IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1321 Oldal V  « < 592 593 594 595 596 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2010-03-31 21:06
Létrehozva: #11861


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 838
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(mikeshadow @ 2010-03-31 21:01) *
Melyik mailre lehet elküldeni a vaterának a felhasználóval folytatott levelezést és kérni a licit törlését?

doki63 -al akadt egy kis probléma.

Tisztelt mikeshadow!

Kérjük, vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a Kapcsolatfelvételen keresztül és jelezze a licittörlési igényét. Csak akkor távolítjuk el a licitet ha mindkét fél kérése/engedélye a termékes levelezésben olvasható. Ennek hiányában nem áll módunkban törölni a licitet.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mikeshadow
hozzászólás 2010-03-31 21:01
Létrehozva: #11862


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 70
Regisztrált: 2009-02-01 19:19
Azonosító: 450 375



Melyik mailre lehet elküldeni a vaterának a felhasználóval folytatott levelezést és kérni a licit törlését?

doki63 -al akadt egy kis probléma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir
hozzászólás 2010-03-31 15:26
Létrehozva: #11863


Aramir fan klub tag
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 074
Regisztrált: 2007-03-01 14:15
Azonosító: 73



IDÉZET(Dragunovhun @ 2010-03-31 12:52) *
Ez majdnem olyan nevetséges mint a zíbéjen ahol a vevők nem kaphatnak se negatívot se semlegest.


Ja, csak ott a harmadik nonpayer bidder strikenál kivágják az illetőt, itt meg magasról le****ja a negatívot. A szomszédban is így van, a harmadik jutalékvisszatérítésnél repül.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-03-31 12:58
Létrehozva: #11864


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 191
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(momol @ 2010-03-31 12:10) *
Szívesen tanulnék mások tapasztalatából. Megtenné, hogy belinkeli a megfelelő részt?

Kedves momol!

Egy példa:
http://www.vatera.hu/segitseg/az_aukcio_za...entkezik/33/122


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragunovhun
hozzászólás 2010-03-31 12:52
Létrehozva: #11865


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 018
Regisztrált: 2008-11-17 16:10
Azonosító: 300 154



IDÉZET(momol @ 2010-03-31 12:10) *
Ha az eladó már kiküldte az emlékeztetőt, ne lehessen negatívan értékelni

Naneee. És ha én kiküldöm az emlékeztetőt, a vevő kifizeti a terméket én meg röhögök a markomba és nem küldöm el mert úgyse tud negatívot adni? Ez majdnem olyan nevetséges mint a zíbéjen ahol a vevők nem kaphatnak se negatívot se semlegest.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-03-31 12:30
Létrehozva: #11866


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 057
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(momol @ 2010-03-31 12:10) *
Szívesen tanulnék mások tapasztalatából. Megtenné, hogy belinkeli a megfelelő részt?

Persze, más dolga sincs, belinkeli neked. Mind a hatezer-nyolcszáz-negyvenkettőt. Majd itt ül a gép előtt és mindenkinek a személyes tapasztalatát kigyűjti, na persze előtte gondosan mérlegeli, hogy színvonalában és tartalmában megfelelően illeszkedik-e az egyéniségedhez. ohmy.gif

Na Leó, ennek hogyan fog megfelelni? biggrin.gif Ilyen szép és nemes feladatot ritkán kap ám az ember.
Én meg megkérem, legyen kedves a személyes postafiókomba küldeni pár linket a Hegedűs a háztetőn válogatott dalaiból. Persze én is csak okulásképpen vágyom erre. tongue.gif
Jó munkát. laugh.gif air_kiss.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
momol
hozzászólás 2010-03-31 12:10
Létrehozva: #11867


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 249
Regisztrált: 2009-07-07 14:29
Azonosító: 663 764



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-03-31 10:47) *
Kedves gaga12!

Sok esetben megjelent már a Fórumon; mind a moderátorok, mind a felhasználók részéről, hogy hogyan lehet elkerülni az ilyen kellemetlenségeket.

Szívesen tanulnék mások tapasztalatából. Megtenné, hogy belinkeli a megfelelő részt?

Szerintem jó megoldás volna az értékeletlen tranzakcióknál egy rubrika: fizetési emlékeztető küldése (mint a másik portáljukon). Ha az eladó már kiküldte az emlékeztetőt, ne lehessen negatívan értékelni (ne legyen aktív a negatív értékelés rubrika).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-03-31 10:47
Létrehozva: #11868


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 191
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(gaga12 @ 2010-03-31 08:25) *
Sziasztok!
Már én sem állom meg szó nélkül.Nem is tudom,hogy minek licitálnak bármire is ha nem akarják kifizetni a cuccot.Most nekem is van egy olyan vásárlóm,akire egy korábbi eladó 3 hónapot várt mire semlegest adott neki,én nem leszek ilyen türelmes.Valamit ki lehetne találni erre a "bosszú negatívra"....

Kedves gaga12!

Sok esetben megjelent már a Fórumon; mind a moderátorok, mind a felhasználók részéről, hogy hogyan lehet elkerülni az ilyen kellemetlenségeket.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gaga12
hozzászólás 2010-03-31 08:25
Létrehozva: #11869


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2009-01-06 22:24
Azonosító: 393 336



Sziasztok!
Már én sem állom meg szó nélkül.Nem is tudom,hogy minek licitálnak bármire is ha nem akarják kifizetni a cuccot.Most nekem is van egy olyan vásárlóm,akire egy korábbi eladó 3 hónapot várt mire semlegest adott neki,én nem leszek ilyen türelmes.Valamit ki lehetne találni erre a "bosszú negatívra".Mondjuk annyira nem zavar ha egy ilyen vásárló negatívot ad,mert bár nem mutat jól,de a szöveges értékelést akárki el tudja olvasni(csak eldönteni nehéz,hogy kinek van igaza)Azért felháborító,hogy ezek az úgynevezett vásárlók mindig megússzák!!! Lehet valaki 100%-os,nem sokat számít mert ha meggondolta magát egy vásárlással kapcsolatban,úgysem fog jelentkezni.Na jó lehetne még ezt a témát boncolgatni...
Szép napot Mindekinek!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
98tomcsa
hozzászólás 2010-03-31 07:45
Létrehozva: #11870


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 019
Regisztrált: 2008-11-22 17:28
Azonosító: 310 714



IDÉZET(momol @ 2010-03-30 16:33) *
Kedves 98 tomcsa,
a levelezés kétoldalú.....
Nekem pillanatnyilag 4-5 ilyen aukcióm van, amit ezért nem tudok lezárni. Ha megadnám az értékelést, amit megérdemel, az nekem is 4-5 negatív értékelést jelentene mad.gif


Kedves momol!

Akinek már megadtam a negatív értékelést, az mindig reagált az e-mailjeimre (újabb határidőket igérve), elég hosszú kis levelezést küldtem el a vaterának...
A másiknál csak annyi, hogy felvettem a kapcsolatot, kérte az adatokat, elküldtem, majd 1 hónappal rá küldtem egy mailt, hogy szeretné e még egyáltalán, de arra már nem jött a válasz.
Tegnap küldtem egy utolsót "kilátásba helyezve, hogy milyen értékelésre számíthat", na azt a válasz e-mailt nem kívánom senkinek...
Árad belőle az emberek iránti gyülőlet....Meg persze nem vagyok én ember sem....
Annyira nem lehet pénze, hogy tegnap is licitált valakinél (folyamatosan licitál). Ez persze nem érdekel, inkább az, hogy folyamatosan gyerek ruhákat vásárol, ergo valószínűleg anya! Egy anya, hogy lehet a világgal, az emberekkel szemben ilyen negatív???
Én annyit tudok, hogy sokszor nem kapják meg a megérdemelt értékeléseket a partnerek, mert a másik félnek nem hiányzik egy jogtalan negatív értékelés.
Azzal, hogy idekerült a problémás felhasználó topikba, legalább azt elérhettem, hogy sok eladó mérlegeli a páholyba való tételét egy későbbi esetleges probléma elkerülése végett!

Az is megértem, hogy a vatera csak az írásbeli tényekre tud alapozni, de volt egy nagyon durva esetem, ahol le volt minden írva, mégsem törölték csak hosszabb húza-vona után. Ráadásul első körben az írták nekem, hogy mindkét félnek kell kérnie az értékelés törlését. Mármint,hogy a nekem adott negatívot az adó félnek is töröltetnie kellene...


Mindenkinek nagyon szép napot kívánok!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
momol
hozzászólás 2010-03-30 16:33
Létrehozva: #11871


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 249
Regisztrált: 2009-07-07 14:29
Azonosító: 663 764



IDÉZET(98tomcsa @ 2010-03-30 11:33) *
Tisztelt Vatera Benz/Oroszlán!

Segítséget kérnék...
Gyanítom aki semlegest adott neki, az is azért tette, mert fél a bosszúnegatívjától.....

Kedves 98 tomcsa,
a levelezés kétoldalú (válaszolt valamit a licitáló) volt? Szerintem ha megírta, hogy nem hajlandó átvenni, akkor van esély a bosszúnegatív törlésére.

Én is jártam már hasonlóan, bár a licitáló "elővigyázatos" volt és egyetlen mailt sem írt nekem, így nem volt bizonyíték a kezemben. A biztonsag.com-ra küldött felszólító leveleim másolatán kívül. Ekkor nem is törölték a negatívot, mondván, hogy az én állításom áll szemben az övével (amiben azt állította, hogy megkért engem, adjam rászorulóknak a megnyert termékeket). Így az ügyfélszolgálat "nem tudott" igazságot tenni, mert az én állításom állt szemben az övével.
Később, kb. egy hónap elteltével, amikor 10 másik eladó is reklamált ugyanezzel a felhasználóval kapcsolatban, akkor már hittek nekem...

Nekem pillanatnyilag 4-5 ilyen aukcióm van, amit ezért nem tudok lezárni. Ha megadnám az értékelést, amit megérdemel, az nekem is 4-5 negatív értékelést jelentene mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-03-30 15:10
Létrehozva: #11872


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 191
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(98tomcsa @ 2010-03-30 14:17) *
...Ez nekem sérti az önérzetemet.

Kedves 98tomcsa!

Sajnálom, elsőre véleményem szerint teljesen korrekt választ kapott.

IDÉZET
Egy barátságosabb választ vártam volna, nem sablon szöveggel...pl. Igen, ha Ön a levelezéssel egyértelműen bizonyítja, hogy jogszerűen, Öntől elvárt módon járt el és az Önnek írt negatív értékelés nem jogos, akkor nagy valószínűséggel a negatív értékelés törlésre kerülhet....bla bla bla

Nem én bírálom el a kéréseket és nem is én törlöm az értékeléseket, hanem az Ügyfélszolgálat. Számtalanszor elmondtuk mindketten, hogy a Fórumban nincs zsűrizés.

Ha én a fentihez hasonlót írok Önnek (vagy bárkinek), és az ÜSZ utána mégsem törli az értékelést, akkor kezdődik a "...pedig Leó azt mondta, hogy..." típusú vita.
Tehát ilyet ne is várjon se tőlem, se a kollégámtól.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragunovhun
hozzászólás 2010-03-30 14:30
Létrehozva: #11873


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 018
Regisztrált: 2008-11-17 16:10
Azonosító: 300 154



A vatera majd úgyis törli.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2010-03-30 14:29
Létrehozva: #11874


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(Dragunovhun @ 2010-03-30 14:18) *
Sokat elmond a kedves érdeklődő üzleti érzékéről.

pont emiatt nem törlöm a hozzászólását. a megadott rendelési lehetőség csak addig kedvező, amíg valaki tányleg meg nem rendeli onnan a cuccot.
Én megpróbáltam, nem fogok onnan vásárolni. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragunovhun
hozzászólás 2010-03-30 14:18
Létrehozva: #11875


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 018
Regisztrált: 2008-11-17 16:10
Azonosító: 300 154



nagyzee: A weblapcím miatt nem szabályos, mellesleg rosszindulatú és teljesen fölösleges. Sokat elmond a kedves érdeklődő üzleti érzékéről.

A hozzászólást -Dragunovhun- szerkesztette a következő időpontban: 2010-03-30 14:18
Go to the top of the page
 
+Quote Post
98tomcsa
hozzászólás 2010-03-30 14:17
Létrehozva: #11876


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 019
Regisztrált: 2008-11-22 17:28
Azonosító: 310 714



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-03-30 14:01) *
Én kérek elnézést, holnap jön vissza a kristálygömb a szervizből, akkor belenézünk Benz kollégával és megmondjuk, törli-e majd az Ügyfélszolgálat a még meg sem kapott értékelést.



Kedves Leo!

Elpoénkodhatjuk a dolgot (lásd tegnap Zejopyval történtő kis poénkodásunkat), de én ezt most nem annak fogom fel.
A kedves partner akiről szó volt több 1 hónapi várakoztatás után kapott negatív értékelésekre, ilyen negatív értékelésekkel regagál:

"Negatív vélemény: Aki 300ft miatt nem tud várni, és negát ad az a szememben nem ember...."

Ez nekem sérti az önérzetemet.
Egy barátságosabb választ vártam volna, nem sablon szöveggel...pl. Igen, ha Ön a levelezéssel egyértelműen bizonyítja, hogy jogszerűen, Öntől elvárt módon járt el és az Önnek írt negatív értékelés nem jogos, akkor nagy valószínűséggel a negatív értékelés törlésre kerülhet....bla bla bla
Néha úgy érzem, hogy az oroszlánok is szoktak bal lábbal kijönni a barlangból... rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2010-03-30 14:11
Létrehozva: #11877


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



Etikus és szabályos-e a terméklapon ilyen kérdést feltenni???

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=166108794

Go to the top of the page
 
+Quote Post
horvathverus
hozzászólás 2010-03-30 14:08
Létrehozva: #11878


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 296
Regisztrált: 2009-06-12 14:45
Azonosító: 659 874



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-03-30 14:01) *
Én kérek elnézést, holnap jön vissza a kristálygömb a szervizből, akkor belenézünk Benz kollégával és megmondjuk, törli-e majd az Ügyfélszolgálat a még meg sem kapott értékelést.



good.gif Nagggyon jó...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-03-30 14:01
Létrehozva: #11879


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 191
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(98tomcsa @ 2010-03-30 13:20) *
Pont azt a választ kaptam ami miatt eddig is semlegest adtam inkább....

Én kérek elnézést, holnap jön vissza a kristálygömb a szervizből, akkor belenézünk Benz kollégával és megmondjuk, törli-e majd az Ügyfélszolgálat a még meg sem kapott értékelést.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
98tomcsa
hozzászólás 2010-03-30 13:20
Létrehozva: #11880


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 019
Regisztrált: 2008-11-22 17:28
Azonosító: 310 714



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-03-30 12:36) *
Kedves 98tomcsa!

Látatlanban (illetve általában szólva is) nem tudunk zsűrizni a Fórumban. Amennyiben a partnere nem jelentkezik, nem ad hírt magáról, az adásvétel lezárulta után 7 nappal küldjön neki egy felszólító levelet, amelyet másolatban továbbít a biztonsag@vatera.com címre is. Erről tájékoztassa a címzettet is, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.

Ha ezután sem kerül elő az illető, készítse el az értékelést. Ha viszonzásul negatív értékelést kapna, az elküldött levelezésre hivatkozva kérheti annak törlését.

Arról azonban, hogy az Ügyfélszolgálat egy, még nem is létező ügyben hogyan fog eljárni, nem tudunk információt adni.



Köszönöm dry.gif
Különösen az utolsó mondat tetszik...
Leírtam, hogy levelezés van (magyar nyelven)....
Pont azt a választ kaptam ami miatt eddig is semlegest adtam inkább....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1321 Oldal V  « < 592 593 594 595 596 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
1 felhasználó: BelindaCsillag

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-07-22 09:18