IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1326 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
kercsajoco
hozzászólás Tegnap, 21:34
Létrehozva: #-2039


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-01-11 10:02
Azonosító: 1 613 052



Üdv! Egy hozzászólásban olvastam,hogy a Vatera csak egy bizonyos számu negatív értékelés után szankcionálja a felhasználót. Kérdezném,hogy mennyi az a szám? Van egy "kereskedő" aki sorra becsapja a vevőit(Sajnos engem is) és össze is gyűjtött ezálltal 135 negatívot. Negatív értékeléseiben sokszor dúrva trágár szavakkal illeti az Őt kritizálni merészkedő reklamálókat. Kérdezem a Vatera illetékeseitől: Jót tesz ez a Vaterának? Méghogy BVP...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-17 11:34
Létrehozva: #-2038


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 369
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-09-17 10:48) *
Kedves zejopy!

A levelei sajnos nem érkeztek be a rendszerbe. A fejlesztő kollégák dolgoznak a problémán, jó esetben jövő héten lesz megoldás.
De természetesen figyelemmel kísérjük a fórumos jelzéseket is és indokolt esetben megtesszük a szükséges intézkedéseket smile.gif

Köszönöm, ez jó. Mármint mindegyik jó, amit mondott. smile3.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-09-17 10:48
Létrehozva: #-2037


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 983
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2014-09-17 10:22) *
Kedves Benz! smile.gif

Ma ránéztem a felhasználóra, mert kíváncsi voltam, hogy jelezte-e a post írója és volt is annyi időm. Akkor láttam, hogy az említett Client:... név TJF státusszal rendelkezik. Ezért úgy gondoltam - mert eladóként nagyobb kárt lehet okozni szerintem - hogy írok az ÜSZ-nak, mert a postoló nem tette meg (vagy téved, de ezt nem az én hatásköröm eldönteni, Önöknek vannak eszközeik, lehetőségeik).
Két levelet írtam: Felhasználóval kapcsolatos probléma -> Szabálytalan felhasználó. Egyikről sem jött ticket szám.
Csak azért kérem meg, hogy nézzen rá az azonosságra, mert szerintem, ha a Vatera valakit inaktivál, azt nem véletlenül teszi, és szerintem nem tesz jót az oldalnak semmilyen visszaélés.
Hangsúlyozom, szívesen jeleztem volna az Ön által elvárt módon, de nem volt rá lehetőség az ismert probléma miatt.
(Amúgy az is lehet, hogy Önök megkapták a levelet, csak a ticket szám akadt el.)
Köszönöm:)

Kedves zejopy!

A levelei sajnos nem érkeztek be a rendszerbe. A fejlesztő kollégák dolgoznak a problémán, jó esetben jövő héten lesz megoldás.
De természetesen figyelemmel kísérjük a fórumos jelzéseket is és indokolt esetben megtesszük a szükséges intézkedéseket smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-17 10:22
Létrehozva: #-2036


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 369
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zejopy @ 2014-09-16 12:20) *
Jelezted a kapcsolatfelvételen? Mert az lenne a leggyorsabb és legegyszerűbb módja. Benz is nekik továbbítaná csak, úgy meg egyből oda menne a jelzés.

Kedves Benz! smile.gif

Ma ránéztem a felhasználóra, mert kíváncsi voltam, hogy jelezte-e a post írója és volt is annyi időm. Akkor láttam, hogy az említett Client:... név TJF státusszal rendelkezik. Ezért úgy gondoltam - mert eladóként nagyobb kárt lehet okozni szerintem - hogy írok az ÜSZ-nak, mert a postoló nem tette meg (vagy téved, de ezt nem az én hatásköröm eldönteni, Önöknek vannak eszközeik, lehetőségeik).
Két levelet írtam: Felhasználóval kapcsolatos probléma -> Szabálytalan felhasználó. Egyikről sem jött ticket szám.
Csak azért kérem meg, hogy nézzen rá az azonosságra, mert szerintem, ha a Vatera valakit inaktivál, azt nem véletlenül teszi, és szerintem nem tesz jót az oldalnak semmilyen visszaélés.
Hangsúlyozom, szívesen jeleztem volna az Ön által elvárt módon, de nem volt rá lehetőség az ismert probléma miatt.
(Amúgy az is lehet, hogy Önök megkapták a levelet, csak a ticket szám akadt el.)
Köszönöm:)


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-16 12:20
Létrehozva: #-2035


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 369
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(DellFinancialServices @ 2014-09-16 11:15) *
A lista korántsem teljes...

Jelezted a kapcsolatfelvételen? Mert az lenne a leggyorsabb és legegyszerűbb módja. Benz is nekik továbbítaná csak, úgy meg egyből oda menne a jelzés.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DellFinancialSer...
hozzászólás 2014-09-16 11:15
Létrehozva: #-2034


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27
Regisztrált: 2010-09-05 19:36
Azonosító: 1 343 007






Client:37912799

Néhány korábban kizárt felhasználóneve:
Trutyihalom
BozsoSandor
230VOLT_a
AndrewComp
SmuukeR
bozsokaroly
Hamimaker

A lista korántsem teljes...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-09-14 19:59
Létrehozva: #-2033


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 983
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(forgoti76 @ 2014-09-14 14:53) *
Tisztelt Vatera!
Én már elég régóta vagyok Vaterás. Sok eladóval találkoztam már, de van egy, aki nagyon felbosszantott. Szerettem volna venni egy telefontokot 2014. aug. elején. A licit leütése előtt leleveleztem az eladóval a tok színét. Ó azt írta, hogy van a keresett színből, így én nyugodtan leütöttem a licitet. A pénzt rövid időn belül el is utaltam, bízva az eladóban. Néhány nap elteltével jött az e-mail, hogy nincs már a kért színű tokból. Én visszaírtam, hogy nem erről volt szó. Ő felajánlotta, hogy akkor visszautalja a pénzt. Ez az összeg azóta sem lett visszautalva. Se telefonon, se e-mailen keresztül sem lehet elérni az illetótt (tokok753), de a vaterán még mindig árul. Sajnos az értékeléseket, csak utólag néztem meg, de ott kiderült, hogy más is járt így rajtam kívül. Érdeklódnék, hogy az ilyen eladókat nem lehet valahogyan büntetni vagy kényszeríteni a pénzek visszafizetésére?

Tisztelt forgoti76!

A Vatera akkor tud fellépni egy felhasználó ellen, ha az összegyűjti a megfelelő számú negatív értékelést.
Ha nem kapta meg a terméket vagy a pénzt, akkor jogi útra terelheti az ügyet.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forgoti76
hozzászólás 2014-09-14 14:53
Létrehozva: #-2032


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-08-10 15:48
Azonosító: 2 145 171



Tisztelt Vatera!
Én már elég régóta vagyok Vaterás. Sok eladóval találkoztam már, de van egy, aki nagyon felbosszantott. Szerettem volna venni egy telefontokot 2014. aug. elején. A licit leütése előtt leleveleztem az eladóval a tok színét. Ó azt írta, hogy van a keresett színből, így én nyugodtan leütöttem a licitet. A pénzt rövid időn belül el is utaltam, bízva az eladóban. Néhány nap elteltével jött az e-mail, hogy nincs már a kért színű tokból. Én visszaírtam, hogy nem erről volt szó. Ő felajánlotta, hogy akkor visszautalja a pénzt. Ez az összeg azóta sem lett visszautalva. Se telefonon, se e-mailen keresztül sem lehet elérni az illetótt (tokok753), de a vaterán még mindig árul. Sajnos az értékeléseket, csak utólag néztem meg, de ott kiderült, hogy más is járt így rajtam kívül. Érdeklódnék, hogy az ilyen eladókat nem lehet valahogyan büntetni vagy kényszeríteni a pénzek visszafizetésére?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-09-12 20:35
Létrehozva: #-2031


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 983
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-12 14:56) *
Önök szerint korrekt eljárás, ha egy eladó hirdetésében szándékosan eltitkolja árúja hibáját, a vevőt megtéveszti, s miután ezt a vevő egy negatív értékelés formájában tényszerűen leírja, ő hitelrontó módon, nyilvánvaló, korábban általa is elismert tényeket tagadva negatív hangvételű értékelést ír a vevőről.
Gratulálok oldaluk működési elveihez!
Végül is Önök az eladókból élnek.
Üdvözlettel:"

Sajnálatos, hogy mindössze ennyit sikerült leszűrnie az egész esetből.
A külső bűnbak keresése, a felelősség hárítása nyilván egyszerűbb, mint végiggondolni mások észérveit.
Érdekes, a fórumozók lényegében ugyanazt próbálták elmagyarázni, amit az Ügyfélszolgálat írt unsure.gif

IDÉZET(cit1rom @ 2014-09-12 15:53) *
A kulcsszó az "együttműködés" lett volna.

Így van.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-09-12 15:53
Létrehozva: #-2030


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 240
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-12 14:56) *
"Nem mintha annyira élvezném a sz@rcséplést, csak hogy vége is legyen a dolognak.

Nem értem hogyan kellett volna ennél jobban egyeztetnem az eladóval
Gratulálok oldaluk működési elveihez!
Végül is Önök az eladókból élnek.
Üdvözlettel:"

Méltó befejezés, teljesen megfelel annak, amit vártam.
Ha nem úgy alakul, ahogy Ön elképzeli, akkor mindenki más rosszul értelmezi, sőt, eleve szándékosan rosszul áll a dolgokhoz.
Azt nem tudom, miért nem érti, mit kellett volna másképpen, hiszen én magam is többször próbáltam elmagyarázni, majd erre az ÜSZ levele is ráerősített.
A kulcsszó az "együttműködés" lett volna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-12 15:16
Létrehozva: #-2029


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 369
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-12 14:56) *
...
Gratulálok oldaluk működési elveihez!
Végül is Önök az eladókból élnek.
Üdvözlettel:"

Megpróbáltad és szerintem kár megsértődni, vagy megharagudni. De ezt tényleg így gondolom. Ez az az eset, amikor a harmadik fél kívülről alkot egy véleményt csak a látható tények alapján. Ezt annak, aki benne van a történetben sokszor nehéz elfogadni pontosan az érintettség miatt. Bizonyos szempontból ők átfogóbban mérlegelnek, mert minden oldalt megnéznek, de bennük nincs meg az üggyel kapcsolatos bosszúság, ami viszont objektívvé teszi őket.
Tényleg néha nehéz ezt elfogadni, de pár nap múlva, amikor már kicsit letisztultak a dolgok, és ha tényleg akarod, akkor meg tudod érteni őket is.smile.gif Hogy miért így döntöttek.
Mégis azt gondolom, hogy minden esetben meg kell próbálni, mert akár az is lehet, hogy az embernek igaza van. Ha viszont nem így történik, akkor az érveiket érdemes átgondolni és a későbbiekre érdemes levonni a tanulságot. Ez nagyon nehéz, de szerintem nem lehetetlen.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colibri02
hozzászólás 2014-09-12 14:56
Létrehozva: #-2028


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2013-06-20 14:48
Azonosító: 2 046 546



IDÉZET(zejopy @ 2014-09-10 22:49) *
Jól tetted! biggrin.gif Csatlakozom Effhez. Mi lett?

Nem mintha annyira élvezném a sz@rcséplést, csak hogy vége is legyen a dolognak. A vatera álláspontja a történetről miután elküldtem a lenti e-mail levelezés hiteles másolatát, valamint a függönyről készült fotókat:

"Köszönjük levelét!

A levelezést, és ezen keresztül az adásvétel történetét részletesen átvizsgáltuk.

Az e-mail váltás alapján megállapítható, hogy a felhasználó - az Ön által jelzett hibáról való tájékoztatást követően - kompromisszumképes megoldást javasolt Önnek a következő két opciót felkínálva:

- A termék visszaküldését követően saját költségén megjavítja vagy megjavíttatja a terméket
- Amennyiben Ön javíttatja meg, úgy a javítás költségét levásárolhatja az eladó termékei közül.

Megítélésünk szerint a két opció közül - ha nem talált az eladó termékei között az Ön számára megfelelőt - az első lehetőség megoldást jelentett volna a problémára.

Termékekkel kapcsolatos problémák, esetleges sérülések, előre nem látott, nem észlelt hiányosságok, sokszor a legnagyobb gondosság ellenére is keletkezhetnek, ezek - hacsak nem tömegesen fordulnak elő - nem feltétlenül jelentik a partner megbízhatatlanságát, hanyagságát vagy esetleges rosszhiszeműségét.

A felhasználó eddigi értékelései alapján kialakult összesítőprofilja sem indokolt semmilyen bizalmatlanságot az Ő korábbi ügyletei és a jelenlegi - termékkel kapcsolatos - probléma kontextusában.

Elmondható tehát, hogy az eladó mindent megtett annak érdekében, hogy eddigi reputációjához méltó, korrekt módon kezelje a kialakult helyzetet, olyan megoldást kínálva, amely tökéletesen orvosolja azt, így Önnek kára nem keletkezett volna.

Ön a két megoldás közül egyikkel sem élt, ehelyett egy harmadik - az eladó által nem felajánlott - lehetőséget indítványozott a vele való előzetes egyeztetés nélkül.

Ezt jelen helyzetben az eladónak nem volt kötelessége teljesíteni az alábbi három ok miatt:

- A termékre az eladó nem vállalt garanciát amely tény a terméklapon szerepeltetve volt
- Ennek ellenére felajánlotta a díjmentes javítást, amelyet Ön nem vett igénybe.
- Az Ön megoldási javaslatát előzetesen nem egyeztette az eladóval

Tekintettel a fentiekre, sajnos nem tudunk olyan állásfoglalást kialakítani, amely az Önnel szembeni értékelés eltávolítását indokolná.

Megértését, figyelmét köszönjük!"

Erről nekem csak ennyi volt a véleményem:

"Tisztelt Allegro Group Ügyfélszolgálat!

Döntésüket tudomásul vettem, bár nem mindenben értek egyet vele.
Nem értem hogyan kellett volna ennél jobban egyeztetnem az eladóval az általam alkalmazott megoldást, hiszen már legelső e-mailemben, amelyben a tapasztalt hibákról írtam, javasoltam neki ezt a megoldást, igaz, ő nem reagált rá, inkább javasolt két másik megoldást. "Korrektnek ítélném, ha legalább a függöny javíttatásának költségét visszatérítené számomra." írtam én augusztus 9.-én.
Az eladó utólag azt írta, hogy ő úgy gondolta, ő fogja megfizetni az árú vissza- és újra postázásának költségét, azt nem nekem kell, bár erre e-mailjeiben ajánlatot nem tett. Tehát utólag azt állítja, ő szívesen kifizetett volna 2 x 1 200 = 2 400.- Ft. postaköltséget, plusz még a javítással is foglalkozott volna, ugyanakkor a 3 000.- ft javítási költség megfizetésére nem volt hajlandó.
Az eladó igazoltan tudott az árú hibáiról, azokat mégis hibátlannak hirdette: "Kivéve valóban felül a vitrázsrésznél a függöny hátoldalán, amit néhány öltéssel helyrehozható, meg is csináltam volna, de épp elutazóban voltunk." írta ő szintén augusztus 9.-én.
Mindezt összegezve: Önök szerint korrekt eljárás, ha egy eladó hirdetésében szándékosan eltitkolja árúja hibáját, a vevőt megtéveszti, s miután ezt a vevő egy negatív értékelés formájában tényszerűen leírja, ő hitelrontó módon, nyilvánvaló, korábban általa is elismert tényeket tagadva negatív hangvételű értékelést ír a vevőről.
Gratulálok oldaluk működési elveihez!
Végül is Önök az eladókból élnek.
Üdvözlettel:"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-09-12 09:37
Létrehozva: #-2027


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 240
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-12 09:14) *
A teljes levelezést lejjebb bemásoltam, csakúgy mint a függönyről készült fényképeket, ennek ellenére lehet, hogy Ön egyiket sem látta (...).
Azzal, hogy az eladó ajánlatára azt írtam, hogy átgondolom, azt hiszem semmilyen választást, vagy ígéretet nem tettem.
Átgondolást követően úgy döntöttem, hogy én javíttatom meg a függönyöket, mert megrendült a bizalmam az eladóban. Ezután megkértem, hogy utalja át a javítás költségét, 3 000.- forintot. Ő erre nem volt hajlandó. Később arra hivatkozott, hogy ő inkább kifizette volna a függönyök visszaküldésének és újra postázásának költségét (bár erre vonatkozó ajánlatot konkrétan korábban nem tett) 2 x 1 200 = 2 400.- forintot, és dolgozott volna a függöny javításával.
Ezek a tények. Én már nem írok róla véleményt.

Mindent láttam, amit Ön megmutatott.
Az alapján, amit Ön mutatott, nekem továbbra is az a véleményem, hogy abbamaradt a kommunikáció, mert Ön átgondolta és eldöntötte, hogy legyen.
Az értékelést mindkét fél leadta, az eladó még a törlését sem kérte. Ő vállalta a következményeket. Ha ő kért volna véleményt, leírtam volna, ő miben hibázott. Lehet, hogy ő meg is értette volna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colibri02
hozzászólás 2014-09-12 09:14
Létrehozva: #-2026


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2013-06-20 14:48
Azonosító: 2 046 546



IDÉZET(cit1rom @ 2014-09-12 08:52) *
Elnézést, de én nem szeretnék igazságot tenni.
Annál is inkább, mert a függönyt én nem láttam, a teljes levelezést sem, nem is tartozik rám, szerintem a fórumra sem (de ez csak az én véleményem, ezt itt senki nem osztja).
Az Ön által leírtak alapján alkottam azt a véleményt, hogy kommunikációs hiányosságot látok éppen az Ön részéről.
Reklamáció előfordulhat, annak megoldása pedig kétoldalú kommunikációt igényel. Ez félúton abbamaradt az Ön hibájából, így sosem fogjuk megtudni, mi lett volna, ha az eladónak nem ígér együttműködést, aztán azt "bizalomvesztésre" hivatkozva mégis felrúgta, de erről sem tájékoztatta, csak utólag, akkor meg értékeléssel zsarolta. Nekem erről -ahogy már egyszer megfogalmaztam- nincs jó véleményem.
Ahogy arról sem, hogy az eladó nem tud a fórumbeli megnyilvánulásáról.

A teljes levelezést lejjebb bemásoltam, csakúgy mint a függönyről készült fényképeket, ennek ellenére lehet, hogy Ön egyiket sem látta (...).
Azzal, hogy az eladó ajánlatára azt írtam, hogy átgondolom, azt hiszem semmilyen választást, vagy ígéretet nem tettem.
Átgondolást követően úgy döntöttem, hogy én javíttatom meg a függönyöket, mert megrendült a bizalmam az eladóban. Ezután megkértem, hogy utalja át a javítás költségét, 3 000.- forintot. Ő erre nem volt hajlandó. Később arra hivatkozott, hogy ő inkább kifizette volna a függönyök visszaküldésének és újra postázásának költségét (bár erre vonatkozó ajánlatot konkrétan korábban nem tett) 2 x 1 200 = 2 400.- forintot, és dolgozott volna a függöny javításával.
Ezek a tények. Én már nem írok róla véleményt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-09-12 08:52
Létrehozva: #-2025


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 240
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-12 08:41) *
A teljes tényszerűség kedvéért ide linkelem a függöny anyagában található szakadások fényképei.

Elnézést, de én nem szeretnék igazságot tenni.
Annál is inkább, mert a függönyt én nem láttam, a teljes levelezést sem, nem is tartozik rám, szerintem a fórumra sem (de ez csak az én véleményem, ezt itt senki nem osztja).
Az Ön által leírtak alapján alkottam azt a véleményt, hogy kommunikációs hiányosságot látok éppen az Ön részéről.
Reklamáció előfordulhat, annak megoldása pedig kétoldalú kommunikációt igényel. Ez félúton abbamaradt az Ön hibájából, így sosem fogjuk megtudni, mi lett volna, ha az eladónak nem ígér együttműködést, aztán azt "bizalomvesztésre" hivatkozva mégis felrúgta, de erről sem tájékoztatta, csak utólag, akkor meg értékeléssel zsarolta. Nekem erről -ahogy már egyszer megfogalmaztam- nincs jó véleményem.
Ahogy arról sem, hogy az eladó nem tud a fórumbeli megnyilvánulásáról.

A hozzászólást -cit1rom- szerkesztette a következő időpontban: 2014-09-12 08:54
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colibri02
hozzászólás 2014-09-12 08:41
Létrehozva: #-2024


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2013-06-20 14:48
Azonosító: 2 046 546



IDÉZET(cit1rom @ 2014-09-11 16:24) *
Mindennek van másik oldala is.
Számomra a levelezésből az derült ki, hogy a vevő a csomag kibontásakor tapasztalta a hibákat, melyeket jelzett az eladónak, egyúttal azt is jelezve, hogy miképpen képzeli el a kárpótlást.
Az eladó nem hagyta válasz nélkül és megírta, hogy ő hogyan képzeli a probléma megoldását.
Ezt a vevő válaszában jóvá is hagyta, majd mégis eredeti elhatározásának megfelelően cselekedett, miközben az eladó még várta a döntését, hogy az általa felajánlott lehetőségek közül melyiket választja.
A levelezésben én nem látok olyat, hogy a visszaküldés költsége kit terhelt volna. Ezt talán meg kellett volna beszélni, mert így az értékelésbe beírva én is úgy látom, hogy ez egy ferdítés.
A panaszkezelésnek van egy menete, ami kétoldalú kommunikációt igényel. Ha az egyik fél máshogy cselekszik, mint ahogy a kommunikáció adott szakaszában megegyeztek, akkor vessen magára.
Nem tudom, az ÜSZ. hogyan fog dönteni. Lehet, hogy éppen törli az értékelést. A mérlegelés az ő dolguk. Én kívülállóként problémásnak ítélem meg azt az üzletfelet, aki látszólag együttműködik, csak legyen minden úgy, ahogy ő diktál.
Én az eladónak adott negatívat se nagyon értem. További kommunikációt hiányolok a vevő részéről ahelyett, hogy választást ígért, majd az eladót kész tények elé állította.

Köszönöm, hogy leírta a véleményét. Valóban álltalában minden dolognak legalább két oldala van. Én mégis úgy gondolom, hogy először és első sorban az eladó hibázott, amikor tökéletesnek hirdetett egy terméket, ami koránt sem volt az. Sőt későbbi levelezésből kiderült, hogy bizonyos hibáiról neki is tudomása volt. A teljes tényszerűség kedvéért ide linkelem a függöny anyagában található szakadások fényképeit, amiket kicsomagolást követően elküldtem az eladónak is. A szakadások méretének érzékeltetéséhez annyit, hogy a minta egy négyzetrácsa kb 8 milliméter. A munkahelyemre kértem a csomagot. Ahogy a dobozból kivettem és széthajtottam a függönyt, az iroda túlsó végében tőlem 5-6 méterre ülő kollégám megszólalt, hogy lyukas. Persze ettől még lehet, hogy az eladó figyelmét ezek a lyukak többszöri átnézés során is elkerülték (ezt ő írta).
[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/140912/K_p0268_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/140912/K_p0269_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/140912/K_p0270_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/140912/K_p0272_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/140912/K_p0273_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A függöny vitrázs részén lévő szakadásokról nem készítettem fotót.
Szóval az én kereskedői szemléletem szerint (ami sajnos ebben az országban tapasztalataim szerint nem túlságosan elterjedt) ha egy eladó hibázik (legyünk továbbra is jóhiszeműek) akkor neki kellene mindent megtennie, hogy a vevőt kárpótolja. És én úgy érzem nem kértem nagy dolgot.

A hozzászólást -Colibri02- szerkesztette a következő időpontban: 2014-09-12 08:43
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-09-11 16:24
Létrehozva: #-2023


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 240
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-11 09:00) *
Még nincs eredmény. 36 órán belül ígért választ az ÜSZ.

Mindennek van másik oldala is.
Számomra a levelezésből az derült ki, hogy a vevő a csomag kibontásakor tapasztalta a hibákat, melyeket jelzett az eladónak, egyúttal azt is jelezve, hogy miképpen képzeli el a kárpótlást.
Az eladó nem hagyta válasz nélkül és megírta, hogy ő hogyan képzeli a probléma megoldását.
Ezt a vevő válaszában jóvá is hagyta, majd mégis eredeti elhatározásának megfelelően cselekedett, miközben az eladó még várta a döntését, hogy az általa felajánlott lehetőségek közül melyiket választja.
A levelezésben én nem látok olyat, hogy a visszaküldés költsége kit terhelt volna. Ezt talán meg kellett volna beszélni, mert így az értékelésbe beírva én is úgy látom, hogy ez egy ferdítés.
A panaszkezelésnek van egy menete, ami kétoldalú kommunikációt igényel. Ha az egyik fél máshogy cselekszik, mint ahogy a kommunikáció adott szakaszában megegyeztek, akkor vessen magára.
Nem tudom, az ÜSZ. hogyan fog dönteni. Lehet, hogy éppen törli az értékelést. A mérlegelés az ő dolguk. Én kívülállóként problémásnak ítélem meg azt az üzletfelet, aki látszólag együttműködik, csak legyen minden úgy, ahogy ő diktál.
Én az eladónak adott negatívat se nagyon értem. További kommunikációt hiányolok a vevő részéről ahelyett, hogy választást ígért, majd az eladót kész tények elé állította.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colibri02
hozzászólás 2014-09-11 09:00
Létrehozva: #-2022


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2013-06-20 14:48
Azonosító: 2 046 546



Még nincs eredmény. 36 órán belül ígért választ az ÜSZ. Igazából az háborít fel, hogy az általam tett értékelésre adott válaszában tagad mindent, ott már szerinte szakadásokról sem volt szó, de ugyanakkor azt írja, hogy hajlott a kompromisszumra. No de miben, ha szerinte semmi gond nem volt. És még én vagyok a qrva.
Ide másolom az e-mail levelezésünket az érdekesség kedvéért (neveket, címeket törlöm természetesen):
"Kedves ...,

a postaktg. csomagként 1200 Ft lesz, tehát vételárral együtt összesen 25200 Ft-ot kérnék utalni a következő OTP-s számlaszámra:
Az utalás megérkezése után azonnal küldöm a függönyöket a megadott címre:
Köszönettel várom válaszát:

Kedves ...!

Az átutalást elindítottam a mellékeltek szerint.
Kérem tájékoztasson arról, hogy megvásárolt függönyöket milyen módon lehet tisztítani! Ahová szántuk őket, ott jelenleg is régi klöpli függönyök vannak, de sajnos már olyan rossz állapotban, hogy legutóbb is egy kelme restaurátorral sikerült csak kitisztíttatni, és kicsit kijavíttatni őket. Az idő és az UV sugárzás sajnos megette őket.

Üdv!

Kedves ...,

az utalás megérkezett, délelőtt postára adom a csomagot. A tisztítása a függönyöknek általános, otthoni módon történhet kézzel, vagy kímélő programon akár mosógéppel is, illetőleg tisztítóba is adható. Nem kényes az anyaga.

Üdvözlettel:

Kedves ...!

Megkaptam a függönyöket, de a kicsomagolásuk csalódást tartogatott a számomra. Ugyanis a stabil szerkezetűnek és hibátlannak hirdetett négy függönyből a gyors átnézést követően hármat anyagában szakadtnak lyukasnak találtam. És itt most nem a vitrázs részen, vagy kevésbé feltűnő helyen található szakadásokra gondolok. Kérem tájékoztasson arról, hogy milyen módon kíván kártalanítani ezen tévedéséért. Korrektnek ítélném, ha legalább a függöny javíttatásának költségét visszatérítené számomra.
Üdvözlettel:

Kedves ...,

Sajnálattal olvastam sorait. Én sem az áru aukcióra bocsátásánál, sem most, a csomagolásnál nem találtam rajtuk szakadásokat, lyukakat (pedig átnéztem mindkét alkalommal, hiszen igyekszem a termékleírásokban mindent feltüntetni). Kivéve valóban felül a vitrázsrésznél a függöny hátoldalán, amit néhány öltéssel helyrehozható, meg is csináltam volna, de épp elutazóban voltunk.
Azt tudom felajánlani, hogy ha visszaküldi a függönyt megjavítom Önnek, illetőleg ha megjavíttatja, a javítás költségeit levásárolhatja áruim közül.

Üdvözlettel:

A függönyök alaposabb átnézése során a mellékelt képeken látható kisebb-nagyobb szakadásokat találtam. Sajnálom, hogy ezek elkerülték a figyelmét. Hogy az ajánlatai közül melyiket válasszam, még átgondolom.

Kedves ...!

Tegnapra sikerült megjavíttatnom a függönyöket, ami 3 000.- forintomba került (az utánajárás költségei és az esztétikai károk felett szemet hunyok). Mivel termékei között nem találtam olyat, amire szükségem lenne, ezért kérem a fenti összeget szíveskedjen átutalni bankszámlára. Ellenkező esetben sajnos kénytelen leszek a vásárlással kapcsolatos tényeket értékelésként leírni.

Üdvözlettel:
Kedves ...,

Az ügylet rendezésére a következőket ajánlottam fel előző levelemben:
"Azt tudom felajánlani, hogy ha visszaküldi a függönyt megjavítom Önnek, illetőleg ha megjavíttatja, a javítás költségeit levásárolhatja áruim közül."

Ingyen és bérmentve megjavítottam volna Önnek, amennyiben visszaküldi. Miután 10 éve restauráljuk is a függönyöket, nem lett volna probléma megoldani. Néhány öltéssel rendbe lehetett tenni a fellelt apró hibákat, amit a javítás nem nagy ára is mutat.
Felesleges volt tehát fáradnia az utánajárással, ráadásul, ha a javítás után még esztétikai károk is keletkeztek, akkor a javítást nem hozzáértő csinálta.

Azt válaszolta, hogy még átgondolja, azóta is vártam döntését. Arról nem volt szó, hogy a javítás költségeit majd én állom. A kompromisszumkészség megvolt részemről, sajnálom, ha nem tudott vele élni.

Amennyiben Ön szerint mindez nem így volt, kérem, tegye meg értékelését, én is meg fogom tenni az enyémet.

Igazán sajnálom, hogy nem látja a valódi értékét ennek az igazán ritka és szép együttesnek.

Üdv.
Kedves Krisztina!

Válaszával kapcsolatban annyi észrevételem lenne, hogy volt szó arról a lehetőségről, hogy megtéríti a javítás költségét, mert én legelső e-mailemben is ezt kértem Öntől. Valamint szerintem a 3-4 cm.-es foszlott szakadás a csipke anyagában (az elküldött fotón látható, 5 négyzetrács hosszú szakadásról beszélek) szerintem nem egy apró hiba, ami pár öltéssel orvosolható. Sajnálom, hogy a tévedését követően a makulátlan hírneve önnek nem ért meg 3.000.- Ft.-ot.

További sikeres Vaterázást kívánok!"

Furcsa, hogy több mint ezer eladást követően egyedül én adtam negatív értékelést, de lehet, hogy csak én voltam peches vele. Annál inkább nem értem, hogy ezen hiba korrigálása miért nem ért meg neki 3 000.- ft.-ot, főleg ha olyan kiváló kereskedő amilyennek mondja magát.
No mindegy. Nekem mindenesetre nagy csalódás volt ez a vásárlás, főleg azért mert egy makulátlan értékelésű eladóval kötöttem üzletet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-10 23:15
Létrehozva: #-2021


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 369
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(svejku @ 2014-09-10 22:59) *
Nagyon nehéz eset, minőségi kifogás probléma, az ÜSZ nem igazán tudja/akarja megítélni, ráadásul ugye pozitív értékelést adott, és nincs benne súlyosan sértő, vagy trágár szöveg, tehát szerintem maradni fog. sad.gif

De semmi gond, ha bejön még 2-3 pozitív, akkor ezt már senki sem fogja olvasni. smile.gif

Azért lehet esetleg sikeres a dolog, mert az eladó elismerte, hogy volt hiba, csak nem tartotta fontosnak a terméklapon megjelentetni ezt az infót. Amúgy valóban lejjebb fog menni.smile.gif

IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-10 12:01) *
... (a vitrázsrészen lévő szakadásokról ő is azt írta, hogy látta őket, de nem volt ideje kijavítani, azonban a hirdetésében sem tért ki rájuk). ...


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-09-10 22:59
Létrehozva: #-2020


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 943
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(zejopy @ 2014-09-10 22:49) *
Jól tetted! biggrin.gif Csatlakozom Effhez. Mi lett?

Nagyon nehéz eset, minőségi kifogás probléma, az ÜSZ nem igazán tudja/akarja megítélni, ráadásul ugye pozitív értékelést adott, és nincs benne súlyosan sértő, vagy trágár szöveg, tehát szerintem maradni fog. sad.gif

De semmi gond, ha bejön még 2-3 pozitív, akkor ezt már senki sem fogja olvasni. smile.gif

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2014-09-10 23:00
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1326 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-10-01 01:56