IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1365 Oldal V  « < 76 77 78 79 80 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2013-08-15 18:31
Létrehozva: #1541


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 962
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(egszeresz @ 2013-08-15 18:23) *
Végül is minden szélhámos nulla értékeléssel indul. smile.gif

Igen, de mi is. laugh.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
egszeresz
hozzászólás 2013-08-15 18:23
Létrehozva: #1542


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2008-10-10 23:48
Azonosító: 231 774



IDÉZET(zejopy @ 2013-08-15 18:17) *
Értem.smile.gif Ez valóban nem túl bizalomgerjesztő. Szerintem jelezd a kapcsolatfelvételen keresztül. De tényleg. Ha valaki ilyen nyakatekerten ragaszkodik a saját maga (nulla?) tapasztalatával ahhoz, hogy te a rutinod ellenére eltérj a bevett szokásaidtól, akkor mindenképpen valami szaglik Dániában.biggrin.gif
Nehogy semlegessel értékeld a végén...


Végül is minden szélhámos nulla értékeléssel indul. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-08-15 18:17
Létrehozva: #1543


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 962
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(egszeresz @ 2013-08-15 18:05) *
smile.gif

Az illető fals telefonszámot adott meg és azt mondja, hogy ellopták a hétvégén az övét,ezért nem lehet elérni telefonon.A szám,amit megadott él és egy fiatalemberé,aki öt éve használja ezt a számot és már többen hívták ugyan így a vaterán történő vásárlások miatt, akik szintén a Burai Ágnes nevű illetőt keresték.Nagyon gyorsan akarta megvásárolt a termékemet,de nem volt hajlandó telefonos egyeztetésre,csak levelezni akart, holott nagyobb összegű terméket vásárolt, és nem akarta elfogadni azt a vásárlási feltételt, hogy csak az utalás megérkezése után küldöm a terméket.Minden áron azt akart, hogy adjam fel, amilyen gyorsan tudom, mert nem ér oda időben.Azt mondja, hogy nem tud bankba fizetni,csak postán tud befizetni és majd elküldi a feladási "csekk" fényképét.Négy napig variált ezekkel a gondjaival,de nem engedte, hogy megbeszéljem vele telefonon. Végül eljött a határidő, hogy még odaérjen a megadott időpontra, de sem az utalása, sem pedig a fénykép a feladás bizonylatáról nem érkezett meg.

Ha becsületes felhasználó vagyok nem adok meg egy hamis telefonszámot, utána meg azt mondom, hogy ellopták. smile.gif

Értem.smile.gif Ez valóban nem túl bizalomgerjesztő. Szerintem jelezd a kapcsolatfelvételen keresztül. De tényleg. Ha valaki ilyen nyakatekerten ragaszkodik a saját maga (nulla?) tapasztalatával ahhoz, hogy te a rutinod ellenére eltérj a bevett szokásaidtól, akkor mindenképpen valami szaglik Dániában.biggrin.gif
Nehogy semlegessel értékeld a végén...

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-08-15 18:18


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
egszeresz
hozzászólás 2013-08-15 18:05
Létrehozva: #1544


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2008-10-10 23:48
Azonosító: 231 774



IDÉZET(zejopy @ 2013-08-15 17:54) *
Szia! Mi vele a probléma? Én látok egy hótiszta felhasználót. Semlegese, negatívja nincs. Így az utókornak nem marad fenn a probléma.
Szóval?smile.gif



smile.gif

Az illető fals telefonszámot adott meg és azt mondja, hogy ellopták a hétvégén az övét,ezért nem lehet elérni telefonon.A szám,amit megadott él és egy fiatalemberé,aki öt éve használja ezt a számot és már többen hívták ugyan így a vaterán történő vásárlások miatt, akik szintén a Burai Ágnes nevű illetőt keresték.Nagyon gyorsan akarta megvásárolt a termékemet,de nem volt hajlandó telefonos egyeztetésre,csak levelezni akart, holott nagyobb összegű terméket vásárolt, és nem akarta elfogadni azt a vásárlási feltételt, hogy csak az utalás megérkezése után küldöm a terméket.Minden áron azt akart, hogy adjam fel, amilyen gyorsan tudom, mert nem ér oda időben.Azt mondja, hogy nem tud bankba fizetni,csak postán tud befizetni és majd elküldi a feladási "csekk" fényképét.Négy napig variált ezekkel a gondjaival,de nem engedte, hogy megbeszéljem vele telefonon. Végül eljött a határidő, hogy még odaérjen a megadott időpontra, de sem az utalása, sem pedig a fénykép a feladás bizonylatáról nem érkezett meg.

Ha becsületes felhasználó vagyok nem adok meg egy hamis telefonszámot, utána meg azt mondom, hogy ellopták. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-08-15 17:54
Létrehozva: #1545


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 962
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(egszeresz @ 2013-08-15 16:38) *
Sziasztok! Új szélhámos a piactéren! smile.gif
burkadagi !!!!!
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=7140948
Szerencsére nálam nem jött össze a trükközése, de figyeljetek oda!
Semmit se küldjetek neki előre!!!
smile.gif

Szia! Mi vele a probléma? Én látok egy hótiszta felhasználót. Semlegese, negatívja nincs. Így az utókornak nem marad fenn a probléma.
Szóval?smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
egszeresz
hozzászólás 2013-08-15 16:38
Létrehozva: #1546


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2008-10-10 23:48
Azonosító: 231 774



Sziasztok! Új szélhámos a piactéren! smile.gif

burkadagi !!!!!

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=7140948

Szerencsére nálam nem jött össze a trükközése, de figyeljetek oda!

Semmit se küldjetek neki előre!!!

smile.gif

A hozzászólást -egszeresz- szerkesztette a következő időpontban: 2013-08-15 16:41
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-08-14 22:06
Létrehozva: #1547


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 328
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(trixie125 @ 2013-08-14 14:30) *
... Erre Ő közölte, hogy csak akkor hajlandó a terméket visszaküldeni, ha Neki én már visszafizettem a termék árát. És most nem tudom mi legyen a teendő.
...

Egyetértek zejopy hozzászólásával, én is pontosan úgy látom a helyzetet.

Gondolom nem egy egetverő' összegről van szó, én a helyedben visszautalnám a vételárat, a postaköltséggel együtt, (ha visszaküldi a hátlapot, ha nem, ez már akkor legyen az Ő lelkismerétere bízva) hiszen te hibáztál.
Látom szép a profilod, még a semlegeseid is jók, tehát gondolom ennek megőrzése fontos számodra, ennyit meg kell érjen.

Ezt, a "nagyon elmérgesült" helyzetet talán így meg lehet oldani.

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2013-08-14 22:09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-08-14 21:44
Létrehozva: #1548


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 962
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(trixie125 @ 2013-08-14 14:30) *
Sziasztok!

A véleményetekre vagyok kíváncsi.
Volt egy vevőm, aki a termékeim között talált egy telefontokot, ami megtetszett neki, ezért megkérdezte, hogy tudok-e az Ő telefonjára is olyan tokot szerezni. A válaszom igen volt, így leütötte a terméket, mintha azt venné meg, ...

Innentől kezdve én úgy látom, hogy neked azt a cuccot kellett volna elküldened, amit leütött. Ugyanis a vevő azt vásárolta meg a licitjével. Így az egész adásvétel értelmetlen, és szerintem az lett volna a helyes, ha ebből kiindulva jársz el. Tehát azt az adásvételt semlegessel értékelted volna. A kívánt tokot megrendelted volna, és a megérkezés után azt elindítottad volna egy aukcióban. Ha az aukció alapján neki megfelel, akkor megvehette volna. Lehet, hogy ez így körülményes, de én így tettem volna. Egy Vaterán kívül kiválasztott áru adásvétele zajlik most a Vatera égisze alatt. Így látom, bár lehet, hogy tévedek. A körülmények szerencsétlen összejátszása miatt még a közöttetek zajló kommunikáció is menthetetlenül elromlott. Szerintem ebből nem lehet jól kijönni. Vagy anyagi bukta, vagy értékelésbeli pocsékság, vagy mindkettő a végeredménye. Soha ne küldj el mást, mint amit a vevő leüt. Ha mást üt le, mint amit szeretne, akkor az az ő felelőssége. De azzal, hogy belementél a játszmába, már mindketten hibássá váltatok, mert te nem válaszoltál a leveleire az ismert okok miatt, és még olyan árut is küldtél, ami nem megfelelő. Látom én, hogy szeretnél a legmesszebbmenőkig együttműködni vele, és ezt nagyon becsülöm. Tudod, nagyon sokszor feleslegesnek és erőltetettnek érzem a sok szabályt, nem feltétlenül itt a Vatin, hanem az életben is. De mindannyiszor bebizonyosodik, hogy a szabályok tényleg merev betartása (sokszor akár a kockafejűséget is kockáztatva) egy védelem is. Önmagunk számára. Ebben az esetben ha mereven betartottad volna azt, hogy neked azt az árut kell küldened, amit a vevő megvett, akkor ő lépett volna vissza a vásárlástól és teljesen másképpen nézne ki minden. Hangsúlyozom, hogy értem, legalábbis nagyon erősen úgy érzem, hogy a te szándékodat és ügyintézésedet a jó szándék motiválta. De sajnos ez nem mindig elég.
Érdemes levonni a tanulságot.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-08-14 21:49


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-08-14 19:10
Létrehozva: #1549


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 270
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(boutet @ 2013-08-14 16:48) *
Kedves Benz!

Nem igazán tudom, hogy a Vaterára tartozik-e a kérdésem, de azért csak felteszem, mert ilyesmit még nem tapasztaltam eladó részéről... Vettem pár napja néhány levélzárót

http://gyujtemeny.vatera.hu/belyeg/magyar/...1784612504.html

ajánlott postázást kértem, utaltam, meg is jött levélben ma. A postás amikor aláírtam az átvételt, szólt, hogy szerencsém van, mert ilyenkor büntetőportót szoktak kiszabni (2x postaköltség), csak a felvevő hivatal nem vette észre a turpisságot. Megnéztem a levelet alaposabban, és a 380 forintos postaköltséget az eladó két régi, hatvanas évekbeli 1 forint 70 filléres és egy 40 filléres bélyeggel rótta le (nyilván 170+170+40 forinttal számolva). Mellékelek ide egy képet is, szerencsére a boríték hátoldalán vannak a bélyegek, így nem láthatóak a pontos címek. Mit tegyek? A termék megjött, negatív így nem jogos. Ha szigorúan nézem, a postaköltséggel sem csapott be, hisz ha tényleg 380 forintnyi bélyeget ragaszt fel, nekem ugyanannyiba kerül, mint így. Az eladó a postát csapja be, megspórolva a postaköltséget, csak ebben az a veszélyes, hogy ha észreveszik, nekem, a vevőnek kell a portót fizetnem, aztán vagy elutalja az eladó, vagy nem.

[img]http://http://31.media.tumblr.com/9218dc085eb2ca2a4c4f9e1029b9ddd1/tumblr_mrizrrPLRD1qlnow7o1_1280.jpg[/img]

Kedves boutet!

Esetleg az értékelésben jelezheti a trükközést.
Egyébként tényleg ötletes megoldás mosking.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boutet
hozzászólás 2013-08-14 16:48
Létrehozva: #1550


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 101
Regisztrált: 2010-06-10 12:51
Azonosító: 1 205 526



Kedves Benz!

Nem igazán tudom, hogy a Vaterára tartozik-e a kérdésem, de azért csak felteszem, mert ilyesmit még nem tapasztaltam eladó részéről... Vettem pár napja néhány levélzárót

http://gyujtemeny.vatera.hu/belyeg/magyar/...1784612504.html

ajánlott postázást kértem, utaltam, meg is jött levélben ma. A postás amikor aláírtam az átvételt, szólt, hogy szerencsém van, mert ilyenkor büntetőportót szoktak kiszabni (2x postaköltség), csak a felvevő hivatal nem vette észre a turpisságot. Megnéztem a levelet alaposabban, és a 380 forintos postaköltséget az eladó két régi, hatvanas évekbeli 1 forint 70 filléres és egy 40 filléres bélyeggel rótta le (nyilván 170+170+40 forinttal számolva). Mellékelek ide egy képet is, szerencsére a boríték hátoldalán vannak a bélyegek, így nem láthatóak a pontos címek. Mit tegyek? A termék megjött, negatív így nem jogos. Ha szigorúan nézem, a postaköltséggel sem csapott be, hisz ha tényleg 380 forintnyi bélyeget ragaszt fel, nekem ugyanannyiba kerül, mint így. Az eladó a postát csapja be, megspórolva a postaköltséget, csak ebben az a veszélyes, hogy ha észreveszik, nekem, a vevőnek kell a portót fizetnem, aztán vagy elutalja az eladó, vagy nem.

[img]http://http://31.media.tumblr.com/9218dc085eb2ca2a4c4f9e1029b9ddd1/tumblr_mrizrrPLRD1qlnow7o1_1280.jpg[/img]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trixie125
hozzászólás 2013-08-14 14:30
Létrehozva: #1551


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-08-14 13:53
Azonosító: 2 066 225



Sziasztok!

A véleményetekre vagyok kíváncsi.
Volt egy vevőm, aki a termékeim között talált egy telefontokot, ami megtetszett neki, ezért megkérdezte, hogy tudok-e az Ő telefonjára is olyan tokot szerezni. A válaszom igen volt, így leütötte a terméket, mintha azt venné meg, ami lényegében majdnem igaz is.Írtam neki mielőtt leütötte azonban, hogy mivel beszerezni tudom a terméket, nekem jelenleg nincs, x meg y időn belül fog megérkezni csak hozzá, ha megrendeli.Tehát leütés előtt figyelmeztettem. A terméket kifizette, én megrendeltem és abban maradtunk, majd küldöm, ha megjön. Közben halaszthatatlanul külföldre kellett távoznom, pár órám volt összeszednem a cuccom, a vatera eszembe sem jutott.Jó ez kissé felelőtlen, de épp nagyobb gondom is volt, mint hogy a vaterával foglalkozzam. Külföldön viszont nem voltam net közelben. Az itthoni szolgáltató csillagászati összeget kért volna egynapos minimális adatforgalomért, így gondoltam, majd hazajövet elintézem a vaterás dolgaim. 1,5 hétig voltam kint,eközben az a hölgy aki a tokot vette, össze-vissza írkált, hogy mi van már a tokjával, a végén egész bunkó stílusban, amit még talán meg is értek, hisz ideges volt, amiért nem válaszoltam. Azonban, azt tudni kell, hogy ekkor még benne voltunk bőven, az ígért időben, tehát még nem járt le, amit írtam. Amikor beértem Magyarországra és végre tudtam netezni, első dolgom volt írni a hölgynek; elnézést kértem, indokoltam, hogy miért nem tudtam neki írni és, hogy éjszaka érem haza, remélhetőleg a csomagja otthon lesz nálam és reggel fel is adom. Reggel ez is volt az első dolgom.Ez pénteken volt. Hétfőn ismét kapom a sértegetős e-mailt, hogy nem kapta meg a csomagot és, hogy ilyen meg olyan vagyok...írtam neki erre, hogy ahogy ígértem fel is adtam a csomagot és ha valamit ígérek, azt be is tartom. Jelezném, még akkor is az ígért határidőn belül voltam még. Viszont ekkor jött a következő bökkenő. Mivel így is siettem nagyon, nem ellenőríztem a terméket alaposabban le és a termék nem az Ő telefonjára való. Ekkor megint gyönyörűen megvillantotta e-mailben illedelmes levélírási képességét, hogy most Ő (szó szerint) mi a sz@rt csináljon a termékkel. Erre válaszomban ismét elnézést kértem, de nem tudthatom minden termékről én sem pontosan, hogy tényleg arra való-e vagy sem, mivel nekem olyan telefonom nincs, nem próbálhattam fel, de pont erre van kitalálva a garancia.Leírtam neki, hogy a garancia hogyan működik; miszerint vagy kicserélem Neki a terméket vagy visszafizetem a vételárat. Írtam neki, -minekután nem kívántam kitenni magam további idegeskedésnek- hogy az Ő esetében az első lehetőség fel se merüljön, ne őröljük egymás idegeit, adja meg a bankszámlaszámát és ha terméket visszaküldte, akkor küldöm a termék árát vissza. Erre Ő közölte, hogy csak akkor hajlandó a terméket visszaküldeni, ha Neki én már visszafizettem a termék árát. És most nem tudom mi legyen a teendő.
Ilyenkor pontosan mit tehetem? Nem szeretném, ha negatívan értékelne, de ezért vállajam be, hogy lehet a pénzt is elbukom, termék sem lesz és az értékelés sem lesz más? Egyáltalán ezt szabályosan megteheti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-08-14 14:24
Létrehozva: #1552


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 191
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-08-14 14:14) *
Egy normális hangú fizetési emlékeztető után mindig azok szoktak a bazi nagy önérzetükkel megsértődni, akik valójában nem akarták megvenni a terméket. A levél ilyenkor egy kitűnő ürügy a számukra, hogy az eladó hibájának feltüntetve kiszállhassanak az adásvételtől. Csak azt az "apróságot" hagyják figyelmen kívül, hogy a sértődés kevés ahhoz, hogy jogszerűen elállhassanak a vásárlási kötelezettségüktől...
Ilyenek mindig lesznek, ne törödjön velük.


Köszöm Benz Önnek is a választ. Most még az értékelésére várok ( természetesen az általa küldött levelet is elmentem az egész levelezéssel együtt ),mert szerintem simán negatívot fog adni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-08-14 14:14
Létrehozva: #1553


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 270
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-08-14 13:16) *
... Szerintem ez az illető nem is akarta megvenni a terméket ( már csak azért is ez a gondolatom,mert annyira bizonygatja,hogy neki kell a termék ).

Egy normális hangú fizetési emlékeztető után mindig azok szoktak a bazi nagy önérzetükkel megsértődni, akik valójában nem akarták megvenni a terméket. A levél ilyenkor egy kitűnő ürügy a számukra, hogy az eladó hibájának feltüntetve kiszállhassanak az adásvételtől. Csak azt az "apróságot" hagyják figyelmen kívül, hogy a sértődés kevés ahhoz, hogy jogszerűen elállhassanak a vásárlási kötelezettségüktől...
Ilyenek mindig lesznek, ne törödjön velük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-08-14 13:57
Létrehozva: #1554


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 191
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(zejopy @ 2013-08-14 13:24) *
Miért háborodtak fel? Nem értem, nekem a második levélre többségében jön egy válasz, hogy elnézést, nem volt ideje, vagy ilyesmi. Hiszen azzal kezdem a levelet, hogy: Már egyszer jelentkeztem az aukció lejártakor, de vagy az én levelem nem ment el, vagy az Öné akadt el valahol. Tehát fel sem tételezem, hogy nem írt. Sőt, még azt is beleírom, mint eshetőség, hogy az enyém is elakadhatott. Tehát nem szembesítem azzal, hogy nem reagált. Mégis általában megírják, hogy de, megkapták, csak... És ez így rendben is van, mert elvben valóban lehet, hogy nem kapta meg a levelemet. Így nem okolok. Én is szeretek hamar végezni, ezt megértem. Így akkor tekintsd tárgytalannak, amit írtam, mert talán nem is ilyen típusú véleményre voltál kíváncsi, csak egyetértést szerettél volna, hogy nem túl kellemes a vevőd. Hát tényleg nem az.smile.gif És valóban, ha valaki nagyon bizonygatja, hogy valamit, amit nem tett meg, azt meg szerette volna tenni, az általában gyanút ébreszt az emberben.


Azt mondták,hogy ne idegeskedjek tudják Ők is,hogy vásároltak nem kell 2 nap múlva emlékeztetni őket van nekik fontosabb dolguk is mint a vatera. Majd küldik a pénzt ugyanis a vatera szabályzata kimondja,hogy 7 nap múlva kell fizetni??!! blink.gif ( hogy ezt honnan szedték ) És a végén ezzel fejezte be az egyik vásárló a mondandóját:" csak az árul a vaterán aki komolytalan kerskedő" ?!

IDÉZET(kisgep01 @ 2013-08-14 13:54) *
Azt mondták,hogy ne idegeskedjek tudják Ők is,hogy vásároltak nem kell 2 nap múlva emlékeztetni őket van nekik fontosabb dolguk is mint a vatera. Majd küldik a pénzt ugyanis a vatera szabályzata kimondja,hogy 7 nap múlva kell fizetni??!! blink.gif ( hogy ezt honnan szedték ) És a végén ezzel fejezte be az egyik vásárló a mondandóját:" csak az árul a vaterán aki komolytalan kerskedő" ?!


Minden nemű véleményedre és más véleményére is kiváncsi vagyok mert mindenből lehet tanulni!!

Ezután meg "rettegve" várom az értékelését!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-08-14 13:24
Létrehozva: #1555


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 962
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-08-14 13:16) *
Tudod zejopy az utolsó problémás ügyemnél ( amikor azt mondtad,hogy nagyon sok a problémás esetem smile.gif ) akkor meg is fogalmaztam egy 2 napos levelet ( ahogy akkor is tanácsoltad ). Akkor volt ám felháborodás megint voltam minden csak éppen szende kislány nem. Akkor jöttünk a kisgep fiúval erre a levélre. Volt azóta is sok késedelem de mindenki korrekten kezelte ezt a dolgot.
Mivel a kinti életben ( úgy értem,hogy nem a vaterán ) is nagyon sok a rendelésünk mert ilyenkor van a szezon ezért szeretjük megpörgetni az eladásokat mert ilyenkor nem sokat pihenünk. Szeretjük hamar letudni az eladásokat ( mert általában a késve fizetők reklamálnak rögtön,hogy hol a csomagjuk mert nekik sürgős,csak éppen a fizetni nem sürgős nekik ),hát ezért küldtem mai napon a levelt. Valamint sajnos nálunk ez egy bevett "trend",hogy aki nem jelentkezik 4 nap után az nem is fog vásárolni. Szerintem ez az illető nem is akarta megvenni a terméket ( már csak azért is ez a gondolatom,mert annyira bizonygatja,hogy neki kell a termék ).

Miért háborodtak fel? Nem értem, nekem a második levélre többségében jön egy válasz, hogy elnézést, nem volt ideje, vagy ilyesmi. Hiszen azzal kezdem a levelet, hogy: Már egyszer jelentkeztem az aukció lejártakor, de vagy az én levelem nem ment el, vagy az Öné akadt el valahol. Tehát fel sem tételezem, hogy nem írt. Sőt, még azt is beleírom, mint eshetőség, hogy az enyém is elakadhatott. Tehát nem szembesítem azzal, hogy nem reagált. Mégis általában megírják, hogy de, megkapták, csak... És ez így rendben is van, mert elvben valóban lehet, hogy nem kapta meg a levelemet. Így nem okolok. Én is szeretek hamar végezni, ezt megértem. Így akkor tekintsd tárgytalannak, amit írtam, mert talán nem is ilyen típusú véleményre voltál kíváncsi, csak egyetértést szerettél volna, hogy nem túl kellemes a vevőd. Hát tényleg nem az.smile.gif És valóban, ha valaki nagyon bizonygatja, hogy valamit, amit nem tett meg, azt meg szerette volna tenni, az általában gyanút ébreszt az emberben.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-08-14 13:16
Létrehozva: #1556


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 191
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(zejopy @ 2013-08-14 13:01) *
Teljesen jó a levél. Én stratégiai okokból kihagynám a "megfelelő értékelés" kitételt, de ha benne marad, akkor sincs benne semmi kivetnivaló. Ott fejezném be a mondatot, hogy lezártnak tekintem az adásvételt. Nem az aukciót, hiszen nem azt zárod le.
Szerintem az első levél után pár nappal írj egy emlékeztető e-mailt. Akkor már tényleg csak az tud beléd kötni, aki olyan, de ez meg együtt jár ezzel.smile.gif Lehetsz kicsit türelmesebb, azért ilyenkor nyáron a többség kicsit kiereszt, fellazul, másképp megy az idő. Nem biztos, hogy ez részükről helyes hozzáállás, de a bonyodalmak megelőzése érdekében sokszor nem baj, ha mi engedünk egy kicsit. Neked is nagyon sok eladásod van, minden bonyodalom csak hátráltatja a többit.


Tudod zejopy az utolsó problémás ügyemnél ( amikor azt mondtad,hogy nagyon sok a problémás esetem smile.gif ) akkor meg is fogalmaztam egy 2 napos levelet ( ahogy akkor is tanácsoltad ). Akkor volt ám felháborodás megint voltam minden csak éppen szende kislány nem. Akkor jöttünk a kisgep fiúval erre a levélre. Volt azóta is sok késedelem de mindenki korrekten kezelte ezt a dolgot.
Mivel a kinti életben ( úgy értem,hogy nem a vaterán ) is nagyon sok a rendelésünk mert ilyenkor van a szezon ezért szeretjük megpörgetni az eladásokat mert ilyenkor nem sokat pihenünk. Szeretjük hamar letudni az eladásokat ( mert általában a késve fizetők reklamálnak rögtön,hogy hol a csomagjuk mert nekik sürgős,csak éppen a fizetni nem sürgős nekik ),hát ezért küldtem mai napon a levelt. Valamint sajnos nálunk ez egy bevett "trend",hogy aki nem jelentkezik 4 nap után az nem is fog vásárolni. Szerintem ez az illető nem is akarta megvenni a terméket ( már csak azért is ez a gondolatom,mert annyira bizonygatja,hogy neki kell a termék ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-08-14 13:01
Létrehozva: #1557


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 962
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-08-14 12:54) *
Bocs akkor idézem a levelet mert negatív értékelésből szó sem volt!! Itt a küldött levél:Tisztelt Uram! Ön vásárolt cégünktől 2013-08-10.-én a vatera piacterén 1db gyertyakulcsot 800-t .+ 850.- szállítási díjért!
Az utalást tartalmazó e-mailt a rendelése után rögtön meg is kapta,de azóta a vételár nem érkezett meg!
Ez úton szeretném felhívni a figyelmét arra,hogyha nem érkezik be a vételár a számlánkra 2013.-08.-16.-ig akkor lezártnak tekintem az aukciót és a megfelelő értékelést megteszem a vatera felé!
Jelen levelet egyidejüleg elküldöm a vaterabiztonság részére is egy esetleges értékelési vita tisztázása végett! "
Ez volt a levél..... Tudom,hogy száraz de a tényeket közlöm és ebben semmi sértő nincs!

Teljesen jó a levél. Én stratégiai okokból kihagynám a "megfelelő értékelés" kitételt, de ha benne marad, akkor sincs benne semmi kivetnivaló. Ott fejezném be a mondatot, hogy lezártnak tekintem az adásvételt. Nem az aukciót, hiszen nem azt zárod le.
Szerintem az első levél után pár nappal írj egy emlékeztető e-mailt. Akkor már tényleg csak az tud beléd kötni, aki olyan, de ez meg együtt jár ezzel.smile.gif Lehetsz kicsit türelmesebb, azért ilyenkor nyáron a többség kicsit kiereszt, fellazul, másképp megy az idő. Nem biztos, hogy ez részükről helyes hozzáállás, de a bonyodalmak megelőzése érdekében sokszor nem baj, ha mi engedünk egy kicsit. Neked is nagyon sok eladásod van, minden bonyodalom csak hátráltatja a többit.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-08-14 13:02


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-08-14 12:54
Létrehozva: #1558


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 191
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(zejopy @ 2013-08-14 12:47) *
Uhh... Hát ha 10.-én vásárolt, és ma 14.-e van, akkor korai volt még. A fokozatosság itt is jó. Először meg szoktam neki írni, hogy már egyszer írtam, ez a második levelem, és kérek egy címpontosítást. Tehát szinte teljesen az első levelemet másolom, annyi kitétellel, hogy leírom, hogy ez már a második. Ha letelik az egy hét (ilyenkor nyáron kicsit több is akár), akkor megírom, hogy amennyiben nem válaszol valameddig (szabok egy határidőt), az adásvételt tárgytalannak tekintem és az aukciót újraindítom. Negatív értékelésről már nagyon régóta nem beszélek, mert az üzlet létrejöttének szempontjából indifferens, hogy én hogyan értékelek. A lényeg, ami az áruval történik, azaz a hiányos kommunikáció miatt tulajdonképpen elveszíti a jogát rá. De nem így írom, hanem így: amennyiben nem válaszol valameddig (szabok egy határidőt), az adásvételt tárgytalannak tekintem és az aukciót újraindítom.
Nagyon fontos a megfogalmazás. És a negatív meglobogtatása tényleg bizonyos szempontból fenyegetésnek (bár ez túlzó szó) minősülhet. Mindenképpen retorziót jelent, pont ezért hagytam el.
Így látom.smile.gif Ne aggódj, alakul ez, mindenkinek más az erőssége. Az meg, hogy beteszi más nyilvános fórumra, nem jelent semmit. Hidd el, tényleg nem. smile.gif
Én nem kérek elnézést, mert meg sem kérdezem, miért nem utalt. Nem rám tartozik. Az tartozik rám, hogy nem utalt, csak ennyi.
Ezek szerint a levél jó, mert a többség megértette. Szerintem nem a levéllel, hanem az időzítéssel van gond. Kell egy közbülsőnek lennie. És én tényleg kihagynám a negát belőle.


Bocs akkor idézem a levelet mert negatív értékelésből szó sem volt!! Itt a küldött levél:Tisztelt Uram! Ön vásárolt cégünktől 2013-08-10.-én a vatera piacterén 1db gyertyakulcsot 800-t .+ 850.- szállítási díjért!
Az utalást tartalmazó e-mailt a rendelése után rögtön meg is kapta,de azóta a vételár nem érkezett meg!
Ez úton szeretném felhívni a figyelmét arra,hogyha nem érkezik be a vételár a számlánkra 2013.-08.-16.-ig akkor lezártnak tekintem az aukciót és a megfelelő értékelést megteszem a vatera felé!
Jelen levelet egyidejüleg elküldöm a vaterabiztonság részére is egy esetleges értékelési vita tisztázása végett! "
Ez volt a levél..... Tudom,hogy száraz de a tényeket közlöm és ebben semmi sértő nincs!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-08-14 12:47
Létrehozva: #1559


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 962
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-08-14 12:30) *
Üdv Mindenkinek! Megint sikerült belefutnom egy érdekes vásárlóba aki mellesleg Dr.! Kiváncsi vagyok a véleményetekre illetve Benz véleményére. 2013-08-10.-én leütöttek egy termékemet. Annak rendje és módja szerint elküldtem az adatokat. Sajnos mind a mai napig nem kaptam sem pénzt sem pedig visszajelzést ezért elküldtem a szokásos levelemet amiben megírtam,hogy nem érkezett be a pénz és kérem,hogy eddig és eddig küldje el a vételárat ellenben lezártnak tekintem az aukciót. Megfogadva a régebben kapott tanácsot nem magyarázkodok csak közlöm a tényeket!
Erre válaszúl kaptam ezt a levelet:"Tisztelt Uram !
...

Uhh... Hát ha 10.-én vásárolt, és ma 14.-e van, akkor korai volt még. A fokozatosság itt is jó. Először meg szoktam neki írni, hogy már egyszer írtam, ez a második levelem, és kérek egy címpontosítást. Tehát szinte teljesen az első levelemet másolom, annyi kitétellel, hogy leírom, hogy ez már a második. Ha letelik az egy hét (ilyenkor nyáron kicsit több is akár), akkor megírom, hogy amennyiben nem válaszol valameddig (szabok egy határidőt), az adásvételt tárgytalannak tekintem és az aukciót újraindítom. Negatív értékelésről már nagyon régóta nem beszélek, mert az üzlet létrejöttének szempontjából indifferens, hogy én hogyan értékelek. A lényeg, ami az áruval történik, azaz a hiányos kommunikáció miatt tulajdonképpen elveszíti a jogát rá. De nem így írom, hanem így: amennyiben nem válaszol valameddig (szabok egy határidőt), az adásvételt tárgytalannak tekintem és az aukciót újraindítom.
Nagyon fontos a megfogalmazás. És a negatív meglobogtatása tényleg bizonyos szempontból fenyegetésnek (bár ez túlzó szó) minősülhet. Mindenképpen retorziót jelent, pont ezért hagytam el.
Így látom.smile.gif Ne aggódj, alakul ez, mindenkinek más az erőssége. Az meg, hogy beteszi más nyilvános fórumra, nem jelent semmit. Hidd el, tényleg nem. smile.gif


IDÉZET(kisgep01 @ 2013-08-14 12:30) *
...
Na akkor most a következőbe akkor megint kérjek elnézést azért mert meg mertem kérdezni,hogy miért nem utalt? Direkt úgy alakítottam ki a levelet ( a sok tanácsot figyelembe véve ),hogy eddig akinek küldtem az mindenki megértette és elnézést kért,hogy eddig nem fizetett. kisgep01 ( lány )

Én nem kérek elnézést, mert meg sem kérdezem, miért nem utalt. Nem rám tartozik. Az tartozik rám, hogy nem utalt, csak ennyi.
Ezek szerint a levél jó, mert a többség megértette. Szerintem nem a levéllel, hanem az időzítéssel van gond. Kell egy közbülsőnek lennie. És én tényleg kihagynám a negát belőle.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-08-14 12:30
Létrehozva: #1560


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 191
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



Üdv Mindenkinek! Megint sikerült belefutnom egy érdekes vásárlóba aki mellesleg Dr.! Kiváncsi vagyok a véleményetekre illetve Benz véleményére. 2013-08-10.-én leütöttek egy termékemet. Annak rendje és módja szerint elküldtem az adatokat. Sajnos mind a mai napig nem kaptam sem pénzt sem pedig visszajelzést ezért elküldtem a szokásos levelemet amiben megírtam,hogy nem érkezett be a pénz és kérem,hogy eddig és eddig küldje el a vételárat ellenben lezártnak tekintem az aukciót. Megfogadva a régebben kapott tanácsot nem magyarázkodok csak közlöm a tényeket!
Erre válaszúl kaptam ezt a levelet:"Tisztelt Uram !

Szándékomban állt vásárolni Önöktől gyertyakulcsot és a pénzt átutalini Önöknek mivel szükségemvan rá. DE senkitől sem tűrom el , hogy bármikor vagy bármiért fenyegessen akár negatív értékeléssel vagy bármi mással, ezért az Ön szívhezszóló levelét olvasva úgy döntöttem hogy bárki mástól fogom beszereni mindegy milyen összegért a terméket de, legyen vele tisztában, hogy ez csak is a fenyegetése miatt van ! Nekem szükségem van egy ilyen eszközre a gyári STIHL szerszámomhoz, mert az eredetit elveszítettem.

Gondolkozzon !!!

Komolyabb emberek és cégek az ilyen kérdést úgy szokták megoldani, hogy:"Tisztelt vásárló nyilván elkerülte a figyelmét" vagy valami hasonló inelligens felhívással nem pedig negatív értékelléssel való fenyegetéssel.


Én most nem fenyegetem de de erősen gondolkodom, hogy a levelét felteszem az internetre megfelelő fórumokra, hogy emberek tanuljanak az Ön hibájából, persze Ön is tanulhat belőle, ha az EGO háttérbe szorításával belátja a hibáját."

Aláírás: Dr. .... .....

Most az,volt a probléma,hogy nem magyarázkodtam és nem kértem elnézést stb......... Csak az az érdekes,hogy a számlaszámra nem reagált ilyen gyorsan viszont a felszólító levélre egy órán belül jött a válasz. Pedig a leütés után többször is fent volt a vaterán.

Na akkor most a következőbe akkor megint kérjek elnézést azért mert meg mertem kérdezni,hogy miért nem utalt? Direkt úgy alakítottam ki a levelet ( a sok tanácsot figyelembe véve ),hogy eddig akinek küldtem az mindenki megértette és elnézést kért,hogy eddig nem fizetett. kisgep01 ( lány )
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1365 Oldal V  « < 76 77 78 79 80 > » 
Reply to this topicStart new topic
6 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
2 felhasználó: Mrav60, ecollector

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-09-22 11:57