IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1312 Oldal V  « < 698 699 700 701 702 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
Vateraoroszlan
hozzászólás 2009-12-02 14:23
Létrehozva: #13981


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 187
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(birtalannetimi @ 2009-12-02 11:45) *
Sziasztok! Nekem is volt "szerencsém" ehhez a Slayerattilához!...

Kedves birtalannetimi!

A felhasználóval kapcsolatban kollégáink megtették a szükséges intézkedéseket.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2009-12-02 14:20
Létrehozva: #13982


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 187
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(vproland @ 2009-12-02 10:05) *
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=907332

és még aktív??!!... blink.gif

Üdvözlettel: egy megszívatott naív felhasználó... good.gif

Kedves vproland!

Már nem aktív.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2009-12-02 14:18
Létrehozva: #13983


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 187
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(Niksee29 @ 2009-12-02 12:18) *
Üdv mindenkinek,

Nos a történet ott kezdődött, hogy vásároltam egy adott terméket:...

Kedves Niksee29!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a Ptk. alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári bejelentés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niksee29
hozzászólás 2009-12-02 13:18
Létrehozva: #13984


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2009-12-02 13:03
Azonosító: 866 765



Üdv mindenkinek,

Nos a történet ott kezdődött, hogy vásároltam egy adott terméket:
http://www.vatera.hu/gucci_high_sneaker_no..._154415257.html
A pénzt másnap el is utaltam. A termékre megközelítőleg egy hónapot vártam, az eladó mindeközben csak hitegetett. Végre egy nap megérkezett a termék. Persze gondoltam, hogy ennyiért csak egy utánzatot vásárolok, na de milyet?!
A doboza a legigénytelenebb kínai kivitel. A csizma műanyagszagú, és a próbafelvételnél már lejött a kis fém jelzés a zipzárról. Másnap (a ténylegesen első viseléskor) leesett a sarka, amikor is elrohantam cipészhez, potom 2000 ft-ért megcsinálta. Ezt leírtam az eladónak, aki mentegetőzött, és felajánlotta, hogy ha visszaküldöm, visszautalja a pénzt. De gondoltam, már csak nem lesz baja, így visszaírtam, hogy csak tájékoztattam ezen dolgokról, nehogy másnál is előfordulhasson. A harmadik alkalommal a ragasztás elengedte mindkét talprészt, és az anyag szétfoszlott a lábfej résznél. Cipészhez rohanás ismét: közli, megragaszthatja, de az anyagon meg fog látszani. A talpragasztás ismét 1500 ft. Varrni nem lehet, mert foszlik az anyag, és nem fogná össze.
Ezekután dühös levél az eladónak, képekkel bizonytom az igazat. Leírom azt is, hogy minek küldjem vissza a termékét, ezzel már úgysem tud mit kezdeni, utaljon vissza 8000 ft-ot, és rendben leszünk (Hozzátettem, hogy így is 20000-et fizettem egy szemétért, amit nem tudok viselni). E-mail viszonylag gyorsan vissza, másnap utalja a pénzt. Hosszas elnézéskérés blabla. Azóta is várom... Ez volt múlt hét csütörtökön... Azóta lekerültek a cuccai a vateráról. E-mailekre egyáltalán nem válaszol...
Szívesen fogadok tanácsokat, mit tehetnék.

Köszönettel:

a csalódott jófej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
birtalannetimi
hozzászólás 2009-12-02 12:45
Létrehozva: #13985


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-07-28 21:05
Azonosító: 682 007



Sziasztok! Nekem is volt "szerencsém" ehhez a Slayerattilához! Az első adag ruhát amire licitált,2 napon belül kifizette,át is vette. Amikre viszont később licitált,azokat már tőlem sem kérte! Írtam neki,hogy így csak semlegesre értékelhetem,mert ha ő nem kéri,akkor újraindítom az aukciókat. Nem akartam neki negatívot adni,mert az előző adásvételnél minden rendben volt,és ő már pozitívra értékelte ezeket az adásvételeket is,előre! Erre ezt az emailt kaptam tőle:

Nekem is volt egy olyan,de nem is egy három volt azt hiszem akik nem tudtak mit kezdeni a helyzettel,pedig kifizettem a tőlük vásárolt terméket és nem csak egyforintos cuccok voltak,inkább a f***ást,a negatívot választották és természetesen a fejemet követelték hiába jött létre a tranzakció.Soha egyikük sem utalta vissza a termékek árát,a vatera mégis engem függesztett fel mert én nem hozok annyi hasznot nekik mint a csaló ***k!
Nyugodtan adjon negatívot,én nem megyek a vaterára vissza,ezért az értékelés nem fontos számomra,és ne érezze ezért kellemetlenül magát!:)

Üdvözlettel!







>
>

A hozzászólást -Vateraoroszlan- szerkesztette a következő időpontban: 2009-12-02 14:23
Go to the top of the page
 
+Quote Post
egyedikovacsoltv...
hozzászólás 2009-12-02 11:58
Létrehozva: #13986


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 93
Regisztrált: 2009-03-03 00:47
Azonosító: 516 774



IDÉZET(vproland @ 2009-12-02 10:05) *
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=907332

és még aktív??!!... blink.gif

Üdvözlettel: egy megszívatott naív felhasználó... good.gif


Szerintem élj a 2ik lehetőség felajánlásával.
Hátha kell még az illetőnek.
Igaz, hogy 1000 ftal kevesebb, de legalább nem kell még egyszer végigcsinálnod a macerát.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-02 11:09
Létrehozva: #13987


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



IDÉZET(scaevola @ 2009-12-02 09:15) *
Ez így működik minden online cégnél is. Ha reklamáció miatt vissza kell küldeni a terméket, annak a költsége a vevőt terheli.


Nem ismerem a játékszabályokat. Lehet MO - on ez így van. De itt nem így van. Bár maga a kifejezés, hogy " online cég "is tágabb fogalom.
Vegyük a "Nagy " cégeket. Onnan már úgy érkezik az árú, hogy a visszaküldéshet ( ingyenes ) megkapod a megfelelö papírokat. Ha visszaküldöd, csak ragasztod a dobozra és irány a posta.Költséged nincs.
A kisebbeknél, ha nem tévedek 30 - 40 euro alatt a te költséged visszaküldeni, de ha az ok, amiért visszaküldted, bizonyoságot nyer, visszakapod a postát a termákárral, vagy kapsz másikat, de a postát amit kifizettél visszakapod és ingyen jön a másik.
( Ha magalapozott a visszaküldés = ki az a bolond, aki visszaküld valamit kitalált, nem bizonyítható bajjal ? )

Ha a postaköltség, online vásárlásnál minddig a nyakadban maradna ( ha nem jó az árú amit kapsz ), szerinted mi történne ? Ki vásárolna online ?
Ugyanis akkor minden sz..... eladnának, mivel " mosom kezeimet " kiküldés után már nincs vele semmi kötelezetségem. Ha rossz is, a vevö a saját kötségén majd visszaküldi laugh1.gif
Nem hinném, hogy ez így müködne ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vproland
hozzászólás 2009-12-02 11:05
Létrehozva: #13988


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 96
Regisztrált: 2007-08-26 14:05
Azonosító: 21 968



http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=907332

és még aktív??!!... blink.gif

Üdvözlettel: egy megszívatott naív felhasználó... good.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scaevola
hozzászólás 2009-12-02 10:15
Létrehozva: #13989


Mérges fórumozó
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 052
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Innen: Mezőberény
Azonosító: 40



IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-01 20:45) *
Sajnos jelenleg addig jutottam, hogy az eladónak visszaküldhetem a terméket a saját költségemen és akkor hajlandó visszautalni a vételárat ( csak a vételárat )
Ezzel, hogy egyszer kifizettem már a postaköltséget hogy megkapjam, meg a visszapostát is én fizetem, mert nem jó ( nem egészen üzemképes ) simán elbukok kb. 11500 Ft.-ot.
Ez ennyire korrekt lenne ?
Ha pedig nem küldöm vissza, lesz egy nem 100% - os valamim, az eladónak nem adhatok pozitívat és természetesen én is várhatom vagy a semlegest vagy a negatívot ?
Szóval, nem vagyok elragadtatva not_i.gif

Ez így működik minden online cégnél is. Ha reklamáció miatt vissza kell küldeni a terméket, annak a költsége a vevőt terheli.


--------------------
Demagógiáról akkor beszélhetnénk, ha azt mondanám amivel a főnököm megbízott, hogy mondjak és azt tűzön-vízen át végrehajtanám.
Megélheted a száz évet, ha lemondasz mindarról, ami miatt megérné megélni a száz évet. (Woody Allen)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-01 21:45
Létrehozva: #13990


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



Sajnos jelenleg addig jutottam, hogy az eladónak visszaküldhetem a terméket a saját költségemen és akkor hajlandó visszautalni a vételárat ( csak a vételárat )
Ezzel, hogy egyszer kifizettem már a postaköltséget hogy megkapjam, meg a visszapostát is én fizetem, mert nem jó ( nem egészen üzemképes ) simán elbukok kb. 11500 Ft.-ot.
Ez ennyire korrekt lenne ?
Ha pedig nem küldöm vissza, lesz egy nem 100% - os valamim, az eladónak nem adhatok pozitívat és természetesen én is várhatom vagy a semlegest vagy a negatívot ?
Szóval, nem vagyok elragadtatva not_i.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-01 18:29
Létrehozva: #13991


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-01 16:33) *
A jogi tanácsadás nem tartozik a profilunkba, így természetesen a leírtak nem tekinthetőek a Vatera.hu Kft hivatalos álláspontjának.


Kedves VateraBenz !

Ezzel természetesen tisztában vagyok good.gif
Azért kösz a " Véleményt ".

Várom az eladó válaszát, mivel megírtam, hogy saját költségemen visszaküldöm. Ö pedig utalja vissza a vételárat postával együt.
A garanciát pedig saját írása és bevallása szerint ö tudja érvényesíteni a forgalmazó szervizében. Tehát gyakorlatilag ö nem bukik semmit.
Csak én egy D -> HU postaköltséget not_i.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2009-12-01 17:33
Létrehozva: #13992


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 518
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-01 16:00) *
Kedves VateraBenz !

Az eladó magán személy, aki a termékre, idézem:
" 1 év teljes körű magyar garanciával! " hirdette a terméket.
Sajnos annyira nem ismeretesek az idevágó magyar jogszabályok.
Azt mindenesetre már leszögezte, hogy már így is " veszteséges " neki ez az üzlet, így a postaköltséget MO - ra nem tudja fizetni.
( mondjuk ezt még én elválalnám). Csak mi van ezután ? Javítás, vagy egy az egyben csere után, kit terhel ( kell hogy terheljen ) a postaköltség MO - ról Németországba ?


Kedves mazsolla!

Ez esetben elvileg hibás teljesítésről van szó (ha bizonyítható a tényállás), így a Ptk. alapján az eladónak kell viselnie a költségeket.
Ha nem hajlandó, akkor csak peres úton tudja mindezt érvényesíteni. Mivel az eladó magánszemély, a fogyasztóvédelmi szabályok nem alkalmazhatóak.

A jogi tanácsadás nem tartozik a profilunkba, így természetesen a leírtak nem tekinthetőek a Vatera.hu Kft hivatalos álláspontjának.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-01 17:00
Létrehozva: #13993


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-01 15:52) *
Tisztelt mazsolla!

A visszaküldés költségét elvileg az eladó állja, de ez több mindentől függ.
Fogyasztóvédelmi szempontból például egyáltalán nem mellékes, hogy kitől vette a terméket, cégtől vagy magánszemélytől, stb.
Javasoljuk, hogy a konkrét ügy részletes ismertetésével keressen meg egy jogász vagy fogyasztóvédelmi szakembert és minden bizonnyal szakszerű választ adnak majd a kérdésre.


Kedves VateraBenz !

Az eladó magán személy, aki a termékre, idézem:
" 1 év teljes körű magyar garanciával! " hirdette a terméket.
Sajnos annyira nem ismeretesek az idevágó magyar jogszabályok.
Azt mindenesetre már leszögezte, hogy már így is " veszteséges " neki ez az üzlet, így a postaköltséget MO - ra nem tudja fizetni.
( mondjuk ezt még én elválalnám). Csak mi van ezután ? Javítás, vagy egy az egyben csere után, kit terhel ( kell hogy terheljen ) a postaköltség MO - ról Németországba ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2009-12-01 16:52
Létrehozva: #13994


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 518
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-01 14:10) *
Legyen olyan kedves, aki tud, mondjon valamit.
Vettem egy valamit ( mondjuk ez maradjon még másodlagban ) Az eladónak utaltam 32,5 ezret ( ez a termék árát és 5,5 e. Ft. postát takar )
A csomag annak rendje és módja szerint meg is érkezett. Tehát itt semmi gond az eladóval ( lényegében még most se nincs ).
Sajnos a termék nem jó ( esetleges részletek késöbb ). A garancia az eladón keresztül bonyolítható le.
Irtam az eladónak, mi a gond és mit lehetne tenni.
Magam sem tudom mit és hogyan, ezért kérek véleményeket.
A posta MO - ra ( Németböl ) is kb. 5,5 eFt. Ha kicseréli mondjuk a terméket, megint posta költség MO - ról Németbe. Kit terhel ez a költség ( vagy kit kell hogy terheljen ) ?
Tehát kérdések, amikre jó lenne egy választ tudni.


Tisztelt mazsolla!

A visszaküldés költségét elvileg az eladó állja, de ez több mindentől függ.
Fogyasztóvédelmi szempontból például egyáltalán nem mellékes, hogy kitől vette a terméket, cégtől vagy magánszemélytől, stb.
Javasoljuk, hogy a konkrét ügy részletes ismertetésével keressen meg egy jogász vagy fogyasztóvédelmi szakembert és minden bizonnyal szakszerű választ adnak majd a kérdésre.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-01 16:26
Létrehozva: #13995


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



IDÉZET(bambooflower @ 2009-12-01 15:17) *
szia, ha úri kedved úgy tartja, és visszaküldöd a terméket, a postaköltség téged terhel. ha azonban a termék hibás, vagy a leírásnak nem megfelelö, az eladónak kell vállalnia a költségeket.


Szia,

Azt még beválalnám ( írtam is az eladónak ) hogy visszaküldöm saját költségemen. Majd eljuttatja a forgalmazójának aki megállapítja, van -e baja smile.gif
Van, másképp nem kinlódnák. De erre most még nem válaszolt, mi lesz ezután, ha " megjavítják ". Ki fogja fizetni a postázást vissza nekem ?
Bár ha hibás, az odapostázást is kikellene valakinek fizetni ( forgalmazónak ? ) Nem ismerem a játékszabályokat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2009-12-01 16:17
Létrehozva: #13996


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-01 14:10) *
Legyen olyan kedves, aki tud, mondjon valamit.
Vettem egy valamit ( mondjuk ez maradjon még másodlagban ) Az eladónak utaltam 32,5 ezret ( ez a termék árát és 5,5 e. Ft. postát takar )
A csomag annak rendje és módja szerint meg is érkezett. Tehát itt semmi gond az eladóval ( lényegében még most se nincs ).
Sajnos a termék nem jó ( esetleges részletek késöbb ). A garancia az eladón keresztül bonyolítható le.
Irtam az eladónak, mi a gond és mit lehetne tenni.
Magam sem tudom mit és hogyan, ezért kérek véleményeket.
A posta MO - ra ( Németböl ) is kb. 5,5 eFt. Ha kicseréli mondjuk a terméket, megint posta költség MO - ról Németbe. Kit terhel ez a költség ( vagy kit kell hogy terheljen ) ?
Tehát kérdések, amikre jó lenne egy választ tudni.


szia, ha úri kedved úgy tartja, és visszaküldöd a terméket, a postaköltség téged terhel. ha azonban a termék hibás, vagy a leírásnak nem megfelelö, az eladónak kell vállalnia a költségeket.


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-01 15:44
Létrehozva: #13997


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



IDÉZET(zejopy @ 2009-12-01 14:32) *
Biztosan hülyeség, de én megpróbálnám megbeszélni vele, hogy megjavíttatom, és annak a költségét állja.
Vagy hagynám az egészet, mert tényleg nagyon sok így a posta, és én megjavíttatnám, de persze azt hiszem ebben nincs igazam, de biztosan ezt tenném.
Általában nincs türelmem a hosszú harcokra. Elfárasztanak és kedvemet szegik. Inkább ráfizetek. De szerintem ez csak az én hiányosságom, te ne így csináld. sad.gif


Azt írja, hogy töle kifogástalan állapotban jött el ( ez egy GPS - különben ) .
Ebben sincs jogom kételkedni. De szerintem erre sem lehet mindent azért ráfogni, hogy " tölejó volt mikor tölem elment ".
Javíttatni öszintén nem is tudom hol lehetne not_i.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-12-01 15:32
Létrehozva: #13998


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 470
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-01 14:25) *
Szia neked is thank_you.gif
De ha küld egy másikat, ne már azt is megint én help.gif
A végén az eredeti kifizetett összeg 1/3 - át még pluszban ráköltöm és még nem is én vagyok a hibás azért mert " rosz " terméket kaptam.

Biztosan hülyeség, de én megpróbálnám megbeszélni vele, hogy megjavíttatom, és annak a költségét állja.
Vagy hagynám az egészet, mert tényleg nagyon sok így a posta, és én megjavíttatnám, de persze azt hiszem ebben nincs igazam, de biztosan ezt tenném.
Általában nincs türelmem a hosszú harcokra. Elfárasztanak és kedvemet szegik. Inkább ráfizetek. De szerintem ez csak az én hiányosságom, te ne így csináld. sad.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-01 15:25
Létrehozva: #13999


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



IDÉZET(zejopy @ 2009-12-01 14:17) *
Szia! thank_you.gif
Múltkor Benz volt egy helyen, ahol kitágították a fejét az e kereskedelemről (Jézus szegény) és akkor azt mondta, hogy a vásárlót terheli ez az összeg.
Ez szomorú rád nézve.


Szia neked is thank_you.gif
Azt még mondjuk szó nélkül beválalnám, hogy visszaküldöm saját költségemre az eladónak.
De ha küld egy másikat, ne már azt is megint én help.gif
A végén az eredeti kifizetett összeg 1/3 - át még pluszban ráköltöm és még nem is én vagyok a hibás azért mert " rosz " terméket kaptam.
Az E kereskedelemben is ( Pl. Ebay ) megvan a határérték, ami felett már az eladó ( kereskedö ) számlájára megy vissza a posta. Azt hiszem ez 40 eurónál van ( ha nem tévedek ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-12-01 15:17
Létrehozva: #14000


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 470
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-01 14:10) *
Legyen olyan kedves, aki tud, mondjon valamit.
Vettem egy valamit ( mondjuk ez maradjon még másodlagban ) Az eladónak utaltam 32,5 ezret ( ez a termék árát és 5,5 e. Ft. postát takar )
A csomag annak rendje és módja szerint meg is érkezett. Tehát itt semmi gond az eladóval ( lényegében még most se nincs ).
Sajnos a termék nem jó ( esetleges részletek késöbb ). A garancia az eladón keresztül bonyolítható le.
Irtam az eladónak, mi a gond és mit lehetne tenni.
Magam sem tudom mit és hogyan, ezért kérek véleményeket.
A posta MO - ra ( Németböl ) is kb. 5,5 eFt. Ha kicseréli mondjuk a terméket, megint posta költség MO - ról Németbe. Kit terhel ez a költség ( vagy kit kell hogy terheljen ) ?
Tehát kérdések, amikre jó lenne egy választ tudni.

Szia! thank_you.gif
Múltkor Benz volt egy helyen, ahol kitágították a fejét az e kereskedelemről (Jézus szegény) és akkor azt mondta, hogy a vásárlót terheli ez az összeg.
Ez szomorú rád nézve.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1312 Oldal V  « < 698 699 700 701 702 > » 
Reply to this topicStart new topic
5 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (5 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-17 20:30