IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1326 Oldal V  « < 611 612 613 614 615 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
fernandi60
hozzászólás 2010-03-07 09:53
Létrehozva: #12241


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2007-12-05 19:34
Azonosító: 62 622



IDÉZET(csaszi66 @ 2010-03-07 08:21) *
Szerintem is jár a negatív az eladónak. Véleményem szerint, ez annyira egyértelmű eset, hogy törölni fogják, ha bosszúnegatívot kapnál tőle.
Remélem a moderátorok megerősítenek ebben a hitemben!


Köszönöm szépen! Bízom benne én is!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
csaszi66
hozzászólás 2010-03-07 09:21
Létrehozva: #12242


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 209
Regisztrált: 2009-09-12 11:36
Azonosító: 741 865



IDÉZET(fernandi60 @ 2010-03-06 15:34) *
Találtunk is egyet. Egynapos aukció lejárat előtt, 9000 Ft-os induló és min.ár nélküli árral. Kérdeztem az eladót a termékkel kapcsolatban, válasz nem jött, a hátralévő idő pedig már 1 perc alatt járt. Licitáltam, s meg is nyertem. Aztán érkezett a válasz, melyben jelzést kaptam arra is, hogy a vasárnapi átvétel az eladó részéről is jó lesz. Írtam két e-mailt, melyben jeleztem, hogy én vagyok a "szerencsés" nyertes és hogy vasárnap megyünk, válasz nem jött.

Ma hívtam, hogy akkor a holnapi nappal kapcsolatban a találkozót megbeszéljük. Erre az eladó kijelentette, ne gondoljam, hogy amennyiért megnyertem, ideadja a terméket, az sokkal többet ér. Ő már fel is tette ismét a Vaterára 79000 Ft-os induló árral.

Mit csináljak? Negatívval indítsam részvételét itt a Vaterán (idáig nem volt még tranzakciója), vagy ejnye-bejnye és egy semleges?


IDÉZET(fernandi60 @ 2010-03-07 08:02) *
Nem szívesen teszem, de nem akarom, hogy esetleg más is ilyen helyzetbe kerüljön és szerintem fontos a többi vaterás részére a korrekt tájékoztatás!
Gondolom, akkor számíthatok a "bosszú" negatívra én is. unsure.gif

Szerintem is jár a negatív az eladónak. Véleményem szerint, ez annyira egyértelmű eset, hogy törölni fogják, ha bosszúnegatívot kapnál tőle.
Remélem a moderátorok megerősítenek ebben a hitemben!

A hozzászólást -csaszi66- szerkesztette a következő időpontban: 2010-03-07 09:24
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fernandi60
hozzászólás 2010-03-07 09:02
Létrehozva: #12243


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2007-12-05 19:34
Azonosító: 62 622



IDÉZET(zejopy @ 2010-03-06 15:43) *
Igen, negatívval.


Köszönöm segítséged!
Nem szívesen teszem, de nem akarom, hogy esetleg más is ilyen helyzetbe kerüljön és szerintem fontos a többi vaterás részére a korrekt tájékoztatás!
Gondolom, akkor számíthatok a "bosszú" negatívra én is. unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fernandi60
hozzászólás 2010-03-07 08:56
Létrehozva: #12244


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2007-12-05 19:34
Azonosító: 62 622



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-03-06 15:56) *
Tisztelt fernandi60!

A Polgári Törvénykönyv a szerződés létrejöttéről szóló, 211. § értelmében, aki szerződés kötésére ajánlatot tesz, ajánlatához kötve marad az online aukciós értékesítés jellegéből kifolyólag. Az eladóknak a vatera.hu oldalra feltett ajánlataik szerződéskötési nyilatkozatnak minősülnek, vagyis az ettől való elállás nem lehetséges. Az aukció lezárását követően a szerződéskötés automatikusan létrejön, és a szerződésben foglaltakat mind a vevő, mind az eladó köteles teljesíteni és betartani, vagyis az eladó köteles a felkínált terméket a kialakult áron a vevőnek eladni, a vevő pedig köteles a terméket ezen az áron megvenni. Ezeknek a jogoknak esetleges szerződésszegés esetén polgári peres eljárás során lehet érvényt szerezni.


Tisztelt VateraBenz!

Köszönöm, hogy megerősített benne: jogos lenne a követelésem! Kár, hogy ezen szabályt egyesek figyelmen kívül hagyják, vagy csak egyszerűen félvállról veszik!

További sikeres munkát kívánok!
Üdvözlettel
Nándi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fernandi60
hozzászólás 2010-03-07 08:42
Létrehozva: #12245


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2007-12-05 19:34
Azonosító: 62 622



IDÉZET(Erzso72 @ 2010-03-06 15:40) *
Én rányomnám a negát megérdemli, benne van a pakliba aki 1-ft minnimál ár nélkül teszi fel az számoljon rá, hogy nem annyiért megy el mint amennyit kapni szeretett volna érte.


Köszönöm szépen a segítséged, megerősítettél szándékomban!
A legjobban csak az bosszant, hogy az Ő részéről sem egy megkeresés, vagy esetleg elnézés, ne adj', bocsánatkérés nem történt.
Üdv.N.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2010-03-06 19:05
Létrehozva: #12246


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-03-06 17:34) *
Bosszú negatívtól nem kell félnie, mert az eladót kizártuk.


ez jó döntés volt. az ilyenekre nincs itt szükség.


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-03-06 18:34
Létrehozva: #12247


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 953
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(mese74 @ 2010-03-06 17:12) *
Tisztelt Fórumozók!

Szeretnék tanácsot kérni. ...

Köszönöm

Tisztelt mese74!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.

Bosszú negatívtól nem kell félnie, mert az eladót kizártuk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2010-03-06 18:28
Létrehozva: #12248


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(mese74 @ 2010-03-06 17:12) *
Tisztelt Fórumozók!


még egy dörzsölt "üzletember". kár a semleges értékelésekért, már rég új nicket keresgélhetne magának. vomit2.gif


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mese74
hozzászólás 2010-03-06 18:12
Létrehozva: #12249


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2009-01-30 22:20
Azonosító: 446 457



Tisztelt Fórumozók!

Szeretnék tanácsot kérni. Leütöttem egy fix áras terméket január 25-én. Január 27-én az eladó bankjánál pénztári befizetéssel rendeztem a vételárat. Ezt megírtam e-mailben az eladónak, azonban visszaigazolás az összeg megérkezéséről nem érkezett, e-mélekre nem válaszolt. Írtam neki itt a Vaterán is üzenetet, erre támadóan lépett fel, és cinikus hangnemben válaszolt, mert szerinte én azzal gyanúsítom, hogy átverés az egész. "Különben is, az összes mailemre választ kaptam" és ő nem akar vitatkozni. Szállítási határidőnek 14-20 munkanapot jelölt meg az eladó, ami már jócskán lejárt. A lejárat napján éjjel írt egy mailt, hogy fesztivál miatt csúszik a szállítás, és azon a napon vírust kapott a gépe, és elszálltak a vevők adatai, és küdje el mindenki újra a befizetési igazolást. Üzenet zárásaként ezt írta: "Aki a héten nem küldi el az információkat automatikusan a nem utaltak közé veszem...igy negativ értékeléssel zárom az aukciójukat...mivel már értékelnem kell és ha a táskák is meg vannak nem tudok én sem tovább várni.." Nos sajnos a mai napig hiába várom a kifizetett árut. Próbáltam elérni telefonon, de nem veszi fel. Már többen elvesztették a türelmüket az eladóval szemben, és elálltak a vásárlástól, semleges véleményt adva az adásvételről. Aki negatívot adott(3 fő), az negatívat is kapott, és sértően véleményezte őket, sőt mindenki hazudik.Mit képzelnek ők, hogy rontják a statisztikáját! Vaterázom már néhány éve, de ilyennel még nem találkoztam, és nem tudom mit csináljak.
Ha negatívat adok, tuti azt kapok, és talán az áruról is lemondhatok(pedig nagyon szeretném megkapni), de szeretném valahogy tudatni mindenkivel, hogy mire számítson, ha vele köt "üzletet".

Köszönöm

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-03-06 16:56
Létrehozva: #12250


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 953
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(fernandi60 @ 2010-03-06 15:34) *
Kedves Fórumozók!

Tanácsotokat kérném egy konkrét esetben.
...

Tisztelt fernandi60!

A Polgári Törvénykönyv a szerződés létrejöttéről szóló, 211. § értelmében, aki szerződés kötésére ajánlatot tesz, ajánlatához kötve marad az online aukciós értékesítés jellegéből kifolyólag. Az eladóknak a vatera.hu oldalra feltett ajánlataik szerződéskötési nyilatkozatnak minősülnek, vagyis az ettől való elállás nem lehetséges. Az aukció lezárását követően a szerződéskötés automatikusan létrejön, és a szerződésben foglaltakat mind a vevő, mind az eladó köteles teljesíteni és betartani, vagyis az eladó köteles a felkínált terméket a kialakult áron a vevőnek eladni, a vevő pedig köteles a terméket ezen az áron megvenni. Ezeknek a jogoknak esetleges szerződésszegés esetén polgári peres eljárás során lehet érvényt szerezni.



--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2010-03-06 16:43
Létrehozva: #12251


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 318
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(fernandi60 @ 2010-03-06 15:34) *
Mit csináljak? Negatívval indítsam részvételét itt a Vaterán (idáig nem volt még tranzakciója), vagy ejnye-bejnye és egy semleges?

Igen, negatívval.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Erzso72
hozzászólás 2010-03-06 16:40
Létrehozva: #12252


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 43
Regisztrált: 2008-08-29 10:07
Azonosító: 183 541



IDÉZET(fernandi60 @ 2010-03-06 15:34) *
Kedves Fórumozók!

Tanácsotokat kérném egy konkrét esetben.
...


Én rányomnám a negát megérdemli, benne van a pakliba aki 1-ft minnimál ár nélkül teszi fel az számoljon rá, hogy nem annyiért megy el mint amennyit kapni szeretett volna érte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fernandi60
hozzászólás 2010-03-06 16:34
Létrehozva: #12253


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2007-12-05 19:34
Azonosító: 62 622



Kedves Fórumozók!

Tanácsotokat kérném egy konkrét esetben.
Pénteken a nejemmel együtt konyhabútort kerestünk itt a Vaterán. Két szempontot néztünk, (sajnos) olcsó legyen, és minél hamarabb legyen a zárás. Tudtuk, hogy vasárnap Bp-re kell mennünk, s egyúttal ha találunk megfelelőt, el is tudjuk hozni.
Találtunk is egyet. Egynapos aukció lejárat előtt, 9000 Ft-os induló és min.ár nélküli árral. Kérdeztem az eladót a termékkel kapcsolatban, válasz nem jött, a hátralévő idő pedig már 1 perc alatt járt. Licitáltam, s meg is nyertem. Aztán érkezett a válasz, melyben jelzést kaptam arra is, hogy a vasárnapi átvétel az eladó részéről is jó lesz. Írtam két e-mailt, melyben jeleztem, hogy én vagyok a "szerencsés" nyertes és hogy vasárnap megyünk, válasz nem jött.

Ma hívtam, hogy akkor a holnapi nappal kapcsolatban a találkozót megbeszéljük. Erre az eladó kijelentette, ne gondoljam, hogy amennyiért megnyertem, ideadja a terméket, az sokkal többet ér. Ő már fel is tette ismét a Vaterára 79000 Ft-os induló árral.
Sajnos sem pénteken, sem pedig a mostani aukcióján a fotókból nem tudtam megállapítani a bútor állapotát. Biztosan többet ér, mint amennyiért én megnyertem az aukciót. De ennyire figyelmetlen?
Azt nem értem, azonnal miért nem jelezte felém gondját akár levélben, akár telefonon.

Mit csináljak? Negatívval indítsam részvételét itt a Vaterán (idáig nem volt még tranzakciója), vagy ejnye-bejnye és egy semleges?


Előre is köszönöm a segítséget!
További kellemes vaterázást!

Üdv
fernandi60
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blue78
hozzászólás 2010-03-06 14:11
Létrehozva: #12254


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2010-02-25 22:04
Azonosító: 1 024 007



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-03-06 12:17) *
Tisztelt blue78!

Ha az eladó továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átadni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


Nagyon köszönöm a gyors segítséget! Üdv:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-03-06 13:17
Létrehozva: #12255


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 953
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(blue78 @ 2010-03-06 12:06) *
Sziasztok! Nekem az lenne a problémám, hogy megnyertem egy terméket márc. 1-jén. De nem tudom elérni az eladót. Telefont nem veszi fel. Emailre sem válaszol már a terméknél is hagytam neki üzit. Ma nyomoztam és láttam, hogy inaktív tag. Most mi a teendő. Igy nem tudok hozzájutni a termékhez. Illetve én már le is mondanék róla és új licitbe kezdenék de nem merek mert mi van ha ő előkerül x idő múlva és követeli, hogy vegyem me a terméket.

Tisztelt blue78!

Ha az eladó továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átadni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.



--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davenport
hozzászólás 2010-03-06 13:17
Létrehozva: #12256


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 104
Regisztrált: 2007-03-01 14:17
Azonosító: 141



Van egy ilyen termékem:

http://www.vatera.hu/nokia_cr_39_univerzal..._163640629.html

na meg van "holtzl" felhasználóé:

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=164716548

Szépen szó szerint átveszi a szövegem egy részét, képet persze nem rak fel róla, kérdezni nem kérdez hogy megteheti-e.

Tökig pozitív, de nem prinyó egy kicsit?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gmast11
hozzászólás 2010-03-06 13:15
Létrehozva: #12257


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2010-03-06 11:31
Azonosító: 1 039 606



IDÉZET(VateraBenz @ 2010-03-06 12:02) *
Tisztelt Gmast11!

Nem köteles azonnal rendelkezésre állni.


Köszönöm smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blue78
hozzászólás 2010-03-06 13:06
Létrehozva: #12258


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2010-02-25 22:04
Azonosító: 1 024 007



Sziasztok! Nekem az lenne a problémám, hogy megnyertem egy terméket márc. 1-jén. De nem tudom elérni az eladót. Telefont nem veszi fel. Emailre sem válaszol már a terméknél is hagytam neki üzit. Ma nyomoztam és láttam, hogy inaktív tag. Most mi a teendő. Igy nem tudok hozzájutni a termékhez. Illetve én már le is mondanék róla és új licitbe kezdenék de nem merek mert mi van ha ő előkerül x idő múlva és követeli, hogy vegyem me a terméket.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2010-03-06 13:02
Létrehozva: #12259


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 953
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Gmast11 @ 2010-03-06 11:42) *
Sziasztok!

Kéne egy kis segítség.... Ma reggel ütötték le egy termékemet licit nélkül és a Vevő jelentkezett, h jönne azonnal érte. Mondtam Neki, h ne haragudjon de hétvége van így most nem jó jövő héten egyeztessünk egy időpontot! Erre közölte, h igenis kötelességem bármikor rendelkezésére állni blink.gif na én meg mondtam Neki, h szerintem ez egyáltalán nem így van és ha ennyire sürgős miért nem kérdezett mielőtt licitált volna mert akkor elkerüljük ezt a kellemetlenséget! A szabályzatban tudnátok segíteni, h mit ír mennyi idő áll rendelkezésre az üzlet lebonyolítására és van-e benne ilyen, h én körteles vagyok az Ő rendelkezésére állni bármikor ( amit persze kétlek) mert nem találom sehol sad.gif Előre is köszönöm a segítséget!

Gmast

Tisztelt Gmast11!

Nem köteles azonnal rendelkezésre állni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gmast11
hozzászólás 2010-03-06 12:42
Létrehozva: #12260


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2010-03-06 11:31
Azonosító: 1 039 606



Sziasztok!

Kéne egy kis segítség.... Ma reggel ütötték le egy termékemet licit nélkül és a Vevő jelentkezett, h jönne azonnal érte. Mondtam Neki, h ne haragudjon de hétvége van így most nem jó jövő héten egyeztessünk egy időpontot! Erre közölte, h igenis kötelességem bármikor rendelkezésére állni blink.gif na én meg mondtam Neki, h szerintem ez egyáltalán nem így van és ha ennyire sürgős miért nem kérdezett mielőtt licitált volna mert akkor elkerüljük ezt a kellemetlenséget! A szabályzatban tudnátok segíteni, h mit ír mennyi idő áll rendelkezésre az üzlet lebonyolítására és van-e benne ilyen, h én körteles vagyok az Ő rendelkezésére állni bármikor ( amit persze kétlek) mert nem találom sehol sad.gif Előre is köszönöm a segítséget!

Gmast
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1326 Oldal V  « < 611 612 613 614 615 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-15 06:02