IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1326 Oldal V  « < 63 64 65 66 67 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2013-04-21 13:47
Létrehozva: #1281


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 324
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Gabeszom @ 2013-04-21 13:33) *
Már megint igazad van,visszaszívtam az általánosító megjelölést:) Engem csak egy dolog zavar,valaki ne várja el tőlem,hogy hetekig tartogatom és várok a válaszára,miközben más azonnal megvenné,csak ezért zavarnak az ilyen esetek.Amúgy már egész "könnyen" túllépek az ilyen bosszantó élményeken:)

Hát ez nem elvárható. Egy bizonyos kapcsolat megléte után esetleg felajánlhatod, mint eladó. Nekem is van ilyen vevőm, rendszeresen visszatér és mindig nagyon korrekt. A minap nem volt pénze és két kurrens dolgot elvittek, amit kinézett magának. Aztán panaszkodott, hogy mennyire sajnálja. Na neki megmondtam, hogy bármikor lát valamit és szeretné, üsse le, mert tudom, hogy ki fogja fizetni. Gyűjtögetem neki, amikor pedig összejön annyi, akkor fizet és küldöm. De ilyen nem elvárható az eladótól, nekem is egy-két ilyen vevőm van csak.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabeszom
hozzászólás 2013-04-21 13:33
Létrehozva: #1282


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2012-06-19 13:11
Azonosító: 1 762 491



Már megint igazad van,visszaszívtam az általánosító megjelölést:) Engem csak egy dolog zavar,valaki ne várja el tőlem,hogy hetekig tartogatom és várok a válaszára,miközben más azonnal megvenné,csak ezért zavarnak az ilyen esetek.Amúgy már egész "könnyen" túllépek az ilyen bosszantó élményeken:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-04-21 13:27
Létrehozva: #1283


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 324
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Gabeszom @ 2013-04-21 13:12) *
Még nem értékeltem az uccsó kettőt.Nem szeretek általánosítani,csak a tapasztalataim alapján írtam ezeket.Ők 0-ások.Amúgy persze igazad van együtt jár az aukciózással,de eddig nem volt ilyen sűrűn ilyen gondom.Meg fura,hogy vki licitál többféle méretre is,dögivel:) Biztosan megtanulom kezelni az ilyen eseteket,muszáj lesz:)
Csak kíváncsi voltam,másokkal ez milyen sűrűn fordul elő?!

Nem fordul elő sűrűn. Alkalmanként van kámfor vevő, agresszív, undok, cinikus, értetlen, vagy szabálytalanságra csábító. Vannak. De nem tömegesen. Még csak azt sem mondanám, hogy többen lennének, még a kékek beengedése óta sem növekedett a számuk arányaiban.
Többségében még azt is elmondhatom, hogy a vevőim nagy része határozottan kedves, értékelik a munkámat, a kommunikációmat, a figyelmességemet és ha probléma merül fel, vagy valamit elrontok, a jellemző hozzáállás pozitív, rugalmas. Én ezt látom. Ha pedig van valami tényleg kellemetlen, akkor az esetet elmesélem a fórumon, és már ki is adtam a mérgemet. Fontos, hogy az esetet mondom el, de a vevő neve nem az, hogy van egy nullás vevőm, hanem az, hogy van egy vevőm. Ez komoly lényegi különbség.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2013-04-21 13:20
Létrehozva: #1284


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(Gabeszom @ 2013-04-21 13:12) *
Még nem értékeltem az uccsó kettőt.Nem szeretek általánosítani,csak a tapasztalataim alapján írtam ezeket.Ők 0-ások.Amúgy persze igazad van együtt jár az aukciózással,de eddig nem volt ilyen sűrűn ilyen gondom.Meg fura,hogy vki licitál többféle méretre is,dögivel:) Biztosan megtanulom kezelni az ilyen eseteket,muszáj lesz:)
Csak kíváncsi voltam,másokkal ez milyen sűrűn fordul elő?!


Nem tudom de nekem már a hátam borsózik ha olvasom 0-s probléma. Gyerekek nem kéne elfelejteni, hogy mi is így kezdtük!
Probléma pedig nem csak 0-s felhasználóval van. Én most épp 400 felettivel csatározok. dry.gif
Volt 0-s vevőm aki a leütés után 1/2 órával már utalt és volt aki leütés után 1 órával itt volt a termékér. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabeszom
hozzászólás 2013-04-21 13:12
Létrehozva: #1285


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2012-06-19 13:11
Azonosító: 1 762 491



IDÉZET(zejopy @ 2013-04-21 13:05) *
Nullás vásárló 10-15 cuccot leüt?
Amúgy szerintem mindenkivel előfordul, hogy ad negát, mert a vevő nem jelentkezik. Ez együtt jár az aukciózással.

Ezek az általad adott értékelések:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...p;filter=fromme
Nem látom, hogy olyan nagyon sok problémád lenne. De persze majd jön Benz, ő mindent lát, amit akar. Persze kérdés, hogy van-e kedve pontosítani. Mert szerintem erős könyökbántalmai lehetnek az állandó túlzások helyretétele miatt. (Ti. a könyökén jöhet ki.)
Ez megint egy nullás vásárló elleni panasz, ami nem az egyes emberről szól, hanem egy réteg általánosításról.



Még nem értékeltem az uccsó kettőt.Nem szeretek általánosítani,csak a tapasztalataim alapján írtam ezeket.Ők 0-ások.Amúgy persze igazad van együtt jár az aukciózással,de eddig nem volt ilyen sűrűn ilyen gondom.Meg fura,hogy vki licitál többféle méretre is,dögivel:) Biztosan megtanulom kezelni az ilyen eseteket,muszáj lesz:)
Csak kíváncsi voltam,másokkal ez milyen sűrűn fordul elő?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-04-21 13:05
Létrehozva: #1286


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 324
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Gabeszom @ 2013-04-21 12:51) *
Sziasztok!
Hihetetlen számomra,hogy még mindig ugyanott vagyok mint hónapokkal ezelőtt. Már heti egy olyan 0-ás licitálóm van aki,leüt 10-15 terméket és utána lapít,mint..... a fűbem(már bocsánat a kifejezésért).Pedig az első sikeres licit után írok neki,a válasz erre mégegy licit,hát köszönöm.És a végén én leszek a rossz,hogy nem tartogatom hetekig a termékeket,aminek a vége meg úgyis az,hogy nem veszi meg. Valakivel történik hasonló? Hetente 10-15 negatív kiosztása lelombozósad.gif
Köszönöm,hogy kiírhattam Magamból:)

Nullás vásárló 10-15 cuccot leüt?
Amúgy szerintem mindenkivel előfordul, hogy ad negát, mert a vevő nem jelentkezik. Ez együtt jár az aukciózással.

Ezek az általad adott értékelések:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...p;filter=fromme
Nem látom, hogy olyan nagyon sok problémád lenne. De persze majd jön Benz, ő mindent lát, amit akar. Persze kérdés, hogy van-e kedve pontosítani. Mert szerintem erős könyökbántalmai lehetnek az állandó túlzások helyretétele miatt. (Ti. a könyökén jöhet ki.)
Ez megint egy nullás vásárló elleni panasz, ami nem az egyes emberről szól, hanem egy réteg általánosításról.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-04-21 13:06


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabeszom
hozzászólás 2013-04-21 12:51
Létrehozva: #1287


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2012-06-19 13:11
Azonosító: 1 762 491



Sziasztok!
Hihetetlen számomra,hogy még mindig ugyanott vagyok mint hónapokkal ezelőtt. Már heti egy olyan 0-ás licitálóm van aki,leüt 10-15 terméket és utána lapít,mint..... a fűbem(már bocsánat a kifejezésért).Pedig az első sikeres licit után írok neki,a válasz erre mégegy licit,hát köszönöm.És a végén én leszek a rossz,hogy nem tartogatom hetekig a termékeket,aminek a vége meg úgyis az,hogy nem veszi meg. Valakivel történik hasonló? Hetente 10-15 negatív kiosztása lelombozósad.gif
Köszönöm,hogy kiírhattam Magamból:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
basa80
hozzászólás 2013-04-21 08:40
Létrehozva: #1288


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2013-03-12 21:23
Azonosító: 2 024 803



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 12:14) *
Nekem már nagyon elegem van abból , hogy nekünk eladóknak jól megfontolt érdekünkben , hazudnunk kell az értékeléskor , agyba főbe dicsérni a vásárlót és befizetni a valójában sikertelen üzlet után járó nem kevés jutalékot , mert ha negatív mininősítést írunk azoknak akik csak szórakozásból vásárolnak akkor bizony ők is írnak egy zavtos negatív minősítést .

Szia bendike1!

Csak egy negatív értékelésre adott válaszodat olvastam el, és eléggé szíven ütött. Te lelkeden veszed a dolgokat tudom, mivel a szavaidból ez kivehető. Nem fogok, és nem is akarok semmiféle kioktató szavakat alkalmazni de biztosan megbántad amiket írtál a másiknak. Ez nagyon durva volt. Egy példámat had mondjam el nektek. Barátnőmnek vásároltam egy műköröm ecset szettet. Nos elküldte a terméket, hiányzott a legyező ecset belőle. Úgy indult minden. E-mailben megkértem a kedves eladót, hogy mit tudnánk ilyenkor tenni. Felelte, hogy küldjem vissza az ecset készleteket, ő pedig a pénzt visszautalja. Azt írta, hogy csomagolásnál kiejtette a legyező ecsetet véletlenül, és még ilyen nem fordult elő vele.. Nos persze drága kis barátnőmnek vettem a készletet, hiányosan kaptam meg és elkezdtem az eladóval email-ezni, és arra jutottam, hogy ő is ember, hibák mindig lehetnek és éreztem, azt, hogy egyáltalán nem szándékosan felejtette ki az ecsetet. Adtam neki egy pozitív értékelést, mind a 4 vagy 5 csillagot is maxra feltoltam, emailba írtam neki, hogy emberek vagyunk, nem csinálok kárt az értékeléseibe attól nem lesz nekem ecsetem.. Erre szó nélkül küldte a hiányzó ecsetet, és még ajándékba hozzá dolgokat, saját postaköltségén keresztül, és a következő minősítést kaptam tőle: Pozitív vélemény: Korrekt, kedves, toleráns, megértő, szívből ajánlom!

Nem kellett "anyázni" és negatív értékeléseket osztogatni, nem kell bosszút állni rajta stb. Nehéz tudom, de mindig van megoldás csak keresni kell.

Köszönöm, hogy meghallgattál, és a többiek is, mindenkinek szép napot kívánok.

A hozzászólást -basa80- szerkesztette a következő időpontban: 2013-04-21 08:43


--------------------
Yours sincerely
basa80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-04-20 22:44
Létrehozva: #1289


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 958
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 15:52) *
Jó vagy rossz szokásom nem tudom , de időnként azzal ütöm el kevéske szabadidőmet , hogy csak úgy nézegetem mások termékeit , és a vaterás társak értékeléseit . így látom hogy 10 negatív értékelésre 10 viszonzásra kerül , még akkor is ha a viszonzó partner elismeri hogy ezért meg azért nem jelentkezett a vásárolt termékért.

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.

IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 15:52) *
ezek után , én évek óta igyekszem mellőzni a negatív minősítések megírását .
...

Ezzel csak azt éri el, hogy a problémás felhasználók további haladékot kapnak és lesz idejük másokkal is szórakozni dry.gif
A megfelelő számú negatív értékelést begyűjtőket ugyanis a rendszer automatikusan kizárja.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-04-20 15:55
Létrehozva: #1290


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 324
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 15:52) *
Engem ennyire tud bántani az igazságtalanság , és nem csak akkor ha engem érint- hanem akkor is ha mást érint.

Az igazságtalan sok embert bánt. Ne haragudj, így nem beszélünk senkivel. Még akkor sem, ha nekünk van igazunk.
1. Nem vezet sehová.
2. Méltatlan. Ahhoz, aki kapja, ahhoz, aki adja, de ahhoz is, aki esetleg később olvassa.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bendike1
hozzászólás 2013-04-20 15:52
Létrehozva: #1291


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27
Regisztrált: 2009-03-20 10:54
Azonosító: 564 275



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-04-20 13:20) *
Ha elege van, akkor ne tegye. Sokkal egyszerűbb az igazságot leírni egy értékelésben.
A sikertelen adásvételek után egyébként nem kell jutalékot fizetni.

Nem tervezünk ilyen jellegű módosítást.


Jó vagy rossz szokásom nem tudom , de időnként azzal ütöm el kevéske szabadidőmet , hogy csak úgy nézegetem mások termékeit , és a vaterás társak értékeléseit . így látom hogy 10 negatív értékelésre 10 viszonzásra kerül , még akkor is ha a viszonzó partner elismeri hogy ezért meg azért nem jelentkezett a vásárolt termékért.

ezek után , én évek óta igyekszem mellőzni a negatív minősítések megírását .

Érdekes dolog , de az én negatívjaim között is van olyan amiben azt írja az ember , hogy minden nagyon szép nagyon jó , hurrá de örülök a cuccosnak ... és mégis negatív minősítést írt .

IDÉZET(zejopy @ 2013-04-20 15:33) *
Na de ennyire? huh.gif


Engem ennyire tud bántani az igazságtalanság , és nem csak akkor ha engem érint- hanem akkor is ha mást érint.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-04-20 15:33
Létrehozva: #1292


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 324
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 12:14) *
Valóban kiveri a biztit a legtöbb kocsmában is , de : van minden embernél 1 határ ahol elfogy a tolerancia és kiborítja a bilit.
...

Na de ennyire? huh.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-04-20 13:20
Létrehozva: #1293


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 958
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 12:14) *
...Nekem már nagyon elegem van abból , hogy nekünk eladóknak jól megfontolt érdekünkben , hazudnunk kell az értékeléskor , agyba főbe dicsérni a vásárlót és befizetni a valójában sikertelen üzlet után járó nem kevés jutalékot

Ha elege van, akkor ne tegye. Sokkal egyszerűbb az igazságot leírni egy értékelésben.
A sikertelen adásvételek után egyébként nem kell jutalékot fizetni.
IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 12:14) *
Én azért javasolnám , hogy bizonyos vásárlási limit alatt ne lehessen sem az eladónak sem a vásárlónak negatív minősítést írni a tranzakciókról.

Nem tervezünk ilyen jellegű módosítást.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bendike1
hozzászólás 2013-04-20 12:14
Létrehozva: #1294


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27
Regisztrált: 2009-03-20 10:54
Azonosító: 564 275



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-04-20 09:02) *
Az ellenőrzött és a nem ellenőrzött vásárló nem genetikai kategóriák. Tehát, egy ellenőrzött vagy teljes jogú felhasználó is ugyanúgy lehet problémás. angry2.gif
Valóban döbbenetes, ezzel saját magát minősíti. Nem is akárhogy.


Valóban kiveri a biztit a legtöbb kocsmában is , de : van minden embernél 1 határ ahol elfogy a tolerancia és kiborítja a bilit.
Mint az ön által is emlegetett utolsó negatív minősítésre adott válaszom esetében is . Nekem már nagyon elegem van abból , hogy nekünk eladóknak jól megfontolt érdekünkben , hazudnunk kell az értékeléskor , agyba főbe dicsérni a vásárlót és befizetni a valójában sikertelen üzlet után járó nem kevés jutalékot , mert ha negatív mininősítést írunk azoknak akik csak szórakozásból vásárolnak akkor bizony ők is írnak egy zavtos negatív minősítést . De ahogy önök is láthatják , egy teljesen normális nem elmarasztaló , nem lekezelő semleges minősítésre is képesek rosszindulatú , lekezelő , beszólogatós negatív minősítést írni . / erre bólogatnom kellene ? vagy hálásan megköszönni ? /

de ha az ilyen kiborulós válaszaim miatt nem vásárol tőlem valaki a jövőben , az az ő dolga . a vásárlóim többsége elégedett úgy a megvásárolt árúval , mint az eladóval is .

Én azért javasolnám , hogy bizonyos vásárlási limit alatt ne lehessen sem az eladónak sem a vásárlónak negatív minősítést írni a tranzakciókról. Kicsit megalázónak érzem , hogy pár perce regisztrált , múltal nem rendelkező személyek 1 nap alatt le rontsanak évek alatt felépített jól bevezetett üzleteket .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kody18
hozzászólás 2013-04-20 11:51
Létrehozva: #1295


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-04-19 14:04
Azonosító: 2 028 145



IDÉZET(vidaeff @ 2013-04-20 11:47) *
Ha sikerül megalapozott feljelentést tenni a Rendőrségen, akkor erre ők tudnak valamilyen választ adni. De ezt nehéz megítélni, mert minden eset más. A eljáráshoz a portál minden szükséges adatot át szokott adni a hatósági megkeresésre. Sok szerencsét és együtt érzek.



Köszönöm szépen!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-04-20 11:47
Létrehozva: #1296


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 996
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(kody18 @ 2013-04-20 11:19) *
Sziasztok!

Sajnos kifogtam egy csalót az oldalon. weep.gif Szeretnék érdeklődni, hogy mennyi ideig tart egy ilyen eljárás, (a vatera ügyfélszolgálatán már jelentettem,) a feljelentési procedúrára gondolok és mikor kapom vissza a pénzem?
Előre is köszönöm a választ.

Üdv

Ha sikerül megalapozott feljelentést tenni a Rendőrségen, akkor erre ők tudnak valamilyen választ adni. De ezt nehéz megítélni, mert minden eset más. A eljáráshoz a portál minden szükséges adatot át szokott adni a hatósági megkeresésre. Sok szerencsét és együtt érzek.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kody18
hozzászólás 2013-04-20 11:19
Létrehozva: #1297


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-04-19 14:04
Azonosító: 2 028 145



Sziasztok!

Sajnos kifogtam egy csalót az oldalon. weep.gif Szeretnék érdeklődni, hogy mennyi ideig tart egy ilyen eljárás, (a vatera ügyfélszolgálatán már jelentettem,) a feljelentési procedúrára gondolok és mikor kapom vissza a pénzem?


Előre is köszönöm a választ.

Üdv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kotrics79
hozzászólás 2013-04-20 10:19
Létrehozva: #1298


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2010-12-17 16:58
Azonosító: 1 415 562



IDÉZET(vidaeff @ 2013-04-20 07:18) *
Jó reggelt.
Ezzel a postommal népszerűségi indexem önnél minden bizonnyal a béka farvize alatt lesz kozmikus mélységben, de hallgatnom nem lehet. Tényleg van itt egy nagy baj. Olvastam negatív és némely semleges értékelésére adott válaszát. (Az még hagyján, hogy ezekből akad bőven.) Az a stílus, ahogy ön kezeli ezeket a problémás ügyeket.... Akár csak a legutolsó is, melyre hivatkozott. Tényleg úgy gondolja, ez megfelel egy profi eladó esetében? Vagy általában, bármilyen felhasználónál? Ez a hangütés jobb kocsmákban is kiveri a biztosítékot. Bölcsebb lett volna mélyen hallgatnia.



JÉZUS atya úr isten. Én ilyent még nem is láttam, totálisan ledöbbentem. Hogy beszélhet így egy ember?
És ami mégjobban elszomorít hogy ha egy ILYEN profi eladó értékelését meglátja a leendő vevő óhatatlanul is általánosít.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-04-20 09:02
Létrehozva: #1299


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 958
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 06:50) *
Sajnos ezzel csak 1 baj van . nem ellenörzött vásárló jön , vásárol , nem veszi át a terméket vasárnap , mert neki szombat reggel évén azonnal kell az alkatrész . az sem gond ha az eladó éppen 1-2 száz km re van a lakóhelyétöl ahol az alkatrészt tárolja . Kedves vásárló kedden kap egy semleges minősítést ,erre a nem ellenőrzött vásárló csinál egy fiókot és máris írja az eladónak a negatív minösítést amiért semleges minősítést mert írni . mert miaz hogy az eladó megmeri tenni hogy közli a vásárlóval hogy bocsi de nem hajlandó Bajáról felutazni Budapestre hogy a vásárlo át bírja venni a megvásárolt alkatrészt.

Az ellenőrzött és a nem ellenőrzött vásárló nem genetikai kategóriák. Tehát, egy ellenőrzött vagy teljes jogú felhasználó is ugyanúgy lehet problémás. angry2.gif

IDÉZET(vidaeff @ 2013-04-20 07:18) *
Jó reggelt.
Ezzel a postommal népszerűségi indexem önnél minden bizonnyal a béka farvize alatt lesz kozmikus mélységben, de hallgatnom nem lehet. Tényleg van itt egy nagy baj. Olvastam negatív és némely semleges értékelésére adott válaszát. (Az még hagyján, hogy ezekből akad bőven.) Az a stílus, ahogy ön kezeli ezeket a problémás ügyeket.... Akár csak a legutolsó is, melyre hivatkozott. Tényleg úgy gondolja, ez megfelel egy profi eladó esetében? Vagy általában, bármilyen felhasználónál? Ez a hangütés jobb kocsmákban is kiveri a biztosítékot. Bölcsebb lett volna mélyen hallgatnia.

Valóban döbbenetes, ezzel saját magát minősíti. Nem is akárhogy.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-04-20 07:18
Létrehozva: #1300


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 996
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 06:50) *
Sajnos ezzel csak 1 baj van ....
ez igazán tisztességtelen lehetőség a normális eladókkal szemben .

Jó reggelt.
Ezzel a postommal népszerűségi indexem önnél minden bizonnyal a béka farvize alatt lesz kozmikus mélységben, de hallgatnom nem lehet. Tényleg van itt egy nagy baj. Olvastam negatív és némely semleges értékelésére adott válaszát. (Az még hagyján, hogy ezekből akad bőven.) Az a stílus, ahogy ön kezeli ezeket a problémás ügyeket.... Akár csak a legutolsó is, melyre hivatkozott. Tényleg úgy gondolja, ez megfelel egy profi eladó esetében? Vagy általában, bármilyen felhasználónál? Ez a hangütés jobb kocsmákban is kiveri a biztosítékot. Bölcsebb lett volna mélyen hallgatnia.

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2013-04-20 07:21


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1326 Oldal V  « < 63 64 65 66 67 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-16 23:29