IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1355 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2017-01-16 06:44
Létrehozva: #-239


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 472
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-15 22:50) *
2 napja ütötte le a második terméket, de azóta se kapok semmi választ tőle.

Akkor szerintem még várj egy kicsit a negatívval.smile.gif De tedd tiltóra, ahogy Aramir mondta. Akkor már nem fog többet vásárolni.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-15 22:50
Létrehozva: #-238


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 19
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-15 20:07) *
Sok esetben tényleg nincs értelme a semlegesnek. Mikor volt a második vásárlás?
Azért, mert eleve alárendelt helyzetből indul. Nem érzed? Ha kicsesznek vele, akkor még egy semlegest, negatívot sem adhat. A rossz csomagolásban érkezik a cucc, vagy modortalan vele az eladó (hiszen kezdő, megteheti vele), még a részletes értékelést sem ronthatja le. Hol jogos ez? Abból indulsz ki, hogy az eladó a jó fej, a vevő lehet tróger. Miért? Nem láttál már pocsék eladót a Vaterán? Teljesen igazságtalan, amit szeretnél. És igen, megalázó.
Ha nem megy neki egyből, el lehet mondani. Meg lehet magyarázni. Ez olyan nehéz? Ha meg nem képes megtanulni, úgyis kipontozódik.
Azért kell ugyanazt a jogot megadni neki, mert benne van a lehetőség, hogy pontosan ugyanolyan (vagy még elkötelezettebb) színvonalú eladó lesz, mint az, aki már évek óta vaterázik.
Olyan nincs, hogy a regisztráció nélküli vásárló értékelése nem számít. Ők egész egyszerűen nem értékelnek. A rendszer ad egy értékelést.
Az ÜSZ töröl. Ha egyértelmű, akkor igen.
Nem értem, hogy mi köze a tiszteletnek és a regisztrációnak egymáshoz. Nincs összefüggés. Több száz értékeléssel rendelkező ember kommunikált már velem olyan stílusban, amitől hányni kellene, de volt olyan nullás, vagy kék, akinél minden tökéletesen zajlott.
Az emberi minőség nem függ össze a Vaterán szerzett tapasztalat nagyságával.
Amit szeretnél, az egy réteget kiszolgáltatottá tesz. Üzletpolitika szempontjából pedig több hátránya lenne, mint előnye. Nem, nem a te üzletmenetedre gondolok, vagy az enyémre, bár ezek összefüggenek. A Vaterát nem tenné szimpatikus hellyé. Nem lenne vonzó egy ilyen igazságtalan rendszer. Ezzel más irányba fordulnának az emberek, hosszú távon ez forgalomcsökkenést eredményezne, amitől az oldal kezdene elsorvadni. Nagyon sokat kell azért dolgozni, hogy a Vatera még mindig dinamikusan működjön. A magyar felhozatalban nincs még egy ilyen oldal. Felbukkantak, eltűntek. Elég pár meggondolatlan, vagy akár meggondolt, de hibás lépés és hosszú távra kihat forgalom és megítélés szempontjából.
Emlékezz csak a bétás időszakra. Egyetlen egy rossz döntés volt. És majdnem sikerült teljesen tönkretenni az egészet. Mikor már olyan sz@r volt, hogy csak a kukába lehetett volna dobni, akkor már nem kellettünk nekik és a mieink kivakarták a trutyiból. Nem szabad azoknak az embereknek a lehetőségeit korlátozni, akik kedvet kapnak idejönni. Meg kell őket becsülni és itt kell őket tartani.
Ez egy nagyon jó módszer. Sajnos sosem jut akkor eszembe, amikor valakivel éppen kínlódom.smile.gif


2 napja ütötte le a második terméket, de azóta se kapok semmi választ tőle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2017-01-15 21:48
Létrehozva: #-237


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 027
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-15 20:07) *
...Nem szabad azoknak az embereknek a lehetőségeit korlátozni, akik kedvet kapnak idejönni. Meg kell őket becsülni és itt kell őket tartani.

good3.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-15 20:07
Létrehozva: #-236


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 472
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-15 10:26) *
Most én is csak azt tudom tenni, hogy negatívan értékelem, mert azóta sincs semmi reakció tőle. Aztán lehet cserébe jön a negatív értékelés, de úgy gondolom elég türelmes voltam vele. Holnapig még várok, hátha utalt hétvégén, aminek nem sok az esélye.

Sok esetben tényleg nincs értelme a semlegesnek. Mikor volt a második vásárlás?

IDÉZET(angoloutletstore @ 2017-01-15 17:04) *
Most vásárlóról beszélünk. Miért megalázó. Ha pozitív az emberke és "nagyjából" ismeri a vásárlás menetét akkor sikeres adás vételnél Ő is pozitívat fog kapni. Mindenki boldog.
Ha ezt nem neki találták ki, mert nem tud utalni, nem érti hogy személyesen nem tudja 300 km-ről átvenni, vagy csak egyszerűen kötekedő vásárló akkor miért kell jogot adni neki hogy egy jó üzletmenetet vivő eladó értékeléseibe belepiszkítson.
Mint mondtam már, csak egy email és bárki bármennyi ilyen fiókot tud létrehozni szinte nem különbözik a regisztráció nélküli vásárlótól semmiben.
Miért kell ugyanazt a jogot és értékelési lehetőséget megadni mint aki már régóta teljes odaadással eladó itt és felelősségteljesen végzi a dolgát.
Nagyon is jó ötlet volt hogy a reg nélküli vásárlók értékelése nem számít, neki mindegy mert vásárló, eladónak nem mert viszi még évekig ha nem igazságos értékelést kap.
Kék meg narancs reg között minimális mondhatni 1 perces munka a különbség. Az a jó cél ha a teljes regisztrációra irányítjuk az új belépőket, mert számtalan előnye van és pro kontra meg kell adni egymásnak a tiszteletet akkor már.

Azért, mert eleve alárendelt helyzetből indul. Nem érzed? Ha kicsesznek vele, akkor még egy semlegest, negatívot sem adhat. A rossz csomagolásban érkezik a cucc, vagy modortalan vele az eladó (hiszen kezdő, megteheti vele), még a részletes értékelést sem ronthatja le. Hol jogos ez? Abból indulsz ki, hogy az eladó a jó fej, a vevő lehet tróger. Miért? Nem láttál már pocsék eladót a Vaterán? Teljesen igazságtalan, amit szeretnél. És igen, megalázó.
Ha nem megy neki egyből, el lehet mondani. Meg lehet magyarázni. Ez olyan nehéz? Ha meg nem képes megtanulni, úgyis kipontozódik.
Azért kell ugyanazt a jogot megadni neki, mert benne van a lehetőség, hogy pontosan ugyanolyan (vagy még elkötelezettebb) színvonalú eladó lesz, mint az, aki már évek óta vaterázik.
Olyan nincs, hogy a regisztráció nélküli vásárló értékelése nem számít. Ők egész egyszerűen nem értékelnek. A rendszer ad egy értékelést.
Az ÜSZ töröl. Ha egyértelmű, akkor igen.
Nem értem, hogy mi köze a tiszteletnek és a regisztrációnak egymáshoz. Nincs összefüggés. Több száz értékeléssel rendelkező ember kommunikált már velem olyan stílusban, amitől hányni kellene, de volt olyan nullás, vagy kék, akinél minden tökéletesen zajlott.
Az emberi minőség nem függ össze a Vaterán szerzett tapasztalat nagyságával.
Amit szeretnél, az egy réteget kiszolgáltatottá tesz. Üzletpolitika szempontjából pedig több hátránya lenne, mint előnye. Nem, nem a te üzletmenetedre gondolok, vagy az enyémre, bár ezek összefüggenek. A Vaterát nem tenné szimpatikus hellyé. Nem lenne vonzó egy ilyen igazságtalan rendszer. Ezzel más irányba fordulnának az emberek, hosszú távon ez forgalomcsökkenést eredményezne, amitől az oldal kezdene elsorvadni. Nagyon sokat kell azért dolgozni, hogy a Vatera még mindig dinamikusan működjön. A magyar felhozatalban nincs még egy ilyen oldal. Felbukkantak, eltűntek. Elég pár meggondolatlan, vagy akár meggondolt, de hibás lépés és hosszú távra kihat forgalom és megítélés szempontjából.
Emlékezz csak a bétás időszakra. Egyetlen egy rossz döntés volt. És majdnem sikerült teljesen tönkretenni az egészet. Mikor már olyan sz@r volt, hogy csak a kukába lehetett volna dobni, akkor már nem kellettünk nekik és a mieink kivakarták a trutyiból. Nem szabad azoknak az embereknek a lehetőségeit korlátozni, akik kedvet kapnak idejönni. Meg kell őket becsülni és itt kell őket tartani.

IDÉZET(Aramir75 @ 2017-01-15 18:54) *
Az ilyenek miatt teszem tiltóra azokat is, akiket még nem értékeltem, de nem válaszolnak már egy hete, aztán ha rendeződik a dolog felszólításra, akkor kiszedem a letiltottak közül, bár ez is hozzáállás kérdése, vannak akik megsértődnek a felszólító levelemre, őket inkább hagyom a listában biggrin.gif

Ez egy nagyon jó módszer. Sajnos sosem jut akkor eszembe, amikor valakivel éppen kínlódom.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2017-01-15 20:06


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir75
hozzászólás 2017-01-15 18:54
Létrehozva: #-235


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2013-09-05 14:44
Azonosító: 2 074 325



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-14 07:07) *
sziasztok! Sajna most én is kifogtam egy nem fizető vásárlót. 9 napja nem képes fizetni, már kétszer küldtem át neki az adatokat, de semmi válasz rá. Telefonon beszéltünk azt mondta, hogy nem kapta meg, amit kétlek, mert ő is g-mailes. Ezek után tegnap leüt fix áron még egy termékem, gondolom úgy gondolta akkor ismét várhatok hetekig az utalásra. Nem értem ez mire jó neki. Választ azóta se kapok tőle.


Az ilyenek miatt teszem tiltóra azokat is, akiket még nem értékeltem, de nem válaszolnak már egy hete, aztán ha rendeződik a dolog felszólításra, akkor kiszedem a letiltottak közül, bár ez is hozzáállás kérdése, vannak akik megsértődnek a felszólító levelemre, őket inkább hagyom a listában biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
angoloutletstore
hozzászólás 2017-01-15 17:04
Létrehozva: #-234


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2016-11-17 02:46
Azonosító: 2 414 814



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-15 08:06) *
Az első 10 értékelés jogát nem vonhatja meg a Vatera a kezdőktől. Ez nagyon megalázó lenne és egy olyan lehetőséget vennének ki a kezükből, ami sok esetben a visszatartó erő. Ráadásul pont a kezdők azok, akik a rutintalanság miatt esetleg nem feltétlenül megbízható eladóktól vásárolnak.


Most vásárlóról beszélünk. Miért megalázó. Ha pozitív az emberke és "nagyjából" ismeri a vásárlás menetét akkor sikeres adás vételnél Ő is pozitívat fog kapni. Mindenki boldog.
Ha ezt nem neki találták ki, mert nem tud utalni, nem érti hogy személyesen nem tudja 300 km-ről átvenni, vagy csak egyszerűen kötekedő vásárló akkor miért kell jogot adni neki hogy egy jó üzletmenetet vivő eladó értékeléseibe belepiszkítson.
Mint mondtam már, csak egy email és bárki bármennyi ilyen fiókot tud létrehozni szinte nem különbözik a regisztráció nélküli vásárlótól semmiben.
Miért kell ugyanazt a jogot és értékelési lehetőséget megadni mint aki már régóta teljes odaadással eladó itt és felelősségteljesen végzi a dolgát.
Nagyon is jó ötlet volt hogy a reg nélküli vásárlók értékelése nem számít, neki mindegy mert vásárló, eladónak nem mert viszi még évekig ha nem igazságos értékelést kap.
Kék meg narancs reg között minimális mondhatni 1 perces munka a különbség. Az a jó cél ha a teljes regisztrációra irányítjuk az új belépőket, mert számtalan előnye van és pro kontra meg kell adni egymásnak a tiszteletet akkor már.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-15 10:26
Létrehozva: #-233


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 19
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-15 08:06) *
Ezek előfordulhatnak, de nem ez a tipikus. Ha be van állítva a licitkorlátozás, akkor minimálisra lehet csökkenteni a valóban problémás esetek számát.
A bosszú dolgokat nem nagyon lehet kivédeni, tehát megtörténhetnek, de az ÜSZ ilyenkor teljesen korrekt módon kezeli a kérdést, azaz, ha az adásvétel alatt rendesen kommunikáltunk, mindent megtettünk, hogy megkaphassa a megvásárolt árut, akkor a bosszúértékelést törlik.
Butaság ellen nincs orvosság, tehát ha valaki tudatlanságból működik rosszul, akkor ott csak kedvesen el kell magyarázni.
Az első 10 értékelés jogát nem vonhatja meg a Vatera a kezdőktől. Ez nagyon megalázó lenne és egy olyan lehetőséget vennének ki a kezükből, ami sok esetben a visszatartó erő. Ráadásul pont a kezdők azok, akik a rutintalanság miatt esetleg nem feltétlenül megbízható eladóktól vásárolnak.

Most én is csak azt tudom tenni, hogy negatívan értékelem, mert azóta sincs semmi reakció tőle. Aztán lehet cserébe jön a negatív értékelés, de úgy gondolom elég türelmes voltam vele. Holnapig még várok, hátha utalt hétvégén, aminek nem sok az esélye.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-15 08:06
Létrehozva: #-232


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 472
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(angoloutletstore @ 2017-01-15 05:12) *
Háát azért nem kevesen vannak, akik "narancssárga" nem teljes reget csinálnak és tudnak kellemetlenséget okozni.
Oka lehet:
1. már ezer rossz értékelést kapott, és új email címmel "vásárolgat és utána persze értékelget". Sok értékelésnél láttam, szerencsére nálam csak pár ilyen volt, volt volt valamikor talán.
2. Valakivel baja volt és gondolja jól megszívatja, ezért egy új reggel brahiból leüt egy terméket, nem veszi át / vagy átveszi és utána akár bosszúból vagy poénból tud egy elég cifrát értékelni.
--- Ezért javasoltam azt már többször hogy új reggel legalább egy 10 vásárlásig vagy bizonyos időintervallumig ne legyen lehetősége mert - tisztelet a sok kivételnek - előfordulhat ilyen jó vásárló.
Nem eggyel találkoztam, még a város ahol lakik az sem volt kitöltve.... smile.gif sőt volt olyan aki személyes vásárlást akart tőlem 300 km-re.... smile.gif

Aztán persze rengeteg nagyon szuper új vásárló is csatlakozik ilyen formában, tehát az meg pozitív.

Ezek előfordulhatnak, de nem ez a tipikus. Ha be van állítva a licitkorlátozás, akkor minimálisra lehet csökkenteni a valóban problémás esetek számát.
A bosszú dolgokat nem nagyon lehet kivédeni, tehát megtörténhetnek, de az ÜSZ ilyenkor teljesen korrekt módon kezeli a kérdést, azaz, ha az adásvétel alatt rendesen kommunikáltunk, mindent megtettünk, hogy megkaphassa a megvásárolt árut, akkor a bosszúértékelést törlik.
Butaság ellen nincs orvosság, tehát ha valaki tudatlanságból működik rosszul, akkor ott csak kedvesen el kell magyarázni.
Az első 10 értékelés jogát nem vonhatja meg a Vatera a kezdőktől. Ez nagyon megalázó lenne és egy olyan lehetőséget vennének ki a kezükből, ami sok esetben a visszatartó erő. Ráadásul pont a kezdők azok, akik a rutintalanság miatt esetleg nem feltétlenül megbízható eladóktól vásárolnak.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
angoloutletstore
hozzászólás 2017-01-15 05:12
Létrehozva: #-231


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2016-11-17 02:46
Azonosító: 2 414 814



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-14 22:01) *
Kevés ember regisztrál szórakozásból. Aki felelőtlen, az többnyire nem érzi ennek a súlyát.smile.gif



Háát azért nem kevesen vannak, akik "narancssárga" nem teljes reget csinálnak és tudnak kellemetlenséget okozni.
Oka lehet:
1. már ezer rossz értékelést kapott, és új email címmel "vásárolgat és utána persze értékelget". Sok értékelésnél láttam, szerencsére nálam csak pár ilyen volt, volt volt valamikor talán.
2. Valakivel baja volt és gondolja jól megszívatja, ezért egy új reggel brahiból leüt egy terméket, nem veszi át / vagy átveszi és utána akár bosszúból vagy poénból tud egy elég cifrát értékelni.
--- Ezért javasoltam azt már többször hogy új reggel legalább egy 10 vásárlásig vagy bizonyos időintervallumig ne legyen lehetősége mert - tisztelet a sok kivételnek - előfordulhat ilyen jó vásárló.
Nem eggyel találkoztam, még a város ahol lakik az sem volt kitöltve.... smile.gif sőt volt olyan aki személyes vásárlást akart tőlem 300 km-re.... smile.gif

Aztán persze rengeteg nagyon szuper új vásárló is csatlakozik ilyen formában, tehát az meg pozitív.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-14 22:01
Létrehozva: #-230


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 472
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-01-14 21:54) *
Emberek felregisztrálnak a Vaterára, licitálgatnak csak azért, hogy utána c.eszegetve legyenek és mindenki őket savazza. Ezek mért nem mennek el futballbírónak vagy BKV ellenőrnek biggrin.gif

Pécsen a biokomnál vannak a buszok. Az összes buszellenőrt behívták havat lapátolni... Ez most csak eszembe jutott.
Kevés ember regisztrál szórakozásból. Aki felelőtlen, az többnyire nem érzi ennek a súlyát.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-01-14 21:54
Létrehozva: #-229


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2015-01-01 11:58
Azonosító: 2 154 654



IDÉZET(zejopy @ 2017-01-14 21:35) *
Igen, itt az a probléma, hogy arra hivatkozik, hogy nem kapta meg a levelet. Mást nem tudsz tenni, mint hogy írsz neki egy utolsó felszólítást, amiben szabsz egy határidőt a pénz beérkezésére. (Persze udvariasan smile.gif). A levelet mindjárt úgy írd meg, hogy a másolat láthatóan menjen a biztonsag@vatera.com-ra is. Ettől néha hirtelen beszédessé válnak és fizetnek is, de ha mégsem, akkor is kapsz vissza egy ticket számot, amit meg kell őrizned, mert ha nem fizet egyáltalán, akkor negatívan értékeled majd, és ha esetleg bosszúnegatívot ad, akkor erre hivatkozva tudod kérni az ÜSZ-tól a törlést.
De hihetetlen mozgalmasságot tud beindítani az eltűnt partnereknél, ha meglátják a Vatera címét.biggrin.gif Kb. 80%-os arányban pozitív irányban elmozdul a tranzakció.


Emberek felregisztrálnak a Vaterára, licitálgatnak csak azért, hogy utána c.eszegetve legyenek és mindenki őket savazza. Ezek mért nem mennek el futballbírónak vagy BKV ellenőrnek biggrin.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-14 21:35
Létrehozva: #-228


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 472
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szuros19 @ 2017-01-14 07:07) *
sziasztok! Sajna most én is kifogtam egy nem fizető vásárlót. 9 napja nem képes fizetni, már kétszer küldtem át neki az adatokat, de semmi válasz rá. Telefonon beszéltünk azt mondta, hogy nem kapta meg, amit kétlek, mert ő is g-mailes. Ezek után tegnap leüt fix áron még egy termékem, gondolom úgy gondolta akkor ismét várhatok hetekig az utalásra. Nem értem ez mire jó neki. Választ azóta se kapok tőle.

Igen, itt az a probléma, hogy arra hivatkozik, hogy nem kapta meg a levelet. Mást nem tudsz tenni, mint hogy írsz neki egy utolsó felszólítást, amiben szabsz egy határidőt a pénz beérkezésére. (Persze udvariasan smile.gif). A levelet mindjárt úgy írd meg, hogy a másolat láthatóan menjen a biztonsag@vatera.com-ra is. Ettől néha hirtelen beszédessé válnak és fizetnek is, de ha mégsem, akkor is kapsz vissza egy ticket számot, amit meg kell őrizned, mert ha nem fizet egyáltalán, akkor negatívan értékeled majd, és ha esetleg bosszúnegatívot ad, akkor erre hivatkozva tudod kérni az ÜSZ-tól a törlést.
De hihetetlen mozgalmasságot tud beindítani az eltűnt partnereknél, ha meglátják a Vatera címét.biggrin.gif Kb. 80%-os arányban pozitív irányban elmozdul a tranzakció.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuros19
hozzászólás 2017-01-14 07:07
Létrehozva: #-227


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 19
Regisztrált: 2015-02-03 15:14
Azonosító: 2 155 159



sziasztok! Sajna most én is kifogtam egy nem fizető vásárlót. 9 napja nem képes fizetni, már kétszer küldtem át neki az adatokat, de semmi válasz rá. Telefonon beszéltünk azt mondta, hogy nem kapta meg, amit kétlek, mert ő is g-mailes. Ezek után tegnap leüt fix áron még egy termékem, gondolom úgy gondolta akkor ismét várhatok hetekig az utalásra. Nem értem ez mire jó neki. Választ azóta se kapok tőle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-01-08 10:49
Létrehozva: #-226


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 472
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(mpeti66 @ 2017-01-08 08:40) *
Sziasztok!
Belefutottam egy " úriemberbe" / http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=14462874 / aki licitált az eladásra kínált termékemre és persze megnyerte a licitet! / http://epitkezes-kert.vatera.hu/kert_mezog...2410035905.html / Azóta elérni nem lehet email-re nem reagál telefont pedig nem adott meg, valószínű hogy eszébe nincs átvenni a terméket és szerintem kamu regisztrációja van. Hétfőn újból meghirdetem a terméket, azt szeretném kérdezni hogy az ilyen licitálókat hogy lehetne kiszűrni az aukcióból!

Azért várd ki az egy hetet az aukció zárásához képest.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mpeti66
hozzászólás 2017-01-08 08:40
Létrehozva: #-225


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2008-11-13 08:53
Azonosító: 292 276



Sziasztok!
Belefutottam egy " úriemberbe" / http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=14462874 / aki licitált az eladásra kínált termékemre és persze megnyerte a licitet! / http://epitkezes-kert.vatera.hu/kert_mezog...2410035905.html / Azóta elérni nem lehet email-re nem reagál telefont pedig nem adott meg, valószínű hogy eszébe nincs átvenni a terméket és szerintem kamu regisztrációja van. Hétfőn újból meghirdetem a terméket, azt szeretném kérdezni hogy az ilyen licitálókat hogy lehetne kiszűrni az aukcióból!

A hozzászólást -mpeti66- szerkesztette a következő időpontban: 2017-01-08 08:41
Go to the top of the page
 
+Quote Post
renimark
hozzászólás 2016-12-30 05:31
Létrehozva: #-224


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2016-12-28 08:15
Azonosító: 2 424 440



IDÉZET(zejopy @ 2016-12-28 11:30) *
Ha nem lépett be azóta, akkor lehet, hogy nincs internetközelben, talán elutazott az ünnepekre. (Bár ebben az esetben azért ez már kicsit hosszú némaság.)
Szintén, ha nem lépett be, akkor lehet vele valami, ami rajta kívül esik. (Általában ez a legritkább eset.)
Ha belépett, akkor:
Ha fizettél:
- E-mailben megírod neki, hogy elállsz a vásárlástól, lejárt bőven a türelmi idő, kéred, utalja vissza az összeget.
- E-mailben megsürgeted, mert szükséged van a cuccra.
Ha nem fizettél:
- Ragaszkodhatsz ahhoz, hogy kéred az utalási adatokat és megsürgeted a küldést. (Én nem ezt tenném.)
- Megírod neki, hogy elállsz a vásárlástól és negatív értékeléssel zárod az adásvételt. (Én ezt tenném.)

A teljes levelezést (próbálkozásaidat a kapcsolatfelvételre), az aukció adatait, minden ezzel kapcsolatos dolgot ments el, és továbbítsd a levelezést a biztonsag@vatera.com-ra. A visszakapott ticket számot mentsd el.
Ugye egyikőtöknek sem freemail, vagy citromail a levelezőtök? Mert ott azért vannak hibahatárok. Ez persze csak egy hibalehetőség, mert többnyire a citromailbe és a freemailbe is akkor nem érkezik meg valami, ha nem írják meg, de ez az a két postafiók, amivel szoktak problémák lenni.

Közben rákerestem:
http://szamitastechnika.vatera.hu/pc_aszta...2410740428.html

Ez az eladó látszólag több, mint egy hónapja nem lépett be. A kérdésekre adott arányszáma is csapnivaló, pedig a profilja korrekt. Tehát olyan, minth a hirtelen elutazott volna Timbuktuba.
Tudom, hogy valamilyen módon lehet intézni úgy is dolgokat, hogy az illető nem lép be, de nem ez a tipikus. Most úgy látszik, mintha nem vaterázna. Friss értékelése sincs. Olyan, mintha csak itt felejtette volna az aukcióit.
Ebben az esetben is írj neki, továbbítsd a levelezést a Vatera felé. Viszont én a helyedben írnék az ÜSZ-nak, hátha tudnak valamit javasolni, vagy utánaérdeklődnek, talán van olyan elérhetőségük, amit automatikusan nem küld ki a rendszer. Az eladó táskás, azaz üzleti fiókja van, itt van lehetőség + telefonszám, kapcsolattartó megadására, talán ő is adott meg ilyet, vagy van egyéni kapcsolattartója a Vateránál.

Köszönöm szépen a tanácsokt,közben már írtam a vaterának.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2016-12-28 11:30
Létrehozva: #-223


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 472
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(renimark @ 2016-12-28 08:24) *
Szisztok! Nekem a problémám az lenne,hogy 12.17-én rendeltem egy terméket karácsonyra, A termék a mai napig nem érkezett meg,az eladónak múlt héten és tegnap is írtam e-mailt,semmi válasz,telefonon nem tudom elérni. Ilyenkor mi a teendő?

Ha nem lépett be azóta, akkor lehet, hogy nincs internetközelben, talán elutazott az ünnepekre. (Bár ebben az esetben azért ez már kicsit hosszú némaság.)
Szintén, ha nem lépett be, akkor lehet vele valami, ami rajta kívül esik. (Általában ez a legritkább eset.)
Ha belépett, akkor:
Ha fizettél:
- E-mailben megírod neki, hogy elállsz a vásárlástól, lejárt bőven a türelmi idő, kéred, utalja vissza az összeget.
- E-mailben megsürgeted, mert szükséged van a cuccra.
Ha nem fizettél:
- Ragaszkodhatsz ahhoz, hogy kéred az utalási adatokat és megsürgeted a küldést. (Én nem ezt tenném.)
- Megírod neki, hogy elállsz a vásárlástól és negatív értékeléssel zárod az adásvételt. (Én ezt tenném.)

A teljes levelezést (próbálkozásaidat a kapcsolatfelvételre), az aukció adatait, minden ezzel kapcsolatos dolgot ments el, és továbbítsd a levelezést a biztonsag@vatera.com-ra. A visszakapott ticket számot mentsd el.
Ugye egyikőtöknek sem freemail, vagy citromail a levelezőtök? Mert ott azért vannak hibahatárok. Ez persze csak egy hibalehetőség, mert többnyire a citromailbe és a freemailbe is akkor nem érkezik meg valami, ha nem írják meg, de ez az a két postafiók, amivel szoktak problémák lenni.

Közben rákerestem:
http://szamitastechnika.vatera.hu/pc_aszta...2410740428.html

Ez az eladó látszólag több, mint egy hónapja nem lépett be. A kérdésekre adott arányszáma is csapnivaló, pedig a profilja korrekt. Tehát olyan, minth a hirtelen elutazott volna Timbuktuba.
Tudom, hogy valamilyen módon lehet intézni úgy is dolgokat, hogy az illető nem lép be, de nem ez a tipikus. Most úgy látszik, mintha nem vaterázna. Friss értékelése sincs. Olyan, mintha csak itt felejtette volna az aukcióit.
Ebben az esetben is írj neki, továbbítsd a levelezést a Vatera felé. Viszont én a helyedben írnék az ÜSZ-nak, hátha tudnak valamit javasolni, vagy utánaérdeklődnek, talán van olyan elérhetőségük, amit automatikusan nem küld ki a rendszer. Az eladó táskás, azaz üzleti fiókja van, itt van lehetőség + telefonszám, kapcsolattartó megadására, talán ő is adott meg ilyet, vagy van egyéni kapcsolattartója a Vateránál.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2016-12-28 11:30


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
renimark
hozzászólás 2016-12-28 08:24
Létrehozva: #-222


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2016-12-28 08:15
Azonosító: 2 424 440



Szisztok! Nekem a problémám az lenne,hogy 12.17-én rendeltem egy terméket karácsonyra, A termék a mai napig nem érkezett meg,az eladónak múlt héten és tegnap is írtam e-mailt,semmi válasz,telefonon nem tudom elérni. Ilyenkor mi a teendő?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2016-12-22 23:25
Létrehozva: #-221


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 472
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(svejku @ 2016-12-22 23:00) *
Hamá' így meg lettem szólítva, nem pontosan erre mondtam amit mondtam. smile.gif
...

Tudom ám, hogy egy kicsit csúsztattam.blush2.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2016-12-22 23:00
Létrehozva: #-220


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 255
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(zejopy @ 2016-12-21 22:02) *
Valamelyik nap beszéltem svejkuval telefonon. Azt mondta, hogy nem normális részemről az, ahogy postázom a cuccokat. biggrin.gif Hát lehet, hogy tényleg nem, de ennél mindenképpen hatékonyabb.laugh.gif


IDÉZET(bociboy75 @ 2016-12-22 20:51) *
smile.gif smile.gif Igen szerintem mi vagyunk a furák,akik esetleg 1 napon belül feladják a megvett cuccot......

Hamá' így meg lettem szólítva, nem pontosan erre mondtam amit mondtam. smile.gif
A gyorsaság szerintem is elsődleges fontosságú, ha már a vevő megtisztel a bizalmával annyira, hogy előre elutalja a motyó árát, akkor kutya kötelességünk késedelem nélkül eljuttatni neki. Én például gyakran az utalás napján beviszem a postára az MPL futárral megrendelt árut, azért, hogy egy nappal hamarabb megkapja.
De én sosem csomagolok előre... smiley-char124.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1355 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
46 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (46 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-01-18 23:17