IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1326 Oldal V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
Tasligep
hozzászólás 2014-10-18 08:26
Létrehozva: #-639


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2007-05-08 05:57
Azonosító: 9 033



IDÉZET(zejopy @ 2014-10-17 11:54) *
Azért, mert diszkriminatív lenne valakit a tapasztalatlansága (nullás) miatt eleve kizárni a a vásárlásból, illetve a Vaterának erre lehetőséget biztosítani. A Vatera vásárlásra van. Ezz az alapfelállás. Ma kizárjuk a nullás felhasználókat, holnap a kékeket, holnapután már a narancssárgákat is. Jövő héten azokat, akiknek szám is van a nevükben, aztán meg azokat, akiknek f betű van benne, mert a szomszédot Ferencnek hívják, nagyon a világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) és ez akár predesztinálhatja, hogy minden f betűs ember bolond.
Ha belegondolsz, akkor igazából minden diszkriminációra lehet találni valamilyen logikusnak tűnő érvet. A Vatera, mint üzleti alapokon nyugvó cég, ennek nem adhat teret.



Természetesen jogos bizonyos szempontok szerint amit írsz, de sajnos a tapasztalatom azt mutatja 10 0-ásból max 2 az aki meg is veszi vagy legalább jelentkezik.
Lehet csak én "fogom"ki pont nem akarok általánosítani én se , hogy csak ők nem reagálnak kizárólag de a saját tapasztalatom ezt mutatja.

Azt is értem, hogy a vaterának ez egy + bevételi forrás, hogy nem kell regelni mert több az értékesítés így, gondolom.

Az a baj hiába tiltom le , mert eltűnik és sehol semmi jön másik aki újra megcsinálja vagy regel más kamu névvel!

Nehéz igazságot tenni az biztos de nagyon bosszantó, hogy már megállapodsz szinte valakivel egy termékről majd jön egy hobbyból licitálgató személy leüti és eltűnik..a negatív értékelésem engem nem kárpótol , másrészt ezeket a felhasználókat szerintem ez egyáltalán nem is érdekli sajnos.

A hozzászólást -Tasligep- szerkesztette a következő időpontban: 2014-10-18 08:27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-10-17 11:54
Létrehozva: #-638


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 491
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Tasligep @ 2014-10-17 10:54) *
... miért nincs annyi jogom, hogy legyen egy olyan szűrő, hogy csak negatívos ill 0-ás értékeléssel rendelkezőek ne licitálhassanak csak előzetes kérés után!

Azért, mert diszkriminatív lenne valakit a tapasztalatlansága (nullás) miatt eleve kizárni a a vásárlásból, illetve a Vaterának erre lehetőséget biztosítani. A Vatera vásárlásra van. Ezz az alapfelállás. Ma kizárjuk a nullás felhasználókat, holnap a kékeket, holnapután már a narancssárgákat is. Jövő héten azokat, akiknek szám is van a nevükben, aztán meg azokat, akiknek f betű van benne, mert a szomszédot Ferencnek hívják, nagyon a világ dolgaiban kevésbé tájékozott:) és ez akár predesztinálhatja, hogy minden f betűs ember bolond.
Ha belegondolsz, akkor igazából minden diszkriminációra lehet találni valamilyen logikusnak tűnő érvet. A Vatera, mint üzleti alapokon nyugvó cég, ennek nem adhat teret.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tasligep
hozzászólás 2014-10-17 10:54
Létrehozva: #-637


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2007-05-08 05:57
Azonosító: 9 033



Lehet, hogy nem teljesen ebbe a topic-ba való de szeretnék választ kapni ha lehetséges smile.gif

Miért van az , hogy mindenféle 0 vásárlással rendelkező személy aki nem is ellenőrzött és persze esze ágában sincs megvenni a termékemet villámáron leütöget terméket, utána meg eltűnik!

Saját kinőtt, megunt dolgaimat árulom azért teszem fel mert helyhiányában vagyok ráadásúl költözünk lassan mert babánk lesz..
Egyszerűen felháborít ez főleg mert leüti olyan előtt aki kérdez esetleg meg is venné...egyre többszőr futok bele sajnos...
Most, hogy újra van feltöltési díj is ez nem annyira vicces.
Nekem mint eladónak hozzáteszem 2006 óta vagyok aktív vaterás miért nincs annyi jogom, hogy legyen egy olyan szűrő, hogy csak negatívos ill 0-ás értékeléssel rendelkezőek ne licitálhassanak csak előzetes kérés után!

Köszi, hogy elolvastátok smile.gif

A hozzászólást -Tasligep- szerkesztette a következő időpontban: 2014-10-17 10:57
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-10-16 15:07
Létrehozva: #-636


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 491
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Volt az a vevőm, akit itt említettem kb. másfél hónapja.
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=8843626
Először majdnem semlegeset adtam, mert még így is utálok konfrontálódni, de aztán ahogy írtam a szöveges részt, eszembe jutott az egész eset és egy megfontolt mozdulattal lejjebb helyeztem a pöttyöt.
Ma is basszus... megálltam a kocsival, jött az erőszakos koldusasszony. Gyorsan lenyomtam a gombot, átmásztam az anyósülésre, hogy kiszálljak békében az autómból. De ő fürgén megkerülte és már ott nyomult azon az oldalon. Ez egy rettenetes nő. Megfogja az embert, és ha nem kap pénzt, akkor gorombaságokat mond hangosan. Mondtam, hogy máris hívom a rendőröket, ha nem megy el. Minden voltam, csak úrinő nem. Gondolkodtam, hogy mit kellett volna tennem. Asszem kellett volna mennem még egy kört, de sajnos későn vettem észre, hogy jön. És hát örültem, hogy találtam parkolót. Na én minden ilyet utálok. Miért nem lehet csak úgy békességben tenni az embernek a dolgát? unsure.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2014-10-16 15:08


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales13
hozzászólás 2014-10-06 09:48
Létrehozva: #-635


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2013-09-18 16:28
Azonosító: 2 076 688



Sziasztok,

Az egyik vásárlóm, akinek negatívot adtam, mivel nem volt hajlandó fizetni stb... állandóan trágár emaileket küldözget. Ilyenkor lehet valamit tenni, vagy csak törölgessem őket szorgalmasan?

Volt már hasonló tapasztalat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-10-01 07:13
Létrehozva: #-634


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 491
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Na akkor egyenként.
IDÉZET(kercsajoco @ 2014-09-30 21:34) *
Üdv! Egy hozzászólásban olvastam,hogy a Vatera csak egy bizonyos számu negatív értékelés után szankcionálja a felhasználót. Kérdezném,hogy mennyi az a szám?

20%

IDÉZET(kercsajoco @ 2014-09-30 21:34) *
...Van egy "kereskedő" aki sorra becsapja a vevőit(Sajnos engem is) és össze is gyűjtött ezálltal 135 negatívot. Negatív értékeléseiben sokszor dúrva trágár szavakkal illeti az Őt kritizálni merészkedő reklamálókat.

Kapcsolatfelvétel -> Felhasználóval kapcsolatos probléma

IDÉZET(kercsajoco @ 2014-09-30 21:34) *
... Kérdezem a Vatera illetékeseitől: Jót tesz ez a Vaterának? ..

Nem vagyok Vatera illetékes, de gyanítom, hogy nem tesz jót. És? Jelzés nélkül a Vatera nem tud mit tenni.

IDÉZET(kercsajoco @ 2014-09-30 21:34) *
... Méghogy BVP...

1223547606_87.gif Ez most hogy jön ide?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kercsajoco
hozzászólás 2014-09-30 21:34
Létrehozva: #-633


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-01-11 10:02
Azonosító: 1 613 052



Üdv! Egy hozzászólásban olvastam,hogy a Vatera csak egy bizonyos számu negatív értékelés után szankcionálja a felhasználót. Kérdezném,hogy mennyi az a szám? Van egy "kereskedő" aki sorra becsapja a vevőit(Sajnos engem is) és össze is gyűjtött ezálltal 135 negatívot. Negatív értékeléseiben sokszor dúrva trágár szavakkal illeti az Őt kritizálni merészkedő reklamálókat. Kérdezem a Vatera illetékeseitől: Jót tesz ez a Vaterának? Méghogy BVP...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-17 11:34
Létrehozva: #-632


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 491
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-09-17 10:48) *
Kedves zejopy!

A levelei sajnos nem érkeztek be a rendszerbe. A fejlesztő kollégák dolgoznak a problémán, jó esetben jövő héten lesz megoldás.
De természetesen figyelemmel kísérjük a fórumos jelzéseket is és indokolt esetben megtesszük a szükséges intézkedéseket smile.gif

Köszönöm, ez jó. Mármint mindegyik jó, amit mondott. smile3.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-09-17 10:48
Létrehozva: #-631


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 049
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2014-09-17 10:22) *
Kedves Benz! smile.gif

Ma ránéztem a felhasználóra, mert kíváncsi voltam, hogy jelezte-e a post írója és volt is annyi időm. Akkor láttam, hogy az említett Client:... név TJF státusszal rendelkezik. Ezért úgy gondoltam - mert eladóként nagyobb kárt lehet okozni szerintem - hogy írok az ÜSZ-nak, mert a postoló nem tette meg (vagy téved, de ezt nem az én hatásköröm eldönteni, Önöknek vannak eszközeik, lehetőségeik).
Két levelet írtam: Felhasználóval kapcsolatos probléma -> Szabálytalan felhasználó. Egyikről sem jött ticket szám.
Csak azért kérem meg, hogy nézzen rá az azonosságra, mert szerintem, ha a Vatera valakit inaktivál, azt nem véletlenül teszi, és szerintem nem tesz jót az oldalnak semmilyen visszaélés.
Hangsúlyozom, szívesen jeleztem volna az Ön által elvárt módon, de nem volt rá lehetőség az ismert probléma miatt.
(Amúgy az is lehet, hogy Önök megkapták a levelet, csak a ticket szám akadt el.)
Köszönöm:)

Kedves zejopy!

A levelei sajnos nem érkeztek be a rendszerbe. A fejlesztő kollégák dolgoznak a problémán, jó esetben jövő héten lesz megoldás.
De természetesen figyelemmel kísérjük a fórumos jelzéseket is és indokolt esetben megtesszük a szükséges intézkedéseket smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-17 10:22
Létrehozva: #-630


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 491
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zejopy @ 2014-09-16 12:20) *
Jelezted a kapcsolatfelvételen? Mert az lenne a leggyorsabb és legegyszerűbb módja. Benz is nekik továbbítaná csak, úgy meg egyből oda menne a jelzés.

Kedves Benz! smile.gif

Ma ránéztem a felhasználóra, mert kíváncsi voltam, hogy jelezte-e a post írója és volt is annyi időm. Akkor láttam, hogy az említett Client:... név TJF státusszal rendelkezik. Ezért úgy gondoltam - mert eladóként nagyobb kárt lehet okozni szerintem - hogy írok az ÜSZ-nak, mert a postoló nem tette meg (vagy téved, de ezt nem az én hatásköröm eldönteni, Önöknek vannak eszközeik, lehetőségeik).
Két levelet írtam: Felhasználóval kapcsolatos probléma -> Szabálytalan felhasználó. Egyikről sem jött ticket szám.
Csak azért kérem meg, hogy nézzen rá az azonosságra, mert szerintem, ha a Vatera valakit inaktivál, azt nem véletlenül teszi, és szerintem nem tesz jót az oldalnak semmilyen visszaélés.
Hangsúlyozom, szívesen jeleztem volna az Ön által elvárt módon, de nem volt rá lehetőség az ismert probléma miatt.
(Amúgy az is lehet, hogy Önök megkapták a levelet, csak a ticket szám akadt el.)
Köszönöm:)


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-16 12:20
Létrehozva: #-629


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 491
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(DellFinancialServices @ 2014-09-16 11:15) *
A lista korántsem teljes...

Jelezted a kapcsolatfelvételen? Mert az lenne a leggyorsabb és legegyszerűbb módja. Benz is nekik továbbítaná csak, úgy meg egyből oda menne a jelzés.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DellFinancialSer...
hozzászólás 2014-09-16 11:15
Létrehozva: #-628


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27
Regisztrált: 2010-09-05 19:36
Azonosító: 1 343 007






Client:37912799

Néhány korábban kizárt felhasználóneve:
Trutyihalom
BozsoSandor
230VOLT_a
AndrewComp
SmuukeR
bozsokaroly
Hamimaker

A lista korántsem teljes...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-09-14 19:59
Létrehozva: #-627


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 049
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(forgoti76 @ 2014-09-14 14:53) *
Tisztelt Vatera!
Én már elég régóta vagyok Vaterás. Sok eladóval találkoztam már, de van egy, aki nagyon felbosszantott. Szerettem volna venni egy telefontokot 2014. aug. elején. A licit leütése előtt leleveleztem az eladóval a tok színét. Ó azt írta, hogy van a keresett színből, így én nyugodtan leütöttem a licitet. A pénzt rövid időn belül el is utaltam, bízva az eladóban. Néhány nap elteltével jött az e-mail, hogy nincs már a kért színű tokból. Én visszaírtam, hogy nem erről volt szó. Ő felajánlotta, hogy akkor visszautalja a pénzt. Ez az összeg azóta sem lett visszautalva. Se telefonon, se e-mailen keresztül sem lehet elérni az illetótt (tokok753), de a vaterán még mindig árul. Sajnos az értékeléseket, csak utólag néztem meg, de ott kiderült, hogy más is járt így rajtam kívül. Érdeklódnék, hogy az ilyen eladókat nem lehet valahogyan büntetni vagy kényszeríteni a pénzek visszafizetésére?

Tisztelt forgoti76!

A Vatera akkor tud fellépni egy felhasználó ellen, ha az összegyűjti a megfelelő számú negatív értékelést.
Ha nem kapta meg a terméket vagy a pénzt, akkor jogi útra terelheti az ügyet.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forgoti76
hozzászólás 2014-09-14 14:53
Létrehozva: #-626


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-08-10 15:48
Azonosító: 2 145 171



Tisztelt Vatera!
Én már elég régóta vagyok Vaterás. Sok eladóval találkoztam már, de van egy, aki nagyon felbosszantott. Szerettem volna venni egy telefontokot 2014. aug. elején. A licit leütése előtt leleveleztem az eladóval a tok színét. Ó azt írta, hogy van a keresett színből, így én nyugodtan leütöttem a licitet. A pénzt rövid időn belül el is utaltam, bízva az eladóban. Néhány nap elteltével jött az e-mail, hogy nincs már a kért színű tokból. Én visszaírtam, hogy nem erről volt szó. Ő felajánlotta, hogy akkor visszautalja a pénzt. Ez az összeg azóta sem lett visszautalva. Se telefonon, se e-mailen keresztül sem lehet elérni az illetótt (tokok753), de a vaterán még mindig árul. Sajnos az értékeléseket, csak utólag néztem meg, de ott kiderült, hogy más is járt így rajtam kívül. Érdeklódnék, hogy az ilyen eladókat nem lehet valahogyan büntetni vagy kényszeríteni a pénzek visszafizetésére?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-09-12 20:35
Létrehozva: #-625


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 049
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-12 14:56) *
Önök szerint korrekt eljárás, ha egy eladó hirdetésében szándékosan eltitkolja árúja hibáját, a vevőt megtéveszti, s miután ezt a vevő egy negatív értékelés formájában tényszerűen leírja, ő hitelrontó módon, nyilvánvaló, korábban általa is elismert tényeket tagadva negatív hangvételű értékelést ír a vevőről.
Gratulálok oldaluk működési elveihez!
Végül is Önök az eladókból élnek.
Üdvözlettel:"

Sajnálatos, hogy mindössze ennyit sikerült leszűrnie az egész esetből.
A külső bűnbak keresése, a felelősség hárítása nyilván egyszerűbb, mint végiggondolni mások észérveit.
Érdekes, a fórumozók lényegében ugyanazt próbálták elmagyarázni, amit az Ügyfélszolgálat írt unsure.gif

IDÉZET(cit1rom @ 2014-09-12 15:53) *
A kulcsszó az "együttműködés" lett volna.

Így van.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-09-12 15:53
Létrehozva: #-624


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 246
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-12 14:56) *
"Nem mintha annyira élvezném a sz@rcséplést, csak hogy vége is legyen a dolognak.

Nem értem hogyan kellett volna ennél jobban egyeztetnem az eladóval
Gratulálok oldaluk működési elveihez!
Végül is Önök az eladókból élnek.
Üdvözlettel:"

Méltó befejezés, teljesen megfelel annak, amit vártam.
Ha nem úgy alakul, ahogy Ön elképzeli, akkor mindenki más rosszul értelmezi, sőt, eleve szándékosan rosszul áll a dolgokhoz.
Azt nem tudom, miért nem érti, mit kellett volna másképpen, hiszen én magam is többször próbáltam elmagyarázni, majd erre az ÜSZ levele is ráerősített.
A kulcsszó az "együttműködés" lett volna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-12 15:16
Létrehozva: #-623


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 491
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-12 14:56) *
...
Gratulálok oldaluk működési elveihez!
Végül is Önök az eladókból élnek.
Üdvözlettel:"

Megpróbáltad és szerintem kár megsértődni, vagy megharagudni. De ezt tényleg így gondolom. Ez az az eset, amikor a harmadik fél kívülről alkot egy véleményt csak a látható tények alapján. Ezt annak, aki benne van a történetben sokszor nehéz elfogadni pontosan az érintettség miatt. Bizonyos szempontból ők átfogóbban mérlegelnek, mert minden oldalt megnéznek, de bennük nincs meg az üggyel kapcsolatos bosszúság, ami viszont objektívvé teszi őket.
Tényleg néha nehéz ezt elfogadni, de pár nap múlva, amikor már kicsit letisztultak a dolgok, és ha tényleg akarod, akkor meg tudod érteni őket is.smile.gif Hogy miért így döntöttek.
Mégis azt gondolom, hogy minden esetben meg kell próbálni, mert akár az is lehet, hogy az embernek igaza van. Ha viszont nem így történik, akkor az érveiket érdemes átgondolni és a későbbiekre érdemes levonni a tanulságot. Ez nagyon nehéz, de szerintem nem lehetetlen.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colibri02
hozzászólás 2014-09-12 14:56
Létrehozva: #-622


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2013-06-20 14:48
Azonosító: 2 046 546



IDÉZET(zejopy @ 2014-09-10 22:49) *
Jól tetted! biggrin.gif Csatlakozom Effhez. Mi lett?

Nem mintha annyira élvezném a sz@rcséplést, csak hogy vége is legyen a dolognak. A vatera álláspontja a történetről miután elküldtem a lenti e-mail levelezés hiteles másolatát, valamint a függönyről készült fotókat:

"Köszönjük levelét!

A levelezést, és ezen keresztül az adásvétel történetét részletesen átvizsgáltuk.

Az e-mail váltás alapján megállapítható, hogy a felhasználó - az Ön által jelzett hibáról való tájékoztatást követően - kompromisszumképes megoldást javasolt Önnek a következő két opciót felkínálva:

- A termék visszaküldését követően saját költségén megjavítja vagy megjavíttatja a terméket
- Amennyiben Ön javíttatja meg, úgy a javítás költségét levásárolhatja az eladó termékei közül.

Megítélésünk szerint a két opció közül - ha nem talált az eladó termékei között az Ön számára megfelelőt - az első lehetőség megoldást jelentett volna a problémára.

Termékekkel kapcsolatos problémák, esetleges sérülések, előre nem látott, nem észlelt hiányosságok, sokszor a legnagyobb gondosság ellenére is keletkezhetnek, ezek - hacsak nem tömegesen fordulnak elő - nem feltétlenül jelentik a partner megbízhatatlanságát, hanyagságát vagy esetleges rosszhiszeműségét.

A felhasználó eddigi értékelései alapján kialakult összesítőprofilja sem indokolt semmilyen bizalmatlanságot az Ő korábbi ügyletei és a jelenlegi - termékkel kapcsolatos - probléma kontextusában.

Elmondható tehát, hogy az eladó mindent megtett annak érdekében, hogy eddigi reputációjához méltó, korrekt módon kezelje a kialakult helyzetet, olyan megoldást kínálva, amely tökéletesen orvosolja azt, így Önnek kára nem keletkezett volna.

Ön a két megoldás közül egyikkel sem élt, ehelyett egy harmadik - az eladó által nem felajánlott - lehetőséget indítványozott a vele való előzetes egyeztetés nélkül.

Ezt jelen helyzetben az eladónak nem volt kötelessége teljesíteni az alábbi három ok miatt:

- A termékre az eladó nem vállalt garanciát amely tény a terméklapon szerepeltetve volt
- Ennek ellenére felajánlotta a díjmentes javítást, amelyet Ön nem vett igénybe.
- Az Ön megoldási javaslatát előzetesen nem egyeztette az eladóval

Tekintettel a fentiekre, sajnos nem tudunk olyan állásfoglalást kialakítani, amely az Önnel szembeni értékelés eltávolítását indokolná.

Megértését, figyelmét köszönjük!"

Erről nekem csak ennyi volt a véleményem:

"Tisztelt Allegro Group Ügyfélszolgálat!

Döntésüket tudomásul vettem, bár nem mindenben értek egyet vele.
Nem értem hogyan kellett volna ennél jobban egyeztetnem az eladóval az általam alkalmazott megoldást, hiszen már legelső e-mailemben, amelyben a tapasztalt hibákról írtam, javasoltam neki ezt a megoldást, igaz, ő nem reagált rá, inkább javasolt két másik megoldást. "Korrektnek ítélném, ha legalább a függöny javíttatásának költségét visszatérítené számomra." írtam én augusztus 9.-én.
Az eladó utólag azt írta, hogy ő úgy gondolta, ő fogja megfizetni az árú vissza- és újra postázásának költségét, azt nem nekem kell, bár erre e-mailjeiben ajánlatot nem tett. Tehát utólag azt állítja, ő szívesen kifizetett volna 2 x 1 200 = 2 400.- Ft. postaköltséget, plusz még a javítással is foglalkozott volna, ugyanakkor a 3 000.- ft javítási költség megfizetésére nem volt hajlandó.
Az eladó igazoltan tudott az árú hibáiról, azokat mégis hibátlannak hirdette: "Kivéve valóban felül a vitrázsrésznél a függöny hátoldalán, amit néhány öltéssel helyrehozható, meg is csináltam volna, de épp elutazóban voltunk." írta ő szintén augusztus 9.-én.
Mindezt összegezve: Önök szerint korrekt eljárás, ha egy eladó hirdetésében szándékosan eltitkolja árúja hibáját, a vevőt megtéveszti, s miután ezt a vevő egy negatív értékelés formájában tényszerűen leírja, ő hitelrontó módon, nyilvánvaló, korábban általa is elismert tényeket tagadva negatív hangvételű értékelést ír a vevőről.
Gratulálok oldaluk működési elveihez!
Végül is Önök az eladókból élnek.
Üdvözlettel:"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-09-12 09:37
Létrehozva: #-621


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 246
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-12 09:14) *
A teljes levelezést lejjebb bemásoltam, csakúgy mint a függönyről készült fényképeket, ennek ellenére lehet, hogy Ön egyiket sem látta (...).
Azzal, hogy az eladó ajánlatára azt írtam, hogy átgondolom, azt hiszem semmilyen választást, vagy ígéretet nem tettem.
Átgondolást követően úgy döntöttem, hogy én javíttatom meg a függönyöket, mert megrendült a bizalmam az eladóban. Ezután megkértem, hogy utalja át a javítás költségét, 3 000.- forintot. Ő erre nem volt hajlandó. Később arra hivatkozott, hogy ő inkább kifizette volna a függönyök visszaküldésének és újra postázásának költségét (bár erre vonatkozó ajánlatot konkrétan korábban nem tett) 2 x 1 200 = 2 400.- forintot, és dolgozott volna a függöny javításával.
Ezek a tények. Én már nem írok róla véleményt.

Mindent láttam, amit Ön megmutatott.
Az alapján, amit Ön mutatott, nekem továbbra is az a véleményem, hogy abbamaradt a kommunikáció, mert Ön átgondolta és eldöntötte, hogy legyen.
Az értékelést mindkét fél leadta, az eladó még a törlését sem kérte. Ő vállalta a következményeket. Ha ő kért volna véleményt, leírtam volna, ő miben hibázott. Lehet, hogy ő meg is értette volna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colibri02
hozzászólás 2014-09-12 09:14
Létrehozva: #-620


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2013-06-20 14:48
Azonosító: 2 046 546



IDÉZET(cit1rom @ 2014-09-12 08:52) *
Elnézést, de én nem szeretnék igazságot tenni.
Annál is inkább, mert a függönyt én nem láttam, a teljes levelezést sem, nem is tartozik rám, szerintem a fórumra sem (de ez csak az én véleményem, ezt itt senki nem osztja).
Az Ön által leírtak alapján alkottam azt a véleményt, hogy kommunikációs hiányosságot látok éppen az Ön részéről.
Reklamáció előfordulhat, annak megoldása pedig kétoldalú kommunikációt igényel. Ez félúton abbamaradt az Ön hibájából, így sosem fogjuk megtudni, mi lett volna, ha az eladónak nem ígér együttműködést, aztán azt "bizalomvesztésre" hivatkozva mégis felrúgta, de erről sem tájékoztatta, csak utólag, akkor meg értékeléssel zsarolta. Nekem erről -ahogy már egyszer megfogalmaztam- nincs jó véleményem.
Ahogy arról sem, hogy az eladó nem tud a fórumbeli megnyilvánulásáról.

A teljes levelezést lejjebb bemásoltam, csakúgy mint a függönyről készült fényképeket, ennek ellenére lehet, hogy Ön egyiket sem látta (...).
Azzal, hogy az eladó ajánlatára azt írtam, hogy átgondolom, azt hiszem semmilyen választást, vagy ígéretet nem tettem.
Átgondolást követően úgy döntöttem, hogy én javíttatom meg a függönyöket, mert megrendült a bizalmam az eladóban. Ezután megkértem, hogy utalja át a javítás költségét, 3 000.- forintot. Ő erre nem volt hajlandó. Később arra hivatkozott, hogy ő inkább kifizette volna a függönyök visszaküldésének és újra postázásának költségét (bár erre vonatkozó ajánlatot konkrétan korábban nem tett) 2 x 1 200 = 2 400.- forintot, és dolgozott volna a függöny javításával.
Ezek a tények. Én már nem írok róla véleményt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1326 Oldal V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
8 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (8 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-10-20 11:44