IPB
X   Központi üzenet
(Az üzenet 2 másodperc múlva bezáródik)

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1370 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
webkereskedo
hozzászólás 2018-06-15 14:59
Létrehozva: #-1879


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 218
Regisztrált: 2017-04-11 21:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(terapeutaBH @ 2018-06-14 23:38) *
...Nem hiszem, hogy hibásat adott el a hölgy, maximum - mivel gondolom hűtőszekrényről van szó - helytelen volt a szállítás, aminek következtében egy darabig (vagy végleg) nem működik a hűtő. Csak egy bizonyos pozícióban szállíthatóak!

Én is erre tippeltem, és az értékelés is valami ilyesmire utal: "Kedves, segítőkész, korrekt eladó, a technika ördöge megviccelt minket, de végül is megoldottuk. smile.gif Ajánlott eladó. "
Korrektnek tartottam volna, ha a vásárló vette volna a fáradságot és beírja a fórumra a végkifejletet.

IDÉZET(zejopy @ 2018-06-15 07:07) *
Lyaly... 0007.gif

Vagy hibásat adott el, vagy nem. Ezt innen nem lehet megállapítani, de nem is fontos, mert a fórum nem bíróság, hanem egy olyan hely, ahol az ember a tudását bővítheti, tanácsot kérhet, és nagy ritkán segítséget is.
És nagyon jól gondolod, hogy hűtőszekrényről van szó, mert kicsit lejjebb le is van írva. dirol.gif

Ebben mi volt a "lyaly"?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2018-06-15 07:07
Létrehozva: #-1878


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 350
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Lyaly... 0007.gif
IDÉZET(terapeutaBH @ 2018-06-14 23:38) *
...Nem hiszem, hogy hibásat adott el a hölgy, maximum - mivel gondolom hűtőszekrényről van szó - helytelen volt a szállítás, aminek következtében egy darabig (vagy végleg) nem működik a hűtő. Csak egy bizonyos pozícióban szállíthatóak!

Vagy hibásat adott el, vagy nem. Ezt innen nem lehet megállapítani, de nem is fontos, mert a fórum nem bíróság, hanem egy olyan hely, ahol az ember a tudását bővítheti, tanácsot kérhet, és nagy ritkán segítséget is.
És nagyon jól gondolod, hogy hűtőszekrényről van szó, mert kicsit lejjebb le is van írva. dirol.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2018-06-15 07:08


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
terapeutaBH
hozzászólás 2018-06-14 23:38
Létrehozva: #-1877


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2018-06-14 23:33
Azonosító: 2 632 246



IDÉZET(EdgarFroese @ 2018-05-30 08:49) *
Az eladó egy kedves(nek tűnő) hölgy volt, meg sem fordult a fejemben, hogy nem úgy van, ahogy írta, mondta.
A hibáit már csak akkor vettem észre, amikor hazahoztuk, ott csakis az volt a fő szempont, hogy mielőbb kivigyük a lakásból.
Direkt többször rákérdeztem, biztos, hogy működik?
Igen, hibátlanul, tökéletesen működik.
Azért a vateráról vettem, gondoltam, itt csak nem csinál ilyet valaki.
Hát de.
Gondoltam rá, hogy ott kipróbálni, de mire elkezd hűteni, meg az ismerősöm sürgetett, mert elég messzire kellett vinni, ez elmaradt sajnos.
Valószínű nem véletlenül nem dugta be előtte a hűtőt, addigra, mire odamegyünk...
Sokszor volt már olyan, hogy a helyszínen ki akartam próbálni valamit, na elég sokszor sértődés volt a vége: miért, azt hiszem ő át akar verni?
Mindegy, lényeg a lényeg, hibátlannak hirdette, ő hibásat adott.

...Nem hiszem, hogy hibásat adott el a hölgy, maximum - mivel gondolom hűtőszekrényről van szó - helytelen volt a szállítás, aminek következtében egy darabig (vagy végleg) nem működik a hűtő. Csak egy bizonyos pozícióban szállíthatóak!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EdgarFroese
hozzászólás 2018-05-30 08:49
Létrehozva: #-1876


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2016-10-09 20:38
Azonosító: 2 403 900



IDÉZET(lilaliba86 @ 2018-05-30 06:51) *
Használt műszaki cuccot garancia nélkül megvásárolni "becsszó működik" alapján igencsak lutri szerintem. Vannak a Vaterán is olyan eladók, ahol 3-5 nap kipróbálási időt adnak a vevőnek, de ők ezt vállalkozásban csinálják. Van bármi olyan dolog, amiben az eladó nem a szabályzatnak megfelelően járt el? Vagy esetleg elhallgatott valamit? Van egy használtcikk-piac ahova rendszeresen ellátogatok. Ott a fenntartó biztosít egy elosztót a vásárlóknak, hogy ha vesznek valami elektromos kütyüt, kit tudják próbálni. (Ezt csak érdekességnek írtam ide.) Csak egy ötlet: olyan helyen dolgozom, ahol ha valami eszközt átveszünk a beszállítótól, körbefotózzuk alaphelyzetben és működés közben is. Én ezt átvittem a civil életembe is. Pl. ha feladok egy csomagot, előtte mindig lefotózom a beltartalmat és a csomagot is kívülről. Másrészt: ha olyasvalamit akarok venni, amihez nem értek, viszek magammal valakit, aki gyorsan át tudja nézni a legfontosabb paramétereit.
Kérlek ezt ne kioktatásnak vedd, inkább csak jó tanácsnak smile.gif

Az eladó egy kedves(nek tűnő) hölgy volt, meg sem fordult a fejemben, hogy nem úgy van, ahogy írta, mondta.
A hibáit már csak akkor vettem észre, amikor hazahoztuk, ott csakis az volt a fő szempont, hogy mielőbb kivigyük a lakásból.
Direkt többször rákérdeztem, biztos, hogy működik?
Igen, hibátlanul, tökéletesen működik.
Azért a vateráról vettem, gondoltam, itt csak nem csinál ilyet valaki.
Hát de.
Gondoltam rá, hogy ott kipróbálni, de mire elkezd hűteni, meg az ismerősöm sürgetett, mert elég messzire kellett vinni, ez elmaradt sajnos.
Valószínű nem véletlenül nem dugta be előtte a hűtőt, addigra, mire odamegyünk...
Sokszor volt már olyan, hogy a helyszínen ki akartam próbálni valamit, na elég sokszor sértődés volt a vége: miért, azt hiszem ő át akar verni?
Mindegy, lényeg a lényeg, hibátlannak hirdette, ő hibásat adott.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás 2018-05-30 08:28
Létrehozva: #-1875


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 218
Regisztrált: 2017-04-11 21:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(EdgarFroese @ 2018-05-30 04:49) *
Nem értek hozzá, de fórumokon utánanézve ha zöldes trutyis lerakódás van a csöveken, meg fel van púposodva belül a hűtő, az gázszivárgásra utal, elég régóta.

De ezt szabad szemmel lehet látni és átvettétek a hűtőt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2018-05-30 06:51
Létrehozva: #-1874


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 180
Regisztrált: 2015-01-01 12:58
Azonosító: 2 154 654



IDÉZET(EdgarFroese @ 2018-05-30 04:49) *
Üdvözlet Mindenkinek,

A következő esetre vajon mi lenne a megoldás azon kívül, hogy többet ne csináljak ilyet? smile.gif
Licitáltam egy böhöm nagy hűtőszekrényre, elmentünk érte autóval, a termék adatlapján is, meg előtte meg is kérdeztem többször: biztos, hogy jó a hűtő? Persze, hát hogyne.
Na elszállítottuk, nem kevés szenvedéssel(190cm magas hűtő, csak gyalog, lift nem volt, borzalom) de a hűtőre egész végig nagyon vigyáztunk.
Jön a meglepetés, hűtő sosem kapcsol ki, és nem hűt normálisan.
Nem értek hozzá, de fórumokon utánanézve ha zöldes trutyis lerakódás van a csöveken, meg fel van púposodva belül a hűtő, az gázszivárgásra utal, elég régóta.
Internetes nem kevés vásárlásaim történetében nem szívtam még ekkorát.
Eladó szerint én tettem tönkre a hűtőt, mert nem szakszerűen szállítottam, és üzemeltem be. Azt mondja, nem egy személyautóval kellett volna elszállítani.
Mivel nem akartam magammal kibabrálni, mindenre a lehető legjobban odafigyeltem(2 napot vártam a hűtővel, olaj visszafolyjon a kompresszorba)
De az eladó lakásából a lépcsőfordulókban is forgatni kellett a hűtőt, mert nem lehetett elférni sehogy. Bár valahogy felvitték neki is, gondolom pont így, nála működött.

Köszönöm, ha valaki mond véleményt erről kívülállóként.



Használt műszaki cuccot garancia nélkül megvásárolni "becsszó működik" alapján igencsak lutri szerintem. Vannak a Vaterán is olyan eladók, ahol 3-5 nap kipróbálási időt adnak a vevőnek, de ők ezt vállalkozásban csinálják. Van bármi olyan dolog, amiben az eladó nem a szabályzatnak megfelelően járt el? Vagy esetleg elhallgatott valamit? Van egy használtcikk-piac ahova rendszeresen ellátogatok. Ott a fenntartó biztosít egy elosztót a vásárlóknak, hogy ha vesznek valami elektromos kütyüt, kit tudják próbálni. (Ezt csak érdekességnek írtam ide.) Csak egy ötlet: olyan helyen dolgozom, ahol ha valami eszközt átveszünk a beszállítótól, körbefotózzuk alaphelyzetben és működés közben is. Én ezt átvittem a civil életembe is. Pl. ha feladok egy csomagot, előtte mindig lefotózom a beltartalmat és a csomagot is kívülről. Másrészt: ha olyasvalamit akarok venni, amihez nem értek, viszek magammal valakit, aki gyorsan át tudja nézni a legfontosabb paramétereit.
Kérlek ezt ne kioktatásnak vedd, inkább csak jó tanácsnak smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EdgarFroese
hozzászólás 2018-05-30 04:49
Létrehozva: #-1873


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2016-10-09 20:38
Azonosító: 2 403 900



Üdvözlet Mindenkinek,

A következő esetre vajon mi lenne a megoldás azon kívül, hogy többet ne csináljak ilyet? smile.gif
Licitáltam egy böhöm nagy hűtőszekrényre, elmentünk érte autóval, a termék adatlapján is, meg előtte meg is kérdeztem többször: biztos, hogy jó a hűtő? Persze, hát hogyne.
Na elszállítottuk, nem kevés szenvedéssel(190cm magas hűtő, csak gyalog, lift nem volt, borzalom) de a hűtőre egész végig nagyon vigyáztunk.
Jön a meglepetés, hűtő sosem kapcsol ki, és nem hűt normálisan.
Nem értek hozzá, de fórumokon utánanézve ha zöldes trutyis lerakódás van a csöveken, meg fel van púposodva belül a hűtő, az gázszivárgásra utal, elég régóta.
Internetes nem kevés vásárlásaim történetében nem szívtam még ekkorát.
Eladó szerint én tettem tönkre a hűtőt, mert nem szakszerűen szállítottam, és üzemeltem be. Azt mondja, nem egy személyautóval kellett volna elszállítani.
Mivel nem akartam magammal kibabrálni, mindenre a lehető legjobban odafigyeltem(2 napot vártam a hűtővel, olaj visszafolyjon a kompresszorba)
De az eladó lakásából a lépcsőfordulókban is forgatni kellett a hűtőt, mert nem lehetett elférni sehogy. Bár valahogy felvitték neki is, gondolom pont így, nála működött.

Köszönöm, ha valaki mond véleményt erről kívülállóként.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
e.lajos
hozzászólás 2018-05-21 05:42
Létrehozva: #-1872


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 46
Regisztrált: 2007-06-22 21:39
Azonosító: 14 682



Javaslom mindenkinek tiltó listára csonkagyorgy86 nevű felhasználót.Sok embert megkárosított,rengeteg megvásárolt terméket nem vett át,
Nálam le alkudta a posta költséget amit el is engedtem,de megkértem hogy csak akkor vegye meg az árut ha pár napon belül ki is fizeti.
Erre legyökerezett hogy az ilyen eladók miatt van ennyi negatívja.
Link http://www.vatera.hu/eredeti-nike-cortez-3...2622568991.html
Tiltólista.

A hozzászólást -e.lajos- szerkesztette a következő időpontban: 2018-05-21 05:43
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2018-05-18 21:12
Létrehozva: #-1871


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 440
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(monolith85 @ 2018-05-18 11:00) *
Kedves Moderátorok!

Ezúton szeretném kérni a segítésgeteket. Bladepenge felhasználó hetek óta hamis LEGO termékeket tölt fel a LEGO kategóriába, miközben ezek az építő-szerelőjáték kategóriába illenének (vagyis leginkább sehova mert pofátlan 1:1-ben legó hamisítványok)

Azt sikerült elérnem hogy a LEGO keresőszót már nem használja, de ettől függetlenül kb 300x jelentettem egyesével az aukcióit, melyeket fel is függesztettek nagyrészt, de lazán visszatöltögeti a LEGO főkategóriába az áthelyezetteket, szóval szélmalomharcot vívok az egyesével való aukció jelentgetéssel, és gondolom sok fölös munkát is generálok az ezt felügyelőknek, így ezúton kérném hogy figyelmeztessék a szabályok betartására.

http://www.vatera.hu/jatek/lego_duplo/inde...p;us=Bladepenge

köszönöm.

Tisztelt monolith85!

Ilyen esetben sajnos csak a jogtulajdonos vagy az illetékes hatóság megkeresésére tudunk fellépni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
monolith85
hozzászólás 2018-05-18 11:00
Létrehozva: #-1870


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-06-04 14:33
Azonosító: 2 041 247



Kedves Moderátorok!

Ezúton szeretném kérni a segítésgeteket. Bladepenge felhasználó hetek óta hamis LEGO termékeket tölt fel a LEGO kategóriába, miközben ezek az építő-szerelőjáték kategóriába illenének (vagyis leginkább sehova mert pofátlan 1:1-ben legó hamisítványok)

Azt sikerült elérnem hogy a LEGO keresőszót már nem használja, de ettől függetlenül kb 300x jelentettem egyesével az aukcióit, melyeket fel is függesztettek nagyrészt, de lazán visszatöltögeti a LEGO főkategóriába az áthelyezetteket, szóval szélmalomharcot vívok az egyesével való aukció jelentgetéssel, és gondolom sok fölös munkát is generálok az ezt felügyelőknek, így ezúton kérném hogy figyelmeztessék a szabályok betartására.

http://www.vatera.hu/jatek/lego_duplo/inde...p;us=Bladepenge

köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2018-05-12 06:00
Létrehozva: #-1869


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 350
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Javasolom a kellő helyre.
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=14661510
Mivel ismerem az egyik partnerét, tudom azt is, hogyan mondja vissza a vásárlást. Az a stílus csak hab a tortán.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2018-04-28 22:42
Létrehozva: #-1868


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 350
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(erika197910 @ 2018-04-28 20:54) *
Tegnap végre válaszolt az e-mailekre. Külföldön volt azt írta, azért nem írt eddig.

Örülök.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
erika197910
hozzászólás 2018-04-28 20:54
Létrehozva: #-1867


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2013-08-22 15:08
Azonosító: 2 069 125



IDÉZET(zejopy @ 2018-04-25 09:39) *
Amikor megegyeztetek, jó lett volna erre gondolnod, mert igazából az áprilisból még van vissza pár nap és április 30-án is jelentkezhet, mindattól függetlenül, hogy ez most nem valószínű. Ha értékelsz, akkor az lesz a reakciója, hogy még nem járt le a határidő és türelmetlen vagy. Ha most nem értékelsz, akkor ha mégsem vásárol, írhatsz sz ÜSZ-nak egy levelet, amelyben leírod a történteket és indokolt esetben jóváírják a jutalékot. Mindenképpen illene neki reagálnia az e-mailjeidre, de sajnos a vásárlóink modorát nem tudjuk megváltoztatni. Na és az is ott van, mint eshetőség, hogy valóban nem elérhető, olyan jellegű az elfoglaltsága, de hónap végén jelentkezik magától.

Tegnap végre válaszolt az e-mailekre. Külföldön volt azt írta, azért nem írt eddig.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás 2018-04-26 22:04
Létrehozva: #-1866


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 218
Regisztrált: 2017-04-11 21:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(VateraBenz @ 2018-04-26 07:45) *
Éreztem tegnap a kérdésben a csapdát mosking.gif

mosking.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2018-04-26 07:45
Létrehozva: #-1865


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 440
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(webkereskedo @ 2018-04-26 07:07) *
Köszönöm! Ezt jó tudni! Tényleg nem tudtam, hogy indokolt esetnek számíthat, hogy várok a vevőre egy hónapot és mégsem fizet.
...

Éreztem tegnap a kérdésben a csapdát mosking.gif
Én arra válaszoltam, hogy "indokolt" esetben van rá lehetőség. Nem ismerem az elbírálás pontos kritériumait, de az erika197910 által leírt konkrét eset feltehetően nem tartozik ebbe a körbe.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás 2018-04-26 07:07
Létrehozva: #-1864


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 218
Regisztrált: 2017-04-11 21:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(VateraBenz @ 2018-04-25 22:13) *
Hogyne smile.gif

Köszönöm! Ezt jó tudni! Tényleg nem tudtam, hogy indokolt esetnek számíthat, hogy várok a vevőre egy hónapot és mégsem fizet.
El tudnék képzelni olyan indokot, hogy az eladó van akadályoztatva abban, hogy értékelje a vevőt, de még arra sem láttam példát, hogy a jutalékot jóvá írták volna.
Másfelől meg nekem volt esetem, amikor minden körülményből, magából az értékelés szövegéből is lehetett tudni, hogy a vevő nem fizetett, az értékelésen változtathattam, de a kiszámlázott (vagyis még ki sem számlázott, mert azonnal jeleztem, hogy tévesztettem) jutalékot buktam.
Pedig az értékelés szövege ez volt:
"Vasárnap délutáni szórakozásként engem kiválasztva regisztrált hamis adatokkal, majd leütötte 2
legdrágább termékemet azért, hogy 1 hét után adhasson 2 negatívot. "
Erre hivatkozással:
"Fontos tudnia, hogy ha eladóként a zárulástól számított 30 napon belül nem ad le értékelést, úgy a Vatera jogosult a 30. napot követő naptól a tranzakciót sikeresnek tekinteni. A sikeres visszajelzést, vagy a Vatera általi sikeresnek minősítést követően az adott tranzakció sikerességét illetően a Vatera utólagos reklamációt nem fogad el!"
Én ezt elfogadtam. A szabály az szabály.
Nem értem, hogy jelen eset mitől lenne indokoltabb annál, ami velem (és már sok más felhasználóval) történt.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2018-04-25 22:13
Létrehozva: #-1863


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 440
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(webkereskedo @ 2018-04-25 20:30) *
Ez számomra új dolog. Volt már ilyenre példa?

Hogyne smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás 2018-04-25 20:30
Létrehozva: #-1862


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 218
Regisztrált: 2017-04-11 21:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(zejopy @ 2018-04-25 09:39) *
Ha most nem értékelsz, akkor ha mégsem vásárol, írhatsz sz ÜSZ-nak egy levelet, amelyben leírod a történteket és indokolt esetben jóváírják a jutalékot.

Ez számomra új dolog. Volt már ilyenre példa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2018-04-25 09:39
Létrehozva: #-1861


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 350
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(erika197910 @ 2018-04-25 09:18) *
Sziasztok! Mit csináljak ha egy vevőmet nem tudok elérni? 2 nap és 1 hónapja leütötte a terméket, haladékot kért április végéig, mert csak akkor tud eljönni a termékért. De most hiába írok neki, nem kapok választ. Az általa megadott teloszám nem létezik, kamu számot írt be a vaterára. 30 nap után ha nem értékelem akkor jutalékot kell fizetnem jól rémlik? 1 nap múlva lejár és nem akarok feleslegesen fizetni.

Amikor megegyeztetek, jó lett volna erre gondolnod, mert igazából az áprilisból még van vissza pár nap és április 30-án is jelentkezhet, mindattól függetlenül, hogy ez most nem valószínű. Ha értékelsz, akkor az lesz a reakciója, hogy még nem járt le a határidő és türelmetlen vagy. Ha most nem értékelsz, akkor ha mégsem vásárol, írhatsz sz ÜSZ-nak egy levelet, amelyben leírod a történteket és indokolt esetben jóváírják a jutalékot. Mindenképpen illene neki reagálnia az e-mailjeidre, de sajnos a vásárlóink modorát nem tudjuk megváltoztatni. Na és az is ott van, mint eshetőség, hogy valóban nem elérhető, olyan jellegű az elfoglaltsága, de hónap végén jelentkezik magától.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2018-04-25 09:41


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
erika197910
hozzászólás 2018-04-25 09:18
Létrehozva: #-1860


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2013-08-22 15:08
Azonosító: 2 069 125



Sziasztok! Mit csináljak ha egy vevőmet nem tudok elérni? 2 nap és 1 hónapja leütötte a terméket, haladékot kért április végéig, mert csak akkor tud eljönni a termékért. De most hiába írok neki, nem kapok választ. Az általa megadott teloszám nem létezik, kamu számot írt be a vaterára. 30 nap után ha nem értékelem akkor jutalékot kell fizetnem jól rémlik? 1 nap múlva lejár és nem akarok feleslegesen fizetni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1370 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
20 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (20 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 

Szöveges verzió A pontos idő: 2018-06-18 00:09