hisz az eladó internet kapcsolat/idő hiányában nem fog nekem engedélyt adni a villámáras vásárlásra, pláne, ha nem csak én kérem, hanem vagyunk többen. Akkor az eladó mi alapján dönt? Így nincs esélyegyenlőség és az aukció fogalmát veszti.
Gyakorlatilag így a régi vaterán vásárolni lehetetlen, az újon úgy szintén, mert nincs fent áru. Kvázi megmaradt egy szűkebb körnek a vaterázás lehetősége a régi oldalon, az újat így senki nem használja, mert nincs fent az az áru, ami nekem kell, illetve az eladó sincs rákényszerítve, hogy az újat használja, mert pont a fent sorolt okok miatt mindenki a régit használja, ezért ő is a régire tölt fel mindent.

Erre milyen megoldást tudnak javasolni? Mert nem szeretnék mindig egy régi vaterázós ismerőst megkérni magam helyett, hogy vegye ki, licitáljon, stb...tevékenykedjen helyettem, mert nekem meg van kötve a kezem. Így az értékelések falsok lesznek, tulajdonképpen nem a vevőt értékelte az eladót, hanem engem. És csak bízni tudok abban, hogy nem fogok ki olyan esetet, amikor konfliktus alakul ki a vevő (én) és eladó között, mert a közvetítő régi felhasználó ismerősöm értékelései változnak emiatt.

Köszönettel:
Kata
Go to the top of the page
 
+Quote Post

68 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-20 15:44