IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1361 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
sabet
hozzászólás Ma, 07:14
Létrehozva: #-2019


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-16 19:13
Azonosító: 1 415 166



Köszönöm a hsz-ket!

Írta, hogy tudja, nincs feltüntetve,
de nem küldeném-e utánvéttel,
majd miután írtam, hogy nem,
felvetette ezt az előzőekben leírt futáros lehetőséget.
Ezt is hárítottam, mert ugyan nem ismerem,
de olyan utánvétes szaga van.
A vevő mentségére legyen mondva
ezután nem erőszakoskodott.
Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás Tegnap, 21:06
Létrehozva: #-2018


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 48
Regisztrált: 2017-04-11 21:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(svejku @ 2017-06-23 20:49) *
Melyik futár ez? Én nem tudok olyan futárszolgálatról, amelyik úgy elvinne tőled csomagot, hogy a szállítást nem fizeted ki. (Illetve van egy ilyen, de az egy konkrét hirdetési oldalhoz van rendszeresítve)

Nekem olyan a szerződésem a futárral, hogy csomag elhozatalát is kérhetem. Abban az esetben nekem fogja kiszámlázni a szállítási ktg-et. Éltem is már ezzel a lehetőséggel, de az eladónak elutaltam a vételárat előre (de lett volna lehetőség arra is, hogy utánvéttel hozatom el).
Elvileg tehát lehetséges is lehetne. Gyakorlatilag én ezt meg sem említeném az eladónak. Megemlítem még, hogy akinél éltem ezzel a lehetőséggel, ott már oda-vissza történtek vásárlások. Teljesen ismeretlennél fel sem vetném a lehetőséget.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás Tegnap, 20:49
Létrehozva: #-2017


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 309
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(sabet @ 2017-06-23 17:11) *
Tisztelt Fórumozók, a segítségeteket szeretném kérni.
A vevő nem az általam feltüntetett módokon kéri a postázást,
hanem felajánlotta, hogy ő rendeli meg a futárt és neki fizetne.
Nem tudom hogyan működik ez pontosan,
de úgy érzem, hogy ez hasonló lehet az utánvéthez.
Jól gondolom?
Köszönöm, ha válaszoltok.
Beatrix

Melyik futár ez? Én nem tudok olyan futárszolgálatról, amelyik úgy elvinne tőled csomagot, hogy a szállítást nem fizeted ki. (Illetve van egy ilyen, de az egy konkrét hirdetési oldalhoz van rendszeresítve)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás Tegnap, 17:46
Létrehozva: #-2016


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(sabet @ 2017-06-23 17:42) *
Köszönöm a Választ!
Igen, van ellenérzésem, nem is kevés.
Köszönöm, még egyszer!!

Szívesen.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sabet
hozzászólás Tegnap, 17:42
Létrehozva: #-2015


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-16 19:13
Azonosító: 1 415 166



Köszönöm a Választ!
Igen, van ellenérzésem, nem is kevés.
Köszönöm, még egyszer!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás Tegnap, 17:29
Létrehozva: #-2014


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(sabet @ 2017-06-23 17:11) *
Tisztelt Fórumozók, a segítségeteket szeretném kérni.
A vevő nem az általam feltüntetett módokon kéri a postázást,
hanem felajánlotta, hogy ő rendeli meg a futárt és neki fizetne.
Nem tudom hogyan működik ez pontosan,
de úgy érzem, hogy ez hasonló lehet az utánvéthez.
Jól gondolom?
Köszönöm, ha válaszoltok.
Beatrix

Szia! Nem tudom, hogy pontosan mire gondol a vevőd, de ha a legkisebb ellenérzésed is van, ne küldd így el a cuccot. Általában a rendszer jobban védi a vevőket, de a postázásban az eladó mellett foglal állást. Csak úgy vagy köteles elküldeni a megvásárolt árut, ahogy az általad megadott szállítási feltételekben szerepel. Ettől eltérő küldési módon küldheted, ha akarod, vagy kényelmes, de a vevő nem erőltetheti rád az akaratát.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sabet
hozzászólás Tegnap, 17:11
Létrehozva: #-2013


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-16 19:13
Azonosító: 1 415 166



Tisztelt Fórumozók, a segítségeteket szeretném kérni.
A vevő nem az általam feltüntetett módokon kéri a postázást,
hanem felajánlotta, hogy ő rendeli meg a futárt és neki fizetne.
Nem tudom hogyan működik ez pontosan,
de úgy érzem, hogy ez hasonló lehet az utánvéthez.
Jól gondolom?
Köszönöm, ha válaszoltok.
Beatrix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-06-15 20:28
Létrehozva: #-2012


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Javasolom a megfelelő helyre. Vásárol, aztán meggondolja magát.
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=10829596

+ még 1 kis csinos. smile.gif
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=6432562


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2017-06-02 13:39
Létrehozva: #-2011


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 309
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(buynow @ 2017-06-02 09:32) *
Tisztelt Vatera!

Van egy sejtésem, ...

Ilyesmit nem a nyilvános Fórumon, hanem a Kapcsolatfelvétel megfelelő témáját (probléma egy felhasználóval) kiválasztva illik/lehet jelezni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-05-29 07:17
Létrehozva: #-2010


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 21:47) *
1rbhol és manett07 felhasználókról van szó. Ez egy házaspár.
Az esetet részletesen is leírom. Először manett07 licitált nálunk egy könyvre. Később érkezett 1rbhol-tól licit a bélyegekre és egy másik könyvre!
Először manett07 nyerte meg licittel a könyvét. No őt hiába kerestük, egy e-mailre sem reagált! Egy idő múlva 1rbhol megnyerte a bélyegeket. Ö egyszer jelentkezett, hogy manett07 a felesége és az ő általa megnyert könyvet is ő fogja átvenni, azután hogy a még (1rbhol) általa licitált másik könyv lejár. A másik általa licitált könyvet viszont villámáron megvették. Ekkor újra írtam neki e-mailt többet is, hogy jöjjön a termékekért, mivel személyes átvételt kért első jelentkezésénél. Egyszer sem reagált!! Telefonon hívtam fel, akkor azt mondta, hogy licitált nálam még könyvre azt várja, hogy lejárjon. Erről a könyvről kiderült, hogy nem én árulom. Megadott egy időpontot mikor jön a termékekért. Ezt lemondta új időpontot adott. Nem gond el lett fogadva. A termékeket a megbeszélt időben átadtam neki, ott fizetett. Én leértékeltem mindkettőjüket pozitívra. Ő nem egyszerre, de szintén leértékelt engem mindkétszer pozitívra. Csakhogy kiderült, amint írtam, hogy a részletes értékelésben mindent alaposan lehúzott mind a két alkalommal. Ez számomra érthetetlen.

Köszönöm a neveket!


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iboly612
hozzászólás 2017-05-28 21:47
Létrehozva: #-2009


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-10-12 02:38
Azonosító: 1 851 754



IDÉZET(zejopy @ 2017-05-28 21:07) *
Igen, sajnos ez előfordul néha. De én már jártam fordítva is. Tévedtem - igaz kompenzáltam is - és tökéletes értékelést kaptam. Azt hiszem a nagy számok törvénye alapján van kiegyenlítődés. Viszont a két felhasználót bemutathatnád nekünk, biztosan páran tiltóra tennénk.smile.gif



1rbhol és manett07 felhasználókról van szó. Ez egy házaspár.
Az esetet részletesen is leírom. Először manett07 licitált nálunk egy könyvre. Később érkezett 1rbhol-tól licit a bélyegekre és egy másik könyvre!
Először manett07 nyerte meg licittel a könyvét. No őt hiába kerestük, egy e-mailre sem reagált! Egy idő múlva 1rbhol megnyerte a bélyegeket. Ö egyszer jelentkezett, hogy manett07 a felesége és az ő általa megnyert könyvet is ő fogja átvenni, azután hogy a még (1rbhol) általa licitált másik könyv lejár. A másik általa licitált könyvet viszont villámáron megvették. Ekkor újra írtam neki e-mailt többet is, hogy jöjjön a termékekért, mivel személyes átvételt kért első jelentkezésénél. Egyszer sem reagált!! Telefonon hívtam fel, akkor azt mondta, hogy licitált nálam még könyvre azt várja, hogy lejárjon. Erről a könyvről kiderült, hogy nem én árulom. Megadott egy időpontot mikor jön a termékekért. Ezt lemondta új időpontot adott. Nem gond el lett fogadva. A termékeket a megbeszélt időben átadtam neki, ott fizetett. Én leértékeltem mindkettőjüket pozitívra. Ő nem egyszerre, de szintén leértékelt engem mindkétszer pozitívra. Csakhogy kiderült, amint írtam, hogy a részletes értékelésben mindent alaposan lehúzott mind a két alkalommal. Ez számomra érthetetlen.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-05-28 21:21
Létrehozva: #-2008


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 194
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 09:57) *
...

Azt hiszem ezek következtében immár sokadjára elmegy a kedvem a Vaterázástól és ha a mostani meghirdetett termékeim kifutnak akkor egy ideig megint nem fogok itt hirdetni.

érdekes, még a regisztrációs időm sem valós ami itt feltüntetésre került

Tisztelt Iboly612!

Megértem a leírtakat, de ez ebben a formában egy nem létező probléma - illetve kissé talán túlreagálja a történteket.
Legyen kedves rápillantani erre az oldalra: http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=3512162
Mit lát? Én négy aranycsillagokból álló sort látok. Ez kifogástalan. Van akkor jelentősége egy-egy rosszindulatú csillagozásnak? Nincs.
Javaslom, ennek megfelelően kezelje ön is.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-05-28 21:07
Létrehozva: #-2007


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 20:23) *
Ma megjött a felesége nevében a másik értékelés is! A feleség felhasználó neve alatt, egy teljesen új könyvet vettek meg! Ugyanakkor vette át, mint a bélyegeket. No most az újszerű könyvnél (amit egyszer sem olvastunk el és olyan állapotban volt, mint egy új bolti) is pozitív értékelést adott és szépet írt az értékelésben, majd a részletesben 2-3 ra értékelt mindent a szállítás csomagolást is, amikor a könyvet kézbe vette, megnézte, úgy vette át!!!! Most meg mindent nagyjából leszarozott. Ha jól látom szerintem még azt is bejelölte, hogy a termék nem felelt meg a leírásnak. Megüt a guta. Most tettem mindkettőt tiltólistára magamnál.

Igen, sajnos ez előfordul néha. De én már jártam fordítva is. Tévedtem - igaz kompenzáltam is - és tökéletes értékelést kaptam. Azt hiszem a nagy számok törvénye alapján van kiegyenlítődés. Viszont a két felhasználót bemutathatnád nekünk, biztosan páran tiltóra tennénk.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2017-05-28 21:07


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iboly612
hozzászólás 2017-05-28 20:23
Létrehozva: #-2006


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-10-12 02:38
Azonosító: 1 851 754



IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 11:04) *
Ha licitálással nyer meg valamit a vevő, ott nem kell megjelölnie, hogy milyen formában fogja átvenni a terméket. Ez a drága 1-Ft ért nyert bélyegeket licitálással és utána e-mailben kérte a személyes átvételt. Ezek után nem tetszett neki a szállítás és csomagolás.


Ma megjött a felesége nevében a másik értékelés is! A feleség felhasználó neve alatt, egy teljesen új könyvet vettek meg! Ugyanakkor vette át, mint a bélyegeket. No most az újszerű könyvnél (amit egyszer sem olvastunk el és olyan állapotban volt, mint egy új bolti) is pozitív értékelést adott és szépet írt az értékelésben, majd a részletesben 2-3 ra értékelt mindent a szállítás csomagolást is, amikor a könyvet kézbe vette, megnézte, úgy vette át!!!! Most meg mindent nagyjából leszarozott. Ha jól látom szerintem még azt is bejelölte, hogy a termék nem felelt meg a leírásnak. Megüt a guta. Most tettem mindkettőt tiltólistára magamnál.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iboly612
hozzászólás 2017-05-28 11:04
Létrehozva: #-2005


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-10-12 02:38
Azonosító: 1 851 754



IDÉZET(zejopy @ 2017-05-28 10:50) *
Igen, ebben van valami, pedig ha az eset teljesen egyértelműen van dokumentálva, akkor az ÜSZ törli a valótlan értékelést. A másik lehetőség, hogy kivárja az eladó a 60 napot és utána értékel. Amennyiben elment a cucc, nem baj, ha automatikusan felszámolja a Vatera a jutalékot. A vevő értékelési joga 60 nap után megszűnik. Én egyébként mindig kivárom, hogy a vevő értékeljen először.
Szóval több lehetőség is van arra, hogy ezt a dolgot enyhítsük.
Nem vagy köteles pozitívat adni abban az esetben, ha komoly problémák voltak az átadással. Én már negatív értékelést is adtam, amikor fizetett a vevő. Gond van a TJF státuszú felhasználóval is, és mindegyikkel, de az is elmondható, hogy nincs gond velük. Attól függ, milyen embert fogunk ki.
És igen, vásárolhat még regisztráció nélkül is a kizárt felhasználó, de pont ők azok, akik bosszúértékeléssel nem tudnak bezavarni.
El sem kellett volna küldened az árut abban az esetben, ha ez a terméklapon, vagy a fizetési feltételekben meg van említve. Az eladó legnagyobb védelme a jól megírt terméklap és a pontos fizetési és szállítási feltételek.
A részletes értékelést már nagyon sokszor megbeszéltük itt minden oldalról megvilágítva. A végeredmény: ez van, el kell fogadnunk, amúgy sem annyira szörnyű, mint amennyire (mi) a maximalista eladók látják. Van aki magasról tesz rá.
Kizárt, hogy személyes átvételnél lehúzzák a postázást, mert ha a vásárláskor személyes átvételt jelöl meg a vevő, akkor a negyedik részletes inaktív.
Kicsit sötétebben látod a helyzetet a valóságosnál, ez néha előfordul, ha az ember nehezebb vevőket fog ki, de majd elmúlik.smile.gif
A fórumon a fórumregisztráció idejét látod, ami általában nem azonos a piactéri regisztrációval.


Ha licitálással nyer meg valamit a vevő, ott nem kell megjelölnie, hogy milyen formában fogja átvenni a terméket. Ez a drága 1-Ft ért nyert bélyegeket licitálással és utána e-mailben kérte a személyes átvételt. Ezek után nem tetszett neki a szállítás és csomagolás.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-05-28 10:50
Létrehozva: #-2004


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 09:57) *
Tisztelt Fórumozók!

Egyre inkább azt tapasztalom, hogy az eladók nem mernek negatív értékelést adni egy minősíthetetlen vásárlónak sem, mert tartanak tőle, hogy bosszúból ők is negatívot kapnak. Így a szép értékelési rendszer teljesen hamis képet mutat! Ráadásul a rendszer teljes mértékben a vásárlót védi. Miért nem adhat pl. az eladó részletes értékelést a vevőről?

Igen, ebben van valami, pedig ha az eset teljesen egyértelműen van dokumentálva, akkor az ÜSZ törli a valótlan értékelést. A másik lehetőség, hogy kivárja az eladó a 60 napot és utána értékel. Amennyiben elment a cucc, nem baj, ha automatikusan felszámolja a Vatera a jutalékot. A vevő értékelési joga 60 nap után megszűnik. Én egyébként mindig kivárom, hogy a vevő értékeljen először.
Szóval több lehetőség is van arra, hogy ezt a dolgot enyhítsük.

IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 09:57) *
Megjegyzem a legnagyobb jóindulat és gondosság mellett is nagyon sok bosszúságot tudnak okozni a vevők. Mivel az árut kifizeti és átveszi én mint eladó pozitív értékelést adok. De hogy e mögött mi húzódik meg arra senki nem kíváncsi. A gond egyébként legtöbbször a nem teljes jogú felhasználókkal van, akik csak vásárolnak és ha összeszednek pár negatívot akkor új név alatt visszajönnek a rendszerbe.

Nem vagy köteles pozitívat adni abban az esetben, ha komoly problémák voltak az átadással. Én már negatív értékelést is adtam, amikor fizetett a vevő. Gond van a TJF státuszú felhasználóval is, és mindegyikkel, de az is elmondható, hogy nincs gond velük. Attól függ, milyen embert fogunk ki.
És igen, vásárolhat még regisztráció nélkül is a kizárt felhasználó, de pont ők azok, akik bosszúértékeléssel nem tudnak bezavarni.

IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 09:57) *
Legutóbb azért kaptam semleges értékelést egy vevőtől, mert udvariasan szóvá mertem tenni, hogy a megadott fizetési feltételeknek megfelelően fizessen, mert egyébként a bank jelentős összeget levon tőlem. Erre megsértődött, diktátumként közölte, hogy ő csak úgy tud fizetni. Jó legyen, az ember benyeli a veszteséget, az árut épen, jól csomagolva elküldi neki, de semleges értékelést kapok, mert egyáltalán szólni mertem, hogy nem a megadott feltételeknek megfelelően fizet.

El sem kellett volna küldened az árut abban az esetben, ha ez a terméklapon, vagy a fizetési feltételekben meg van említve. Az eladó legnagyobb védelme a jól megírt terméklap és a pontos fizetési és szállítási feltételek.

IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 09:57) *
A részletes értékelés meg egyszerűen vicc. Azt sem tudom, hogy kiktől kapok rajta valamilyen problémára utaló értékelést, akkor honnan a fenéből tudjam, hogy nekem, mit kéne javítanom? Ez nem a fejlődést segíti, hanem egy zsarolási lehetőség a vevő kezében. Egy régebbi eladásnál a vevő választotta meg mikor jön a termékért, nem jött el!!!, azt hazudta, hogy csak késett, majd bejelentette, hogy a terméket most már én vigyem el neki oda ahova ő akarja és akkor amikor ő mondja. Azt mondtam ezt nem. Mikor nagy nehezen fizetett és postán elküldtem neki a terméket, észrevettem, hogy a részletes értékelésnél feltűnt minden lehetőségnél egy negatívum. Szuper. Most pár napja kiszúrtam, hogy egy személyes átvételt követően a vevő, akire 10 e-mailt kellett írni, hogy jöjjön már el a termékért, kellemes pozitív értékelést adott, de a részletesben pl. stikába bejelölte a rossz csomagolást és szállítást. Személyes átvételnél!!! Plusz még két egyéb indokot másik elégedetlenségi lehetőségnél. Nagyon jó. Valószínű az volt a problémája, hogy sokszor kerestem, mivel összesen kétszer reagált a megkeresésekre 3 hét alatt!

A részletes értékelést már nagyon sokszor megbeszéltük itt minden oldalról megvilágítva. A végeredmény: ez van, el kell fogadnunk, amúgy sem annyira szörnyű, mint amennyire (mi) a maximalista eladók látják. Van aki magasról tesz rá.
Kizárt, hogy személyes átvételnél lehúzzák a postázást, mert ha a vásárláskor személyes átvételt jelöl meg a vevő, akkor a negyedik részletes inaktív.


IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 09:57) *
Azt hiszem ezek következtében immár sokadjára elmegy a kedvem a Vaterázástól és ha a mostani meghirdetett termékeim kifutnak akkor egy ideig megint nem fogok itt hirdetni.

érdekes, még a regisztrációs időm sem valós ami itt feltüntetésre került

Kicsit sötétebben látod a helyzetet a valóságosnál, ez néha előfordul, ha az ember nehezebb vevőket fog ki, de majd elmúlik.smile.gif
A fórumon a fórumregisztráció idejét látod, ami általában nem azonos a piactéri regisztrációval.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iboly612
hozzászólás 2017-05-28 09:57
Létrehozva: #-2003


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-10-12 02:38
Azonosító: 1 851 754



Tisztelt Fórumozók!

Egyre inkább azt tapasztalom, hogy az eladók nem mernek negatív értékelést adni egy minősíthetetlen vásárlónak sem, mert tartanak tőle, hogy bosszúból ők is negatívot kapnak. Így a szép értékelési rendszer teljesen hamis képet mutat! Ráadásul a rendszer teljes mértékben a vásárlót védi. Miért nem adhat pl. az eladó részletes értékelést a vevőről?

Megjegyzem a legnagyobb jóindulat és gondosság mellett is nagyon sok bosszúságot tudnak okozni a vevők. Mivel az árut kifizeti és átveszi én mint eladó pozitív értékelést adok. De hogy e mögött mi húzódik meg arra senki nem kíváncsi. A gond egyébként legtöbbször a nem teljes jogú felhasználókkal van, akik csak vásárolnak és ha összeszednek pár negatívot akkor új név alatt visszajönnek a rendszerbe.

Legutóbb azért kaptam semleges értékelést egy vevőtől, mert udvariasan szóvá mertem tenni, hogy a megadott fizetési feltételeknek megfelelően fizessen, mert egyébként a bank jelentős összeget levon tőlem. Erre megsértődött, diktátumként közölte, hogy ő csak úgy tud fizetni. Jó legyen, az ember benyeli a veszteséget, az árut épen, jól csomagolva elküldi neki, de semleges értékelést kapok, mert egyáltalán szólni mertem, hogy nem a megadott feltételeknek megfelelően fizet.

A részletes értékelés meg egyszerűen vicc. Azt sem tudom, hogy kiktől kapok rajta valamilyen problémára utaló értékelést, akkor honnan a fenéből tudjam, hogy nekem, mit kéne javítanom? Ez nem a fejlődést segíti, hanem egy zsarolási lehetőség a vevő kezében. Egy régebbi eladásnál a vevő választotta meg mikor jön a termékért, nem jött el!!!, azt hazudta, hogy csak késett, majd bejelentette, hogy a terméket most már én vigyem el neki oda ahova ő akarja és akkor amikor ő mondja. Azt mondtam ezt nem. Mikor nagy nehezen fizetett és postán elküldtem neki a terméket, észrevettem, hogy a részletes értékelésnél feltűnt minden lehetőségnél egy negatívum. Szuper. Most pár napja kiszúrtam, hogy egy személyes átvételt követően a vevő, akire 10 e-mailt kellett írni, hogy jöjjön már el a termékért, kellemes pozitív értékelést adott, de a részletesben pl. stikába bejelölte a rossz csomagolást és szállítást. Személyes átvételnél!!! Plusz még két egyéb indokot másik elégedetlenségi lehetőségnél. Nagyon jó. Valószínű az volt a problémája, hogy sokszor kerestem, mivel összesen kétszer reagált a megkeresésekre 3 hét alatt!

Azt hiszem ezek következtében immár sokadjára elmegy a kedvem a Vaterázástól és ha a mostani meghirdetett termékeim kifutnak akkor egy ideig megint nem fogok itt hirdetni.

érdekes, még a regisztrációs időm sem valós ami itt feltüntetésre került

A hozzászólást -Iboly612- szerkesztette a következő időpontban: 2017-05-28 10:02
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-05-20 18:57
Létrehozva: #-2002


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2017-05-20 08:44) *
.
Kedves zejopy!

Ez biztonsági kérdés, érdemben sajnos nem reagálhatok smile.gif

Tudom.smile.gif De be kell látnia, hogy igazán jó ötlet volt részemről.biggrin.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-05-20 08:44
Létrehozva: #-2001


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 194
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Ampermix @ 2017-05-19 20:36) *
Egyre több terméklapon olvasom hogy minimális rendelési érték X Ft. Tehát lehet. Én meg tudom őket érteni csak gondoltam rákérdezek.

Ez mennyiben volt fejlesztési javaslat? Legyen kedves a hozzászólásait a fórum szabályzatában foglaltak szerint a témának megfelelő topikban elhelyezni!
Minimális rendelési érték meghatározására nincs lehetőség. Ha ilyen jellegű szabálytalanságot észlel, akkor a terméklapos linken tudja jelezni a moderáció részére.

IDÉZET(zejopy @ 2017-05-19 20:47) *
Attól, hogy valaki kiírja, nem szabályos.

Kedves Benz! Akkor ezzel kapcsolatosan lenne egy fejlesztési javaslatom, ha nem lenne már, vagy a post után nem jutott volna eszébe. Azt kábé tudom, hogy a levelezésben hogyan működik a szabálytalan tartalom kiszűrése. Javasolnék a termékleírásra is ilyet, vagy ha már van (amit gyanítok), akkor bővítsék a paramétereket. icon_pirat_vat.gif

Kedves zejopy!

Ez biztonsági kérdés, érdemben sajnos nem reagálhatok smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-05-19 20:47
Létrehozva: #-2000


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Ampermix @ 2017-05-19 20:36) *
Egyre több terméklapon olvasom hogy minimális rendelési érték X Ft. Tehát lehet. Én meg tudom őket érteni csak gondoltam rákérdezek.

Attól, hogy valaki kiírja, nem szabályos.

Kedves Benz! Akkor ezzel kapcsolatosan lenne egy fejlesztési javaslatom, ha nem lenne már, vagy a post után nem jutott volna eszébe. Azt kábé tudom, hogy a levelezésben hogyan működik a szabálytalan tartalom kiszűrése. Javasolnék a termékleírásra is ilyet, vagy ha már van (amit gyanítok), akkor bővítsék a paramétereket. icon_pirat_vat.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1361 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (7 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-06-24 14:11