IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1355 Oldal V  « < 732 733 734 735 736 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
momol
hozzászólás 2009-12-10 20:28
Létrehozva: #14661


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 249
Regisztrált: 2009-07-07 13:29
Azonosító: 663 764



IDÉZET(Aramir @ 2009-12-10 20:15) *
Hát, nem volt szerencséd, nekem is volt olyan, hogy nem jelentkezett az illető, bevágtam a negatívot, jött is a bosszúnegatív, igaz, nem egyből, hanem talán 2-4 hét múlva, már nem emlékszem pontosan, kb ezzel a szöveggel: "nem küldte el a terméket". Ticketem nem volt, mert nem küldözgettem másolatot, de írtam, hogy a terméket visszalistáztam, mert nem fizetet, aztán törölték, talán 2-3 órát díszelgett a negatív a lapomon.

Ez jó ötlet, ha látják, hogy visszalistáztad a terméket, akkor az valamit segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-12-10 20:27
Létrehozva: #14662


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 565
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Aramir @ 2009-12-10 20:22) *
Azért mennyivel egyszerübb lenne az élet, hogy akit kivágnak innen, annak menjenek vele az álltala kiosztott negatívok is, mint az e****n.

Aramir, ne e******z!!! mad.gif
És most képzeld, mit mondtál. Ha negatívok törlődnének, akkor úgy lenne logikus, ha a pozitívok is erre a sorsra jutnának. Na most, ha ez megvalósulna, akkor a PEP program kiegészítő passzusa is dugába dőlne, ráadásul sosem tudnád, mikor lesz egy minősítéssel kevesebb (vagy a mostani világban folyamatosan eshetne vissza a pozitív visszajelzések száma).
Mert az mégsem elvárható, hogy csak a negák tűnjenek el. Főleg azért, mert lehet, hogy valakit kivágnak, mert "olyan", de nem biztos, hogy akit lenegázott, az nem érdemelte meg.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir
hozzászólás 2009-12-10 20:22
Létrehozva: #14663


Aramir fan klub tag
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 074
Regisztrált: 2007-03-01 13:15
Azonosító: 73



IDÉZET(momol @ 2009-12-10 20:19) *
Csak vicceltem :-) Á, dehogy. Délelőtt még volt negatívom, kb. két héten át, mert az ügyfélszolgálat nem akarta törölni. Az utolsó levélben csak ennyit írtak: "Kérjük az előző levelünkben írtak tudomásulvételét!". Szomorúan bár, de belenyugodtam.
Tegnap véletlenül keveredtem ismét ide, és láttam, hogy Slayerattila licitáló még mindig téma egy-két topikban. Láttam, hogy 10 negatív után inaktiválták, így ismét írtam az ügyfélszolgálatnak, hátha az új információk fényében ők is másképp látják a dolgokat. Hát így történt. Ezért tartom én is jónak, ha a felelőtlen licitáló megkapja a jogos negatívját, mert így előbb-utóbb lemorzsolódnak. De az ügyfélszolgálattal sem szeretnék napi levelezésben állni, és várni, hogy vagy törlik a bosszúnegát vagy nem...


Azért mennyivel egyszerübb lenne az élet, hogy akit kivágnak innen, annak menjenek vele az álltala kiosztott negatívok is, mint az e****n.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-12-10 20:19
Létrehozva: #14664


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 565
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(b_ede @ 2009-12-10 20:16) *
Kit érdekel a negatív ?
ha az értékeléseknél minden korrekten le van írva akkor aki olvassa és normális úgyis rájön az igazságra
és egy negánál át szoktam nézni a másik oldalra is , ha ott sok az elmarasztaló teljesen egyértelmű ki a ludas (és nem a Matyira gondoltam laugh1.gif laugh1.gif laugh1.gif )

Teljesen igazad van, de valahogy a 100% szebb, mint a 99,98%.
Én sem veszem komolyan, amikor egyértelmű, hogy nem az én partnerem a hunyó, de valahogy én sem örülnék.... smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
momol
hozzászólás 2009-12-10 20:19
Létrehozva: #14665


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 249
Regisztrált: 2009-07-07 13:29
Azonosító: 663 764



IDÉZET(zejopy @ 2009-12-10 20:10) *
Már bocs, de nincs is negatív minősítésed, most néztem a profilodat..........

Miről is beszélünk egész délután??????? blink.gif blink.gif blink.gif

Csak vicceltem :-) Á, dehogy. Délelőtt még volt negatívom, kb. két héten át, mert az ügyfélszolgálat nem akarta törölni. Az utolsó levélben csak ennyit írtak: "Kérjük az előző levelünkben írtak tudomásulvételét!". Szomorúan bár, de belenyugodtam.
Tegnap véletlenül keveredtem ismét ide, és láttam, hogy Slayerattila licitáló még mindig téma egy-két topikban. Láttam, hogy 10 negatív után inaktiválták, így ismét írtam az ügyfélszolgálatnak, hátha az új információk fényében ők is másképp látják a dolgokat. Hát így történt. Ezért tartom én is jónak, ha a felelőtlen licitáló megkapja a jogos negatívját, mert így előbb-utóbb lemorzsolódnak. De az ügyfélszolgálattal sem szeretnék napi levelezésben állni, és várni, hogy vagy törlik a bosszúnegát vagy nem...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
b_ede
hozzászólás 2009-12-10 20:16
Létrehozva: #14666


Csak akasztott ember nem
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 285
Regisztrált: 2007-03-20 11:43
Azonosító: 962



IDÉZET(zejopy @ 2009-12-10 20:10) *
Már bocs, de nincs is negatív minősítésed, most néztem a profilodat..........

Miről is beszélünk egész délután??????? blink.gif blink.gif blink.gif



Kit érdekel a negatív ?
ha az értékeléseknél minden korrekten le van írva akkor aki olvassa és normális úgyis rájön az igazságra
és egy negánál át szoktam nézni a másik oldalra is , ha ott sok az elmarasztaló teljesen egyértelmű ki a ludas (és nem a Matyira gondoltam laugh1.gif laugh1.gif laugh1.gif )


--------------------

A tapasztalat segít minket, hogy ugyanazt a hibát legközelebb sokkal ravaszabban kövessük el.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir
hozzászólás 2009-12-10 20:15
Létrehozva: #14667


Aramir fan klub tag
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 074
Regisztrált: 2007-03-01 13:15
Azonosító: 73



IDÉZET(momol @ 2009-12-10 20:04) *
Hát éppen ez az, hogy igen! Amikor kértem a negatív törlését, hivatkoztam is erre a ticket számra. De mivel a licitáló soha egyetlen mailt nem írt számomra, nem volt semmilyen "bizonyítékom".
Így az ő értékelésben leírt állítása állt szemben az enyémmel (na meg a felszólító levelem másolatai). Mindegy, ez már megoldódott, csak szeretném elkerülni a hasonló eseteket. Nem vagyok a megalkuvás híve, és ha valaki válaszra sem méltat, igenis megérdemli a negatívot, én viszont legjobb tudásom szerint szeretném elkerülni, főleg a jogtalanul adottat!


Hát, nem volt szerencséd, nekem is volt olyan, hogy nem jelentkezett az illető, bevágtam a negatívot, jött is a bosszúnegatív, igaz, nem egyből, hanem talán 2-4 hét múlva, már nem emlékszem pontosan, kb ezzel a szöveggel: "nem küldte el a terméket". Ticketem nem volt, mert nem küldözgettem másolatot, de írtam, hogy a terméket visszalistáztam, mert nem fizetet, aztán törölték, talán 2-3 órát díszelgett a negatív a lapomon.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-12-10 20:10
Létrehozva: #14668


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 565
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(momol @ 2009-12-10 20:04) *
Hát éppen ez az, hogy igen! Amikor kértem a negatív törlését, hivatkoztam is erre a ticket számra. De mivel a licitáló soha egyetlen mailt nem írt számomra, nem volt semmilyen "bizonyítékom".
Így az ő értékelésben leírt állítása állt szemben az enyémmel (na meg a felszólító levelem másolatai). Mindegy, ez már megoldódott, csak szeretném elkerülni a hasonló eseteket. Nem vagyok a megalkuvás híve, és ha valaki válaszra sem méltat, igenis megérdemli a negatívot, én viszont legjobb tudásom szerint szeretném elkerülni, főleg a jogtalanul adottat!

Már bocs, de nincs is negatív minősítésed, most néztem a profilodat..........

Miről is beszélünk egész délután??????? blink.gif blink.gif blink.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
momol
hozzászólás 2009-12-10 20:04
Létrehozva: #14669


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 249
Regisztrált: 2009-07-07 13:29
Azonosító: 663 764



IDÉZET(Aramir @ 2009-12-10 19:42) *
A felszólítólevélnek a biztonsag@vatera.com-ra másolatküldése megvolt a negatív elött? Elvileg sokat segít a dolgon a törlés kérésekor, másrészt a vevők hirtelen egyből képesek válaszolni. Legalábbis nekem az ilyen levélre egyből tudtak reagálni, elötte le sem sz***ak.

Hát éppen ez az, hogy igen! Amikor kértem a negatív törlését, hivatkoztam is erre a ticket számra. De mivel a licitáló soha egyetlen mailt nem írt számomra, nem volt semmilyen "bizonyítékom".
Így az ő értékelésben leírt állítása állt szemben az enyémmel (na meg a felszólító levelem másolatai). Mindegy, ez már megoldódott, csak szeretném elkerülni a hasonló eseteket. Nem vagyok a megalkuvás híve, és ha valaki válaszra sem méltat, igenis megérdemli a negatívot, én viszont legjobb tudásom szerint szeretném elkerülni, főleg a jogtalanul adottat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aramir
hozzászólás 2009-12-10 19:42
Létrehozva: #14670


Aramir fan klub tag
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 074
Regisztrált: 2007-03-01 13:15
Azonosító: 73



IDÉZET(momol @ 2009-12-10 19:17) *
Te kaptál már olyan bosszúnegatívot, amely jogtalan, és az ügyfélszolgálat mégsem törli? Ha igen, mit lehet tenni? Nem kívánom én a szomszéd tehenének kimúlását, nyitott vagyok a megoldásokra és örülök a javaslatoknak. Viszont magamat sem szeretném "feláldozni" a megvédem-a-szomszéd-tehenét oltárán... laugh1.gif


A felszólítólevélnek a biztonsag@vatera.com-ra másolatküldése megvolt a negatív elött? Elvileg sokat segít a dolgon a törlés kérésekor, másrészt a vevők hirtelen egyből képesek válaszolni. Legalábbis nekem az ilyen levélre egyből tudtak reagálni, elötte le sem sz***ak.

A hozzászólást -Aramir- szerkesztette a következő időpontban: 2009-12-10 19:44
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-12-10 19:23
Létrehozva: #14671


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 565
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(momol @ 2009-12-10 19:17) *
Te kaptál már olyan bosszúnegatívot, amely jogtalan, és az ügyfélszolgálat mégsem törli? Ha igen, mit lehet tenni? Nem kívánom én a szomszéd tehenének kimúlását, nyitott vagyok a megoldásokra és örülök a javaslatoknak. Viszont magamat sem szeretném "feláldozni" a megvédem-a-szomszéd-tehenét oltárán... laugh1.gif

Szerintem, ha pontosan vázolod fel a történteket és minden mozzanat megvan, akkor törlik.
Az a fontos, hogy egy harmadik fél (ez esetben a Vatera) számára is egyértelmű legyen, hogy mi a helyzet.
De majd ha egyszer nekem nem törölnek egyet, akkor új koncepciót fogok kidolgozni, tanulva az előző eset hibájából.
Így lehet szerintem, másképpen nem érdemes.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
momol
hozzászólás 2009-12-10 19:17
Létrehozva: #14672


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 249
Regisztrált: 2009-07-07 13:29
Azonosító: 663 764



IDÉZET(zejopy @ 2009-12-10 17:52) *
Jó. Akkor várd ki, amíg mások is berepülnek. blink.gif
Nem baj, hogy megdöglött a tehenem, a szomszédé is megdöglött.........

Te kaptál már olyan bosszúnegatívot, amely jogtalan, és az ügyfélszolgálat mégsem törli? Ha igen, mit lehet tenni? Nem kívánom én a szomszéd tehenének kimúlását, nyitott vagyok a megoldásokra és örülök a javaslatoknak. Viszont magamat sem szeretném "feláldozni" a megvédem-a-szomszéd-tehenét oltárán... laugh1.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
terika23
hozzászólás 2009-12-10 18:37
Létrehozva: #14673


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 223
Regisztrált: 2008-10-27 16:22
Azonosító: 260 214



IDÉZET(scaevola @ 2009-12-10 17:19) *
http://www.vatera.hu/ibm_netvista_p3_as_as..._158760955.html

"Profi eladó" dry.gif

"Csomagküldés "nem standard csomag" (a jelenlegi postai tarifa szerint kalkulálva) vagy futárszolgálat: 1980- Kérlek, ha ezt nem tudod elfogadni inkább ne licitálj de ne kezdj alkudozni. (a gép súlya és terjedelme ezt indokolja)"

Vajon mi indokolja, hogy egy majdnem üres desktop-ot "nem standard" csomagként adjon fel?
Mert a súlya nincs 20 Kg, a mérete is bőven belefér standard csomag méretébe!


Na igen. Nem akarok egyetlen egy Profi Eladó ellen sem beszélni, de van akinek semmi köze ehhez a címhez/ranghoz/vagy kategóriához. Van, aki így csinálja, bár ők lehet fel is adják 1980.-ért a cuccot, de van aki csak plusz 10-50.-forintokat kér el csomagolási költségen. És csak akkor tudod meg, ha utána számolsz annak, amit ő megad, hogy ezt utald el. és fel vannak háborodva, hogy számon kéred és még igénytelennek is neveznek. Szóval...erről meg van a véleményem. Természetesen nem az 50 vagy 20 vagy akárhány forint húzza a zsebem...

Ilyenkor mindig zejopy jut az eszembe, aki mennyi csomagolhat vajon...és mégsem kér érte egy fillért sem.


--------------------
“I thought what I’d do was, I’d pretend I was one of those deaf-mutes.”
Go to the top of the page
 
+Quote Post
terika23
hozzászólás 2009-12-10 18:28
Létrehozva: #14674


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 223
Regisztrált: 2008-10-27 16:22
Azonosító: 260 214



Az ilyenektől tudok kikattanni...8 napja adtam el valamit, írtam kb. 3 e-mailt, hogy akkor beszéljük meg a részleteket. A 3. e-mail ma volt a fenyegetős mail és kértem hogy legalább annyit írjon már, hogy kell vagy nem vagy fapapucs. Persze egyből írt. A kifogása az valami nagyon abszurd, mivel már elvileg 2 hete vidéken van. BEZZEG a licit utolsó pillanatában pont gépnél volt, sőt licitált is...sőt... mad.gif good2.gif laugh1.gif

Felszólító e-mail az értékelésre már hónapok óta nem jött nekem sem.

A hozzászólást -terika23- szerkesztette a következő időpontban: 2009-12-10 18:29


--------------------
“I thought what I’d do was, I’d pretend I was one of those deaf-mutes.”
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-12-10 18:09
Létrehozva: #14675


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 565
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(morcika111 @ 2009-12-10 18:02) *
Tanácsot kérek HORANY nevű eladóval kapcsolatban.Már van 7 negája.Tényleg nem jelentkezik,nem válaszol sem mailra sem itt a vaterás üzenetekre.Nem értem hogy lehet valaki ennyire a saját pénze ellensége.Minek árul a vaterán ha nem akarja eladni a cuccait?Elég elvont válaszokat is adott egy negatív értékelésére,olyan mint ha nem volna 100-as teljesen.Mit tegyek vele?

http://www.vatera.hu/nemesi_kehely_158016195.html

Erről van szó, ugye?
8.-án éjjel lépett be utoljára, te 7.-én nyerted meg a cuccot. Történhetett is vele valami, egy hetet várjál még.
Ráadásul majdnem 700 értékelésből a 7 negatív nem olyan sok, bár ha a semlegeseket hozzávesszük, akkor az esetleg elgondolkodtató lehet.
Volt egyébként azok között a negatívok között olyan is, amit én furcsállottam.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2009-12-10 18:04
Létrehozva: #14676


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(morcika111 @ 2009-12-10 18:02) *
Tanácsot kérek HORANY nevű eladóval kapcsolatban.Már van 7 negája.Tényleg nem jelentkezik,nem válaszol sem mailra sem itt a vaterás üzenetekre.Nem értem hogy lehet valaki ennyire a saját pénze ellensége.Minek árul a vaterán ha nem akarja eladni a cuccait?Elég elvont válaszokat is adott egy negatív értékelésére,olyan mint ha nem volna 100-as teljesen.Mit tegyek vele?


Tisztelt morcika111!

Ha az eladó továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átadni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
morcika111
hozzászólás 2009-12-10 18:02
Létrehozva: #14677


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30
Regisztrált: 2009-12-08 19:01
Azonosító: 875 873



Tanácsot kérek HORANY nevű eladóval kapcsolatban.Már van 7 negája.Tényleg nem jelentkezik,nem válaszol sem mailra sem itt a vaterás üzenetekre.Nem értem hogy lehet valaki ennyire a saját pénze ellensége.Minek árul a vaterán ha nem akarja eladni a cuccait?Elég elvont válaszokat is adott egy negatív értékelésére,olyan mint ha nem volna 100-as teljesen.Mit tegyek vele?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-12-10 17:52
Létrehozva: #14678


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 565
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(momol @ 2009-12-10 17:30) *
A szótagolás nem kell, nincs baj a felfogóképességemmel. Én is teljesen így gondoltam, mint Te, egészen addig, amíg megkaptam az első bosszúnegatívot, és az ügyfélszolgálat nem volt hajlandó törölni. A legtöbben egyáltalán nem is adnak ilyen esetben negatívot, egy semlegessel elintézik, ezért tartunk itt, ahol tartunk. Én kis naiv arra gondoltam, majd én megmutatom, hogy nem lehet itt felelőtlenül licitálgatni és utána sunnyogni, még azt sem mondani, hogy "bocs, meggondoltam magam"... De sajnos a bosszúnegatívok erősen visszatartanak ebben.

Jó. Akkor várd ki, amíg mások is berepülnek. blink.gif
Nem baj, hogy megdöglött a tehenem, a szomszédé is megdöglött.........


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
momol
hozzászólás 2009-12-10 17:30
Létrehozva: #14679


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 249
Regisztrált: 2009-07-07 13:29
Azonosító: 663 764



IDÉZET(zejopy @ 2009-12-10 17:21) *
Akkor lassan szótagolva elmondom.

A szótagolás nem kell, nincs baj a felfogóképességemmel. Én is teljesen így gondoltam, mint Te, egészen addig, amíg megkaptam az első bosszúnegatívot, és az ügyfélszolgálat nem volt hajlandó törölni. A legtöbben egyáltalán nem is adnak ilyen esetben negatívot, egy semlegessel elintézik, ezért tartunk itt, ahol tartunk. Én kis naiv arra gondoltam, majd én megmutatom, hogy nem lehet itt felelőtlenül licitálgatni és utána sunnyogni, még azt sem mondani, hogy "bocs, meggondoltam magam"... De sajnos a bosszúnegatívok erősen visszatartanak ebben.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-12-10 17:21
Létrehozva: #14680


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 565
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(momol @ 2009-12-10 15:33) *
Nem értem, mi a baj a következtetésemmel. Talán nem olvastad a teljes történetet: én voltam az első, aki MERT negatívot adni a heteken át nem jelentkező licitálónak, mivel többen is azzal biztattak, hogy majd az ügyfélszolgálat törli az esetleges bosszúnegatívot. A bosszúnegatív menetrendszerűen bekövetkezett, annak törlésére viszont nem tudtam rávenni az ügyfélszolgálatot, mivel szerintük "két állítás áll egymással szemben, és nem rendelkezünk elegendő információval annak eldöntéséhez, hogy valóban jogtalan-e a negatív". Arra a kérdésemre, hogy milyen információra lenne szükségük, illetve hogyan bizonyíthatom, hogy a licitáló NEM jelentkezett, nem kaptam választ.
Most, hogy kb. 10 másik eladó is negatívot adott neki és az ügyfélszolgálat inaktiválta, egyetlen kérésemre törölték a bosszúnegatívot.
Akkor szerinted ebből milyen következtetést vonjak le? rolleyes.gif

Akkor lassan szótagolva elmondom. Ha vársz a negatívval, akkor mások is berepülnek. A többiekkel szemben inkorrekt magatartás, amit szeretnél csinálni. Ha mindenki így gondolkodna, akkor senki nem kapna negatívot.
Szerintem sokkal felelősségteljesebben kellene gondolkodnod ebben a dologban. Az utánad jövők miatt.
Tulajdonképpen azt mondtad, hogy nem baj, ha másokat is megszívat, te kivárod, és amikor már más beírta neki, akkor majd te is megteszed. Csakhogy az a sok más esetleg nem esne p...ra, ha te megtennéd a dolgodat.
Ugyanis ez neked ugyanannyira kötelességed, mint elküldeni az árut, vagy kifizetni, ha vásárló vagy. Merthogy HOZZÁTARTOZIK az üzletmenethez. Akkor van lezárva, ha kész az értékelés.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1355 Oldal V  « < 732 733 734 735 736 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-02-20 23:54