IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 78 79 80 81 82 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
basa80
hozzászólás 2013-04-21 08:40
Létrehozva: #1581


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2013-03-12 21:23
Azonosító: 2 024 803



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 12:14) *
Nekem már nagyon elegem van abból , hogy nekünk eladóknak jól megfontolt érdekünkben , hazudnunk kell az értékeléskor , agyba főbe dicsérni a vásárlót és befizetni a valójában sikertelen üzlet után járó nem kevés jutalékot , mert ha negatív mininősítést írunk azoknak akik csak szórakozásból vásárolnak akkor bizony ők is írnak egy zavtos negatív minősítést .

Szia bendike1!

Csak egy negatív értékelésre adott válaszodat olvastam el, és eléggé szíven ütött. Te lelkeden veszed a dolgokat tudom, mivel a szavaidból ez kivehető. Nem fogok, és nem is akarok semmiféle kioktató szavakat alkalmazni de biztosan megbántad amiket írtál a másiknak. Ez nagyon durva volt. Egy példámat had mondjam el nektek. Barátnőmnek vásároltam egy műköröm ecset szettet. Nos elküldte a terméket, hiányzott a legyező ecset belőle. Úgy indult minden. E-mailben megkértem a kedves eladót, hogy mit tudnánk ilyenkor tenni. Felelte, hogy küldjem vissza az ecset készleteket, ő pedig a pénzt visszautalja. Azt írta, hogy csomagolásnál kiejtette a legyező ecsetet véletlenül, és még ilyen nem fordult elő vele.. Nos persze drága kis barátnőmnek vettem a készletet, hiányosan kaptam meg és elkezdtem az eladóval email-ezni, és arra jutottam, hogy ő is ember, hibák mindig lehetnek és éreztem, azt, hogy egyáltalán nem szándékosan felejtette ki az ecsetet. Adtam neki egy pozitív értékelést, mind a 4 vagy 5 csillagot is maxra feltoltam, emailba írtam neki, hogy emberek vagyunk, nem csinálok kárt az értékeléseibe attól nem lesz nekem ecsetem.. Erre szó nélkül küldte a hiányzó ecsetet, és még ajándékba hozzá dolgokat, saját postaköltségén keresztül, és a következő minősítést kaptam tőle: Pozitív vélemény: Korrekt, kedves, toleráns, megértő, szívből ajánlom!

Nem kellett "anyázni" és negatív értékeléseket osztogatni, nem kell bosszút állni rajta stb. Nehéz tudom, de mindig van megoldás csak keresni kell.

Köszönöm, hogy meghallgattál, és a többiek is, mindenkinek szép napot kívánok.

A hozzászólást -basa80- szerkesztette a következő időpontban: 2013-04-21 08:43


--------------------
Yours sincerely
basa80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-04-20 22:44
Létrehozva: #1582


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 327
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 15:52) *
Jó vagy rossz szokásom nem tudom , de időnként azzal ütöm el kevéske szabadidőmet , hogy csak úgy nézegetem mások termékeit , és a vaterás társak értékeléseit . így látom hogy 10 negatív értékelésre 10 viszonzásra kerül , még akkor is ha a viszonzó partner elismeri hogy ezért meg azért nem jelentkezett a vásárolt termékért.

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.

IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 15:52) *
ezek után , én évek óta igyekszem mellőzni a negatív minősítések megírását .
...

Ezzel csak azt éri el, hogy a problémás felhasználók további haladékot kapnak és lesz idejük másokkal is szórakozni dry.gif
A megfelelő számú negatív értékelést begyűjtőket ugyanis a rendszer automatikusan kizárja.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-04-20 15:55
Létrehozva: #1583


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 312
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 15:52) *
Engem ennyire tud bántani az igazságtalanság , és nem csak akkor ha engem érint- hanem akkor is ha mást érint.

Az igazságtalan sok embert bánt. Ne haragudj, így nem beszélünk senkivel. Még akkor sem, ha nekünk van igazunk.
1. Nem vezet sehová.
2. Méltatlan. Ahhoz, aki kapja, ahhoz, aki adja, de ahhoz is, aki esetleg később olvassa.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bendike1
hozzászólás 2013-04-20 15:52
Létrehozva: #1584


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2009-03-20 10:54
Azonosító: 564 275



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-04-20 13:20) *
Ha elege van, akkor ne tegye. Sokkal egyszerűbb az igazságot leírni egy értékelésben.
A sikertelen adásvételek után egyébként nem kell jutalékot fizetni.

Nem tervezünk ilyen jellegű módosítást.


Jó vagy rossz szokásom nem tudom , de időnként azzal ütöm el kevéske szabadidőmet , hogy csak úgy nézegetem mások termékeit , és a vaterás társak értékeléseit . így látom hogy 10 negatív értékelésre 10 viszonzásra kerül , még akkor is ha a viszonzó partner elismeri hogy ezért meg azért nem jelentkezett a vásárolt termékért.

ezek után , én évek óta igyekszem mellőzni a negatív minősítések megírását .

Érdekes dolog , de az én negatívjaim között is van olyan amiben azt írja az ember , hogy minden nagyon szép nagyon jó , hurrá de örülök a cuccosnak ... és mégis negatív minősítést írt .

IDÉZET(zejopy @ 2013-04-20 15:33) *
Na de ennyire? huh.gif


Engem ennyire tud bántani az igazságtalanság , és nem csak akkor ha engem érint- hanem akkor is ha mást érint.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-04-20 15:33
Létrehozva: #1585


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 312
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 12:14) *
Valóban kiveri a biztit a legtöbb kocsmában is , de : van minden embernél 1 határ ahol elfogy a tolerancia és kiborítja a bilit.
...

Na de ennyire? huh.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-04-20 13:20
Létrehozva: #1586


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 327
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 12:14) *
...Nekem már nagyon elegem van abból , hogy nekünk eladóknak jól megfontolt érdekünkben , hazudnunk kell az értékeléskor , agyba főbe dicsérni a vásárlót és befizetni a valójában sikertelen üzlet után járó nem kevés jutalékot

Ha elege van, akkor ne tegye. Sokkal egyszerűbb az igazságot leírni egy értékelésben.
A sikertelen adásvételek után egyébként nem kell jutalékot fizetni.
IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 12:14) *
Én azért javasolnám , hogy bizonyos vásárlási limit alatt ne lehessen sem az eladónak sem a vásárlónak negatív minősítést írni a tranzakciókról.

Nem tervezünk ilyen jellegű módosítást.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bendike1
hozzászólás 2013-04-20 12:14
Létrehozva: #1587


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2009-03-20 10:54
Azonosító: 564 275



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-04-20 09:02) *
Az ellenőrzött és a nem ellenőrzött vásárló nem genetikai kategóriák. Tehát, egy ellenőrzött vagy teljes jogú felhasználó is ugyanúgy lehet problémás. angry2.gif
Valóban döbbenetes, ezzel saját magát minősíti. Nem is akárhogy.


Valóban kiveri a biztit a legtöbb kocsmában is , de : van minden embernél 1 határ ahol elfogy a tolerancia és kiborítja a bilit.
Mint az ön által is emlegetett utolsó negatív minősítésre adott válaszom esetében is . Nekem már nagyon elegem van abból , hogy nekünk eladóknak jól megfontolt érdekünkben , hazudnunk kell az értékeléskor , agyba főbe dicsérni a vásárlót és befizetni a valójában sikertelen üzlet után járó nem kevés jutalékot , mert ha negatív mininősítést írunk azoknak akik csak szórakozásból vásárolnak akkor bizony ők is írnak egy zavtos negatív minősítést . De ahogy önök is láthatják , egy teljesen normális nem elmarasztaló , nem lekezelő semleges minősítésre is képesek rosszindulatú , lekezelő , beszólogatós negatív minősítést írni . / erre bólogatnom kellene ? vagy hálásan megköszönni ? /

de ha az ilyen kiborulós válaszaim miatt nem vásárol tőlem valaki a jövőben , az az ő dolga . a vásárlóim többsége elégedett úgy a megvásárolt árúval , mint az eladóval is .

Én azért javasolnám , hogy bizonyos vásárlási limit alatt ne lehessen sem az eladónak sem a vásárlónak negatív minősítést írni a tranzakciókról. Kicsit megalázónak érzem , hogy pár perce regisztrált , múltal nem rendelkező személyek 1 nap alatt le rontsanak évek alatt felépített jól bevezetett üzleteket .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kody18
hozzászólás 2013-04-20 11:51
Létrehozva: #1588


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-04-19 14:04
Azonosító: 2 028 145



IDÉZET(vidaeff @ 2013-04-20 11:47) *
Ha sikerül megalapozott feljelentést tenni a Rendőrségen, akkor erre ők tudnak valamilyen választ adni. De ezt nehéz megítélni, mert minden eset más. A eljáráshoz a portál minden szükséges adatot át szokott adni a hatósági megkeresésre. Sok szerencsét és együtt érzek.



Köszönöm szépen!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-04-20 11:47
Létrehozva: #1589


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 462
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(kody18 @ 2013-04-20 11:19) *
Sziasztok!

Sajnos kifogtam egy csalót az oldalon. weep.gif Szeretnék érdeklődni, hogy mennyi ideig tart egy ilyen eljárás, (a vatera ügyfélszolgálatán már jelentettem,) a feljelentési procedúrára gondolok és mikor kapom vissza a pénzem?
Előre is köszönöm a választ.

Üdv

Ha sikerül megalapozott feljelentést tenni a Rendőrségen, akkor erre ők tudnak valamilyen választ adni. De ezt nehéz megítélni, mert minden eset más. A eljáráshoz a portál minden szükséges adatot át szokott adni a hatósági megkeresésre. Sok szerencsét és együtt érzek.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kody18
hozzászólás 2013-04-20 11:19
Létrehozva: #1590


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-04-19 14:04
Azonosító: 2 028 145



Sziasztok!

Sajnos kifogtam egy csalót az oldalon. weep.gif Szeretnék érdeklődni, hogy mennyi ideig tart egy ilyen eljárás, (a vatera ügyfélszolgálatán már jelentettem,) a feljelentési procedúrára gondolok és mikor kapom vissza a pénzem?


Előre is köszönöm a választ.

Üdv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kotrics79
hozzászólás 2013-04-20 10:19
Létrehozva: #1591


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2010-12-17 16:58
Azonosító: 1 415 562



IDÉZET(vidaeff @ 2013-04-20 07:18) *
Jó reggelt.
Ezzel a postommal népszerűségi indexem önnél minden bizonnyal a béka farvize alatt lesz kozmikus mélységben, de hallgatnom nem lehet. Tényleg van itt egy nagy baj. Olvastam negatív és némely semleges értékelésére adott válaszát. (Az még hagyján, hogy ezekből akad bőven.) Az a stílus, ahogy ön kezeli ezeket a problémás ügyeket.... Akár csak a legutolsó is, melyre hivatkozott. Tényleg úgy gondolja, ez megfelel egy profi eladó esetében? Vagy általában, bármilyen felhasználónál? Ez a hangütés jobb kocsmákban is kiveri a biztosítékot. Bölcsebb lett volna mélyen hallgatnia.



JÉZUS atya úr isten. Én ilyent még nem is láttam, totálisan ledöbbentem. Hogy beszélhet így egy ember?
És ami mégjobban elszomorít hogy ha egy ILYEN profi eladó értékelését meglátja a leendő vevő óhatatlanul is általánosít.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-04-20 09:02
Létrehozva: #1592


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 327
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 06:50) *
Sajnos ezzel csak 1 baj van . nem ellenörzött vásárló jön , vásárol , nem veszi át a terméket vasárnap , mert neki szombat reggel évén azonnal kell az alkatrész . az sem gond ha az eladó éppen 1-2 száz km re van a lakóhelyétöl ahol az alkatrészt tárolja . Kedves vásárló kedden kap egy semleges minősítést ,erre a nem ellenőrzött vásárló csinál egy fiókot és máris írja az eladónak a negatív minösítést amiért semleges minősítést mert írni . mert miaz hogy az eladó megmeri tenni hogy közli a vásárlóval hogy bocsi de nem hajlandó Bajáról felutazni Budapestre hogy a vásárlo át bírja venni a megvásárolt alkatrészt.

Az ellenőrzött és a nem ellenőrzött vásárló nem genetikai kategóriák. Tehát, egy ellenőrzött vagy teljes jogú felhasználó is ugyanúgy lehet problémás. angry2.gif

IDÉZET(vidaeff @ 2013-04-20 07:18) *
Jó reggelt.
Ezzel a postommal népszerűségi indexem önnél minden bizonnyal a béka farvize alatt lesz kozmikus mélységben, de hallgatnom nem lehet. Tényleg van itt egy nagy baj. Olvastam negatív és némely semleges értékelésére adott válaszát. (Az még hagyján, hogy ezekből akad bőven.) Az a stílus, ahogy ön kezeli ezeket a problémás ügyeket.... Akár csak a legutolsó is, melyre hivatkozott. Tényleg úgy gondolja, ez megfelel egy profi eladó esetében? Vagy általában, bármilyen felhasználónál? Ez a hangütés jobb kocsmákban is kiveri a biztosítékot. Bölcsebb lett volna mélyen hallgatnia.

Valóban döbbenetes, ezzel saját magát minősíti. Nem is akárhogy.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-04-20 07:18
Létrehozva: #1593


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 462
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(bendike1 @ 2013-04-20 06:50) *
Sajnos ezzel csak 1 baj van ....
ez igazán tisztességtelen lehetőség a normális eladókkal szemben .

Jó reggelt.
Ezzel a postommal népszerűségi indexem önnél minden bizonnyal a béka farvize alatt lesz kozmikus mélységben, de hallgatnom nem lehet. Tényleg van itt egy nagy baj. Olvastam negatív és némely semleges értékelésére adott válaszát. (Az még hagyján, hogy ezekből akad bőven.) Az a stílus, ahogy ön kezeli ezeket a problémás ügyeket.... Akár csak a legutolsó is, melyre hivatkozott. Tényleg úgy gondolja, ez megfelel egy profi eladó esetében? Vagy általában, bármilyen felhasználónál? Ez a hangütés jobb kocsmákban is kiveri a biztosítékot. Bölcsebb lett volna mélyen hallgatnia.

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2013-04-20 07:21


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bendike1
hozzászólás 2013-04-20 06:50
Létrehozva: #1594


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29
Regisztrált: 2009-03-20 10:54
Azonosító: 564 275



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-04-14 20:42) *
Tisztelt petercsoban!

Próbáljon inkább valami más célért harcolni, mert a leírtak alapján ezt a témát nem sikerült átlátnia. dry.gif
Addig is a szíves figyelmébe ajánlom a következő linket: http://www.vatera.hu/segitseg/regisztracio...arlasrol/15/298


Sajnos ezzel csak 1 baj van . nem ellenörzött vásárló jön , vásárol , nem veszi át a terméket vasárnap , mert neki szombat reggel évén azonnal kell az alkatrész . az sem gond ha az eladó éppen 1-2 száz km re van a lakóhelyétöl ahol az alkatrészt tárolja . Kedves vásárló kedden kap egy semleges minősítést ,erre a nem ellenőrzött vásárló csinál egy fiókot és máris írja az eladónak a negatív minösítést amiért semleges minősítést mert írni . mert miaz hogy az eladó megmeri tenni hogy közli a vásárlóval hogy bocsi de nem hajlandó Bajáról felutazni Budapestre hogy a vásárlo át bírja venni a megvásárolt alkatrészt.

Ráadásul itt az uj kiszurás 500 ft lesz a zárt aukció amit az emberek nem viccből használnak , hanem azért hogy valahogy kiszürjék a nem kivánatos vásárlókat.

ez igazán tisztességtelen lehetőség a normális eladókkal szemben .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-04-16 21:47
Létrehozva: #1595


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 187
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(zejopy @ 2013-04-16 21:43) *
Szerintem azt a Vatera törli. Ott a levelezés. Ne felszólítsd! Csak közöld, hogy mi fog történni, ha nem jelentkezik két napon belül.
Ha egy rendszeresen felmerülő problémát ki akarsz kerülni, akkor nem szabad a már bevett gyakorlatot követni. Érdemes átgondolni, hogy hol a buktató, és mivel tudod azt kiküszöbölni. Ennek tükrében pedig meg kell tenni a változtatásokat. És ebben az esetben csak a saját szokásaidon változtathatsz, mert a vevők olyanok, amilyenek. Őket nem tudod megváltoztatni, adottak. Viszont kialakíthatsz egy nagyjából biztonságos módszert a megelőzésre.



Köszi a választ!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-04-16 21:43
Létrehozva: #1596


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 312
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-04-16 21:36) *
Azért telefonáltam mert az e-mailre nem válaszolt gondoltam ( naivan ) hátha így biztosabb. De én úgy gondolom,hogy a telefonos hölgy és az aki küldte az e-mailt nem ugyanaz a személy. Egyszerűen nem tudom róla elképzelni!
Most azt képzeld el,ha írok egy felszólító e-mailt ezek után? Rögtön negatívot ad.......

Szerintem azt a Vatera törli. Ott a levelezés. Ne felszólítsd! Csak közöld, hogy mi fog történni, ha nem jelentkezik két napon belül.
Ha egy rendszeresen felmerülő problémát ki akarsz kerülni, akkor nem szabad a már bevett gyakorlatot követni. Érdemes átgondolni, hogy hol a buktató, és mivel tudod azt kiküszöbölni. Ennek tükrében pedig meg kell tenni a változtatásokat. És ebben az esetben csak a saját szokásaidon változtathatsz, mert a vevők olyanok, amilyenek. Őket nem tudod megváltoztatni, adottak. Viszont kialakíthatsz egy nagyjából biztonságos módszert a megelőzésre.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-04-16 21:36
Létrehozva: #1597


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 187
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(zejopy @ 2013-04-16 21:25) *
Megvan az e-mailed. Ez jó. De nem értem, még mindig miért telefonálsz?
1. A leütés napján megy egy nyitólevelem a vevőnek.
2. Ha nem válaszol, rá két napra (optimális esetben, de ez csúszhat is) ugyanaz a levél, az elején egy udvarias megjegyzéssel.
3. A leütéshez számított hetedik, vagy nyolcadik napon megy egy fenyegető levél. Csak én hívom így, tök udvarias az is, de benne van, hogy a próbálkozásaimat továbbítom a biztonsagra és határidőt szabok a jelentkezésre, plusz kilátásba helyezem az áru újralistázását és a negatív értékelést.
4. Elvben itt kellene bevinnem a mélyen elhelyezett hererúgást, de én mindig itt veszítem el a józan ítélőképességemet és elkezdem tologatni a határidőt, meg mentségeket keresek "szegénynek". Itt be kellene írni a negát, és többet nem vacakolni vele, de sajnos nem vagyok normális.
Telefon az csak a negatív beírása előtt, de nem minden esetben, és akkor is csak önmagunk megerősítése céljából. (Egyszer úgy jártam, hogy már ott volt megírva a negatív, minden bejelölve, de basszus nem tudtam elküldeni, egyszerűen nem voltam képes. Még egy utolsó telefont megpróbáltam, és felvette a vevő, nagyon kedves volt és valami komoly technikai problémája volt, de nem volt igazán fiatal és nem tudta jól kezelni a problémát.)
Szóval, ha nem telefonálsz, akkor kevésbé is idegesíted fel magadat.smile.gif Szerintem. Egy kellemetlen emberrel való beszélgetés nekem mindig sokkhatás.


Azért telefonáltam mert az e-mailre nem válaszolt gondoltam ( naivan ) hátha így biztosabb. De én úgy gondolom,hogy a telefonos hölgy és az aki küldte az e-mailt nem ugyanaz a személy. Egyszerűen nem tudom róla elképzelni!
Most azt képzeld el,ha írok egy felszólító e-mailt ezek után? Rögtön negatívot ad.......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-04-16 21:25
Létrehozva: #1598


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 312
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-04-16 20:43) *
Jó estét mindenkinek! Szokás szerint tanácsra lenne szükségem!Van egy érdekes vásárlóm a neve: buzas84 2013-04-12.-én leütött 1 termékemet. Azonnal elküldtem az utaláshoz szükséges adatokat ahogy mindig is teszem. Mivel ma volt a 4. nap és nem vette fel velem a kapcsolatot illetve nem is utalt ezért felhívtam a vevőt telefonon( mivel citromailes hátha elveszett az e-mail az éterben ),hogy átment-e az e-mail?Nagy nehezen utolértem és azt a választ kaptam,hogy majd utal ha lesz a számláján pénz?! Közöltem vele,hogy ha probléma van a fizetéssel akkor minimum elvárnám,hogy szóljon mert mindent meg lehet beszélni.De általában a leütés után 6 munkanapig szoktam várni a pénzre ha nincs a vevőnek problémája. Ekkor közölte velem a hölgy,hogy addig természetesen elküldi a pénzt! Ezzel meg is egyeztünk. Erre a beszélgetés után 10 perccel kaptam egy e-mailt idézem:"na figyi majd utalom a pént mert látom hogy nagyon ruszol vagy a huzatodbol de tudod mit ha nem tudsz várni akkor egy negativot de énis vissza adom a negativodat.na csá." Nem tudom mire vélni a dolgot,most mit tegyek? Ha nem akarok negatívot kapni akkor várjak addig amíg hajlandó lesz utalni? Pedig a hölggyel akivel beszéltem teljesen korrektűl megbeszéltünk mindent?! kisgep (lány)

Megvan az e-mailed. Ez jó. De nem értem, még mindig miért telefonálsz?
1. A leütés napján megy egy nyitólevelem a vevőnek.
2. Ha nem válaszol, rá két napra (optimális esetben, de ez csúszhat is) ugyanaz a levél, az elején egy udvarias megjegyzéssel.
3. A leütéshez számított hetedik, vagy nyolcadik napon megy egy fenyegető levél. Csak én hívom így, tök udvarias az is, de benne van, hogy a próbálkozásaimat továbbítom a biztonsagra és határidőt szabok a jelentkezésre, plusz kilátásba helyezem az áru újralistázását és a negatív értékelést.
4. Elvben itt kellene bevinnem a mélyen elhelyezett hererúgást, de én mindig itt veszítem el a józan ítélőképességemet és elkezdem tologatni a határidőt, meg mentségeket keresek "szegénynek". Itt be kellene írni a negát, és többet nem vacakolni vele, de sajnos nem vagyok normális.
Telefon az csak a negatív beírása előtt, de nem minden esetben, és akkor is csak önmagunk megerősítése céljából. (Egyszer úgy jártam, hogy már ott volt megírva a negatív, minden bejelölve, de basszus nem tudtam elküldeni, egyszerűen nem voltam képes. Még egy utolsó telefont megpróbáltam, és felvette a vevő, nagyon kedves volt és valami komoly technikai problémája volt, de nem volt igazán fiatal és nem tudta jól kezelni a problémát.)
Szóval, ha nem telefonálsz, akkor kevésbé is idegesíted fel magadat.smile.gif Szerintem. Egy kellemetlen emberrel való beszélgetés nekem mindig sokkhatás.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-04-16 21:26


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-04-16 20:43
Létrehozva: #1599


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 187
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



Jó estét mindenkinek! Szokás szerint tanácsra lenne szükségem!Van egy érdekes vásárlóm a neve: buzas84 2013-04-12.-én leütött 1 termékemet. Azonnal elküldtem az utaláshoz szükséges adatokat ahogy mindig is teszem. Mivel ma volt a 4. nap és nem vette fel velem a kapcsolatot illetve nem is utalt ezért felhívtam a vevőt telefonon( mivel citromailes hátha elveszett az e-mail az éterben ),hogy átment-e az e-mail?Nagy nehezen utolértem és azt a választ kaptam,hogy majd utal ha lesz a számláján pénz?! Közöltem vele,hogy ha probléma van a fizetéssel akkor minimum elvárnám,hogy szóljon mert mindent meg lehet beszélni.De általában a leütés után 6 munkanapig szoktam várni a pénzre ha nincs a vevőnek problémája. Ekkor közölte velem a hölgy,hogy addig természetesen elküldi a pénzt! Ezzel meg is egyeztünk. Erre a beszélgetés után 10 perccel kaptam egy e-mailt idézem:"na figyi majd utalom a pént mert látom hogy nagyon ruszol vagy a huzatodbol de tudod mit ha nem tudsz várni akkor egy negativot de énis vissza adom a negativodat.na csá." Nem tudom mire vélni a dolgot,most mit tegyek? Ha nem akarok negatívot kapni akkor várjak addig amíg hajlandó lesz utalni? Pedig a hölggyel akivel beszéltem teljesen korrektűl megbeszéltünk mindent?! kisgep (lány)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2013-04-16 16:10
Létrehozva: #1600


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(zejopy @ 2013-04-16 14:56) *
Ajánlom a megfelelő helyre.
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=365886
Komolyan mondom, valami eszméletlen. Majdnem 40 levél volt, mire minden lezajlott.
Eléggé türelmes vagyok, de ez az adásvétel felélte a tartalékokat.


thank_you.gif Bővült a kaloda:(
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 78 79 80 81 82 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-07-07 13:04