IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

71 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Teljes Jogú Felhasználó Státusz
SPComputer
hozzászólás 2014-06-11 20:45
Létrehozva: #41


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 81
Regisztrált: 2009-03-09 15:02
Azonosító: 531 554



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-06-10 08:24) *
...a freemail lehet az oka.
Érdemes lenne helyette egy megbízhatóbb szolgáltatót választani.


Tiszteletem!

Ehhez kapcsolódóan volna észrevétel és javaslat:

A vipmail, freemail, freestrat triumvirátus mellé mától igazolni tudom az indamail hasonló megbízhatatlanságát.

Nem volna-e jó ötlet az említett szolgáltatók használóinak figyelmét felhívni a változtatásra?
Uszkve minden harmadik vevőm ilyet használ, érthetetlen okból.
S nem elég, hogy mostanság nem igazán dübörög itt az üzlet, de még külön macera ezeket értesíteni, vagy csak válaszolni a kérdéseikre...
...amikre a választ előre megkapták a különféle értesítőimből, de nyilván már azok sem jutnak célba.
A legtöbben még váltig állítják, hogy biza nem kaptak semmit, sehová.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-06-10 08:24
Létrehozva: #42


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Aga046_a @ 2014-06-10 07:32) *
Üdv
2014.06.02.-án elutaltam a 100ft-ot, még a mai napig sem kaptam üzenetet.

Aga

Tisztelt Aga046_a!

A jóváírás másnap megtörtént. Ha nem kapott értesítőt, akkor feltehetően a freemail lehet az oka.
Érdemes lenne helyette egy megbízhatóbb szolgáltatót választani.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aga046_a
hozzászólás 2014-06-10 07:32
Létrehozva: #43


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-06-10 07:24
Azonosító: 2 126 831





Üdv
2014.06.02.-án elutaltam a 100ft-ot, még a mai napig sem kaptam üzenetet.

Aga


Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-05-27 17:15
Létrehozva: #44


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(ququcska @ 2014-05-27 17:11) *
Mint új belépő utalnom kellett a Vatera számlájára. Kérdésem, mennyi idő múlva tudom használni a Vaterát eladásra, kapok-e visszajelzést e-mailben, hogy átment az utalásom a Vatera számlájára?

Tisztelt ququcska!

Az átfutási idő a jóváírással együtt 2-3 nap és kap e-mail értesítőt róla.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ququcska
hozzászólás 2014-05-27 17:11
Létrehozva: #45


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-05-27 17:05
Azonosító: 2 122 991



Mint új belépő utalnom kellett a Vatera számlájára. Kérdésem, mennyi idő múlva tudom használni a Vaterát eladásra, kapok-e visszajelzést e-mailben, hogy átment az utalásom a Vatera számlájára?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-05-01 14:31
Létrehozva: #46


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(CoolStuffs @ 2014-05-01 11:36) *
Lehet én vagyok béna de egyszerűen nem találom azt az opciót amivel a regisztrációmat törölni lehet. Valaki tudna segíteni?

A regisztráció megszüntetésére az alábbiak szerint van lehetőség:

1. Első lépésként kezdeményeznie kell fiókja felfüggesztését. Ezt a http://beta.vatera.hu/user_contract_terminate.php címen elérhető űrlap kitöltésével teheti meg. A felfüggesztésnek semmilyen előfeltétele nincs, az adatok megadását követően fiókját automatikusan a kért státuszba helyezzük. Kérjük vegye figyelembe, hogy felfüggesztett státuszban felhasználói jogosultságainak nagy része nem elérhető.

2. Ha a felfüggesztéstől számítva már eltelt 60 nap, akkor lehetősége van regisztrációjának megszüntetését, illetve adatainak törlését kérni. Az ezzel kapcsolatos további információkat a http://segitseg.vatera.hu/22333/12363/regi...o-megszuntetese oldalunkon találja meg. A regisztráció megszüntetésével adatai törlődnek, azok visszaállítására a továbbiakban nincs mód.

A regisztráció megszüntetését csak az Általános Felhasználási Feltételekben (1.5 pont/10.7 pont) is részletezett feltételek teljesülése esetén tudjuk engedélyezni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CoolStuffs
hozzászólás 2014-05-01 11:36
Létrehozva: #47


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-05-01 11:34
Azonosító: 2 115 031



Lehet én vagyok béna de egyszerűen nem találom azt az opciót amivel a regisztrációmat törölni lehet. Valaki tudna segíteni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-04-29 18:38
Létrehozva: #48


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 065
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(balintka217 @ 2014-04-29 18:34) *
Igaz azt nem írta, hogy írjak bármit is a közleménybe, de én odaírtam a felhasználónevem. Akkor most így jó vagy sem?

Ha beírtad, az nem baj.smile.gif De ha bármi probléma van, a kapcsolatfelvételen keresztül segít az ÜSZ.
Te február 17.-én születtél?

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2014-04-29 18:39


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
balintka217
hozzászólás 2014-04-29 18:34
Létrehozva: #49


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2014-04-29 08:52
Azonosító: 2 114 271



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-04-29 16:39) *
Tisztelt balintka217!

Ha pontosan a személyes menüjében leírtak alapján indította az utalást, akkor rendben lesz.


Igaz azt nem írta, hogy írjak bármit is a közleménybe, de én odaírtam a felhasználónevem. Akkor most így jó vagy sem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-04-29 16:39
Létrehozva: #50


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(balintka217 @ 2014-04-29 14:54) *
Sziasztok! Regisztráltam a vaterára. Szeretnék eladni. Beírtam a számlaszámom el is mentette. Elküldtem a 100 Ft ot netbankon keresztül a vaterának. Közleménybe beírtam a vaterás felhasználónevemet.
Igaz ez így jó lesz és elfogadja a vatera??

Tisztelt balintka217!

Ha pontosan a személyes menüjében leírtak alapján indította az utalást, akkor rendben lesz.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
balintka217
hozzászólás 2014-04-29 14:54
Létrehozva: #51


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2014-04-29 08:52
Azonosító: 2 114 271



Sziasztok! Regisztráltam a vaterára. Szeretnék eladni. Beírtam a számlaszámom el is mentette. Elküldtem a 100 Ft ot netbankon keresztül a vaterának. Közleménybe beírtam a vaterás felhasználónevemet.
Igaz ez így jó lesz és elfogadja a vatera??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2014-04-16 10:11
Létrehozva: #52


zejopy vagyok:)
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 719
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



IDÉZET(Beatrix021 @ 2014-04-16 09:57) *
Az lenne a kérdésem hogy elküldtem a 100 ft- ot a számlaszámra viszont az azonosító kódot nem írtam a közleménybe és nem is tudom ezt a kódot....így is érvényes lesz az utalás?és hol találom ezt az azonosító kodot?

A kódod itt az Öreg Vaterán 8272088. Viszont én úgy tudom, hogy ennek már nincs jelentősége, azaz nem baj, ha nem írtad be. Ha az elküldés után pár nappal sem vagy még TJF státuszban, akkor írj az ÜSZ-nak.smile.gif


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Beatrix021
hozzászólás 2014-04-16 09:57
Létrehozva: #53


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-04-16 09:40
Azonosító: 2 109 711



Az lenne a kérdésem hogy elküldtem a 100 ft- ot a számlaszámra viszont az azonosító kódot nem írtam a közleménybe és nem is tudom ezt a kódot....így is érvényes lesz az utalás?és hol találom ezt az azonosító kodot?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lioliom_v
hozzászólás 2014-04-04 17:13
Létrehozva: #54


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-09-18 15:43
Azonosító: 1 544 467



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-04-04 13:55) *
1648296 - de nem ez a legfontosabb, hanem az egyéni számlaszám.

Akkor rendben lesz!A számlaszám az stimmel majd,de ezt a kódot nem írtam oda,azt sem tudtam,hogy van!Köszi!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-04-04 13:55
Létrehozva: #55


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(lioliom_v @ 2014-04-04 09:29) *
Na akkor itt lesz a hiba!Mert Mi is az a személyes ügyfélkódom?És hol van?Mert Én bizony azt nem írtam oda!

1648296 - de nem ez a legfontosabb, hanem az egyéni számlaszám.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lioliom_v
hozzászólás 2014-04-04 09:29
Létrehozva: #56


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-09-18 15:43
Azonosító: 1 544 467



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-04-03 18:44) *
Csak egy oldalt kellett volna visszaolvasni ebben a topikban ezért a három sorért:

Amennyiben a leírtaknak megfelelően járt el, azaz 100 Ft-ot utalt a személyes menüjében található egyéni számlaszámára és a közlemény rovatban csak és kizárólag pontos ügyfélkódját tüntette fel, valamint az átutalástól számítva eltelt 5 munkanap, akkor legyen kedves az utalás pontos adatait a kapcsolatfelvételen keresztül átküldeni részünkre és ellenőrizzük a befizetést. Szükségünk lesz arra, hogy melyik bankszámlaszámról és mikor utalt valamint, hogy melyik bankszámlára küldte a 100 Ft-ot.

Na akkor itt lesz a hiba!Mert Mi is az a személyes ügyfélkódom?És hol van?Mert Én bizony azt nem írtam oda!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-04-03 18:44
Létrehozva: #57


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(lioliom_v @ 2014-04-03 16:59) *
Tényleg nem ártana leírni átlag mennyi az idő,mert akkor nem nézegetnénk hiába!

Csak egy oldalt kellett volna visszaolvasni ebben a topikban ezért a három sorért:

Amennyiben a leírtaknak megfelelően járt el, azaz 100 Ft-ot utalt a személyes menüjében található egyéni számlaszámára és a közlemény rovatban csak és kizárólag pontos ügyfélkódját tüntette fel, valamint az átutalástól számítva eltelt 5 munkanap, akkor legyen kedves az utalás pontos adatait a kapcsolatfelvételen keresztül átküldeni részünkre és ellenőrizzük a befizetést. Szükségünk lesz arra, hogy melyik bankszámlaszámról és mikor utalt valamint, hogy melyik bankszámlára küldte a 100 Ft-ot.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lioliom_v
hozzászólás 2014-04-03 16:59
Létrehozva: #58


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-09-18 15:43
Azonosító: 1 544 467



Tényleg nem ártana leírni átlag mennyi az idő,mert akkor nem nézegetnénk hiába!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anti09
hozzászólás 2014-04-03 13:09
Létrehozva: #59


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2014-04-01 13:09
Azonosító: 2 105 392



Tisztelt Vatera Benz megmondaná mennyi ez az átfutási idő,mer szeretném már feltölteni a termékemet és nem csak várni a fiók ellenőrzésre.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-04-02 13:18
Létrehozva: #60


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 843
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(anti09 @ 2014-04-02 12:04) *
nekem is folyamatosan ez van, nem ellenőrzött a fiók....

Akkor talán önnél is van némi átfutási idő.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

71 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > » 
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-07-24 07:57