IPB
X   Központi üzenet
(Az üzenet 2 másodperc múlva bezáródik)

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1370 Oldal V  « < 64 65 66 67 68 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
cit1rom
hozzászólás 2013-12-27 21:34
Létrehozva: #1301


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 439
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(algopyrin @ 2013-12-27 10:09) *
Sziasztok!

Még december közepén vettem egy kamerakábelt, azonban az eladó az azóta írt 3 levelemre sem reagál... http://elektronika.vatera.hu/kabel_csatlak...1832681306.html

Feltűnt, hogy bár alapvetően pozitív értékelései vannak, van 2 negatív is, amelyekből szintén az derül ki, hogy nem reagált a megkeresésekre. Az is feltűnt, hogy mindkét esetben olyan termékről van szó, melyek viszonylag alacsony áron keltek el. (A kamerakábel végső ára sem közelítette meg az eladó által meghatározott villámárat.) Az első negatív értékelésű adásvételre válaszul azt írta, hogy a vevő nem volt hajlandó megadni a számlázási címet, azért nem küldte el a számlaszámot, ahová a vevő utalhatott volna. Azon gondolkodom, hogy ezt simán megteheti nálam is: ad egy negatívot és rámkeni az egészet. Ki lehet ezt valahogy védeni?

Köszi szépen előre is!

Nem tudom, mi lehet az oka annak, hogy nem válaszol. Nem lehet, hogy nem kapta meg a leveleket vagy esetleg a válaszlevél a spam mappába került? Nem lehet levelezőgond?
Ilyen esetben én megpróbálkoznék a telefonnal is, most már megvárva a januári munkásabb napokat (telefonálás esetén én írni is szoktam, összefoglalva a telefonbeszélgetésen elhangzottakat).
Arra viszont nem gondolnék, hogy az ára miatt nem akarja ideadni, hiszen ha megnézegetem az elkelt, pozitívan értékelt temékeket, lehet látni, hogy az a gyakoribb, hogy jóval a fixár alatt kelnek el a termékei, mégis elküldi azokat.
Az említett egyik negatívos esetében termékes levelezés is volt, ahol kérte a vevőtől a számlázási adatait. Az értékelésből is az derül ki, hogy a kapcsolatot felvették, csak a vevő nem volt együttműködő.

Ha pedig mindent megpróbáltam és mégsem jártam sikerrel, ráadásul még negatívan is értékel, a levelezés alapján kérhetem az értékelés törlését.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-12-27 11:56
Létrehozva: #1302


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 352
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(algopyrin @ 2013-12-27 10:09) *
Sziasztok!

Még december közepén vettem egy kamerakábelt, azonban az eladó az azóta írt 3 levelemre sem reagál... http://elektronika.vatera.hu/kabel_csatlak...1832681306.html

Feltűnt, hogy bár alapvetően pozitív értékelései vannak, van 2 negatív is, amelyekből szintén az derül ki, hogy nem reagált a megkeresésekre. Az is feltűnt, hogy mindkét esetben olyan termékről van szó, melyek viszonylag alacsony áron keltek el. (A kamerakábel végső ára sem közelítette meg az eladó által meghatározott villámárat.) Az első negatív értékelésű adásvételre válaszul azt írta, hogy a vevő nem volt hajlandó megadni a számlázási címet, azért nem küldte el a számlaszámot, ahová a vevő utalhatott volna. Azon gondolkodom, hogy ezt simán megteheti nálam is: ad egy negatívot és rámkeni az egészet. Ki lehet ezt valahogy védeni?

Köszi szépen előre is!

Mindent e-mailben kell intézni, mert azzal tudod bizonyítani, hogy mi történt pontosan. Inkorrekt értékelés esetén a kapcsolatfelvételen keresztül tudod kérni a törlést. Amennyiben egyértelműen bebizonyosodik az, hogy te korrekt módon jártál el, a Vatera törli a jogtalan értékelést egy kényelmetlen, hosszú, de szükséges eljárás után.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
algopyrin
hozzászólás 2013-12-27 11:09
Létrehozva: #1303


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2012-03-18 18:34
Azonosító: 1 675 211



Sziasztok!

Még december közepén vettem egy kamerakábelt, azonban az eladó az azóta írt 3 levelemre sem reagál... http://elektronika.vatera.hu/kabel_csatlak...1832681306.html

Feltűnt, hogy bár alapvetően pozitív értékelései vannak, van 2 negatív is, amelyekből szintén az derül ki, hogy nem reagált a megkeresésekre. Az is feltűnt, hogy mindkét esetben olyan termékről van szó, melyek viszonylag alacsony áron keltek el. (A kamerakábel végső ára sem közelítette meg az eladó által meghatározott villámárat.) Az első negatív értékelésű adásvételre válaszul azt írta, hogy a vevő nem volt hajlandó megadni a számlázási címet, azért nem küldte el a számlaszámot, ahová a vevő utalhatott volna. Azon gondolkodom, hogy ezt simán megteheti nálam is: ad egy negatívot és rámkeni az egészet. Ki lehet ezt valahogy védeni?

Köszi szépen előre is!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-12-27 09:28
Létrehozva: #1304


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 352
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(gerjoz @ 2013-12-26 07:25) *
Sikerrel jártam, a negatív minősítést törölték! Köszönöm még egyszer a segítséget! smile.gif

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

Gratulálok, ennek nagyon örülök.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gerjoz
hozzászólás 2013-12-26 08:25
Létrehozva: #1305


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2009-01-03 22:29
Azonosító: 387 014



IDÉZET(zejopy @ 2013-12-22 08:32) *
Remélem sikerrel jársz. Szívesen.smile.gif


Sikerrel jártam, a negatív minősítést törölték! Köszönöm még egyszer a segítséget! smile.gif

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-12-22 09:32
Létrehozva: #1306


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 352
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(gerjoz @ 2013-12-22 08:15) *
Azért adtam pozitívot, mert nem átvágásnak tűnt, hanem inkább tájékozatlanságnak és nem akartam, hogy úgy tűnjön, bosszúból adok negatívot. Az értékelésben ettől függetlenül leírtam, hogy ez gond volt, persze a pozitív értékelés mellett ez elveszhet a sűrűben, okosabb lett volna legalább semlegeset adni, igazad van.
Megpróbálom töröltetni, köszönöm a segítséged! smile.gif

Remélem sikerrel jársz. Szívesen.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gerjoz
hozzászólás 2013-12-22 09:15
Létrehozva: #1307


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2009-01-03 22:29
Azonosító: 387 014



IDÉZET(zejopy @ 2013-12-22 08:08) *
1. Az eladó nem kérhet több szállítási költséget, mint amennyit megadott előre. Akkor sem, ha valóban többe kerül.
2. Miért adtál pozitív értékelést? Most senki sem fogja látni, hogy be akart csapni és más is hinni fog neki.
3. Az értékelés törlését próbáld meg a kapcsolatfelvételen keresztül kérni. Ha szerencséd van és minden egyértelmű, akkor törlik.smile.gif


Azért adtam pozitívot, mert nem átvágásnak tűnt, hanem inkább tájékozatlanságnak és nem akartam, hogy úgy tűnjön, bosszúból adok negatívot. Az értékelésben ettől függetlenül leírtam, hogy ez gond volt, persze a pozitív értékelés mellett ez elveszhet a sűrűben, okosabb lett volna legalább semlegeset adni, igazad van.
Megpróbálom töröltetni, köszönöm a segítséged! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-12-22 09:08
Létrehozva: #1308


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 352
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(gerjoz @ 2013-12-22 06:52) *
Sziasztok!

Egy hónapja vásároltam egy terméket. Miután megkaptam az értesítő e-mailt, felvettem e-mailben a kapcsolatot az eladóval, kértem az utaláshoz szükséges adatokat. Számlaszámot és számlatulajdonos nevét küldte, így az aukció megnyerését követő napon (de lehet, hogy még aznap) befizettem az aukcióban szereplő vételárat + postaköltséget, ami 9990 Ft + 530 Ft volt. Azt ígérte, amint megkapja a pénzt, azonnal feladja a terméket. Ehhez képest majdnem hat nap múlva jelentkezett, hogy feladta a csomagot, ami a kisebbik baj, ezzel nincs is semmi gond. De ekkor jelezte, hogy utaljak még 1000 Ft-ot, mert többe került a feladás, mint gondolta. Ezt kifogásoltam, mivel az aukcióban nem ez szerepelt, valamint az utalás előtt sem jelezte, amikor kértem az utalás adatait. Úgy gondolom, feladás előtt még megkérdezhetett volna, hogy vállalom-e a plusz költséget. Ezt leírtam kultúrált formában, ami után az eladó rögtön negatív értékelést adott. Nem érzem jogosnak, mivel én teljesítettem az aukció rám vonatkozó részét. Úgy gondolom, ha eladóként nem megfelelően tájékozódom a postaköltségről, az az én hibám, emiatt a vásárlót nem terhelhetem plusz költséggel. Azért bosszankodom rajta, mert 100%-os értékelésem volt eddig és úgy érzem mindig korrekt voltam. Jelen helyzetben is pozitív értékelést adtam az eladónak. Szerintetek jogos volt a negatív? Ha nem, valahogyan lehet ellene tenni?
Köszi és üdv: gerjoz

1. Az eladó nem kérhet több szállítási költséget, mint amennyit megadott előre. Akkor sem, ha valóban többe kerül.
2. Miért adtál pozitív értékelést? Most senki sem fogja látni, hogy be akart csapni és más is hinni fog neki.
3. Az értékelés törlését próbáld meg a kapcsolatfelvételen keresztül kérni. Ha szerencséd van és minden egyértelmű, akkor törlik.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gerjoz
hozzászólás 2013-12-22 07:52
Létrehozva: #1309


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2009-01-03 22:29
Azonosító: 387 014



Sziasztok!

Egy hónapja vásároltam egy terméket. Miután megkaptam az értesítő e-mailt, felvettem e-mailben a kapcsolatot az eladóval, kértem az utaláshoz szükséges adatokat. Számlaszámot és számlatulajdonos nevét küldte, így az aukció megnyerését követő napon (de lehet, hogy még aznap) befizettem az aukcióban szereplő vételárat + postaköltséget, ami 9990 Ft + 530 Ft volt. Azt ígérte, amint megkapja a pénzt, azonnal feladja a terméket. Ehhez képest majdnem hat nap múlva jelentkezett, hogy feladta a csomagot, ami a kisebbik baj, ezzel nincs is semmi gond. De ekkor jelezte, hogy utaljak még 1000 Ft-ot, mert többe került a feladás, mint gondolta. Ezt kifogásoltam, mivel az aukcióban nem ez szerepelt, valamint az utalás előtt sem jelezte, amikor kértem az utalás adatait. Úgy gondolom, feladás előtt még megkérdezhetett volna, hogy vállalom-e a plusz költséget. Ezt leírtam kultúrált formában, ami után az eladó rögtön negatív értékelést adott. Nem érzem jogosnak, mivel én teljesítettem az aukció rám vonatkozó részét. Úgy gondolom, ha eladóként nem megfelelően tájékozódom a postaköltségről, az az én hibám, emiatt a vásárlót nem terhelhetem plusz költséggel. Azért bosszankodom rajta, mert 100%-os értékelésem volt eddig és úgy érzem mindig korrekt voltam. Jelen helyzetben is pozitív értékelést adtam az eladónak. Szerintetek jogos volt a negatív? Ha nem, valahogyan lehet ellene tenni?
Köszi és üdv: gerjoz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-12-21 21:09
Létrehozva: #1310


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 441
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(ernakovacs @ 2013-12-21 17:10) *
Sziasztok!

Abban kérem a segítséget, hogy ha egy áru nem felel meg, miként kaphatom vissza sürgősen az árát?
...

Tisztelt ernakovacs!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a allegroup.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2013-12-21 18:57
Létrehozva: #1311


zejopy vagyok:)
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 823
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



IDÉZET(ernakovacs @ 2013-12-21 17:10) *
Sziasztok!

Abban kérem a segítséget, hogy ha egy áru nem felel meg, miként kaphatom vissza sürgősen az árát?

Liciten vásároltam egy megtévesztő hirdetésű szövegre. Retro Jeans szörmés kabát. Lejjebb már kapucnis felső. Egy piros, piszkos nejlonzacskóban, kutyaszőrösen és porosan egy piaci pamut hosszú felső érkezett. A képek megtévesztőek, mert másként hat. A belseje szakadt. Tehát nem eredeti, azaz hamisítvány. Ezt az eladó nyilván tudja. Remek marketing a piaci árukról jó fotót készíteni és eredetinek eladni. Ez csalás. Kérem vissza ajogosan vissza járó pénzem. Mi ennek a menete? Kérlek válaszoljatok.

Köszönettel...

http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/no...1836426590.html
Ez az?
Nem írtad, hogy megpróbáltál-e az eladóval egyeztetni. Szerintem gyorsan semmiképpen sem fogod visszakapni a pénzt. Van ennek egy hivatalos menete, mindjárt megkeresem Benz válaszát, ami ebben az esetben jó lehet.

*************
Hát basszus nem találok egyet sem.
Az a lényege, hogy a terméklapnak és a fényképeknek az áruval megegyezőnek kell lennie. Különben az ÁFF is írja, hogy ha nem az áruról készült a kép, akkor azt jelezni kell a terméklapon.
Az ÜSZ-nak jelezd a problémát és azt is, hogy szabálytalan volt az aukció. És keresd meg az eladót. Mindenképpen levélben, mert annyak nyoma marad.


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ernakovacs
hozzászólás 2013-12-21 18:10
Létrehozva: #1312


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-12-21 17:59
Azonosító: 2 091 487



Sziasztok!

Abban kérem a segítséget, hogy ha egy áru nem felel meg, miként kaphatom vissza sürgősen az árát?

Liciten vásároltam egy megtévesztő hirdetésű szövegre. Retro Jeans szörmés kabát. Lejjebb már kapucnis felső. Egy piros, piszkos nejlonzacskóban, kutyaszőrösen és porosan egy piaci pamut hosszú felső érkezett. A képek megtévesztőek, mert másként hat. A belseje szakadt. Tehát nem eredeti, azaz hamisítvány. Ezt az eladó nyilván tudja. Remek marketing a piaci árukról jó fotót készíteni és eredetinek eladni. Ez csalás. Kérem vissza ajogosan vissza járó pénzem. Mi ennek a menete? Kérlek válaszoljatok.

Köszönettel...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
diusanyu_v
hozzászólás 2013-12-21 11:53
Létrehozva: #1313


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-12-14 08:28
Azonosító: 2 090 286



Ne dőljetek be client 34556748 nak,mert megveszi a fixáras terméket és nem jelentkezik!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mechatri
hozzászólás 2013-12-19 05:16
Létrehozva: #1314


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 66
Regisztrált: 2013-09-23 11:21
Azonosító: 2 077 285



IDÉZET(zsebobaba70 @ 2013-12-18 22:18) *
Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írok-e,de van egy olyan problémám,hogy nov.23-án leütöttem egy terméket (Termékkód: 1832536964) kifizettem és nem kaptam meg!Az eladó ahogy megkapta az utalt összeget,azóta nem lehet elérni se telefonon,sem levélben.Érdeklődnék ilyenkor mi a teendő?Köszönöm a választ ha kapok!

Pálinkás jó reggelt!
Az nagy hatóság roppant örülni fog a feljelentésnek, ugyanis jövedéki adó köteles a dohánytermék, és mint köztudott ennek értékesítésére a jogosultsági kör eléggé leszűkült az utóbbi időkben.
Node! Meggondolandó, mert a 6000.-Ft elbukott vétel áron felül egy sokkal súlyosabb bukta is várható jövedéki orgazdaság a neve ha jól emlékszem! Szóval az nagy hatalmasságos hatóság jól jár mert a páciens helybe megy és két legyet egy csapásra alapon tarol. Az ön neve,címe és egyéb adatai már legalább biztos pont számukra, míg az eladóé közel sem biztos hogy a sajátja. Nem árt magával vinni egy napi hidegélelmet, egy váltás fehérneműt és egyebeket ha netán marasztalnák ha úgy gondolja a szerv . Cogito ergo sum ! blink.gif üdv- mechatri-

A hozzászólást -VateraBenz- szerkesztette a következő időpontban: 2013-12-19 09:12


--------------------
Soha ne vitatkozz egy idiótával! Akik látnak benneteket, nem tudnak megkülönböztetni. :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-12-18 23:33
Létrehozva: #1315


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 441
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zsebobaba70 @ 2013-12-18 22:18) *
Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írok-e,de van egy olyan problémám,hogy nov.23-án leütöttem egy terméket (Termékkód: 1832536964) kifizettem és nem kaptam meg!Az eladó ahogy megkapta az utalt összeget,azóta nem lehet elérni se telefonon,sem levélben.Érdeklődnék ilyenkor mi a teendő?Köszönöm a választ ha kapok!

Tisztelt zsebobaba70!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zsebobaba70
hozzászólás 2013-12-18 23:18
Létrehozva: #1316


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-12-18 23:07
Azonosító: 2 091 105



Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írok-e,de van egy olyan problémám,hogy nov.23-án leütöttem egy terméket (Termékkód: 1832536964) kifizettem és nem kaptam meg!Az eladó ahogy megkapta az utalt összeget,azóta nem lehet elérni se telefonon,sem levélben.Érdeklődnék ilyenkor mi a teendő?Köszönöm a választ ha kapok!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-12-17 21:07
Létrehozva: #1317


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 352
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Robertomoretti @ 2013-12-17 20:01) *
Sziasztok!

Aki esetleg még nem tette tiltólistára, annak ajánlom figyelmébe:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1668044

üdv Róbert

Nomen est omen...


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robertomoretti
hozzászólás 2013-12-17 21:01
Létrehozva: #1318


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2010-09-19 18:33
Azonosító: 1 372 726



Sziasztok!

Aki esetleg még nem tette tiltólistára, annak ajánlom figyelmébe:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1668044

üdv Róbert
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mamasaidone
hozzászólás 2013-12-11 07:47
Létrehozva: #1319


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2013-12-10 23:04
Azonosító: 2 089 838



üdv!

akkor ezért van:) csak az volt feltünő, hogy sok helyen látom a nevet. lehet azért van mert, óvatosabb vagyok már a 0-ás vásárlókkat egy ideje.
üdv

A hozzászólást -mamasaidone- szerkesztette a következő időpontban: 2013-12-11 07:48
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-12-10 23:37
Létrehozva: #1320


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 441
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(mamasaidone @ 2013-12-10 22:07) *
Üdvözlet!

ez nem gyanús senkinek?
...

Tisztelt mamasaidone!

Nem gyanús, mert nincs kapcsolat a leírt felhasználónevek közt és az eddigi tevékenységük sem problémás.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1370 Oldal V  « < 64 65 66 67 68 > » 
Reply to this topicStart new topic
11 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (11 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 

Szöveges verzió A pontos idő: 2018-06-20 19:11