IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 733 734 735 736 737 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2009-11-26 10:25
Létrehozva: #14681


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 324
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(tama80 @ 2009-11-25 20:26) *
Kedves Mindenki!

Érdeklődnék, hogy vásásrolt-e valaki a nagyvikike nevű felhasználótól és ha iigen, rendben megkapta-e már a terméket?
Én vásásroltam Tőle és most láttam, hogy inaktív lett a fiókja és a termékeit is törölték...

Előre is köszönöm!


Tisztelt tama80!

Minden vásárlónak küldtünk tájékoztatást, hogy ne utaljon előre nagyvikike felhasználónak, mivel biztonsági kockázatot észleltünk az eladónál, éppen ezért inaktiváltuk, aukcióit töröltük és adategyeztetésre szólítottuk fel.
Amíg az adategyeztetés megnyugtatóan le nem zajlik, addig a felhazsnáló nem lehet aktív. Amennyiben nagyvikike eladónak a vételárat már átutalta, de a terméket határidőre nem kapta meg, úgy ezt a security@vatera.com e-mail postafiók címre kérjük jelezni Biztonsági Részlegünk felé.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2009-11-26 10:04
Létrehozva: #14682


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(momol @ 2009-11-25 20:35) *
A legfőbb gond az, hogy 3 hét alatt nem volt képes felvenni a kapcsolatot, de még reagálni sem az emailjeimre, telefonhívásaimra! Amikor viszont megkapta a megérdemelt negatívot, akkor órákon belül jelentkezett!


Igen, ez meglehetősen bosszantó dolog. Már ezért is megérdemli a negatívot. Sajnos sokan csak szórakozni járnak a Vaterára, nem veszik komolyan.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjocii
hozzászólás 2009-11-26 00:12
Létrehozva: #14683


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2007-07-06 23:48
Azonosító: 15 972



IDÉZET(momol @ 2009-11-25 16:51) *
Írd le, engem érdekel!
Főleg mert én is ráfáztam (35 db 1 Ft-os termékemre licitált, nagy részüket 1 Ft-ért vitte is, ami rendben van, számomra ezeknél a termékeknél nem az ár fontos, hanem az, hogy ne foglalják nekem a helyet, örülök, ha jó helyre kerülnek). Ezért is írtam meg az i+ lapomon, hogy 14 nap áll rendelkezésre a tranzakció lezárására. Ehhez képest 3-4 hét alatt sem jelentkezett, majd az én 4 emailemre és 3 telefonhívásomra sem válaszolt, miközben naponta belépett a Vaterára.
Ezzel mit lehet kezdeni?
Bezzeg amikor megírtam az értékelést, órákon belül képes volt reagálni - mi mással - egy bosszúnegatívval!

Ezzel kapcsolatban egy javaslat a Vaterának: ne csak emailben, hanem a Vatera üzenőfelületén keresztül is tudjak üzenetet küldeni a vevőnek, így legalább egyértelműen nyoma marad a Vatera rendszerében is! Pillanatnyilag ugyanis csak annak tudok üzenetet küldeni, akitől már kaptam, vagy akinek vannak fenn eladó termékei...


a véleményem az , hogy vannak emebrek akik az 1 forintos dolgokra ráharapnak , és csak úgy nyomnak rá egy licitet , ami általában 1 ft . Gyakran előfordul , hogy ezekre az emberekre rajtamarad pár 1 ft-os dolog . Mivel csak úgy poénból klikkelt rá , majd miután megnyert párat , jött a feketeleves hogy hoppáá ennek postaköltsége is van , és mit kezdjen pl: 12 csörgővel meg 6 befőttes üveg fedővel. Fogják és nem jelentkeznek.
Ez az én véleményem erről a dologról.
Ezért kéne azt betartani hogy csak arra licitáljon az ember , amit ki is fizet a postaköltséggel együtt ! Sajnos sokan ezt nem teszik ... ilyenkor jön még a sok a postaköltség eset is ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
momol
hozzászólás 2009-11-25 21:35
Létrehozva: #14684


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 249
Regisztrált: 2009-07-07 14:29
Azonosító: 663 764



IDÉZET(nagyzee @ 2009-11-25 20:15) *
De itt a fő gond az hgy nem is fizetett, ha jól értelmezem.

A legfőbb gond az, hogy 3 hét alatt nem volt képes felvenni a kapcsolatot, de még reagálni sem az emailjeimre, telefonhívásaimra! Amikor viszont megkapta a megérdemelt negatívot, akkor órákon belül jelentkezett!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2009-11-25 21:26
Létrehozva: #14685


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(nagyzee @ 2009-11-25 20:15) *
Én meg azt mondom, ha kifizette, azt csinál vele, amit akar. Az eladónál is hagyhatja. De itt a fő gond az hgy nem is fizetett, ha jól értelmezem. Az pedig egy vevőnél elég nagy hátrány, mivel gyakorlatilag ez az egyetlen komoly kötelezettsége. Én pl. amint fizet a vevő, máris küldöm a pozitívot.


a vevö kötelessége kifizetni, és átvenni az árut. senki nem akarja a más tulajdonát örizgetni.


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tama80
hozzászólás 2009-11-25 21:26
Létrehozva: #14686


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-11-21 22:05
Azonosító: 850 518



Kedves Mindenki!

Érdeklődnék, hogy vásásrolt-e valaki a nagyvikike nevű felhasználótól és ha iigen, rendben megkapta-e már a terméket?
Én vásásroltam Tőle és most láttam, hogy inaktív lett a fiókja és a termékeit is törölték...

Előre is köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2009-11-25 21:15
Létrehozva: #14687


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(Parabellum80 @ 2009-11-25 18:24) *
" Ha karitatív célra ajánlja, vigye el és azt csinál vele amit akar. Ne az eladót szivassa az ő "nemes lelke".
Ha nem viszi el a terméket, tárolási díjat kérnék tőle, ha erre sem reagál a tárolási díj összegét a ptk szerint perelném.
A vatera azonnal tiltsa ki, mert a szabályzat szerint is át kell venni a megnyert terméket.



Én meg azt mondom, ha kifizette, azt csinál vele, amit akar. Az eladónál is hagyhatja. De itt a fő gond az hgy nem is fizetett, ha jól értelmezem. Az pedig egy vevőnél elég nagy hátrány, mivel gyakorlatilag ez az egyetlen komoly kötelezettsége. Én pl. amint fizet a vevő, máris küldöm a pozitívot.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sandadmon
hozzászólás 2009-11-25 19:56
Létrehozva: #14688


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 331
Regisztrált: 2008-04-25 08:30
Azonosító: 135 835



IDÉZET(SzCsne @ 2009-11-25 18:39) *
Sziasztok!
Egy hete utaltam át egy Bundeswehr pulóverre 4500,- forintot! Azóta semmi reagálás!!! A telefont nem veszi fel az illető, e-mailre nem válaszol!!! Van még reményem? Második vásárlásom a Vaterán, szóval 50-50 % eddig!

Nem rosszak az eladó értékelései, még ne add fel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2009-11-25 19:56
Létrehozva: #14689


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(SzCsne @ 2009-11-25 18:39) *
Sziasztok!
Egy hete utaltam át egy Bundeswehr pulóverre 4500,- forintot! Azóta semmi reagálás!!! A telefont nem veszi fel az illető, e-mailre nem válaszol!!! Van még reményem? Második vásárlásom a Vaterán, szóval 50-50 % eddig!


az attól függ, miben reménykedsz. a hét egyébként 5 munkanapból áll. ebböl 2 nap, amíg az eladó számláján jóváíródik a pénz. 2 nap a posta. közben volt 2 nap hétvége is. és talán az eladó sem rohant azonnal postázni. huh.gif


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2009-11-25 19:42
Létrehozva: #14690


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 324
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(SzCsne @ 2009-11-25 18:39) *
Sziasztok!
Egy hete utaltam át egy Bundeswehr pulóverre 4500,- forintot! Azóta semmi reagálás!!! A telefont nem veszi fel az illető, e-mailre nem válaszol!!! Van még reményem? Második vásárlásom a Vaterán, szóval 50-50 % eddig!


Tisztelt SzCsne!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzCsne
hozzászólás 2009-11-25 19:39
Létrehozva: #14691


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-11-25 19:30
Azonosító: 856 986



Sziasztok!
Egy hete utaltam át egy Bundeswehr pulóverre 4500,- forintot! Azóta semmi reagálás!!! A telefont nem veszi fel az illető, e-mailre nem válaszol!!! Van még reményem? Második vásárlásom a Vaterán, szóval 50-50 % eddig!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zpepe26
hozzászólás 2009-11-25 19:29
Létrehozva: #14692


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 073
Regisztrált: 2007-11-21 13:17
Innen: Magyar/Szombathely
Azonosító: 48 776



IDÉZET(Vateraoroszlan @ 2009-11-25 11:04) *
Kedves zpepe26!

A jelenleg rendelkezésre álló információk alapján nem sokat tudunk tenni. Javaslom, hogy várja ki a 7 napot, akkor küldjön utolsó felszólítást és ha arra sem jelentkezik az illető, készítse el a megfelelő értékelést.


OK. Köszi!


--------------------
"Mivel úriembernek születtem, nem vívok szellemi párbajt olyannal, aki fegyvertelen."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Parabellum80
hozzászólás 2009-11-25 19:24
Létrehozva: #14693


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 161
Regisztrált: 2007-03-20 15:48
Azonosító: 1 022



",postázást nem kértem mert karitatív célra ajánlottam fel a terméket."
A jó édes a..... p.......-t. Ha karitatív célra ajánlja, vigye el és azt csinál vele amit akar. Ne az eladót szivassa az ő "nemes lelke".
Ha nem viszi el a terméket, tárolási díjat kérnék tőle, ha erre sem reagál a tárolási díj összegét a ptk szerint perelném.
A vatera azonnal tiltsa ki, mert a szabályzat szerint is át kell venni a megnyert terméket.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
globalmarket
hozzászólás 2009-11-25 17:54
Létrehozva: #14694


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2008-05-30 00:42
Azonosító: 157 354



******* slayerattila ******* én írtam momol-nak, mert láttam az értékeléseket..... megnéztük, most is rengeteg termékre licitál. Az én általam leközölt semleges értékelésekre már hazugságot állít.... hogy dupla postát kértem el, stb, támad alaptalanul.... hazudozik, karitatív célokra fog, persze ebből egy szó sem igaz.
Egyébként gyorsan kiderül ha vki megnézi az értékeléseim, hogy mi a szitu, de mégis zavar az ő értékelései között a nekem írt hazugság.
Ezt lehet töröltetni?
Jó lenne, mert csak nekem árt vele sajnos.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2009-11-25 17:53
Létrehozva: #14695


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(momol @ 2009-11-25 16:51) *
...Ezzel kapcsolatban egy javaslat a Vaterának: ne csak emailben, hanem a Vatera üzenőfelületén keresztül is tudjak üzenetet küldeni a vevőnek, így legalább egyértelműen nyoma marad a Vatera rendszerében is! Pillanatnyilag ugyanis csak annak tudok üzenetet küldeni, akitől már kaptam, vagy akinek vannak fenn eladó termékei...

Kedves momol!

Úgy is egyértelműen nyoma marad az üzenetváltásnak, ha az emaileket másolatban elküldi a biztonsag@vatera.com címre.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
momol
hozzászólás 2009-11-25 17:51
Létrehozva: #14696


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 249
Regisztrált: 2009-07-07 14:29
Azonosító: 663 764



IDÉZET(tjocii @ 2009-11-25 16:00) *
nagy S smile.gif
elolvasva az értékeléseit , megnézve mire is írt negativot .... hátttt szinte 1 ft-os dolog.
van egy elméletem S -re nézve , de nem írom le ... nem akarok senkit gyanusitgatni ...

Írd le, engem érdekel!
Főleg mert én is ráfáztam (35 db 1 Ft-os termékemre licitált, nagy részüket 1 Ft-ért vitte is, ami rendben van, számomra ezeknél a termékeknél nem az ár fontos, hanem az, hogy ne foglalják nekem a helyet, örülök, ha jó helyre kerülnek). Ezért is írtam meg az i+ lapomon, hogy 14 nap áll rendelkezésre a tranzakció lezárására. Ehhez képest 3-4 hét alatt sem jelentkezett, majd az én 4 emailemre és 3 telefonhívásomra sem válaszolt, miközben naponta belépett a Vaterára.
Ezzel mit lehet kezdeni?
Bezzeg amikor megírtam az értékelést, órákon belül képes volt reagálni - mi mással - egy bosszúnegatívval!

Ezzel kapcsolatban egy javaslat a Vaterának: ne csak emailben, hanem a Vatera üzenőfelületén keresztül is tudjak üzenetet küldeni a vevőnek, így legalább egyértelműen nyoma marad a Vatera rendszerében is! Pillanatnyilag ugyanis csak annak tudok üzenetet küldeni, akitől már kaptam, vagy akinek vannak fenn eladó termékei...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2009-11-25 17:48
Létrehozva: #14697


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(zbroker @ 2009-11-25 15:59) *
Ha valaki tud, kérem segítsen abban, hogy mit tegyek, ha nem elérhető az eladó a megadott telefonszámon!

Köszi

Kedves zbroker!

Javasoljuk Önnek, hogy az aukció lezárása után azonnal írjon egy üzenetet a partnernek. Ha erre 3-4 napon belül nem reagál, akkor érdemes telefonon is felvenni vele a kapcsolatot. Ha ez is eredménytelen és a partner továbbra sem jelentkezik, akkor az aukció zárása után 7 nappal küldjön egy utolsó felszólítást az illetőnek a termék átvételére vonatkozóan, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést amennyiben nem jelentkezik. A levelet továbbítsa másolatként a biztonsag@vatera.com címre is, jelezve ezt a címzettnek is. Ha a partner erre sem reagál akkor tájékoztassa írásban az adásvételtől való elállásról és készítsen a partnerről értékelést. A kapott azonosítót mentse el, így esetleges jogtalan negatív esetén könnyebb az ügy feldolgozása.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
momol
hozzászólás 2009-11-25 17:44
Létrehozva: #14698


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 249
Regisztrált: 2009-07-07 14:29
Azonosító: 663 764



IDÉZET(nagyzee @ 2009-11-25 16:37) *
na de ő azt írja: ",postázást nem kértem mert karitatív célra ajánlottam fel a terméket.".
tehát postázásról szó sincs. nem lehet, hogy elsikkadtál egy email felett, amiben megírta,
hogy utalt 55Ft-ot és a cuccokat tedd egy ruhagyűjtőbe, vagy ilyesmi?

Persze ha nem érkezett tőle még 55Ft- sem, akkor valóban nem teljesítette vásárlói kötelességét...

Ha így lett volna, rendben, volt már rá példa más licitáló esetében. Az a problémám, hogy heteken át nem jelentkezett, nem válaszolt, telefonon is elérhetetlen volt, amikor 2 utolsó felszólítás után megkapta a negatívot, akkor persze rögtön elérhető...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraoroszlan
hozzászólás 2009-11-25 17:39
Létrehozva: #14699


Igencsak öreg róka
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 201
Regisztrált: 2009-09-02 09:51
Azonosító: 726 887



IDÉZET(baranyaaranya @ 2009-11-23 23:45) *
Tisztelt Vatera!

Érdeklődnék fjazmin22 aukciójával kapcsolatban.
Én is leütöttem egy aukcióját villámáron.
Az összeget még nem utaltam el.
Mire jutottak a vizsgálat során? Csaló e vagy sem?
Érdemes vele üzletet kötni, vagy sem?
Annyit láttam, hogy a felhasználó inaktív lett.

Köszönöm segítségét!

Üdv:
baranyaaranya

Kedves baranyaaranya!

Azt tudjuk javasolni, hogy semmiképpen ne utalja el a vételárat az illetőnek.
Biztonsági csoportunk meg fogja tenni a szükséges intézkedéseket az üggyel kapcsolatban.


--------------------
Üdvözlettel:
Leó
a Vatera oroszlánja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nagyzee
hozzászólás 2009-11-25 17:37
Létrehozva: #14700


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 694
Regisztrált: 2007-03-25 18:05
Azonosító: 2 094



IDÉZET(momol @ 2009-11-25 15:35) *
A mai napig utalás nem érkezett, de még ha utalta volna is a vételárat, azzal nem vagyok kisegítve, mivel az kb. 55 Ft, a postaköltség viszont 930 Ft. Márpedig a terméklapon postai átadás szerepel.
Volt már olyan vevőm, hogy meggondolta magát, nem akarta átvenni a terméket, bár kifizette (12 Ft). Ezt becsületesen megírta, és bár nem örültem, de természetesen nem írtam negatív értékelést.
Pont ezek a termékek, amikből nem az árbevétel a lényeg, hanem hogy túladjak rajtuk, akár ingyen is, és ne foglalják a helyet. A többi értékelés meg nyilván azért lett pozitív, mert azt egyszerűbb leadni ilyen termékmennyiség esetén az Azonos adatok gomb segítségével.


na de ő azt írja: ",postázást nem kértem mert karitatív célra ajánlottam fel a terméket.".
tehát postázásról szó sincs. nem lehet, hogy elsikkadtál egy email felett, amiben megírta,
hogy utalt 55Ft-ot és a cuccokat tedd egy ruhagyűjtőbe, vagy ilyesmi?

Persze ha nem érkezett tőle még 55Ft- sem, akkor valóban nem teljesítette vásárlói kötelességét...



Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 733 734 735 736 737 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-07-04 17:19