IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1365 Oldal V  « < 98 99 100 101 102 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
Razel58
hozzászólás 2013-05-06 15:32
Létrehozva: #1981


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 293
Regisztrált: 2007-03-20 13:03
Innen: Óperencia
Azonosító: 987



http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=16113073

Javaslom a megfelelő helyre.


--------------------
Az evolúció fordítva is működik.!......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2013-05-06 15:30
Létrehozva: #1982


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 107
Regisztrált: 2011-11-23 19:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(zejopy @ 2013-05-06 14:36) *
Dehogy. Muszáj végigcsinálnod. A Benz által adott címre továbbítsd a teljes levelezést. Visszakapsz egy ticket számot. Amikor írsz az ÜSZ-nak, akkor a ticket számot másold be.
Teljesen irreális ebben az esetben, hogy megegyezz a partnerrel.
Nekik is megvan az ügyintézésük, először rutinból ezt javasolják.
Különben, ha a semlegesed bent marad, akkor sem történik semmi.
Én is kaptam egyet nemrégen egy kielégületlen pincebogártól. Nem rontja a statisztikádat.smile.gif Meg sem próbáltam töröltetni, hanem magamban olyan tevékenységre szólítottam fel (na jó, lehet, hogy hangosan is, de az biztos, hogy nem hallotta senki biggrin.gif), ami biológiailag lehetetlen.
Adj neki negát. De most megnézem az illetőt...

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1882419
Ő az? Tetszik a harmadik (felülről) semlegese....

Kedves vagy zejopy, már kicsit lehiggadtam, válaszoltam a semleges értékelésére, lehet este belefogok, írok még egyszer az ÜSZ- nek. Nem a pár száz forint, hanem a pofátlanság felháborító. Fizetek és semleges!!!! Ha negatívot adok biztos kitalál valami hazugságot. Olyan hosszú a levelezés, szerintem azért nem ment át.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-05-06 13:36
Létrehozva: #1983


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 067
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zoc710 @ 2013-05-06 14:21) *
Az ÜSZ szerint vegyem fel az eladóval a kapcsolatot és rendezzem a vitást kérdést. Ha nem válaszol a leveleimre és kapok egy semlegeset, aminek a" szövege pozitív" , felháborító, hogy még nem zárták ki a Vateráról. A levelezést nem tudom sehogyan sem továbbítani, már vagy 5 ször próbáltam. Kár is az időért.

Dehogy. Muszáj végigcsinálnod. A Benz által adott címre továbbítsd a teljes levelezést. Visszakapsz egy ticket számot. Amikor írsz az ÜSZ-nak, akkor a ticket számot másold be.
Teljesen irreális ebben az esetben, hogy megegyezz a partnerrel.
Nekik is megvan az ügyintézésük, először rutinból ezt javasolják.
Különben, ha a semlegesed bent marad, akkor sem történik semmi.
Én is kaptam egyet nemrégen egy kielégületlen pincebogártól. Nem rontja a statisztikádat.smile.gif Meg sem próbáltam töröltetni, hanem magamban olyan tevékenységre szólítottam fel (na jó, lehet, hogy hangosan is, de az biztos, hogy nem hallotta senki biggrin.gif), ami biológiailag lehetetlen.
Adj neki negát. De most megnézem az illetőt...

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1882419
Ő az? Tetszik a harmadik (felülről) semlegese....


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2013-05-06 13:21
Létrehozva: #1984


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 107
Regisztrált: 2011-11-23 19:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-05-06 13:07) *
biztonsag@allegroup.hu smile.gif

Az ÜSZ szerint vegyem fel az eladóval a kapcsolatot és rendezzem a vitást kérdést. Ha nem válaszol a leveleimre és kapok egy semlegeset, aminek a" szövege pozitív" , felháborító, hogy még nem zárták ki a Vateráról. A levelezést nem tudom sehogyan sem továbbítani, már vagy 5 ször próbáltam. Kár is az időért.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-05-06 12:10
Létrehozva: #1985


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 067
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-05-06 13:07) *
biztonsag@allegroup.hu smile.gif

Jaj, fordítva írtam a címet.biggrin.gif
biztonsag@vatera.com
Nagyon elnézést. Különben ez sokkal kedvesebb cím, mint az új. Ugye még létezik?smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-05-06 12:10


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-05-06 12:07
Létrehozva: #1986


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 323
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zoc710 @ 2013-05-06 13:03) *
A vatera@biztonság.com címre azt írta nem létezik...

biztonsag@allegroup.hu smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2013-05-06 12:03
Létrehozva: #1987


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 107
Regisztrált: 2011-11-23 19:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(zejopy @ 2013-05-06 11:58) *
Először küldd el a levelet a vatera@biztonsag.com-ra. Aztán írd meg a negatív értékelésedet, mert ha minden így történt, akkor duplán volt tisztességtelen az illető eljárása. Aztán próbáld meg töröltetni a semleges értékelést a ticket számot mellékelve.smile.gif
Sok sikert!

Kedves zejopy!
A vatera@biztonság.com címre azt írta nem létezik, először írjak a kapcsolat felvételen keresztül?

IDÉZET(zoc710 @ 2013-05-06 12:53) *
Kedves zejopy!
A vatera@biztonság.com címre azt írta nem létezik, először írjak a kapcsolat felvételen keresztül?

Írtam a kapcsolat felvételen keresztül, gondolom, majd adnak címet ahova a leveleket továbbítsam, köszönöm a segítséget!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-05-06 10:58
Létrehozva: #1988


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 067
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zoc710 @ 2013-05-06 11:54) *
Tisztelt Benz!
A levelezés természetesen meg van, mielőtt leadom az értékelést továbbítsam az Ügyfél Szolgálatra?
( Itt nem a pár száz forintról van szó, hanem arról, hogy tudatosan többet kért, én megírtam, hogy 250g- nél becsomagolva sem lehet több. Nagyon rosszul esik, hogy fizettem egy kisstílű csalónak ÉS MÉG ÉN KAPOK SEMLEGEST.)

Először küldd el a levelet a vatera@biztonsag.com-ra. Aztán írd meg a negatív értékelésedet, mert ha minden így történt, akkor duplán volt tisztességtelen az illető eljárása. Aztán próbáld meg töröltetni a semleges értékelést a ticket számot mellékelve.smile.gif
Sok sikert!


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2013-05-06 10:54
Létrehozva: #1989


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 107
Regisztrált: 2011-11-23 19:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-05-06 11:42) *
Tisztelt zoc710!

Ha a leírt levelezést megőrizte és nincs más lényeges körülmény, akkor indokolt lehet a semleges vagy akár negatív értékelés.


Tisztelt Benz!
A levelezés természetesen meg van, mielőtt leadom az értékelést továbbítsam az Ügyfél Szolgálatra?
( Itt nem a pár száz forintról van szó, hanem arról, hogy tudatosan többet kért, én megírtam, hogy 250g- nél becsomagolva sem lehet több. Nagyon rosszul esik, hogy fizettem egy kisstílű csalónak ÉS MÉG ÉN KAPOK SEMLEGEST.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-05-06 10:42
Létrehozva: #1990


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 323
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zoc710 @ 2013-05-06 11:07) *
...adhatok negatívot annak ellenére, hogy a terméket megkaptam?

Tisztelt zoc710!

Ha a leírt levelezést megőrizte és nincs más lényeges körülmény, akkor indokolt lehet a semleges vagy akár negatív értékelés.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2013-05-06 10:07
Létrehozva: #1991


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 107
Regisztrált: 2011-11-23 19:35
Azonosító: 1 569 983



Üdvözlök Mindenkit!
1.- forintos aukción megnyertünk egy kalapot, a terméklapon 480.- posta szerepelt, írtam 485.- utaljak e?!, válasz 776.- az utalandó, az ajánlott levél 675.- és 100.- a boríték, váltottunk leveleket, melyek végén közölte otthon is elfér a szekrényben, de mivel kíváncsi voltam miért olyan nehéz az a kalap elutaltam a 776.- forintot. Múlt héten megérkezett egy kb. 20 forintos sima borítékban 445.- bélyeggel. Ezt jeleztem az eladónak. Nem válaszolt, ma kaptam egy semleges értékelést, az után hogy a pofátlanul magas díjat kifizettem, azt írta visszautalja különbözetet ez nem történt meg, adhatok negatívot annak ellenére, hogy a terméket megkaptam?
Minden segítséget előre is köszönök!
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1882419 az eladó
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-05-05 20:07
Létrehozva: #1992


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 067
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-05-05 21:06) *
Nem.

Kész... smile_275.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-05-05 20:06
Létrehozva: #1993


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 323
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(basa80 @ 2013-05-05 20:59) *
Ide nem lehet olyat bevezetni, hogy az értékelés leadása után veszi le a pénzt a számláról?

Nem.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-05-05 20:00
Létrehozva: #1994


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 067
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-05-05 20:58) *
... Tehát az utánvét az eladó esetében is reckír!!!

Sőt, az utánvét csak az eladónak kockázat.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
basa80
hozzászólás 2013-05-05 19:59
Létrehozva: #1995


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 319
Regisztrált: 2013-03-12 20:23
Azonosító: 2 024 803



IDÉZET(zejopy @ 2013-05-05 20:49) *
Valóban kicsit kiszolgáltatott a helyzetünk bizonyos szempontból. De gondolj bele, azért ők azok, akiknek nagyobb védelemre van szükségük, hiszen előre utalnak. Mondjuk ettől függetlenül az igazságtalan bánásmód rosszul esik az embernek.

Ide nem lehet olyat bevezetni, hogy az értékelés leadása után veszi le a pénzt a számláról? Egy hangkártyát vett tőlem még 1-2 hónapja egy felhasználó. Találkoztunk és ott mondta el, hogy nem szereti a bosszúságot ha előre utal és nem küldik az árut. Az utánajárás, a bosszúság stb. Azt mondta bízik bennem de ezt a terméklapon nem akarta firtatni. Lehet nagyobb lenne a forgalom, de nem utolsó sorban az emberek is nyugodtabb szívvel utalnának át pénzt. Mai világban elég nagy az átverés mindenhol - az egy dolog, hogy én bízom másokban is, persze túl nagy összeget a világért sem utalnék előre.

A hozzászólást -basa80- szerkesztette a következő időpontban: 2013-05-05 20:00


--------------------
Yours sincerely
basa80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-05-05 19:58
Létrehozva: #1996


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 191
Regisztrált: 2010-12-11 09:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(zejopy @ 2013-05-05 20:49) *
Valóban kicsit kiszolgáltatott a helyzetünk bizonyos szempontból. De gondolj bele, azért ők azok, akiknek nagyobb védelemre van szükségük, hiszen előre utalnak. Mondjuk ettől függetlenül az igazságtalan bánásmód rosszul esik az embernek.


Persze,hogy kiszolgáltatott helyzetben vannak. De annak a vevőnek el is küldtem volna utánvéttel aminek 1700.- az ára,de neki 750.-t kellett volna..... A másik dolog pedig az utánvét. Van webáruházunk is ahol mindig utánvéttel vásárolnak. Rendelés után küldünk egy levelet a vevőnek,hogy ha nem veszi át a terméket akkor ráterheljük a postaköltséget + az ügyvédi díjat ez általában hatni szokott. De így is 20 db rendelésből kb 9x fel kell hívni a vevőt és telefonon is el kell neki mondani azt,ha nem veszi át a terméket akkor 13700.-ra lesz beterhelve.Mert az MPL-nél lekövetem a csomagot és látom,hogy 2 napja ott dekkol a csomag a postán Ilyenkor a 9 vevőből 6db átveszi 3 pedig át sem veszi.... az pedig jön vissza és fizetem a visszfuvart is! Tehát az utánvét az eladó esetében is reckír!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-05-05 19:49
Létrehozva: #1997


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 067
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-05-05 20:45) *
Én sem állítottam a szőnyeg szélére hanem küldtem egy levelet. Nekem csak azzal van a gondom,hogy ha nem szólók akkor esze ágába sem lett volna szólni! Nagyon sajnálom,de kezdem elveszteni a türelmemet,sajnos itt a vaterán kénye kedvükre értékelnek. Múltkor azért kaptam egy no commentes semlegest mert a vevő leütés után közölte velem,hogy neki utánvét kell a termék de nem utánvétes áron! Értékelés semleges és "no comment.........." szöveg!

Valóban kicsit kiszolgáltatott a helyzetünk bizonyos szempontból. De gondolj bele, azért ők azok, akiknek nagyobb védelemre van szükségük, hiszen előre utalnak. Mondjuk ettől függetlenül az igazságtalan bánásmód rosszul esik az embernek.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-05-05 19:45
Létrehozva: #1998


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 191
Regisztrált: 2010-12-11 09:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(zejopy @ 2013-05-05 20:34) *
Hmmm... Szóval, ha a kedves vevő később közli velem, hogy nem utal időben, akkor nem szólok semmit, mert ha már eldöntötte, akkor ezt úgysem tudom megváltoztatni. Kivárom a pénz megérkezését. Számít, hogy amúgy szimpatikusan intézi-e a dolgot, és milyen volt a dolgokhoz való hozzáállása, a kommunikációja. Aztán amikor értékelt, akkor az összbenyomásaim alapján értékelek. Lehet, hogy valaki hosszabb csúszás után is egy mosolygós pozitív értékelést kap, míg egy rövidebb időeltolódás miatt esetleg semlegessel végződik.
Tényleg nem állítom a szőnyeg szélére a vevőt soha, és nem kérem számon, hogy miért nem fizet, vagy miért nem jelentkezik. Tényeket közlök, mindenféle plusz információ nélkül.
Kedves Ubulka!
Az elmúlt két hétben nem érkezett meg a pénz a számlámra. Amennyiben 3 napon belül, azaz kedd estig nem kapom meg, az árut újraindítom, az eladást pedig tárgytalannak tekintem.
Üdv: Viktória

Ki kell vonni az érzelmeket. Mindig. Volt olyan, hogy sírtam a gép előtt, annyira szarul éreztem magamat a vevő arroganciájától, de ezt ő nem érezhette a leveleimből. Ezt a luxust nem engedem meg magamnak. Az is igaz, hogy nagyon kemény iskolám volt, amiért ma már hálás vagyok.smile.gif
És aki igazán jó, akinek tényleg tutira megy, azt valóban nem érintik meg ezek az esetek. Tudom, vannak ilyenek is. Én még csak félúton járok ebben a folyamatban.


Én sem állítottam a szőnyeg szélére hanem küldtem egy levelet. Nekem csak azzal van a gondom,hogy ha nem szólók akkor esze ágába sem lett volna szólni! Nagyon sajnálom,de kezdem elveszteni a türelmemet,sajnos itt a vaterán kénye kedvükre értékelnek. Múltkor azért kaptam egy no commentes semlegest mert a vevő leütés után közölte velem,hogy neki utánvét kell a termék de nem utánvétes áron! Értékelés semleges és "no comment.........." szöveg!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-05-05 19:34
Létrehozva: #1999


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 067
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-05-05 19:44) *
Üdv Mindenkinek! Azt hiszem,hogy sikerült ismét belefutnunk 1 érdekes vásárlóba! 6 napja leütött 1 alkatrészt ( amit előre lebeszéltünk ). Elküldtem a szokásos levelet de azóta semmi reakció ( pedig közben fent járt a vaterán ). Megfogadtam zejopy tanácsát ( nincs telefonálás biggrin.gif ) elküldtem neki egy e-mailt (teljesen nyugodt és higgadt udvarias levelet ) melyben megérdeklődtem,hogy esetleg nem ment át az e-mail vagy mi a próbléma? Erre kaptam a választ,hogy egyéb elfoglaltsága miatt majd csak kedden vagy szerdán tudja elindítani az utalást! Erre válaszoltam,hogy ezt nem 6 nap után kellene közölni hanem leütés előtt illetve az elküldött levél után azonnal. Ugyanis a termékből amit leütött 1db volt raktáron és közben hoztak be egy olyan gépet javításra amibe pont egy ilyen alkatrész kellett de nem mertük beszerelni pont azért,hogy mindjárt tudjuk küldeni az alkatrészt! Sajnos ezért a régi ügyfelünket el kellett küldenünk mert csak kedden kaptunk volna ilyen alkatrészt újból és neki az már késő volt! A vevő erre azt írta e-mailben,hogy egy 2000 db feletti eladás esetében feltételezi komolyabb raktárkészletünk van. Tulajdonképpen utána pedig kioktatott a kereskedelemről ( neki 21db adás-vétele van a vaterán )és,hogy mi vagyunk mindenért a hibásak. Megírtam neki,hogy csütörtökig várok az utalásra ( 10nap ) erre elkezdett minket ismét kioktatni és azt közölte,hogy ő is árul a vaterán de a vevőt soha nem állította szönyeg szélére mert belőlük él. Pedig csak egy érdeklődő levelet küldtem! Ahogy így előre tekintek akkor ez sem lesz egy sétagalopp.......... Még majd jó lesz ha egy semlegessel kijövők belőle. (kisgeplány)

Hmmm... Szóval, ha a kedves vevő később közli velem, hogy nem utal időben, akkor nem szólok semmit, mert ha már eldöntötte, akkor ezt úgysem tudom megváltoztatni. Kivárom a pénz megérkezését. Számít, hogy amúgy szimpatikusan intézi-e a dolgot, és milyen volt a dolgokhoz való hozzáállása, a kommunikációja. Aztán amikor értékelt, akkor az összbenyomásaim alapján értékelek. Lehet, hogy valaki hosszabb csúszás után is egy mosolygós pozitív értékelést kap, míg egy rövidebb időeltolódás miatt esetleg semlegessel végződik.
Tényleg nem állítom a szőnyeg szélére a vevőt soha, és nem kérem számon, hogy miért nem fizet, vagy miért nem jelentkezik. Tényeket közlök, mindenféle plusz információ nélkül.
Kedves Ubulka!
Az elmúlt két hétben nem érkezett meg a pénz a számlámra. Amennyiben 3 napon belül, azaz kedd estig nem kapom meg, az árut újraindítom, az eladást pedig tárgytalannak tekintem.
Üdv: Viktória

Ki kell vonni az érzelmeket. Mindig. Volt olyan, hogy sírtam a gép előtt, annyira szarul éreztem magamat a vevő arroganciájától, de ezt ő nem érezhette a leveleimből. Ezt a luxust nem engedem meg magamnak. Az is igaz, hogy nagyon kemény iskolám volt, amiért ma már hálás vagyok.smile.gif
És aki igazán jó, akinek tényleg tutira megy, azt valóban nem érintik meg ezek az esetek. Tudom, vannak ilyenek is. Én még csak félúton járok ebben a folyamatban.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-05-05 18:44
Létrehozva: #2000


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 191
Regisztrált: 2010-12-11 09:58
Azonosító: 1 413 411



Üdv Mindenkinek! Azt hiszem,hogy sikerült ismét belefutnunk 1 érdekes vásárlóba! 6 napja leütött 1 alkatrészt ( amit előre lebeszéltünk ). Elküldtem a szokásos levelet de azóta semmi reakció ( pedig közben fent járt a vaterán ). Megfogadtam zejopy tanácsát ( nincs telefonálás biggrin.gif ) elküldtem neki egy e-mailt (teljesen nyugodt és higgadt udvarias levelet ) melyben megérdeklődtem,hogy esetleg nem ment át az e-mail vagy mi a próbléma? Erre kaptam a választ,hogy egyéb elfoglaltsága miatt majd csak kedden vagy szerdán tudja elindítani az utalást! Erre válaszoltam,hogy ezt nem 6 nap után kellene közölni hanem leütés előtt illetve az elküldött levél után azonnal. Ugyanis a termékből amit leütött 1db volt raktáron és közben hoztak be egy olyan gépet javításra amibe pont egy ilyen alkatrész kellett de nem mertük beszerelni pont azért,hogy mindjárt tudjuk küldeni az alkatrészt! Sajnos ezért a régi ügyfelünket el kellett küldenünk mert csak kedden kaptunk volna ilyen alkatrészt újból és neki az már késő volt! A vevő erre azt írta e-mailben,hogy egy 2000 db feletti eladás esetében feltételezi komolyabb raktárkészletünk van. Tulajdonképpen utána pedig kioktatott a kereskedelemről ( neki 21db adás-vétele van a vaterán )és,hogy mi vagyunk mindenért a hibásak. Megírtam neki,hogy csütörtökig várok az utalásra ( 10nap ) erre elkezdett minket ismét kioktatni és azt közölte,hogy ő is árul a vaterán de a vevőt soha nem állította szönyeg szélére mert belőlük él. Pedig csak egy érdeklődő levelet küldtem! Ahogy így előre tekintek akkor ez sem lesz egy sétagalopp.......... Még majd jó lesz ha egy semlegessel kijövők belőle. (kisgeplány)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1365 Oldal V  « < 98 99 100 101 102 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-11-23 16:03