IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1348 Oldal V  « < 525 526 527 528 529 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-08-17 11:15
Létrehozva: #10521


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 08:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(fritzvali57 @ 2010-08-17 11:41) *
Akinek volt már sikertelen eladása az mit tett. Nekem volt most bejelölte az árut ,hogy igényt tart rá és eljött megnézni és alkudni akart de én azt mondtam,hogy az az ára amennyit megjelöltem a vaterán és nem vitte el az árut.Ilyenkor ti mit csináltok?Most tettem fel először árut a vaterára tehát még nagyon kezdő vagyok. Sagítségeteket köszönöm.

Tessa1 prblémás vásárló figyelmeztetés a felhasználóknak!

Tisztelt fritzvali57!

A Polgári Törvénykönyv a szerződés létrejöttéről szóló, 211. § értelmében aki szerződés kötésére ajánlatot tesz, ajánlatához kötve marad az online aukciós értékesítés jellegéből kifolyólag.
A törvény értelmében tehát, az a vevő, aki a www.vatera.hu oldalon ajánlatot tesz, vagyis licitál, az a licittől a későbbiekben nem állhat el, az ajánlati kötöttség megszüntetése nem lehetséges.
Az eladóknak a www.vatera.hu oldalra feltett ajánlataik szerződéskötési nyilatkozatnak minősülnek, vagyis az ettől való elállás sem lehetséges.
Az aukció lezárását követően a szerződéskötés automatikusan létrejön, és a szerződésben foglaltakat mind a vevő, mind az eladó köteles teljesíteni és betartani, vagyis az eladó köteles a felkínált terméket a kialakult áron a vevőnek eladni, a vevő pedig köteles a terméket ezen az áron megvenni.
Ezeknek a jogoknak esetleges szerződésszegés esetén polgári peres eljárás során lehet érvényt szerezni.

A Vatera piacterén a felhasználót negatív jelzéssel lehet illetni, amennyiben nem teljesíti vállalt kötelezettségét a partner. Azon felhasználó, akinek összes visszajelzése 2 negatív vagy az összes visszajelzésének 20 százaléka negatív kizárásra kerül.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fritzvali57
hozzászólás 2010-08-17 10:41
Létrehozva: #10522


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2009-09-01 08:59
Azonosító: 725 485



Akinek volt már sikertelen eladása az mit tett. Nekem volt most bejelölte az árut ,hogy igényt tart rá és eljött megnézni és alkudni akart de én azt mondtam,hogy az az ára amennyit megjelöltem a vaterán és nem vitte el az árut.Ilyenkor ti mit csináltok?Most tettem fel először árut a vaterára tehát még nagyon kezdő vagyok. Sagítségeteket köszönöm.

Tessa1 prblémás vásárló figyelmeztetés a felhasználóknak!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-08-17 09:13
Létrehozva: #10523


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 08:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Best001 @ 2010-08-16 18:43) *
Ez a 3 felhasználó ugyan az a ember szerintem!!! már két felhasználóját inaktiválták úgy látom de még mindig van neki másik felhasználó neve!!...

Tisztelt Best001!

Egyszer már kértem, hogy az ilyen jellegű bejelentéseket a Kapcsolatfelvételen keresztül tegyék meg!

Biztonsági szempontból is kockázatos és a munkánkat sem segíti elő, ha ezek a jelzések egy mindenki számára látható felületre kerülnek ki.

Köszönöm!


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oxymoron
hozzászólás 2010-08-15 22:11
Létrehozva: #10524


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 172
Regisztrált: 2007-03-28 16:55
Azonosító: 2 581



IDÉZET(Mazsolla2 @ 2010-08-14 19:17) *
Az is lehet, hogy egy rövidebbet átfutna ( feltevés ).
De hogy a leírás elején színes betük, színes háttérrel kiemelve ne legyen észrevehetö ( az esetek 99% - ban ), na ez az amit sehogy sem értek meg.
Szerintem ennek már semmi köze a termékleírás hosszához mosking.gif


Az a benyomásom, sőt inkább meggyőződésem, hogy sokan még csak azt sem fedezik fel, hogy egyáltalán van termékleírás! Amikor ugyanis megnyit az ember egy termékoldalt, szépen látszik a megnevezés, a 4 kép, egyéb infók - de a termékleírás eleje már többnyire a monitor alsó margója alá esik. Ahogy tapasztaltam, sokan nem veszik észre, hogy a lap ott folytatódik, csak lejjebb kellene görgetni.
Üdv.: O.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-08-15 21:13
Létrehozva: #10525


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 627
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Mazsolla2 @ 2010-08-15 21:22) *
Tisztelt VateraBenz !

Elnézést, hogy ide szólok annak ellenére, hogy nem osztottak lapot nekem.
Ha szabad, ezt a kijelentését mondjuk úgy " megcáfolnám ".
Van egyértelmü bizonyítékom ( gondolom egy Magyar Banki Számlakivonat elég egyértelmü bizonyíték ), amit felajánlottam a " kolegáinak " ott, ahol törlik a megalapozatlan negatív értékelést.
Nem kérték az egyértelmü bizonyítékot, hanem sajnálattal közölték, hogy nem tudják törölni a kapott negatív értékelésem.

Tisztelt Mazsolla2!

Ez kevés bármilyen "cáfolathoz".
A kollégák döntéséről a konkrét ügy részleteinek ismerete nélkül nem alkothatok véleményt.
Ha nem törölték az értékelést, akkor annak oka volt. Jól dokumentált indokolt, egyértelmű, bizonyítható esetekben ez rutin eljárásnak számít.
Ha visszaolvas a fórumon, itt is számtalan erről szóló hozzászólás található.
Esetleg érdemes lenne átgondolnia az ügyintézési gyakorlatát (ahogy erre más fórumozók is utaltak), mert emlékeim szerint nem először van ilyen problémája.
Ha nem ért egyet az intézkedéssel, azt szíveskedjen a kapott ticket azonosítóra hivatkozva e-mail üzenetben leírni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazsolla2
hozzászólás 2010-08-15 20:22
Létrehozva: #10526


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2010-07-17 07:06
Azonosító: 1 263 106



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-08-15 21:12) *
Tisztelt kokeny2!

Indokolt, egyértelmű, bizonyítható esetekben kollégáink törlik a megalapozatlan negatív értékelést.


Tisztelt VateraBenz !

Elnézést, hogy ide szólok annak ellenére, hogy nem osztottak lapot nekem.
Ha szabad, ezt a kijelentését mondjuk úgy " megcáfolnám ".
Van egyértelmü bizonyítékom ( gondolom egy Magyar Banki Számlakivonat elég egyértelmü bizonyíték ), amit felajánlottam a " kolegáinak " ott, ahol törlik a megalapozatlan negatív értékelést.
Nem kérték az egyértelmü bizonyítékot, hanem sajnálattal közölték, hogy nem tudják törölni a kapott negatív értékelésem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-08-15 20:12
Létrehozva: #10527


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 627
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kokeny2 @ 2010-08-15 17:39) *
Szia!

Most én is így jártam.1 hónapja várom az árút össze-vissza hazudozik már kétszer fel is adta! Írtam neki arra sem reagált.Adtam egy negatívot és jeleztem a vaterának! Na erre ő is adott egyet és a postára küldött reklamálni.Majd írt hogy ne haragudjak de be volt havazva,holnap feladja!!!! Azt gondolom hogy jogos a bosszúnegatívtól való félelmed
Sajnos ez ellen semmit nem lehet tenni ilyen emberek is vannak és a vatera rendszere alkalmatlan a kiszűrésükre! Azt javasolja hogy ha jogtalannak tartjuk az értékelést beszéljük meg a partnerrel!Na az ilyen emberrel beszélni.....

Tisztelt kokeny2!

Indokolt, egyértelmű, bizonyítható esetekben kollégáink törlik a megalapozatlan negatív értékelést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragunovhun
hozzászólás 2010-08-15 16:50
Létrehozva: #10528


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 018
Regisztrált: 2008-11-17 15:10
Azonosító: 300 154



IDÉZET(kokeny2 @ 2010-08-15 17:39) *
Sajnos ez ellen semmit nem lehet tenni

De, lehet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-08-15 16:48
Létrehozva: #10529


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 783
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kokeny2 @ 2010-08-15 17:39) *
.....Azt gondolom hogy jogos a bosszúnegatívtól való félelmed....


Kellő előrelátással gondoskodni lehet arról, hogy a Vatera törölje.

IDÉZET(kokeny2 @ 2010-08-15 17:39) *
........ és a vatera rendszere alkalmatlan a kiszűrésükre! .............

Miért is alkalmatlan? Ezt nagyon bírom, amikor nem lát valaki bele a rendszerbe, de úgy nyilatkozik. Számtalan esetet láttam az ilyen emberek eltávolítására.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kokeny2
hozzászólás 2010-08-15 16:39
Létrehozva: #10530


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2007-11-04 09:28
Azonosító: 37 584



Szia!

Most én is így jártam.1 hónapja várom az árút össze-vissza hazudozik már kétszer fel is adta! Írtam neki arra sem reagált.Adtam egy negatívot és jeleztem a vaterának! Na erre ő is adott egyet és a postára küldött reklamálni.Majd írt hogy ne haragudjak de be volt havazva,holnap feladja!!!! Azt gondolom hogy jogos a bosszúnegatívtól való félelmed
Sajnos ez ellen semmit nem lehet tenni ilyen emberek is vannak és a vatera rendszere alkalmatlan a kiszűrésükre! Azt javasolja hogy ha jogtalannak tartjuk az értékelést beszéljük meg a partnerrel!Na az ilyen emberrel beszélni.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-08-15 16:02
Létrehozva: #10531


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 627
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(metamorf @ 2010-08-15 16:08) *
Adminisztrátor vagy tapasztaltabb Vaterás válaszát várnom. 11-én nyertem meg 2 terméket is egy eladótól ...

Tisztelt metamorf!

Ha az eladó továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átadni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
metamorf
hozzászólás 2010-08-15 15:08
Létrehozva: #10532


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2007-08-28 18:24
Azonosító: 22 280



Adminisztrátor vagy tapasztaltabb Vaterás válaszát várnom. 11-én nyertem meg 2 terméket is egy eladótól (eladó: http://www.vatera.hu/ismerjmeg/view.php?id=1094754, termékek: http://www.vatera.hu/m_es_valogatott_ruhac..._176981278.html http://www.vatera.hu/m_es_valogatott_ruhac..._176979065.html )
Villám vásárló vagyok, ha nyerek perceken beül hívom, keresem az eladót, általában 24 órán belül lebonyolítom az adásvételt ténylegesen. Őt 11.-óta keresem mailben, telefonon, SMS-ben, de nem reagál, telefont nem veszi fel, nem ír vissza pedig ma is belépett az oldalra, egy még futó aukcióján is írtam neki: http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1094754 , de erre sem érkezett válasz.
Kérdésem: ha 1 hét után negatívval jutalmazom nem durva? Azért is jutottam erre az elhatározásra mert Ő maga ezt írja az adatlapján: ...Sajnos helyhiány miatt nem áll módunkban heteket várni, ezért kérlek ha megnyerted az aukciót a lehető leghamarabb vedd át a termkeket.Rendezésre 1 hetet tudunk várni....
A bosszúnegatívtól félek, viszont azt nem hiszem el hogy nem tudja napok óta a telefont felvenni, nincs ideje egy levelet vagy SMS-t írni.
Előre is köszönettel: metamorf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-08-15 13:22
Létrehozva: #10533


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 627
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zolkasburg @ 2010-08-15 14:18) *
...
Mindeközben üzletrontó, személyeskedő leveleket küldött a termékeimhez a vaterán keresztül tiltólistára tételéig, például:

"Kettom(23) Általános kérdés a termékkel kapcsol... 2010/07/16 09:02:01

Tisztelt zolkasburg!
Ez is 10 forintos Óra, vagy kibír pár napot?
- Kettom "
Ennyi a történet az én szemszögemből, természetesen megtettem a lépéseket az értékelés eltávolítása érdekében.
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=869450

Zoli

Tisztelt zolkasburg!

Az értékelés eltávolításán túl még érdemes tiltólistára tenni az illetőt, hogy na tudjon több nem kívánatos üzenetet írni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zolkasburg
hozzászólás 2010-08-15 13:18
Létrehozva: #10534


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2010-06-09 09:52
Azonosító: 1 203 406



Üdvözlet!

Mint az már korábban leírtam gyakori olvasója vagyok, ennek a fórum topicnak. Szép számmal bővítettem is a személyes tiltólistámat, az itt említett személyekkel. Általában úgy, hogy elolvastam az esetet, majd mindkét érintetett fél értékeléseinek a szemügyre vétele után döntöttem felkerüljön-e az illető vagy sem.
Valószínűleg ennek nagy szerepe volt abban, hogy eddig probléma nélkül vateráztam.

Most azonban ismét felhívnám a figyelmetek egy vevőre, és mindenki döntse el magának felteszi-e magának a személyes tiltólistára vagy sem.

A történet: 2010/07/09-én megnyerte a termék aukcióját. A postai átvétel után jelezte, hogy nem megelégedett a termékkel. Kifogásolta, hogy a termék nem ezüst, és az általa adott értékelésből is sejthető arrogáns, személyeskedő hangvételben követelte a kártérítést. Válaszlevelemben közöltem vele azt ami a terméklapon is egyértelműen fel van tüntetve, hogy "ezüstözött". Felajánlottam a termék visszavásárlását, a vételár visszautalását. Elfogadta, de nem tette meg az elmúlt 1 hónapban 2010/08/15-ig hanem jellemző stílusú negatív értékeléssel zárta az ügyet.
Mindeközben üzletrontó, személyeskedő leveleket küldött a termékeimhez a vaterán keresztül tiltólistára tételéig, például:

"Kettom(23) Általános kérdés a termékkel kapcsol... 2010/07/16 09:02:01

Tisztelt zolkasburg!
Ez is 10 forintos Óra, vagy kibír pár napot?
- Kettom "
Ennyi a történet az én szemszögemből, természetesen megtettem a lépéseket az értékelés eltávolítása érdekében.
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=869450

Zoli
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir
hozzászólás 2010-08-14 20:15
Létrehozva: #10535


Aramir fan klub tag
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 074
Regisztrált: 2007-03-01 13:15
Azonosító: 73



IDÉZET(Mazsolla2 @ 2010-08-14 19:17) *
Az is lehet, hogy a " Fizetés csak banki utalással." lenne a megfelelö. Azért nem azt írom én, mert szerintem így egy " parancsoló utasításnak " hangzik.   not_i.gif


Akkor vedd ki belőle a "csak" szót, úgy nem olyan felszólító jellegű, nálam is így van, még nem panaszkodtak  laugh.gif

IDÉZET(Mazsolla2 @ 2010-08-14 19:17) *
De hogy a leírás elején színes betük, színes háttérrel kiemelve ne legyen észrevehetö ( az esetek 99% - ban ), na ez az amit sehogy sem értek meg.
Szerintem ennek már semmi köze a termékleírás hosszához mosking.gif


Na, nálam pont azokat nem olvassák el  biggrin.gif Kiírom szép piros betükkel, csere nem érdekel, na, arra a termékemre tuti kapok 1-2 csereajánlatot  biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazsolla2
hozzászólás 2010-08-14 18:56
Létrehozva: #10536


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2010-07-17 07:06
Azonosító: 1 263 106



IDÉZET(Dragunovhun @ 2010-08-14 19:39) *
Nem tévedek, szerintem sem szorul. Te ennek ellenére mégsem vártad meg, hogy Ő reagáljon a "tapintatlan" kérdésemre. Ez a Vatera fórum, a maroknyi közösségünk minden aktív tagja eladó, nagyrészt más-más kategóriákban. Nem értem, miért lenne ártalmas, hogy a Vaterás dolgainkat megvitatjuk eladóként is. Úgy csinálsz, mintha Mazsolla2 legféltettebb üzleti titkát próbáltam volna erőszakosan kihúzni belőle.


Lányok, Fiúk ( Hölgyek , Urak ) thank_you.gif
Maradjunk valóban inkább a " Tényeknél ". good2.gif
Az, hogy zejopy mondjuk " reagált " , tette ezt feltételezem azért, mert az ismeretségünk nem csak 1 - 2 napos. Az ismeretségünknek van már " multja ".
Ezt ne tessék félreérteni és nem úgy érteni, ahogy le van írva yes3.gif
Tehát én megértem, azt, amit tett. Automatikusan jött az ami jött ( bármilyen háttér nélkül ).
Valószínü, egy kivülállónak ez másképp jött le.

Természetesen üzleti titkokat is lehet ( söt szabad ) kérdezni. Semmi rosszat nem látok benne. Válasz vagy lesz vagy nem good.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragunovhun
hozzászólás 2010-08-14 18:39
Létrehozva: #10537


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 018
Regisztrált: 2008-11-17 15:10
Azonosító: 300 154



IDÉZET(zejopy @ 2010-08-14 19:26) *
Tévedsz. Mazsolla2 nem szorul védelemre. Inkább a kérdésedet éreztem kissé tapintatlannak.

Nem tévedek, szerintem sem szorul. Te ennek ellenére mégsem vártad meg, hogy Ő reagáljon a "tapintatlan" kérdésemre. Ez a Vatera fórum, a maroknyi közösségünk minden aktív tagja eladó, nagyrészt más-más kategóriákban. Nem értem, miért lenne ártalmas, hogy a Vaterás dolgainkat megvitatjuk eladóként is. Úgy csinálsz, mintha Mazsolla2 legféltettebb üzleti titkát próbáltam volna erőszakosan kihúzni belőle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-08-14 18:26
Létrehozva: #10538


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 783
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Dragunovhun @ 2010-08-14 18:35) *
Bizonyára, és én ezt nem is vitattam. Te viszont mégis úgy érezted, hogy meg kell védened a kolléga módszereit.


Tévedsz. Mazsolla2 nem szorul védelemre. Inkább a kérdésedet éreztem kissé tapintatlannak.

IDÉZET(Dragunovhun @ 2010-08-14 18:35) *
Te meg nem voltál úr.

Majd megpróbálok a te kényes ízlésednek megfelelni.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Meritseth
hozzászólás 2010-08-14 18:23
Létrehozva: #10539


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 348
Regisztrált: 2009-06-20 15:09
Innen: Beriquel
Azonosító: 661 318



IDÉZET(Aramir @ 2010-08-14 18:28) *
Túl sokat írsz

Lehet, hogy ez a gond a vásárlási értesítőmmel is? Hiába írom nagybetűkkel, hogy utaláskor írják a közleménybe a VATERÁS FELHASZNÁLÓNEVET, jó, ha 20-ból egy megteszi. Nem is tudom, ti, sokvásárlós eladók honnan tudjátok, ki utalt.
Arra viszont ötletem sincs, miért kérdezik meg még mindig, hol lehet az árut átvenni, pedig minden terméklap legtetején ott virít kiemelve, hogy katt a szállítási fülre. Aki nem olvassa a termékleírást, annak is a szemébe ugrik.


--------------------
"Aki harcol, veszíthet. Aki nem harcol, már veszített is."

- Bertolt Brecht -
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mazsolla2
hozzászólás 2010-08-14 18:17
Létrehozva: #10540


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2010-07-17 07:06
Azonosító: 1 263 106



IDÉZET(Aramir @ 2010-08-14 18:28) *
Túl sokat írsz, de tényleg, sokan lusták elolvasni a hosszú szövegeket, néha még a rövidet is  laugh.gif
Próbálj rövíditeni, pl "Az árú ellenértékének kiegyenlítése csak Banki utalással megoldható." helyett "Fizetés csak banki utalással.", vagy a "( Minden vásárláshoz mellékelve egy képekkel, leírással ellátott használati utasítás )" helyett "leírást mellékelek". Még ha ezekkel nincs is problémád, akkor is, mert az egyszeri vásárló csak ránéz a terméklapra, és hűb+hosszúeztnemolvasomel, míg egy rövidebbet lehet átfutna.


Lehet hogy alkalomadtán sokat írok. De ezt " én " azzal magyarázom magamnak, hogy szeretek mindent leírni, ne legyen már véletlenül sem egy adott esetben " valami kapaszkodója a vevönek ".
Tessék, ott van leírva. Csak olvasni kell ( kellene ).
Az is lehet, hogy a " Fizetés csak banki utalással." lenne a megfelelö. Azért nem azt írom én, mert szerintem így egy " parancsoló utasításnak " hangzik. not_i.gif
Az is lehet, hogy egy rövidebbet átfutna ( feltevés ).
De hogy a leírás elején színes betük, színes háttérrel kiemelve ne legyen észrevehetö ( az esetek 99% - ban ), na ez az amit sehogy sem értek meg.
Szerintem ennek már semmi köze a termékleírás hosszához mosking.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1348 Oldal V  « < 525 526 527 528 529 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-02-07 18:15