IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1326 Oldal V  « < 549 550 551 552 553 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
Sprinkler1
hozzászólás 2010-06-24 19:05
Létrehozva: #11001


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 001
Regisztrált: 2008-07-17 12:23
Innen: Káosz birodalom
Azonosító: 171 419



IDÉZET(hytech @ 2010-06-24 19:01) *
air_kiss.gif


ohhh... blush2.gif


--------------------
"Lemondtam a sexről, az italról és a hazardírozásról! Ez volt életem legszörnyűbb negyedórája"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2010-06-24 19:01
Létrehozva: #11002


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(Sprinkler1 @ 2010-06-24 18:58) *
Jó volt a mesterem... smoke.gif smoke.gif rolleyes.gif


air_kiss.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sprinkler1
hozzászólás 2010-06-24 18:58
Létrehozva: #11003


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 001
Regisztrált: 2008-07-17 12:23
Innen: Káosz birodalom
Azonosító: 171 419



IDÉZET(hytech @ 2010-06-24 18:48) *
Ezt hívják válasznak ! notworthy.gif



Jó volt a mesterem... smoke.gif smoke.gif rolleyes.gif


--------------------
"Lemondtam a sexről, az italról és a hazardírozásról! Ez volt életem legszörnyűbb negyedórája"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2010-06-24 18:48
Létrehozva: #11004


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(Sprinkler1 @ 2010-06-24 18:34) *
Szia Ági!

Viccelsz? Milyen semlegest? blink.gif NEGATÍVAT!!!Hogy tanuljon belőle.Ez egy aukciós oldal kötelezettségekkel, nem a Vöröskereszt. A kedvessége úgyis csak addig tartott,amíg átvette a pénzed....
Azért kell ilyen esetben a megfelelő módon szankcionálni, jelen esetben egy negával, hogy mást ne verhessen át ilyen módon. A korrekt eladó legnagyobb ismérve az, hogy kommunikál és nem ócska kifogásokat keresgél amikor kártéríteni kell. Arról nem is beszélve,hogy a korrekt eladó a hibákat is leírja...
A levelezéseket mentsd el, hogy bosszúnegatív esetén a vaterával tudd azt töröltetni.


Ezt hívják válasznak ! notworthy.gif

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2010-06-24 18:48


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sprinkler1
hozzászólás 2010-06-24 18:34
Létrehozva: #11005


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 001
Regisztrált: 2008-07-17 12:23
Innen: Káosz birodalom
Azonosító: 171 419



IDÉZET(RoseBaker @ 2010-06-24 18:28) *
Sziasztok! smile.gif
mindig nem kaptam meg a pénzt. Kérdésem: ha ezen a héten sem kapom meg, megírhatom-e az értékelést, és ha igen, milyet? semlegest?
Ági



Szia Ági!

Viccelsz? Milyen semlegest? blink.gif NEGATÍVAT!!!Hogy tanuljon belőle.Ez egy aukciós oldal kötelezettségekkel, nem a Vöröskereszt. A kedvessége úgyis csak addig tartott,amíg átvette a pénzed....
Azért kell ilyen esetben a megfelelő módon szankcionálni, jelen esetben egy negával, hogy mást ne verhessen át ilyen módon. A korrekt eladó legnagyobb ismérve az, hogy kommunikál és nem ócska kifogásokat keresgél amikor kártéríteni kell. Arról nem is beszélve,hogy a korrekt eladó a hibákat is leírja...
A levelezéseket mentsd el, hogy bosszúnegatív esetén a vaterával tudd azt töröltetni.


--------------------
"Lemondtam a sexről, az italról és a hazardírozásról! Ez volt életem legszörnyűbb negyedórája"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RoseBaker
hozzászólás 2010-06-24 18:28
Létrehozva: #11006


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 53
Regisztrált: 2008-11-26 22:04
Azonosító: 319 536



Sziasztok! smile.gif
Van egy eladóm, akitől május 25-én vásároltam egy cipőt. Direkt rákérdeztem, van-e valami hibája és az eladó válaszolt, hogy nincs. Gyorsan megbeszéltünk egy fix árat, leütöttem, utaltam, hamar megkaptam a cipőt, és mégis hibásan kaptam meg. A sarka sok helyen kopott, karcos, és van egy 1 cm-es mélyedés, ami szemmel láthatóan házi módszerrel lett befestve. A cipő pink színű és narancs színnel lett javítva, szóval elég feltűnő. Jeleztem a problémát képekkel mellékelve az eladónak. Kedvesen elnézést kért, mondta, hogy őt nem zavarta a sok kopás, meg a kis "lyuk" ezért nem is írta inkább nekem külön. Azt beszéltük meg, nem akarom én se, hogy visszavegye, mert alapvetően tetszik a cipő, de egy bizonyos összeget kérnék vissza kárpótlásként. Mivel nem a kikiáltási áron vittem el, hanem egy picit magasabb fix áron amit ő ajánlott fel (800 Ft volt a különbség) így azt beszéltük, annyit küld nekem vissza. Csütörtöki napon beszéltük ezt meg, következő hétre ígérte a pénzt. Nem kaptam meg, rákérdeztem, mi a helyzet a pénzzel? Ne haragudjak, nincs a számláján pénz, következő hétre tolódik. Oké, aztán megint írt, hogy beteg az anyukája, ne haragudjak, és ez is a múlt héten volt. Még mindig nem kaptam meg a pénzt. Kérdésem: ha ezen a héten sem kapom meg, megírhatom-e az értékelést, és ha igen, milyet? semlegest?
Köszi előre is smile.gif
Bocsi, hogy ilyen hosszú voltam, de gondoltam jobb, ha elejétől a végéig leírom a sztorit biggrin.gif
Amúgy bosszant, mert olyan kommunikatív volt, és kedves... sad.gif és nem tudom, mennyit várjak még??
Ági
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2010-06-24 16:21
Létrehozva: #11007


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



---

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2010-06-24 16:23


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matrix7
hozzászólás 2010-06-24 15:46
Létrehozva: #11008


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 40
Regisztrált: 2007-12-06 20:00
Azonosító: 62 942



IDÉZET(Hunter600 @ 2010-06-24 15:30) *
Kikerestem ilyenkor drága moderátoraink mit szoktak javasolni:
"Javasoljuk Önnek, hogy küldjön egy utolsó felszólítást az illetőnek a termék átvételére vonatkozóan, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést amennyiben nem jelentkezik. A levelet továbbítsa másolatként a biztonsag@vatera.com címre is, jelezve ezt a címzettnek is. Ha a partner erre sem reagál akkor tájékoztassa írásban az adásvételtől való elállásról és készítsen a partnerről értékelést. A kapott azonosítót mentse el, így esetleges jogtalan negatív esetén könnyebb az ügy feldolgozása."
smile.gif



Ezt nagyon köszönöm!Így fogok tenni,és ha erre negatívot ad,akkor ez alapján ki kell hogy töröljék!Aranyba foglalom a neved good2.gif
thank_you.gif thank_you.gif thank_you.gif örök hála!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hunter600
hozzászólás 2010-06-24 15:30
Létrehozva: #11009


Lelkes újonc
**

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 241
Regisztrált: 2010-06-15 22:55
Azonosító: 1 214 427



IDÉZET(matrix7 @ 2010-06-24 15:24) *
thank_you.gif beérem a TI véleményetekkel is


Kikerestem ilyenkor drága moderátoraink mit szoktak javasolni:
"Javasoljuk Önnek, hogy küldjön egy utolsó felszólítást az illetőnek a termék átvételére vonatkozóan, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést amennyiben nem jelentkezik. A levelet továbbítsa másolatként a biztonsag@vatera.com címre is, jelezve ezt a címzettnek is. Ha a partner erre sem reagál akkor tájékoztassa írásban az adásvételtől való elállásról és készítsen a partnerről értékelést. A kapott azonosítót mentse el, így esetleges jogtalan negatív esetén könnyebb az ügy feldolgozása."
smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matrix7
hozzászólás 2010-06-24 15:24
Létrehozva: #11010


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 40
Regisztrált: 2007-12-06 20:00
Azonosító: 62 942



IDÉZET(zejopy @ 2010-06-24 13:51) *
Szia! rolleyes.gif
Leó nincs, de ha beéred az én véleményemmel, akkor elmondom. (Nem fog vele mindenki egyetérteni. smile.gif )
Szerintem mindenképpen egy telefont meg kell kockáztatnod. Azért, mert nem csak a haszonról szól a dolog, ha tényleg jól akarod csinálni, azaz közvetve mégis. Az elégedett vásárló visszatér, és a minősítések által jó híredet is kelti.
És hát akkor adhatod meg nyugodt szívvel a negatívot, ha te tényleg mindent megtettél az ügy érdekében.
Az egy hónap rettenetesen hosszú idő egyébként egy ügy lezárására, de talán vigasz, hogy ma kaptam meg egy pénzt május 8.-i adásvételről. Tegnap felhívott a vevő telefonon, hogy ő most belépett a Vaterára, hogyan tud nekem akkor fizetni. mosking.gif És nem friss reges. Szóval a tájékozatlanságnak nincsenek határai.
A hivatalos álláspont a negatív törléséről kb. így szól:
"Amennyiben kétséget kizáróan tudja bizonyítani az értékelés jogtalanságát.....stb. stb.
+ még hozzá: A negatív törlése nem automatikus, kollégáink a rendelkezésre álló információ alapján döntenek......"


thank_you.gif beérem a TI véleményetekkel is good2.gif Hát én viszont úgy gondolom hogy jelentkezni is annak illik,aki szeretné a terméket,mert valószínűleg azért licitált!Már bocsi ha nem értek egyet,de más lenne a helyzet ha ide sem lépne naponta be,akkor persze felhívnám megtudakolni az okot!De mivel ide belépeget,nem hinném hogy bármi gondja lenne a gépével,egészségével vagy bármi gátolná az e-mail írásban!Szóval az ilyen nem érdemel meg egy telefonhívást sem szerintem!De persze ez meg csak az én véleményem,és nem hinném hogy vele sokat veszítek!A kérdésem nem is az volt hogy hívjam vagy ne hívjam,hanem hogy törlik-e a bosszú negát amit valószínűleg kapok tőle,de azért köszi,aranyosak vagytok,tetszettek a válaszaitok good2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-06-24 15:21
Létrehozva: #11011


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Hunter600 @ 2010-06-24 15:09) *
Na jól van győztél! beee.gif

Mindig.... mindig ő győz..... sad.gif ( smile.gif )


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hunter600
hozzászólás 2010-06-24 15:09
Létrehozva: #11012


Lelkes újonc
**

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 241
Regisztrált: 2010-06-15 22:55
Azonosító: 1 214 427



IDÉZET(hytech @ 2010-06-24 15:02) *
Minek-minek?
Fedett uszoda is van a világon. wink3.gif


sclerosis.gif Húúúú, ez nekem nem jutott eszembe! Na jól van győztél! beee.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2010-06-24 15:02
Létrehozva: #11013


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(Hunter600 @ 2010-06-24 14:59) *
nono.gif Azért ebben nem értek veled egyet. Mert mi van ha például fürdőruhát vásárolt?
Szerinted fog érte ősszel jelentkezni? Szerintem jövő nyár előtt semmiképpen, mert hát' minek neki egy fürdőruha télvíz idején?
i-m_so_happy.gif


Minek-minek?
Fedett uszoda is van a világon. wink3.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-06-24 15:01
Létrehozva: #11014


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(hytech @ 2010-06-24 14:57) *
Méghogy nem értünk egyet?!
Pedig maximálisan! hehehmm.gif

Egy telefont mindenképpen megér. Vagy tévedek? Már csak azért is, hogy az embernek nyugodt legyen a lelkiismerete. i-m_so_happy.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hunter600
hozzászólás 2010-06-24 14:59
Létrehozva: #11015


Lelkes újonc
**

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 241
Regisztrált: 2010-06-15 22:55
Azonosító: 1 214 427



IDÉZET(hytech @ 2010-06-24 14:47) *
Szerintem várj még legalább 2-3 hónapot.
Mindenképpen érdemes türelmesnek lenni és legalább a nyarat kivárni.
Vannak vevők akik kivárnak egy egy szezont, így ha nyár végén nem is de ősz elején biztosan fog jelentkezni.
Elvégre nem lóverseny ez.


nono.gif Azért ebben nem értek veled egyet. Mert mi van ha például fürdőruhát vásárolt?
Szerinted fog érte ősszel jelentkezni? Szerintem jövő nyár előtt semmiképpen, mert hát' minek neki egy fürdőruha télvíz idején?
i-m_so_happy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2010-06-24 14:57
Létrehozva: #11016


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(zejopy @ 2010-06-24 14:54) *
Tudtam, hogy ebben a kérdésben te leszel az, aki egyáltalán nem ért velem egyet. thank_you.gif
Pontosan azért írtam oda, hogy ez csak az én véleményem. smile.gif
biggrin.gif biggrin.gif Csúcs!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Értem én..... más a tolerancia szintünk. smile.gif



Méghogy nem értünk egyet?!
Pedig maximálisan! hehehmm.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-06-24 14:54
Létrehozva: #11017


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(hytech @ 2010-06-24 14:47) *
Nagyon fontos az ilyen szavahihető, megbízható vásárló elégedettsége és véleménye.
Valóban mindent meg kell tenni a sikeres adásvétel érdekében.

Tudtam, hogy ebben a kérdésben te leszel az, aki egyáltalán nem ért velem egyet. thank_you.gif
Pontosan azért írtam oda, hogy ez csak az én véleményem. smile.gif

IDÉZET(hytech @ 2010-06-24 14:47) *
Az is lehet, hogy az árvíz - esetleg a lassabb folyású belvíz - pont arra sodort egy olyan terméket mint amit megnyert a vevő és most nem mer jelentkezni
mert ugyan ki hinne neki?

biggrin.gif biggrin.gif Csúcs!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Értem én..... más a tolerancia szintünk. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2010-06-24 14:47
Létrehozva: #11018


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(matrix7 @ 2010-06-24 12:36) *
T.Vateraoroszlán!

Van egy vásárlóm,akinek 2-3 e-mailt küldtem,kérve hogy rendezze a vételét valamilyen módon(személyes,posta)Egyik e.mailre sem válaszolt,de a vaterára belépett,viszont itt nem tudok neki írni,mert nincs fent terméke!Telefonálgatni nem fogok neki,mert a termék árát nem szeretném telefonszámlára költeni,amit esetleg át sem vesz,ki sem fizet!Nos kérdésem az lenne,hogyha adok neki egy negatívot(ami már nagyon megérett)akkor ha bosszú negát kapok,kérhetem-e ennek törlését?Ugyanis több mint korrekt voltam,kb 1hónapja várok a jelentkezésére,fizetésére,holott az ismerj+ oldalamon világosan leírtam a fizetési idő feltételét!Természetesen várok ha szükséges,de ő még csak válaszra sem méltat!


Szerintem várj még legalább 2-3 hónapot.
Mindenképpen érdemes türelmesnek lenni és legalább a nyarat kivárni.
Vannak vevők akik kivárnak egy egy szezont, így ha nyár végén nem is de ősz elején biztosan fog jelentkezni.
Elvégre nem lóverseny ez.

IDÉZET(zejopy @ 2010-06-24 13:51) *
Szia! rolleyes.gif
Leó nincs, de ha beéred az én véleményemmel, akkor elmondom. (Nem fog vele mindenki egyetérteni. smile.gif )
Szerintem mindenképpen egy telefont meg kell kockáztatnod. Azért, mert nem csak a haszonról szól a dolog, ha tényleg jól akarod csinálni, azaz közvetve mégis. Az elégedett vásárló visszatér, és a minősítések által jó híredet is kelti.
És hát akkor adhatod meg nyugodt szívvel a negatívot, ha te tényleg mindent megtettél az ügy érdekében.
Az egy hónap rettenetesen hosszú idő egyébként egy ügy lezárására, de talán vigasz, hogy ma kaptam meg egy pénzt május 8.-i adásvételről. Tegnap felhívott a vevő telefonon, hogy ő most belépett a Vaterára, hogyan tud nekem akkor fizetni. mosking.gif És nem friss reges. Szóval a tájékozatlanságnak nincsenek határai.
A hivatalos álláspont a negatív törléséről kb. így szól:
"Amennyiben kétséget kizáróan tudja bizonyítani az értékelés jogtalanságát.....stb. stb.
+ még hozzá: A negatív törlése nem automatikus, kollégáink a rendelkezésre álló információ alapján döntenek......"


Igen!
Nagyon fontos az ilyen szavahihető, megbízható vásárló elégedettsége és véleménye.
Valóban mindent meg kell tenni a sikeres adásvétel érdekében.
Legyen az áru értéke bármekkora is érdemes személyesen is elvinni a terméket a vevő címére legalább hetente egyszer.
Mert mi van ha csak megfeledkezett - feledékeny a szentem - a dologról vagy elutazott, eetleg most az árvíz szólt közbe?
A szomszédait sem árt finoman faggatni egy kicsit mert el sem hinnénk mi mindent tudnak a szomszédok!
Itt még a falnak is füle van nemdebár...
Az is lehet, hogy az árvíz - esetleg a lassabb folyású belvíz - pont arra sodort egy olyan terméket mint amit megnyert a vevő és most nem mer jelentkezni
mert ugyan ki hinne neki?
Talán vígasz lehet az eladónak, hogy 1-2 év elteltével, ha mondjuk rendeződik a vevő nem várt anyagi problémája, akkor szintén megvan az esély arra, hogy jelentkezik!
Ezt pedig nagy kár lenne elszalasztani!

Szóval minden jó ha a vége jó! popcorm2.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-06-24 13:51
Létrehozva: #11019


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(matrix7 @ 2010-06-24 12:36) *
T.Vateraoroszlán!

Van egy vásárlóm,akinek 2-3 e-mailt küldtem,kérve hogy rendezze a vételét valamilyen módon(személyes,posta)Egyik e.mailre sem válaszolt,de a vaterára belépett,viszont itt nem tudok neki írni,mert nincs fent terméke!Telefonálgatni nem fogok neki,mert a termék árát nem szeretném telefonszámlára költeni,amit esetleg át sem vesz,ki sem fizet!Nos kérdésem az lenne,hogyha adok neki egy negatívot(ami már nagyon megérett)akkor ha bosszú negát kapok,kérhetem-e ennek törlését?Ugyanis több mint korrekt voltam,kb 1hónapja várok a jelentkezésére,fizetésére,holott az ismerj+ oldalamon világosan leírtam a fizetési idő feltételét!Természetesen várok ha szükséges,de ő még csak válaszra sem méltat!

Szia! rolleyes.gif
Leó nincs, de ha beéred az én véleményemmel, akkor elmondom. (Nem fog vele mindenki egyetérteni. smile.gif )
Szerintem mindenképpen egy telefont meg kell kockáztatnod. Azért, mert nem csak a haszonról szól a dolog, ha tényleg jól akarod csinálni, azaz közvetve mégis. Az elégedett vásárló visszatér, és a minősítések által jó híredet is kelti.
És hát akkor adhatod meg nyugodt szívvel a negatívot, ha te tényleg mindent megtettél az ügy érdekében.
Az egy hónap rettenetesen hosszú idő egyébként egy ügy lezárására, de talán vigasz, hogy ma kaptam meg egy pénzt május 8.-i adásvételről. Tegnap felhívott a vevő telefonon, hogy ő most belépett a Vaterára, hogyan tud nekem akkor fizetni. mosking.gif És nem friss reges. Szóval a tájékozatlanságnak nincsenek határai.
A hivatalos álláspont a negatív törléséről kb. így szól:
"Amennyiben kétséget kizáróan tudja bizonyítani az értékelés jogtalanságát.....stb. stb.
+ még hozzá: A negatív törlése nem automatikus, kollégáink a rendelkezésre álló információ alapján döntenek......"

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2010-06-24 13:52


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matrix7
hozzászólás 2010-06-24 12:36
Létrehozva: #11020


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 40
Regisztrált: 2007-12-06 20:00
Azonosító: 62 942



T.Vateraoroszlán!

Van egy vásárlóm,akinek 2-3 e-mailt küldtem,kérve hogy rendezze a vételét valamilyen módon(személyes,posta)Egyik e.mailre sem válaszolt,de a vaterára belépett,viszont itt nem tudok neki írni,mert nincs fent terméke!Telefonálgatni nem fogok neki,mert a termék árát nem szeretném telefonszámlára költeni,amit esetleg át sem vesz,ki sem fizet!Nos kérdésem az lenne,hogyha adok neki egy negatívot(ami már nagyon megérett)akkor ha bosszú negát kapok,kérhetem-e ennek törlését?Ugyanis több mint korrekt voltam,kb 1hónapja várok a jelentkezésére,fizetésére,holott az ismerj+ oldalamon világosan leírtam a fizetési idő feltételét!Természetesen várok ha szükséges,de ő még csak válaszra sem méltat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1326 Oldal V  « < 549 550 551 552 553 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-20 20:00