IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1324 Oldal V  « < 931 932 933 934 935 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
tjocii
hozzászólás 2009-04-23 08:11
Létrehozva: #18641


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 318
Regisztrált: 2007-07-06 23:48
Azonosító: 15 972



IDÉZET(futo @ 2009-04-23 00:38) *
Sziasztok!

Helkaa-tól vettem (amikor nem voltak negatív értékelései) egy 1200Ft-os terméket. Pénzt átutaltam, eladó eltűnt. Ilyen kis összegnél mit tehetek?


ilyen kis összegnél egyvalamit : negatív neki , ami már nem ér sokat , mert inaktivak táborát bővíti .
Tanulópénz , és örülj hogy csak ennyi az annyi . Mások roszabbul jártak ahogy néztem az "eladót" .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Parabellum80
hozzászólás 2009-04-23 00:48
Létrehozva: #18642


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 160
Regisztrált: 2007-03-20 15:48
Azonosító: 1 022



IDÉZET(futo @ 2009-04-23 00:38) *
Sziasztok!

Helkaa-tól vettem (amikor nem voltak negatív értékelései) egy 1200Ft-os terméket. Pénzt átutaltam, eladó eltűnt. Ilyen kis összegnél mit tehetek?


az eladó tipikus kinai termékeket árul, ahogy az árúsok emeltek, neki már neméri meg. IJB.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
futo
hozzászólás 2009-04-23 00:38
Létrehozva: #18643


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2007-10-19 15:34
Azonosító: 32 935



Sziasztok!

Helkaa-tól vettem (amikor nem voltak negatív értékelései) egy 1200Ft-os terméket. Pénzt átutaltam, eladó eltűnt. Ilyen kis összegnél mit tehetek?

A hozzászólást -futo- szerkesztette a következő időpontban: 2009-04-23 00:38
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fagyongy
hozzászólás 2009-04-22 21:09
Létrehozva: #18644


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 139
Regisztrált: 2008-02-15 10:23
Azonosító: 115 976



IDÉZET(ppsfutar @ 2009-04-22 20:50) *
Kedves Zs!

A vaterafutar megrendelő kitöltésénél az általános feltételeknél jelennek meg a pontos szállítási költségek. A megadottak szerint minden további nélkül elviszi a futár a megnevezett terméket. A szállítási költséget a termék súlya fogja meghatározni.

Üdv, ppsfutar



Köszi, akkor lehet, hogy találkozunk... wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ppsfutar
hozzászólás 2009-04-22 20:56
Létrehozva: #18645


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 155
Regisztrált: 2009-04-06 12:33
Azonosító: 603 114



IDÉZET(XJoker @ 2009-04-22 19:30) *
PPS Vaterafutár. Április 08-án rendben elvitték tőlem a csomagot, melyet a vevőm utánvéttel kért, másnap megkapta, kifizette. Várom a pénzt, csak várom, csak várom de nem jön,felhívtam őket, megadtam a számlaszámot? mondom meg, akkor küldik. Én megint várok és várok és semmi már két hete nem jön,talán meg se kapom? Én többet velük , utánvét soha, inkább a régi posta.


Kedves XJoker,

Természetsen mindenképpen megkapja az utánvételi összeget, amennyiben eddig még nem került utalásra. Elnézését kérem, azonnal intézkedem, utánanázek, hol akadhatott el a dolog. Ha tudna adni egy fuvarlevélszámot, akkor be tudnám azonosítani, melyik utánvét összeggel kapcsolatban van a probléma.
Köszönettel: ppsfutar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ppsfutar
hozzászólás 2009-04-22 20:50
Létrehozva: #18646


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 155
Regisztrált: 2009-04-06 12:33
Azonosító: 603 114



IDÉZET(fagyongy @ 2009-04-22 12:36) *
Kedves Modi!

Igaz, hogy elolvastam a vatera futárral kapcsolatos információkat, de mégis kérdezni szeretnék.
Kinéztem magamnak egy terméket (vasalógépről van szó), amit ha megveszek a távolság miatt körülményes és nem utolsó sorban nem olcsó "mulatság" lenne elszállítani. Egy ilyet, vagyis ezt a terméket (termékkód: 144002339) elhozná a futár? Ha igen, akkor a kb. 2-3ezer forintos összegért?
Köszi a választ.
Zs


Kedves Zs!

A vaterafutar megrendelő kitöltésénél az általános feltételeknél jelennek meg a pontos szállítási költségek. A megadottak szerint minden további nélkül elviszi a futár a megnevezett terméket. A szállítási költséget a termék súlya fogja meghatározni.

Üdv, ppsfutar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
XJoker
hozzászólás 2009-04-22 19:30
Létrehozva: #18647


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-09-15 22:52
Azonosító: 25 224



PPS Vaterafutár. Április 08-án rendben elvitték tőlem a csomagot, melyet a vevőm utánvéttel kért, másnap megkapta, kifizette. Várom a pénzt, csak várom, csak várom de nem jön,felhívtam őket, megadtam a számlaszámot? mondom meg, akkor küldik. Én megint várok és várok és semmi már két hete nem jön,talán meg se kapom? Én többet velük , utánvét soha, inkább a régi posta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fagyongy
hozzászólás 2009-04-22 12:36
Létrehozva: #18648


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 139
Regisztrált: 2008-02-15 10:23
Azonosító: 115 976



Kedves Modi!

Igaz, hogy elolvastam a vatera futárral kapcsolatos információkat, de mégis kérdezni szeretnék.
Kinéztem magamnak egy terméket (vasalógépről van szó), amit ha megveszek a távolság miatt körülményes és nem utolsó sorban nem olcsó "mulatság" lenne elszállítani. Egy ilyet, vagyis ezt a terméket (termékkód: 144002339) elhozná a futár? Ha igen, akkor a kb. 2-3ezer forintos összegért?
Köszi a választ.
Zs
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paya73
hozzászólás 2009-04-21 22:54
Létrehozva: #18649


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 38
Regisztrált: 2007-09-30 22:48
Azonosító: 28 152



"alias" nagyhorgasz1:
http://www.vatera.hu/beepitheto_keramialap..._146166370.html

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Abaqoos
hozzászólás 2009-04-21 21:17
Létrehozva: #18650


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 45
Regisztrált: 2009-04-08 11:31
Azonosító: 606 436



IDÉZET(Korrektbelyeg @ 2009-04-21 19:35) *
Na persze...

Ezzel kapcsolatban elég egyetlen dolgot megnéznünk: ki áll az Abaqoos mögött? Hát a mi szeretett, kedves OTP-nk. Igaz, hogy az alapvető banki szolgálatatásaikra rengeteg a panasz (lásd vonatkozó Index és fogyasztóvédelmi fórumok), de azért a vaterás vásárlásokat biztosan remekül megtámogatják majd.

Bár találkoztam a Vaterán néhány idióta vásárlóval és tisztességtelen vagy szemtelen eladóval, de az átlag vaterás szerintem mérföldekkel veri az OTP-t megbízhatóságban és korrektségben.

....................

Volna még történet, de talán ennyi elég. Türelmes fajta vagyok, de már otthagytam őket. Ha netán volna olyan vaterás, aki elhiszi, hogy a pénzéért valamiféle normális szolgáltatást fog kapni az OTP-től, az szerintem nagyot fog csalódni. Én szóltam?


Kedves Korrektbelyeg,

Abban igaza van, hogy jelenleg az OTP Bank bocsát ki és fogad el Abaqoos pénztárcákat. Azt is érdemes tudnia, hogy az Abaqoos szolgáltatás fejlesztését és üzemeltetését a POD CEE Kft végzi a bank partnere(i) részére, velük együttműködve. Más szolgáltatások kapcsán szerzett negatív tapasztalatai ellenére azonban az OTP Bank, a Vatera valamint az Abaqoos szolgáltatást fejlesztő és üzemeltető cég ténylegesen olyan szolgáltatást kíván nyújtani, ami az online fizetések során a felhasználók érdekeit védi. Itt is jeleznénk, hogy további bankok ügyfelei is fogják tudni használni ezt a szolgáltatást.

Üdvözlettel,
Az Abaqoos csapat

A hozzászólást -Abaqoos- szerkesztette a következő időpontban: 2009-04-21 21:18
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Abaqoos
hozzászólás 2009-04-21 20:59
Létrehozva: #18651


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 45
Regisztrált: 2009-04-08 11:31
Azonosító: 606 436



IDÉZET(Korrektbelyeg @ 2009-04-21 19:42) *
Kedves Felhasználók!

Az Abaqoos egy nem kimondottan a megbízhatóságáról közismert magyar cégcsoport, az OTP fedőneve.

Úgyhogy ha valaki normális szolgáltatást vár tőlük, az jó eséllyel csalódni fog. Néhány OTP-s "élményemet" lásd az Érdekes eladók fórumban. De gondolom, sokantudnák hozzátenni a maguk történeteit.

Üdvözlettel:
Egy volt OTP ügyfél


Kedves Korrektbelyeg,

Az Abaqoos nem az OTP Bank tulajdona, ahogy sem a Visa, sem a MasterCard nem az OTP Bank tulajdona, annak ellenére, hogy mindkét szolgáltatást nyújtja a bank az ügyfeleinek. Az igaz, hogy az OTP Bank bocsát ki és fogad el Abaqoos pénztárcákat. További bankok ügyfelei is fogják tudni használni ezt a szolgáltatást.

Üdvözlettel,
Az Abaqoos csapat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KapdKi
hozzászólás 2009-04-21 20:28
Létrehozva: #18652


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 601
Regisztrált: 2007-03-01 14:23
Azonosító: 312



IDÉZET(Orosz77 @ 2009-04-21 14:07) *
Ismét egy régi Vaterásban kellett csalódnom! mad.gif Szomorú!

Termék:

http://www.vatera.hu/kht_vas_fokozat_145010161.html

Kimondottan ő kérte az idő előtti zárást. Az összeg elenyésző.
A licit zárás után már csak nekem volt fontos a kommunikáció. Emailokra nem válaszolt, így írtam egy lejárt aukciójához.

A levelezés:

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=140684951

No comment. Mert más nem küldte ...

Ha sokan így fognak a dolgokhoz állni, akkor az megint nem arra ösztönöz bárkit, hogy maradjon.

Ha a Jász stb megyében személyesen átvehető a Klarci által át nem vett cucc, és a helyszin a 4-es avagy a 32-es utak (max. Szolnok, Budapestről számítva és nem meszebb ...) valamelyike mellet van, akkor ha kiteszed ujra a cucot, én leütöm annyiért ... Klarci meg küldjön egy képet ... sad.gif


--------------------
Az erőszak a gyengék végső menedéke.

(by Ájszek Aszimov)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rolandgajdos
hozzászólás 2009-04-21 19:45
Létrehozva: #18653


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 089
Regisztrált: 2007-09-13 20:46
Innen: Onnan
Azonosító: 24 900



IDÉZET(Orosz77 @ 2009-04-21 14:07) *
Ismét egy régi Vaterásban kellett csalódnom! mad.gif Szomorú!

Termék:

http://www.vatera.hu/kht_vas_fokozat_145010161.html

Kimondottan ő kérte az idő előtti zárást. Az összeg elenyésző.
A licit zárás után már csak nekem volt fontos a kommunikáció. Emailokra nem válaszolt, így írtam egy lejárt aukciójához.

A levelezés:

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=140684951

No comment. Mert más nem küldte ...

Ha sokan így fognak a dolgokhoz állni, akkor az megint nem arra ösztönöz bárkit, hogy maradjon.

Idézet az Ő termékleírásából:
"Amennyiben licitálsz és nem veszed át az árut,a negatív értékelés mellett tiltólistámra kerülsz!"
Nem visszás ez egy kicsit? dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Korrektbelyeg
hozzászólás 2009-04-21 19:42
Létrehozva: #18654


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2008-05-25 23:39
Azonosító: 155 902



IDÉZET(Abaqoos @ 2009-04-21 16:44) *
Kedves Felhasználók,

A közelmúltban a Vatera, az aukciós oldalakon tapasztalható csalások ellen vezette be, az Abaqoos virtuális pénztárcán keresztüli fizetést.
...
Üdvözlettel:
Az Abaqoos csapat


Kedves Felhasználók!

Az Abaqoos egy nem kimondottan a megbízhatóságáról közismert magyar cégcsoport, az OTP fedőneve.

Úgyhogy ha valaki normális szolgáltatást vár tőlük, az jó eséllyel csalódni fog. Néhány OTP-s "élményemet" lásd az Érdekes eladók fórumban. De gondolom, sokantudnák hozzátenni a maguk történeteit.

Üdvözlettel:
Egy volt OTP ügyfél
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Korrektbelyeg
hozzászólás 2009-04-21 19:35
Létrehozva: #18655


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2008-05-25 23:39
Azonosító: 155 902



IDÉZET(Abaqoos @ 2009-04-21 17:28) *
Az Abaqoos fizetés bevezetésével a Vaterán elérhető termékek eladásának és vásárlásának a biztonságát kívánjuk növelni.
Üdvözlettel,
Az Abaqoos csapat


Na persze...

Ezzel kapcsolatban elég egyetlen dolgot megnéznünk: ki áll az Abaqoos mögött? Hát a mi szeretett, kedves OTP-nk. Igaz, hogy az alapvető banki szolgálatatásaikra rengeteg a panasz (lásd vonatkozó Index és fogyasztóvédelmi fórumok), de azért a vaterás vásárlásokat biztosan remekül megtámogatják majd.

Bár találkoztam a Vaterán néhány idióta vásárlóval és tisztességtelen vagy szemtelen eladóval, de az átlag vaterás szerintem mérföldekkel veri az OTP-t megbízhatóságban és korrektségben.

Néhány személyes élményem az OTP-vel kapcsolatban:
- Külföldre utaztam hosszabb időre, állandó megbízást adtam lakásbiztosítási díj fizetésére. Ezzel azt értem el, hogy biztosítás nélkül maradt a lakásom. (Volt fedezet a számlámon, de az OTP "megoldotta", hogy ne fizessen belőle.)
- Fenti alkalomból megváltoztattam a levelezési címemet, hogy egy rokonhoz menjenek a kivonatok. Nem kapott egy büdös kivonatot sem Mikor hazaértem, mentem reklamálni a fiókba. Előkotorták a papírt a címváltozásról és még nekik állt feljebb: "Mit akar, még csak három hete jelentette be!" Mire én: "Nézze meg az évszámot is: EGY ÉV és három hete képtelenek voltak átírni egy címet?" Hát nem ment szegényeknek. Sok dolguk volt biztos...
- Megbízást adtam telefondíj fizetésére a bankszámlámról, T-Comék majdnem kikapcsolták a telefonom. (OTP Mancika a 20.000 forintos limitet 2.000-nek gépelte be, így persze minden beszedési kísérletet visszadobott az OTP.)
- Külföldre utaltam jelentkezési díjat. A címzett számlájára kevesebb érkezett, mint amennyit utaltam. OTP telefonos ügyfélszolgálatot felhívtam, hogy mi történt. Ahelyett, hogy rögtön elküldött volna a fenébe, Mancika megkérdezte az adatokat, váratott egy ideig, kért még egy csomó adatot (éppen csak az apám faxának hosszát nem kérdezte meg), és utána közölte, hogy ő semmit nem tud megnézni a rendszerben, ha valami bajom van, húzzak be a fiókba reklamálni. De csakis abba a fiókba, ahol a megbízást adtam, mert máshol úgysem tudnak segíteni. „Természetesen“ a fiókból is el akartak hajtani. Csak határozott fellépésemnek köszönhetem, hogy végül szóba álltak velem és kiderítették, hogy elgépelték az egyik mezőt (ki fizeti a költségeket). Ha az OTP-n múlik, simán buktam volna a határidőt.

Volna még történet, de talán ennyi elég. Türelmes fajta vagyok, de már otthagytam őket. Ha netán volna olyan vaterás, aki elhiszi, hogy a pénzéért valamiféle normális szolgáltatást fog kapni az OTP-től, az szerintem nagyot fog csalódni. Én szóltam…

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Abaqoos
hozzászólás 2009-04-21 18:03
Létrehozva: #18656


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 45
Regisztrált: 2009-04-08 11:31
Azonosító: 606 436



IDÉZET(bambooflower @ 2009-04-08 21:05) *
megtették. pár nap, és barátunk ismét visszatér. kitartó ember. dry.gif


Kedves bambooflower,

A közelmúltban a Vatera, az aukciós oldalakon tapasztalható csalások ellen vezette be, az Abaqoos virtuális pénztárcán keresztüli fizetést.
Aukciós oldalakon szükségszerű, hogy új eladók és vevők jelenjenek meg. Ez így természetes. Ezeknek a felhasználóknak a döntő része teljesen tisztességesen áll hozzá az adásvételek lebonyolításához és ez idővel látszik is a vaterás értékeléseiken. Viszont - mivel pénzről van szó -, a csalók megjelenése is elkerülhetetlen, akik igyekeznek mindig újabb és újabb trükköket bevetni a felhasználók megkárosítására. Ellenük együtt kell védekeznie a közösség tagjainak. Az Abaqoos pénztárcákon keresztül különböző új fizetési megoldások érhetőek el. Ezek a megoldások lehetővé teszik, hogy az eladók és a vevők hatékonyan tudjanak védekezni a tisztességtelen felhasználók trükkjeivel szemben és így egy lépéssel a ?virtuális zsebesek? előtt járhat a vaterás közösség.

A hatékony védekezésnek az alapfeltétele, hogy a lehető legkörültekintőbben járjon el mindenki. Ez kezdődhet azzal, hogy ellenőrizzük a partnerünk vaterás múltját.
A tapasztalt eladók ? az Abaqoos pénztárcán keresztül - azonnali, közvetlen átutalást tudnak kérni azoktól a vevőktől, akiknek nincs hosszabb időre visszatekintő, ellenőrizhető és megbízható vaterás múltja. A tapasztalt eladónak nem célszerű a kezdő vásárlótól elfogadnia, a virtuális letétet.
Az érem másik oldala, hogy a tapasztalt vevő mondhatja a kezdő eladónak, hogy nem utalja át neki közvetlenül a pénzt, hanem virtuális letétbe helyezi azt. Így, a letétbe helyezést követő 15 napon belül reklamálni tud a vevő, és ha az eladóval nem sikerül a reklamálást követő 30 napon belül megegyeznie, akkor a teljes összeget visszakapja.

A megbízható eladókat, az alaptalan vevői reklamálások ellen is védi az Abaqoos fizetés. Minden Abaqoos pénztárcán keresztül sikeresen elszámolt tranzakcióval ? vásárlással és eladással egyaránt ?, erősödik az eladó védettségének szintje az alaptalan reklamálásokkal szemben. Ezért is érdemes a tapasztalt vaterás eladóknak és vevőknek, az egymás közötti tranzakcióik során Abaqoos pénztárcát használni, akár a letéti szolgáltatás nélkül is.
A Vaterán kívüli vásárlással is erősíteni lehet az eladói védettség szintjét. Például a Jegymester, az InterTicket, vagy a Netpincér oldalakon történő vásárlással. Így azok a felhasználók, akik már vevőként bizonyították megbízhatóságukat és fizetési hajlandóságukat, könnyebben tudnak eladóként is védettséget szerezni.
Így tudnak a megbízható Abaqoos-Vatera felhasználók csapatban védekezni az olyan felhasználók ellen, akik minden megbízható Vatera felhasználónak ártanak. Ennek köszönhetően nemcsak az eladás lesz könnyebb, de az eladni kínált termékek köre is bővülhet.

További információkat találhat az Abaqoos fizetés nyújtotta előnyökről és az aktuális promóciókról, a következő oldalakon:

http://www.vatera.hu/info/abaqoos
http://www.vatera.hu/help/index.php?q=abaqoos
abaqoos.com
blog.abaqoos.com/archives/2009/04/07/Abaqoos_es_Vatera/ (a link elé egy http://-t kellene beírni. Itt részletesen le van írva a letéti szolgáltatás lényege.)

Üdvözlettel:
Az Abaqoos csapat

A hozzászólást -Abaqoos- szerkesztette a következő időpontban: 2009-04-21 18:03
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Abaqoos
hozzászólás 2009-04-21 17:28
Létrehozva: #18657


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 45
Regisztrált: 2009-04-08 11:31
Azonosító: 606 436



IDÉZET(tudomAtutit @ 2009-04-21 17:05) *
Tudom, hogy Önnek "hivatalból" ezt kell írnia.

Mivel több ezer terméket adtam már el a vaterán, ezért tudom, hogy a listázási díj az eladott termékekből származó bevételt terheli. Bár nem úgy látszik, mégis úgy van. Ezért tűnt el az utóbbi hetekben a vatera kínálatának több, mint 30 %-a és még el fog további kb. 40%. Aki sosem adott el semmit a vaterán, az nem biztos, hogy látja.

A még + 2-4%-ot sajnos, nem bírják el az itteni eladások. Ehhez az kellene, hogy a vatera változtasson az üzletpolitikáján és jelentős mértékben csökkentse az eladókra rótt terheket (ehelyett növeli). Mivel nem fogja, ezért az eladók és velük együtt a vevők is --- sajnos --- elhagyják az oldalt. Az Abaqoos-nak is az lenne a jó, ha a forgalom növekedne a vaterán, most viszont erről nem beszélhetünk. Annál inkább beszélhetünk összeomlásról. Egy ilyen helyzetben az Abaqoos fizetési mód nem lehetőség, csak egy újabb lehúzás. Sajnos.

Bár ne lenne igazam. Sajnos, vannak visszafordíthatatlan folyamatok, amik meggondolatlan (üzleti) döntések következményei.


Kedves tudomAtutit,

Az Abaqoos fizetés bevezetésével a Vaterán elérhető termékek eladásának és vásárlásának a biztonságát kívánjuk növelni. A listázási díjjal is bizonyosan megvan a Vatera vezetőség célja. Nem tisztünk, hogy a listázási díjat védjük, de közép és hosszútávon az eBay oldalára is teljesen pozitív hatást gyakorolt a listázási díj bevezetése.

Üdvözlettel,
Az Abaqoos csapat


Go to the top of the page
 
+Quote Post
tudomAtutit
hozzászólás 2009-04-21 17:05
Létrehozva: #18658


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 128
Regisztrált: 2009-04-09 20:52
Azonosító: 608 994



IDÉZET(Abaqoos @ 2009-04-21 16:50) *
Kedves tudomAtutit,

A listázási díjjal kapcsolatban nem én vagyok illetékes, de a listázási díjat nem az eladott áruk után kell fizetni, hanem az olyan termékek iránt, amit nem adtak el.

Abaqoos esetében viszont jutalékot csak akkor kell fizetni, ha sikeres a kifizetés. Az tranzakció utánni jutalék viszont védelmet kínál a csalások ellen. Ha pedig átvernek, akkor nem 2-4%-ot bukhat el, hanem 100%-ot. Ráadásul az eladó és a vevő közötti megállapodás kérdése is lehet, hogy ki viseli a szolgáltatás díját.

Üdvözlettel, Az Abaqoos csapat

Tudom, hogy Önnek "hivatalból" ezt kell írnia.

Mivel több ezer terméket adtam már el a vaterán, ezért tudom, hogy a listázási díj az eladott termékekből származó bevételt terheli. Bár nem úgy látszik, mégis úgy van. Ezért tűnt el az utóbbi hetekben a vatera kínálatának több, mint 30 %-a és még el fog további kb. 40%. Aki sosem adott el semmit a vaterán, az nem biztos, hogy látja.

A még + 2-4%-ot sajnos, nem bírják el az itteni eladások. Ehhez az kellene, hogy a vatera változtasson az üzletpolitikáján és jelentős mértékben csökkentse az eladókra rótt terheket (ehelyett növeli). Mivel nem fogja, ezért az eladók és velük együtt a vevők is --- sajnos --- elhagyják az oldalt. Az Abaqoos-nak is az lenne a jó, ha a forgalom növekedne a vaterán, most viszont erről nem beszélhetünk. Annál inkább beszélhetünk összeomlásról. Egy ilyen helyzetben az Abaqoos fizetési mód nem lehetőség, csak egy újabb lehúzás. Sajnos.

Bár ne lenne igazam. Sajnos, vannak visszafordíthatatlan folyamatok, amik meggondolatlan (üzleti) döntések következményei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Abaqoos
hozzászólás 2009-04-21 16:50
Létrehozva: #18659


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 45
Regisztrált: 2009-04-08 11:31
Azonosító: 606 436



IDÉZET(tudomAtutit @ 2009-04-21 16:40) *
Már a listázási díjat sem bírja el a vaterán eladott termékek legnagyobb része, hogyan bírna el még újabb 4 %-ot?...


Kedves tudomAtutit,

A listázási díjjal kapcsolatban nem én vagyok illetékes, de a listázási díjat nem az eladott áruk után kell fizetni, hanem az olyan termékek iránt, amit nem adtak el.

Abaqoos esetében viszont jutalékot csak akkor kell fizetni, ha sikeres a kifizetés. Az tranzakció utánni jutalék viszont védelmet kínál a csalások ellen. Ha pedig átvernek, akkor nem 2-4%-ot bukhat el, hanem 100%-ot. Ráadásul az eladó és a vevő közötti megállapodás kérdése is lehet, hogy ki viseli a szolgáltatás díját.

Üdvözlettel, Az Abaqoos csapat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Abaqoos
hozzászólás 2009-04-21 16:44
Létrehozva: #18660


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 45
Regisztrált: 2009-04-08 11:31
Azonosító: 606 436



Kedves Felhasználók,

A közelmúltban a Vatera, az aukciós oldalakon tapasztalható csalások ellen vezette be, az Abaqoos virtuális pénztárcán keresztüli fizetést.
Aukciós oldalakon szükségszerű, hogy új eladók és vevők jelenjenek meg. Ez így természetes. Ezeknek a felhasználóknak a döntő része teljesen tisztességesen áll hozzá az adásvételek lebonyolításához és ez idővel látszik is a vaterás értékeléseiken. Viszont - mivel pénzről van szó -, a csalók megjelenése is elkerülhetetlen, akik igyekeznek mindig újabb és újabb trükköket bevetni a felhasználók megkárosítására. Ellenük együtt kell védekeznie a közösség tagjainak. Az Abaqoos pénztárcákon keresztül különböző új fizetési megoldások érhetőek el. Ezek a megoldások lehetővé teszik, hogy az eladók és a vevők hatékonyan tudjanak védekezni a tisztességtelen felhasználók trükkjeivel szemben és így egy lépéssel a „virtuális zsebesek” előtt járhat a vaterás közösség.

A hatékony védekezésnek az alapfeltétele, hogy a lehető legkörültekintőbben járjon el mindenki. Ez kezdődhet azzal, hogy ellenőrizzük a partnerünk vaterás múltját.
A tapasztalt eladók – az Abaqoos pénztárcán keresztül - azonnali, közvetlen átutalást tudnak kérni azoktól a vevőktől, akiknek nincs hosszabb időre visszatekintő, ellenőrizhető és megbízható vaterás múltja. A tapasztalt eladónak nem célszerű a kezdő vásárlótól elfogadnia, a virtuális letétet.
Az érem másik oldala, hogy a tapasztalt vevő mondhatja a kezdő eladónak, hogy nem utalja át neki közvetlenül a pénzt, hanem virtuális letétbe helyezi azt. Így, a letétbe helyezést követő 15 napon belül reklamálni tud a vevő, és ha az eladóval nem sikerül a reklamálást követő 30 napon belül megegyeznie, akkor a teljes összeget visszakapja.

A megbízható eladókat, az alaptalan vevői reklamálások ellen is védi az Abaqoos fizetés. Minden Abaqoos pénztárcán keresztül sikeresen elszámolt tranzakcióval – vásárlással és eladással egyaránt –, erősödik az eladó védettségének szintje az alaptalan reklamálásokkal szemben. Ezért is érdemes a tapasztalt vaterás eladóknak és vevőknek, az egymás közötti tranzakcióik során Abaqoos pénztárcát használni, akár a letéti szolgáltatás nélkül is.
A Vaterán kívüli vásárlással is erősíteni lehet az eladói védettség szintjét. Például a Jegymester, az InterTicket, vagy a Netpincér oldalakon történő vásárlással. Így azok a felhasználók, akik már vevőként bizonyították megbízhatóságukat és fizetési hajlandóságukat, könnyebben tudnak eladóként is védettséget szerezni.
Így tudnak a megbízható Abaqoos-Vatera felhasználók csapatban védekezni az olyan felhasználók ellen, akik minden megbízható Vatera felhasználónak ártanak. Ennek köszönhetően nemcsak az eladás lesz könnyebb, de az eladni kínált termékek köre is bővülhet.

További információkat találhat az Abaqoos fizetés nyújtotta előnyökről és az aktuális promóciókról, a következő oldalakon:

http://www.vatera.hu/info/abaqoos
http://www.vatera.hu/help/index.php?q=abaqoos
abaqoos.com
blog.abaqoos.com/archives/2009/04/07/Abaqoos_es_Vatera/

Üdvözlettel:
Az Abaqoos csapat

Go to the top of the page
 
+Quote Post

1324 Oldal V  « < 931 932 933 934 935 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-08-29 22:05