IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1361 Oldal V  « < 747 748 749 750 751 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
vproland
hozzászólás 2009-12-02 11:05
Létrehozva: #14961


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 96
Regisztrált: 2007-08-26 14:05
Azonosító: 21 968



http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=907332

és még aktív??!!... blink.gif

Üdvözlettel: egy megszívatott naív felhasználó... good.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scaevola
hozzászólás 2009-12-02 10:15
Létrehozva: #14962


Mérges fórumozó
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 052
Regisztrált: 2007-03-01 13:48
Innen: Mezőberény
Azonosító: 40



IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-01 20:45) *
Sajnos jelenleg addig jutottam, hogy az eladónak visszaküldhetem a terméket a saját költségemen és akkor hajlandó visszautalni a vételárat ( csak a vételárat )
Ezzel, hogy egyszer kifizettem már a postaköltséget hogy megkapjam, meg a visszapostát is én fizetem, mert nem jó ( nem egészen üzemképes ) simán elbukok kb. 11500 Ft.-ot.
Ez ennyire korrekt lenne ?
Ha pedig nem küldöm vissza, lesz egy nem 100% - os valamim, az eladónak nem adhatok pozitívat és természetesen én is várhatom vagy a semlegest vagy a negatívot ?
Szóval, nem vagyok elragadtatva not_i.gif

Ez így működik minden online cégnél is. Ha reklamáció miatt vissza kell küldeni a terméket, annak a költsége a vevőt terheli.


--------------------
Demagógiáról akkor beszélhetnénk, ha azt mondanám amivel a főnököm megbízott, hogy mondjak és azt tűzön-vízen át végrehajtanám.
Megélheted a száz évet, ha lemondasz mindarról, ami miatt megérné megélni a száz évet. (Woody Allen)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-01 21:45
Létrehozva: #14963


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



Sajnos jelenleg addig jutottam, hogy az eladónak visszaküldhetem a terméket a saját költségemen és akkor hajlandó visszautalni a vételárat ( csak a vételárat )
Ezzel, hogy egyszer kifizettem már a postaköltséget hogy megkapjam, meg a visszapostát is én fizetem, mert nem jó ( nem egészen üzemképes ) simán elbukok kb. 11500 Ft.-ot.
Ez ennyire korrekt lenne ?
Ha pedig nem küldöm vissza, lesz egy nem 100% - os valamim, az eladónak nem adhatok pozitívat és természetesen én is várhatom vagy a semlegest vagy a negatívot ?
Szóval, nem vagyok elragadtatva not_i.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-01 18:29
Létrehozva: #14964


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-01 16:33) *
A jogi tanácsadás nem tartozik a profilunkba, így természetesen a leírtak nem tekinthetőek a Vatera.hu Kft hivatalos álláspontjának.


Kedves VateraBenz !

Ezzel természetesen tisztában vagyok good.gif
Azért kösz a " Véleményt ".

Várom az eladó válaszát, mivel megírtam, hogy saját költségemen visszaküldöm. Ö pedig utalja vissza a vételárat postával együt.
A garanciát pedig saját írása és bevallása szerint ö tudja érvényesíteni a forgalmazó szervizében. Tehát gyakorlatilag ö nem bukik semmit.
Csak én egy D -> HU postaköltséget not_i.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2009-12-01 17:33
Létrehozva: #14965


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 186
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-01 16:00) *
Kedves VateraBenz !

Az eladó magán személy, aki a termékre, idézem:
" 1 év teljes körű magyar garanciával! " hirdette a terméket.
Sajnos annyira nem ismeretesek az idevágó magyar jogszabályok.
Azt mindenesetre már leszögezte, hogy már így is " veszteséges " neki ez az üzlet, így a postaköltséget MO - ra nem tudja fizetni.
( mondjuk ezt még én elválalnám). Csak mi van ezután ? Javítás, vagy egy az egyben csere után, kit terhel ( kell hogy terheljen ) a postaköltség MO - ról Németországba ?


Kedves mazsolla!

Ez esetben elvileg hibás teljesítésről van szó (ha bizonyítható a tényállás), így a Ptk. alapján az eladónak kell viselnie a költségeket.
Ha nem hajlandó, akkor csak peres úton tudja mindezt érvényesíteni. Mivel az eladó magánszemély, a fogyasztóvédelmi szabályok nem alkalmazhatóak.

A jogi tanácsadás nem tartozik a profilunkba, így természetesen a leírtak nem tekinthetőek a Vatera.hu Kft hivatalos álláspontjának.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-01 17:00
Létrehozva: #14966


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-01 15:52) *
Tisztelt mazsolla!

A visszaküldés költségét elvileg az eladó állja, de ez több mindentől függ.
Fogyasztóvédelmi szempontból például egyáltalán nem mellékes, hogy kitől vette a terméket, cégtől vagy magánszemélytől, stb.
Javasoljuk, hogy a konkrét ügy részletes ismertetésével keressen meg egy jogász vagy fogyasztóvédelmi szakembert és minden bizonnyal szakszerű választ adnak majd a kérdésre.


Kedves VateraBenz !

Az eladó magán személy, aki a termékre, idézem:
" 1 év teljes körű magyar garanciával! " hirdette a terméket.
Sajnos annyira nem ismeretesek az idevágó magyar jogszabályok.
Azt mindenesetre már leszögezte, hogy már így is " veszteséges " neki ez az üzlet, így a postaköltséget MO - ra nem tudja fizetni.
( mondjuk ezt még én elválalnám). Csak mi van ezután ? Javítás, vagy egy az egyben csere után, kit terhel ( kell hogy terheljen ) a postaköltség MO - ról Németországba ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2009-12-01 16:52
Létrehozva: #14967


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 186
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-01 14:10) *
Legyen olyan kedves, aki tud, mondjon valamit.
Vettem egy valamit ( mondjuk ez maradjon még másodlagban ) Az eladónak utaltam 32,5 ezret ( ez a termék árát és 5,5 e. Ft. postát takar )
A csomag annak rendje és módja szerint meg is érkezett. Tehát itt semmi gond az eladóval ( lényegében még most se nincs ).
Sajnos a termék nem jó ( esetleges részletek késöbb ). A garancia az eladón keresztül bonyolítható le.
Irtam az eladónak, mi a gond és mit lehetne tenni.
Magam sem tudom mit és hogyan, ezért kérek véleményeket.
A posta MO - ra ( Németböl ) is kb. 5,5 eFt. Ha kicseréli mondjuk a terméket, megint posta költség MO - ról Németbe. Kit terhel ez a költség ( vagy kit kell hogy terheljen ) ?
Tehát kérdések, amikre jó lenne egy választ tudni.


Tisztelt mazsolla!

A visszaküldés költségét elvileg az eladó állja, de ez több mindentől függ.
Fogyasztóvédelmi szempontból például egyáltalán nem mellékes, hogy kitől vette a terméket, cégtől vagy magánszemélytől, stb.
Javasoljuk, hogy a konkrét ügy részletes ismertetésével keressen meg egy jogász vagy fogyasztóvédelmi szakembert és minden bizonnyal szakszerű választ adnak majd a kérdésre.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-01 16:26
Létrehozva: #14968


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



IDÉZET(bambooflower @ 2009-12-01 15:17) *
szia, ha úri kedved úgy tartja, és visszaküldöd a terméket, a postaköltség téged terhel. ha azonban a termék hibás, vagy a leírásnak nem megfelelö, az eladónak kell vállalnia a költségeket.


Szia,

Azt még beválalnám ( írtam is az eladónak ) hogy visszaküldöm saját költségemen. Majd eljuttatja a forgalmazójának aki megállapítja, van -e baja smile.gif
Van, másképp nem kinlódnák. De erre most még nem válaszolt, mi lesz ezután, ha " megjavítják ". Ki fogja fizetni a postázást vissza nekem ?
Bár ha hibás, az odapostázást is kikellene valakinek fizetni ( forgalmazónak ? ) Nem ismerem a játékszabályokat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2009-12-01 16:17
Létrehozva: #14969


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 130



IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-01 14:10) *
Legyen olyan kedves, aki tud, mondjon valamit.
Vettem egy valamit ( mondjuk ez maradjon még másodlagban ) Az eladónak utaltam 32,5 ezret ( ez a termék árát és 5,5 e. Ft. postát takar )
A csomag annak rendje és módja szerint meg is érkezett. Tehát itt semmi gond az eladóval ( lényegében még most se nincs ).
Sajnos a termék nem jó ( esetleges részletek késöbb ). A garancia az eladón keresztül bonyolítható le.
Irtam az eladónak, mi a gond és mit lehetne tenni.
Magam sem tudom mit és hogyan, ezért kérek véleményeket.
A posta MO - ra ( Németböl ) is kb. 5,5 eFt. Ha kicseréli mondjuk a terméket, megint posta költség MO - ról Németbe. Kit terhel ez a költség ( vagy kit kell hogy terheljen ) ?
Tehát kérdések, amikre jó lenne egy választ tudni.


szia, ha úri kedved úgy tartja, és visszaküldöd a terméket, a postaköltség téged terhel. ha azonban a termék hibás, vagy a leírásnak nem megfelelö, az eladónak kell vállalnia a költségeket.


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-01 15:44
Létrehozva: #14970


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



IDÉZET(zejopy @ 2009-12-01 14:32) *
Biztosan hülyeség, de én megpróbálnám megbeszélni vele, hogy megjavíttatom, és annak a költségét állja.
Vagy hagynám az egészet, mert tényleg nagyon sok így a posta, és én megjavíttatnám, de persze azt hiszem ebben nincs igazam, de biztosan ezt tenném.
Általában nincs türelmem a hosszú harcokra. Elfárasztanak és kedvemet szegik. Inkább ráfizetek. De szerintem ez csak az én hiányosságom, te ne így csináld. sad.gif


Azt írja, hogy töle kifogástalan állapotban jött el ( ez egy GPS - különben ) .
Ebben sincs jogom kételkedni. De szerintem erre sem lehet mindent azért ráfogni, hogy " tölejó volt mikor tölem elment ".
Javíttatni öszintén nem is tudom hol lehetne not_i.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-12-01 15:32
Létrehozva: #14971


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 786
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-01 14:25) *
Szia neked is thank_you.gif
De ha küld egy másikat, ne már azt is megint én help.gif
A végén az eredeti kifizetett összeg 1/3 - át még pluszban ráköltöm és még nem is én vagyok a hibás azért mert " rosz " terméket kaptam.

Biztosan hülyeség, de én megpróbálnám megbeszélni vele, hogy megjavíttatom, és annak a költségét állja.
Vagy hagynám az egészet, mert tényleg nagyon sok így a posta, és én megjavíttatnám, de persze azt hiszem ebben nincs igazam, de biztosan ezt tenném.
Általában nincs türelmem a hosszú harcokra. Elfárasztanak és kedvemet szegik. Inkább ráfizetek. De szerintem ez csak az én hiányosságom, te ne így csináld. sad.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-01 15:25
Létrehozva: #14972


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



IDÉZET(zejopy @ 2009-12-01 14:17) *
Szia! thank_you.gif
Múltkor Benz volt egy helyen, ahol kitágították a fejét az e kereskedelemről (Jézus szegény) és akkor azt mondta, hogy a vásárlót terheli ez az összeg.
Ez szomorú rád nézve.


Szia neked is thank_you.gif
Azt még mondjuk szó nélkül beválalnám, hogy visszaküldöm saját költségemre az eladónak.
De ha küld egy másikat, ne már azt is megint én help.gif
A végén az eredeti kifizetett összeg 1/3 - át még pluszban ráköltöm és még nem is én vagyok a hibás azért mert " rosz " terméket kaptam.
Az E kereskedelemben is ( Pl. Ebay ) megvan a határérték, ami felett már az eladó ( kereskedö ) számlájára megy vissza a posta. Azt hiszem ez 40 eurónál van ( ha nem tévedek ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-12-01 15:17
Létrehozva: #14973


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 786
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(mazsolla @ 2009-12-01 14:10) *
Legyen olyan kedves, aki tud, mondjon valamit.
Vettem egy valamit ( mondjuk ez maradjon még másodlagban ) Az eladónak utaltam 32,5 ezret ( ez a termék árát és 5,5 e. Ft. postát takar )
A csomag annak rendje és módja szerint meg is érkezett. Tehát itt semmi gond az eladóval ( lényegében még most se nincs ).
Sajnos a termék nem jó ( esetleges részletek késöbb ). A garancia az eladón keresztül bonyolítható le.
Irtam az eladónak, mi a gond és mit lehetne tenni.
Magam sem tudom mit és hogyan, ezért kérek véleményeket.
A posta MO - ra ( Németböl ) is kb. 5,5 eFt. Ha kicseréli mondjuk a terméket, megint posta költség MO - ról Németbe. Kit terhel ez a költség ( vagy kit kell hogy terheljen ) ?
Tehát kérdések, amikre jó lenne egy választ tudni.

Szia! thank_you.gif
Múltkor Benz volt egy helyen, ahol kitágították a fejét az e kereskedelemről (Jézus szegény) és akkor azt mondta, hogy a vásárlót terheli ez az összeg.
Ez szomorú rád nézve.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazsolla
hozzászólás 2009-12-01 15:10
Létrehozva: #14974


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 1 259
Regisztrált: 2007-03-01 14:16
Azonosító: 135



Legyen olyan kedves, aki tud, mondjon valamit.
Vettem egy valamit ( mondjuk ez maradjon még másodlagban ) Az eladónak utaltam 32,5 ezret ( ez a termék árát és 5,5 e. Ft. postát takar )
A csomag annak rendje és módja szerint meg is érkezett. Tehát itt semmi gond az eladóval ( lényegében még most se nincs ).
Sajnos a termék nem jó ( esetleges részletek késöbb ). A garancia az eladón keresztül bonyolítható le.
Irtam az eladónak, mi a gond és mit lehetne tenni.
Magam sem tudom mit és hogyan, ezért kérek véleményeket.
A posta MO - ra ( Németböl ) is kb. 5,5 eFt. Ha kicseréli mondjuk a terméket, megint posta költség MO - ról Németbe. Kit terhel ez a költség ( vagy kit kell hogy terheljen ) ?
Tehát kérdések, amikre jó lenne egy választ tudni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-12-01 15:08
Létrehozva: #14975


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 786
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2009-12-01 14:04) *
Egyszerűbb lesz, ha még postázás előtt összetöri a kancsót.
Kisebb helyen (egy borítékban) elfér "lazán körbe van rakva újság papírral" és a végeredmény ugyanaz lesz... laugh1.gif

Tulajdonképpen már az előző vásárlásakor tiltóba szerettem volna tenni a hölgyet, de aztán meggondoltam magam. Hát azt hiszem rosszul tettem. Szegény fejem.
De mindig, minden esetben így járok. Jön egy sugallat: tiltóba vele. Áááá, mégse, nem lehetek ennyire szívtelen, szegény lehet, hogy tök rendes, biztos én értek valamit félre. És utána durr.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2009-12-01 15:04
Létrehozva: #14976


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 186
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2009-12-01 13:48) *
Szerintetek mit takar ez a mondat? Ez egy 8 cm magas kis kancsó, nem is csomag, hanem levél.

Jaj,zejopy!elfelejtettem írni,hogy nem kérem biztosítva a csomagot,elég ha lazán körbe van rakva újság papírral!Köszi,üdv'.........


Egyszerűbb lesz, ha még postázás előtt összetöri a kancsót.
Kisebb helyen (egy borítékban) elfér "lazán körbe van rakva újság papírral" és a végeredmény ugyanaz lesz... laugh1.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-12-01 14:48
Létrehozva: #14977


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 786
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Szerintetek mit takar ez a mondat? Ez egy 8 cm magas kis kancsó, nem is csomag, hanem levél.

Jaj,zejopy!elfelejtettem írni,hogy nem kérem biztosítva a csomagot,elég ha lazán körbe van rakva újság papírral!Köszi,üdv'.........


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2009-11-30 22:25
Létrehozva: #14978


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 786
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(szazala @ 2009-11-30 21:21) *
Valószínűleg nem én találom fel a spanyolviaszt,de valami határidőt azért jó lenne szabni mindkét fél részére.Az eladónak eddig nem volt negatív értékelése(bízom benne,hogy nem is lesz),de én 12 órán belül átutaltam a pénzt,ennek már egy hete,és azóta sem mozgatja a füle botját sem.Nem válaszol emailra,nem küldi a csomagot.Az elég gáz,hogy én fizetek és még én telefonálgassak is ??!!Ha most 1500 forint miatt megyek a rendőrségre,akkor lehet,hogy körberöhögnek,pedig,ha jobban állnék anyagilag akkor lehet,hogy nem licitálással vásárolnék!Mit nevezünk ésszerű határidőnek?

Első lépésként nézd meg, hogy belépett-e azóta a Vaterára, így kizárható egy esetleges betegség, vagy hasonló dolog.
Ha belépett, akkor szerintem gondban vagy.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szazala
hozzászólás 2009-11-30 22:21
Létrehozva: #14979


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-12-12 16:09
Azonosító: 65 821



Valószínűleg nem én találom fel a spanyolviaszt,de valami határidőt azért jó lenne szabni mindkét fél részére.Az eladónak eddig nem volt negatív értékelése(bízom benne,hogy nem is lesz),de én 12 órán belül átutaltam a pénzt,ennek már egy hete,és azóta sem mozgatja a füle botját sem.Nem válaszol emailra,nem küldi a csomagot.Az elég gáz,hogy én fizetek és még én telefonálgassak is ??!!Ha most 1500 forint miatt megyek a rendőrségre,akkor lehet,hogy körberöhögnek,pedig,ha jobban állnék anyagilag akkor lehet,hogy nem licitálással vásárolnék!Mit nevezünk ésszerű határidőnek?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2009-11-30 22:03
Létrehozva: #14980


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 186
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Tormapi @ 2009-11-30 19:43) *
Van egy kedves veterás "dorogipatrik" néven aki a mai napig 14 embert vert át, minden esetben átutaltuk az összeget, de se a licitált árut, se a pénzt nem kaptuk vissza eddig. Többször probálta mindenki felvenni vele a kapcsolatot, de az email-ekre nem válaszol, a telefonját kikapcsolta. Már csak egy megoldás maradt, hogy aki olvassa a fórumot, kérek mindenkit, hogy tegyen feljelentést. Én részemről megteszem, mert keményen megdolgozom a fizetésemért, és ilyen mocskos emberek átverik a becsületes vevőket. Szerintetek mit lehet még ilyen esetben tenni. A mai napig 14 embert vert át. Hogyan tudnánk mi károsultak egymással felvenni a kapcsolatot, mert ez nem játék. Egyébként utána nyomoztam az interneten és más közösségi portálokon hol energia átadonak, hol természetgyógyásznak, hol vállalkozónak adja ki magát. Most éppen nem régiben azt írta, hogy "áttért az internetes pénzkereseti lehetőségre, és még fizetnek is nem is keveset, ami nagy ritkaság".

Szerintetek mi a teendő ilyen esetben?

Irjatok!!!!![/size]


Tisztelt Tormapi!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1361 Oldal V  « < 747 748 749 750 751 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (7 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-05-25 03:18