IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1365 Oldal V  « < 69 70 71 72 73 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2013-09-30 15:12
Létrehozva: #1401


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 290
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Aquariusgirl @ 2013-09-30 14:59) *
Sziasztok,
mit tudok kezdeni azzal az eladóval, aki eredeti cipőt hírdet, helyette iszonyat elszámozott replikát küld és nem hajlandó a pénzem visszaadni??? (39-es a cipő a számozás szerint, de a 42,5 lábú gyerekemre jó!!!!)
Üdv: Aquariusgirl

Tisztelt Aquariusgirl!

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen a allegroup.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aquariusgirl
hozzászólás 2013-09-30 14:59
Létrehozva: #1402


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-12-10 00:22
Azonosító: 1 413 199



Sziasztok,
mit tudok kezdeni azzal az eladóval, aki eredeti cipőt hírdet, helyette iszonyat elszámozott replikát küld és nem hajlandó a pénzem visszaadni??? (39-es a cipő a számozás szerint, de a 42,5 lábú gyerekemre jó!!!!)
Üdv: Aquariusgirl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tymbazar
hozzászólás 2013-09-30 12:19
Létrehozva: #1403


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2013-02-22 11:39
Azonosító: 2 009 674



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-09-30 11:44) *
Tisztelt tymbazar!

A leírtak alapján semmit sem rontott el. Ha az utalást így nem tudja beazonosítani, akkor várjon, majd a vevő jelentkezik, ha hiányzik neki a termék. Esetleg azt is elmagyarázhatja neki, hogy az internetes vásárlás alapvetően interneten zajlik, a részletek megbeszélése pedig e-mailben folyik. Ha ez őt fárasztja, akkor legközelebb a sarki vegyesboltban személyesen szerezze be a kívánt terméket smile.gif


Tisztelt Benz!
Köszönöm a megerősítést,megnyugodtam. Már fel is adtam a vevőnek a terméket. Nekem majd csak az értékelésével lesz a problémám mert megpróbálok törekedni a 100%-s eredményre de sajnos az ilyen vevők ellen igazából nem tudok mit tenni. Már csak azért sem mert elvágtam magamat azzal,hogy nem küldtem utánvéttel a terméket ahogy Ő szerette volna.

További szép napot!

IDÉZET(zejopy @ 2013-09-30 12:10) *
Semmit basszus, semmit. smiley-shocked034.gif Nem akar e-mailezni, nem akar utalni, de rettenetesen siet, a pénze mégis 100 év múlva érkezik. Tisztára ő az eladók álma, főleg, mikor kapásból közli, hogy miért is vagy te rossz kereskedő. unsure.gif


Köszönöm a megerősítést! Most majd az értékelést várom,de igazából nincsenek nagy illúzioim vele kapcsolatban,csak negatívot vagy negatív hangzású semlegest ne kapjak.......
További szép napot!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-09-30 12:10
Létrehozva: #1404


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 029
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(tymbazar @ 2013-09-30 10:41) *
Üdv Mindenkinek!
....hogy most mit rontottam el?

Semmit basszus, semmit. smiley-shocked034.gif Nem akar e-mailezni, nem akar utalni, de rettenetesen siet, a pénze mégis 100 év múlva érkezik. Tisztára ő az eladók álma, főleg, mikor kapásból közli, hogy miért is vagy te rossz kereskedő. unsure.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-09-30 12:11


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-09-30 11:44
Létrehozva: #1405


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 290
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(tymbazar @ 2013-09-30 10:41) *
...
Nálamnál sokkal régebben vaterázoktól szeretném megkérdezni illetve tanácsot kérni,hogy most mit rontottam el?

Tisztelt tymbazar!

A leírtak alapján semmit sem rontott el. Ha az utalást így nem tudja beazonosítani, akkor várjon, majd a vevő jelentkezik, ha hiányzik neki a termék. Esetleg azt is elmagyarázhatja neki, hogy az internetes vásárlás alapvetően interneten zajlik, a részletek megbeszélése pedig e-mailben folyik. Ha ez őt fárasztja, akkor legközelebb a sarki vegyesboltban személyesen szerezze be a kívánt terméket smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tymbazar
hozzászólás 2013-09-30 10:41
Létrehozva: #1406


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2013-02-22 11:39
Azonosító: 2 009 674



Üdv Mindenkinek! Megint sikerült összefutnom egy érdekes vásárlóval! 2013-09-26.-n vásárolt 1 alkatrészt. A leütés után azonnal elküldtem az adatokat,majd rá 1 órára felhív az vevőm,hogy ne foglalkozzunk itt előreutalással hanem azonnal adjam fel neki uánvéttel mert nagyon sürgős neki az alkatrész. Közöltem vele,hogy sajnos nem áll módomban utánvéttel elküldeni mert drágább és körülményesebb is és nem igazán akarok feladni utánvéttel ( nem is volt bejelőlve ) mert ha nem veszikát akkor én fázok rá. Erre a vevőm,közli velem,hogy ne sértegessem mert ha Ő valamit megrendel azt ki is fizeti stb...... Majd fél órán keresztűl győzködött a telefonba,hogy én mennyire rugalmatlan vagyok és nem vagyok kereskedő mert ...... és még elmondott legalább 20 indokot,hogy miért nem értek a kereskedelemhez. Mondta,hogy ha most utal akkor a 4 órás rendszerben már délután 14-kor ott a számlán a pénz és én azonnal feladom neki, erre letette a telefont.
Természetesen az utalás nem jött meg aznap csak másnap ( péntek délután ) de az is eléggé érdekesen. Megjött ugyan az utalás,de semmi nem volt beírva a megjegyzés rovatba sem pedig semmi név sem,hogy honnan jött az utalás.
Pénteken azonnal írtam egy e-mailt ( ahogy itt a fórumon mindig is tanácsolják ),hogy kérem adja meg a pénzintézet nevét illetve számlaszámot,hogy honnan lett utalva a pénz mert sajnos 3 egyforma összeg érkezett abban a 2 napban de egyiken sem volt azonosító.
Erre sajnos nem kaptam választ az egész hétvégén,ezért ma reggel felhívtam az illetőt ( mivel tudom,hogy sürgős neki az alkatrész ) mert délelőtt ráérek és azonnal feladom neki a terméket. Felvette a telefont és ekkor jött a "hidegzuhany" mert leteremtett telefonon keresztűl, "Ő megmondta,hogy utánvét legyen és akkor nincs ilyen baj" és különben is Ő elküldte a pénzt megtette a köteleségét és az,hogy én nem tudom beazonosítani az az már az én bajom. Valamint azt is mondta,hogy ha nem válaszól az e-mailre akkor nekem kutyakötelességem Őt minden lehető eszközzel megkeresni?!
A végén még azt is mondta,hogy Ő nem híve az e-mailes levelezésnek mert minden este fáradt és nem kapcsolja be a gépét,hogy elolvasson egy üzenetet?!
Azzal zárult ez egész dolog,hogy felelősségre vont amiért még nincs nála az alkatrész.
Nálamnál sokkal régebben vaterázoktól szeretném megkérdezni illetve tanácsot kérni,hogy most mit rontottam el?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-09-29 20:08
Létrehozva: #1407


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 577
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(nettus11 @ 2013-09-29 19:51) *
köszönöm szépen a gyors választ smile.gif


Nagyon szívesen. smile.gif


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nettus11
hozzászólás 2013-09-29 19:51
Létrehozva: #1408


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2012-10-25 16:42
Azonosító: 1 864 754



IDÉZET(vidaeff @ 2013-09-29 19:47) *
A személyes menüben a nem kívánatos felhasználók tiltólistára helyezhetők.



köszönöm szépen a gyors választ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-09-29 19:47
Létrehozva: #1409


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 577
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(nettus11 @ 2013-09-29 19:43) *
olyan esetben mit tehetek ha a vásárlónak már minusz értékelése van és egyfolytában ennek ellenére az én termékemre licitál. meg is nyeri de nem hajlandó a vételárat rendezni?hogyan tudnám az ilyen vásárlókat letiltani?

A személyes menüben a nem kívánatos felhasználók tiltólistára helyezhetők.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nettus11
hozzászólás 2013-09-29 19:43
Létrehozva: #1410


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2012-10-25 16:42
Azonosító: 1 864 754



olyan esetben mit tehetek ha a vásárlónak már minusz értékelése van és egyfolytában ennek ellenére az én termékemre licitál. meg is nyeri de nem hajlandó a vételárat rendezni?hogyan tudnám az ilyen vásárlókat letiltani?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-09-28 23:14
Létrehozva: #1411


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 333
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Maximilianus972 @ 2013-09-28 23:00) *
Az lenne a kérdésem, hogy a negatív értékelés mellett mit tudok még tenni, ha kb. 9000 ft értékben vásároltam valakitől, akinek elutaltam a pénzt de ígéretek mellett nem kaptam meg az árut már hónapok óta. Ugye feljelentést tehetek?

Igen.
Olvasd el itt az oldalon kicsit lejjebb, VateraBenz 2013-09-24 09:47-i postját.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maximilianus972
hozzászólás 2013-09-28 23:00
Létrehozva: #1412


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-09-28 22:56
Azonosító: 2 077 835



Az lenne a kérdésem, hogy a negatív értékelés mellett mit tudok még tenni, ha kb. 9000 ft értékben vásároltam valakitől, akinek elutaltam a pénzt de ígéretek mellett nem kaptam meg az árut már hónapok óta. Ugye feljelentést tehetek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OpenBSD49
hozzászólás 2013-09-28 00:03
Létrehozva: #1413


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2013-09-21 17:27
Azonosító: 2 077 127



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-09-27 13:30) *
Tisztelt OpenBSD49!

Részben igaza van. Valóban vannak eladók, akik szándékosan elhallgatják a termék hibáit.
................
Ez egy lehetséges és valószínű magyarázat a kérdésére.


Üdvözlöm!
Köszönöm a válaszát. És abban maximálisan egyetértek: "Ez egy lehetséges és valószínű magyarázat a kérdésére."

Ezért is nem írok le régebbi eseteket.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-09-27 22:29
Létrehozva: #1414


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 333
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(eranesz @ 2013-09-27 15:51) *
A szállításra 2200ft.-ot utaltam. Ennyi volt a terméklapon is. Most megjött a termék a posta
díj rajta 675 ft.

Én nem tudom mit vettél, de biztos nagyon olcsó volt, hogy nem nézted meg a szállítási feltételeket. Ennyiért egy elefántot elhoznak nekem bárhonnan, és felhozzák a 7. emeletre. cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-09-27 22:26
Létrehozva: #1415


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 577
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(Razel58 @ 2013-09-27 22:09) *
Szervusztok.

Jól számoltam,hogy ő már 23% felett jár?

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=424981

Ha jól számolom ez csak 14,66% de ettől függetlenül nekünk nem lesz dolgunk egymással. Kösz. thank_you.gif

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2013-09-27 22:28


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Razel58
hozzászólás 2013-09-27 22:09
Létrehozva: #1416


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 293
Regisztrált: 2007-03-20 14:03
Innen: Óperencia
Azonosító: 987



Szervusztok.

Jól számoltam,hogy ő már 23% felett jár?

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=424981


--------------------
Az evolúció fordítva is működik.!......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-09-27 19:40
Létrehozva: #1417


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 029
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(eranesz @ 2013-09-27 19:28) *
Egyszer megtörtént már ilyen. Most ugyan így jártam. Gyarló az ember, szeretek olcsón vásárolni, ez elvakított. Meg nem is emlékeztem, hogy féléve mi történt ezzel az eladóval. Nem is emlékezhettem, mert akkor a férjem vásárolt. Én is jártam úgy eladás során, hogy kevesebb lett a posta de vissszautaltam a pénzt. Mindenesetre megírom neki email-ban szla számom, meg hogy ez nem szabályos és majd rá bízom a lelkiismeretére.

És milyen értékelést adsz?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eranesz
hozzászólás 2013-09-27 19:28
Létrehozva: #1418


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2010-12-19 08:58
Azonosító: 1 415 886



Egyszer megtörtént már ilyen. Most ugyan így jártam. Gyarló az ember, szeretek olcsón vásárolni, ez elvakított. Meg nem is emlékeztem, hogy féléve mi történt ezzel az eladóval. Nem is emlékezhettem, mert akkor a férjem vásárolt. Én is jártam úgy eladás során, hogy kevesebb lett a posta de vissszautaltam a pénzt. Mindenesetre megírom neki email-ban szla számom, meg hogy ez nem szabályos és majd rá bízom a lelkiismeretére.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-09-27 18:48
Létrehozva: #1419


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 290
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(KockaMuhely @ 2013-09-27 13:47) *
Köszönöm a pontosítást és további információt. Tehát 21 napon túl nem térítik vissza a jutalékot, ha befut a sikertelen értékelés?

Azért kérdezném, mert a számlázandó tételeim között szeptember 6-ai dátummal szerepel a jutalék egy sikertelen eladásom után (az eladás 5-én történt). Tegnap, 26-án sikertelenre kellett értékelnem az adásvételt, mert a vevő nem volt elérhető. Mind a kiszámlázás dátuma, mind az eladás dátuma szerint 21 napon belül történt ez, de továbbra is szerepel a jutalék ezután az eladás után a számlázandó tételeim között. Kb. hány nap az átfutási ideje, míg ez törlődik? Vagy automatikusan kellett volna, és az, hogy még mindig ott van, azt jelenti, hogy ki is lesz nekem számlázva?

Az ÁFF következő pontjai szólnak a kérdésről:

2/2. Az eladó a tranzakciót követően 21 nap alatt adhatja le értékelését. Ha az eladó 21 nap alatt értékelést nem ad, a Vatera jogosult a 21. napot követő naptól a tranzakciót sikeresnek tekinteni, a vevői visszajelzéstől függetlenül. A Vatera a sikeres tranzakciók sikerdíjait a visszajelzést, vagy a sikeressé minősítést követő 24 órán belül számolja el és terheli a Felhasználó egyenlegére. A sikeres visszajelzést, vagy a Vatera általi sikeresnek minősítést követően az adott tranzakció sikerességét illetően a Vatera utólagos reklamációt nem fogad el.

2/5. Nem kerülnek kiszámlázásra az eladó által (a tranzakciót követő 21 napon belül) sikertelenként visszajelzett vagy nem kifogásolt tranzakciók jutalékai.

2/6. Ha a vevő sikeres visszajelzést adott, az eladónak a 2. és a 9. napon a Vatera a felhasználói fiókjában megadott e-mail címre egyedi értesítőt küld, majd a 21. napon, az utolsó egyedi értesítővel egy időben megtörténik a tranzakció sikeressé minősítése.

2/7. A tranzakciót és partnerét az eladó ezután később is minősítheti, akár sikertelenként is megjelölve az adásvételt, azonban ez a Vatera által felszámított sikerdíjat nem befolyásolja. A tranzakcióról való visszajelzés megtételével, vagy a tranzakció vatera általi sikeres minősítésével a Vatera Szolgáltatása teljesül.

Ha ön még időben nyilatkozott a sikerességről, akkor rövid időn belül meg kell jelennie a jóváíró tételnek a személyes menüjében.

Ha számlázással kapcsolatos ügyben további kérdései lennének, akkor legyen kedves részletesen leírni a problémát a Kapcsolatfelvételen keresztül a pénzügy, számlázás főtémán belül a megfelelő altéma kiválasztásával.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-09-27 17:48
Létrehozva: #1420


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 029
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(eranesz @ 2013-09-27 15:51) *
... Nem először jártunk így ezzel az eladóval. Termékkód: 1798602836

Egyszer már megvezetett és még egyszer lehetőséget adtál neki? Ezt nem értem. Miért? Azt hitted megjavul? Másként fog viselkedni második, harmadik, többedik alkalommal? Aki egyszer megteszi, meg fogja tenni másodszor is.

IDÉZET(vidaeff @ 2013-09-27 16:42) *
Csak a valódi postaköltség számítható fel és a holmi terméklapon szereplő ára. Semmi más! Visszajár a különbözet.

Ez az őszinte mondat fontos. Mégis, hányszor? Nem akarom életem titkos részleteivel terhelni, de a közelmúltban egy elhanyagolt kertben, csalánnal fedett részen halaszthatatlan kis szükségem támadt. Hogy mozgásterem legyen, letapostam a magas csalán töveket. Dolgom végeztével leléptem róluk, de sajnos felcsapódtak még azelőtt, hogy öltözetem rendbe raktam volna. sad1.gif Egy életre szóló tapasztalatot szereztem...

Nem hiszem el, hogy elmesélted a világnak a csalánkatasztrófádat.biggrin.gif Az még hagyján, hogy nekem elpanaszoltad a telefonban, bár szerintem .... hagyjuk... mosking.gif És mondd! Jól vagy már?
Különben az ember gyarló módon azt hiszi, hogy a csalán csak egyszer csapódik fel. A második felcsapódás után azt hiszi, csak kétszer. A harmadik után... stb. stb. De egyszer mindenki megtanulja, hogy a csalán az már csak ilyen. Csíp.
Az eladó, ha egyszer szándékosan átver, akkor máskor is át fog. Van aki nehezebben, van, aki könnyebben tanul. De egyszer mindenki megtanulja.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1365 Oldal V  « < 69 70 71 72 73 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-10-19 07:36