IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 63 64 65 66 67 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2013-06-22 21:00
Létrehozva: #1281


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 362
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-06-22 20:14) *
Természetesen a tisztelet jegyében elküldtem neki a számlaszámot és az adatokat. Csak úgy mellesleg utóiratként odaírtam,hogy azért a halasztott fizetést azt leütés előtt szokták megkérdezni. De én erről a halasztott fizetésről úgy vélekedek ( lehet,hogy rossz az elgondolásom ),ha van pénzem akkor veszem ha nincs akkor nem veszem! Sajnos 10-ből 8 szor be is jön!Ugyanis aki halasztással veszi meg a terméket az nem is nagyon szokott fizetni! Ezt megelőzendően ha valaki kéri a terméklapon a halasztott fizetést annak azt szoktam tanácsolni,hogy ha meg lesz a pénze akkor térjen hozzám vissza. Így el tudjuk kerülni az esetleges konfliktust!

Nekem van olyan vevőm, aki rendszeresen visszatér és rendszeresen megvan, hogy mennyit késik a fizetéssel. Meg van beszélve már. Tudom, mikor jön a pénze és akkor fizet. De mondjuk ez a ritkább eset.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-06-22 20:37
Létrehozva: #1282


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 478
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(zejopy @ 2013-06-22 13:49) *
acute.gif Nem vagy te egy kicsit gonosz? wink3.gif

Nem, talán picit szarkasztikus, de inkább csak szókimondó. smile.gif

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2013-06-22 20:38


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-06-22 20:14
Létrehozva: #1283


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 190
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(zejopy @ 2013-06-22 20:00) *
biggrin.gif Igen. A meleg sokmindenre magyarázatot ad. Előtte meg a hideg.mosking.gif
Különben lehet, hogy a homlokára csap, mert megvilágosodik, sűrűn elnézést kér, esetleg a kezedet is. Akkor nem is kell neki negát adni, mert fejlődőképes. És most tilos azt mondani, hogy "ébresztő, nincsenek is mesék!", mert volt már ilyen is a világtörténelemben.
Lehet, hogy a fizetéshalasztós vevőd ugyanezt csinálta mindenkivel és csak te vagy ilyen hisztis, hogy időben akarod a pénzedet.acute.gif Fúúú, ettől kinyílik a bicska a zsebemben nekem is. Megvárom, tényleg meg. De annyi legyen benne, hogy leütés előtt kérdezi meg. A tisztelet jegyében.


Természetesen a tisztelet jegyében elküldtem neki a számlaszámot és az adatokat. Csak úgy mellesleg utóiratként odaírtam,hogy azért a halasztott fizetést azt leütés előtt szokták megkérdezni. De én erről a halasztott fizetésről úgy vélekedek ( lehet,hogy rossz az elgondolásom ),ha van pénzem akkor veszem ha nincs akkor nem veszem! Sajnos 10-ből 8 szor be is jön!Ugyanis aki halasztással veszi meg a terméket az nem is nagyon szokott fizetni! Ezt megelőzendően ha valaki kéri a terméklapon a halasztott fizetést annak azt szoktam tanácsolni,hogy ha meg lesz a pénze akkor térjen hozzám vissza. Így el tudjuk kerülni az esetleges konfliktust!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-22 20:00
Létrehozva: #1284


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 362
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-06-22 19:52) *
Szia! Pont így cselekedtem reggel ahogy leírtad! Most várakozó állásponton vagyok mert még nem írt vissza. De lehet ám,hogy a meleg hozza ki az emberekből ezt mert ma délben leütöttek egy termékemet abban a megjegyzés rovatban pedig az áll,hogy majd csak július 02 körül tudok utalni??!! De ez a vevő sem kezdő miért nem leütés előtt kérdez rá,hogy jó-e ha csak 2hét múlva fizet?? Nagy a meleg és megzavarja a vevőket biggrin.gif ( kisgép lány )

biggrin.gif Igen. A meleg sokmindenre magyarázatot ad. Előtte meg a hideg.mosking.gif
Különben lehet, hogy a homlokára csap, mert megvilágosodik, sűrűn elnézést kér, esetleg a kezedet is. Akkor nem is kell neki negát adni, mert fejlődőképes. És most tilos azt mondani, hogy "ébresztő, nincsenek is mesék!", mert volt már ilyen is a világtörténelemben.
Lehet, hogy a fizetéshalasztós vevőd ugyanezt csinálta mindenkivel és csak te vagy ilyen hisztis, hogy időben akarod a pénzedet.acute.gif Fúúú, ettől kinyílik a bicska a zsebemben nekem is. Megvárom, tényleg meg. De annyi legyen benne, hogy leütés előtt kérdezi meg. A tisztelet jegyében.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-06-22 20:01


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-06-22 19:52
Létrehozva: #1285


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 190
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(zejopy @ 2013-06-22 19:34) *
Ha én Vatera lennék, ebben az esetben mindenképpen törölném az értékelést, bármilyen is az. Persze az ezzel együttjáró levelezés, aggodalom a tiéd.smile.gif Ki másé lenne? De ilyen tulokság nincs, hogy homlokegyenest más szállítást kér, mint ami a terméklapon meg van adva, és ezt még oda is írja a megjegyzésbe.mosking.gif
Amúgy ilyenkor szoktam hűvös, ámde udvarias levelet írni a vevőnek, ami roppant távolságtartó és hivatalos hangvételű, sőt jóindulatúan elmagyarázó. Ja! És talán próbáld meg, hogy egyszerűen megírod a számlaszámot és a futárköltséggel terhelt összeget. De a levélben legyen benne, hogy futárköltséggel.
Pl. Tisztelt Kiss Ubul! A futárköltséggel terhelt vételár 3825 Ft, kérem, ezt utalja a 66666666-00000000-66666666 számlaszámra.
Itt fog neked beröppenni, mert majd megírja, hogy ő ajánlottat, vagy utánvétet akar. Erre te közölheted, hogy a Vatera hivatalos álláspontja az ilyen jellegű problémáknál, hogy az eladó nem kötelezhető más szállítási módra, mint amit a szállítási feltételekben megadott.
Amennyiben eláll az adásvételtől, megérted. Adjon egy pozitív értékelést, te meg majd adsz egy pozitív hangvételű semlegest.


Szia! Pont így cselekedtem reggel ahogy leírtad! Most várakozó állásponton vagyok mert még nem írt vissza. De lehet ám,hogy a meleg hozza ki az emberekből ezt mert ma délben leütöttek egy termékemet abban a megjegyzés rovatban pedig az áll,hogy majd csak július 02 körül tudok utalni??!! De ez a vevő sem kezdő miért nem leütés előtt kérdez rá,hogy jó-e ha csak 2hét múlva fizet?? Nagy a meleg és megzavarja a vevőket biggrin.gif ( kisgép lány )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-22 19:34
Létrehozva: #1286


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 362
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-06-22 08:38) *
... leütnek egy termékemet ami futáros küldéssel van felrakva 750.- ( más lehetőség nincs megjelölve ). Erre a kedves vevő a következőt írja a megjegyzés rovatba:"Az árut ajánlott levélben kérem, ha nem megoldható, akkor köszi, de nem érdekel!" ...

Ha én Vatera lennék, ebben az esetben mindenképpen törölném az értékelést, bármilyen is az. Persze az ezzel együttjáró levelezés, aggodalom a tiéd.smile.gif Ki másé lenne? De ilyen tulokság nincs, hogy homlokegyenest más szállítást kér, mint ami a terméklapon meg van adva, és ezt még oda is írja a megjegyzésbe.mosking.gif
Amúgy ilyenkor szoktam hűvös, ámde udvarias levelet írni a vevőnek, ami roppant távolságtartó és hivatalos hangvételű, sőt jóindulatúan elmagyarázó. Ja! És talán próbáld meg, hogy egyszerűen megírod a számlaszámot és a futárköltséggel terhelt összeget. De a levélben legyen benne, hogy futárköltséggel.
Pl. Tisztelt Kiss Ubul! A futárköltséggel terhelt vételár 3825 Ft, kérem, ezt utalja a 66666666-00000000-66666666 számlaszámra.
Itt fog neked beröppenni, mert majd megírja, hogy ő ajánlottat, vagy utánvétet akar. Erre te közölheted, hogy a Vatera hivatalos álláspontja az ilyen jellegű problémáknál, hogy az eladó nem kötelezhető más szállítási módra, mint amit a szállítási feltételekben megadott.
Amennyiben eláll az adásvételtől, megérted. Adjon egy pozitív értékelést, te meg majd adsz egy pozitív hangvételű semlegest.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-06-22 19:35


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
basa80
hozzászólás 2013-06-22 19:08
Létrehozva: #1287


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2013-03-12 21:23
Azonosító: 2 024 803



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-06-22 18:53) *
Köszönöm Benz! Én is erre gondoltam!
Köszönöm a válaszod! De feleslegesen nem óhajtok semlegest kapni főleg egy olyan dolog miatt amiben nem is hibáztam és hidd el,hogy a vevők megnézik a semlegeseket is ( igaz,hogy a semleges nem rontja le a százalékot,de egy "jól irányzott" negatív hangvételű semleges értékelés is tud ütni)!

Ezt elhiszem neked, igazából a leírt szavaknak vannak, lehetnek súlyai. Én is kaptam egy semleges értékelést, mert negatívot adtam neki. Persze csak annyit írt, hogy "nem jött létre az adásvétel.." Én erre válaszoltam hosszabbat hogy miért nem jött létre, ezt is kifejthette volna. Hát ha rosszindulatú semleges értékelést kapsz, amiben súlyosan káromkodik, vagy szid, azt biztos, hogy eltávolítják, én esetemben ezt nem tudták megtenni, de nem is baj, a vevő azzal, hogy "nem jött létre az adásvétel" semmit nem mondott. Ha még neki áll feljebb az azért elég komoly lenne. Ott van feketén fehéren, hogy hogyan postázol, ha semlegest adnék neked, azt írnám, hogy "lehet megsütött a nap, nem vagyok normális, az eladó teljesen korrekt volt én hibáztam, és én akartam olyan szállítási módot választani amit az eladó nem is írt." Kb. így tenném, de ha olvasni tud, és látja hogyan postázol, akkor ez mind felesleges lenne..


--------------------
Yours sincerely
basa80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-06-22 18:53
Létrehozva: #1288


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 190
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-06-22 09:34) *
Igen, egy szép, becsületes negatívot.


Köszönöm Benz! Én is erre gondoltam!

IDÉZET(basa80 @ 2013-06-22 09:29) *
Szép napot neked, és mindenkinek.
Ez komoly, én sem találkoztam még ilyennel. Semleges nem rosszabbít jelenlegi értékeléseden, szóval mindenki fogja látni, hogy a vevő volt a tökkelütött, bele kell írni, hogy a szállítási feltételeknél te mit adtál meg, és ő ezt figyelmen kívül hagyta, mindenki kiröhögi, semmivel nem leszel rosszabb, neki viszont nyomot hagy ez. Fogják látni, hogy elég butaságot csinált, kérdezni meg vásárlás előtt a legjobb ezt írják is, szóval kapkodott, meggondolatlan volt vagy nem is tudom. Mindenesetre a becsületes értékelést majd le kell neki adni szépen.


Köszönöm a válaszod! De feleslegesen nem óhajtok semlegest kapni főleg egy olyan dolog miatt amiben nem is hibáztam és hidd el,hogy a vevők megnézik a semlegeseket is ( igaz,hogy a semleges nem rontja le a százalékot,de egy "jól irányzott" negatív hangvételű semleges értékelés is tud ütni)!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boutet
hozzászólás 2013-06-22 15:15
Létrehozva: #1289


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 101
Regisztrált: 2010-06-10 12:51
Azonosító: 1 205 526



http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=6515744

Azt hiszem, ajánlhatom a megfelelő helyre...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-22 13:49
Létrehozva: #1290


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 362
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Bejj872 @ 2013-06-22 11:56) *
Ide is beírom.Egy felhasználóval,bizonyos .... van problémám.
...
Sem kedden sem szerdán nem utalt,de közben egy másik aukciómra is licitált.Ultimátumot adtam neki,hogy ha péntekig nem utal negatívot adok neki.
...

Megnéztem a felhasználót, valóban nem a vásárlók gyöngye.
Általánosságban azonban két dolog jutott az eszembe.
1. Lehet, hogy azért nem válaszolt, mert feltételezte, hogy látod a licitjét. Gyakran előfordul, hogy egy cucc megvan a vevőnek, és nem reagál a levelemre. Aztán eltelik pár nap és jön egy újabb licit. Nem értem ezt a kommunikációt, de nyilván nem vagyunk egyformák. Amikor látom, hogy újra licitált, már nem is írok többet neki, majd szól, ha nem kér már mást.
2. Számomra furcsa és idegen, hogy apránként szedjem be a pénzt. Azaz, ha még van függőben vásárlásunk, akkor sosem kérem a már megvásárolt áru ellenértékét. Majd egyben a végén. Az is igaz, hogy nagyon ritka nálam a több hétig elhúzódó adásvétel, mert ritkán indítok 1 Ft-os aukciót.

IDÉZET(vidaeff @ 2013-06-22 12:40) *
Nehezen szántam el magam, belekummogjak-e? Az mindenesetre örvendetes, hogy gondja megoldódott. Viszont 13/37 negával postolni a problémás topic-ban kissé bizarr. mosking.gif Ön nem gondolja?

acute.gif Nem vagy te egy kicsit gonosz? wink3.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-06-22 12:40
Létrehozva: #1291


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 478
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(Bejj872 @ 2013-06-22 11:56) *
...

A probléma meg is oldódott.Köszönöm szépen.

Nehezen szántam el magam, belekummogjak-e? Az mindenesetre örvendetes, hogy gondja megoldódott. Viszont 13/37 negával postolni a problémás topic-ban kissé bizarr. mosking.gif Ön nem gondolja?


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejj872
hozzászólás 2013-06-22 11:56
Létrehozva: #1292


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-08-31 17:35
Azonosító: 1 818 750



Üdv

Ide is beírom.Egy felhasználóval,bizonyos movarboyal van problémám.
Nyert tőlem 1 ft os aukción filmeket.Én azonnal írtam neki levelet,és elküldtem neki minden szükségesadatot az utaláshoz.Majd vártam és vártam,nem jelentkezett.Írtam neki 2.és 3.levelet is mire válaszolt,és azt írta,kedden utal.
Sem kedden sem szerdán nem utalt,de közben egy másik aukciómra is licitált.Ultimátumot adtam neki,hogy ha péntekig nem utal negatívot adok neki.
A vaterának is írtam levelet,hogy ultimátumot adtam a vevőnek,ha péntekig nem utl,megy a negatív,hogy tudjanak róla,és ne legyen az,hogy ok nélkül bosszú negatívot ad nekem.
Tegnap lejárt a határidő,nem utalt,negatívval értékeltem.Errő ő oknélkül bosszú negatívot adott nekem,azalábbi szöveggel

"elismerem nem fizettem be az összeget a megbeszélt idön belül de önibámon kívül történt "

Ez ügyben kérnék segítséget.Írtam levelet a vaterának,de inkább ide is beírtam,hátha minnél hamarabb tudják törölni a bosszú negatívját.

A probléma meg is oldódott.Köszönöm szépen.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-22 09:34
Létrehozva: #1293


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 348
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(basa80 @ 2013-06-22 09:29) *
... Mindenesetre a becsületes értékelést majd le kell neki adni szépen.

Igen, egy szép, becsületes negatívot.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
basa80
hozzászólás 2013-06-22 09:29
Létrehozva: #1294


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2013-03-12 21:23
Azonosító: 2 024 803



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-06-22 08:38) *
Szép jó reggelt Mindenkinek! Azt hittem,hogy engem már egy vevő sem tud új vásárlási móddal "meglepni" de most sikerült!! Tegnap 23:58 -kor leütnek egy termékemet ami futáros küldéssel van felrakva 750.- ( más lehetőség nincs megjelölve ). Erre a kedves vevő a következőt írja a megjegyzés rovatba:"Az árut ajánlott levélben kérem, ha nem megoldható, akkor köszi, de nem érdekel!" Ha nem volt neki megfelelő a kiírt szállítási mód akkor miért ütötte le a terméket? Vagy ha kérdése volt azt miért nem leütés előtt tette fel? Nem értem az ilyen vevőket ( pedig nem is kezdő )? Reggel próbáltam hívni,de természetesen a telefonszám nem kapcsolható! Ettől függetlenül elküldtem neki a megszokott levelet benne az adatokkal.Én úgy látom,hogy megint kapok egy semleges értékelést ( jó esetben )....... (kisgép lány )

Szép napot neked, és mindenkinek.
Ez komoly, én sem találkoztam még ilyennel. Semleges nem rosszabbít jelenlegi értékeléseden, szóval mindenki fogja látni, hogy a vevő volt a tökkelütött, bele kell írni, hogy a szállítási feltételeknél te mit adtál meg, és ő ezt figyelmen kívül hagyta, mindenki kiröhögi, semmivel nem leszel rosszabb, neki viszont nyomot hagy ez. Fogják látni, hogy elég butaságot csinált, kérdezni meg vásárlás előtt a legjobb ezt írják is, szóval kapkodott, meggondolatlan volt vagy nem is tudom. Mindenesetre a becsületes értékelést majd le kell neki adni szépen.


--------------------
Yours sincerely
basa80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-22 09:28
Létrehozva: #1295


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 348
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(anita8202 @ 2013-06-21 23:17) *
...Forduljak hatósághoz? Talán akkor majd kommunikál?

Nyilván ez lehet a megoldás.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-06-22 08:38
Létrehozva: #1296


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 190
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



Szép jó reggelt Mindenkinek! Azt hittem,hogy engem már egy vevő sem tud új vásárlási móddal "meglepni" de most sikerült!! Tegnap 23:58 -kor leütnek egy termékemet ami futáros küldéssel van felrakva 750.- ( más lehetőség nincs megjelölve ). Erre a kedves vevő a következőt írja a megjegyzés rovatba:"Az árut ajánlott levélben kérem, ha nem megoldható, akkor köszi, de nem érdekel!" Ha nem volt neki megfelelő a kiírt szállítási mód akkor miért ütötte le a terméket? Vagy ha kérdése volt azt miért nem leütés előtt tette fel? Nem értem az ilyen vevőket ( pedig nem is kezdő )? Reggel próbáltam hívni,de természetesen a telefonszám nem kapcsolható! Ettől függetlenül elküldtem neki a megszokott levelet benne az adatokkal.Én úgy látom,hogy megint kapok egy semleges értékelést ( jó esetben )....... (kisgép lány )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anita8202
hozzászólás 2013-06-21 23:17
Létrehozva: #1297


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2011-02-10 12:45
Azonosító: 1 425 251



Kihez tudnék akkor fordulni, hogy ebben a témában tudna nekem segíteni? Így sajnos kommunikálni nem lehet ha elzárkózik előle. Ilyen eladóva még sosem találkoztam, pedig már rengetegszer vásároltam itt! Az értékeléseim megukért beszélnek! Forduljak hatósághoz? Talán akkor majd kommunikál?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-21 22:03
Létrehozva: #1298


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 348
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(anita8202 @ 2013-06-21 16:33) *
Kedves VateraBenz!

3 e-mail címemet tiltott le a kedves eladó, összesen 1 levelemre válaszolt és köti az ebet a karóhoz!

Tisztelt anita8202!

Ha az eladó "letiltja" vagy nem válaszol, az nem azonos azzal, hogy nem valósak az elérhetőségei!

IDÉZET(kistunde79 @ 2013-06-21 19:14) *
Én nem tudom hol kellene jeleznem, de a következő felhasználótól:" Trendivat001 "vettem egy szemüveget tokkal, kifizettem, és még sehol semmi. hetek óta többszöt írtam neki, majd amikor a terméklapra írtam, ahol más is láthatja ott válaszolt, de termék nincs.
Azóta már inaktív is!!! Mit tegyek???????
http://divat-ruha.vatera.hu/kiegeszitok_ke...1752263660.html

Tisztelt kistunde79!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-06-21 20:24
Létrehozva: #1299


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 478
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(kistunde79 @ 2013-06-21 19:14) *
Én nem tudom hol kellene jeleznem, de a következő felhasználótól:" Trendivat001 "vettem egy szemüveget tokkal, kifizettem, és még sehol semmi. hetek óta többszöt írtam neki, majd amikor a terméklapra írtam, ahol más is láthatja ott válaszolt, de termék nincs.
Azóta már inaktív is!!! Mit tegyek???????
http://divat-ruha.vatera.hu/kiegeszitok_ke...1752263660.html

Figyelmeztesse, hogy irgum-burgum, adja a megfelelő értékelést, majd jelentse fel.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kistunde79
hozzászólás 2013-06-21 19:14
Létrehozva: #1300


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-02-14 13:31
Azonosító: 1 425 946



Én nem tudom hol kellene jeleznem, de a következő felhasználótól:" Trendivat001 "vettem egy szemüveget tokkal, kifizettem, és még sehol semmi. hetek óta többszöt írtam neki, majd amikor a terméklapra írtam, ahol más is láthatja ott válaszolt, de termék nincs.
Azóta már inaktív is!!! Mit tegyek???????
http://divat-ruha.vatera.hu/kiegeszitok_ke...1752263660.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 63 64 65 66 67 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-08-04 01:22