IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1338 Oldal V  « < 680 681 682 683 684 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
nagyzee
hozzászólás 2010-01-12 16:02
Létrehozva: #13621


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(prsq @ 2010-01-12 08:02) *
Ugye nem az eladó a hibás?
Elvárható-e egy potenciális vevőtől, hogy elolvassa a termékleírást? (Nem is férne bele minden a címbe...)

Ahogy a szakember írta: A licitálóknak a terméklapon feltüntetett információk ismeretében kell licitálniuk,
ha valami nem egyértelmű, a licitálás előtt (!) érdemes érdeklődni a termékes levelezésben.

Tehát a licitálók felnőtt emberek, tudnak olvasni. Én személy szerint az adott liciteknél az összes törlést kérőt tiltóra tettem.
Azt nem lehet, hogy a gyengeelméjűek kedvéért mindent a címbe tegyen az eladó, mert akkor oda kellene írni mindent, amiből általában probléma van:
pl:
- Számla nincs
- Garancia nincs
- rendelésre hozom 14 munkanap... smile.gif
stb.

És ennyi ugye nem fér a címbe smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HTundi72
hozzászólás 2010-01-12 13:18
Létrehozva: #13622


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 56
Regisztrált: 2008-12-22 19:00
Azonosító: 369 214



IDÉZET(blekkmacsek @ 2010-01-11 20:43) *
Tisztelt Vatera Benz!

Elég sok terméket vásároltam a karácsonyi időszakban..... volt pár értékesítésem is...
Az egyik eladó szinte minden termékét 1 ft-ról indította.... Több engem érdeklő termékre licitet tettem.
Sajnos sok termék aukciója úgy záródott, hogy nekem ez munkaidőre esett, így többről lemaradtam....
Viszont 5 vagy 6 terméket megnyertem 1 Ft-ért, valamint egy termék aukció zárását sikerült elcsípnem, és sikerült nekem utolsó licitálónak lennem.
Írtam az eladónak, hogy van még terméke, ami megfigyelésben van, ezek közül egy csodálatos asztali lámpa is, ami holnap jár le, jelenleg 5000 Ft körüli áron áll. Írtam neki, hogy szerdán utazom Pestre, és személyesen szeretném átvenni, és megírtam neki, hogy a lámpát is szeretném megnyerni.
A válasza, az összes termékre sorozatosan SEMLEGES-t írt, azzal, hogy nem jelentkeztem....

Én tehetek róla, hogy ő 1 ft.-os aukciókat hírdet, azután bepánikolt?
Sőt! Körleveleket írogatott, jó hogy engem nem nevesített benne......bár, ugyanazt a levelet megkaptam vad idegen embertől is, akinek Ő küldte el.... tehát neki VATERÁS partnere..


Miért kell egy 1 ft-os aukción bepánikolni? Ha valaki fél, hogy csak 1 ft-on megy el a termék, akkor miért mégis 1 ft-ra teszi fel? Azért, hogy ne kelljen feltöltési díjat fizetni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-01-12 12:36
Létrehozva: #13623


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(prsq @ 2010-01-12 11:15) *
Komolyra fordítva a szót, ha ez be is lenne mindig tartva, az erősen betenne a használt műszaki cuccok értékesítésének, ahol az esetek nagy részében vagy olyan hibája van, amiről az eladó nem tud, vagy van esély valami rejtett hibára, ami nem derül ki időben.

A vevőkön múlik, hogy mennyire van betartva.

IDÉZET
Most vizsgáltasson be mindenki minden használt, hibás mobiltelefont, notebookot*, számítógépalkatrészt, autót, hogy nehogy utólag vissza kelljen vennie? Költsön rá, vagy vállalja a kockázatot, hogy vissza kell vennie?

Az, hogy használt és az, hogy hibás, nem ugyanaz, ebben talán egyetértünk.

Ha valamiről tudom, hogy hibás (ami valljuk be, azért tudható), akkor úgy árulom; feltüntetem a terméklapon, hogy hibás - még akkor is, ha a pontos baját nem is ismerem.

Ha valami használt, nem törvényszerű, hogy hibás legyen. Ilyenkor egyértelműen azt az állapotot tesszük közzé, amit ismerünk (pl. használt, de működőképes).

IDÉZET
Ennek a visszavételnek (szerződés-semmissé tételnek) van valami lejárati ideje?

És akkor mi a garancia szerepe tulajdonképpen?

Ez már meglehetősen off-topik lenne és eléggé összetett az ügy. Akit érint, érdemes átolvasni a Ptk. idevágó részeit és a vonatkozó jogszabályokat.



--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2010-01-12 12:28
Létrehozva: #13624


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(prsq @ 2010-01-12 11:15) *
Az a valóságnak megfelelő információ, hogy az eladó nem tudott róla? rolleyes.gif

Komolyra fordítva a szót, ha ez be is lenne mindig tartva, az erősen betenne a használt műszaki cuccok értékesítésének, ahol az esetek nagy részében vagy olyan hibája van, amiről az eladó nem tud, vagy van esély valami rejtett hibára, ami nem derül ki időben.

Most vizsgáltasson be mindenki minden használt, hibás mobiltelefont, notebookot*, számítógépalkatrészt, autót, hogy nehogy utólag vissza kelljen vennie? Költsön rá, vagy vállalja a kockázatot, hogy vissza kell vennie?

Ennek a visszavételnek (szerződés-semmissé tételnek) van valami lejárati ideje?

És akkor mi a garancia szerepe tulajdonképpen?



* Számítógépeknél még szakember sem tudná megmondani, hogy lesz-e rejtett hiba.


privát személy nem köteles bármit is visszavenni, sem garanciát adni. a termékleírásnak természetesen meg kell felelnie a valóságnak. az eladó nyugodtan leírhatja, amennyiben ez a valóságnak megfelel, hogy fogalma sincs, mit árul.


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zpepe26
hozzászólás 2010-01-12 12:17
Létrehozva: #13625


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 073
Regisztrált: 2007-11-21 13:17
Innen: Magyar/Szombathely
Azonosító: 48 776



IDÉZET(Bizsi1 @ 2010-01-12 10:46) *
Mit tennétek, ha egy olyan vevőtök lenne, akinek sem a mail címe, sem a telefonszáma nem jó?
Ő nem keres, én nem tudom elérni! Még a végén én fogok negatívot kapni!

Írnál egy felhasználónevet, vagy egy linket?
annagt már megírta, levelezést a vaterának, aztán mehet a negatív értékelés neki.


--------------------
"Mivel úriembernek születtem, nem vívok szellemi párbajt olyannal, aki fegyvertelen."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prsq
hozzászólás 2010-01-12 12:15
Létrehozva: #13626


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 86
Regisztrált: 2007-10-25 19:29
Azonosító: 34 439



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2010-01-12 11:05) *
Ehhez még annyit, hogy ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla),


Az a valóságnak megfelelő információ, hogy az eladó nem tudott róla? rolleyes.gif

Komolyra fordítva a szót, ha ez be is lenne mindig tartva, az erősen betenne a használt műszaki cuccok értékesítésének, ahol az esetek nagy részében vagy olyan hibája van, amiről az eladó nem tud, vagy van esély valami rejtett hibára, ami nem derül ki időben.

Most vizsgáltasson be mindenki minden használt, hibás mobiltelefont, notebookot*, számítógépalkatrészt, autót, hogy nehogy utólag vissza kelljen vennie? Költsön rá, vagy vállalja a kockázatot, hogy vissza kell vennie?

Ennek a visszavételnek (szerződés-semmissé tételnek) van valami lejárati ideje?

És akkor mi a garancia szerepe tulajdonképpen?



* Számítógépeknél még szakember sem tudná megmondani, hogy lesz-e rejtett hiba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-01-12 12:06
Létrehozva: #13627


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(earon05 @ 2010-01-11 21:35) *
heló!
SEGÍTSÉGET KÉRNÉK! a helyzet az,h rendeltem egy árut előreutaltam már egy hónapja és sehol semmi termék...(értékelést még nem csináltím) az emiljén nem lehet eléri sem azon a tel számon amit megadott! hogy lehetne kideríteni,vmi valós elérhetőségét??!!kihez kell forduljak?az email a rendelésről meg van és az utalási papír is szóval tudom igazolni!!! KÖSZÖNÖM A GYORS VÁLASZOKAT!! director.gif

Kedves earon05!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor kérjük, értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik, és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólító levél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg!

Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Ha a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozó hatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához, azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-01-12 12:05
Létrehozva: #13628


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(prsq @ 2010-01-12 10:48) *
Nem védeni akarom az eladót, de ha ő nem ért hozzá, nem tudja így konkrétan, hogy "nem annyi". Nincs tudatában, azt tapasztalja, hogy valami bibi van, nem tudja rendesen kihasználni.

Ehhez még annyit, hogy ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a Ptk. alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári bejelentés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2010-01-12 12:01
Létrehozva: #13629


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(prsq @ 2010-01-12 08:02) *
Már nem bírtam szó nélkül hagyni:
http://www.vatera.hu/32gb_usb_pendrive_2_0..._159907135.html
http://www.vatera.hu/32gb_usb_pendrive_2_0..._159907098.html
Licit előtt tényleg csak a címet nézik meg, és már nyomják is a Licit gombot? Ennyi hülyét, gyorsan be is nyomtam mind a tiltólistámba, fő a megelőzés.
Le a kalappal az eladó türelme előtt.

Esetleg egy állásfoglalás a Vaterától? Ugye nem az eladó a hibás?
Elvárható-e egy potenciális vevőtől, hogy elolvassa a termékleírást? (Nem is férne bele minden a címbe...)

Kedves prsq!

A licitálóknak a terméklapon feltüntetett információk ismeretében kell licitálniuk, ha valami nem egyértelmű, a licitálás előtt (!) érdemes érdeklődni a termékes levelezésben.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
annagt
hozzászólás 2010-01-12 11:53
Létrehozva: #13630


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 137
Regisztrált: 2009-11-03 12:16
Azonosító: 820 226



IDÉZET(prsq @ 2010-01-12 10:52) *
Már ne haragudj, de olyasmin erősködsz, amiről nem tudsz eleget.
Ha egy terméken licit van, akkor NEM TUDSZ "ODAÍRNI" A CÍMBE SEMMIT! Nem módosíthatod, csak a kategóriát és a minimálárat, azt is csak lefelé.

Amíg ez az aukció le nem zárul, nem tudja javítani, csak ha újra felteszi.


Nyilván a következőnél írja oda,mi másra gondoltam volna... Mivel többet is belinkeltél,így feltehetőleg van neki több eladó db.

A hozzászólást -annagt- szerkesztette a következő időpontban: 2010-01-12 11:54
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prsq
hozzászólás 2010-01-12 11:52
Létrehozva: #13631


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 86
Regisztrált: 2007-10-25 19:29
Azonosító: 34 439



IDÉZET(annagt @ 2010-01-12 10:47) *
Igen,de nem lett volna egyszerűbb odaírni a címbe és önmagát is megkímélni ezzel? smile.gif
... De ha odaírta volna címbe minden meg lett volna oldva. Mindenkinek az érdekét szolgálta volna ezzel. Főleg ennyi licit törlés után talán rájön h érdemes...


Már ne haragudj, de olyasmin erősködsz, amiről nem tudsz eleget.


Ha egy terméken licit van, akkor NEM TUDSZ "ODAÍRNI" A CÍMBE SEMMIT! Nem módosíthatod, csak a kategóriát és a minimálárat, azt is csak lefelé.

Amíg ez az aukció le nem zárul, nem tudja javítani, csak ha újra felteszi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
annagt
hozzászólás 2010-01-12 11:50
Létrehozva: #13632


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 137
Regisztrált: 2009-11-03 12:16
Azonosító: 820 226



IDÉZET(Bizsi1 @ 2010-01-12 10:46) *
Mit tennétek, ha egy olyan vevőtök lenne, akinek sem a mail címe, sem a telefonszáma nem jó?
Ő nem keres, én nem tudom elérni! Még a végén én fogok negatívot kapni!


Nem kaphatsz negatívot csak úgy,mert ha te mindent megtettél és főleg be is tudod bizonyítani (másolatok az emailről vaterának stb),akkor a te negádat törölni fogják - ha azt adna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prsq
hozzászólás 2010-01-12 11:48
Létrehozva: #13633


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 86
Regisztrált: 2007-10-25 19:29
Azonosító: 34 439



IDÉZET(annagt @ 2010-01-12 10:37) *
Sőt,bocs...a címben fel sem tüntetheti h 32gb,ha tudatában van annak,h nem annyi. Max "32-nek eladott"...vagy bármi.


Nem védeni akarom az eladót, de ha ő nem ért hozzá, nem tudja így konkrétan, hogy "nem annyi". Nincs tudatában, azt tapasztalja, hogy valami bibi van, nem tudja rendesen kihasználni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
annagt
hozzászólás 2010-01-12 11:47
Létrehozva: #13634


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 137
Regisztrált: 2009-11-03 12:16
Azonosító: 820 226



Törölte. Mind a négyet. :-)
(Illetve töröltette, mert eladó nem tud önmaga törölni licitet, nem olyan egyszerű, és nem meg azonnal. )
[/quote]

Igen,de nem lett volna egyszerűbb odaírni a címbe és önmagát is megkímélni ezzel? smile.gif
Egyébként ez elvi kérdés is már,amiből lehet szimplán jogit is csinálni,csak nem érdemes.
De ha odaírta volna címbe minden meg lett volna oldva. Mindenkinek az érdekét szolgálta volna ezzel. Főleg ennyi licit törlés után talán rájön h érdemes...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bizsi1
hozzászólás 2010-01-12 11:46
Létrehozva: #13635


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2007-04-11 11:56
Azonosító: 4 792



Mit tennétek, ha egy olyan vevőtök lenne, akinek sem a mail címe, sem a telefonszáma nem jó?
Ő nem keres, én nem tudom elérni! Még a végén én fogok negatívot kapni!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prsq
hozzászólás 2010-01-12 11:41
Létrehozva: #13636


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 86
Regisztrált: 2007-10-25 19:29
Azonosító: 34 439



IDÉZET(annagt @ 2010-01-12 10:31) *
1. Alap,hogy az eladó mindig legyen tisztában azzal h mit ad el.


Hát, a lehetőségeihez képest. Ha van egy műszaki cuccod, de nem tudod mi baja, csak hogy nem működik elvárhatóan, akkor te vagy a hibás, mert nem vagy tisztában a hiba pontos mibenlétével. (Pl. egy mobiltelefon, ami nem kapcsol be. Nem tudod miért, nem értesz hozzá. Számodra ennyi a hiba. Egy hozzáértő vevő ha többet tud megállapítani, akkor jogosan reklamál nálad? Mert nem mondtad?)


IDÉZET(annagt @ 2010-01-12 10:31) *
ha van benne egy kis jóindulat, törli a licitet...


Törölte. Mind a négyet. :-)
(Illetve töröltette, mert eladó nem tud önmaga törölni licitet, nem olyan egyszerű, és nem meg azonnal. )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
annagt
hozzászólás 2010-01-12 11:31
Létrehozva: #13637


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 137
Regisztrált: 2009-11-03 12:16
Azonosító: 820 226



IDÉZET(prsq @ 2010-01-12 10:21) *
Én nem azt mondtam, hogy feljogosít. (Ezt nem tudom honnan veszed.)

Én azt mondtam, hogy nagyon sok ilyen hamisított kapacitású pendrive van (nemcsak a vaterán), és az eladó odaírta, amit tudott, teljesen korrekten. (Amatőr számára nem olyan könnyű behatárolni és megfogalmazni a hibát.) Ő nem tudja azt feltétlenül, hogy ez egy 4 gb-os pendrive, ő azt látja, hogy 32 van ráírva, és hogy az adatvisszaolvasással baj van. És még azt is megnézte, hogy általában 4 gb-ig nincs.

De a vevők meg nem olvasnak. Ez a baj. Pedig a termékleírás az ő kedvükért van.
Lehetne csak a cím, aztán kérdezzé'.

Azért van a termékleírás, hogy az eladó minél több információt tudjon adni a termékről, hogy a vevő ennek birtokában dönthessen.
Ha a vevő fütyül az információra, akkor az az ő hibája.

Azért érdekel az ügy, mert ha egy eladó nem töröltet egy ilyen licitet, vagy nincs már idő törölni, elvileg jogosan követelheti a termék árát a figyelmetlen vevőn. Aki meg majd adja a negatívat, mert nem 32 gb-os a pendrive. Ami oda volt írva!

Vagy szerinted ilyenkor jogos a negatív is?
Egy másik példa: http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=159125148
Oda van írva, hogy lejárt (én is adtam már el ilyet), ennek ellenére a vevő panaszkodik ez értékelésben. Ami szerintem teljesen alaptalan, a termék tökéletesen megfelelt a leírásnak. Kérdezni meg nem kérdezett, így járt.


1. Alap,hogy az eladó mindig legyen tisztában azzal h mit ad el.

2. Amatőr eladóként pozitív,h odaírta,megfogalmazta a saját nyelvén a hibát.

3. Igen,szomorú,h a vevők ennyire nem olvasnak.

4. De feltüntethette volna jobban a félreértések elkerülése végett a címben is ÉS ha van benne egy kis jóindulat,törli a licitet,és ha nem akar magának több felelsleges munkát,akkor odaírja a címbe a hibát... Ennyi.


Sőt,bocs...a címben fel sem tüntetheti h 32gb,ha tudatában van annak,h nem annyi. Max "32-nek eladott"...vagy bármi.

A hozzászólást -Vateraoroszlan- szerkesztette a következő időpontban: 2010-01-12 12:03
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prsq
hozzászólás 2010-01-12 11:21
Létrehozva: #13638


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 86
Regisztrált: 2007-10-25 19:29
Azonosító: 34 439



IDÉZET(annagt @ 2010-01-12 10:04) *
Attól,h más hamisat ad el ez nem jogosít fel arra h te is azt adj el... Nem értem az összefüggést. Viszont nyilván a vevő olvasson,és az eladó meg rendesen tüntesse fel (a termékleíráson kívül esetleg a címben is-minél észrevehetőbben),ha vmi gáz van. Ez a minimum.


Én nem azt mondtam, hogy feljogosít. (Ezt nem tudom honnan veszed.)

Én azt mondtam, hogy nagyon sok ilyen hamisított kapacitású pendrive van (nemcsak a vaterán), és az eladó odaírta, amit tudott, teljesen korrekten. (Amatőr számára nem olyan könnyű behatárolni és megfogalmazni a hibát.) Ő nem tudja azt feltétlenül, hogy ez egy 4 gb-os pendrive, ő azt látja, hogy 32 van ráírva, és hogy az adatvisszaolvasással baj van. És még azt is megnézte, hogy általában 4 gb-ig nincs.

De a vevők meg nem olvasnak. Ez a baj. Pedig a termékleírás az ő kedvükért van.
Lehetne csak a cím, aztán kérdezzé'.

Azért van a termékleírás, hogy az eladó minél több információt tudjon adni a termékről, hogy a vevő ennek birtokában dönthessen.
Ha a vevő fütyül az információra, akkor az az ő hibája.

Azért érdekel az ügy, mert ha egy eladó nem töröltet egy ilyen licitet, vagy nincs már idő törölni, elvileg jogosan követelheti a termék árát a figyelmetlen vevőn. Aki meg majd adja a negatívat, mert nem 32 gb-os a pendrive. Ami oda volt írva!

Vagy szerinted ilyenkor jogos a negatív is?


Egy másik példa: http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=159125148
Oda van írva, hogy lejárt (én is adtam már el ilyet), ennek ellenére a vevő panaszkodik ez értékelésben. Ami szerintem teljesen alaptalan, a termék tökéletesen megfelelt a leírásnak. Kérdezni meg nem kérdezett, így járt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
annagt
hozzászólás 2010-01-12 11:04
Létrehozva: #13639


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 137
Regisztrált: 2009-11-03 12:16
Azonosító: 820 226



IDÉZET(prsq @ 2010-01-12 09:59) *
Ha tudnád mennyi ilyen hamis pendrive van. És boltban is gyakran ezt kapod. Az eladó sem mindig tudja.
És az már pozitívum, hogy ha tudja, egyáltalán odaírja.

Vagy szeretnéd, hogy linkeljek be egy párat, ami majdnem biztos, hogy ugyanilyen hamis darab, és mégis vadiúj tökéletesként árulják?
(Egy párhuzam a kedvedért: egy hamis Nike cipő hibás? Cipőnek cipő, használható is, csak nem Nike. És így az elvárások is megváltoznak. Érted?)


Attól,h más hamisat ad el ez nem jogosít fel arra h te is azt adj el... Nem értem az összefüggést. Viszont nyilván a vevő olvasson,és az eladó meg rendesen tüntesse fel (a termékleíráson kívül esetleg a címben is-minél észrevehetőbben),ha vmi gáz van. Ez a minimum.

A hozzászólást -annagt- szerkesztette a következő időpontban: 2010-01-12 11:05
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prsq
hozzászólás 2010-01-12 10:59
Létrehozva: #13640


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 86
Regisztrált: 2007-10-25 19:29
Azonosító: 34 439



IDÉZET(98tomcsa @ 2010-01-12 09:30) *
Aha, az, hogy csak hamis, így már minden tökéletes és a vevők a hülyék....Ezt úgye te sem gondolod komolyan?
Szó szerint ezt írtad:
".....a pendrive tulajdonképpen nem 'hibás', csak hamis, 32gb-osnak átflashelt, valójában valószínűleg 4 Gb-os darab......"


Ha tudnád mennyi ilyen hamis pendrive van. És boltban is gyakran ezt kapod. Az eladó sem mindig tudja.
És az már pozitívum, hogy ha tudja, egyáltalán odaírja.

Vagy szeretnéd, hogy linkeljek be egy párat, ami majdnem biztos, hogy ugyanilyen hamis darab, és mégis vadiúj tökéletesként árulják?


(Egy párhuzam a kedvedért: egy hamis Nike cipő hibás? Cipőnek cipő, használható is, csak nem Nike. És így az elvárások is megváltoznak. Érted?)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1338 Oldal V  « < 680 681 682 683 684 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-04-21 07:02