IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1339 Oldal V  « < 63 64 65 66 67 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-14 18:53
Létrehozva: #1281


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 293
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(nemoka01 @ 2013-06-14 17:19) *
Pillanatnyilag az is ...

Legyen kedves mellőzni az üres díszítősorokat. Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nemoka01
hozzászólás 2013-06-14 17:19
Létrehozva: #1282


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 55
Regisztrált: 2007-08-18 14:59
Azonosító: 20 877



IDÉZET(zejopy @ 2013-06-14 15:15) *
Biztosan nem könnyű egy ilyen vevővel a kommunikáció. Én kissé furcsának tartom eladóként, hogy várjak egy hetet a vevő jelentkezésére. Szerintem, ha már az a módszered, hogy megvárod a vevő jelentkezését, akkor mindenképpen hamarabb kellene írnod kommunikációhiány esetén.
Aztán el kell döntened, hogy el akarod-e adni a könyvet és ezért milyen áldozatot vagy hajlandó hozni. Mert felveheted a kesztyűt, nyilván okod, lehetőséged és jogod is van erre. A kérdés, hogy mit érsz el vele. A könyv nálad marad, és kezdődik a cirkusz az oda-vissza értékelésekkel. Ez szerintem nem vezet sehová.
Ha megpróbálod rugalmasan kezelni a dolgot, elmegy a könyved, lesz egy kellemetlen emléked, de mégis úrrá tudtál lenni egy helyzeten, ami tapasztalat lehet a későbbiekre.
Így látom.


Pillanatnyilag az is közre játszik a késői levélírásomnak, hogy rengeteg aukciót indítottam, és sorra kaptam az olyan leveleket hogy elnézést, még várjunk, mert még találtam valamit
amire licitálni szeretnék.
Ez kicsit kellemetlen akkor, ha már becsomagoltam, lezártam a gobozt (levelet) aztán nyitom ki és teszem bele az újonnan megvásárolt dolgokat.

Most is van olyan vevőm, aki megnyert nálam valamit május végén, de újra licitált, mert feltöltöttem 1,- ft-ról olyat amit még érdekli.

A féreértés elkerülése végett, azért a vevők minden esetben megkapják azt a tájékoztatást, amit a vatera megküld számukra.

Egyébként nekem van egy sanda gyanum, hogy ez a vásárló ilyen kötözködős fajta.
Pont ugyan ilyen könyvet árul sokkal jobb állapotban mint amit most tőlem vett:(

Bármit írok, vagy teszek mindíg talál benne valami kivetnivalót, és a normális levélre mindíg furcsa lekezelő stílusban válaszol.

De természetesen még mindíg nem utalta el a vásárolt termék árát, holott már levelezgetünk egy ideje.

Nemo


Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-14 15:15
Létrehozva: #1283


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 204
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(nemoka01 @ 2013-06-14 13:27) *
Kedves Vaterások!

...
Nem ma kezdtem, de szerencsére nem sokszor futottam bele ilyen vevőkbe.

Utálom a vitát és a veszekedést, de azt nem viselem el, ha lejáratnak.

Viszont mindenkit figyelmeztetek vigyázzon ezzel a vevővel, aki egyébként eladó is:(
Várom a véleményeket!

Nemo

Biztosan nem könnyű egy ilyen vevővel a kommunikáció. Én kissé furcsának tartom eladóként, hogy várjak egy hetet a vevő jelentkezésére. Szerintem, ha már az a módszered, hogy megvárod a vevő jelentkezését, akkor mindenképpen hamarabb kellene írnod kommunikációhiány esetén.
Aztán el kell döntened, hogy el akarod-e adni a könyvet és ezért milyen áldozatot vagy hajlandó hozni. Mert felveheted a kesztyűt, nyilván okod, lehetőséged és jogod is van erre. A kérdés, hogy mit érsz el vele. A könyv nálad marad, és kezdődik a cirkusz az oda-vissza értékelésekkel. Ez szerintem nem vezet sehová.
Ha megpróbálod rugalmasan kezelni a dolgot, elmegy a könyved, lesz egy kellemetlen emléked, de mégis úrrá tudtál lenni egy helyzeten, ami tapasztalat lehet a későbbiekre.
Így látom.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nemoka01
hozzászólás 2013-06-14 14:03
Létrehozva: #1284


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 55
Regisztrált: 2007-08-18 14:59
Azonosító: 20 877



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-06-14 13:51) *
Tisztelt nemoka01!

A hasonló problémák megelőzhetőek lennének, ha az aukció lejárta után a fizetési információkkal megkeresné a vevőket.
Nem jó megoldás csak az automata levélre hagyatkozva várni a másik félre.



Ezt meg szoktam tenni, de várok egy hetet.

Ráadásul most nagyon sok olyan eladásom volt, ahol a vevők másra is licitáltak, és összevárták
a termékeket, vagy épp figyelték mi kerül még fel a termékeim közé.

A problémám a sílussal van, és azzal ahogy válaszol a leveleimre.

Ezt azért le lehet onnan is szürni, hogy mennyi semleges és negatív értékelése van az összes
értékelése között.

Csak sajnos én későn néztem ezt meg.

Nemo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-14 13:51
Létrehozva: #1285


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 293
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(nemoka01 @ 2013-06-14 13:27) *
...
Mi ebben az esetben az ilyen vevővel kapcsolatban a jó megoldás.
...

Tisztelt nemoka01!

A hasonló problémák megelőzhetőek lennének, ha az aukció lejárta után a fizetési információkkal megkeresné a vevőket.
Nem jó megoldás csak az automata levélre hagyatkozva várni a másik félre.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nemoka01
hozzászólás 2013-06-14 13:27
Létrehozva: #1286


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 55
Regisztrált: 2007-08-18 14:59
Azonosító: 20 877



Kedves Vaterások!

Megvásárolta tőlen az alábbi vevő ezt a könyvet:
http://hasznalt-konyv.vatera.hu/gyermek_es...1752848573.html

Sajnos akkor még nem gyanakodtam, pedig kellett volna már, de amit azóta művel az katasztrófa.
Folyamatosan kötözködik, olyan levelet ír, amiben követelőző csalónak tart, mert azt a postaköltséget adtam meg ami a valós súly alapján fizetendő.

Az első levele így szólt:
"Üdvözlöm.
Nem kaptam megkeresést még az Andersen könyvet illetően..."
Aláírás stb az nuku.

A válaszom a következő volt, azt hiszem nem kioktató, vagy sértő:
Kedves Ágnes!

Milyen megkeresésre gondolt?
A Vatera minden nyertes részére automatikusan kiküld egy tájékoztató levelet a nyertes licitáló részére.
Ebben szerepel a számlaszám amire utalni kell, és az is, hogy a vásárló vegye fel a kapcsolatot az eladóval. Vagyis velem.
Lezárult aukció után minden esetben várok, hogy a vevő ezután a levél után felveszi velem a kapcsolatot.
Ha ez nem történik meg egy héten belül akkor írok csak én számára levelet.
Tehát én senkit nem keresek meg, a vevőt első körben a licit megnyerését követően perceken belül egy automatikus
levél keresi meg.
Egyébként a saját ismerj meg oldalán is arra kéri a vásárlót, hogy vegyék fel Önnel a kapcsolatot.
Idézet Öntöl:
"Kérem vásárlóimat,hogy leütést követő 5 napon belül vegyék fel velem a kapcsolatot és 7 napon belül fizessenek"

Én is minden esetben a vevő megkeresésére várok:)

További szép napot!
Nemo

Volt még egy két levélváltásunk, ezt most nem idézem, csak ha a tisztánlátás végett kéritek.

Ahogy végignéztem az értékeléseit, arra számíthatok, hogy vagy abba köt bele, hogy a könyv mégsem olyan amire számított,
vagy ha én semlegessel értékelem bosszúból visszavág egy negatívot.

Mi ebben az esetben az ilyen vevővel kapcsolatban a jó megoldás.

Adjak neki egy szép pozitívot, amiben leírom a tényeke? Erre biztosan küld egy lejárató értékelést. Mi a megoldás?

Nem ma kezdtem, de szerencsére nem sokszor futottam bele ilyen vevőkbe.

Utálom a vitát és a veszekedést, de azt nem viselem el, ha lejáratnak.

Viszont mindenkit figyelmeztetek vigyázzon ezzel a vevővel, aki egyébként eladó is:(


Várom a véleményeket!

Nemo


Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-13 20:41
Létrehozva: #1287


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 293
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(basa80 @ 2013-06-13 20:34) *
Szia!

Benznek igaza van, ennyi időt nem lehet már várni, hatalmas negatívot be kell varrni neki, hiszen te mindent megtettél már, és ahogyan mondja is, nincs sok időd, szóval ne várj már túl sokáig. A becsületes értékelések leadásával rengeteget segítsz a Vaterának, és az összes Vaterás felhasználónak hiszen az értékelés a Vaterázás, illetve az adásvétel része, ami elég fontos. Én mindig olyat írok amit a szívemből gondolok, és nem kamuzom, nem félve írok, amit megérdemel a vevő, eladó azt kell leadni. A feljelentést se hagyd ki, itt már ennek az útnak kell folytatódnia. Vaterások is látni fogják miért, és mit kapott egy-egy felhasználó. Én megértelek, néztem éppen 100%-os vagy, de bizonyítható esetben, ami nálad biztos lehetséges, a bosszúnegatív eltávolítható ha a Vatera kedves dolgozói megnézik, átértékelik, és meglátják mi folyt le köztetek! Levelezéseket tedd el nagyon, negatívval nem várhatsz tovább, hiába próbálod meg elkerülni, valamikor sajnos meg kell adni. Te nem fogsz kapni ne félj!
Gondold át!

Arról nem is beszélve, hogy ha kifut a 60 napos értékelési határidőből, utána az eladó ugyanúgy adhat negatívot, ha ilyen szándéka van.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
basa80
hozzászólás 2013-06-13 20:34
Létrehozva: #1288


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2013-03-12 21:23
Azonosító: 2 024 803



IDÉZET(subazoltanne @ 2013-06-13 09:27) *
Sziasztok nem tudom jó helyre írok e de segitségre lenne szükségem.Meg egyeztünk egy cserébe egy eladóval én adok 2 laptopot ő adérte egy nyomtatót.
04.22.én csomagot feladtam meg is kapta utána nézztem a postán át vette.Én azóta se kapom meg a csomagot. Mikor irtam neki akkor először a doboz méretére hivatkozott nem talált ilyen nagyot.Utána állitotta feladta a postán még ő csodálkozott hogy hogy keresem a nyomtatót.Állitotta a feladót nem tudja át küldeni mivel a nyomtató uton van.Mondtam neki elég nekem a szám is utána tudok nézzetni.Erre a reakció vissze vitte a posta mert rossz irányitó számot irt rá ez megint kamu helységnévböl ki találták volna.Azt irta újra postára adta 2 hónap telt el azóta semmi se a laptopokat nem küldi vissza se a nyomtatót és mostmár mailekre se válaszol.Értékelnem kéne őt de ha addok egy negatívot tutti én is kapok egyet bosszúból.Mit tudok ilyenkor csinálni valakinek esetleg taapasztalat ilyen témában Elöre is köszönöm Edit

Szia!

Benznek igaza van, ennyi időt nem lehet már várni, hatalmas negatívot be kell varrni neki, hiszen te mindent megtettél már, és ahogyan mondja is, nincs sok időd, szóval ne várj már túl sokáig. A becsületes értékelések leadásával rengeteget segítsz a Vaterának, és az összes Vaterás felhasználónak hiszen az értékelés a Vaterázás, illetve az adásvétel része, ami elég fontos. Én mindig olyat írok amit a szívemből gondolok, és nem kamuzom, nem félve írok, amit megérdemel a vevő, eladó azt kell leadni. A feljelentést se hagyd ki, itt már ennek az útnak kell folytatódnia. Vaterások is látni fogják miért, és mit kapott egy-egy felhasználó. Én megértelek, néztem éppen 100%-os vagy, de bizonyítható esetben, ami nálad biztos lehetséges, a bosszúnegatív eltávolítható ha a Vatera kedves dolgozói megnézik, átértékelik, és meglátják mi folyt le köztetek! Levelezéseket tedd el nagyon, negatívval nem várhatsz tovább, hiába próbálod meg elkerülni, valamikor sajnos meg kell adni. Te nem fogsz kapni ne félj!
Gondold át!


--------------------
Yours sincerely
basa80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subazoltanne
hozzászólás 2013-06-13 11:03
Létrehozva: #1289


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-02-23 14:39
Azonosító: 2 011 055



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-06-13 09:45) *
Tisztelt subazoltanne!

Amennyiben a partner nem küldi a terméket, akkor értesítse, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.

Az értékelési lehetőséget ilyen problémás esetben ne hagyja elveszni, már csak néhány napja maradt!

Köszönöm a választ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-13 09:45
Létrehozva: #1290


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 293
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(subazoltanne @ 2013-06-13 09:27) *
Sziasztok nem tudom jó helyre írok e de segitségre lenne szükségem.Meg egyeztünk egy cserébe egy eladóval én adok 2 laptopot ő adérte egy nyomtatót.
04.22.én csomagot feladtam meg is kapta utána nézztem a postán át vette.Én azóta se kapom meg a csomagot. Mikor irtam neki akkor először a doboz méretére hivatkozott nem talált ilyen nagyot.Utána állitotta feladta a postán még ő csodálkozott hogy hogy keresem a nyomtatót.Állitotta a feladót nem tudja át küldeni mivel a nyomtató uton van.Mondtam neki elég nekem a szám is utána tudok nézzetni.Erre a reakció vissze vitte a posta mert rossz irányitó számot irt rá ez megint kamu helységnévböl ki találták volna.Azt irta újra postára adta 2 hónap telt el azóta semmi se a laptopokat nem küldi vissza se a nyomtatót és mostmár mailekre se válaszol.Értékelnem kéne őt de ha addok egy negatívot tutti én is kapok egyet bosszúból.Mit tudok ilyenkor csinálni valakinek esetleg taapasztalat ilyen témában Elöre is köszönöm Edit

Tisztelt subazoltanne!

Amennyiben a partner nem küldi a terméket, akkor értesítse, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.

Az értékelési lehetőséget ilyen problémás esetben ne hagyja elveszni, már csak néhány napja maradt!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subazoltanne
hozzászólás 2013-06-13 09:27
Létrehozva: #1291


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-02-23 14:39
Azonosító: 2 011 055



Sziasztok nem tudom jó helyre írok e de segitségre lenne szükségem.Meg egyeztünk egy cserébe egy eladóval én adok 2 laptopot ő adérte egy nyomtatót.
04.22.én csomagot feladtam meg is kapta utána nézztem a postán át vette.Én azóta se kapom meg a csomagot. Mikor irtam neki akkor először a doboz méretére hivatkozott nem talált ilyen nagyot.Utána állitotta feladta a postán még ő csodálkozott hogy hogy keresem a nyomtatót.Állitotta a feladót nem tudja át küldeni mivel a nyomtató uton van.Mondtam neki elég nekem a szám is utána tudok nézzetni.Erre a reakció vissze vitte a posta mert rossz irányitó számot irt rá ez megint kamu helységnévböl ki találták volna.Azt irta újra postára adta 2 hónap telt el azóta semmi se a laptopokat nem küldi vissza se a nyomtatót és mostmár mailekre se válaszol.Értékelnem kéne őt de ha addok egy negatívot tutti én is kapok egyet bosszúból.Mit tudok ilyenkor csinálni valakinek esetleg taapasztalat ilyen témában Elöre is köszönöm Edit
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zuzmo03
hozzászólás 2013-06-13 09:06
Létrehozva: #1292


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-06-12 18:47
Azonosító: 2 044 185



IDÉZET(suzukimaruti @ 2013-06-12 19:26) *
Szia!

Majd ha valóban a vevőd lesz, vagyis leüti a terméket akkor utána minden adatot megkapsz a Vaterától.
A leveleződbe fog menni a vevő adata.



Köszönöm a gyors választ! Így már értem smile.gif

A hozzászólást -zuzmo03- szerkesztette a következő időpontban: 2013-06-13 09:06
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2013-06-12 19:26
Létrehozva: #1293


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(zuzmo03 @ 2013-06-12 18:56) *
sziasztok!
most használom először a vaterát, úgyhogy még nem igazán értek hoozá. sikerült vevőt találnom, de hogyan tudom felvenni vele a kapcsolatot? hol vannak az adatai? mert amikor rámegyek a nevére felhasználói összefoglalót ad ki, ahol nem látom az e-mail címét.
köszönöm a segítséget!


Szia!

Majd ha valóban a vevőd lesz, vagyis leüti a terméket akkor utána minden adatot megkapsz a Vaterától.
A leveleződbe fog menni a vevő adata.

A hozzászólást -suzukimaruti- szerkesztette a következő időpontban: 2013-06-12 19:29
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zuzmo03
hozzászólás 2013-06-12 18:56
Létrehozva: #1294


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-06-12 18:47
Azonosító: 2 044 185



sziasztok!
most használom először a vaterát, úgyhogy még nem igazán értek hoozá. sikerült vevőt találnom, de hogyan tudom felvenni vele a kapcsolatot? hol vannak az adatai? mert amikor rámegyek a nevére felhasználói összefoglalót ad ki, ahol nem látom az e-mail címét.
köszönöm a segítséget!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-12 11:43
Létrehozva: #1295


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 293
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(dugo01 @ 2013-06-12 10:34) *
sziasztok!

mit tudok tenni ha eladtam egy órát 20e-t mica18-nak tegnap és az a gondom hogy megszüntettem a bankszámlámat így nem tudok megadni bankszámlát esetleg barátnőmét hogy hova utalja az illető a pénzt. gondom ott folytatódik hogy küldtem neki mailt egy gyanús mailre amit kb soha nem használt ugyanis ez a cím ssszzzz@....
a megadott telefonszámot most hívtam persze ne is létezik 'nincs hozzárendelve előfizető' ami még megrisztott hogy 13 vásárlása volt és abból 3 nem jött össze mert neki nem tetszett a termék és visszamondta. ami még gond hogy szerintem a név is kamu amit megadott ergó én sehogy nem fogom elérni.
köszi a segítséget

megtehetem azt hogy ha ő nem akar kapcsolatba lépni velem hogy ideglenesen megváltoztatom a személyes adataimban a bankszámlaszámot és a hozzá tartozó nevet a barátnőmére hátha azt látja? köszönöm!

Tisztelt dugo01!

E-mail-ben vagy telefonon bármilyen bankszámlaszámot megadhat a vevőnek.
A Vaterán regisztrált adatait nincs értelme váltogatni, mert azt rajtunk kívül senki sem látja.
A fizetéssel kapcsolatos információk elküldése után várjon legalább egy hetet a válaszra, illetve a pénzre.
Ha a vevő ez idő alatt nem jelentkezik, akkor majd eldöntheti, hogy eláll az adásvételtől vagy tovább várakozik. Ennyit tud tenni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dugo01
hozzászólás 2013-06-12 10:34
Létrehozva: #1296


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-06-12 10:25
Azonosító: 2 043 985



sziasztok!

mit tudok tenni ha eladtam egy órát 20e-t mica18-nak tegnap és az a gondom hogy megszüntettem a bankszámlámat így nem tudok megadni bankszámlát esetleg barátnőmét hogy hova utalja az illető a pénzt. gondom ott folytatódik hogy küldtem neki mailt egy gyanús mailre amit kb soha nem használt ugyanis ez a cím ssszzzz@....
a megadott telefonszámot most hívtam persze ne is létezik 'nincs hozzárendelve előfizető' ami még megrisztott hogy 13 vásárlása volt és abból 3 nem jött össze mert neki nem tetszett a termék és visszamondta. ami még gond hogy szerintem a név is kamu amit megadott ergó én sehogy nem fogom elérni.
köszi a segítséget

megtehetem azt hogy ha ő nem akar kapcsolatba lépni velem hogy ideglenesen megváltoztatom a személyes adataimban a bankszámlaszámot és a hozzá tartozó nevet a barátnőmére hátha azt látja? köszönöm!

A hozzászólást -dugo01- szerkesztette a következő időpontban: 2013-06-12 10:34
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koeka2
hozzászólás 2013-06-11 00:13
Létrehozva: #1297


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2011-05-24 15:30
Azonosító: 1 511 688



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-06-07 17:13) *
Tisztelt koeka2!

Nem lehet. Egyszer már figyelmeztettük ugyanezért a kedves eladót, de ezek szerint nem értett belőle.
Most kapott mellé egy hosszabb gondolkodási időt és a legközelebbi hasonló esetnél végleg inaktiváljuk.
Köszönjük a jelzést.


Köszönjük!
Én nem vagyok érintett ebben, csak végig figyeltem, olvastam, és szerintem felháborító amiket írt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-10 18:19
Létrehozva: #1298


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 293
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(lilsCAT @ 2013-06-10 17:54) *
Üdv,

talán kizárásra kerül: bepeee
Már nálam is eljátszott egy esélyt. Egészen pontosan 2x... másik fiókomon is fizetés nélkül "zárult le" a tranzakció...

Üdv
lilsCAT

Tisztelt lilsCAT!

A felhasználót kizártuk, köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilsCAT
hozzászólás 2013-06-10 17:54
Létrehozva: #1299


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2013-03-18 21:53
Azonosító: 2 025 353



Üdv,

talán kizárásra kerül: bepeee
Már nálam is eljátszott egy esélyt. Egészen pontosan 2x... másik fiókomon is fizetés nélkül "zárult le" a tranzakció...

Üdv
lilsCAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-08 17:55
Létrehozva: #1300


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 204
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(macskakoma @ 2013-06-08 17:39) *
Köszönöm a választ, próbáltam jelezni a "Szabálytalan aukció? Értesítsen!" lehetőségnél, de nem igazán illik egyik választható opció sem erre az esetre. Ez ugye nem jutalékkijátszás, nem kapcsolatfelvételi termék, nem csomagolási költség gond, stb. Még a "leírásban szabálytalanság" illik rá leginkább, de abból, hogy azt bejelölöm, honnan fogja tudni az ügyfélszolgálat, hogy ez egy átverés és a termék nem létezik. Az eredeti netről leszedett képet sem tudom csatolni (ami még a photoshop előtti állapotát bizonyítja az eladó képének és jól mutatná, hogy a fotó sima egyszerű szőlőt ábrázol eredetileg).

Próbálkozhatsz a Kapcsolatfelvételen keresztül, de előtte ezt olvasd el, az ÁFF ide vonatkozó részét:

4/1. "Az online aukciós piactér működtetését a Vatera közvetítő szolgáltatóként, az Ekrtv. rendelkezései szerint végzi. ....

Ezért a Vatera nem felel az általa működtetett online piactéren meghirdetett termékek minőségéért, biztonságáért és jogszabályi megfelelőségéért és nem vállal kötelezettséget ezen termékek ellenőrzéséért. A Vatera nem felel továbbá az általa működtetett online piactéren szereplő termékek valódiságáért, vagy azért, hogy ...."


Azt hiszem, ha végiggondolod, akkor be kell látnod, hogy nem elvárható a Vaterától, hogy szőlő-, és/vagy rózsaszakértő legyen. Nem elvárható, hogy minden kétséget kizáróan bebizonyítsák egy képről, hogy az módosítva lett.
Ha egy adott felhasználóval kapcsolatban ilyen jellegű fenntartásaid vannak, akkor azt valóban a Kapcsolatfelvételen keresztül tudod jelezni, de szerintem ez az a kategória, ahol nem érdemes.

Azonkívül még a fórumszabályzat ide vonatkozó részét is megemlítem:
III/11. "A fórum nem a szabálytalan aukciók jelzésére való. Ha ilyesmit kíván bejelenteni, azt megteheti a terméklapon található "Szabálytalan aukció? Értesítsen!" linkre kattintva, vagy a Kapcsolatfelvétel menüponton keresztül."

Sajnálom, de tényleg ez van. Logikus és reális, ráadásul teljesen körülhatárolt a Vatera feladata ezzel kapcsolatban. Vannak olyan emberek, akik mások hiszékenységére építenek. Ez mindig így volt, így is lesz. Miért pont az aukciózás lenne kivétel?

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-06-08 17:57


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1339 Oldal V  « < 63 64 65 66 67 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
1 felhasználó: gbrigi

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-05-24 17:15