IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 64 65 66 67 68 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
orionse
hozzászólás 2013-06-21 07:33
Létrehozva: #1301


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2008-01-15 18:46
Azonosító: 81 277



bocsánat csak olvasgattam ,érdekes felhasználó.....ezt nem tilos? saját magától nem vásásrolni,vagy nem vásárolni?..folyamatosan? köszönöm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-20 08:38
Létrehozva: #1302


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 325
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(lilsCAT @ 2013-06-19 19:49) *
Szép estét,

nem 80%-os, de szerintem egy húzamba különböző emberektől, ugyan azzal a problémával kiérdemelt negatív értékelés elég durva.
felhasználó: talpaimihaly

üdv
lilsCAT

Tisztelt lilsCAT!7

A felhasználót kizártuk, köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
basa80
hozzászólás 2013-06-20 03:45
Létrehozva: #1303


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2013-03-12 21:23
Azonosító: 2 024 803



IDÉZET(lilsCAT @ 2013-06-19 19:49) *
Szép estét,

nem 80%-os, de szerintem egy húzamba különböző emberektől, ugyan azzal a problémával kiérdemelt negatív értékelés elég durva.
felhasználó: talpaimihaly

üdv
lilsCAT

Ettől a felhasználótól én már nem vásárolnék az biztos. Túl sok a negatív értékelése a pozitívokhoz képest. Szerintem hamarosan inaktív lesz.


--------------------
Yours sincerely
basa80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilsCAT
hozzászólás 2013-06-19 19:49
Létrehozva: #1304


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2013-03-18 21:53
Azonosító: 2 025 353



Szép estét,

nem 80%-os, de szerintem egy húzamba különböző emberektől, ugyan azzal a problémával kiérdemelt negatív értékelés elég durva.
felhasználó: talpaimihaly

üdv
lilsCAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-16 22:04
Létrehozva: #1305


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 325
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(suny15 @ 2013-06-16 20:31) *
Kedves vásárló óriási lendületű pályával:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=4947310

A felhasználót kizártuk, köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suny15
hozzászólás 2013-06-16 20:31
Létrehozva: #1306


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 45
Regisztrált: 2008-01-01 14:34
Azonosító: 72 297



Kedves vásárló óriási lendületű pályával:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=4947310
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-15 19:04
Létrehozva: #1307


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 309
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(nemoka01 @ 2013-06-15 18:39) *
Javaslatotokat megfogadva, a most zárult aukciók után azonnal írtam minden érintettnek.
Senki sem reagált még egyik megkeresésemre sem:(
Pedig ezek már konkrét és személyes megkeresések voltak:)

Most megvárom a hét elejét aztán írok újra mindenkinek.

Nemo

Az első és a második megkeresés között én két napot mindenképpen várok, de ha úgy alakul, akkor akár hármat is. Hétvége, hosszú hétvége, vagy ha annyi a munkám, hogy nem bánom, ha egy kicsit csúszik a menet, mert több a dolog, mint az idő. Ha arra sem válaszol, akkor a leütéshez számított egy hét múlva írok levelet, amit már továbbítok a Vatera felé is. De nagyon gyakori, hogy azonnal válaszolnak.smile.gif
Szóval kitartás, hidd el, fognak válaszolni, ha nem, akkor sincs semmi baj.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-06-15 19:05


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nemoka01
hozzászólás 2013-06-15 18:39
Létrehozva: #1308


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 55
Regisztrált: 2007-08-18 14:59
Azonosító: 20 877



Javaslatotokat megfogadva, a most zárult aukciók után azonnal írtam minden érintettnek.
Senki sem reagált még egyik megkeresésemre sem:(
Pedig ezek már konkrét és személyes megkeresések voltak:)

Most megvárom a hét elejét aztán írok újra mindenkinek.

Nemo

A hozzászólást -nemoka01- szerkesztette a következő időpontban: 2013-06-15 18:42
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-14 21:21
Létrehozva: #1309


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 325
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(basa80 @ 2013-06-14 21:07) *
Benznek igaza van, én is kérdezősködtem ilyen jellegű problémákról, hogy az automata levél megy és kérik a számlaszámom, sokan nem is olvassák el az automatikus vásárlói értesítőt stb.

Logikusan az a fél van "előnyben", aki magához ragadja a kezdeményezést (akár az élet sok más területén is).
Vevőként és eladóként is célszerű elsőként megkeresni a másik felet, mert akkor a saját szokásainak megfelelően irányíthatja az ügymenetet.
Az automata vásárlási értesítő ezt nem pótolhatja, mindig eredményesebb egy saját e-mail címről kiküldött névre szóló levél.
Szerintem.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
basa80
hozzászólás 2013-06-14 21:07
Létrehozva: #1310


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2013-03-12 21:23
Azonosító: 2 024 803



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-06-14 13:51) *
Tisztelt nemoka01!

A hasonló problémák megelőzhetőek lennének, ha az aukció lejárta után a fizetési információkkal megkeresné a vevőket.
Nem jó megoldás csak az automata levélre hagyatkozva várni a másik félre.

Benznek igaza van, én is kérdezősködtem ilyen jellegű problémákról, hogy az automata levél megy és kérik a számlaszámom, sokan nem is olvassák el az automatikus vásárlói értesítőt stb. Aukciózással kapcsolatos témában van róla levelünk. Kedves nemoka01 ha van rá időd, kedved olvasd el, nem túl régi levelünk a többiekkel. thank_you.gif

IDÉZET(nemoka01 @ 2013-06-14 14:03) *
Ezt meg szoktam tenni, de várok egy hetet.
Nemo

Ahogyan a többiek is írták, alátámasztom én is, hogy ennyi idő tényleg sok már...

IDÉZET(zejopy @ 2013-06-14 20:47) *
... Amint megjön a levél a Vatitól, hogy volt vásárlás (automata nekem is megy ki), rögtön írok a vevőnek, és abban a levélben megkérdezem, hogy vásárol-e mást is.

Ezt lehet, hogy nekem is be kell vezetnem kedves zejopy, nekem is megy automatikus levél de a terméklapra úgy is van írva, hogy "fogadd ezt első megkeresésemnek" szóval az az első levél amit tulajdonképpen megírtam megy ki. Valaki önállóan tudja a dolgát, utal szó nélkül, valaki nem is olvas semmit sem. dry.gif
Egy plusz levelet lehet, hogy én is közbeiktatok, abba senki sem halt még bele az tény..


--------------------
Yours sincerely
basa80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-14 20:47
Létrehozva: #1311


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 309
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(nemoka01 @ 2013-06-14 17:19) *
Pillanatnyilag az is közre játszik a késői levélírásomnak, hogy rengeteg aukciót indítottam, és sorra kaptam az olyan leveleket hogy elnézést, még várjunk, mert még találtam valamit
amire licitálni szeretnék.
Ez kicsit kellemetlen akkor, ha már becsomagoltam, lezártam a gobozt (levelet) aztán nyitom ki és teszem bele az újonnan megvásárolt dolgokat.
..
Bármit írok, vagy teszek mindíg talál benne valami kivetnivalót, és a normális levélre mindíg furcsa lekezelő stílusban válaszol.

Vannak ilyen emberek is. Az ő kommunikációs problémáját ne vedd magadra. Szerintem.
Én teljesen másképpen aukciózom. Amint megjön a levél a Vatitól, hogy volt vásárlás (automata nekem is megy ki), rögtön írok a vevőnek, és abban a levélben megkérdezem, hogy vásárol-e mást is. A válasza alapján készítem a csomagot, vagy várok.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-14 18:53
Létrehozva: #1312


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 325
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(nemoka01 @ 2013-06-14 17:19) *
Pillanatnyilag az is ...

Legyen kedves mellőzni az üres díszítősorokat. Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nemoka01
hozzászólás 2013-06-14 17:19
Létrehozva: #1313


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 55
Regisztrált: 2007-08-18 14:59
Azonosító: 20 877



IDÉZET(zejopy @ 2013-06-14 15:15) *
Biztosan nem könnyű egy ilyen vevővel a kommunikáció. Én kissé furcsának tartom eladóként, hogy várjak egy hetet a vevő jelentkezésére. Szerintem, ha már az a módszered, hogy megvárod a vevő jelentkezését, akkor mindenképpen hamarabb kellene írnod kommunikációhiány esetén.
Aztán el kell döntened, hogy el akarod-e adni a könyvet és ezért milyen áldozatot vagy hajlandó hozni. Mert felveheted a kesztyűt, nyilván okod, lehetőséged és jogod is van erre. A kérdés, hogy mit érsz el vele. A könyv nálad marad, és kezdődik a cirkusz az oda-vissza értékelésekkel. Ez szerintem nem vezet sehová.
Ha megpróbálod rugalmasan kezelni a dolgot, elmegy a könyved, lesz egy kellemetlen emléked, de mégis úrrá tudtál lenni egy helyzeten, ami tapasztalat lehet a későbbiekre.
Így látom.


Pillanatnyilag az is közre játszik a késői levélírásomnak, hogy rengeteg aukciót indítottam, és sorra kaptam az olyan leveleket hogy elnézést, még várjunk, mert még találtam valamit
amire licitálni szeretnék.
Ez kicsit kellemetlen akkor, ha már becsomagoltam, lezártam a gobozt (levelet) aztán nyitom ki és teszem bele az újonnan megvásárolt dolgokat.

Most is van olyan vevőm, aki megnyert nálam valamit május végén, de újra licitált, mert feltöltöttem 1,- ft-ról olyat amit még érdekli.

A féreértés elkerülése végett, azért a vevők minden esetben megkapják azt a tájékoztatást, amit a vatera megküld számukra.

Egyébként nekem van egy sanda gyanum, hogy ez a vásárló ilyen kötözködős fajta.
Pont ugyan ilyen könyvet árul sokkal jobb állapotban mint amit most tőlem vett:(

Bármit írok, vagy teszek mindíg talál benne valami kivetnivalót, és a normális levélre mindíg furcsa lekezelő stílusban válaszol.

De természetesen még mindíg nem utalta el a vásárolt termék árát, holott már levelezgetünk egy ideje.

Nemo


Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-06-14 15:15
Létrehozva: #1314


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 309
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(nemoka01 @ 2013-06-14 13:27) *
Kedves Vaterások!

...
Nem ma kezdtem, de szerencsére nem sokszor futottam bele ilyen vevőkbe.

Utálom a vitát és a veszekedést, de azt nem viselem el, ha lejáratnak.

Viszont mindenkit figyelmeztetek vigyázzon ezzel a vevővel, aki egyébként eladó is:(
Várom a véleményeket!

Nemo

Biztosan nem könnyű egy ilyen vevővel a kommunikáció. Én kissé furcsának tartom eladóként, hogy várjak egy hetet a vevő jelentkezésére. Szerintem, ha már az a módszered, hogy megvárod a vevő jelentkezését, akkor mindenképpen hamarabb kellene írnod kommunikációhiány esetén.
Aztán el kell döntened, hogy el akarod-e adni a könyvet és ezért milyen áldozatot vagy hajlandó hozni. Mert felveheted a kesztyűt, nyilván okod, lehetőséged és jogod is van erre. A kérdés, hogy mit érsz el vele. A könyv nálad marad, és kezdődik a cirkusz az oda-vissza értékelésekkel. Ez szerintem nem vezet sehová.
Ha megpróbálod rugalmasan kezelni a dolgot, elmegy a könyved, lesz egy kellemetlen emléked, de mégis úrrá tudtál lenni egy helyzeten, ami tapasztalat lehet a későbbiekre.
Így látom.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nemoka01
hozzászólás 2013-06-14 14:03
Létrehozva: #1315


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 55
Regisztrált: 2007-08-18 14:59
Azonosító: 20 877



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-06-14 13:51) *
Tisztelt nemoka01!

A hasonló problémák megelőzhetőek lennének, ha az aukció lejárta után a fizetési információkkal megkeresné a vevőket.
Nem jó megoldás csak az automata levélre hagyatkozva várni a másik félre.



Ezt meg szoktam tenni, de várok egy hetet.

Ráadásul most nagyon sok olyan eladásom volt, ahol a vevők másra is licitáltak, és összevárták
a termékeket, vagy épp figyelték mi kerül még fel a termékeim közé.

A problémám a sílussal van, és azzal ahogy válaszol a leveleimre.

Ezt azért le lehet onnan is szürni, hogy mennyi semleges és negatív értékelése van az összes
értékelése között.

Csak sajnos én későn néztem ezt meg.

Nemo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-14 13:51
Létrehozva: #1316


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 325
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(nemoka01 @ 2013-06-14 13:27) *
...
Mi ebben az esetben az ilyen vevővel kapcsolatban a jó megoldás.
...

Tisztelt nemoka01!

A hasonló problémák megelőzhetőek lennének, ha az aukció lejárta után a fizetési információkkal megkeresné a vevőket.
Nem jó megoldás csak az automata levélre hagyatkozva várni a másik félre.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nemoka01
hozzászólás 2013-06-14 13:27
Létrehozva: #1317


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 55
Regisztrált: 2007-08-18 14:59
Azonosító: 20 877



Kedves Vaterások!

Megvásárolta tőlen az alábbi vevő ezt a könyvet:
http://hasznalt-konyv.vatera.hu/gyermek_es...1752848573.html

Sajnos akkor még nem gyanakodtam, pedig kellett volna már, de amit azóta művel az katasztrófa.
Folyamatosan kötözködik, olyan levelet ír, amiben követelőző csalónak tart, mert azt a postaköltséget adtam meg ami a valós súly alapján fizetendő.

Az első levele így szólt:
"Üdvözlöm.
Nem kaptam megkeresést még az Andersen könyvet illetően..."
Aláírás stb az nuku.

A válaszom a következő volt, azt hiszem nem kioktató, vagy sértő:
Kedves Ágnes!

Milyen megkeresésre gondolt?
A Vatera minden nyertes részére automatikusan kiküld egy tájékoztató levelet a nyertes licitáló részére.
Ebben szerepel a számlaszám amire utalni kell, és az is, hogy a vásárló vegye fel a kapcsolatot az eladóval. Vagyis velem.
Lezárult aukció után minden esetben várok, hogy a vevő ezután a levél után felveszi velem a kapcsolatot.
Ha ez nem történik meg egy héten belül akkor írok csak én számára levelet.
Tehát én senkit nem keresek meg, a vevőt első körben a licit megnyerését követően perceken belül egy automatikus
levél keresi meg.
Egyébként a saját ismerj meg oldalán is arra kéri a vásárlót, hogy vegyék fel Önnel a kapcsolatot.
Idézet Öntöl:
"Kérem vásárlóimat,hogy leütést követő 5 napon belül vegyék fel velem a kapcsolatot és 7 napon belül fizessenek"

Én is minden esetben a vevő megkeresésére várok:)

További szép napot!
Nemo

Volt még egy két levélváltásunk, ezt most nem idézem, csak ha a tisztánlátás végett kéritek.

Ahogy végignéztem az értékeléseit, arra számíthatok, hogy vagy abba köt bele, hogy a könyv mégsem olyan amire számított,
vagy ha én semlegessel értékelem bosszúból visszavág egy negatívot.

Mi ebben az esetben az ilyen vevővel kapcsolatban a jó megoldás.

Adjak neki egy szép pozitívot, amiben leírom a tényeke? Erre biztosan küld egy lejárató értékelést. Mi a megoldás?

Nem ma kezdtem, de szerencsére nem sokszor futottam bele ilyen vevőkbe.

Utálom a vitát és a veszekedést, de azt nem viselem el, ha lejáratnak.

Viszont mindenkit figyelmeztetek vigyázzon ezzel a vevővel, aki egyébként eladó is:(


Várom a véleményeket!

Nemo


Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-06-13 20:41
Létrehozva: #1318


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 325
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(basa80 @ 2013-06-13 20:34) *
Szia!

Benznek igaza van, ennyi időt nem lehet már várni, hatalmas negatívot be kell varrni neki, hiszen te mindent megtettél már, és ahogyan mondja is, nincs sok időd, szóval ne várj már túl sokáig. A becsületes értékelések leadásával rengeteget segítsz a Vaterának, és az összes Vaterás felhasználónak hiszen az értékelés a Vaterázás, illetve az adásvétel része, ami elég fontos. Én mindig olyat írok amit a szívemből gondolok, és nem kamuzom, nem félve írok, amit megérdemel a vevő, eladó azt kell leadni. A feljelentést se hagyd ki, itt már ennek az útnak kell folytatódnia. Vaterások is látni fogják miért, és mit kapott egy-egy felhasználó. Én megértelek, néztem éppen 100%-os vagy, de bizonyítható esetben, ami nálad biztos lehetséges, a bosszúnegatív eltávolítható ha a Vatera kedves dolgozói megnézik, átértékelik, és meglátják mi folyt le köztetek! Levelezéseket tedd el nagyon, negatívval nem várhatsz tovább, hiába próbálod meg elkerülni, valamikor sajnos meg kell adni. Te nem fogsz kapni ne félj!
Gondold át!

Arról nem is beszélve, hogy ha kifut a 60 napos értékelési határidőből, utána az eladó ugyanúgy adhat negatívot, ha ilyen szándéka van.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
basa80
hozzászólás 2013-06-13 20:34
Létrehozva: #1319


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2013-03-12 21:23
Azonosító: 2 024 803



IDÉZET(subazoltanne @ 2013-06-13 09:27) *
Sziasztok nem tudom jó helyre írok e de segitségre lenne szükségem.Meg egyeztünk egy cserébe egy eladóval én adok 2 laptopot ő adérte egy nyomtatót.
04.22.én csomagot feladtam meg is kapta utána nézztem a postán át vette.Én azóta se kapom meg a csomagot. Mikor irtam neki akkor először a doboz méretére hivatkozott nem talált ilyen nagyot.Utána állitotta feladta a postán még ő csodálkozott hogy hogy keresem a nyomtatót.Állitotta a feladót nem tudja át küldeni mivel a nyomtató uton van.Mondtam neki elég nekem a szám is utána tudok nézzetni.Erre a reakció vissze vitte a posta mert rossz irányitó számot irt rá ez megint kamu helységnévböl ki találták volna.Azt irta újra postára adta 2 hónap telt el azóta semmi se a laptopokat nem küldi vissza se a nyomtatót és mostmár mailekre se válaszol.Értékelnem kéne őt de ha addok egy negatívot tutti én is kapok egyet bosszúból.Mit tudok ilyenkor csinálni valakinek esetleg taapasztalat ilyen témában Elöre is köszönöm Edit

Szia!

Benznek igaza van, ennyi időt nem lehet már várni, hatalmas negatívot be kell varrni neki, hiszen te mindent megtettél már, és ahogyan mondja is, nincs sok időd, szóval ne várj már túl sokáig. A becsületes értékelések leadásával rengeteget segítsz a Vaterának, és az összes Vaterás felhasználónak hiszen az értékelés a Vaterázás, illetve az adásvétel része, ami elég fontos. Én mindig olyat írok amit a szívemből gondolok, és nem kamuzom, nem félve írok, amit megérdemel a vevő, eladó azt kell leadni. A feljelentést se hagyd ki, itt már ennek az útnak kell folytatódnia. Vaterások is látni fogják miért, és mit kapott egy-egy felhasználó. Én megértelek, néztem éppen 100%-os vagy, de bizonyítható esetben, ami nálad biztos lehetséges, a bosszúnegatív eltávolítható ha a Vatera kedves dolgozói megnézik, átértékelik, és meglátják mi folyt le köztetek! Levelezéseket tedd el nagyon, negatívval nem várhatsz tovább, hiába próbálod meg elkerülni, valamikor sajnos meg kell adni. Te nem fogsz kapni ne félj!
Gondold át!


--------------------
Yours sincerely
basa80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subazoltanne
hozzászólás 2013-06-13 11:03
Létrehozva: #1320


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-02-23 14:39
Azonosító: 2 011 055



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-06-13 09:45) *
Tisztelt subazoltanne!

Amennyiben a partner nem küldi a terméket, akkor értesítse, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.

Az értékelési lehetőséget ilyen problémás esetben ne hagyja elveszni, már csak néhány napja maradt!

Köszönöm a választ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 64 65 66 67 68 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-07-06 13:23