IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 63 64 65 66 67 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
boutet
hozzászólás 2013-06-22 15:15
Létrehozva: #1281


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 101
Regisztrált: 2010-06-10 12:51
Azonosító: 1 205 526



http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=6515744

Azt hiszem, ajánlhatom a megfelelő helyre...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-22 13:49
Létrehozva: #1282


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 305
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Bejj872 @ 2013-06-22 11:56) *
Ide is beírom.Egy felhasználóval,bizonyos .... van problémám.
...
Sem kedden sem szerdán nem utalt,de közben egy másik aukciómra is licitált.Ultimátumot adtam neki,hogy ha péntekig nem utal negatívot adok neki.
...

Megnéztem a felhasználót, valóban nem a vásárlók gyöngye.
Általánosságban azonban két dolog jutott az eszembe.
1. Lehet, hogy azért nem válaszolt, mert feltételezte, hogy látod a licitjét. Gyakran előfordul, hogy egy cucc megvan a vevőnek, és nem reagál a levelemre. Aztán eltelik pár nap és jön egy újabb licit. Nem értem ezt a kommunikációt, de nyilván nem vagyunk egyformák. Amikor látom, hogy újra licitált, már nem is írok többet neki, majd szól, ha nem kér már mást.
2. Számomra furcsa és idegen, hogy apránként szedjem be a pénzt. Azaz, ha még van függőben vásárlásunk, akkor sosem kérem a már megvásárolt áru ellenértékét. Majd egyben a végén. Az is igaz, hogy nagyon ritka nálam a több hétig elhúzódó adásvétel, mert ritkán indítok 1 Ft-os aukciót.

IDÉZET(vidaeff @ 2013-06-22 12:40) *
Nehezen szántam el magam, belekummogjak-e? Az mindenesetre örvendetes, hogy gondja megoldódott. Viszont 13/37 negával postolni a problémás topic-ban kissé bizarr. mosking.gif Ön nem gondolja?

acute.gif Nem vagy te egy kicsit gonosz? wink3.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-06-22 12:40
Létrehozva: #1283


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 462
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(Bejj872 @ 2013-06-22 11:56) *
...

A probléma meg is oldódott.Köszönöm szépen.

Nehezen szántam el magam, belekummogjak-e? Az mindenesetre örvendetes, hogy gondja megoldódott. Viszont 13/37 negával postolni a problémás topic-ban kissé bizarr. mosking.gif Ön nem gondolja?


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejj872
hozzászólás 2013-06-22 11:56
Létrehozva: #1284


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-08-31 17:35
Azonosító: 1 818 750



Üdv

Ide is beírom.Egy felhasználóval,bizonyos movarboyal van problémám.
Nyert tőlem 1 ft os aukción filmeket.Én azonnal írtam neki levelet,és elküldtem neki minden szükségesadatot az utaláshoz.Majd vártam és vártam,nem jelentkezett.Írtam neki 2.és 3.levelet is mire válaszolt,és azt írta,kedden utal.
Sem kedden sem szerdán nem utalt,de közben egy másik aukciómra is licitált.Ultimátumot adtam neki,hogy ha péntekig nem utal negatívot adok neki.
A vaterának is írtam levelet,hogy ultimátumot adtam a vevőnek,ha péntekig nem utl,megy a negatív,hogy tudjanak róla,és ne legyen az,hogy ok nélkül bosszú negatívot ad nekem.
Tegnap lejárt a határidő,nem utalt,negatívval értékeltem.Errő ő oknélkül bosszú negatívot adott nekem,azalábbi szöveggel

"elismerem nem fizettem be az összeget a megbeszélt idön belül de önibámon kívül történt "

Ez ügyben kérnék segítséget.Írtam levelet a vaterának,de inkább ide is beírtam,hátha minnél hamarabb tudják törölni a bosszú negatívját.

A probléma meg is oldódott.Köszönöm szépen.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-22 09:34
Létrehozva: #1285


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 325
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(basa80 @ 2013-06-22 09:29) *
... Mindenesetre a becsületes értékelést majd le kell neki adni szépen.

Igen, egy szép, becsületes negatívot.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
basa80
hozzászólás 2013-06-22 09:29
Létrehozva: #1286


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2013-03-12 21:23
Azonosító: 2 024 803



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-06-22 08:38) *
Szép jó reggelt Mindenkinek! Azt hittem,hogy engem már egy vevő sem tud új vásárlási móddal "meglepni" de most sikerült!! Tegnap 23:58 -kor leütnek egy termékemet ami futáros küldéssel van felrakva 750.- ( más lehetőség nincs megjelölve ). Erre a kedves vevő a következőt írja a megjegyzés rovatba:"Az árut ajánlott levélben kérem, ha nem megoldható, akkor köszi, de nem érdekel!" Ha nem volt neki megfelelő a kiírt szállítási mód akkor miért ütötte le a terméket? Vagy ha kérdése volt azt miért nem leütés előtt tette fel? Nem értem az ilyen vevőket ( pedig nem is kezdő )? Reggel próbáltam hívni,de természetesen a telefonszám nem kapcsolható! Ettől függetlenül elküldtem neki a megszokott levelet benne az adatokkal.Én úgy látom,hogy megint kapok egy semleges értékelést ( jó esetben )....... (kisgép lány )

Szép napot neked, és mindenkinek.
Ez komoly, én sem találkoztam még ilyennel. Semleges nem rosszabbít jelenlegi értékeléseden, szóval mindenki fogja látni, hogy a vevő volt a tökkelütött, bele kell írni, hogy a szállítási feltételeknél te mit adtál meg, és ő ezt figyelmen kívül hagyta, mindenki kiröhögi, semmivel nem leszel rosszabb, neki viszont nyomot hagy ez. Fogják látni, hogy elég butaságot csinált, kérdezni meg vásárlás előtt a legjobb ezt írják is, szóval kapkodott, meggondolatlan volt vagy nem is tudom. Mindenesetre a becsületes értékelést majd le kell neki adni szépen.


--------------------
Yours sincerely
basa80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-22 09:28
Létrehozva: #1287


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 325
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(anita8202 @ 2013-06-21 23:17) *
...Forduljak hatósághoz? Talán akkor majd kommunikál?

Nyilván ez lehet a megoldás.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-06-22 08:38
Létrehozva: #1288


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 187
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



Szép jó reggelt Mindenkinek! Azt hittem,hogy engem már egy vevő sem tud új vásárlási móddal "meglepni" de most sikerült!! Tegnap 23:58 -kor leütnek egy termékemet ami futáros küldéssel van felrakva 750.- ( más lehetőség nincs megjelölve ). Erre a kedves vevő a következőt írja a megjegyzés rovatba:"Az árut ajánlott levélben kérem, ha nem megoldható, akkor köszi, de nem érdekel!" Ha nem volt neki megfelelő a kiírt szállítási mód akkor miért ütötte le a terméket? Vagy ha kérdése volt azt miért nem leütés előtt tette fel? Nem értem az ilyen vevőket ( pedig nem is kezdő )? Reggel próbáltam hívni,de természetesen a telefonszám nem kapcsolható! Ettől függetlenül elküldtem neki a megszokott levelet benne az adatokkal.Én úgy látom,hogy megint kapok egy semleges értékelést ( jó esetben )....... (kisgép lány )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anita8202
hozzászólás 2013-06-21 23:17
Létrehozva: #1289


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2011-02-10 12:45
Azonosító: 1 425 251



Kihez tudnék akkor fordulni, hogy ebben a témában tudna nekem segíteni? Így sajnos kommunikálni nem lehet ha elzárkózik előle. Ilyen eladóva még sosem találkoztam, pedig már rengetegszer vásároltam itt! Az értékeléseim megukért beszélnek! Forduljak hatósághoz? Talán akkor majd kommunikál?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-21 22:03
Létrehozva: #1290


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 325
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(anita8202 @ 2013-06-21 16:33) *
Kedves VateraBenz!

3 e-mail címemet tiltott le a kedves eladó, összesen 1 levelemre válaszolt és köti az ebet a karóhoz!

Tisztelt anita8202!

Ha az eladó "letiltja" vagy nem válaszol, az nem azonos azzal, hogy nem valósak az elérhetőségei!

IDÉZET(kistunde79 @ 2013-06-21 19:14) *
Én nem tudom hol kellene jeleznem, de a következő felhasználótól:" Trendivat001 "vettem egy szemüveget tokkal, kifizettem, és még sehol semmi. hetek óta többszöt írtam neki, majd amikor a terméklapra írtam, ahol más is láthatja ott válaszolt, de termék nincs.
Azóta már inaktív is!!! Mit tegyek???????
http://divat-ruha.vatera.hu/kiegeszitok_ke...1752263660.html

Tisztelt kistunde79!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-06-21 20:24
Létrehozva: #1291


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 462
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(kistunde79 @ 2013-06-21 19:14) *
Én nem tudom hol kellene jeleznem, de a következő felhasználótól:" Trendivat001 "vettem egy szemüveget tokkal, kifizettem, és még sehol semmi. hetek óta többszöt írtam neki, majd amikor a terméklapra írtam, ahol más is láthatja ott válaszolt, de termék nincs.
Azóta már inaktív is!!! Mit tegyek???????
http://divat-ruha.vatera.hu/kiegeszitok_ke...1752263660.html

Figyelmeztesse, hogy irgum-burgum, adja a megfelelő értékelést, majd jelentse fel.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kistunde79
hozzászólás 2013-06-21 19:14
Létrehozva: #1292


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2011-02-14 13:31
Azonosító: 1 425 946



Én nem tudom hol kellene jeleznem, de a következő felhasználótól:" Trendivat001 "vettem egy szemüveget tokkal, kifizettem, és még sehol semmi. hetek óta többszöt írtam neki, majd amikor a terméklapra írtam, ahol más is láthatja ott válaszolt, de termék nincs.
Azóta már inaktív is!!! Mit tegyek???????
http://divat-ruha.vatera.hu/kiegeszitok_ke...1752263660.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anita8202
hozzászólás 2013-06-21 16:33
Létrehozva: #1293


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2011-02-10 12:45
Azonosító: 1 425 251



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-06-21 15:01) *
Tisztelt mariska01!

Felszólítottuk az eladót a problémás adásvételek igazolására.
Ezt a közelmúltban már megtettük egyszer, akkor az összes termék feladását bizonyítani tudta.
Vagyis postázott mindent, de gyakran csak jelentős késéssel. Remélhetően ez így lesz az ön esetében is.
Miért ne árulhatna?! A pozitív visszajelzései aránya 97.5%.
Ha nem működnek az elérhetőségei, akkor a másik 195 elégedett partnere hogyan tudta felvenni vele a kapcsolatot?

Ha elégedetlen, akkor miért nem készít ennek megfelelő értékelést?



Kedves VateraBenz!

3 e-mail címemet tiltott le a kedves eladó, összesen 1 levelemre válaszolt és köti az ebet a karóhoz! Én is készítettem képeket a termékről miután azt kibontottam! Nem elérhető, be is tudom bizonyítani! Tisztában van vele mit adott el ezért tilt le! Nem szeretek negatív értékelést adni,mert jobban szeretem azt a verziót, hogy beszéljük meg stb...persze aztán az következik,hogy bosszúból ad egy negatívot....mikor a pénz azonnal nála volt (lásd értékeléseim)!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-21 15:01
Létrehozva: #1294


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 325
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(mariska01 @ 2013-06-21 09:56) *
szép napot mindenkinek.
kira0123456789 nevű felhasználóra hívnám fel a figyelmet ...

Tisztelt mariska01!

Felszólítottuk az eladót a problémás adásvételek igazolására.
Ezt a közelmúltban már megtettük egyszer, akkor az összes termék feladását bizonyítani tudta.
Vagyis postázott mindent, de gyakran csak jelentős késéssel. Remélhetően ez így lesz az ön esetében is.

IDÉZET(anita8202 @ 2013-06-21 13:54) *
Még valami az előzőkhöz, hogy kommunikáljak vele így, adott esetbe mit tud tenni az Allegroup mivel se teló ,se az e-mail címe nem működik? Én meg szeretném visszakapni a pénzemet!! A másik kérdés hogy létezhet fent ilyen felhasználó? Én 1 jelzőt írtam pár hónapja ide mérgemben, mert akkor is baj volt..... ez a kedves felhasználó meg árulhat bátra.......nem értem.

Köszönöm a válaszokat

Miért ne árulhatna?! A pozitív visszajelzései aránya 97.5%.
Ha nem működnek az elérhetőségei, akkor a másik 195 elégedett partnere hogyan tudta felvenni vele a kapcsolatot?

Ha elégedetlen, akkor miért nem készít ennek megfelelő értékelést?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anita8202
hozzászólás 2013-06-21 13:54
Létrehozva: #1295


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2011-02-10 12:45
Azonosító: 1 425 251



Még valami az előzőkhöz, hogy kommunikáljak vele így, adott esetbe mit tud tenni az Allegroup mivel se teló ,se az e-mail címe nem működik? Én meg szeretném visszakapni a pénzemet!! A másik kérdés hogy létezhet fent ilyen felhasználó? Én 1 jelzőt írtam pár hónapja ide mérgemben, mert akkor is baj volt..... ez a kedves felhasználó meg árulhat bátra.......nem értem.

Köszönöm a válaszokat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anita8202
hozzászólás 2013-06-21 13:48
Létrehozva: #1296


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2011-02-10 12:45
Azonosító: 1 425 251



Egy "problémás" eladóval kerültem kapcsolatba, nem ajánlom!!! A telefonja kikapcsolva az e-mail címe szintén! kommunikálni nem lehet vele! Tudja hogy baj van az elküldött áruval....bukta van felsőfokon!

sanyef felhasználóról van szó, eltünt létezni, nem lehet vele kommunikálni sem! Esetleg tiltó listára....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-21 11:25
Létrehozva: #1297


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 305
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(mariska01 @ 2013-06-21 09:56) *
szép napot mindenkinek.
kira0123456789 nevű felhasználóra hívnám fel a figyelmet ...
... és megtenni az önnek megfelelő intézkedést, hogy másokat ne tudjon károsítani ...

Megnéztem, bár nem vagyok admin. A te értékelésedre azt válaszolta, hogy elküldte a megvásárolt árut. Innen kintről egy állítás, egy tagadás. Persze ő az, aki tudna bizonyítani RAG számmal.
A profilja pedig a számok tükrében nagyon jó. 97% fölött van. Még azt sem lehetne mondani első ránézésre, hogy lefelé ívelő tendencia lenne. Szerintem nem érett meg a kizárásra. Te tudsz intézkedni. Ilyen esetben rendőrségi feljelentést szokott javasolni a Vatera.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariska01
hozzászólás 2013-06-21 09:56
Létrehozva: #1298


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-06-21 09:30
Azonosító: 2 046 825



szép napot mindenkinek.
kira0123456789 nevű felhasználóra hívnám fel a figyelmet 05.31-i dátummal nyertem nála 5 db virág palántát, másnap kértem a számlaszámot mert ajándékba adtam volna a növényeket. az eladó 5 nap múlva válaszolt leveleimre, amikor elutaltam a pénzt újabb 5 nap múlva érdeklődtem mikor postázza a csomagot.jelezte
másnap szerdán mert le volt tiltva és nem tudja kinek mit kell, pedig az előzőleg általa megadott sz.számra befizettem a kért összeget
és az adataimat is tudta és el is küldtem neki. újabb 5 nap múlva írtam hogy nem jött meg a csomag, azt válaszolta érdeklődik a postán de nem írt. nekem nem ad ki adatot a posta csak a feladónak. kértem fizesse vissza a pénzem,és semlegessel lezárom a vásárlást de nem válaszol, már egy levelemre sem válaszol. ma 22.napja hogy nyertem a licitet és semmi. most olvastam el a negatív visszajelzéseit szinte mind ugyanaz, elutalják neki a pénzt és nem küldi amit vásároltak. Tisztelt admin kérem kira0123456789 nevű felhasználó negatívjainak elolvasását és megtenni az önnek megfelelő intézkedést, hogy másokat ne tudjon károsítani az eladó.minősítései: http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...feedback_type=2

az aukció linkje, már ott is üzentem neki hogy kérem a számlaszámot és válaszoljon leveleimre: http://epitkezes-kert.vatera.hu/kert_mezog...1758937634.html

köszönettel mariska01
Go to the top of the page
 
+Quote Post
orionse
hozzászólás 2013-06-21 08:49
Létrehozva: #1299


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2008-01-15 18:46
Azonosító: 81 277



ok rendben köszönöm.

hát azért ez a zsuzsa650(1) (Vevő)felhasználó is éredekes,..ugyan itt..http://szamitastechnika.vatera.hu/pc_asztali_szamitogep_alkatresz/merevlemez/belso_merevlemez/maxtor/40_gb_ata_1766211131.html....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-21 08:31
Létrehozva: #1300


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 325
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(orionse @ 2013-06-21 07:33) *
bocsánat csak olvasgattam ,érdekes felhasználó.....ezt nem tilos? saját magától nem vásásrolni,vagy nem vásárolni?..folyamatosan? köszönöm

Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre kattintva vagy a kapcsolatfelvételen keresztül (lejárt aukció esetén is) jelezze és a felelős kolléga indokolt, bizonyítható esetben megteszi a szükséges intézkedéseket.

Egyébként, ha megnézi a konkrét esetet, akkor az önlicites név már egy hete inaktív.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 63 64 65 66 67 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-07-04 22:44