IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1355 Oldal V  « < 971 972 973 974 975 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
Orosz77
hozzászólás 2009-04-02 14:52
Létrehozva: #19441


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 642
Regisztrált: 2007-08-02 09:07
Azonosító: 18 468



IDÉZET(philipkdick @ 2009-04-02 12:23) *
Sziasztok!

Nem régiben volt egy adás-vételem. A vásárló egy hét után visszaküldte a terméket, mondván, hogy hibásan működik. Kipróbáltam és tökéletesen funkcionál.

Ezt meg is írtam neki még le is kameráztam, hogy lássa, illetve hallja. Kéri vissza a pénzét. A vételárat vissza is akartam utalni, de neki a postaköltség is kell.

Azzal érvvelt, hogy a boltokban is visszafizetik 8 napon belül a vásárolt termék árát. Hiába írtam neki, hogy a postát nem. Mert az nem az én zsebembe ment.

Addig-meddig leveleztünk, hogy már megígértem neki, hogy kifizetem a postát is (és így 1000 Ft. kárt csinálok magamnak), ha ő nem negatív értékelést ad.

Nem tudom mitévő legyek, mert nem bízom a vásárlóban. Az az érzésem, hogy csak károm lesz az egészből.

Valaki még járt így, vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen?

Előre is köszönöm.


Írd meg neki, hogy örüljön, ha nem kap negatív minősítést. Ha a termék tökéletesen működött hiába reklamál bármit is, ha meggondolta magát közben. A visszavásárlási garancia, ha jól tudom, csak boltokra vonatkozik, de a jól működő terméket ott sem biztos, hogy visszaveszik. Ha már ennyire korrekt vagy, nyugodjon bele, hogy a postát bukta. legközelebb meggondolja, hogy mire licitál, kell-e neki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Orosz77
hozzászólás 2009-04-02 14:48
Létrehozva: #19442


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 642
Regisztrált: 2007-08-02 09:07
Azonosító: 18 468



IDÉZET(ZephMan @ 2009-04-02 11:33) *
Sziasztok!

Tanácsot kérnék, mi a teendő a következő esetben: vásároltam egy mobiltelefont 48e Ft-ért (csak, hogy az értékét tisztázzam). Előre is köszönöm.


Meg kell neki írni, hogy amennyiben nem utalja vissza a pénzt, a rendőrség értesítve lesz bűncselekményi összegre elkövetett csalás vádjával. Innen már csak rajtad múlik, hogy nemleges válasz esetén megléped-e ezt a lépést. Az értékelése természetesen negatív, de ettől még a pénz nem jön vissza. Szerintem a telefont csak a pénz (esetleges) visszaérkezése után postázd, mert előfordulhat, hogy se pénz, se telefon.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vateraforum
hozzászólás 2009-04-02 14:28
Létrehozva: #19443


Fórumozó
***

Csoport:
Rendszergazda

Hozzászólások: 618
Regisztrált: 2007-03-21 16:08
Azonosító: 1 334



Tisztelt Felhasználók!

A VateraFutár oldalán új szolgáltatást vehetnek igénybe a mai naptól. A PPS futárszolgálat 1.450 Ft-tól vállalja a csomagok felvételét-kiszállítását az ország egész területén. Ezzel kapcsolatban várjuk javaslataikat, észrevételeiket.

A szolgáltatásról ide kattintva tájékozódhatnak bővebben.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WebonKft
hozzászólás 2009-04-02 12:44
Létrehozva: #19444


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 153
Regisztrált: 2008-10-14 14:34
Innen: Innen hát...
Azonosító: 237 114



IDÉZET(ZephMan @ 2009-04-02 11:33) *
Sziasztok!

Tanácsot kérnék, mi a teendő a következő esetben: vásároltam egy mobiltelefont 48e Ft-ért (csak, hogy az értékét tisztázzam). Az illető, aki árulta, közölte, hogy nem tudja azonnal küldeni, mert útközben a telefonáláshoz használatos hangszóró tönkrement, kicserélteti. Megértettem, gondoltam ez egy korrekt ember, sokat elküldték volna rosszul, és oldd meg. A vásárlást követő 2. héten érkezett meg a telefon, azaz tegnap. Úgy volt meghirdetve, hogy villámár esetén ő állja a postát, így is lett, csakhogy egy egyszerű, bélelt borítékban küldte, újságokba csomagolva. Ez már gyanús volt. A hirdetésben az állt, hogy a kamera körüli rész kopott (gondoltam, pár ezresért meg lehet csináltatatni), de egyébként tökéletesen működik, viszont garancia nincs már rá. Csakhogy, a kijelző karcos, a középső gomb úgy néz ki mintha két szöget vertek volna bele, de nem ez a lényeg: a bluetooth panel hardveresen rossz, az egyik hangszóró meg sem mukkan (2 beépített hangszóróval rendelkező készülékről van szó), a kamera rossz; ezek a belsejében vannak a telefonnak, így a postai sérülés nem lehetséges, mert akkor minimum ketté kellett volna törnie a készüléknek. Ennek tükrében közöltem az eladóval, hogy elégedetlen vagyok a termékkel, nem erről volt szó, küldje vissza a pénzt, és kiegyezünk egy semlegesben. Ő azt mondja, hogy elköltötte a pénzt, küldjem el a telefont, megcsináltatja (ami minimum 20ezer forint!), de pénzt vissza nem fizet.
Tehát a kérdésem, hogy mit tehetek ez ügyben, mert nekem így nem kell ez a készülék?

Előre is köszönöm.


Szia a Vatera NEM HIVATALOS állásfoglalása ilyen jellegű ügyekkel kapcsolatban:

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján
köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott
róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség,
a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban
polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a
rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek
természetesen a Vatera.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy
rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
badooo
hozzászólás 2009-04-02 12:32
Létrehozva: #19445


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 85
Regisztrált: 2007-06-15 21:42
Azonosító: 14 080



IDÉZET(ZephMan @ 2009-04-02 11:33) *
Sziasztok!

Tanácsot kérnék, mi a teendő a következő esetben: vásároltam egy mobiltelefont 48e Ft-ért (csak, hogy az értékét tisztázzam). Az illető, aki árulta, közölte, hogy nem tudja azonnal küldeni, mert útközben a telefonáláshoz használatos hangszóró tönkrement, kicserélteti. Megértettem, gondoltam ez egy korrekt ember, sokat elküldték volna rosszul, és oldd meg. A vásárlást követő 2. héten érkezett meg a telefon, azaz tegnap. Úgy volt meghirdetve, hogy villámár esetén ő állja a postát, így is lett, csakhogy egy egyszerű, bélelt borítékban küldte, újságokba csomagolva. Ez már gyanús volt. A hirdetésben az állt, hogy a kamera körüli rész kopott (gondoltam, pár ezresért meg lehet csináltatatni), de egyébként tökéletesen működik, viszont garancia nincs már rá. Csakhogy, a kijelző karcos, a középső gomb úgy néz ki mintha két szöget vertek volna bele, de nem ez a lényeg: a bluetooth panel hardveresen rossz, az egyik hangszóró meg sem mukkan (2 beépített hangszóróval rendelkező készülékről van szó), a kamera rossz; ezek a belsejében vannak a telefonnak, így a postai sérülés nem lehetséges, mert akkor minimum ketté kellett volna törnie a készüléknek. Ennek tükrében közöltem az eladóval, hogy elégedetlen vagyok a termékkel, nem erről volt szó, küldje vissza a pénzt, és kiegyezünk egy semlegesben. Ő azt mondja, hogy elköltötte a pénzt, küldjem el a telefont, megcsináltatja (ami minimum 20ezer forint!), de pénzt vissza nem fizet.
Tehát a kérdésem, hogy mit tehetek ez ügyben, mert nekem így nem kell ez a készülék?

Előre is köszönöm.

Szia! Én mindenképp a "személyes kapcsolatfelvételt" javasolnám ! 48 e.-ért meg főleg ! Működik !/ esetleg,ha nem vagy 180 cm,és 92 kilós,akkor másod magaddal mész... Üdv: Feri
Go to the top of the page
 
+Quote Post
böcűs
hozzászólás 2009-04-02 12:13
Létrehozva: #19446


Fórumozó
***

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 459
Regisztrált: 2007-06-02 20:49
Azonosító: 12 540



IDÉZET(ZephMan @ 2009-04-02 11:33) *
Sziasztok!

Tanácsot kérnék, mi a teendő a következő esetben: vásároltam egy mobiltelefont 48e Ft-ért (csak, hogy az értékét tisztázzam). Az illető, aki árulta, közölte, hogy nem tudja azonnal küldeni, mert útközben a telefonáláshoz használatos hangszóró tönkrement, kicserélteti. Megértettem, gondoltam ez egy korrekt ember, sokat elküldték volna rosszul, és oldd meg. A vásárlást követő 2. héten érkezett meg a telefon, azaz tegnap. Úgy volt meghirdetve, hogy villámár esetén ő állja a postát, így is lett, csakhogy egy egyszerű, bélelt borítékban küldte, újságokba csomagolva. Ez már gyanús volt. A hirdetésben az állt, hogy a kamera körüli rész kopott (gondoltam, pár ezresért meg lehet csináltatatni), de egyébként tökéletesen működik, viszont garancia nincs már rá. Csakhogy, a kijelző karcos, a középső gomb úgy néz ki mintha két szöget vertek volna bele, de nem ez a lényeg: a bluetooth panel hardveresen rossz, az egyik hangszóró meg sem mukkan (2 beépített hangszóróval rendelkező készülékről van szó), a kamera rossz; ezek a belsejében vannak a telefonnak, így a postai sérülés nem lehetséges, mert akkor minimum ketté kellett volna törnie a készüléknek. Ennek tükrében közöltem az eladóval, hogy elégedetlen vagyok a termékkel, nem erről volt szó, küldje vissza a pénzt, és kiegyezünk egy semlegesben. Ő azt mondja, hogy elköltötte a pénzt, küldjem el a telefont, megcsináltatja (ami minimum 20ezer forint!), de pénzt vissza nem fizet.
Tehát a kérdésem, hogy mit tehetek ez ügyben, mert nekem így nem kell ez a készülék?

Előre is köszönöm.



Szia ZephMan!Valószinű hogy a Fórum nem fog tudni Segiteni!Keresd meg a kapcs.felv.en keresztül a Vatera Csapatot és ők rutinosak és az a dolguk hogy segitsenek ha valaki nem talál megoldást a problémájára!Jelen esetben kiszolgáltatott helyzetben vagy.Amilyen szemét vagyok még egy tanácsot is adok!!!Ingyen!!!Ha a Fórumtól kell segitség azt mielőtt megkostolnád a horgon a csalit --az előtt tedd!!Hamár lógsz a horgon akkor már nehéz segiteni--azzal meg ha megsimogatjuk a buksidat--hogy ŰGYES--ugye nem vagy ki a vizből?


--------------------
A legnemesebb gondolat sem ér semmit ha nem osztod meg másokkal!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kukureku
hozzászólás 2009-04-02 11:29
Létrehozva: #19447


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 218
Regisztrált: 2007-06-21 12:00
Azonosító: 14 569



IDÉZET(philipkdick @ 2009-04-02 12:23) *
Sziasztok!

Nem tudom mitévő legyek, mert nem bízom a vásárlóban. Az az érzésem, hogy csak károm lesz az egészből.


Úgy tudom magánemberként nem is kell garanciát vállalnod rá. (de ez nem biztos)
Viszont a postát semmiképpen se fizesd vissza, azt sehol nem csinálják!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
philipkdick
hozzászólás 2009-04-02 11:23
Létrehozva: #19448


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 19
Regisztrált: 2008-12-03 20:42
Azonosító: 333 174



Sziasztok!

Nem régiben volt egy adás-vételem. A vásárló egy hét után visszaküldte a terméket, mondván, hogy hibásan működik. Kipróbáltam és tökéletesen funkcionál.

Ezt meg is írtam neki még le is kameráztam, hogy lássa, illetve hallja. Kéri vissza a pénzét. A vételárat vissza is akartam utalni, de neki a postaköltség is kell.

Azzal érvvelt, hogy a boltokban is visszafizetik 8 napon belül a vásárolt termék árát. Hiába írtam neki, hogy a postát nem. Mert az nem az én zsebembe ment.

Addig-meddig leveleztünk, hogy már megígértem neki, hogy kifizetem a postát is (és így 1000 Ft. kárt csinálok magamnak), ha ő nem negatív értékelést ad.

Nem tudom mitévő legyek, mert nem bízom a vásárlóban. Az az érzésem, hogy csak károm lesz az egészből.

Valaki még járt így, vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen?

Előre is köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forevergsm
hozzászólás 2009-04-02 11:11
Létrehozva: #19449


Lelkes újonc
**

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 138
Regisztrált: 2008-06-05 19:26
Innen: Budapest
Azonosító: 159 654



IDÉZET(bambooflower @ 2009-04-02 11:43) *
amennyiben az eladó elzárkózik, nem nagyon tudsz tenni semmit, a negatív értékelésen kívül.

... + legközelebb figyelmesebben vásárol... ilyen értéknél csak személyesen...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2009-04-02 10:43
Létrehozva: #19450


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 13:16
Azonosító: 130



IDÉZET(ZephMan @ 2009-04-02 11:33) *
Tehát a kérdésem, hogy mit tehetek ez ügyben, mert nekem így nem kell ez a készülék?

Előre is köszönöm.


amennyiben az eladó elzárkózik, nem nagyon tudsz tenni semmit, a negatív értékelésen kívül.


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZephMan
hozzászólás 2009-04-02 10:33
Létrehozva: #19451


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2009-04-02 10:18
Innen: Szeged
Azonosító: 597 294



Sziasztok!

Tanácsot kérnék, mi a teendő a következő esetben: vásároltam egy mobiltelefont 48e Ft-ért (csak, hogy az értékét tisztázzam). Az illető, aki árulta, közölte, hogy nem tudja azonnal küldeni, mert útközben a telefonáláshoz használatos hangszóró tönkrement, kicserélteti. Megértettem, gondoltam ez egy korrekt ember, sokat elküldték volna rosszul, és oldd meg. A vásárlást követő 2. héten érkezett meg a telefon, azaz tegnap. Úgy volt meghirdetve, hogy villámár esetén ő állja a postát, így is lett, csakhogy egy egyszerű, bélelt borítékban küldte, újságokba csomagolva. Ez már gyanús volt. A hirdetésben az állt, hogy a kamera körüli rész kopott (gondoltam, pár ezresért meg lehet csináltatatni), de egyébként tökéletesen működik, viszont garancia nincs már rá. Csakhogy, a kijelző karcos, a középső gomb úgy néz ki mintha két szöget vertek volna bele, de nem ez a lényeg: a bluetooth panel hardveresen rossz, az egyik hangszóró meg sem mukkan (2 beépített hangszóróval rendelkező készülékről van szó), a kamera rossz; ezek a belsejében vannak a telefonnak, így a postai sérülés nem lehetséges, mert akkor minimum ketté kellett volna törnie a készüléknek. Ennek tükrében közöltem az eladóval, hogy elégedetlen vagyok a termékkel, nem erről volt szó, küldje vissza a pénzt, és kiegyezünk egy semlegesben. Ő azt mondja, hogy elköltötte a pénzt, küldjem el a telefont, megcsináltatja (ami minimum 20ezer forint!), de pénzt vissza nem fizet.
Tehát a kérdésem, hogy mit tehetek ez ügyben, mert nekem így nem kell ez a készülék?

Előre is köszönöm.

A hozzászólást -ZephMan- szerkesztette a következő időpontban: 2009-04-02 10:35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vatera_Fórum_Mo...
hozzászólás 2009-04-02 08:39
Létrehozva: #19452


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 100
Regisztrált: 2007-03-01 12:48
Azonosító: 32



IDÉZET(matron @ 2009-04-02 08:08) *
Tisztelt Ügyfélszolgálet!

Szerintem ez önlicit

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=143776583


Kedves matron!

Az észrevételt továbbítottuk a felelős kolléga felé, amennyiben jogos a bejelentés megteszi
a szükséges intézkedéseket.


--------------------
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bambooflower
hozzászólás 2009-04-02 07:32
Létrehozva: #19453


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Kizárt

Hozzászólások: 7 218
Regisztrált: 2007-03-01 13:16
Azonosító: 130



IDÉZET(matron @ 2009-04-02 08:08) *
Tisztelt Ügyfélszolgálet!

Szerintem ez önlicit

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=143776583


biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Koala76 is a csapathoz tartozik.


--------------------
"Gyanítom, több dolgok vannak földön és égen, mintsem azt bármely bölcselem valaha álmodni képes."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matron
hozzászólás 2009-04-02 07:08
Létrehozva: #19454


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31
Regisztrált: 2007-11-01 18:13
Azonosító: 36 737



Tisztelt Ügyfélszolgálet!

Szerintem ez önlicit

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=143776583
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Johnny85
hozzászólás 2009-04-01 19:47
Létrehozva: #19455


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 56
Regisztrált: 2008-02-16 19:52
Azonosító: 118 236



IDÉZET(kicseejones @ 2009-03-31 16:05) *
Adtam neki egy hét fizetési határidőt, aztán zaklatom egy "kicsit" még, majd ha nem történik semmi, akkor elfogadom a tényeket és negatív.
Tudok jobbat tenni, Érd messze van hozzám, de eszküszöm elmennék szivesen hozzá wink.gif


Én ilyenkor azt csinálom, hogy kivárom a kötelező 1 hetet, írok neki egy levelet, amelyben leírom, hogy amennyiben x napon belül nem veszi át a terméket
úgy negatívan értékelem az adásvételt, ezt másolatként elküldöm a biztonsag@vatera.com-ra, megvárom az x napot, bevésem a negát, ha viszonozza akkor
töröltetni tudom a vaterával az értékelést, nekem kb. 10 ilyen esetem volt, eddig 1 bosszúnegát kaptam, de azt törölték is 24 órán belül.
Amikor én kezdtem vaterázni én is max. semlegest adtam az ilyen emberkéknek, de igazából csak úgy alakul ki reális kép a felhasználókról ha merik az eladók és a vevők is indokolt esetben a negatív értékelést használni. Ha sokat üzletelsz vaterán akkor nagyon nagy valószínűséggel előbb-utóbb becsúszik egy negatív akármit is csinálsz. Persze ez csak az én véleményem, te tudod mit csinálsz, de én zokszó nélkül bevésném a negát.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
böcűs
hozzászólás 2009-04-01 19:29
Létrehozva: #19456


Fórumozó
***

Csoport:
Csak olvasó

Hozzászólások: 459
Regisztrált: 2007-06-02 20:49
Azonosító: 12 540



IDÉZET(kicseejones @ 2009-03-31 15:59) *
Sziasztok!

Akkor mi van, ha egy vevő nem akarja átvenni a terméket, mert állítása szerint tévesen itélte meg a csatlakozók számát.
Egy 5.1-es füllhallgatóról van szó, aminek a leírásában is szerepelt és képen is megmutattam, hogy milyen csatlakozók vannak.
És az értékelés lapja szerint nem ez az első, hogy "tévesen" licitál. Megnyeri aztán meg nem veszi át...
Ezt most nem akarom annyiban hagyni. Tudom csak 5000 forint, de nekem kell az a pénz, ő meg megvette tehát kelljen az árú is...
Írt smst- hogy mégsem kell, mert félrelicitált vagy mi a franc és egyezzünk meg semlegesben... aranyos, hogy így felkínálja de én nem akarok megegyezni semlegesben...
hogy lehet valaki ilyen genyó?

Mi a teendő ilyenkor?

Döntsd el hogy hiányzik-e Neked a Negativ?Ha hiányzik akkor adj negativat és azt is fogsz kapni!Javaslom hogy fogadd el az ajánlatát!Rengeteg ilyennel fogsz még találkozni és ha arra mindig negativat adsz az már gáz!!!Azt a sok majmot senki nem látja akiktől negativat kaptál,de a Te negativjaidat mindenki!!Jobb kihátrálni az ilyenből és jól megjegyezni a fejét.Ezt én mondom de Te döntesz!!


--------------------
A legnemesebb gondolat sem ér semmit ha nem osztod meg másokkal!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jmedve
hozzászólás 2009-04-01 18:18
Létrehozva: #19457


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 31
Regisztrált: 2008-11-14 12:47
Azonosító: 294 434



Egy utolsó adalék a dologhoz, és ezzel tényleg részemről lezártnak tekintem az ügyet.
Az embert tudomásom szerint holnap viszik az ügyészségre, és átkerül előzetesbe ami 30 nap és már nem a fogdában hanem közösségben.

Remélem ez sok embernek örömet okoz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JimBeam22
hozzászólás 2009-04-01 17:52
Létrehozva: #19458


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2009-04-01 17:43
Azonosító: 596 194



Hali! Engem more88 húzott le 85-el, feljelentés folyamatban az őrnagy úrnál. Remélem megfizet a kis csaló
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stanley
hozzászólás 2009-04-01 13:05
Létrehozva: #19459


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 14
Regisztrált: 2008-11-15 16:20
Azonosító: 296 476



IDÉZET(Gettagrip @ 2009-04-01 09:08) *
Másik téma... Találtam egy egyforintos kikiáltási árú, minimálár nélküli terméket, zárt aukció.
Klikkeltem hogy részt szeretnék venni az aukción, nemsokkal később az egyik termékem alá kaptam egy üzenetet hogy tegyek ajánlatot és ha jó neki akkor fixárra felteszi, beenged és megvehetem! Gondolom ez bevett szokás bár engem kicsit meglepett.

http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=radnaine



Én csak arra lennék kíváncsi, hogy mi történne ha megegyezne vele valaki az egyik termékénél az árban, engedélyezné a zárt aukciót, majd - mivel a vevő az összes termékhez megkapja a hozzáférést - licitálna mindenre 1ft-ért? Gondolom fel lenne háborodva az eladó, pedig el kellene adnia, de természetesen nem adná.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gettagrip
hozzászólás 2009-04-01 10:35
Létrehozva: #19460


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 212
Regisztrált: 2007-06-03 07:03
Azonosító: 12 575



IDÉZET(csabau @ 2009-04-01 11:31) *
elájultam...ez a szalacsizokszigény unokanővére ?  laugh.gif

Azaz, a kisgazdábbik smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1355 Oldal V  « < 971 972 973 974 975 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (7 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-01-20 08:57