IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2015-06-25 20:14
Létrehozva: #-2019


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 324
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(pliz44 @ 2015-06-25 12:57) *
...
Ha a Vatera nem csekkolja le ezeket a cégeket, bármelyik lehet szélhámos!!!

Üdvözlettel!

Tisztelt pliz44!

A Vatera a lehetőségei szerint "lecsekkolja" a szerződött partnereket, de kereskedőknél sajnos előfordulhat készlethiány.
Következő hozzászólásaiban legyen kedves mellőzni az üres díszítősorokat. Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pliz44
hozzászólás 2015-06-25 12:57
Létrehozva: #-2018


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-07-28 22:26
Azonosító: 174 540



Tisztelt Vatera Kategóriák!

Új kategóriát találtam: Vatera Sztárajánlatok elnevezéssel. Múlt hét végén kipróbáltam, rendeltem egy terméket (órát) egy eladótól. Még vasárnap elküldtem a megrendelést, hétfőn utaltam a pénzt. Még aznap meg is jött az értesítő, hogy odaért a pénz. A terméklapon az állt, hogy egy napos szállítás van.

A termék azóta sem érkezett meg.

Ma írtam nekik, amire válasz nem érkezett.
Hívtam őket, először nem is találták a rendelésemet, majd kiderült (amit egyébként sejtettem), hogy nincs is nekik a megrendelt termékből. Nekik is úgy kell megrendelniük.
Ajándékba rendeltem, holnap lenne az alkalom, de leghamarabb majd csak jövő keddre kaphatom meg, ha addig ők is megkapják!!

Fel vagyok háborodva!!!! mad.gif

Nekem is van fent a Vaterán vagy 180 féle termékem, ami mind a rendelkezésemre áll.

Milyen alapon hirdet valaki olyan terméket, ami nem áll a rendelkezésére?!

Vagy ha nincs, miért nem értesít, hogy mi a helyzet?!

Az lett volna a tisztességes, hogy a rendelésem leadása után írt volna egy emailt, hogy nincs raktáron az adott termék, tehát várni kell X napig rá, így fenntartom-e a rendelést, vagy választok egy másikat, vagy töröljék a rendelést!!

Mivel ez nem történt meg, így joggal alakult ki bennem az a vélemény, hogy ez a cég egy szélhámos!!
Én többet biztos, hogy nem rendelek tőlük, mert kellemetlen helyzetbe hoztak!!!

Ráadásul még értékelni sincs lehetőség, mert nem szerepel a Vaterás vásárlások között!!!

Szerintem ez a módszer így ebben a formában nem jó!!!

Ha a Vatera nem csekkolja le ezeket a cégeket, bármelyik lehet szélhámos!!!

Üdvözlettel!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2015-06-24 09:58
Létrehozva: #-2017


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 281
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(NetbookTabletAkcio @ 2015-06-22 21:55) *
Hát, először is nagy levegő, azután nyugi. smile.gif Velem is előfordult már még a régi szép időkben. Az esetek 99%-ában a vevő fizet, vagy fizetett már mire elindul a csomag, de ha netán megkapja, mielőtt fizetett, akkor meg pláne siet kifizetni. Sokan nem szeretnek tartozni, és ez tartozás, akárhogy nézzük.

Ha 2-3 napon belül semmi reakció, akkor is előbb udvariasan érdeklődnék, hogy mikor várhatom a fizetést, majd a megbeszélt időpontban (ha addig nem teljesült) ismét érdeklődnék, hogy sikerült-e azóta utalni / fizetni.

Ha nem fizet, nem reagál, szándékában sincs, akkor bizony küldenék egy - még mindig udvarias, de jóval határozottabb hangvételű - felszólítást. (esetleg másolatban a biztonsag@vatera.com-ot beletéve.) Valamint felajánlanám, hogy visszaküldheti a csomagot saját költségén, az én postaköltségem megtérülése mellett, vagy ha szeretné megtartani, 24 (48, 72 vérmérséklettől, türelemtől, áru értékétől stb. függően) órán belül szíveskedjen rendezni. Ha ez sem elég, akkor be lehet lengetni egy feljelentést is. Ha ez sem hatja meg, fel is jelentheted.

Egyébként pedig ne aggódj: valószínűleg minden rendben lesz. (Mesélhetnék fizetési hajlandóságról, meg noszogatásról, főállásban ügyfélszolga vagyok biggrin.gif)

Szerencsére ebben az esetben előkerült a vevő smile.gif
Véleményem szerint nem mindegy, hogy milyen feltételekkel volt hirdetve a termék, és még az is meghatározza a teendőket, hogy cégről vagy magáneladásról van szó.
Ha a feltétel az előre utalás és én elküldöm a terméket úgy, hogy a vevő még nem fizetett, akkor itt én tévedtem.
Megkérhetem, hogy rendezze a vételárat, de arra nem, hogy ha nem szeretné megtartani, akkor saját költségen küldje vissza és térítse meg az általam fizetett postát is.
Ha magáneladásról van szó, akkor ez egészen biztos, hogy így van, ha céges, akkor még lehetnek befolyásoló körülmények, de pl. elállás esetén sem kell a vevőnek 2 postát buknia.
Feljelentést meg kilátásba lehet éppen helyezni, bár én konkrétan csak olyannal szeretek fenyegetőzni, ami betartható (látom, te is, mert írod is, hogy fel is kell jelenteni, ha mégsem fizet). A helyzet az, hogy túl sokat nem hiszem, hogy előre lehetne lépni egy feljelentéssel, hiszen maga a feladó nem járt el helyesen.
Küldjön futárt a csomagért ilyen esetben, na arra még kötelezhető lehet a címzett, hogy annak átadja, ha fizetni nem akar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zafira2007
hozzászólás 2015-06-23 09:38
Létrehozva: #-2016


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2013-03-30 14:03
Azonosító: 2 026 401



IDÉZET(NetbookTabletAkcio @ 2015-06-22 21:55) *
Hát, először is nagy levegő, azután nyugi. smile.gif Velem is előfordult már még a régi szép időkben. Az esetek 99%-ában a vevő fizet, vagy fizetett már mire elindul a csomag, de ha netán megkapja, mielőtt fizetett, akkor meg pláne siet kifizetni. Sokan nem szeretnek tartozni, és ez tartozás, akárhogy nézzük.

Ha 2-3 napon belül semmi reakció, akkor is előbb udvariasan érdeklődnék, hogy mikor várhatom a fizetést, majd a megbeszélt időpontban (ha addig nem teljesült) ismét érdeklődnék, hogy sikerült-e azóta utalni / fizetni.

Ha nem fizet, nem reagál, szándékában sincs, akkor bizony küldenék egy - még mindig udvarias, de jóval határozottabb hangvételű - felszólítást. (esetleg másolatban a biztonsag@vatera.com-ot beletéve.) Valamint felajánlanám, hogy visszaküldheti a csomagot saját költségén, az én postaköltségem megtérülése mellett, vagy ha szeretné megtartani, 24 (48, 72 vérmérséklettől, türelemtől, áru értékétől stb. függően) órán belül szíveskedjen rendezni. Ha ez sem elég, akkor be lehet lengetni egy feljelentést is. Ha ez sem hatja meg, fel is jelentheted.

Egyébként pedig ne aggódj: valószínűleg minden rendben lesz. (Mesélhetnék fizetési hajlandóságról, meg noszogatásról, főállásban ügyfélszolga vagyok biggrin.gif)


Köszönöm a válszt, közben tényleg előkerült a vevő ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
avam10
hozzászólás 2015-06-23 06:55
Létrehozva: #-2015


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 54
Regisztrált: 2007-03-21 07:20
Azonosító: 1 221



Nagyon szépen köszönöm a segítséget!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NetbookTabletAkc...
hozzászólás 2015-06-22 21:55
Létrehozva: #-2014


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2015-04-14 06:40
Azonosító: 2 167 013



IDÉZET(zafira2007 @ 2015-06-20 08:46) *
Sziasztok!
Nem tudom járt-e már úgy valaki eladóként, hogy feladta a küldeményt anélkül, hogy a pénz már beérkezett volna.
Mit lehet tenni ilyen esetben ha esetleg későbbiekben sem fizet a vevő? (Azon kívül, hogy legközelebb nem követi el ezt a hibát)


Hát, először is nagy levegő, azután nyugi. smile.gif Velem is előfordult már még a régi szép időkben. Az esetek 99%-ában a vevő fizet, vagy fizetett már mire elindul a csomag, de ha netán megkapja, mielőtt fizetett, akkor meg pláne siet kifizetni. Sokan nem szeretnek tartozni, és ez tartozás, akárhogy nézzük.

Ha 2-3 napon belül semmi reakció, akkor is előbb udvariasan érdeklődnék, hogy mikor várhatom a fizetést, majd a megbeszélt időpontban (ha addig nem teljesült) ismét érdeklődnék, hogy sikerült-e azóta utalni / fizetni.

Ha nem fizet, nem reagál, szándékában sincs, akkor bizony küldenék egy - még mindig udvarias, de jóval határozottabb hangvételű - felszólítást. (esetleg másolatban a biztonsag@vatera.com-ot beletéve.) Valamint felajánlanám, hogy visszaküldheti a csomagot saját költségén, az én postaköltségem megtérülése mellett, vagy ha szeretné megtartani, 24 (48, 72 vérmérséklettől, türelemtől, áru értékétől stb. függően) órán belül szíveskedjen rendezni. Ha ez sem elég, akkor be lehet lengetni egy feljelentést is. Ha ez sem hatja meg, fel is jelentheted.

Egyébként pedig ne aggódj: valószínűleg minden rendben lesz. (Mesélhetnék fizetési hajlandóságról, meg noszogatásról, főállásban ügyfélszolga vagyok biggrin.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2015-06-22 21:33
Létrehozva: #-2013


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 462
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(zejopy @ 2015-06-22 21:24) *
És akkor te hová is írtál? devil.gif

A com-ra smile.gif


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-06-22 21:24
Létrehozva: #-2012


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 304
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(vidaeff @ 2015-06-22 21:17) *
Tényleg. smile.gif Na szóval oda írjon ahová én írtam. mosking.gif

És akkor te hová is írtál? devil.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2015-06-22 21:17
Létrehozva: #-2011


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 462
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(zejopy @ 2015-06-22 21:14) *
Nem egészen. biztonsag@vatera.com
Régen is com volt. smile.gif


Tényleg. smile.gif Na szóval oda írjon ahová én írtam. mosking.gif


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-06-22 21:14
Létrehozva: #-2010


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 304
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(vidaeff @ 2015-06-22 20:39) *
Jó estét!
Amit írt, oda most is küldheti. Épp ma írtam ide, kaptam is ticket számot, tehát befutott a levél.

Nem egészen. biztonsag@vatera.com
Régen is com volt.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2015-06-22 21:14


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2015-06-22 20:39
Létrehozva: #-2009


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 462
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(avam10 @ 2015-06-22 20:04) *
Sziasztok! Tudja valaki, hogy ma milyen címre lehet továbbítani a problémás eladóval kapcsolatos levelezést? (régen a biztonság@vatera.hu volt, ha jól emlékszem...) Idén a harmadik necces esetbe szaladok bele, de ezt kiütötte a biztosítékot... Előre is köszönöm a segítséget!

Jó estét!
Amit írt, oda most is küldheti. Épp ma írtam ide, kaptam is ticket számot, tehát befutott a levél.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
avam10
hozzászólás 2015-06-22 20:04
Létrehozva: #-2008


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 54
Regisztrált: 2007-03-21 07:20
Azonosító: 1 221



Sziasztok! Tudja valaki, hogy ma milyen címre lehet továbbítani a problémás eladóval kapcsolatos levelezést? (régen a biztonság@vatera.hu volt, ha jól emlékszem...) Idén a harmadik necces esetbe szaladok bele, de ezt kiütötte a biztosítékot... Előre is köszönöm a segítséget!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zafira2007
hozzászólás 2015-06-20 08:46
Létrehozva: #-2007


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2013-03-30 14:03
Azonosító: 2 026 401



Sziasztok!
Nem tudom járt-e már úgy valaki eladóként, hogy feladta a küldeményt anélkül, hogy a pénz már beérkezett volna.
Mit lehet tenni ilyen esetben ha esetleg későbbiekben sem fizet a vevő? (Azon kívül, hogy legközelebb nem követi el ezt a hibát)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-06-19 22:04
Létrehozva: #-2006


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 304
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(BigStyle @ 2015-06-19 21:58) *
Köszönöm a segítséget:) Örülök, hogy te itt vagy nekünk smile.gif

Nagyon szívesen, és nagyon kedves vagy. Én ezt köszönöm.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BigStyle
hozzászólás 2015-06-19 21:58
Létrehozva: #-2005


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2015-02-14 09:43
Azonosító: 2 155 288



IDÉZET(zejopy @ 2015-06-19 21:39) *
smile.gif Ha bebizonyosodik, hogy a kapott értékelések bosszúnegatívok, akkor a törlik. smile.gif De lehet, hogy nem is fognak értékelni, mert annyira beletojnak.smile.gif
Ez jó.smile.gif Mármint, hogy megtaláltad. Neked nem az kell, hogy elvigyék a cuccodat, hanem az, hogy az esetleges bosszúnegatívokat töröljék.
Több dolog is lehet segítség.
1. Ha másnál is eljátszottak így, akkor hamar kipontozódnak.
2. 60 nap múlva elveszik az értékelési joguk.
3. Ha a levelezéssel tudod bizonyítani, hogy kerested őket, de nem válaszoltak, akkor nem lesz baj a töröltetéssel.
Egyelőre ne parázz, csak várj, könnyen lehet, hogy nem is lesz semmi.smile.gif _olel.gif

Kakukkmarcika77 órái már meg vannak számlálva.smile.gif Persze elvben tud majd értékelni, mert ez az egy joga megmarad, de kérdés, hogy az ÜSZ-on dolgozó ember mit fog gondolni. Biztos nem azt, hogy ez egy nagyszerű korrekt partner.smile.gif




Köszönöm a segítséget:) Örülök, hogy te itt vagy nekünk smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-06-19 21:39
Létrehozva: #-2004


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 304
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(BigStyle @ 2015-06-19 21:13) *
Gmail-em van, és kaptam visszajelzést számmal. Én nem a Vaterát bántom, de egyedül érzem magam a problémámmal, és nem tudom, hogy kihez forduljak vele. Kiosztottam 28 negatívot, és ez elég feszülté tesz. Valahogy úgy érzem, hogy így már nincs értelme az egésznek. Abban bíztam, hogy volt már valaki ilyen helyzetben, és tudja, hogy mit tehetnék ellenük. Ha bepirosítják az értékeléseim amit éveken át óvtam, én kiakadok.

Tetszik a futó kutyusod smile.gif

smile.gif Ha bebizonyosodik, hogy a kapott értékelések bosszúnegatívok, akkor a törlik. smile.gif De lehet, hogy nem is fognak értékelni, mert annyira beletojnak.smile.gif

IDÉZET(BigStyle @ 2015-06-19 21:26) *
Tetszik a futó kutyusod smile.gif
Megtaláltam a választ a spam-ek között:) Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem, de sajnos nem vagyok előrébb, mert csak akkor tudnak segíteni, ha polgári peres eljárást indítok ellenük (de hogyan, ha nem tudok velük kapcsolatba lépni?). Hogy pereljek olyat aki azt mondja, hogy nem ő vásárolt? Na mindegy alszom rá egyet, és meglátom, hogy van-e még erőm folytatni.

Ez jó.smile.gif Mármint, hogy megtaláltad. Neked nem az kell, hogy elvigyék a cuccodat, hanem az, hogy az esetleges bosszúnegatívokat töröljék.
Több dolog is lehet segítség.
1. Ha másnál is eljátszottak így, akkor hamar kipontozódnak.
2. 60 nap múlva elveszik az értékelési joguk.
3. Ha a levelezéssel tudod bizonyítani, hogy kerested őket, de nem válaszoltak, akkor nem lesz baj a töröltetéssel.
Egyelőre ne parázz, csak várj, könnyen lehet, hogy nem is lesz semmi.smile.gif _olel.gif

Kakukkmarcika77 órái már meg vannak számlálva.smile.gif Persze elvben tud majd értékelni, mert ez az egy joga megmarad, de kérdés, hogy az ÜSZ-on dolgozó ember mit fog gondolni. Biztos nem azt, hogy ez egy nagyszerű korrekt partner.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BigStyle
hozzászólás 2015-06-19 21:26
Létrehozva: #-2003


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2015-02-14 09:43
Azonosító: 2 155 288



IDÉZET(zejopy @ 2015-06-19 20:17) *
smiley-shocked034.gif Jaj, csak ezt ne mondd, mert jön Benz és millimásodpercre megmondja, hogy írtál-e, mikor írtál, mikor voltál utoljára influenzás és rendben van-e az emésztésed. Nagyon tud a pasas és nem bírja, ha a Vatera rossz színben van feltüntetve, mert attól elkezd csattogni a foga és a fórumnép szalad a szélrózsa minden irányába.... velem az élen, pedig én sosem futok, inkább megállok és hagyom magamat, de amikor Benz fogának csattogását hallom, én futok leggyorsabban.biggrin.gif animal-smiley-037.gif

Na de komolyra fordítva:

A legjobb, amit tehettél, hogy írtál. 24 órájuk van és minden megkeresésre válaszolnak. Két dolog lehet:
1. Van egy ideje egy technikai probléma, hogy néha nem jut el a levél a Vaterához. Onnan tudod, hogy így jártál, hogy nem jött vissza ticket szám.
2. Kaptál ticket számot, de a válasz még nincs túl a határidőn, most fogalmazzák, vagy éppen utána néznek, vagy holnap kerül rá sor.
3. Kaptál választ, de nem jó a leveleződ és a spam-be ment, vagy be sem érkezett (freemail, citromail nagyon gáz)
Ha az első verzió van, tehát nem jött ticket szám, akkor írj újra. Ha megint nem kapsz számot, akkor megint írj, az sem baj, ha nem a megfelelő témát választod ki, ebben az esetben szerintem ez nem elsődleges, sőt, akkor mindjárt jelezd ezt a problémát is.
Azt hiszem, mindent leírtam, ami hirtelen eszembe jutott.smile.gif
Ja, és igen, a narancsok adhatnak értékelést, akkor is, ha nem ellenőrzöttek.



Gmail-em van, és kaptam visszajelzést számmal. Én nem a Vaterát bántom, de egyedül érzem magam a problémámmal, és nem tudom, hogy kihez forduljak vele. Kiosztottam 28 negatívot, és ez elég feszülté tesz. Valahogy úgy érzem, hogy így már nincs értelme az egésznek. Abban bíztam, hogy volt már valaki ilyen helyzetben, és tudja, hogy mit tehetnék ellenük. Ha bepirosítják az értékeléseim amit éveken át óvtam, én kiakadok.

Tetszik a futó kutyusod smile.gif

IDÉZET(BigStyle @ 2015-06-19 21:13) *
Gmail-em van, és kaptam visszajelzést számmal. Én nem a Vaterát bántom, de egyedül érzem magam a problémámmal, és nem tudom, hogy kihez forduljak vele. Kiosztottam 28 negatívot, és ez elég feszülté tesz. Valahogy úgy érzem, hogy így már nincs értelme az egésznek. Abban bíztam, hogy volt már valaki ilyen helyzetben, és tudja, hogy mit tehetnék ellenük. Ha bepirosítják az értékeléseim amit éveken át óvtam, én kiakadok.

Tetszik a futó kutyusod smile.gif


Megtaláltam a választ a spam-ek között:) Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem, de sajnos nem vagyok előrébb, mert csak akkor tudnak segíteni, ha polgári peres eljárást indítok ellenük (de hogyan, ha nem tudok velük kapcsolatba lépni?). Hogy pereljek olyat aki azt mondja, hogy nem ő vásárolt? Na mindegy alszom rá egyet, és meglátom, hogy van-e még erőm folytatni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2015-06-19 20:17
Létrehozva: #-2002


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 304
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(BigStyle @ 2015-06-19 18:32) *
... A vaterának írtam, de nem reagálnak. ...

smiley-shocked034.gif Jaj, csak ezt ne mondd, mert jön Benz és millimásodpercre megmondja, hogy írtál-e, mikor írtál, mikor voltál utoljára influenzás és rendben van-e az emésztésed. Nagyon tud a pasas és nem bírja, ha a Vatera rossz színben van feltüntetve, mert attól elkezd csattogni a foga és a fórumnép szalad a szélrózsa minden irányába.... velem az élen, pedig én sosem futok, inkább megállok és hagyom magamat, de amikor Benz fogának csattogását hallom, én futok leggyorsabban.biggrin.gif animal-smiley-037.gif

Na de komolyra fordítva:
IDÉZET(BigStyle @ 2015-06-19 18:32) *
Újra a segítségetekre lenne szükségem:(
Kb egy hónapja nagy mennyiségben töltök fel 1 ft-os termékeket. Szépen kúsztak is fel az árak, de most azt vettem észre, hogy van jópár 0-ás nem ellenőrzött vásárlóm akik az üzeneteimre nem válaszoltak, nem utaltak, és folytatják sorra a licitálást. Tegnap tudatosult bennem, hogy ez nem véletlen (úgy gondolom, hogy ez valakinek szemet szúrt, és hamis adatokkal kreált felhasználónevekkel próbál keresztbe tenni nekem). Ma sorra próbáltam hívni őket, de vagy hangrögzítő kapcsolt be, vagy nem volt ilyen szám, vagy, nem vették fel. Egy valaki felvette, és azt mondta, hogy ő aztán nem licitált, és nem érti, hogy miről beszélek). Most sorra adtam a negatívokat, és tiltólistára raktam őket, de félek, hogy visszaüt a dolog. Mi van, ha bosszú negatívot adnak. Akkor ki is zárhatnak. A vaterának írtam, de nem reagálnak. 11 felhasználótól kapnék negatívot sad.gif A vatera felé nem tudnám igazolni, csak azt, hogy elküldtem az üzeneteket. Nem ellenőrzött vásárló adhat negatívot? Mit javasoltok, mit tegyek?

A legjobb, amit tehettél, hogy írtál. 24 órájuk van és minden megkeresésre válaszolnak. Két dolog lehet:
1. Van egy ideje egy technikai probléma, hogy néha nem jut el a levél a Vaterához. Onnan tudod, hogy így jártál, hogy nem jött vissza ticket szám.
2. Kaptál ticket számot, de a válasz még nincs túl a határidőn, most fogalmazzák, vagy éppen utána néznek, vagy holnap kerül rá sor.
3. Kaptál választ, de nem jó a leveleződ és a spam-be ment, vagy be sem érkezett (freemail, citromail nagyon gáz)
Ha az első verzió van, tehát nem jött ticket szám, akkor írj újra. Ha megint nem kapsz számot, akkor megint írj, az sem baj, ha nem a megfelelő témát választod ki, ebben az esetben szerintem ez nem elsődleges, sőt, akkor mindjárt jelezd ezt a problémát is.
Azt hiszem, mindent leírtam, ami hirtelen eszembe jutott.smile.gif
Ja, és igen, a narancsok adhatnak értékelést, akkor is, ha nem ellenőrzöttek.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2015-06-19 20:19


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BigStyle
hozzászólás 2015-06-19 18:32
Létrehozva: #-2001


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2015-02-14 09:43
Azonosító: 2 155 288



Újra a segítségetekre lenne szükségem:(
Kb egy hónapja nagy mennyiségben töltök fel 1 ft-os termékeket. Szépen kúsztak is fel az árak, de most azt vettem észre, hogy van jópár 0-ás nem ellenőrzött vásárlóm akik az üzeneteimre nem válaszoltak, nem utaltak, és folytatják sorra a licitálást. Tegnap tudatosult bennem, hogy ez nem véletlen (úgy gondolom, hogy ez valakinek szemet szúrt, és hamis adatokkal kreált felhasználónevekkel próbál keresztbe tenni nekem). Ma sorra próbáltam hívni őket, de vagy hangrögzítő kapcsolt be, vagy nem volt ilyen szám, vagy, nem vették fel. Egy valaki felvette, és azt mondta, hogy ő aztán nem licitált, és nem érti, hogy miről beszélek). Most sorra adtam a negatívokat, és tiltólistára raktam őket, de félek, hogy visszaüt a dolog. Mi van, ha bosszú negatívot adnak. Akkor ki is zárhatnak. A vaterának írtam, de nem reagálnak. 11 felhasználótól kapnék negatívot sad.gif A vatera felé nem tudnám igazolni, csak azt, hogy elküldtem az üzeneteket. Nem ellenőrzött vásárló adhat negatívot? Mit javasoltok, mit tegyek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BigStyle
hozzászólás 2015-06-14 15:50
Létrehozva: #-2000


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2015-02-14 09:43
Azonosító: 2 155 288



IDÉZET(zejopy @ 2015-06-12 15:00) *
A visszaküldés költségeit a vevő állja, ugyanúgy, mint amikor a vásárlás után otthonról visszaautózik a város másik felén lévő boltba.
Ha valóban rosszul mértél, netán a terméklap és a valóság között van különbség, én visszaküldeném a postaköltséget is egyébként.
Az utalást viszont szerintem akkor indítsd, amikor megérkezett a csomagod, ellenőrizd, hogy ugyanabban az állapotban van-e a ruha, mint amilyenben elküldted, mert olvastam én itt már olyat, hogy ruhakölcsönzőnek használta az eladót egy vevő. A tiszta, hibátlan alkalmi ruhát dohányfüstösen, kiégetve kapta vissza. Ha hibáztál, akkor javítsd, de hülyére ne hagyd magadat venni.smile.gif



Köszönöm, így fogok tenni good2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-07-04 09:01