IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1338 Oldal V  « < 587 588 589 590 591 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
fikusz
hozzászólás 2010-04-30 08:07
Létrehozva: #11761


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 70
Regisztrált: 2007-03-01 14:18
Azonosító: 160



Jó reggelt!

Kicsit kezd izgalomba hozni a dolog. Ma érkezett egy levelem a Vatera részéről.

"Ezúton értesítjük, hogy Ön jelenleg nem teljesíti a Profi Eladó Programban történő részvétel összes feltételét.

- Az utolsó 90 napban a vevőktől kapott visszajelzéseinek legalább 97,5%-ban pozitívnak kell lenniük, de Önnél ez az érték jelenleg csupán 97,3%."

Valamikor még a PEP indulásakor emlékezetem szerint volt olyan ígéret, hogy az ügyfélszolgálat kiemelt gyorsasággal kezeli a megkereséseket.

Az ügyfélszolgálatnak írt levelem [Ticket#2010042910000161] számon fut.

Köszönöm szépen előre is az intézkedésüket.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fikusz
hozzászólás 2010-04-29 21:07
Létrehozva: #11762


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 70
Regisztrált: 2007-03-01 14:18
Azonosító: 160



De ezt komolyan mondom el sem akarom hinni. Komolyan sokfélék vagyunk, és sokféleképpen gondolkodunk, de ilyet? Hihetetlen.
Megpróbálom megkérni a Vaterát az értékelés törlésére, remélem sikerül. mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-04-29 21:04
Létrehozva: #11763


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 104
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(angelmaker @ 2010-04-29 20:38) *
sziasztok!

volt egy legging amit megakartam venni, kosárba raktam, de nem fizettem, mert szólt emailben (még időben) a kolléga hogy elfogyott és nincs raktáron. mondtam neki semmi baj, akkor kifizettem a másik terméket.(egy férfi öv)
erre adott egy semlegest hogy korrekt partner, amikor nem vettem meg a legginget..
most mi van? biggrin.gif semlegest mire szoktak adni?

Nehogy viszont-semlegest adj. Ha úgy ítéled meg, hogy semlegest, vagy negatívat akarsz adni, tedd meg, de azért mert ő azt adott, ne csinálj ilyet. Arról nem is beszélve, hogy az eladó nem tud pozitívat adni, ha nem jött létre az üzlet. Ez a szabály, mert az ő pozitívja alapján számolják fel neki a jutalékot.

IDÉZET(fikusz @ 2010-04-29 20:46) *
Na gyerekek ez már a főkapcsolót is leütötte nálam.

"Nem tudom milyen szösszenetről ír, sosem írtam ebbe a fórumba. Ami a véleményemet illeti nem csak én állok ezen az állásponton de ami az önét illeti most már nem szívesen vásárolnék magától, nem szívesen adnám meg a címemet sem, így a VARTEÁN kölcsönös negatív jelzéssel lezártnak tekinthetjük a dolgot.
örültem a szerencsétlenségnek. ajánlom hogy tanuljon egy kis modort mert hiába internet a jobbak kiismerik hamar magát.
Levelezést sem kívánom folytatni a továbbiakban önnel, ne készüljön még jobb frappáns reakcióval, nem érdekel, tiltólistára teszem itt és a VARTEÁN is.
Kalo656
ui.: csak egyszer nehogy összeakassza a bajszát az APEH-lal."

Jézusom. Úristen. Anyám..... Na csak jött volna ide, lemostuk volna azt hiszem, mint gőzborotva a taknyot. Brrrrrrrrrr. cussing.gif bad.gif bad.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
angelmaker
hozzászólás 2010-04-29 21:01
Létrehozva: #11764


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 37
Regisztrált: 2010-04-24 16:51
Azonosító: 1 128 626



IDÉZET(angelmaker @ 2010-04-29 20:38) *
sziasztok!

volt egy legging amit megakartam venni, kosárba raktam, de nem fizettem, mert szólt emailben (még időben) a kolléga hogy elfogyott és nincs raktáron. mondtam neki semmi baj, akkor kifizettem a másik terméket.(egy férfi öv)
erre adott egy semlegest hogy korrekt partner, amikor nem vettem meg a legginget..
most mi van? biggrin.gif semlegest mire szoktak adni?



az lemaradt... ha nincs raktáron, és írta hogy nem is lesz, akkor miért rakta ki hirdetésnek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fikusz
hozzászólás 2010-04-29 20:46
Létrehozva: #11765


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 70
Regisztrált: 2007-03-01 14:18
Azonosító: 160



Na gyerekek ez már a főkapcsolót is leütötte nálam.

Érdemes elolvasni a kapott negatív értékelésemet. Valamint írt még egy levelet miután ma írtam neki, hogy inkább elküldöm ajándékba a megnyert darabot, csak ne írjon már több irdatlan marhaságot.
Próbáltam ide csalogatni a fórumra, de inába szállt a bátorsága. Hátha itt jobban ki tudta volna fejteni az érvelését, a Vatera felhasználók 70 százalékáról. Apám, milyen emberek vannak? Ja és tiltólistára is tett, de hogyan??? laugh1.gif
Szóval a levele így szólt.

"Nem tudom milyen szösszenetről ír, sosem írtam ebbe a fórumba. Ami a véleményemet illeti nem csak én állok ezen az állásponton de ami az önét illeti most már nem szívesen vásárolnék magától, nem szívesen adnám meg a címemet sem, így a VARTEÁN kölcsönös negatív jelzéssel lezártnak tekinthetjük a dolgot.
örültem a szerencsétlenségnek. ajánlom hogy tanuljon egy kis modort mert hiába internet a jobbak kiismerik hamar magát.
Levelezést sem kívánom folytatni a továbbiakban önnel, ne készüljön még jobb frappáns reakcióval, nem érdekel, tiltólistára teszem itt és a VARTEÁN is.
Kalo656


ui.: csak egyszer nehogy összeakassza a bajszát az APEH-lal."



Go to the top of the page
 
+Quote Post
angelmaker
hozzászólás 2010-04-29 20:38
Létrehozva: #11766


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 37
Regisztrált: 2010-04-24 16:51
Azonosító: 1 128 626



sziasztok!

volt egy legging amit megakartam venni, kosárba raktam, de nem fizettem, mert szólt emailben (még időben) a kolléga hogy elfogyott és nincs raktáron. mondtam neki semmi baj, akkor kifizettem a másik terméket.(egy férfi öv)
erre adott egy semlegest hogy korrekt partner, amikor nem vettem meg a legginget..
most mi van? biggrin.gif semlegest mire szoktak adni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir
hozzászólás 2010-04-29 17:14
Létrehozva: #11767


Aramir fan klub tag
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 074
Regisztrált: 2007-03-01 14:15
Azonosító: 73



IDÉZET(princeofwales @ 2010-04-29 15:35) *
Megírtam neki amit tanácsoltál + ment egy másolat a Vatera felé. De nem fogod elhinni, még mindíg a postaköltségen vitatkozunk. Szerinte 215 Ft le kellene vonnom, mert annyiért is fel lehet adni. A visszafizetésre pedig csak annyit reagált, hogy az sokba lenne nekem és rosszul járnék. Kedves hogy aggódik miattam, de inkább kifizethetné az összeget.
Ja és megírtam neki, hogy ha nem ajánlottan kéri akkor nem tudok felelősséget vállalni a postáért. Sajnos vannak ilyen irányú rossz tapasztalataim, ezért szóltam neki előre.
Szerintem nem fog belenyugodni és lesz még ennek folytatása.


Ha te csak ajánlott levelet jelöltél meg szállítási módnak, akkor nem kötelezhet arra, hogy simán postázd. Az ilyen embereknél legtöbbször meg csak addig tart ez a "küld el az én felelőségemre", amíg el nem tűnik a levél a postán, utánna jön az, hogy tuti el sem küldted, át akarod verni, stb. Asszem erről tudnának páran mesélni itt a fórumon  laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Torrenteee
hozzászólás 2010-04-29 16:47
Létrehozva: #11768


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 650
Regisztrált: 2010-02-05 12:24
Innen: Kesztölc
Azonosító: 980 507



Elnézést, igaz, le is írtad hogy próbálkoztál, elkerülte a figyelmemet.


--------------------
Korán keltem, hol az arany?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrismiller
hozzászólás 2010-04-29 16:43
Létrehozva: #11769


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 19
Regisztrált: 2008-09-08 12:11
Azonosító: 185 967



IDÉZET(Torrenteee @ 2010-04-29 16:39) *
Én felvenném a kapcsolatot először azzal az emberrel, aki licitált. Ő tartozik felelősséggel a vásárlásért.

Köszi, én is felvenném, ha felvenné a telefont. smile.gif
De ez eddig sajna nem sikerült... mellow.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Torrenteee
hozzászólás 2010-04-29 16:39
Létrehozva: #11770


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 650
Regisztrált: 2010-02-05 12:24
Innen: Kesztölc
Azonosító: 980 507



Én felvenném a kapcsolatot először azzal az emberrel, aki licitált. Ő tartozik felelősséggel a vásárlásért.


--------------------
Korán keltem, hol az arany?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrismiller
hozzászólás 2010-04-29 16:21
Létrehozva: #11771


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 19
Regisztrált: 2008-09-08 12:11
Azonosító: 185 967



Sziasztok,

A véleményetekre vagyok kíváncsi.
Eladtam egy könyvet, leütés előtt megkérdezte, hogy X helyen alkalmas-e a személyes átvétel. Írtam, hogy igazából Y lenne az ideális, adott esetben megoldható X is, de nem tudom előre, mikor.
Leütés után írt egy ember (aki nem a vásárló), hogy ő nyerte a könyvet és X helyen átvenné.
Én kb. másfél héttel később tudtam volna arra menni, megkérdeztem tőle emailben, hogy jó-e. Válasz nem jött, én meg nem mentem el.

Pár nappal később kérdezem tőle, mi a helyzet. Azt állítja, ő megírta, hogy csütörtöktől vidéken volt. Hogy kinek írta, nem tudom, nekem biztos nem (a spam mappám is jelzi az új üzeneteket, azt is nézem).

Mondom oké, akkor legyen most csütörtök, X helyen, ekkor és ekkor, jó neked, kérdezem.

Ezt két napja írtam, azóta nem jött válasz. Ennek az embernek csak email címét tudom, telszámát, teljes nevét nem.
Kétszer hívtam azt, aki regisztrálva van, nem vette fel.

Visszajelzés hiányában nyilván nem fogok odamenni. Nincs kedvem már tovább húzni (főleg, hogy egy pár száz forintos termékről van szó).
Szerintetek? Megérett az idő az értékelésre?

Köszönöm szépen!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sargasso66
hozzászólás 2010-04-29 15:46
Létrehozva: #11772


Lelkes újonc
**

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 168
Regisztrált: 2010-02-18 23:26
Azonosító: 1 012 248



IDÉZET(princeofwales @ 2010-04-29 15:35) *
Megírtam neki amit tanácsoltál + ment egy másolat a Vatera felé. De nem fogod elhinni, még mindíg a postaköltségen vitatkozunk. Szerinte 215 Ft le kellene vonnom, mert annyiért is fel lehet adni. A visszafizetésre pedig csak annyit reagált, hogy az sokba lenne nekem és rosszul járnék. Kedves hogy aggódik miattam, de inkább kifizethetné az összeget.
Ja és megírtam neki, hogy ha nem ajánlottan kéri akkor nem tudok felelősséget vállalni a postáért. Sajnos vannak ilyen irányú rossz tapasztalataim, ezért szóltam neki előre.
Szerintem nem fog belenyugodni és lesz még ennek folytatása.

Több lehetőséged van még mindig.
1. Nem hagyod magad és a szállítási feltételekre való hivatkozással kötöd az ebet. Ennek hosszadalmasabb lefolyása is lehet.
2. Elküldöd simán, ahogy kéri, ebben az esetben nem tudod bizonyítani, hogy feladtad az árut. Egy ilyen embertől úgy gondolom kitelik, hogy letagadja csomag megérkezését, ezt nem tenném semmiképpen.
3. Én a következőt tenném, még ha ráfizetéses is, feladnám ajánlottan, és a sima postaköltséget kérném el. Tiltóra tenném, és miután megírta neked az értékelést, semlegessel értékelném, aminek a szöveges részében teljesen normális, nem pejoratív hangnemben leírnám, hogy a vásárló nem volt hajlandó a terméklapon megadott postaköltséget fizetni ezért nem ajánlod.

Na és egy linket légyszi tegyél be a partneredről, hogy az itt forgolódó eladók is tiltóra tehessék.


--------------------
"Az igazság fáklyáját képtelenség úgy vinni a tömegben, hogy ne pörköljük meg valakinek a szakállát."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales
hozzászólás 2010-04-29 15:35
Létrehozva: #11773


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 48
Regisztrált: 2009-09-11 14:05
Azonosító: 740 445



IDÉZET(princeofwales @ 2010-04-29 09:37) *
Ez egy jó ötlet.

Köszi



Megírtam neki amit tanácsoltál + ment egy másolat a Vatera felé. De nem fogod elhinni, még mindíg a postaköltségen vitatkozunk. Szerinte 215 Ft le kellene vonnom, mert annyiért is fel lehet adni. A visszafizetésre pedig csak annyit reagált, hogy az sokba lenne nekem és rosszul járnék. Kedves hogy aggódik miattam, de inkább kifizethetné az összeget.
Ja és megírtam neki, hogy ha nem ajánlottan kéri akkor nem tudok felelősséget vállalni a postáért. Sajnos vannak ilyen irányú rossz tapasztalataim, ezért szóltam neki előre.
Szerintem nem fog belenyugodni és lesz még ennek folytatása.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-04-29 11:08
Létrehozva: #11774


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 104
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Nahát! rolleyes.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-04-29 11:03
Létrehozva: #11775


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Zorkaboszorka @ 2010-04-29 10:22) *
Tisztelt Adminisztrátor(ok),kedves Fórumozók!
...
Kérdésem az,hogy merjem-e újra zavarni az ügyfélszolgálatot a kérésemmel,lehetséges,hogy érdemes lesz?

Köszönöm szíves türelmüket,mindenkinek szép napot kívánok smile.gif

Kedves Zorkaboszorka!

Némi félreértés történt az Ügyfélszolgálaton, természetesen lehetőség van az értékelések módosítására olyan esetekben, ha a félreértést rendezték.
Az ügyben hamarosan intézkedni fognak a kollégák.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-04-29 10:58
Létrehozva: #11776


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(fogas81 @ 2010-04-28 23:12) *
Ő viszont már megérett mégis itt van még... talán 30% az alsó határ?....

Kedves Fórumozók!

Az Általános > Aukció > Közlemény: Hírek, tudnivalók az aukciózásról topikban olvasható a negatív értékelésekre vonatkozó vizsgálat pontos leírása.

Bár néhányszor már közzétettük, megint leírom, hogy nem egy Vatera munkatárs vizslatja az egymillió felhasználó visszajelzéseiben bekövetkezett változásokat, zsebszámológépen szorgosan pötyögtetve a különböző arányszámokat.

Amennyiben egy felhasználó negatív visszajelzései elérik a kizáráshoz szükséges arányt, a felhasználó néhány órán belül automatikusan kizárásra kerül.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fikusz
hozzászólás 2010-04-29 10:36
Létrehozva: #11777


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 70
Regisztrált: 2007-03-01 14:18
Azonosító: 160



[quote name='Zorkaboszorka' date='2010-04-29 10:22' post='1073846']
Tisztelt Adminisztrátor(ok),kedves Fórumozók!

Kérem,nézzék el,hogy talán nem megfelelő helyre írok,de új vagyok a fórumon,és itt járnak a legtöbben,én pedig hamar választ szeretnék kapni a kérdésemre,mert nagyon bánt a helyzet help.gif

Hát ez nekem is nagyon tetszik. Nagyon örülök, ha ilyen eseteket is taglalunk, nem csak az enyémhez hasonlóakat. Dicséretes, kedves Zorkaboszorka headbang.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-04-29 10:30
Létrehozva: #11778


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 104
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Zorkaboszorka @ 2010-04-29 10:22) *
Tisztelt Adminisztrátor(ok),kedves Fórumozók!
.....
Tisztában vagyok vele,hogy az én hibám,mert nem vártam meg az eladó reakcióját,hogy megtudhassam,hajlandó-e a korrigálásra.
Tanultam belőle:Először kommunikálunk,aztán értékelünk unsure.gif
A fórumon viszont azt olvastam,hogy volt már példa kivételes esetekben semleges értékelés törlésére is...
...................
Kérdésem az,hogy merjem-e újra zavarni az ügyfélszolgálatot a kérésemmel,lehetséges,hogy érdemes lesz?

.............

Persze, zavard őket nyugodtan, írd le ugyanilyen összeszedetten a történteket hátha sikerrel jársz. smile.gif
Különben is tetszik nekem ez a hozzáállás. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zorkaboszorka
hozzászólás 2010-04-29 10:22
Létrehozva: #11779


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-11-14 08:55
Innen: Budapest
Azonosító: 839 065



Tisztelt Adminisztrátor(ok),kedves Fórumozók!

Kérem,nézzék el,hogy talán nem megfelelő helyre írok,de új vagyok a fórumon,és itt járnak a legtöbben,én pedig hamar választ szeretnék kapni a kérdésemre,mert nagyon bánt a helyzet help.gif

A problémám a következő: egy eladótól (illusion111) vettem két terméket,amit rendben meg is kaptam.
Csakhogy postaköltségnek 870 ft-ot fizettem,a feladó viszont sima elsőbbségivel adta fel,240 Ft-ért.
No én erre igencsak berágtam,és írtam egy semleges értékelést,melyben kifejtettem az előzményeket,és leírtam,hogy véleményem szerint ez a vevő becsapása.De még aznap kiderült,hogy adminisztációs hiba történt,és visszautalták a folyószámlámra a 630 Ft különbözetet.
Kérvényeztem a Vatera ügyfélszolgálatán az értékelés törlését,de azt a választ kaptam,hogy semleges értékelés törlésére nincs lehetőség,mert az "se nem növeli se nem csökkenti a pozitív visszajelzések értékét."
Ez így van,de én a szövegben olyasmit írtam,ami a jelenlegi körülmények között nem állja meg a helyét,hiszen az eladó lerótta velem szemben a kötelezettségét,és én csak rontom a hitelét olyasmivel,ami nem igaz.
Tisztában vagyok vele,hogy az én hibám,mert nem vártam meg az eladó reakcióját,hogy megtudhassam,hajlandó-e a korrigálásra.
Tanultam belőle:Először kommunikálunk,aztán értékelünk unsure.gif
A fórumon viszont azt olvastam,hogy volt már példa kivételes esetekben semleges értékelés törlésére is...
Elnézést kérek,ha túl terjedelmes voltam,de tényleg fontos nekem a dolog,mert nem szeretek alaptalanul vádolni senkit.Persze az is lehet,hogy csak én csinálok a bolhából elefántot...
Kérdésem az,hogy merjem-e újra zavarni az ügyfélszolgálatot a kérésemmel,lehetséges,hogy érdemes lesz?

Köszönöm szíves türelmüket,mindenkinek szép napot kívánok smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales
hozzászólás 2010-04-29 09:37
Létrehozva: #11780


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 48
Regisztrált: 2009-09-11 14:05
Azonosító: 740 445



IDÉZET(Sargasso66 @ 2010-04-29 09:34) *
Licitálásával elfogadta a megadott feltételeket. Ezt tudatosítsd vele a levelezésben, amit természetesen ments el és küldd be a Vaterának (biztonsag@vatera.com). Ha megy a negatív, akkor a kapott számra hivatkozva töröltesd, ha szerencséd van és egyértelmű minden, akkor törölik is.
A helyedben még hozzátenném, hogy amikor megkapta az árut, nézze meg a csomagoláson a feltüntetett árat, és mondd, ha nem egyezik, akkor a különbözetet visszautalod. Ezzel kihúzod a méregfogát. Úgyis annyi lesz. Igaz?



Ez egy jó ötlet.

Köszi
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1338 Oldal V  « < 587 588 589 590 591 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-04-25 16:28