IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1358 Oldal V  « < 63 64 65 66 67 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
Maximilianus972
hozzászólás 2013-09-28 22:00
Létrehozva: #1281


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-09-28 21:56
Azonosító: 2 077 835



Az lenne a kérdésem, hogy a negatív értékelés mellett mit tudok még tenni, ha kb. 9000 ft értékben vásároltam valakitől, akinek elutaltam a pénzt de ígéretek mellett nem kaptam meg az árut már hónapok óta. Ugye feljelentést tehetek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OpenBSD49
hozzászólás 2013-09-27 23:03
Létrehozva: #1282


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2013-09-21 16:27
Azonosító: 2 077 127



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-09-27 13:30) *
Tisztelt OpenBSD49!

Részben igaza van. Valóban vannak eladók, akik szándékosan elhallgatják a termék hibáit.
................
Ez egy lehetséges és valószínű magyarázat a kérdésére.


Üdvözlöm!
Köszönöm a válaszát. És abban maximálisan egyetértek: "Ez egy lehetséges és valószínű magyarázat a kérdésére."

Ezért is nem írok le régebbi eseteket.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-09-27 21:29
Létrehozva: #1283


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 279
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(eranesz @ 2013-09-27 15:51) *
A szállításra 2200ft.-ot utaltam. Ennyi volt a terméklapon is. Most megjött a termék a posta
díj rajta 675 ft.

Én nem tudom mit vettél, de biztos nagyon olcsó volt, hogy nem nézted meg a szállítási feltételeket. Ennyiért egy elefántot elhoznak nekem bárhonnan, és felhozzák a 7. emeletre. cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-09-27 21:26
Létrehozva: #1284


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 572
Regisztrált: 2008-12-09 14:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(Razel58 @ 2013-09-27 22:09) *
Szervusztok.

Jól számoltam,hogy ő már 23% felett jár?

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=424981

Ha jól számolom ez csak 14,66% de ettől függetlenül nekünk nem lesz dolgunk egymással. Kösz. thank_you.gif

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2013-09-27 21:28


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Razel58
hozzászólás 2013-09-27 21:09
Létrehozva: #1285


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 291
Regisztrált: 2007-03-20 13:03
Innen: Óperencia
Azonosító: 987



Szervusztok.

Jól számoltam,hogy ő már 23% felett jár?

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=424981


--------------------
Az evolúció fordítva is működik.!......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-09-27 18:40
Létrehozva: #1286


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 650
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(eranesz @ 2013-09-27 19:28) *
Egyszer megtörtént már ilyen. Most ugyan így jártam. Gyarló az ember, szeretek olcsón vásárolni, ez elvakított. Meg nem is emlékeztem, hogy féléve mi történt ezzel az eladóval. Nem is emlékezhettem, mert akkor a férjem vásárolt. Én is jártam úgy eladás során, hogy kevesebb lett a posta de vissszautaltam a pénzt. Mindenesetre megírom neki email-ban szla számom, meg hogy ez nem szabályos és majd rá bízom a lelkiismeretére.

És milyen értékelést adsz?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eranesz
hozzászólás 2013-09-27 18:28
Létrehozva: #1287


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-12-19 07:58
Azonosító: 1 415 886



Egyszer megtörtént már ilyen. Most ugyan így jártam. Gyarló az ember, szeretek olcsón vásárolni, ez elvakított. Meg nem is emlékeztem, hogy féléve mi történt ezzel az eladóval. Nem is emlékezhettem, mert akkor a férjem vásárolt. Én is jártam úgy eladás során, hogy kevesebb lett a posta de vissszautaltam a pénzt. Mindenesetre megírom neki email-ban szla számom, meg hogy ez nem szabályos és majd rá bízom a lelkiismeretére.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-09-27 17:48
Létrehozva: #1288


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 131
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(KockaMuhely @ 2013-09-27 13:47) *
Köszönöm a pontosítást és további információt. Tehát 21 napon túl nem térítik vissza a jutalékot, ha befut a sikertelen értékelés?

Azért kérdezném, mert a számlázandó tételeim között szeptember 6-ai dátummal szerepel a jutalék egy sikertelen eladásom után (az eladás 5-én történt). Tegnap, 26-án sikertelenre kellett értékelnem az adásvételt, mert a vevő nem volt elérhető. Mind a kiszámlázás dátuma, mind az eladás dátuma szerint 21 napon belül történt ez, de továbbra is szerepel a jutalék ezután az eladás után a számlázandó tételeim között. Kb. hány nap az átfutási ideje, míg ez törlődik? Vagy automatikusan kellett volna, és az, hogy még mindig ott van, azt jelenti, hogy ki is lesz nekem számlázva?

Az ÁFF következő pontjai szólnak a kérdésről:

2/2. Az eladó a tranzakciót követően 21 nap alatt adhatja le értékelését. Ha az eladó 21 nap alatt értékelést nem ad, a Vatera jogosult a 21. napot követő naptól a tranzakciót sikeresnek tekinteni, a vevői visszajelzéstől függetlenül. A Vatera a sikeres tranzakciók sikerdíjait a visszajelzést, vagy a sikeressé minősítést követő 24 órán belül számolja el és terheli a Felhasználó egyenlegére. A sikeres visszajelzést, vagy a Vatera általi sikeresnek minősítést követően az adott tranzakció sikerességét illetően a Vatera utólagos reklamációt nem fogad el.

2/5. Nem kerülnek kiszámlázásra az eladó által (a tranzakciót követő 21 napon belül) sikertelenként visszajelzett vagy nem kifogásolt tranzakciók jutalékai.

2/6. Ha a vevő sikeres visszajelzést adott, az eladónak a 2. és a 9. napon a Vatera a felhasználói fiókjában megadott e-mail címre egyedi értesítőt küld, majd a 21. napon, az utolsó egyedi értesítővel egy időben megtörténik a tranzakció sikeressé minősítése.

2/7. A tranzakciót és partnerét az eladó ezután később is minősítheti, akár sikertelenként is megjelölve az adásvételt, azonban ez a Vatera által felszámított sikerdíjat nem befolyásolja. A tranzakcióról való visszajelzés megtételével, vagy a tranzakció vatera általi sikeres minősítésével a Vatera Szolgáltatása teljesül.

Ha ön még időben nyilatkozott a sikerességről, akkor rövid időn belül meg kell jelennie a jóváíró tételnek a személyes menüjében.

Ha számlázással kapcsolatos ügyben további kérdései lennének, akkor legyen kedves részletesen leírni a problémát a Kapcsolatfelvételen keresztül a pénzügy, számlázás főtémán belül a megfelelő altéma kiválasztásával.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-09-27 16:48
Létrehozva: #1289


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 650
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(eranesz @ 2013-09-27 15:51) *
... Nem először jártunk így ezzel az eladóval. Termékkód: 1798602836

Egyszer már megvezetett és még egyszer lehetőséget adtál neki? Ezt nem értem. Miért? Azt hitted megjavul? Másként fog viselkedni második, harmadik, többedik alkalommal? Aki egyszer megteszi, meg fogja tenni másodszor is.

IDÉZET(vidaeff @ 2013-09-27 16:42) *
Csak a valódi postaköltség számítható fel és a holmi terméklapon szereplő ára. Semmi más! Visszajár a különbözet.

Ez az őszinte mondat fontos. Mégis, hányszor? Nem akarom életem titkos részleteivel terhelni, de a közelmúltban egy elhanyagolt kertben, csalánnal fedett részen halaszthatatlan kis szükségem támadt. Hogy mozgásterem legyen, letapostam a magas csalán töveket. Dolgom végeztével leléptem róluk, de sajnos felcsapódtak még azelőtt, hogy öltözetem rendbe raktam volna. sad1.gif Egy életre szóló tapasztalatot szereztem...

Nem hiszem el, hogy elmesélted a világnak a csalánkatasztrófádat.biggrin.gif Az még hagyján, hogy nekem elpanaszoltad a telefonban, bár szerintem .... hagyjuk... mosking.gif És mondd! Jól vagy már?
Különben az ember gyarló módon azt hiszi, hogy a csalán csak egyszer csapódik fel. A második felcsapódás után azt hiszi, csak kétszer. A harmadik után... stb. stb. De egyszer mindenki megtanulja, hogy a csalán az már csak ilyen. Csíp.
Az eladó, ha egyszer szándékosan átver, akkor máskor is át fog. Van aki nehezebben, van, aki könnyebben tanul. De egyszer mindenki megtanulja.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-09-27 15:42
Létrehozva: #1290


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 572
Regisztrált: 2008-12-09 14:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(eranesz @ 2013-09-27 15:51) *
A szállításra 2200ft.-ot utaltam. Ennyi volt a terméklapon is. Most megjött a termék a posta
díj rajta 675 ft. Most 1500ft.-tal megkárosítottak? vagy vissza kérhetem a
különbözetet?

Csak a valódi postaköltség számítható fel és a holmi terméklapon szereplő ára. Semmi más! Visszajár a különbözet.
IDÉZET(eranesz @ 2013-09-27 15:51) *
Nem először jártunk így ezzel az eladóval. Termékkód: 1798602836

Ez az őszinte mondat fontos. Mégis, hányszor? Nem akarom életem titkos részleteivel terhelni, de a közelmúltban egy elhanyagolt kertben, csalánnal fedett részen halaszthatatlan kis szükségem támadt. Hogy mozgásterem legyen, letapostam a magas csalán töveket. Dolgom végeztével leléptem róluk, de sajnos felcsapódtak még azelőtt, hogy öltözetem rendbe raktam volna. sad1.gif Egy életre szóló tapasztalatot szereztem...


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eranesz
hozzászólás 2013-09-27 14:51
Létrehozva: #1291


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2010-12-19 07:58
Azonosító: 1 415 886



A szállításra 2200ft.-ot utaltam. Ennyi volt a terméklapon is. Most megjött a termék a posta
díj rajta 675 ft. Most 1500ft.-tal megkárosítottak? vagy vissza kérhetem a
különbözetet? Nem először jártunk így ezzel az eladóval. Termékkód: 1798602836
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KockaMuhely
hozzászólás 2013-09-27 12:47
Létrehozva: #1292


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 24
Regisztrált: 2012-12-11 13:46
Azonosító: 1 921 394



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-09-26 23:10) *
Az eladó nyilatkozata a mérvadó. De csak 21 napon belül van lehetőség a jutalék visszatérítésére.


Köszönöm a pontosítást és további információt. Tehát 21 napon túl nem térítik vissza a jutalékot, ha befut a sikertelen értékelés?

Azért kérdezném, mert a számlázandó tételeim között szeptember 6-ai dátummal szerepel a jutalék egy sikertelen eladásom után (az eladás 5-én történt). Tegnap, 26-án sikertelenre kellett értékelnem az adásvételt, mert a vevő nem volt elérhető. Mind a kiszámlázás dátuma, mind az eladás dátuma szerint 21 napon belül történt ez, de továbbra is szerepel a jutalék ezután az eladás után a számlázandó tételeim között. Kb. hány nap az átfutási ideje, míg ez törlődik? Vagy automatikusan kellett volna, és az, hogy még mindig ott van, azt jelenti, hogy ki is lesz nekem számlázva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-09-27 12:30
Létrehozva: #1293


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 131
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(OpenBSD49 @ 2013-09-27 12:44) *
Üdv. Mindenkinek!
Nem tudom, ki, és hogyan figyelte meg, de vannak eladók ...

Tisztelt OpenBSD49!

Részben igaza van. Valóban vannak eladók, akik szándékosan elhallgatják a termék hibáit.
De elnézve a levelezését, önnél többnyire nem erről van szó. Ha valaki feltesz eladásra olcsó pénzért 2db 30 éves magnószalagot úgy hogy nincs magnója és a jelek szerint valóban nem ért hozzá, azt teljesen felesleges technikai részletekről faggatni.

Másként fogalmazva: talán ilyen körülmények közt senkitől sem várható el, hogy mondjuk ceruzára tűzve kézzel áttekerjen egy száz méteres magnószalagot és közben azt lesse, hogy a bevonat milyen állapotban van.
Az ön kérdései mindig ilyen alaposságúak, ez érthetően sokakat fáraszt és inkább tiltólistára teszik. Senki sem keresi a konfliktust egy régi, használt, filléres terméknél ki tudja milyen indokkal nagy valószínűséggel utólag reklamáló vevővel...

Ha ilyen termékek érdeklik, akkor önnek is óhatatlanul vállalnia kell némi kockázatot, nem háríthat a kérdezősködéssel minden felelősséget a laikus eladókra.

Ez egy lehetséges és valószínű magyarázat a kérdésére.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OpenBSD49
hozzászólás 2013-09-27 11:44
Létrehozva: #1294


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2013-09-21 16:27
Azonosító: 2 077 127



Üdv. Mindenkinek!
Nem tudom, ki, és hogyan figyelte meg, de vannak eladók (legalább 1-2-3) aki egy kétes minőségű holmival aukciót nyit itt a Vaterán. Aztán ha valaki feltesz neki egy kényes kérdést, akkor vagy nem válaszol és egyszerűen törli a neki intézett kérdést, vagy valamilyen semleges választ, ír. Esetleg nagy általánosságban. Pl. egy olyan kérdésre, hogy mennyire használt az a cikk, és még mennyire használható, azt írja: Korának megfelelő állapotban.
És ha ez a "vevőjelöltnek" nem megfelelő és még kérdez, akkor "Személyi tiltólistára" teszi őt az eladó director.gif

Mint utaltam rá, már több ilyenbe belefutottam, főképp a magnószalagok "kategóriájában".
És főleg olyan szalagoknál, amelyek már új korukban sem a minőséget képviselték.
Hát még most, hogy már elmúltak 30-33 évesek, jóllehet pl. "az egyik ilyen" azt írta egy szalagról: "Van vagy 20 éves"
Én megírtam, hogy 30 is megvan az a 20, mert én is vettem anno a 80-as évek elején ilyet. De végül törölve lett a hozzászólás, én meg "Személyi tiltólistán"
Mondjuk ez nem rám vet rossz fényt.

Itt is elmondható, hogy a vásárlók széles körben ismerhetik egymást, és figyelmeztethetik is, hogy kitől nem érdemes venni.
Egy ilyen "példa" le is tűnt (vagyis eltünt) innét, vagy 2 hónapja.

Valamit azért jó lenne tenni az ilyen, "Kényes dolgot kérdeztél ->Tiltólistára teszlek" eladók "kezelésére".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-09-26 22:10
Létrehozva: #1295


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 131
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(KockaMuhely @ 2013-09-26 20:32) *
Ehhez mindkét fél 'sikertelen' értékelése kell, vagy csak az eladóé? Mi van, ha a vevő eltűnik, és egyáltalán nem értékel? És akkor, ha a vevő sikeresre értékeli az adásvételt szívatásból?

Az eladó nyilatkozata a mérvadó. De csak 21 napon belül van lehetőség a jutalék visszatérítésére.

IDÉZET(Aramir75 @ 2013-09-26 22:58) *
Amikor jópár hete ezzel kapcsolatban kérdeztem itt a fórumon, akkor azt a választ kaptam, hogy 21 nap után hiába értékelek létre nem jöttre, nem lesz jóváírva a jutalék. Változott valami azóta, vagy félreértettem valamit?

Ez az új szabályozás továbbra is érvényes.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir75
hozzászólás 2013-09-26 21:58
Létrehozva: #1296


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2013-09-05 14:44
Azonosító: 2 074 325



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-09-23 15:11) *
A rendszer egy idő után valóban levonja a jutalékot, de ha a felek azt jelölik be, hogy nem jött létre az adásvétel (itt ez történt), akkor természetesen automatikusan jóváírjuk a kérdéses összeget.


Amikor jópár hete ezzel kapcsolatban kérdeztem itt a fórumon, akkor azt a választ kaptam, hogy 21 nap után hiába értékelek létre nem jöttre, nem lesz jóváírva a jutalék. Változott valami azóta, vagy félreértettem valamit?

A hozzászólást -Aramir75- szerkesztette a következő időpontban: 2013-09-26 21:58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KockaMuhely
hozzászólás 2013-09-26 19:32
Létrehozva: #1297


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 24
Regisztrált: 2012-12-11 13:46
Azonosító: 1 921 394



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-09-23 15:11) *
Az eladó által leírt válasz félinformációt tartalmaz. A rendszer egy idő után valóban levonja a jutalékot, de ha a felek azt jelölik be, hogy nem jött létre az adásvétel (itt ez történt), akkor természetesen automatikusan jóváírjuk a kérdéses összeget.


Ehhez mindkét fél 'sikertelen' értékelése kell, vagy csak az eladóé? Mi van, ha a vevő eltűnik, és egyáltalán nem értékel? És akkor, ha a vevő sikeresre értékeli az adásvételt szívatásból?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-09-24 08:47
Létrehozva: #1298


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 131
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(patyig100 @ 2013-09-24 09:43) *
Az egyik felhasználó megkárosított. hogyan tudnám érvényesíteni a jogaimat? A negatív értékelés semmit nem ér.

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
patyig100
hozzászólás 2013-09-24 08:43
Létrehozva: #1299


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-09-24 08:08
Azonosító: 2 077 368



Az egyik felhasználó megkárosított. hogyan tudnám érvényesíteni a jogaimat? A negatív értékelés semmit nem ér.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gilemerald
hozzászólás 2013-09-23 14:20
Létrehozva: #1300


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 25
Regisztrált: 2013-09-02 04:47
Azonosító: 2 073 305



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-09-23 15:11) *
Az eladó által leírt válasz félinformációt tartalmaz. A rendszer egy idő után valóban levonja a jutalékot, de ha a felek azt jelölik be, hogy nem jött létre az adásvétel (itt ez történt), akkor természetesen automatikusan jóváírjuk a kérdéses összeget.
Ezt szeretem itt... Egy mondatban, röviden, tömören olyan választ kapok, ami kielégíti a kíváncsiságom.... good2.gif Köszönöm!!!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1358 Oldal V  « < 63 64 65 66 67 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-03-26 08:18