IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

75 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Teljes Jogú Felhasználó Státusz
zejopy
hozzászólás 2015-12-14 18:21
Létrehozva: #41


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 335
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(KulcsiZsu @ 2015-12-14 15:13) *
Tisztelt Vatera!
A teljes jogú tagsághoz rögzítettem a számlaszámomat, és befizettem a 100 Ft-t, mely 9-én könyvelésre is került. Azóta sincs lehetőségem eladásra. Mit nem csináltam jól? Segítenének?
Köszönöm!

Szia! A 100 Ft-ot a megadott számlaszámról fizetted?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KulcsiZsu
hozzászólás 2015-12-14 15:13
Létrehozva: #42


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2015-12-14 14:58
Azonosító: 2 225 153



Tisztelt Vatera!
A teljes jogú tagsághoz rögzítettem a számlaszámomat, és befizettem a 100 Ft-t, mely 9-én könyvelésre is került. Azóta sincs lehetőségem eladásra. Mit nem csináltam jól? Segítenének?
Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2015-03-31 18:35
Létrehozva: #43


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 973
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Gyorg111 @ 2015-03-31 18:08) *
Tisztelt vatera én úgy jártam mint az előző hozzá szóló csak én nem tudok feladni hirdetést hiába küldtem utaltam át a 100 ft mégis ujra kéri a 100 ft már 2 szer írtam önöknek azt a választ kaptam a pénz megérkezett csak a pénzt tudják kérni?

Tisztelt Gyorg111!

Eddig ebben a témában nem érkezett öntől megkeresés ügyfélszolgálatunkhoz.
A személyes menüjében nem rögzítette a leírtak szerint a számlaszámát, így az átutalás nem alkalmas a biztonsági regisztrációhoz.
Legyen kedves pontosan a leírtak szerint eljárni és utána megismételni az átutalást!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gyorg111
hozzászólás 2015-03-31 17:08
Létrehozva: #44


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2015-03-26 16:29
Azonosító: 2 162 393



Tisztelt vatera én úgy jártam mint az előző hozzá szóló csak én nem tudok feladni hirdetést hiába küldtem utaltam át a 100 ft mégis ujra kéri a 100 ft már 2 szer írtam önöknek azt a választ kaptam a pénz megérkezett csak a pénzt tudják kérni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2015-02-24 22:17
Létrehozva: #45


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 973
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Zola21_a @ 2015-02-24 17:21) *
Még egy fontos kérdésem lenne.
A személyes adatoknál mindenképp céges adatokat kér tőlem a rendszer. Semmilyen módon nem tudok magánszemélyként hirdetést feltenni az oldalra? Mert ezt erősen kétlem, de így nem hagyja jóvá a felhasználói adataim módosítását.

A 100ft-ot újra elküldtem, a számlámról le is vonták rendben megint, viszont az eladás fülre kattintva megint a 3 lépésből álló teljes jogú eladói regisztrációhoz dob, ahol elmondja hogy tudom a 100ft-ot elutalni.
Viszont a nevem mellett ott van egy kék kis ládika, amire azt írja ki, hogy kereskedői fiókom van.

Kicsit most már elvesztem itt az oldalon, remélem tudtok segíteni, mert 2006 óta vagyok regisztrálva, jó lenne ha eladni is tudnák valahogy.

Tisztelt Zola21_a!

A Személyes menüjében kereskedői fiókká alakította a regisztrációját, ezért tapasztalta a leírtakat.
A leírtakkal legyen kedves Ügyfélszolgálatunkhoz fordulni a Kapcsolatfelvétel menüponton keresztül és a kollégák segítenek a visszaállításban.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2015-02-24 18:34
Létrehozva: #46


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 232
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Zola21_a @ 2015-02-24 17:21) *
...

Kicsit most már elvesztem itt az oldalon, remélem tudtok segíteni, mert 2006 óta vagyok regisztrálva, jó lenne ha eladni is tudnék valahogy.

Attól tartok mi már nem tudunk segíteni, írj a Kapcsolatfelvételen keresztül az Ügyfélszolgálatra, ahogy Zejopy javasolta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zola21_a
hozzászólás 2015-02-24 17:21
Létrehozva: #47


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2015-02-22 18:28
Azonosító: 2 155 395



IDÉZET(zejopy @ 2015-02-22 18:43) *
Szia! Az e-mail címedet a Fiók beállításai -> Személyes adatok menüpontban tudod megváltoztatni, de az új címre kapsz értesítést, abban találod a megerősítéshez szükséges linket.
A 100 Ft-ról annyit, hogyha minden formai követelménynek eleget tettél, akkor meg kellett volna, hogy kapd a TJF státuszt. (Különben a 100 Ft-ok nem vesztek el, megmaradtak a számládon.) Két dolgot tehetsz. Vagy írsz az ÜSZ-nak, és kéred a segítségüket (Kapcsolatfelvétel - itt is van egy a fórum tetején a szürke sávban), vagy megint utalsz és figyelsz mindenre. Fontos, hogy arról a számlaszámról utalj, amit megadtál, na és arra a számlaszámra, amit ők adnak meg, ami az egyéni vaterás számlaszámod.


Még egy fontos kérdésem lenne.
A személyes adatoknál mindenképp céges adatokat kér tőlem a rendszer. Semmilyen módon nem tudok magánszemélyként hirdetést feltenni az oldalra? Mert ezt erősen kétlem, de így nem hagyja jóvá a felhasználói adataim módosítását.

A 100ft-ot újra elküldtem, a számlámról le is vonták rendben megint, viszont az eladás fülre kattintva megint a 3 lépésből álló teljes jogú eladói regisztrációhoz dob, ahol elmondja hogy tudom a 100ft-ot elutalni.
Viszont a nevem mellett ott van egy kék kis ládika, amire azt írja ki, hogy kereskedői fiókom van.

Kicsit most már elvesztem itt az oldalon, remélem tudtok segíteni, mert 2006 óta vagyok regisztrálva, jó lenne ha eladni is tudnák valahogy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-02-22 18:43
Létrehozva: #48


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 335
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Zola21_a @ 2015-02-22 18:35) *
Üdvözlet mindenkinek!

Két technikai jellegű problémám van.
Az egyik, hogy megszűnt a regisztrált e-mail címem, és biztos én vagyok a figyelmetlen, de nem jöttem rá hogy tudom megváltoztatni az új e-mailra.
A másik pedig, hogy próbáltam már többször is elutalni a 100 forintos regisztrációs díjat a Vatera számlaszámára, ami meg volt adva, de az acc-om minden egyes alkalommal az utalás után is regisztrált vásárló státuszban maradt. Ezt még pár hónapja próbáltam megcsinálni, aztán feladtam, de most újra szeretnék megszabadulni egy-két felesleges dologtól, és még mindig nem tudom felrakni, mert nem vagyok eladó. Elég bosszantó a dolog, főleg, hogy a 100ft-okat rendre levonták számlámról annó. Újra nem is próbálkoztam azóta, nem tudom, hogy ezzel mit lehetne kezdeni.

Segítséget előre is köszönöm!

Szia! Az e-mail címedet a Fiók beállításai -> Személyes adatok menüpontban tudod megváltoztatni, de az új címre kapsz értesítést, abban találod a megerősítéshez szükséges linket.
A 100 Ft-ról annyit, hogyha minden formai követelménynek eleget tettél, akkor meg kellett volna, hogy kapd a TJF státuszt. (Különben a 100 Ft-ok nem vesztek el, megmaradtak a számládon.) Két dolgot tehetsz. Vagy írsz az ÜSZ-nak, és kéred a segítségüket (Kapcsolatfelvétel - itt is van egy a fórum tetején a szürke sávban), vagy megint utalsz és figyelsz mindenre. Fontos, hogy arról a számlaszámról utalj, amit megadtál, na és arra a számlaszámra, amit ők adnak meg, ami az egyéni vaterás számlaszámod.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2015-02-22 18:44


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zola21_a
hozzászólás 2015-02-22 18:35
Létrehozva: #49


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2015-02-22 18:28
Azonosító: 2 155 395



Üdvözlet mindenkinek!

Két technikai jellegű problémám van.
Az egyik, hogy megszűnt a regisztrált e-mail címem, és biztos én vagyok a figyelmetlen, de nem jöttem rá hogy tudom megváltoztatni az új e-mailra.
A másik pedig, hogy próbáltam már többször is elutalni a 100 forintos regisztrációs díjat a Vatera számlaszámára, ami meg volt adva, de az acc-om minden egyes alkalommal az utalás után is regisztrált vásárló státuszban maradt. Ezt még pár hónapja próbáltam megcsinálni, aztán feladtam, de most újra szeretnék megszabadulni egy-két felesleges dologtól, és még mindig nem tudom felrakni, mert nem vagyok eladó. Elég bosszantó a dolog, főleg, hogy a 100ft-okat rendre levonták számlámról annó. Újra nem is próbálkoztam azóta, nem tudom, hogy ezzel mit lehetne kezdeni.

Segítséget előre is köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-01-20 22:07
Létrehozva: #50


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 335
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tizedes99 @ 2015-01-20 20:58) *
Tisztelt Vatera!

Mióta bevezették a regisztráció nélküli vásárlást megszaporodtak a "csak licitálgatok és nem is akarom megvenni az árut" emberek.
Már töbször beleszaladtam olyan emberbe aki a már mások által licitált termékemet megvette de nem vette át és természetesen az e.mail-re sem válaszol a telefonszáma meg kamu.
...

Nem vagyok Vatera, de megkérdezem. Milyen arányban vannak nálad a nem vásárló kékek? Mert nálam semmivel sem több a problémás kék, mint a problémás narancs, vagy zöld. Mert ugye az megvan, hogy a regisztráció nélküli vásárló kék?


IDÉZET(tizedes99 @ 2015-01-20 20:58) *
Ha lenne lehetőség olyan opcióra hogy csak olyan tudjon licitálni vagy vásrolni tőlem aki tejes jogó felhasználó vagy legalább rendelkezik bizonyos mennyiségű adás-vétellel az nagyon jó lenne.

Ilyen opció sosem lesz, mert az egyrészt az oldal eredeti funkcióját kérdőjelezné meg, másrészt pedig a Vatera halálát jelentené.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tizedes99
hozzászólás 2015-01-20 20:58
Létrehozva: #51


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2015-01-20 20:51
Azonosító: 2 154 940



Tisztelt Vatera!

Mióta bevezették a regisztráció nélküli vásárlást megszaporodtak a "csak licitálgatok és nem is akarom megvenni az árut" emberek.
Már töbször beleszaladtam olyan emberbe aki a már mások által licitált termékemet megvette de nem vette át és természetesen az e.mail-re sem válaszol a telefonszáma meg kamu.
Ha lenne lehetőség olyan opcióra hogy csak olyan tudjon licitálni vagy vásrolni tőlem aki tejes jogó felhasználó vagy legalább rendelkezik bizonyos mennyiségű adás-vétellel az nagyon jó lenne.
Mert igy csak az időmet és a pénzemet vesztegetik a kamu vásárlók.

Üdv.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-12-09 20:38
Létrehozva: #52


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 973
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(jumbo09 @ 2014-12-09 11:52) *
sziasztok ,, még uj vagyok, utaltam kb 2 hete 100 ftot, de még mindig semmi jele, igy hirdetni sem tudok ... mit tegyek ?? utaljak még 1 szer?

Tisztelt jumbo09!

A leírtakkal legyen kedves Ügyfélszolgálatunkhoz fordulni a Kapcsolatfelvétel menüponton keresztül.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jumbo09
hozzászólás 2014-12-09 11:52
Létrehozva: #53


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2014-12-09 11:47
Azonosító: 2 154 297



sziasztok ,, még uj vagyok, utaltam kb 2 hete 100 ftot, de még mindig semmi jele, igy hirdetni sem tudok ... mit tegyek ?? utaljak még 1 szer?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-10-29 21:33
Létrehozva: #54


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 973
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Renee901 @ 2014-10-29 14:12) *
Kedves VateraBenz.

Igen, én is csak ezt a tájékoztatást találtam. Nem a regisztráció menete érdekelne, mert az nem okoz különösebb problémát.
Hanem arra kerestem választ, hogy díjszabásban és/vagy egyéb költségeiben, miben különbözik a kereskedői regisztráció a normál regisztrációtól?

Üdvözlettel, Renee901

Kedves Renee901!

Nincs különbség a díjszabásban. A kereskedői regisztráció bevezetésével egy jogszabályi előírásnak tettünk eleget, tehát ez nem jár kedvezményekkel vagy előjogokkal, mint például a Profi Eladói Program.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Renee901
hozzászólás 2014-10-29 14:12
Létrehozva: #55


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2013-12-05 11:20
Azonosító: 2 088 886



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-10-29 14:00) *
Tisztelt Renee901!

Hol kereste a tájékoztatót? Ha a segítség menüpontban rákeres a "kereskedői" kifejezésre, akkor többek között az alábbi oldal is megjelenik:
http://www.vatera.hu/segitseg/regisztracio...keresked%C5%91i



Kedves VateraBenz.

Igen, én is csak ezt a tájékoztatást találtam. Nem a regisztráció menete érdekelne, mert az nem okoz különösebb problémát.
Hanem arra kerestem választ, hogy díjszabásban és/vagy egyéb költségeiben, miben különbözik a kereskedői regisztráció a normál regisztrációtól?

Üdvözlettel, Renee901

A hozzászólást -Renee901- szerkesztette a következő időpontban: 2014-10-29 14:16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-10-29 14:00
Létrehozva: #56


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 973
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Renee901 @ 2014-10-29 10:35) *
Sziasztok.

Nem tudom jó helyre írok-e, de ezt találtam. smile.gif

Valaki nem tudna nekem segíteni abban, hogy milyen előnyökkel és esetleges hátránnyal jár a kereskedői regisztráció?
Illetve hol találhatnék róla egy részletes tájékoztatót, mielőtt belevágnék.
Mert nézelődtem, legalábbis próbáltam keresgetni itt-ott, de nem találtam, lehet nem voltam túl szemfüles.

Előre is köszönöm Nektek. smile.gif
Üdvözlettel, Renee901

Tisztelt Renee901!

Hol kereste a tájékoztatót? Ha a segítség menüpontban rákeres a "kereskedői" kifejezésre, akkor többek között az alábbi oldal is megjelenik:
http://www.vatera.hu/segitseg/regisztracio...keresked%C5%91i


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Renee901
hozzászólás 2014-10-29 10:35
Létrehozva: #57


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2013-12-05 11:20
Azonosító: 2 088 886



Sziasztok.

Nem tudom jó helyre írok-e, de ezt találtam. smile.gif

Valaki nem tudna nekem segíteni abban, hogy milyen előnyökkel és esetleges hátránnyal jár a kereskedői regisztráció?
Illetve hol találhatnék róla egy részletes tájékoztatót, mielőtt belevágnék.
Mert nézelődtem, legalábbis próbáltam keresgetni itt-ott, de nem találtam, lehet nem voltam túl szemfüles.

Előre is köszönöm Nektek. smile.gif
Üdvözlettel, Renee901
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-09-22 20:45
Létrehozva: #58


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 973
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(vampiragi @ 2014-09-22 18:09) *
Üdvözletem megint!

Megkaptam a mailt, hogy az elutalt 100 ft-ot jóváírták, ámde mégsem tudok még eladni! Mit kell ilyenkor tennem?

Tisztelt vampiragi!

A leírtakkal legyen kedves Ügyfélszolgálatunkhoz fordulni a Kapcsolatfelvétel menüponton keresztül.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vampiragi
hozzászólás 2014-09-22 17:09
Létrehozva: #59


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2014-09-19 20:54
Azonosító: 2 151 839



Üdvözletem megint!

Megkaptam a mailt, hogy az elutalt 100 ft-ot jóváírták, ámde mégsem tudok még eladni! Mit kell ilyenkor tennem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-09-19 21:02
Létrehozva: #60


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 973
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(vampiragi @ 2014-09-19 21:57) *
Tiszteletem!

A fiókellenőrzés kb.mennyi ideig tart? Ellepnek a lomok biggrin.gif

Zoli

Tisztelt vampiragi!

Általában az utalástól számított 1-2 munkanap smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

75 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-12-04 04:52