IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1312 Oldal V  « < 566 567 568 569 570 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
hytech
hozzászólás 2010-04-19 17:38
Létrehozva: #11341


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(rolandgajdos @ 2010-04-19 17:12) *
Nemsokára be fog pirosodni meglátod!
Igazad lett...


hytech-nek mindíg igaza van wink3.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chamea
hozzászólás 2010-04-19 17:31
Létrehozva: #11342


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 189
Regisztrált: 2010-01-12 23:20
Azonosító: 936 666



IDÉZET(Dragunovhun @ 2010-04-19 11:38) *
Nem tudom jól értem-e. Szóval azt mondod, hogy a postai alkalmazottak külön arra specializálódnak, hogy W490-es készülékhez való rossz aksikkal a zsebükben flangálnak az alkalomra várva, és minden csomagot megvizsgálnak amíg ki nem tapogatnak egy aksi formájút amit galád módon kicserélhetnek ha megegyezik a típus?


Én nem pontosan erre gondoltam, hanem ha épp van egy csomagban kibontás után egy ilyen és valakinek van egy rossz belőle, akkor a zsebében beviszi a rosszat másnap vagy épp aznap és beadja a többieknek->kiszedik a jót->beteszik a rosszat és visszazárják, hogy a súly miatt ne legyen feltűnő és csak az ügyfél is csak akkor veszi észre sajnos, mikor beteszi. Én is csak olvastam ezt egy levélben, mert az egyik volt levelezőtársamnak az ismerőse a postán dolgozik és ő mondta, hogy hogy mennek ott a dolgok. Az, hogy kicsomagolják és kiveszik belőle a dolgokat még értékbiztosítva is, nem új keletű dolog sajnos. Figyelmeztetett, hogy borítékba, ajánlott levélbe eszembe ne jusson soha akár egy forintot se betenni, mert könnyen, sőt nagyon könnyen szomorú lehet a vége. Én is ezért szoktam leragasztózni és úgy feladni, de mindenkinek azt javaslom, hogy nagyobb értékű utánvételes illetve ajánlott levelet és csomagot mindig a postán bontson ki és ha nem az van benne, amit megrendelt vagy nem olyan állapotban van, akkor hívja a biztonsági szolgálat főnökét és vetessen fel vele jegyzőkönyvet, hogy hivatalosan nyoma maradjon a dolognak. Ezek után már van egy bizonyíték az ember kezében, ami előre kifizetett és elküldött csomagnál nagyon sok segítséget nyújt pl polgári követelés esetében.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rolandgajdos
hozzászólás 2010-04-19 17:12
Létrehozva: #11343


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 080
Regisztrált: 2007-09-13 20:46
Innen: Onnan
Azonosító: 24 900



IDÉZET(hytech @ 2010-04-17 17:55) *
Nemsokára be fog pirosodni, majd meglátod!
Igazad lett... rolleyes.gif


IDÉZET(VateraBenz @ 2010-04-18 17:08) *

Kedves rolandgajdos!

Igazán nincs mit. Egyértelmű esetekben igyekszünk gyorsan intézkedni.

Nemcsak igyekeznek, intézkednek is. thank_you.gif

IDÉZET(Torrenteee @ 2010-04-18 17:13) *
Se negatív, se semleges, 547 pozitív jelölésű eladásod van, előtted is le a kalappal! good2.gif

Köszönöm. Csak hozzáállás kérdése az egész. Persze így is van egy szűk vásárlói-eladói réteg, akiket nem lehet elkerülni és csak a problémák adódnak velük. A Te mérleged is makulátlan, kívánom, maradjon is így.

IDÉZET(zejopy @ 2010-04-18 17:15) *
Gratulálok Roli! friends.gif

Köszi, zejopy! Rád (is) mindig számíthatok. drinks.gif

IDÉZET(98tomcsa @ 2010-04-19 12:29) *
De ne feledkezzünk meg a vásárlóiról sem. Ő előttük is le a kalappal, hogy nem díjazták semlegessel, ha esetleg az ő hibájukból nem jött létre az adás-vétel. thank_you.gif
Nálam ez rendszeresen előfordul. Mármint, hogy én kapok semlegest, mert mégsem kéri,vagy egyszerűen csak eltünik akár 7 hónapra, vagy csak nem is válaszol az e-mailekre... not_i.gif

Bizony, az általad írt jelenség gyakori. Nem szabad szívbajoskodni, meg kell adni a negatívot, ha jogos. Ez mindannyiunk érdeke.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Torrenteee
hozzászólás 2010-04-19 12:36
Létrehozva: #11344


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 650
Regisztrált: 2010-02-05 12:24
Innen: Kesztölc
Azonosító: 980 507



Szerintem igen, bár nem biztos, azaz csak néha. De kérdezd meg, aki biztosan tudja. Nem saját tapasztalat.

Gondolom érthető...devil


--------------------
Korán keltem, hol az arany?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
98tomcsa
hozzászólás 2010-04-19 12:29
Létrehozva: #11345


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 015
Regisztrált: 2008-11-22 17:28
Azonosító: 310 714



IDÉZET(Torrenteee @ 2010-04-18 17:13) *
Se negatív, se semleges, 547 pozitív jelölésű eladásod van, előtted is le a kalappal! good2.gif



De ne feledkezzünk meg a vásárlóiról sem. Ő előttük is le a kalappal, hogy nem díjazták semlegessel, ha esetleg az ő hibájukból nem jött létre az adás-vétel. thank_you.gif
Nálam ez rendszeresen előfordul. Mármint, hogy én kapok semlegest, mert mégsem kéri,vagy egyszerűen csak eltünik akár 7 hónapra, vagy csak nem is válaszol az e-mailekre... not_i.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragunovhun
hozzászólás 2010-04-19 11:38
Létrehozva: #11346


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 018
Regisztrált: 2008-11-17 16:10
Azonosító: 300 154



IDÉZET(Chamea @ 2010-04-18 14:11) *
Sajnos olyan is előfordul, hogy a postán kicserélik a beosztottak vagy ő is eleve rossz árut kap, nem feltétlenül az eladó hibája, de azért lehetne ő is rugalmasabb.

Nem tudom jól értem-e. Szóval azt mondod, hogy a postai alkalmazottak külön arra specializálódnak, hogy W490-es készülékhez való rossz aksikkal a zsebükben flangálnak az alkalomra várva, és minden csomagot megvizsgálnak amíg ki nem tapogatnak egy aksi formájút amit galád módon kicserélhetnek ha megegyezik a típus?

A hozzászólást -Dragunovhun- szerkesztette a következő időpontban: 2010-04-19 11:42
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-04-18 17:15
Létrehozva: #11347


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 495
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(rolandgajdos @ 2010-04-18 17:03) *
Le a kalappal, Vatera Ügyfélszolgálat, köszönöm szépen. thank_you.gif

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...46&avatip=1

Gratulálok Roli! friends.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Torrenteee
hozzászólás 2010-04-18 17:13
Létrehozva: #11348


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 650
Regisztrált: 2010-02-05 12:24
Innen: Kesztölc
Azonosító: 980 507



IDÉZET(rolandgajdos @ 2010-04-18 17:03) *
Le a kalappal, Vatera Ügyfélszolgálat, köszönöm szépen. thank_you.gif

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...46&avatip=1


Se negatív, se semleges, 547 pozitív jelölésű eladásod van, előtted is le a kalappal! good2.gif


--------------------
Korán keltem, hol az arany?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-04-18 17:08
Létrehozva: #11349


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(rolandgajdos @ 2010-04-18 17:03) *
Le a kalappal, Vatera Ügyfélszolgálat, köszönöm szépen. thank_you.gif

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...46&avatip=1

Kedves rolandgajdos!

Igazán nincs mit. Egyértelmű esetekben igyekszünk gyorsan intézkedni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chamea
hozzászólás 2010-04-18 17:08
Létrehozva: #11350


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 189
Regisztrált: 2010-01-12 23:20
Azonosító: 936 666



IDÉZET(rolandgajdos @ 2010-04-18 17:03) *
Le a kalappal, Vatera Ügyfélszolgálat, köszönöm szépen. thank_you.gif

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...46&avatip=1


Már nem aktuális, látom.

A hozzászólást -Chamea- szerkesztette a következő időpontban: 2010-04-18 17:09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rolandgajdos
hozzászólás 2010-04-18 17:03
Létrehozva: #11351


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 080
Regisztrált: 2007-09-13 20:46
Innen: Onnan
Azonosító: 24 900



Le a kalappal, Vatera Ügyfélszolgálat, köszönöm szépen. thank_you.gif

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...46&avatip=1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-04-18 16:08
Létrehozva: #11352


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(nagyzee @ 2010-04-18 16:04) *
Nekem ezernél több küldeménynél egyszer sem fordult elő, hogy a küldeménnyel bármi gond legyen a csomagoláson belül. Postai alkalmazott soha nem cserélte ki a tartalmat. Olyan mér volt, hogy kompletten eltűnt az egész csomag, de akkor meg korrektül kifizették a teljes kártérítést.
Szerintem lehet úgy csomagolni valamit, hogy senkinek ne forduljon meg a fejében a csomag felnyitása majd visszazárása...

Így igaz.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2010-04-18 16:04
Létrehozva: #11353


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(Chamea @ 2010-04-18 14:11) *
Sajnos olyan is előfordul, hogy a postán kicserélik a beosztottak vagy ő is eleve rossz árut kap, nem feltétlenül az eladó hibája, de azért lehetne ő is rugalmasabb.

Nekem ezernél több küldeménynél egyszer sem fordult elő, hogy a küldeménnyel bármi gond legyen a csomagoláson belül. Postai alkalmazott soha nem cserélte ki a tartalmat. Olyan mér volt, hogy kompletten eltűnt az egész csomag, de akkor meg korrektül kifizették a teljes kártérítést.
Szerintem lehet úgy csomagolni valamit, hogy senkinek ne forduljon meg a fejében a csomag felnyitása majd visszazárása...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2010-04-18 16:02
Létrehozva: #11354


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(titan36 @ 2010-04-18 11:38) *
Itt a vaterán árusító felhasználótól vásároltam egy motorola w490 mobiltelefonhoz akkumulátort.


Nem találom, mikor és kitől vettél itt a Vaterán ilyen akksit....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chamea
hozzászólás 2010-04-18 14:11
Létrehozva: #11355


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 189
Regisztrált: 2010-01-12 23:20
Azonosító: 936 666



IDÉZET(titan36 @ 2010-04-18 11:38) *
Vaterás felhasználótársak!
...


Sajnos olyan is előfordul, hogy a postán kicserélik a beosztottak vagy ő is eleve rossz árut kap, nem feltétlenül az eladó hibája, de azért lehetne ő is rugalmasabb.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
titan36
hozzászólás 2010-04-18 11:38
Létrehozva: #11356


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2009-01-28 12:02
Azonosító: 438 324



Vaterás felhasználótársak!
Itt a vaterán árusító felhasználótól vásároltam egy motorola w490 mobiltelefonhoz akkumulátort.Állítólag japán akkucellákkal utángyártott cucc.Az eladó már majd 5000 adás-vétellel büszkélkedhet sőt még az 1990 ft-os akku mellé 1000ft értékben sportautós fotókkal meg írásokkal teli cd-t is ad ajándékba.
Ami a lényeg az akksi egy nagy kalap.....az.Be sem tudtam tenni a gyári házba csak miután leszedtem róla a külső matricát ami végül is a burkolata(na alatta láttam ezt a csúcs japán minőséget) majd amikor végre bent volt a helyén a telefont bekapcsolva ezt írja "töltési hiba" és se tovább.
Két készülékben is megpróbáltam ugyan az az eredmény tehát biztosan az akksi szar.Felvettem a kapcsolatot az eladóval mire minden baromságot elkezdett magyarázni és mikor
rákérdeztem az 1 év garanciára annyit válaszolt "Jó akkor küldjem vissza bevizsgálásra ami 1 hét" majd az úriember tiltólistára rakott hogy ne zavarjam gondolom.
Írtam a vaterának megkaptam a felhasználó valós nevét ill. telefonszámát.Felhívtam kértem tőle egy postacímet ahova visszaküldhetem az akksit, hallottam a hangján hogy kegyetlenül érdekli a problémám de azért illemből vagy poénból elkérte az e-mail címemet hogy megírja.Azóta is írja.
Hát röviden ennyit a dologról ,csak arra szeretném felhívni a figyelmeteket hogy így vásároljatok a tisztelt eladótól.Nem nevezem meg mert akit érdekel a dolog úgyis megtalálja
kiről (ill.kikről beszélek mert szerintem itt nem egy emberről van szó)beszélek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-04-18 10:50
Létrehozva: #11357


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(mikeshadow @ 2010-04-18 10:40) *
Múltkor egyet töröltettem, de az egyértelműen hazudott. ez az eset egy kicsit más. Úgy érzem igazam van itt is. Hasonló esetben már töröltek valakinek ilyet? Vagy csak a negatívot lehet a semlegest nem?

A Vatera nem tud minden egyes visszajelzést kivizsgálni, hogy az jogos-e vagy sem. A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a visszajelzésekről és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mikeshadow
hozzászólás 2010-04-18 10:40
Létrehozva: #11358


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 70
Regisztrált: 2009-02-01 19:19
Azonosító: 450 375



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-04-18 09:21) *
Tisztelt mikeshadow!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


Múltkor egyet töröltettem, de az egyértelműen hazudott. ez az eset egy kicsit más. Úgy érzem igazam van itt is. Hasonló esetben már töröltek valakinek ilyet? Vagy csak a negatívot lehet a semlegest nem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-04-18 10:05
Létrehozva: #11359


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 536
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(PASINSZKI @ 2010-04-18 09:57) *
...Rendkívül érdekes, hogy én, aki két napon belül kifizettem a vételárat, ráadásul egy szemétre való holmit kaptam és kultúrált tónusban kérdeztem rá a történtekre (s végül beletörődtem a dologba), én kaptam negatívot! Az az eladó, aki megkárosított, maghazudtolt, negatívot ad nekem! Persze erre én is negatívot adtam. De az ügy számomra rendkívül elgondolkodtató. Önnek mi a véleménye?

Tisztelt PASINSZKI!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PASINSZKI
hozzászólás 2010-04-18 09:57
Létrehozva: #11360


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-07-14 07:47
Azonosító: 665 187



Tisztelt Moderátor! 5 hónappal ezelőtt vásároltam Attila72 felhasználótól egy szép állapotúnak meghatározott telefonkészüléket, eladó megjegyezte, hogy a kagylótartó törött, egyéb hibája nincs. 7000 Ft-ot + 930 Ft postaköltséget utaltam át két napon belül. Hamarosan megérkezett a készülék, össze-vissza repedten, hiányosan, mocskosan, sarkai kitörve, de a csomagban nem találtam meg a letörött darabokat. Kultúrált levelet intéztem az eladóhoz, mivel magyarázza a történteket. Azt írta, csak a posta lehet a hibás, mivel ő egy gyönyörű telefont tett a dobozba. Kérdésemre, hogy akkor hol vannak a törmelékek, hazugnak nevezett. Az első levelemben felajánlottam számára, hogy ha visszautalja a vételár felét, kártalanítva érzem magam. De miután megkérdőjelezte szavahihetőségemet, többé nem válaszoltam a leveleire, nem is készítettem róla értékelést. Most, 5 hónap után ő adott nekem negatívot azzal az indokkal, hogy a leveleire nem válaszoltam. Rendkívül érdekes, hogy én, aki két napon belül kifizettem a vételárat, ráadásul egy szemétre való holmit kaptam és kultúrált tónusban kérdeztem rá a történtekre (s végül beletörődtem a dologba), én kaptam negatívot! Az az eladó, aki megkárosított, maghazudtolt, negatívot ad nekem! Persze erre én is negatívot adtam. De az ügy számomra rendkívül elgondolkodtató. Önnek mi a véleménye?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1312 Oldal V  « < 566 567 568 569 570 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-20 15:43