IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1361 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
Iboly612
hozzászólás Tegnap, 21:47
Létrehozva: #-2039


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-10-12 02:38
Azonosító: 1 851 754



IDÉZET(zejopy @ 2017-05-28 21:07) *
Igen, sajnos ez előfordul néha. De én már jártam fordítva is. Tévedtem - igaz kompenzáltam is - és tökéletes értékelést kaptam. Azt hiszem a nagy számok törvénye alapján van kiegyenlítődés. Viszont a két felhasználót bemutathatnád nekünk, biztosan páran tiltóra tennénk.smile.gif



1rbhol és manett07 felhasználókról van szó. Ez egy házaspár.
Az esetet részletesen is leírom. Először manett07 licitált nálunk egy könyvre. Később érkezett 1rbhol-tól licit a bélyegekre és egy másik könyvre!
Először manett07 nyerte meg licittel a könyvét. No őt hiába kerestük, egy e-mailre sem reagált! Egy idő múlva 1rbhol megnyerte a bélyegeket. Ö egyszer jelentkezett, hogy manett07 a felesége és az ő általa megnyert könyvet is ő fogja átvenni, azután hogy a még (1rbhol) általa licitált másik könyv lejár. A másik általa licitált könyvet viszont villámáron megvették. Ekkor újra írtam neki e-mailt többet is, hogy jöjjön a termékekért, mivel személyes átvételt kért első jelentkezésénél. Egyszer sem reagált!! Telefonon hívtam fel, akkor azt mondta, hogy licitált nálam még könyvre azt várja, hogy lejárjon. Erről a könyvről kiderült, hogy nem én árulom. Megadott egy időpontot mikor jön a termékekért. Ezt lemondta új időpontot adott. Nem gond el lett fogadva. A termékeket a megbeszélt időben átadtam neki, ott fizetett. Én leértékeltem mindkettőjüket pozitívra. Ő nem egyszerre, de szintén leértékelt engem mindkétszer pozitívra. Csakhogy kiderült, amint írtam, hogy a részletes értékelésben mindent alaposan lehúzott mind a két alkalommal. Ez számomra érthetetlen.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás Tegnap, 21:21
Létrehozva: #-2038


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 187
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 09:57) *
...

Azt hiszem ezek következtében immár sokadjára elmegy a kedvem a Vaterázástól és ha a mostani meghirdetett termékeim kifutnak akkor egy ideig megint nem fogok itt hirdetni.

érdekes, még a regisztrációs időm sem valós ami itt feltüntetésre került

Tisztelt Iboly612!

Megértem a leírtakat, de ez ebben a formában egy nem létező probléma - illetve kissé talán túlreagálja a történteket.
Legyen kedves rápillantani erre az oldalra: http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=3512162
Mit lát? Én négy aranycsillagokból álló sort látok. Ez kifogástalan. Van akkor jelentősége egy-egy rosszindulatú csillagozásnak? Nincs.
Javaslom, ennek megfelelően kezelje ön is.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás Tegnap, 21:07
Létrehozva: #-2037


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 790
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 20:23) *
Ma megjött a felesége nevében a másik értékelés is! A feleség felhasználó neve alatt, egy teljesen új könyvet vettek meg! Ugyanakkor vette át, mint a bélyegeket. No most az újszerű könyvnél (amit egyszer sem olvastunk el és olyan állapotban volt, mint egy új bolti) is pozitív értékelést adott és szépet írt az értékelésben, majd a részletesben 2-3 ra értékelt mindent a szállítás csomagolást is, amikor a könyvet kézbe vette, megnézte, úgy vette át!!!! Most meg mindent nagyjából leszarozott. Ha jól látom szerintem még azt is bejelölte, hogy a termék nem felelt meg a leírásnak. Megüt a guta. Most tettem mindkettőt tiltólistára magamnál.

Igen, sajnos ez előfordul néha. De én már jártam fordítva is. Tévedtem - igaz kompenzáltam is - és tökéletes értékelést kaptam. Azt hiszem a nagy számok törvénye alapján van kiegyenlítődés. Viszont a két felhasználót bemutathatnád nekünk, biztosan páran tiltóra tennénk.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: Tegnap, 21:07


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iboly612
hozzászólás Tegnap, 20:23
Létrehozva: #-2036


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-10-12 02:38
Azonosító: 1 851 754



IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 11:04) *
Ha licitálással nyer meg valamit a vevő, ott nem kell megjelölnie, hogy milyen formában fogja átvenni a terméket. Ez a drága 1-Ft ért nyert bélyegeket licitálással és utána e-mailben kérte a személyes átvételt. Ezek után nem tetszett neki a szállítás és csomagolás.


Ma megjött a felesége nevében a másik értékelés is! A feleség felhasználó neve alatt, egy teljesen új könyvet vettek meg! Ugyanakkor vette át, mint a bélyegeket. No most az újszerű könyvnél (amit egyszer sem olvastunk el és olyan állapotban volt, mint egy új bolti) is pozitív értékelést adott és szépet írt az értékelésben, majd a részletesben 2-3 ra értékelt mindent a szállítás csomagolást is, amikor a könyvet kézbe vette, megnézte, úgy vette át!!!! Most meg mindent nagyjából leszarozott. Ha jól látom szerintem még azt is bejelölte, hogy a termék nem felelt meg a leírásnak. Megüt a guta. Most tettem mindkettőt tiltólistára magamnál.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iboly612
hozzászólás Tegnap, 11:04
Létrehozva: #-2035


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-10-12 02:38
Azonosító: 1 851 754



IDÉZET(zejopy @ 2017-05-28 10:50) *
Igen, ebben van valami, pedig ha az eset teljesen egyértelműen van dokumentálva, akkor az ÜSZ törli a valótlan értékelést. A másik lehetőség, hogy kivárja az eladó a 60 napot és utána értékel. Amennyiben elment a cucc, nem baj, ha automatikusan felszámolja a Vatera a jutalékot. A vevő értékelési joga 60 nap után megszűnik. Én egyébként mindig kivárom, hogy a vevő értékeljen először.
Szóval több lehetőség is van arra, hogy ezt a dolgot enyhítsük.
Nem vagy köteles pozitívat adni abban az esetben, ha komoly problémák voltak az átadással. Én már negatív értékelést is adtam, amikor fizetett a vevő. Gond van a TJF státuszú felhasználóval is, és mindegyikkel, de az is elmondható, hogy nincs gond velük. Attól függ, milyen embert fogunk ki.
És igen, vásárolhat még regisztráció nélkül is a kizárt felhasználó, de pont ők azok, akik bosszúértékeléssel nem tudnak bezavarni.
El sem kellett volna küldened az árut abban az esetben, ha ez a terméklapon, vagy a fizetési feltételekben meg van említve. Az eladó legnagyobb védelme a jól megírt terméklap és a pontos fizetési és szállítási feltételek.
A részletes értékelést már nagyon sokszor megbeszéltük itt minden oldalról megvilágítva. A végeredmény: ez van, el kell fogadnunk, amúgy sem annyira szörnyű, mint amennyire (mi) a maximalista eladók látják. Van aki magasról tesz rá.
Kizárt, hogy személyes átvételnél lehúzzák a postázást, mert ha a vásárláskor személyes átvételt jelöl meg a vevő, akkor a negyedik részletes inaktív.
Kicsit sötétebben látod a helyzetet a valóságosnál, ez néha előfordul, ha az ember nehezebb vevőket fog ki, de majd elmúlik.smile.gif
A fórumon a fórumregisztráció idejét látod, ami általában nem azonos a piactéri regisztrációval.


Ha licitálással nyer meg valamit a vevő, ott nem kell megjelölnie, hogy milyen formában fogja átvenni a terméket. Ez a drága 1-Ft ért nyert bélyegeket licitálással és utána e-mailben kérte a személyes átvételt. Ezek után nem tetszett neki a szállítás és csomagolás.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás Tegnap, 10:50
Létrehozva: #-2034


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 790
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 09:57) *
Tisztelt Fórumozók!

Egyre inkább azt tapasztalom, hogy az eladók nem mernek negatív értékelést adni egy minősíthetetlen vásárlónak sem, mert tartanak tőle, hogy bosszúból ők is negatívot kapnak. Így a szép értékelési rendszer teljesen hamis képet mutat! Ráadásul a rendszer teljes mértékben a vásárlót védi. Miért nem adhat pl. az eladó részletes értékelést a vevőről?

Igen, ebben van valami, pedig ha az eset teljesen egyértelműen van dokumentálva, akkor az ÜSZ törli a valótlan értékelést. A másik lehetőség, hogy kivárja az eladó a 60 napot és utána értékel. Amennyiben elment a cucc, nem baj, ha automatikusan felszámolja a Vatera a jutalékot. A vevő értékelési joga 60 nap után megszűnik. Én egyébként mindig kivárom, hogy a vevő értékeljen először.
Szóval több lehetőség is van arra, hogy ezt a dolgot enyhítsük.

IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 09:57) *
Megjegyzem a legnagyobb jóindulat és gondosság mellett is nagyon sok bosszúságot tudnak okozni a vevők. Mivel az árut kifizeti és átveszi én mint eladó pozitív értékelést adok. De hogy e mögött mi húzódik meg arra senki nem kíváncsi. A gond egyébként legtöbbször a nem teljes jogú felhasználókkal van, akik csak vásárolnak és ha összeszednek pár negatívot akkor új név alatt visszajönnek a rendszerbe.

Nem vagy köteles pozitívat adni abban az esetben, ha komoly problémák voltak az átadással. Én már negatív értékelést is adtam, amikor fizetett a vevő. Gond van a TJF státuszú felhasználóval is, és mindegyikkel, de az is elmondható, hogy nincs gond velük. Attól függ, milyen embert fogunk ki.
És igen, vásárolhat még regisztráció nélkül is a kizárt felhasználó, de pont ők azok, akik bosszúértékeléssel nem tudnak bezavarni.

IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 09:57) *
Legutóbb azért kaptam semleges értékelést egy vevőtől, mert udvariasan szóvá mertem tenni, hogy a megadott fizetési feltételeknek megfelelően fizessen, mert egyébként a bank jelentős összeget levon tőlem. Erre megsértődött, diktátumként közölte, hogy ő csak úgy tud fizetni. Jó legyen, az ember benyeli a veszteséget, az árut épen, jól csomagolva elküldi neki, de semleges értékelést kapok, mert egyáltalán szólni mertem, hogy nem a megadott feltételeknek megfelelően fizet.

El sem kellett volna küldened az árut abban az esetben, ha ez a terméklapon, vagy a fizetési feltételekben meg van említve. Az eladó legnagyobb védelme a jól megírt terméklap és a pontos fizetési és szállítási feltételek.

IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 09:57) *
A részletes értékelés meg egyszerűen vicc. Azt sem tudom, hogy kiktől kapok rajta valamilyen problémára utaló értékelést, akkor honnan a fenéből tudjam, hogy nekem, mit kéne javítanom? Ez nem a fejlődést segíti, hanem egy zsarolási lehetőség a vevő kezében. Egy régebbi eladásnál a vevő választotta meg mikor jön a termékért, nem jött el!!!, azt hazudta, hogy csak késett, majd bejelentette, hogy a terméket most már én vigyem el neki oda ahova ő akarja és akkor amikor ő mondja. Azt mondtam ezt nem. Mikor nagy nehezen fizetett és postán elküldtem neki a terméket, észrevettem, hogy a részletes értékelésnél feltűnt minden lehetőségnél egy negatívum. Szuper. Most pár napja kiszúrtam, hogy egy személyes átvételt követően a vevő, akire 10 e-mailt kellett írni, hogy jöjjön már el a termékért, kellemes pozitív értékelést adott, de a részletesben pl. stikába bejelölte a rossz csomagolást és szállítást. Személyes átvételnél!!! Plusz még két egyéb indokot másik elégedetlenségi lehetőségnél. Nagyon jó. Valószínű az volt a problémája, hogy sokszor kerestem, mivel összesen kétszer reagált a megkeresésekre 3 hét alatt!

A részletes értékelést már nagyon sokszor megbeszéltük itt minden oldalról megvilágítva. A végeredmény: ez van, el kell fogadnunk, amúgy sem annyira szörnyű, mint amennyire (mi) a maximalista eladók látják. Van aki magasról tesz rá.
Kizárt, hogy személyes átvételnél lehúzzák a postázást, mert ha a vásárláskor személyes átvételt jelöl meg a vevő, akkor a negyedik részletes inaktív.


IDÉZET(Iboly612 @ 2017-05-28 09:57) *
Azt hiszem ezek következtében immár sokadjára elmegy a kedvem a Vaterázástól és ha a mostani meghirdetett termékeim kifutnak akkor egy ideig megint nem fogok itt hirdetni.

érdekes, még a regisztrációs időm sem valós ami itt feltüntetésre került

Kicsit sötétebben látod a helyzetet a valóságosnál, ez néha előfordul, ha az ember nehezebb vevőket fog ki, de majd elmúlik.smile.gif
A fórumon a fórumregisztráció idejét látod, ami általában nem azonos a piactéri regisztrációval.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iboly612
hozzászólás Tegnap, 09:57
Létrehozva: #-2033


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-10-12 02:38
Azonosító: 1 851 754



Tisztelt Fórumozók!

Egyre inkább azt tapasztalom, hogy az eladók nem mernek negatív értékelést adni egy minősíthetetlen vásárlónak sem, mert tartanak tőle, hogy bosszúból ők is negatívot kapnak. Így a szép értékelési rendszer teljesen hamis képet mutat! Ráadásul a rendszer teljes mértékben a vásárlót védi. Miért nem adhat pl. az eladó részletes értékelést a vevőről?

Megjegyzem a legnagyobb jóindulat és gondosság mellett is nagyon sok bosszúságot tudnak okozni a vevők. Mivel az árut kifizeti és átveszi én mint eladó pozitív értékelést adok. De hogy e mögött mi húzódik meg arra senki nem kíváncsi. A gond egyébként legtöbbször a nem teljes jogú felhasználókkal van, akik csak vásárolnak és ha összeszednek pár negatívot akkor új név alatt visszajönnek a rendszerbe.

Legutóbb azért kaptam semleges értékelést egy vevőtől, mert udvariasan szóvá mertem tenni, hogy a megadott fizetési feltételeknek megfelelően fizessen, mert egyébként a bank jelentős összeget levon tőlem. Erre megsértődött, diktátumként közölte, hogy ő csak úgy tud fizetni. Jó legyen, az ember benyeli a veszteséget, az árut épen, jól csomagolva elküldi neki, de semleges értékelést kapok, mert egyáltalán szólni mertem, hogy nem a megadott feltételeknek megfelelően fizet.

A részletes értékelés meg egyszerűen vicc. Azt sem tudom, hogy kiktől kapok rajta valamilyen problémára utaló értékelést, akkor honnan a fenéből tudjam, hogy nekem, mit kéne javítanom? Ez nem a fejlődést segíti, hanem egy zsarolási lehetőség a vevő kezében. Egy régebbi eladásnál a vevő választotta meg mikor jön a termékért, nem jött el!!!, azt hazudta, hogy csak késett, majd bejelentette, hogy a terméket most már én vigyem el neki oda ahova ő akarja és akkor amikor ő mondja. Azt mondtam ezt nem. Mikor nagy nehezen fizetett és postán elküldtem neki a terméket, észrevettem, hogy a részletes értékelésnél feltűnt minden lehetőségnél egy negatívum. Szuper. Most pár napja kiszúrtam, hogy egy személyes átvételt követően a vevő, akire 10 e-mailt kellett írni, hogy jöjjön már el a termékért, kellemes pozitív értékelést adott, de a részletesben pl. stikába bejelölte a rossz csomagolást és szállítást. Személyes átvételnél!!! Plusz még két egyéb indokot másik elégedetlenségi lehetőségnél. Nagyon jó. Valószínű az volt a problémája, hogy sokszor kerestem, mivel összesen kétszer reagált a megkeresésekre 3 hét alatt!

Azt hiszem ezek következtében immár sokadjára elmegy a kedvem a Vaterázástól és ha a mostani meghirdetett termékeim kifutnak akkor egy ideig megint nem fogok itt hirdetni.

érdekes, még a regisztrációs időm sem valós ami itt feltüntetésre került

A hozzászólást -Iboly612- szerkesztette a következő időpontban: Tegnap, 10:02
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-05-20 18:57
Létrehozva: #-2032


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 790
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2017-05-20 08:44) *
.
Kedves zejopy!

Ez biztonsági kérdés, érdemben sajnos nem reagálhatok smile.gif

Tudom.smile.gif De be kell látnia, hogy igazán jó ötlet volt részemről.biggrin.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-05-20 08:44
Létrehozva: #-2031


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 187
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Ampermix @ 2017-05-19 20:36) *
Egyre több terméklapon olvasom hogy minimális rendelési érték X Ft. Tehát lehet. Én meg tudom őket érteni csak gondoltam rákérdezek.

Ez mennyiben volt fejlesztési javaslat? Legyen kedves a hozzászólásait a fórum szabályzatában foglaltak szerint a témának megfelelő topikban elhelyezni!
Minimális rendelési érték meghatározására nincs lehetőség. Ha ilyen jellegű szabálytalanságot észlel, akkor a terméklapos linken tudja jelezni a moderáció részére.

IDÉZET(zejopy @ 2017-05-19 20:47) *
Attól, hogy valaki kiírja, nem szabályos.

Kedves Benz! Akkor ezzel kapcsolatosan lenne egy fejlesztési javaslatom, ha nem lenne már, vagy a post után nem jutott volna eszébe. Azt kábé tudom, hogy a levelezésben hogyan működik a szabálytalan tartalom kiszűrése. Javasolnék a termékleírásra is ilyet, vagy ha már van (amit gyanítok), akkor bővítsék a paramétereket. icon_pirat_vat.gif

Kedves zejopy!

Ez biztonsági kérdés, érdemben sajnos nem reagálhatok smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-05-19 20:47
Létrehozva: #-2030


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 790
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Ampermix @ 2017-05-19 20:36) *
Egyre több terméklapon olvasom hogy minimális rendelési érték X Ft. Tehát lehet. Én meg tudom őket érteni csak gondoltam rákérdezek.

Attól, hogy valaki kiírja, nem szabályos.

Kedves Benz! Akkor ezzel kapcsolatosan lenne egy fejlesztési javaslatom, ha nem lenne már, vagy a post után nem jutott volna eszébe. Azt kábé tudom, hogy a levelezésben hogyan működik a szabálytalan tartalom kiszűrése. Javasolnék a termékleírásra is ilyet, vagy ha már van (amit gyanítok), akkor bővítsék a paramétereket. icon_pirat_vat.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ampermix
hozzászólás 2017-05-19 20:36
Létrehozva: #-2029


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2012-02-05 23:06
Azonosító: 1 627 397



Egyre több terméklapon olvasom hogy minimális rendelési érték X Ft. Tehát lehet. Én meg tudom őket érteni csak gondoltam rákérdezek.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás 2017-05-01 08:57
Létrehozva: #-2028


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 36
Regisztrált: 2017-04-11 21:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(jp_keller @ 2017-05-01 08:10) *
Egy vásárlóm ezt az emailt küldte nekem:

"Kissé ultimátum szerű levelet írt nekem.Most olvassa az én feltételemet.
Van valakinek valami ötlete, hogy mit írjak neki azon kívül, hogy kinek írjon ilyeneket?

Először is kíváncsi lennék arra, mi bosszantotta fel ennyire.
Nem írnék neki semmi olyasmit, hogy kinek írjon ilyeneket, még ha gondolnám sem. Azt kihagyva nagyon higgadtan írnám meg röviden, hogy milyen lehetőségei vannak.
Nem lehet, hogy az első levélben elsoroltad az összes szankciót, ami vár rá, ha nem tesz úgy, ahogy kéred?
Az aukcióban (ha nem tévedek) le van írva, hogy átadás a lakásodon. Ehhez kell alkalmazkodnia. Nem tudom, mit írtál még neki, de láthatóan az bosszantotta fel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jp_keller
hozzászólás 2017-05-01 08:10
Létrehozva: #-2027


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-11-01 20:02
Azonosító: 36 759



Egy vásárlóm ezt az emailt küldte nekem:

"Kissé ultimátum szerű levelet írt nekem.Most olvassa az én feltételemet.Az általam meghatározott időpontban tudja átadni nekem személyesen a CD lemezt Újpesten.Amennyiben nem felel meg önnek az időpont amit adok nem megyek a lemezért és negatív értékelést adok,valamint negatív értékelést adok akkor is ha csak egy árnyalat karc vagy ujjlenyomat van a lemezen.A lemezért 2017 Május 3.napján tudok menni délelőtt 11 órára a metró végállomás érkezési oldalára."

Van valakinek valami ötlete, hogy mit írjak neki azon kívül, hogy kinek írjon ilyeneket?

Köszönöm a tippeket előre is.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-04-19 22:17
Létrehozva: #-2026


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 790
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(MPnumizm @ 2017-04-19 18:16) *
Üdv!

A problémák megelőzése érdekében a kiküldött email-jeiteket kapásból-, a bejövő email-jeiteket pedig továbbküldésként küldjétek el az alábbi címre is:
biztonsag kukac vatera pont hu

A rendszer azonosító visszajelzését az email-ről pedig őrizzétek meg!

Későbbi viták esetén így az egész visszakövethető lesz az ÜSZ számára, és így a nem kiérdemelt negatívokat is törölni tudják!

smile.gif

A vaterás e-mail címet kiírhatod: biztonsag@vatera.hu smile.gif Ha nem írhatnád ki, akkor egy ilyen e-mail cím megadással nem játszanád ki a rendszert, a felelős embert pedig végképp nem. Ugyanez a módszer nem működik a terméklapos levelezésben sem.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MPnumizm
hozzászólás 2017-04-19 18:16
Létrehozva: #-2025


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2016-09-16 00:11
Azonosító: 2 386 293



Üdv!

A problémák megelőzése érdekében a kiküldött email-jeiteket kapásból-, a bejövő email-jeiteket pedig továbbküldésként küldjétek el az alábbi címre is:
biztonsag kukac vatera pont hu

A rendszer azonosító visszajelzését az email-ről pedig őrizzétek meg!

Későbbi viták esetén így az egész visszakövethető lesz az ÜSZ számára, és így a nem kiérdemelt negatívokat is törölni tudják!

smile.gif

A hozzászólást -MPnumizm- szerkesztette a következő időpontban: 2017-04-19 18:19
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-04-12 22:02
Létrehozva: #-2024


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 790
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zoc710 @ 2017-04-11 10:45) *
Az ÜSZ nem törli a negatívokat, mert nem tudom bizonyítani, hogy nem igaz amit ír. ...

Igen, sajnos ez erősen benne volt. Mindenképpen adj negatívot te is, mert ez az adásvétel ennyit ért. A kedved ne menjen el. Majd lejjebb mennek a pirosak és lassan elhalványul a dolog. A vásárló (amennyiben egyáltalán megnézi az értékeléseket) mérlegel és értelmez. Amelyik nem, az meg jobb, ha nem is vásárol.
Szóval fel a fejjel.smile.gif

IDÉZET(timcsike77_2008 @ 2017-04-11 20:11) *
Ami biztos, hogy a személyes átvételt megszüntetem, pont azért mert nincs írásos bizonyíték , ez 100%, mert nem tudom ilyen esetben megvédeni magam.

Ez nem biztos, hogy praktikus ötlet. A személyes átvétel mindig bonyolultabb, mint a postázás, én sem szeretem. Viszont a hiánya bizalmatlanságot szül.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2017-04-12 10:43
Létrehozva: #-2023


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 107
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(timcsike77_2008 @ 2017-04-11 19:08) *
Pl: ilyesmikben gondolkodom.
Általában mindenkit az izgat, hogy mennyit tudunk/tudok engedni az árból.
De olyan kérdést mostanában nem kapok , hogy figyelj nem jól látszik fényképezd újra, vagy biztos, hogy annyi az ujjhossz ( igen ember vagyok , hibázhatok )
Szóval ilyesmit, hogy olyan kifogást, indoklást, erre való hivatkozást, hogy nem jól látszik a képen nem fogok reklamációként elfogadni.
De ez még nagyon képlékeny.

Szia smile.gif Az értékelése : nem megfelelő szakadt csomagolásban érkezett, nem tudod bizonyítani hogy nem, két hatalmas erős nejlon zsák, folpak, rengeteg ragasztó szalag az én költségem, büdös volt, hát lehet nekem az ő szaga büdös bizonyíthatatlan, még a becsomagolt bizsuk is büdösek smile.gif több ezer forintos kárát könnyen vitathatom a posta költség került 50 kiló 4120.- , de ez nem elég ahhoz , hogy a negatívját töröljék, van olyan felhasználó aki gondoskodik róla, hogy legyen elég pozitívja, szóval paranoiás is lehetsz amelyik ebben éli ki magát, hogy 1.- licitál aztán negatívot ad, vagy vesz valamit hogy kötekedhessen elég sivár lélek lehet, de a Vatera mégsem arra lenne, hogy a hétköznapi bosszúságait idegeneken vezesse le. Nekem is azt írták adjak én is negatívot. Ezt meg is teszem, de a rossz érzés a feleslegesen megírt levelek, a bosszúság megmarad.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
timcsike77_2008
hozzászólás 2017-04-11 20:32
Létrehozva: #-2022


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2011-01-09 15:18
Azonosító: 1 419 369



IDÉZET(cit1rom @ 2017-04-11 20:13) *
Ezt nem értem. Mire gyűjtöd a bizonyítékot?


Bocsánat, lehet rosszul fogalmaztam.
Szóval a levelezésekben mindennek nyoma van. És az esetleges bosszú értékeléseket lehet töröltetni.
Nem gyűjtök bizonyítékot ez így ebben a formában nem igaz, de vitás ügyekben , sokkal fontosabb az írás.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2017-04-11 20:13
Létrehozva: #-2021


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 439
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(timcsike77_2008 @ 2017-04-11 20:11) *
Persze!
Ezért is írtam , hogy minden nagyon képlékeny. good2.gif
Ami biztos, hogy a személyes átvételt megszüntetem, pont azért mert nincs írásos bizonyíték , ez 100%, mert nem tudom ilyen esetben megvédeni magam.

Ezt nem értem. Mire gyűjtöd a bizonyítékot?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
timcsike77_2008
hozzászólás 2017-04-11 20:11
Létrehozva: #-2020


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2011-01-09 15:18
Azonosító: 1 419 369



IDÉZET(cit1rom @ 2017-04-11 19:36) *
A vállalkozók kezét megköti a fogyasztóvédelmi törvény.


Persze!
Ezért is írtam , hogy minden nagyon képlékeny. good2.gif
Ami biztos, hogy a személyes átvételt megszüntetem, pont azért mert nincs írásos bizonyíték , ez 100%, mert nem tudom ilyen esetben megvédeni magam.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

1361 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-05-29 02:16