IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1326 Oldal V  « < 81 82 83 84 85 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
anita8202
hozzászólás 2013-02-18 14:33
Létrehozva: #1641


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2011-02-10 12:45
Azonosító: 1 425 251



IDÉZET(zejopy @ 2013-02-18 12:11) *
Ha tényleg érdemi segítséget és véleményeket szeretnél, akkor érdemes lenne az esetet pontosan ismertetni, mert még mindig nem egészen világos a történés a kiegészítésekkel kapcsolatban, és általában sem.smile.gif
Az biztos egyébként, ha 29.-én utaltál, akkor már meg kellett volna kapnod az árut.

Akkor egyszerűbben....29.-én utaltam, meg is kaptam a telót 30.-án! Nem működött minden rajta az elejétől fogva stb....akkor felajánlotta küldjem vissza, 6.-án feladtam (elsőbbségi ajánlva) és még nem érkezett vissza a teló! Röviden ennyi!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-02-18 14:30
Létrehozva: #1642


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Akkor tehát tuti, hogy tiltóra javaslom az oma200 nevű felhasználót.
Tehát fogta magát, az áru átvétele előtt (mert még a postán volt a cucc) értékelt, csupa négyessel. Miután ezt nehezményeztem az értékelésemben, megsértődött és közölte, hogy nem veszi át az árut, a pénz sem kell. Ma megjött a készlet. Elautóztam érte a kozármislenyi postára, ez 25 km plusz út volt, az időről nem is beszélve. Kifizettem az 1190 Ft visszautat (standard postai csomag). Kifizettem a Vaterának a jutalékot, mert értékeltem, nem tudva, hogy az üzlet tulajdonképpen nem jött létre. Ezenkívül adózni is fogok a nem befolyt összeg után, mert a könyvelőmet nem akarom stornózott számlákkal terhelni.
Nem nagy összeg, 2700 Ft. De ha kicsit számolunk, akkor tulajdonképpen nem is nagyon kell visszautalnom a hölgynek, de majd este pennát ragadok és kiszámolom a dolgokat.
Ha tehetném, az események ilyen kezelése után akkora negatív értékelést adnék, hogy csak úgy csörögne, de erre már nincs módom. Viszont ti megelőzhetitek a vele való üzletkötést.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-02-18 14:30


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-02-18 13:11
Létrehozva: #1643


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 337
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(anita8202 @ 2013-02-18 10:39) *
Én írtam egy kedves eladónak, és a készüléket várom már tűkön ülve hogy egyáltalán ide ér-e még....szerintem elég sok idő eltelt....vagy nem?

Ha tényleg érdemi segítséget és véleményeket szeretnél, akkor érdemes lenne az esetet pontosan ismertetni, mert még mindig nem egészen világos a történés a kiegészítésekkel kapcsolatban, és általában sem.smile.gif
Az biztos egyébként, ha 29.-én utaltál, akkor már meg kellett volna kapnod az árut.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anita8202
hozzászólás 2013-02-18 11:39
Létrehozva: #1644


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2011-02-10 12:45
Azonosító: 1 425 251



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-02-18 10:32) *
Ez most egy párbeszéd? Ha igen, akkor kivel és miért itt?! Kitől vár választ? blink.gif

Én írtam egy kedves eladónak, és a készüléket várom már tűkön ülve hogy egyáltalán ide ér-e még....szerintem elég sok idő eltelt....vagy nem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-02-18 11:32
Létrehozva: #1645


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(anita8202 @ 2013-02-18 10:30) *
A tranzakció január 29.-én utalva lett az összeg, a telefon 30.-án itt is volt! smile.gif (ez egy szerdai nap!) Ezzel még semmi gond nincs! Nem működött ez-az......ez elő is fordulhat!
Elpostáztam elsőbbségi ajánlva a címre amit adtál (február 6.-án) és 100% hogy ezt február 7.-én át is vette az illető!

De....!!! ma február 18.-át írunk, a telefon sehol sincs!!! 12 napja valahol van a készülék....
Azt mondtad múlt hét közepén hogy egy 5 perces beállítást igényelt. Az a kérdésem hogy akkor csütörtökön vagy pénteken mért nem lett feladva a készülék ha már jó? Bár az 5 perces beállítást követően, már 8.-án vissza lehetett volna postázni, ami 11-12-én meg is érkezett volna.

A lényeg az hogy nem értem hol van a telefon! Mért nincs még itt?

Ha holnap sem ér ide, akkor a maradék 1-2 dolgot, képernyővédő, tok , másik akksit, feladom postán Neked!

Szerintem lassan így lesz korrekt! Ne haragudj!!!

Véleményt várok Tőletek!

Köszönöm szépen!

Ez most egy párbeszéd? Ha igen, akkor kivel és miért itt?! Kitől vár választ? blink.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anita8202
hozzászólás 2013-02-18 11:30
Létrehozva: #1646


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2011-02-10 12:45
Azonosító: 1 425 251



A tranzakció január 29.-én utalva lett az összeg, a telefon 30.-án itt is volt! smile.gif (ez egy szerdai nap!) Ezzel még semmi gond nincs! Nem működött ez-az......ez elő is fordulhat!
Elpostáztam elsőbbségi ajánlva a címre amit adtál (február 6.-án) és 100% hogy ezt február 7.-én át is vette az illető!

De....!!! ma február 18.-át írunk, a telefon sehol sincs!!! 12 napja valahol van a készülék....
Azt mondtad múlt hét közepén hogy egy 5 perces beállítást igényelt. Az a kérdésem hogy akkor csütörtökön vagy pénteken mért nem lett feladva a készülék ha már jó? Bár az 5 perces beállítást követően, már 8.-án vissza lehetett volna postázni, ami 11-12-én meg is érkezett volna.

A lényeg az hogy nem értem hol van a telefon! Mért nincs még itt?

Ha holnap sem ér ide, akkor a maradék 1-2 dolgot, képernyővédő, tok , másik akksit, feladom postán Neked!

Szerintem lassan így lesz korrekt! Ne haragudj!!!

Véleményt várok Tőletek!

Köszönöm szépen!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dancimanci
hozzászólás 2013-02-17 14:49
Létrehozva: #1647


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-02-07 18:35
Azonosító: 463 854



IDÉZET(KockaMuhely @ 2013-02-17 03:54) *
Nem kellene az illetőtől legalább a profi státuszt megvonni? Ahogy elnézem, egyáltalán nem felel meg a profi eladókkal szemben támasztott elvárásoknak.

Az meg csak egy kis extra, hogy egyértelműen üzletszerű tevékenységet folytat számlaadás nélkül. (Még ha a törvények betartása és az adók megfizetése nincs is a feltételek között.)


Köszönöm, magam is úgy vélem, hogy ez a viselkedés, azok után, hogy én pozitív értékelést adtam róla.. thank_you.gif Még azt is elhittem, hogy nem tehet róla, benne vagyok pont abban a minimális százalékban, aki a semmire fizetett neki..

Gondoltam adok neki egy új esélyt (tudom, nem vagyok normális) remélve, hátha ez az "új gyártó, MINŐSÉGI", vastagabb anyagból .. blablabla.. talán nem én leszek ismét az a "szerencsés" aki használhatatlan rongyot kap ágynemű helyett...
Erre ő letilt.. egy ovis szintnek felel meg, nem PROFI eladóhoz méltó!
Persze ezzel a letiltással is azt igazolja, hogy pontosan tisztában van azzal, hogy igazam van és egy rakás sz..r amit árul.. good2.gif

Sajnos a többi vevő is bedől majd neki, mivel a PROFIKTÓL az ember MINŐSÉGET vár, alapjáraton.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solari
hozzászólás 2013-02-17 09:33
Létrehozva: #1648


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31
Regisztrált: 2009-11-19 21:41
Azonosító: 848 645



IDÉZET(zejopy @ 2013-02-14 22:15) *
Szabályosan úgy tudod megoldani, hogy írsz egy utolsó levelet neki, hogy amennyiben nem jelentkezik február 21.-ig, elállsz a vásárlástól és negatív értékeléssel zárod az aukciót. A levelet elküldöd a biztonsag@vatera.com-ra és a visszakapott ticket számot megőrzöd.
Erre akkor lehet szükséged, ha minden ellenkező látszat ellenére csak ideiglenes az inaktív státusz. Ha ugyanis visszatér, akkor értékelni is tud majd.
Addig jó, amíg nem jelentkezik egyébként, mert addig nincs dilemma, hogy utalj-e, vagy inkább ne.smile.gif


Írtam neki, hogy február végéig várom a válaszát. Mondjuk most így megnézve, nem biztos, hogy zokon fog venni az eddigi 27 negatívja mellé mégegyet. director.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KockaMuhely
hozzászólás 2013-02-17 04:54
Létrehozva: #1649


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 24
Regisztrált: 2012-12-11 14:46
Azonosító: 1 921 394



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-02-15 23:10) *
Az eladó tisztában lehetett a termék silányságával, erre utal ez a ködösítő szövegrész:

"Minőségi besorolás: 1.osztály /Meó nélküli!/
Hibaszázalék: 0-5%
Kérlek ezt vedd figyelembe licitálás előtt.
Kisebb szín és minta eltérések előfordulhatnak,méretnél +,-0,5%.
Mindig vedd figyelembe,hogy a kis kép nem mindig adja vissza tökéletesen ugyanazt a színt-mintát!
Visszajelzés alapján belül kevert szálas szövet van írva csak ennél a márkánál! Ennek tudatában licitálj!"

Ezzel gyakorlatilag fenntartja a jogot arra, hogy majd nem stimmel a szín, a minta, a méret, akár hibás is lehet a termék és az anyagösszetétel is akármi lehet, de leginkább jó kis műszál...


Nem kellene az illetőtől legalább a profi státuszt megvonni? Ahogy elnézem, egyáltalán nem felel meg a profi eladókkal szemben támasztott elvárásoknak.

Az meg csak egy kis extra, hogy egyértelműen üzletszerű tevékenységet folytat számlaadás nélkül. (Még ha a törvények betartása és az adók megfizetése nincs is a feltételek között.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-02-16 19:40
Létrehozva: #1650


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Razel58 @ 2013-02-16 09:26) *
Sziasztok.

Egy érdekes eladó akinél alig jön össze az üzlet.50-ből csak 8-szor.
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=3540866

Üdv,

Tisztelt Razel58!

Hétfőn megnézzük alaposabban, köszönjük.

IDÉZET(MEB @ 2013-02-16 10:11) *
Kedves Vatera Csapat!

Sajnos ismét negatívot kellett osztanom és úgy "számolom", hogy ezzel ismét kipontozódott egy "partner".
...

Tisztelt MEB!

A felhasználót kizártuk, köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomari
hozzászólás 2013-02-16 15:15
Létrehozva: #1651


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2007-03-24 19:55
Azonosító: 1 941



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-02-15 22:09) *
Jó ezt látni, köszönjük smile.gif



IDÉZET(svejku @ 2013-02-15 22:40) *
Ez igen! good2.gif
És ezt is jó olvasni! headbang.gif



good2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zurah77
hozzászólás 2013-02-16 14:56
Létrehozva: #1652


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-05-12 09:17
Azonosító: 640 716



Írtam az eladónak hogy tegye bele a leírásába, hogy a lemez ami árul bootleg erre letiltott, ilyen egy korrekt eladó!!! smile.gif
mani13 --> http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=396751
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MEB
hozzászólás 2013-02-16 11:11
Létrehozva: #1653


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 146
Regisztrált: 2007-03-01 13:47
Azonosító: 14



Kedves Vatera Csapat!

Sajnos ismét negatívot kellett osztanom és úgy "számolom", hogy ezzel ismét kipontozódott egy "partner".
tevfik911-ról van szó.
Kérném utánanézni!

Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Razel58
hozzászólás 2013-02-16 10:26
Létrehozva: #1654


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 252
Regisztrált: 2007-03-20 14:03
Innen: Óperencia
Azonosító: 987



Sziasztok.

Egy érdekes eladó akinél alig jön össze az üzlet.50-ből csak 8-szor.
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=3540866

Üdv,


--------------------
Az evolúció fordítva is működik.!......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dancimanci
hozzászólás 2013-02-16 02:21
Létrehozva: #1655


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-02-07 18:35
Azonosító: 463 854



IDÉZET(svejku @ 2013-02-16 00:42) *
"Mit várunk egy profitól?"


Én már semmit... mosking.gif .. akkor nem ér csalódás ..

Mondjuk felvetődött bennem a kérdés, mikor ezt olvastam tőle: "akkor nem a te ízléseddel van a gond?"
- neki vajon ez a MINŐSÉGI? Otthon ilyenek az ágyneműi tenyérnyi szakadás, mert az a menő az jó ízlésre vall.. good2.gif

.. nem is bánom, ha az én ízlésemmel gond van szerinte, mert nálam a szakadt ágynemű az KUKA, és nem MINŐSÉG!
A stílus, maga az ember! thank_you.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-02-16 01:42
Létrehozva: #1656


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 939
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Dancimanci @ 2013-02-16 00:18) *
...
Válaszolt is:
[color=#008000]"Kedves Dancimanci!
Pontosan ilyen drágám! És látod mennyien szeretik? akkor nem a te ízléseddel van a gond?.....

- Outlethome"

"Kedves Dancimanci!
MOndtam már, menjetek a Kikába, és vegyetek akkor ott 50.000-ért, nem 2000ft-ért kell sírni, ár-érték arány, könyörgöm....

Mondjuk tény, hogy én nem vagyok profi...

"Mit várunk egy profitól?
Programban nem az eladások mennyisége az elsődleges. Sokkal fontosabb, hogy eladóink a kedvezményekért folyamatosan a legjobb szolgáltatást nyújtsák a vásárlóknak. Alapkövetelmény, hogy a termékleírások és fotók pontosak és részletesek legyenek, de még fontosabb a vásárlókkal való kommunikáció és a kiszolgálás minősége, és a megbízhatóság.

Résztvevőinket folyamatosan monitorozzuk így, aki nem tudja azt biztosítani, ami egy profitól elvárható az akár ki is kerülhet a programból."
unsure.gif

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2013-02-16 01:43
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dancimanci
hozzászólás 2013-02-16 01:18
Létrehozva: #1657


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-02-07 18:35
Azonosító: 463 854



IDÉZET(svejku @ 2013-02-15 23:31) *
Látunk már ilyen, illetve ehhez hasonló minőségű dolgokat itt, sajnos az van amit írtál, beugrottál a szép képeknek, meg a hangzatos leírásnak, pedig csak egyet kellett volna kattintani a megveszem gomb helyett az eladó negatív, és semleges értékeléseire
Azért van az értékelési rendszer kitalálva itt a Vaterán (nagyon helyesen), hogy vásárlás előtt lehessen (és kell is) tájékozódni a korábbi vevők elégettségéről.
Ez van, megpróbálhatod visszavásároltatni, de úgy veszem ki a szavaidból, hogy belenyugodtál, hogy így jártál, tanulópénz.

Nekem egy dolog azért szemet szúrt, hogy az eladó profi státuszban van. Erről a napokban olvasgattam és a PEP-ban leírtakba (szerintem) nem fér bele, a silány, használhatatlan gagyi utánzat termékek forgalmazása, úgy, hogy azok anyaga, minőségi jellemzői nem a valóságnak megfelelően vannak feltüntetve...


Hosszas felesleges levelezés után arra gondoltam, költse a tőlem benyelt összeget orvosságra! nem ebbe a 2300.- ba fogok belehalni, ez biztos, csak maga a tény .. ez a hozzáállás.. és ha a többiek is úgy adtak értékelés, mint én, ... akkor hiába a pozitív, mert addig én is pozitívnak gondoltam, míg ki nem bontottam, és használat előtt kiszerettem volna mosni.. hát mit mondjak? Azonnal lefényképeztem és elküldtem neki levélben.. kértem, hogy a kiválasztott terméket küldje el, ha már elsőre nem azt adta.. folytattunk egy elég hosszú és felesleges levelezést.. de elzárkózott minden megoldástól.. ergo örüljek, hogy elvihettem neki a lakására azt az összeget karácsonyra!

Most megláttam egy új terméket nála, ahol azt írja ÚJ gyártó, vastag pamut.. gondoltam megkérdezem:
"Tisztelt Outlethome! Ez is olyan "MINŐSÉGI", mint amit én vettem és a pozitív értékelés után bontottam csak ki? Az új ágyneműn tenyérnyi lyukkal? És kb minden darabján festékhibásan? Mert a mintája tetszik, de valahogy a bizalmam (szerintem okkal) kissé lecsökkent a termékeiddel kapcsolatban.. :-/ Így most se a pénzem nem kaptam meg, se használni nem lehet az ágyneműt, amiért el is mentem hozzád..

- Dancimanci"

Ezt kapásból törölte is, és engem is tiltott (.. ő.. aki átvert!.. és kapott cserébe egy pozitív értékelést! .. ez így dukál nem?)
Válaszolt is:
"Kedves Dancimanci!
Pontosan ilyen drágám! És látod mennyien szeretik? akkor nem a te ízléseddel van a gond?.....

- Outlethome"

"Kedves Dancimanci!
MOndtam már, menjetek a Kikába, és vegyetek akkor ott 50.000-ért, nem 2000ft-ért kell sírni, ár-érték arány, könyörgöm....

- Outlethome"


Nos mivel én úgy gondolom tiszta a lelkiismeretem.. azt javaslom, hogy ne könyörögjön, csak legyen tisztességes!
Mondjuk a minimum az lenne, hogy elnézést kér és küldi azt a terméket, vagy az árát.. ha ez nem megoldható, akkor nem sértegeti azt, akit lehúzott!

Persze ez csak az én kis naiv véleményem, mert én kb azt tenném, hogy adok neki egy másik MINŐSÉGI terméket sűrű elnézéskérés mellett!
Mondjuk tény, hogy én nem vagyok profi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-02-16 00:31
Létrehozva: #1658


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 939
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Dancimanci @ 2013-02-15 23:01) *
Kedves jóhiszemű vásárlók!

Látunk már ilyen, illetve ehhez hasonló minőségű dolgokat itt, sajnos az van amit írtál, beugrottál a szép képeknek, meg a hangzatos leírásnak, pedig csak egyet kellett volna kattintani a megveszem gomb helyett az eladó negatív, és semleges értékeléseire
Azért van az értékelési rendszer kitalálva itt a Vaterán (nagyon helyesen), hogy vásárlás előtt lehessen (és kell is) tájékozódni a korábbi vevők elégettségéről.
Ez van, megpróbálhatod visszavásároltatni, de úgy veszem ki a szavaidból, hogy belenyugodtál, hogy így jártál, tanulópénz.

Nekem egy dolog azért szemet szúrt, hogy az eladó profi státuszban van. Erről a napokban olvasgattam és a PEP-ban leírtakba (szerintem) nem fér bele, a silány, használhatatlan gagyi utánzat termékek forgalmazása, úgy, hogy azok anyaga, minőségi jellemzői nem a valóságnak megfelelően vannak feltüntetve...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nyubocs
hozzászólás 2013-02-16 00:17
Létrehozva: #1659


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 624
Regisztrált: 2007-11-14 20:22
Azonosító: 43 559



Azért a termékleírásaiban szereplő fenyegetés (mert ez bizony az) több mint érdekes, hiszen az nem ilyen egyszerűen működik.
Különösen úgy, hogy számlaadás nincs is.

IDÉZET
Az ?eltűnő?, nem fizető, nem jelentkező, ?szórakozó? nyertes licitáló részére Fizetési meghagyásos eljárás azonnali elektronikus megindítását kezdeményezzük, melynek díja is természetesen őt terheli (bruttó 20.000Ft fix ár, + a MOKK részére fizetendő: a követelés 3%-a, min. 5.000,- Ft max. 30.000,-Ft) + a liciten megnyert termék ára, melyet természetesen a rövid eljárás végén a megadott címre postázunk.


A negatívokra adott válaszai is megérnek egy misét.

A hozzászólást -nyubocs- szerkesztette a következő időpontban: 2013-02-16 00:18


--------------------
All I wanna do Is trade this life for something new Holding on to what I haven't got!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-02-16 00:10
Létrehozva: #1660


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Dancimanci @ 2013-02-15 23:01) *
Kedves jóhiszemű vásárlók!

Szeretném felhívni a figyelmetek, hogy okuljatok az én naivságomból!
Kinéztem karácsony előtt egy ágyneműt, a képen nagyon megtetszett,
...

Az eladó tisztában lehetett a termék silányságával, erre utal ez a ködösítő szövegrész:

"Minőségi besorolás: 1.osztály /Meó nélküli!/
Hibaszázalék: 0-5%
Kérlek ezt vedd figyelembe licitálás előtt.
Kisebb szín és minta eltérések előfordulhatnak,méretnél +,-0,5%.
Mindig vedd figyelembe,hogy a kis kép nem mindig adja vissza tökéletesen ugyanazt a színt-mintát!
Visszajelzés alapján belül kevert szálas szövet van írva csak ennél a márkánál! Ennek tudatában licitálj!"

Ezzel gyakorlatilag fenntartja a jogot arra, hogy majd nem stimmel a szín, a minta, a méret, akár hibás is lehet a termék és az anyagösszetétel is akármi lehet, de leginkább jó kis műszál...


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1326 Oldal V  « < 81 82 83 84 85 > » 
Reply to this topicStart new topic
6 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (6 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-20 07:58