IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
pnikolett1
hozzászólás 2015-07-24 20:11
Létrehozva: #1


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2007-12-12 18:11
Azonosító: 65 869



Hááááááááát Én ezt végképp nem értem!

(ez is egy tuti, megbízható eladó lehet!)


Terméknév VERITAS varrógép eladó Termékkód 2100264926 Tárgy [RE] Általános kérdés a termékkel kapcsolatban

Tisztelt tekibaby! Üdvözlöm! Ez két különböző gépről készült kép! Melyik az igazi? Melyik van meg Önnek? Esetleg varrásmintát tudna hozzá készíteni? Üdv:

Tisztelt pnikolett1!
Üdvözlöm!Az összes kép az eladó varrógépről készült. mindegyik kép amelyiken a varrógép van teljes egyforma.A harmadik képet elfelejtettem elfordítani így lehetséges, hogy ezért néz ki máshogyan a varrógép. Az első és a második képen látható, hogy milyen mintákat lehet vele varrni.

Tisztelt tekibaby! Az első két kép és az utolsó (4-dik) kép, nem lehetséges, hogy ugyanarról a gépről készült volna. A negyedik képen, egy elektronikus vezérlés látható, míg az első két képen, ez nem látható. Kérem, hogy tekintse meg Ön is, mert nagyon nem mindegy, hogy melyik a konkrét meghirdetett gép. Az elektronikus gép, nem ér egy fillért sem, míg a másik az érdekelne.
Illetve, még az volna a kérdésem, hogy a gépnek, megvannak a tartozékai, kiegészítői, Cseretalpak, orsók, STB. Miért törölte az üzenetváltásunkat??? Üdv:

Tisztelt tekibaby! Miért törli ki a kérdéseket???

És itt a végkifejlet!

Sajnáljuk, de az eladó nem fogad el liciteket és üzeneteket Öntől, licitje ezért érvénytelen. Kérjük, vásároljon mástól. További információk a "Személyes tiltólista" funkcióról itt.

Természetesen, ilyen eladótól, semmikép nem vásárolnék semmit!

Csak és kizárólag a termékkel kapcsolatban tettem fel kérdéseket. Ez a termék, és az eladó is, nagyon sántít!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kormend001
hozzászólás 2015-07-23 12:43
Létrehozva: #2


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 98
Regisztrált: 2007-05-04 15:04
Azonosító: 8 384



Kétmilliós kárt okozott a Tolna megyei csaló

Több mint 140 embert vert át a férfi, aki többek közt tableteket és mobilokat hirdetett. Az ügyészség letöltendő börtönbüntetést kért a férfira.

Vádat emelt a Sárvári Járási Ügyészség azzal a Tolna megyei férfival szemben, aki különféle internetes oldalakon hirdetett műszaki cikkeket – többek közt karórákat, mobiltelefonokat és tablet PC-ket – eladásra, ám a vásárlóknak értéktelen tárgyakat küldött. 146 embert vert át így, és több mint 2 millió forintos kárt okozott.

A vád szerint a vádlott 2013 januárjától 2014. április elsejéig terjedő időszakban hirdetett olyan műszaki cikkeket, amiknek az eladása nem állt szándékában, sőt nem is rendelkezett ezekkel az eszközökkel, csak az emberek pénzét akarta megszerezni.
Kétmilliós a kár

A vádlott a megállapodás ellenére nem küldte el a meghirdetett terméket a sértetteknek, de ha mégis postázott, akkor valami értéktelen dolgot helyezett a csomagba, annak ellenére, hogy a sértettek a megállapodásnak megfelelően fizettek. A fizetés bankszámlára utalással történt, esetenként 5000–90 000,- forintig terjedő összegeket fizettek a csalónak.

A Sárvári Járási Ügyészség 146 rendbeli csalással vádolja a férfit, akivel szemben börtönben végrehajtandó szabadságvesztés kiszabására tett indítványt a bíróságnak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-07-15 12:59
Létrehozva: #3


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 361
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(batman26_a @ 2015-07-15 11:53) *
sziasztok
kérdésem:
meghírdettem egy mosogató medencét. a vevő megvásárolta. feladtam neki a kéréseinek megfelelően postán utánvéttel, bontatlan csomagolásban eredeti állapotban.
majd meggondolta magát, és visszlépett a vásárlástól, és a postára fogva egy semmilyen ürüggyel visszaküldte a terméket. ezen dupla károm akadt, mert a többi érdeklődőt elküldtem, valamint az oda-vissza postázás ktgét is elbuktam.
hogyan vég a vatera szabályzata ilyenkor?
köszönöm előre is.

Szia! Nem írtál semmit a "semmilyen ürügyről". Így akár valós is lehet az indoklása.
A lényeg, hogy a Vatera ezekkel szemben nem tud védelmet nyújtani, szerintem megoldhatatlan. Ha a vevő korrekt, akkor kérheted tőle a költségeid megtérítését, ebben az esetben akár semlegessel is értékelheted az adásvételt. Ha valóban csak ürügy volt részéről a kifogás, és nem is kártalanít, akkor mindenképpen negatív értékelést kellene adnod neki.
A következő hasonló esetek elkerülése érdekében az eladói szokások átgondolását javasolom. Nincs ugyanis védelem, mindenkinek többnyire saját magának kell magáról gondoskodni. Bizonyos cégeknél nem okoz gondot pár postaköltség elbukása, de többségünkben nem ilyenek vagyunk. Megelőzésképpen javaslom, hogy gondold át, hogyan és milyen feltételekkel aukciózol és hogy valóban akarsz-e utánvéttel postázni a jövőben.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batman26_a
hozzászólás 2015-07-15 11:53
Létrehozva: #4


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2015-07-15 11:46
Azonosító: 2 189 814



sziasztok
kérdésem:
meghírdettem egy mosogató medencét. a vevő megvásárolta. feladtam neki a kéréseinek megfelelően postán utánvéttel, bontatlan csomagolásban eredeti állapotban.
majd meggondolta magát, és visszlépett a vásárlástól, és a postára fogva egy semmilyen ürüggyel visszaküldte a terméket. ezen dupla károm akadt, mert a többi érdeklődőt elküldtem, valamint az oda-vissza postázás ktgét is elbuktam.
hogyan vég a vatera szabályzata ilyenkor?
köszönöm előre is.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2015-07-10 23:35
Létrehozva: #5


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 190
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



Jó estét mindenkinek! Ismét sikerült összefutnom egy érdekes vásárlóval.Az illető 2015-06-10.-én vásárolt tőlünk egy alkatrészt. A termék adás-vétele és utalása rendben lezajlott. A termék feladása után 3 nappal telefonált a vevő,hogy a küldött alkatrész koszos ( bontott használt alkatrészről beszélünk ) és nem működik rendesen. Mondtam neki,hogy mivel a termékre adunk 1 hét beszerelési garanciát ezért küldje vissza a terméket a saját költségén és ha valóban hibás a termék akkor természetesen küldünk egy másik terméket a saját költségünkön és megtérítjük az Ő feladási költségét is. Ebbe belegyezett a vevő is. Ennek ellenére a terméket portósan adta fel nekünk melynek összege 2200.- volt ( maga a termék 3500.- volt ). A békesség kedvéért ezt is bevállaltuk pedig a termék hibátlan volt és tökéletesen működött. Ezt a tényt közöltem a vevővel aki elimerte,hogy Ő meg sem próbálta a terméket csak mivel poros volt az alkatrész ezért nem akarta beszerlni. Valamint közölte azt is,hogy a csere alkatrészt adjuk fel a mi költségünkön mert ha nem akkor ez és ez lesz. Mivel ugye mindig a vevő kedvébe szeretnénk járni ezért ezt is bevállatuk. Így az eladott 3500.- os jó alkatrész "garanciális" cseréje nekünk 3150.- volt és a kedves vevő még egy köszönömöt sem morzsolt el a foga között. A csattanó ma este ért amikor is a feladástól számított 1 hétre a következő levelet kaptam a kedves vevőtől:"Sajnálattal közlöm, hogy az alkatrészt vissza kell küldenem kompatibilitási probléma miatt, ez fűnyíróhoz való, nem lehet felszerelni Az enyém kapálógép- Quantum 3.5 HP a motor típusa a tekercs típusszáma 9020 P) . A hirdetési kép alapján találtam azonosnak mivel a képen megegyezett gépével/gyertyapipával ellátott volt/, és rendeltem meg, és erre is kérem kicserélni, mert ez a tekercs számomra haszna vehetetlen.
A csomagot bérmentve a mai napon feladtam remélem, hogy végre azt az alkatrészt kapom vissza amit megrendeltem és használni is tudom.

....... ( itt a név szerepelt )

U.i.: Rendelkezek az alapoknál több műszaki ismerettel !
Jó géppel, szerszámokkal szeretek dolgozni."

Én megírtam neki,hogy Ő azt kapta amit megrendelt és nem tehetek róla,hoyg kérdés nélkül kép alapján vásáról ( pedig a terméklapon pontosan feltüntettem a típust ).
Szívessen venném a tanácsokat,hogy mit tegyek mert már nagyon unom,hogy megint én fogok ráfaragni........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-07-10 16:49
Létrehozva: #6


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 361
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kurusazo_v @ 2015-07-09 21:50) *
Üdv! Mit csináljak? Szállítás és a termék ára kifizetve. Az eladó nem küldi, már egy hónapja. Emailra nem válaszol, telefont nem veszi fel. Lehet, hogy elhalálozott, vagy kórházban van vagy csak csaló? 1500ft ért szaladgáljak a rendőrségre? A negatív értékelést kevésnek tartom.

Ez az?
http://antik.vatera.hu/festmeny/tajkep/nem...2087747624.html
Ez az eladó nincs kórházban, mert ma belépett:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=8643216
A negatív értékelésen kívül pedig a rendőrségi feljelentés a járható út, ebben az esetben tudod csak élesíteni a BVP-ben élő lehetőségedet.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurusazo_v
hozzászólás 2015-07-09 21:50
Létrehozva: #7


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2011-04-24 17:30
Azonosító: 1 466 308



Üdv! Mit csináljak? Szállítás és a termék ára kifizetve. Az eladó nem küldi, már egy hónapja. Emailra nem válaszol, telefont nem veszi fel. Lehet, hogy elhalálozott, vagy kórházban van vagy csak csaló? 1500ft ért szaladgáljak a rendőrségre? A negatív értékelést kevésnek tartom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2015-06-25 20:14
Létrehozva: #8


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 348
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(pliz44 @ 2015-06-25 12:57) *
...
Ha a Vatera nem csekkolja le ezeket a cégeket, bármelyik lehet szélhámos!!!

Üdvözlettel!

Tisztelt pliz44!

A Vatera a lehetőségei szerint "lecsekkolja" a szerződött partnereket, de kereskedőknél sajnos előfordulhat készlethiány.
Következő hozzászólásaiban legyen kedves mellőzni az üres díszítősorokat. Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pliz44
hozzászólás 2015-06-25 12:57
Létrehozva: #9


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-07-28 22:26
Azonosító: 174 540



Tisztelt Vatera Kategóriák!

Új kategóriát találtam: Vatera Sztárajánlatok elnevezéssel. Múlt hét végén kipróbáltam, rendeltem egy terméket (órát) egy eladótól. Még vasárnap elküldtem a megrendelést, hétfőn utaltam a pénzt. Még aznap meg is jött az értesítő, hogy odaért a pénz. A terméklapon az állt, hogy egy napos szállítás van.

A termék azóta sem érkezett meg.

Ma írtam nekik, amire válasz nem érkezett.
Hívtam őket, először nem is találták a rendelésemet, majd kiderült (amit egyébként sejtettem), hogy nincs is nekik a megrendelt termékből. Nekik is úgy kell megrendelniük.
Ajándékba rendeltem, holnap lenne az alkalom, de leghamarabb majd csak jövő keddre kaphatom meg, ha addig ők is megkapják!!

Fel vagyok háborodva!!!! mad.gif

Nekem is van fent a Vaterán vagy 180 féle termékem, ami mind a rendelkezésemre áll.

Milyen alapon hirdet valaki olyan terméket, ami nem áll a rendelkezésére?!

Vagy ha nincs, miért nem értesít, hogy mi a helyzet?!

Az lett volna a tisztességes, hogy a rendelésem leadása után írt volna egy emailt, hogy nincs raktáron az adott termék, tehát várni kell X napig rá, így fenntartom-e a rendelést, vagy választok egy másikat, vagy töröljék a rendelést!!

Mivel ez nem történt meg, így joggal alakult ki bennem az a vélemény, hogy ez a cég egy szélhámos!!
Én többet biztos, hogy nem rendelek tőlük, mert kellemetlen helyzetbe hoztak!!!

Ráadásul még értékelni sincs lehetőség, mert nem szerepel a Vaterás vásárlások között!!!

Szerintem ez a módszer így ebben a formában nem jó!!!

Ha a Vatera nem csekkolja le ezeket a cégeket, bármelyik lehet szélhámos!!!

Üdvözlettel!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2015-06-24 09:58
Létrehozva: #10


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 281
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(NetbookTabletAkcio @ 2015-06-22 21:55) *
Hát, először is nagy levegő, azután nyugi. smile.gif Velem is előfordult már még a régi szép időkben. Az esetek 99%-ában a vevő fizet, vagy fizetett már mire elindul a csomag, de ha netán megkapja, mielőtt fizetett, akkor meg pláne siet kifizetni. Sokan nem szeretnek tartozni, és ez tartozás, akárhogy nézzük.

Ha 2-3 napon belül semmi reakció, akkor is előbb udvariasan érdeklődnék, hogy mikor várhatom a fizetést, majd a megbeszélt időpontban (ha addig nem teljesült) ismét érdeklődnék, hogy sikerült-e azóta utalni / fizetni.

Ha nem fizet, nem reagál, szándékában sincs, akkor bizony küldenék egy - még mindig udvarias, de jóval határozottabb hangvételű - felszólítást. (esetleg másolatban a biztonsag@vatera.com-ot beletéve.) Valamint felajánlanám, hogy visszaküldheti a csomagot saját költségén, az én postaköltségem megtérülése mellett, vagy ha szeretné megtartani, 24 (48, 72 vérmérséklettől, türelemtől, áru értékétől stb. függően) órán belül szíveskedjen rendezni. Ha ez sem elég, akkor be lehet lengetni egy feljelentést is. Ha ez sem hatja meg, fel is jelentheted.

Egyébként pedig ne aggódj: valószínűleg minden rendben lesz. (Mesélhetnék fizetési hajlandóságról, meg noszogatásról, főállásban ügyfélszolga vagyok biggrin.gif)

Szerencsére ebben az esetben előkerült a vevő smile.gif
Véleményem szerint nem mindegy, hogy milyen feltételekkel volt hirdetve a termék, és még az is meghatározza a teendőket, hogy cégről vagy magáneladásról van szó.
Ha a feltétel az előre utalás és én elküldöm a terméket úgy, hogy a vevő még nem fizetett, akkor itt én tévedtem.
Megkérhetem, hogy rendezze a vételárat, de arra nem, hogy ha nem szeretné megtartani, akkor saját költségen küldje vissza és térítse meg az általam fizetett postát is.
Ha magáneladásról van szó, akkor ez egészen biztos, hogy így van, ha céges, akkor még lehetnek befolyásoló körülmények, de pl. elállás esetén sem kell a vevőnek 2 postát buknia.
Feljelentést meg kilátásba lehet éppen helyezni, bár én konkrétan csak olyannal szeretek fenyegetőzni, ami betartható (látom, te is, mert írod is, hogy fel is kell jelenteni, ha mégsem fizet). A helyzet az, hogy túl sokat nem hiszem, hogy előre lehetne lépni egy feljelentéssel, hiszen maga a feladó nem járt el helyesen.
Küldjön futárt a csomagért ilyen esetben, na arra még kötelezhető lehet a címzett, hogy annak átadja, ha fizetni nem akar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zafira2007
hozzászólás 2015-06-23 09:38
Létrehozva: #11


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2013-03-30 14:03
Azonosító: 2 026 401



IDÉZET(NetbookTabletAkcio @ 2015-06-22 21:55) *
Hát, először is nagy levegő, azután nyugi. smile.gif Velem is előfordult már még a régi szép időkben. Az esetek 99%-ában a vevő fizet, vagy fizetett már mire elindul a csomag, de ha netán megkapja, mielőtt fizetett, akkor meg pláne siet kifizetni. Sokan nem szeretnek tartozni, és ez tartozás, akárhogy nézzük.

Ha 2-3 napon belül semmi reakció, akkor is előbb udvariasan érdeklődnék, hogy mikor várhatom a fizetést, majd a megbeszélt időpontban (ha addig nem teljesült) ismét érdeklődnék, hogy sikerült-e azóta utalni / fizetni.

Ha nem fizet, nem reagál, szándékában sincs, akkor bizony küldenék egy - még mindig udvarias, de jóval határozottabb hangvételű - felszólítást. (esetleg másolatban a biztonsag@vatera.com-ot beletéve.) Valamint felajánlanám, hogy visszaküldheti a csomagot saját költségén, az én postaköltségem megtérülése mellett, vagy ha szeretné megtartani, 24 (48, 72 vérmérséklettől, türelemtől, áru értékétől stb. függően) órán belül szíveskedjen rendezni. Ha ez sem elég, akkor be lehet lengetni egy feljelentést is. Ha ez sem hatja meg, fel is jelentheted.

Egyébként pedig ne aggódj: valószínűleg minden rendben lesz. (Mesélhetnék fizetési hajlandóságról, meg noszogatásról, főállásban ügyfélszolga vagyok biggrin.gif)


Köszönöm a válszt, közben tényleg előkerült a vevő ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
avam10
hozzászólás 2015-06-23 06:55
Létrehozva: #12


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 54
Regisztrált: 2007-03-21 07:20
Azonosító: 1 221



Nagyon szépen köszönöm a segítséget!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NetbookTabletAkc...
hozzászólás 2015-06-22 21:55
Létrehozva: #13


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2015-04-14 06:40
Azonosító: 2 167 013



IDÉZET(zafira2007 @ 2015-06-20 08:46) *
Sziasztok!
Nem tudom járt-e már úgy valaki eladóként, hogy feladta a küldeményt anélkül, hogy a pénz már beérkezett volna.
Mit lehet tenni ilyen esetben ha esetleg későbbiekben sem fizet a vevő? (Azon kívül, hogy legközelebb nem követi el ezt a hibát)


Hát, először is nagy levegő, azután nyugi. smile.gif Velem is előfordult már még a régi szép időkben. Az esetek 99%-ában a vevő fizet, vagy fizetett már mire elindul a csomag, de ha netán megkapja, mielőtt fizetett, akkor meg pláne siet kifizetni. Sokan nem szeretnek tartozni, és ez tartozás, akárhogy nézzük.

Ha 2-3 napon belül semmi reakció, akkor is előbb udvariasan érdeklődnék, hogy mikor várhatom a fizetést, majd a megbeszélt időpontban (ha addig nem teljesült) ismét érdeklődnék, hogy sikerült-e azóta utalni / fizetni.

Ha nem fizet, nem reagál, szándékában sincs, akkor bizony küldenék egy - még mindig udvarias, de jóval határozottabb hangvételű - felszólítást. (esetleg másolatban a biztonsag@vatera.com-ot beletéve.) Valamint felajánlanám, hogy visszaküldheti a csomagot saját költségén, az én postaköltségem megtérülése mellett, vagy ha szeretné megtartani, 24 (48, 72 vérmérséklettől, türelemtől, áru értékétől stb. függően) órán belül szíveskedjen rendezni. Ha ez sem elég, akkor be lehet lengetni egy feljelentést is. Ha ez sem hatja meg, fel is jelentheted.

Egyébként pedig ne aggódj: valószínűleg minden rendben lesz. (Mesélhetnék fizetési hajlandóságról, meg noszogatásról, főállásban ügyfélszolga vagyok biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2015-06-22 21:33
Létrehozva: #14


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 478
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(zejopy @ 2015-06-22 21:24) *
És akkor te hová is írtál? devil.gif

A com-ra smile.gif


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-06-22 21:24
Létrehozva: #15


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 361
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(vidaeff @ 2015-06-22 21:17) *
Tényleg. smile.gif Na szóval oda írjon ahová én írtam. mosking.gif

És akkor te hová is írtál? devil.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2015-06-22 21:17
Létrehozva: #16


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 478
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(zejopy @ 2015-06-22 21:14) *
Nem egészen. biztonsag@vatera.com
Régen is com volt. smile.gif


Tényleg. smile.gif Na szóval oda írjon ahová én írtam. mosking.gif


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-06-22 21:14
Létrehozva: #17


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 361
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(vidaeff @ 2015-06-22 20:39) *
Jó estét!
Amit írt, oda most is küldheti. Épp ma írtam ide, kaptam is ticket számot, tehát befutott a levél.

Nem egészen. biztonsag@vatera.com
Régen is com volt.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2015-06-22 21:14


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2015-06-22 20:39
Létrehozva: #18


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 478
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(avam10 @ 2015-06-22 20:04) *
Sziasztok! Tudja valaki, hogy ma milyen címre lehet továbbítani a problémás eladóval kapcsolatos levelezést? (régen a biztonság@vatera.hu volt, ha jól emlékszem...) Idén a harmadik necces esetbe szaladok bele, de ezt kiütötte a biztosítékot... Előre is köszönöm a segítséget!

Jó estét!
Amit írt, oda most is küldheti. Épp ma írtam ide, kaptam is ticket számot, tehát befutott a levél.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
avam10
hozzászólás 2015-06-22 20:04
Létrehozva: #19


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 54
Regisztrált: 2007-03-21 07:20
Azonosító: 1 221



Sziasztok! Tudja valaki, hogy ma milyen címre lehet továbbítani a problémás eladóval kapcsolatos levelezést? (régen a biztonság@vatera.hu volt, ha jól emlékszem...) Idén a harmadik necces esetbe szaladok bele, de ezt kiütötte a biztosítékot... Előre is köszönöm a segítséget!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zafira2007
hozzászólás 2015-06-20 08:46
Létrehozva: #20


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2013-03-30 14:03
Azonosító: 2 026 401



Sziasztok!
Nem tudom járt-e már úgy valaki eladóként, hogy feladta a küldeményt anélkül, hogy a pénz már beérkezett volna.
Mit lehet tenni ilyen esetben ha esetleg későbbiekben sem fizet a vevő? (Azon kívül, hogy legközelebb nem követi el ezt a hibát)

Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
10 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (10 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-08-02 20:24