IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1362 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás Tegnap, 19:23
Létrehozva: #-239


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 879
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Mutassatok ilyenkor linket, sokkal személyre szabottabb választ tudunk adni.smile.gif

IDÉZET(kismacs86 @ 2017-08-18 14:00) *
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni rögtön két ügyben is... :/

Vettem egy felsőt, amiről csak az első mosás után derült ki, hogy annyira régi, hogy mállik róla a festék-minta. Az eladó nagyon mézes-mázas volt az adás-vétel lezárásáig és leadtam neki a pozitív értékelést mielőtt kiderült volna a hiba. Utána jeleztem neki a dolgot többször is, de nem reagál... lehet ilyenkor még lépni valamit vagy ez tanuló pénz volt?

A másik, én is ugyan attól az eladótól nyertem egy terméket, akitől Dudlinka, de én ki is fizettem és a mai napig nem érkezett meg a termék, már felvettem a kapcsolatot a vaterával és feljelentést is szerettem volna tenni ezen a héten, de 3 napja írt az emberke, hogy családi tragédia miatt elérhetetlen de mielőbb szeretne postázni, viszont azóta megint nem ad életjelet... meddig érdemes még várni?!
Minden tippet, tanácsot örömmel fogadok... smile.gif

Köszönettel: kismacs86

Az első esetben már nem tudsz semmit tenni, legalábbis a realitás szintjén.
A második esetben arra figyelj, hogy ne csússz ki az értékelési időből. Ez 60 nap. Nagyon gáz ez a családi tragédia duma. Nem lehet semmit kezdeni vele, de azt tudni kell, ha valaki komolyan veszi a Vaterát és tényleg megbízható, az családi tragédia esetén sem tűnik el teljesen. Többeket ismerek, akik nagyon komoly, tényleg drámai helyzetekben ugyanúgy csinálták a dolgukat, mint előtte.

IDÉZET(izabella03 @ 2017-08-18 15:21) *
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A történet:múlt hét vasárnap megrendeltem egy ruhát,hétfőn átutaltam az összeget a megadott számlaszámra.
Azóta nem történt semmi,sem a csomagot nem adták fel,sem a leveleimre sem válaszolnak.
Mit tegyek ez ügyben?
Előre is köszönöm a tanácsokat
rolleyes.gif

Olvass vissza, nagyon sok ilyen témájú post van, pontos és jól átgondolt tanácsokkal, ezek bármelyike alkalmazható. Az ÜSZ-nak mindenképpen írj.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
izabella03
hozzászólás Tegnap, 15:21
Létrehozva: #-238


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: Tegnap, 15:12
Azonosító: 2 490 353



Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A történet:múlt hét vasárnap megrendeltem egy ruhát,hétfőn átutaltam az összeget a megadott számlaszámra.
Azóta nem történt semmi,sem a csomagot nem adták fel,sem a leveleimre sem válaszolnak.
Mit tegyek ez ügyben?
Előre is köszönöm a tanácsokat
rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kismacs86
hozzászólás Tegnap, 14:00
Létrehozva: #-237


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-07-21 10:00
Azonosító: 1 787 030



Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni rögtön két ügyben is... :/

Vettem egy felsőt, amiről csak az első mosás után derült ki, hogy annyira régi, hogy mállik róla a festék-minta. Az eladó nagyon mézes-mázas volt az adás-vétel lezárásáig és leadtam neki a pozitív értékelést mielőtt kiderült volna a hiba. Utána jeleztem neki a dolgot többször is, de nem reagál... lehet ilyenkor még lépni valamit vagy ez tanuló pénz volt?

A másik, én is ugyan attól az eladótól nyertem egy terméket, akitől Dudlinka, de én ki is fizettem és a mai napig nem érkezett meg a termék, már felvettem a kapcsolatot a vaterával és feljelentést is szerettem volna tenni ezen a héten, de 3 napja írt az emberke, hogy családi tragédia miatt elérhetetlen de mielőbb szeretne postázni, viszont azóta megint nem ad életjelet... meddig érdemes még várni?!


Minden tippet, tanácsot örömmel fogadok... smile.gif

Köszönettel: kismacs86
Go to the top of the page
 
+Quote Post
total13
hozzászólás 2017-08-17 13:53
Létrehozva: #-236


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2013-11-10 18:08
Azonosító: 2 085 092



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-08-17 12:09) *
Szia!

Azt nem írtad le, hogy ő milyen értékelést adott neked, vagy egyáltalán milyen a hangnem. Kéri vissza a pénzét? Reklamál? Vagy elismeri azt hogy te valóban gondosan becsomagoltad és nem rajtad múlt a sérülés?

Ha ő kifizette az áru ellenértékét, akkor nem nagyon kellene neki negatívot adni, mert mint vásárló megtette, ami az ő kötelessége.

Nekem a DPD futár már tört össze néhány csomagomat, de egyik esetben sem merült fel, hogy esetleg az én hiányos csomagolásom miatt tört volna össze a beltartalom. A vásárlók nem is kértek rajtam számon semmit, viszont mindegyik jelezte felém, hogy a csomag megsérült. A jelzésért nem jár egyből negatív.


Én semmiképpen nem adnék neki negatívot. Még nem értékelt engem, de nem úgy tűnik, mintha azon lenne, hogy a postán ő intézze a reklamációt. Én viszont ezt nem tudom intézni, csak ő. Mintha tőlem várná a megoldást.

IDÉZET(zejopy @ 2017-08-17 13:35) *
Általában a vevők felmérik, hogy nem a csomagolás silány minősége miatt sérült az áru és ezt respektálják. Ráadásul végig együttműködő, segítőkész voltál, tehát ha negatív értékelést ad mégis, akkor a levelezést elküldöd az ÜSZ-nak és esetleg törlik az értékelést. Ez mindenképpen egyedi elbírálásban zajlik, de reméljük, nem kerül rá sor.
Teljesen életszerűtlen a postának az elvárása, hogy a törékeny csomagot a postás előtt csomagolja ki a vevő, de elvben így kellene. Mindenképpen érdemes megpróbálnia a kártalanítás igénylését, de gyakori, hogy hárít a posta.


Köszönöm szépen. Meglátjuk, hogy hétfőn bemegy-e a postára a vevő-
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-17 13:35
Létrehozva: #-235


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 879
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(total13 @ 2017-08-17 11:26) *
...
Van valakinek ilyen esetről valami tapasztalata? Adhat ilyenkor negatívot?

Általában a vevők felmérik, hogy nem a csomagolás silány minősége miatt sérült az áru és ezt respektálják. Ráadásul végig együttműködő, segítőkész voltál, tehát ha negatív értékelést ad mégis, akkor a levelezést elküldöd az ÜSZ-nak és esetleg törlik az értékelést. Ez mindenképpen egyedi elbírálásban zajlik, de reméljük, nem kerül rá sor.
Teljesen életszerűtlen a postának az elvárása, hogy a törékeny csomagot a postás előtt csomagolja ki a vevő, de elvben így kellene. Mindenképpen érdemes megpróbálnia a kártalanítás igénylését, de gyakori, hogy hárít a posta.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-08-17 12:09
Létrehozva: #-234


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 106
Regisztrált: 2015-01-01 12:58
Azonosító: 2 154 654



IDÉZET(total13 @ 2017-08-17 11:26) *
Lenne egy kis problémám.

Augusztus 1-én eladtam egy gyertyatartót személyes átvétellel. Másnap írtam a vevőnek, hogy mikor szeretné átvenni. 5 nap múlva (augusztus 7-én) válaszolt, hogy adjam fel postán, törékenyként. Beleegyeztem, a pénzt másnap megkaptam.
Megfelelően becsomagoltam, polystirollal alaposan kibéleltem a csomagot, és feladtam vaterafutárral augusztus 10-én, melyet másnap (augusztus 11-én pénteken) át is vett.

12-én szombaton írt, hogy el volt törve a gyertyatartó. Kértem, hogy küldjön fotót a törésről és a csomagolásról, hogy reklamálni tudjak, de máig sem küldött. 14-én hétfőn pedig írtam egy reklamációt a postára, ahol azt kérték, hogy a vevő menjen be 3 munkanapon belül a legközelebbi postára a törött termékkel és a csomagolással. A vevő nem ér rá, csak legközelebb 21-én hétfőn. A kommunikációja igen gyér. Én minden, a postával való levelezést azonnal továbbítottam neki.

A postán semmit sem tudok intézni, mert átvételkor a tulajdonjog átkerült a vevőhöz, és csak ő tud reklamálni. A posta szerint átvételkor kellett volna megnéznie, hogy minden rendben van-e az áruval. Annyit elértem, hogy ha kinyomtatva magával viszi az postával történt levelezésemet, akkor elfogadják, hogy nem 3 munkanapon belül viszi be az árut.
Van valakinek ilyen esetről valami tapasztalata? Adhat ilyenkor negatívot?


Szia!

Azt nem írtad le, hogy ő milyen értékelést adott neked, vagy egyáltalán milyen a hangnem. Kéri vissza a pénzét? Reklamál? Vagy elismeri azt hogy te valóban gondosan becsomagoltad és nem rajtad múlt a sérülés?

Ha ő kifizette az áru ellenértékét, akkor nem nagyon kellene neki negatívot adni, mert mint vásárló megtette, ami az ő kötelessége.

Nekem a DPD futár már tört össze néhány csomagomat, de egyik esetben sem merült fel, hogy esetleg az én hiányos csomagolásom miatt tört volna össze a beltartalom. A vásárlók nem is kértek rajtam számon semmit, viszont mindegyik jelezte felém, hogy a csomag megsérült. A jelzésért nem jár egyből negatív.

A hozzászólást -lilaliba86- szerkesztette a következő időpontban: 2017-08-17 12:10
Go to the top of the page
 
+Quote Post
total13
hozzászólás 2017-08-17 11:26
Létrehozva: #-233


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2013-11-10 18:08
Azonosító: 2 085 092



Lenne egy kis problémám.

Augusztus 1-én eladtam egy gyertyatartót személyes átvétellel. Másnap írtam a vevőnek, hogy mikor szeretné átvenni. 5 nap múlva (augusztus 7-én) válaszolt, hogy adjam fel postán, törékenyként. Beleegyeztem, a pénzt másnap megkaptam.
Megfelelően becsomagoltam, polystirollal alaposan kibéleltem a csomagot, és feladtam vaterafutárral augusztus 10-én, melyet másnap (augusztus 11-én pénteken) át is vett.

12-én szombaton írt, hogy el volt törve a gyertyatartó. Kértem, hogy küldjön fotót a törésről és a csomagolásról, hogy reklamálni tudjak, de máig sem küldött. 14-én hétfőn pedig írtam egy reklamációt a postára, ahol azt kérték, hogy a vevő menjen be 3 munkanapon belül a legközelebbi postára a törött termékkel és a csomagolással. A vevő nem ér rá, csak legközelebb 21-én hétfőn. A kommunikációja igen gyér. Én minden, a postával való levelezést azonnal továbbítottam neki.

A postán semmit sem tudok intézni, mert átvételkor a tulajdonjog átkerült a vevőhöz, és csak ő tud reklamálni. A posta szerint átvételkor kellett volna megnéznie, hogy minden rendben van-e az áruval. Annyit elértem, hogy ha kinyomtatva magával viszi az postával történt levelezésemet, akkor elfogadják, hogy nem 3 munkanapon belül viszi be az árut.
Van valakinek ilyen esetről valami tapasztalata? Adhat ilyenkor negatívot?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-16 07:56
Létrehozva: #-232


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 879
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Ez a felhasználó megint kissé problémás, a gyengébb idegzetűeknek nem javaslom.
Már 11 napja megnyerte a két cuccot. Az első levelemre sem kapkodta el a választ, így sejtettem, hogy nem kell azonnal a postára loholnom. Teltek-múltak a napok, aztán egyszercsak gondoltam megkérdezem, hogy miért nem jön a pénz. Persze ezt nagyon finomat teszem meg mindig, nehogy az eleve késében lévő vevő még meg is sértődjön.biggrin.gif Tegnap este visszaírta, hogy postán adta fel a számlaszámomra, mert neki nincs bankszámlája, takszövbe meg nem tud befizetni. BangHead.gif
Írtam neki, hogy tőlem erre aránytalanul sokat levon a bank, és ha szólt volna, adtam volna lakcímet, ahová küldheti a pénzt. Mázlim volt, elírta a csekket, így nem ment el a pénz, tehát marad a lakcím.
Van egy vevőréteg, amely nem tudja a banki átutalás fogalmát értelmezni. Neki tök mindegy hogyan, csak rákerüljön a pénz az eladó bankszámlájára. Ez ellen gyakorlatilag védtelenek vagyunk, mert a banknál nem lehet olyan opciót beállítani, ami az ilyen módon érkező pénzeket blokkolja, vagy visszaküldi, vagy bármi. Megpróbáltam számlanyitáskor.
Tudom, hogy vannak emberek, akiknek nincs bankszámlájuk. Ezek a többnyire idősek, akik már csak nyugdíjat kapnak, azt készpénzben kérik és mindent csekken fizetnek. Tehát ez oké, nincs vele baj, de azt hiszem, ha vaterázni akarnak, akkor legalább egy gyereknek, vagy közeli ismerősnek kellene lennie, aki utal helyettük. De ha ilyen sincs, akkor kérdezzen az eladótól.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-13 15:46
Létrehozva: #-231


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 879
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-08-13 09:05) *
Szia!

E-mailban annyi van hogy írtam neki két alkalommal is de nem válaszolt rá. A többi telefonon történt. Július 28-a óta be sem lépett. Ha egy bosszúnegatívért képes lesz belépni akkor menjen ahova gondolom. (Persze nem a rokonságára és/vagy az ő testnyílásaikra gondolok biggrin.gif )

Ihajcsuhajj ripityom... Már le is nyugodtam biggrin.gif Többet nem érdemel az ügy..

biggrin.gif Megvannak a próbálkozásaid. Szóval tudsz bizonyítani. ... ripityom... icon_pirat_vat.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-08-13 09:05
Létrehozva: #-230


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 106
Regisztrált: 2015-01-01 12:58
Azonosító: 2 154 654



IDÉZET(zejopy @ 2017-08-13 04:28) *
Remélem mindez megvan e-mailben is. animal0018.gif


Szia!

E-mailban annyi van hogy írtam neki két alkalommal is de nem válaszolt rá. A többi telefonon történt. Július 28-a óta be sem lépett. Ha egy bosszúnegatívért képes lesz belépni akkor menjen ahova gondolom. (Persze nem a rokonságára és/vagy az ő testnyílásaikra gondolok biggrin.gif )

Ihajcsuhajj ripityom... Már le is nyugodtam biggrin.gif Többet nem érdemel az ügy..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-13 04:28
Létrehozva: #-229


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 879
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-08-12 18:06) *
Hogy én hogy utálok negatívot adni. A pasi a telefonban azzal kezdte, hogy a felesége nem megy bele. Az asszony meg végig ott duruzsol a fülébe. Aztán meg jön azzal, hogy utánvét (gondolom a magasabb postaköltségbe belement volna az asszonyka is), mert a Vaterán is szokott(!!!) meg a Zsozsókás oldalon is nagyon megbízhatónak számít. Na az ilyen emberek találták ki sünös oldalt.

Remélem mindez megvan e-mailben is. animal0018.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-08-12 18:06
Létrehozva: #-228


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 106
Regisztrált: 2015-01-01 12:58
Azonosító: 2 154 654



Hogy én hogy utálok negatívot adni. A pasi a telefonban azzal kezdte, hogy a felesége nem megy bele. Az asszony meg végig ott duruzsol a fülébe. Aztán meg jön azzal, hogy utánvét (gondolom a magasabb postaköltségbe belement volna az asszonyka is), mert a Vaterán is szokott(!!!) meg a Zsozsókás oldalon is nagyon megbízhatónak számít. Na az ilyen emberek találták ki sünös oldalt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-12 08:13
Létrehozva: #-227


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 879
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Dudlinka @ 2017-08-11 21:19) *
Sziasztok!
Kérdésem lenne 2 sikeres licitemmel kapcsolatban.
Az első: Az eladó újként feltüntetett árújáról, kicsomagoláskor kiderült hogy használt, ráadásul hibás, használhatatlan. Írtam Neki de nem reagál.

Írj egy utolsó levelet neki, fogalmazd meg a problémádat és kérjél kompenzációt, de legalább választ a leveledre. (Ugye minden levelezés megvan még?) Ezt a levelet ne csak az eladónak küldd el, hanem a biztonsag@vatera.com-ra is (vagy biztonsag@vatera.hu-ra). Ha mindez továbbra is eredménytelen, nem kapsz választ, írj az ÜSZ-nak a kapcsolatfelvételen keresztül és tedd azt, amit mondanak.

IDÉZET(Dudlinka @ 2017-08-11 21:19) *
A második: A licitet megnyertem, de az eladó nem jelentkezik, többszöri megkeresésre sem, email, sms nem reagál. Lehet hogy kevesli az összeget amivel nyertem?
Mit tegyek ezekben az esetekben? Köszönöm! mad.gif

Nem tudom, mit gondol az eladó. Ha egy hét eltelt a vásárlás óta, akkor írj egy utolsó figyelmeztetést, amit szintén továbbítsd az előbb említett e-mail címek egyikére. A levélben írd meg, hogyha erre a levélre sem válaszol x időn belül (reális időt szabj, szabadságolások vannak, lehet, hogy nyaral, de vigyázz, az meghatározott értékelésre szánt időből se fuss ki), akkor negatív értékelést adsz.

Mindkét esetben fontos, hogy jól legyen dokumentálva az eset, azaz minden e-mailben történjen, és ezeket a leveleket tartsd meg az ügy teljes lezárásáig. A biztonsag@... címre küldött levélről csak egy ticket számot fogsz visszakapni, azt őrizd meg. Várható az eladóktól bosszúnegatív. Akkor kell írnod az ÜSZ-nak és a visszakapott ticket számra hivatkozva kérheted az értékelés törlését. Ez nem automatikus. Mindig az adott esetet megvizsgálva döntenek.
Sokat segített volna, ha a két aukcióról tettél volna be linket, mert akkor konkrétan is láttuk volna, mi történt.

Megnéztem a két aukciót:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?c=...em=Keres%C3%A9s
A fejhallgatós tag július 4.-én lépett be utoljára.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dudlinka
hozzászólás 2017-08-11 21:19
Létrehozva: #-226


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2017-08-09 17:19
Azonosító: 2 487 673



Sziasztok!
Kérdésem lenne 2 sikeres licitemmel kapcsolatban.
Az első: Az eladó újként feltüntetett árújáról, kicsomagoláskor kiderült hogy használt, ráadásul hibás, használhatatlan. Írtam Neki de nem reagál.
A második: A licitet megnyertem, de az eladó nem jelentkezik, többszöri megkeresésre sem, email, sms nem reagál. Lehet hogy kevesli az összeget amivel nyertem?
Mit tegyek ezekben az esetekben? Köszönöm! mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matthewka
hozzászólás 2017-07-29 10:58
Létrehozva: #-225


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31
Regisztrált: 2010-03-06 12:29
Azonosító: 1 039 707



IDÉZET(Mercyless @ 2017-07-21 20:17) *
Üdv Mindenkinek!
Nem tudjátok van mód arra hogy az aukcióimra csak teljes jogú felhasználók licitálhassanak?
Hócipő tele ezekkel a regisztráció nélküli,vagy 1-2 visszajelzéses emberekkel,mert a legtöbb vagy nem is jelentkezik,vagy csak húzza-halasztja a dolgot. Jelenleg is van egy ilyen reg nélküli emberkém aki csak ígérget,de fizetni nem nagyon akar. Hirdet az ember x hétig,a végén pedig kezdheti elölről...


Hasonló cipőben jártam én is, a megoldás a terméklapon van. Az utóbbi időben nagyon elkanászodtak a vásárlók - tisztelet a kivételnek - , ezért azt a megoldást választottam, hogy a terméklapon a leírás után pirossal kiemelve határidőt szabtam meg. Nem vagyok türelmetlen ember, így két hét a határidő. Két hét eltelte után nincs semleges, csak negatív értékelés és tiltólista. Lehet így kevesebb vásárlóm van, de azóta valahogy kisimultak a ráncaim.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-07-21 20:58
Létrehozva: #-224


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 879
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Mercyless @ 2017-07-21 20:17) *
Üdv Mindenkinek!
Nem tudjátok van mód arra hogy az aukcióimra csak teljes jogú felhasználók licitálhassanak?
Hócipő tele ezekkel a regisztráció nélküli,vagy 1-2 visszajelzéses emberekkel,mert a legtöbb vagy nem is jelentkezik,vagy csak húzza-halasztja a dolgot. Jelenleg is van egy ilyen reg nélküli emberkém aki csak ígérget,de fizetni nem nagyon akar. Hirdet az ember x hétig,a végén pedig kezdheti elölről...

Nincs ilyen opció. Megnéztem, volt az elmúlt időszakban problémás eseted, de nem csak kékekkel és narancsokkal, hanem zölddel is. Igazából nem a felhasználói státusz a meghatározó, hanem az ember aki mögötte van.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mercyless
hozzászólás 2017-07-21 20:17
Létrehozva: #-223


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2015-05-27 18:45
Azonosító: 2 179 073



Üdv Mindenkinek!
Nem tudjátok van mód arra hogy az aukcióimra csak teljes jogú felhasználók licitálhassanak?
Hócipő tele ezekkel a regisztráció nélküli,vagy 1-2 visszajelzéses emberekkel,mert a legtöbb vagy nem is jelentkezik,vagy csak húzza-halasztja a dolgot. Jelenleg is van egy ilyen reg nélküli emberkém aki csak ígérget,de fizetni nem nagyon akar. Hirdet az ember x hétig,a végén pedig kezdheti elölről...

A hozzászólást -Mercyless- szerkesztette a következő időpontban: 2017-07-21 20:18
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sabet
hozzászólás 2017-06-24 07:14
Létrehozva: #-222


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2010-12-16 19:13
Azonosító: 1 415 166



Köszönöm a hsz-ket!

Írta, hogy tudja, nincs feltüntetve,
de nem küldeném-e utánvéttel,
majd miután írtam, hogy nem,
felvetette ezt az előzőekben leírt futáros lehetőséget.
Ezt is hárítottam, mert ugyan nem ismerem,
de olyan utánvétes szaga van.
A vevő mentségére legyen mondva
ezután nem erőszakoskodott.
Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás 2017-06-23 21:06
Létrehozva: #-221


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2017-04-11 21:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(svejku @ 2017-06-23 20:49) *
Melyik futár ez? Én nem tudok olyan futárszolgálatról, amelyik úgy elvinne tőled csomagot, hogy a szállítást nem fizeted ki. (Illetve van egy ilyen, de az egy konkrét hirdetési oldalhoz van rendszeresítve)

Nekem olyan a szerződésem a futárral, hogy csomag elhozatalát is kérhetem. Abban az esetben nekem fogja kiszámlázni a szállítási ktg-et. Éltem is már ezzel a lehetőséggel, de az eladónak elutaltam a vételárat előre (de lett volna lehetőség arra is, hogy utánvéttel hozatom el).
Elvileg tehát lehetséges is lehetne. Gyakorlatilag én ezt meg sem említeném az eladónak. Megemlítem még, hogy akinél éltem ezzel a lehetőséggel, ott már oda-vissza történtek vásárlások. Teljesen ismeretlennél fel sem vetném a lehetőséget.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2017-06-23 20:49
Létrehozva: #-220


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 326
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(sabet @ 2017-06-23 17:11) *
Tisztelt Fórumozók, a segítségeteket szeretném kérni.
A vevő nem az általam feltüntetett módokon kéri a postázást,
hanem felajánlotta, hogy ő rendeli meg a futárt és neki fizetne.
Nem tudom hogyan működik ez pontosan,
de úgy érzem, hogy ez hasonló lehet az utánvéthez.
Jól gondolom?
Köszönöm, ha válaszoltok.
Beatrix

Melyik futár ez? Én nem tudok olyan futárszolgálatról, amelyik úgy elvinne tőled csomagot, hogy a szállítást nem fizeted ki. (Illetve van egy ilyen, de az egy konkrét hirdetési oldalhoz van rendszeresítve)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1362 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (7 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-08-19 00:01