IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1355 Oldal V  « < 111 112 113 114 115 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
Razel58
hozzászólás 2013-02-16 09:26
Létrehozva: #2241


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 290
Regisztrált: 2007-03-20 13:03
Innen: Óperencia
Azonosító: 987



Sziasztok.

Egy érdekes eladó akinél alig jön össze az üzlet.50-ből csak 8-szor.
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=3540866

Üdv,


--------------------
Az evolúció fordítva is működik.!......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dancimanci
hozzászólás 2013-02-16 01:21
Létrehozva: #2242


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-02-07 17:35
Azonosító: 463 854



IDÉZET(svejku @ 2013-02-16 00:42) *
"Mit várunk egy profitól?"


Én már semmit... mosking.gif .. akkor nem ér csalódás ..

Mondjuk felvetődött bennem a kérdés, mikor ezt olvastam tőle: "akkor nem a te ízléseddel van a gond?"
- neki vajon ez a MINŐSÉGI? Otthon ilyenek az ágyneműi tenyérnyi szakadás, mert az a menő az jó ízlésre vall.. good2.gif

.. nem is bánom, ha az én ízlésemmel gond van szerinte, mert nálam a szakadt ágynemű az KUKA, és nem MINŐSÉG!
A stílus, maga az ember! thank_you.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-02-16 00:42
Létrehozva: #2243


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 273
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Dancimanci @ 2013-02-16 00:18) *
...
Válaszolt is:
[color=#008000]"Kedves Dancimanci!
Pontosan ilyen drágám! És látod mennyien szeretik? akkor nem a te ízléseddel van a gond?.....

- Outlethome"

"Kedves Dancimanci!
MOndtam már, menjetek a Kikába, és vegyetek akkor ott 50.000-ért, nem 2000ft-ért kell sírni, ár-érték arány, könyörgöm....

Mondjuk tény, hogy én nem vagyok profi...

"Mit várunk egy profitól?
Programban nem az eladások mennyisége az elsődleges. Sokkal fontosabb, hogy eladóink a kedvezményekért folyamatosan a legjobb szolgáltatást nyújtsák a vásárlóknak. Alapkövetelmény, hogy a termékleírások és fotók pontosak és részletesek legyenek, de még fontosabb a vásárlókkal való kommunikáció és a kiszolgálás minősége, és a megbízhatóság.

Résztvevőinket folyamatosan monitorozzuk így, aki nem tudja azt biztosítani, ami egy profitól elvárható az akár ki is kerülhet a programból."
unsure.gif

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2013-02-16 00:43
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dancimanci
hozzászólás 2013-02-16 00:18
Létrehozva: #2244


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-02-07 17:35
Azonosító: 463 854



IDÉZET(svejku @ 2013-02-15 23:31) *
Látunk már ilyen, illetve ehhez hasonló minőségű dolgokat itt, sajnos az van amit írtál, beugrottál a szép képeknek, meg a hangzatos leírásnak, pedig csak egyet kellett volna kattintani a megveszem gomb helyett az eladó negatív, és semleges értékeléseire
Azért van az értékelési rendszer kitalálva itt a Vaterán (nagyon helyesen), hogy vásárlás előtt lehessen (és kell is) tájékozódni a korábbi vevők elégettségéről.
Ez van, megpróbálhatod visszavásároltatni, de úgy veszem ki a szavaidból, hogy belenyugodtál, hogy így jártál, tanulópénz.

Nekem egy dolog azért szemet szúrt, hogy az eladó profi státuszban van. Erről a napokban olvasgattam és a PEP-ban leírtakba (szerintem) nem fér bele, a silány, használhatatlan gagyi utánzat termékek forgalmazása, úgy, hogy azok anyaga, minőségi jellemzői nem a valóságnak megfelelően vannak feltüntetve...


Hosszas felesleges levelezés után arra gondoltam, költse a tőlem benyelt összeget orvosságra! nem ebbe a 2300.- ba fogok belehalni, ez biztos, csak maga a tény .. ez a hozzáállás.. és ha a többiek is úgy adtak értékelés, mint én, ... akkor hiába a pozitív, mert addig én is pozitívnak gondoltam, míg ki nem bontottam, és használat előtt kiszerettem volna mosni.. hát mit mondjak? Azonnal lefényképeztem és elküldtem neki levélben.. kértem, hogy a kiválasztott terméket küldje el, ha már elsőre nem azt adta.. folytattunk egy elég hosszú és felesleges levelezést.. de elzárkózott minden megoldástól.. ergo örüljek, hogy elvihettem neki a lakására azt az összeget karácsonyra!

Most megláttam egy új terméket nála, ahol azt írja ÚJ gyártó, vastag pamut.. gondoltam megkérdezem:
"Tisztelt Outlethome! Ez is olyan "MINŐSÉGI", mint amit én vettem és a pozitív értékelés után bontottam csak ki? Az új ágyneműn tenyérnyi lyukkal? És kb minden darabján festékhibásan? Mert a mintája tetszik, de valahogy a bizalmam (szerintem okkal) kissé lecsökkent a termékeiddel kapcsolatban.. :-/ Így most se a pénzem nem kaptam meg, se használni nem lehet az ágyneműt, amiért el is mentem hozzád..

- Dancimanci"

Ezt kapásból törölte is, és engem is tiltott (.. ő.. aki átvert!.. és kapott cserébe egy pozitív értékelést! .. ez így dukál nem?)
Válaszolt is:
"Kedves Dancimanci!
Pontosan ilyen drágám! És látod mennyien szeretik? akkor nem a te ízléseddel van a gond?.....

- Outlethome"

"Kedves Dancimanci!
MOndtam már, menjetek a Kikába, és vegyetek akkor ott 50.000-ért, nem 2000ft-ért kell sírni, ár-érték arány, könyörgöm....

- Outlethome"


Nos mivel én úgy gondolom tiszta a lelkiismeretem.. azt javaslom, hogy ne könyörögjön, csak legyen tisztességes!
Mondjuk a minimum az lenne, hogy elnézést kér és küldi azt a terméket, vagy az árát.. ha ez nem megoldható, akkor nem sértegeti azt, akit lehúzott!

Persze ez csak az én kis naiv véleményem, mert én kb azt tenném, hogy adok neki egy másik MINŐSÉGI terméket sűrű elnézéskérés mellett!
Mondjuk tény, hogy én nem vagyok profi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-02-15 23:31
Létrehozva: #2245


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 273
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Dancimanci @ 2013-02-15 23:01) *
Kedves jóhiszemű vásárlók!

Látunk már ilyen, illetve ehhez hasonló minőségű dolgokat itt, sajnos az van amit írtál, beugrottál a szép képeknek, meg a hangzatos leírásnak, pedig csak egyet kellett volna kattintani a megveszem gomb helyett az eladó negatív, és semleges értékeléseire
Azért van az értékelési rendszer kitalálva itt a Vaterán (nagyon helyesen), hogy vásárlás előtt lehessen (és kell is) tájékozódni a korábbi vevők elégettségéről.
Ez van, megpróbálhatod visszavásároltatni, de úgy veszem ki a szavaidból, hogy belenyugodtál, hogy így jártál, tanulópénz.

Nekem egy dolog azért szemet szúrt, hogy az eladó profi státuszban van. Erről a napokban olvasgattam és a PEP-ban leírtakba (szerintem) nem fér bele, a silány, használhatatlan gagyi utánzat termékek forgalmazása, úgy, hogy azok anyaga, minőségi jellemzői nem a valóságnak megfelelően vannak feltüntetve...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nyubocs
hozzászólás 2013-02-15 23:17
Létrehozva: #2246


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 648
Regisztrált: 2007-11-14 19:22
Azonosító: 43 559



Azért a termékleírásaiban szereplő fenyegetés (mert ez bizony az) több mint érdekes, hiszen az nem ilyen egyszerűen működik.
Különösen úgy, hogy számlaadás nincs is.

IDÉZET
Az ?eltűnő?, nem fizető, nem jelentkező, ?szórakozó? nyertes licitáló részére Fizetési meghagyásos eljárás azonnali elektronikus megindítását kezdeményezzük, melynek díja is természetesen őt terheli (bruttó 20.000Ft fix ár, + a MOKK részére fizetendő: a követelés 3%-a, min. 5.000,- Ft max. 30.000,-Ft) + a liciten megnyert termék ára, melyet természetesen a rövid eljárás végén a megadott címre postázunk.


A negatívokra adott válaszai is megérnek egy misét.

A hozzászólást -nyubocs- szerkesztette a következő időpontban: 2013-02-15 23:18


--------------------
All I wanna do Is trade this life for something new Holding on to what I haven't got!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-02-15 23:10
Létrehozva: #2247


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Dancimanci @ 2013-02-15 23:01) *
Kedves jóhiszemű vásárlók!

Szeretném felhívni a figyelmetek, hogy okuljatok az én naivságomból!
Kinéztem karácsony előtt egy ágyneműt, a képen nagyon megtetszett,
...

Az eladó tisztában lehetett a termék silányságával, erre utal ez a ködösítő szövegrész:

"Minőségi besorolás: 1.osztály /Meó nélküli!/
Hibaszázalék: 0-5%
Kérlek ezt vedd figyelembe licitálás előtt.
Kisebb szín és minta eltérések előfordulhatnak,méretnél +,-0,5%.
Mindig vedd figyelembe,hogy a kis kép nem mindig adja vissza tökéletesen ugyanazt a színt-mintát!
Visszajelzés alapján belül kevert szálas szövet van írva csak ennél a márkánál! Ennek tudatában licitálj!"

Ezzel gyakorlatilag fenntartja a jogot arra, hogy majd nem stimmel a szín, a minta, a méret, akár hibás is lehet a termék és az anyagösszetétel is akármi lehet, de leginkább jó kis műszál...


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dancimanci
hozzászólás 2013-02-15 23:01
Létrehozva: #2248


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2009-02-07 17:35
Azonosító: 463 854



Kedves jóhiszemű vásárlók!

Szeretném felhívni a figyelmetek, hogy okuljatok az én naivságomból!
Kinéztem karácsony előtt egy ágyneműt, a képen nagyon megtetszett,
annyira megörültem neki, hogy azonnal megszerettem volna szerezni..
( dry.gif ..ez volt az első hiba részemről... az eladó szerint inkább a kikába kellene vásárolnom,
ha olyan minőséget szeretnék, ami használható is valamire!)
( director.gif A második hibát akkor követtem el, mikor hazaérve azonnal megírtam a pozitív értékelést
az eladó(féleség) részére.. Nem kellett volna.. csak a kicsomagolás után!)

Ez volt a meghirdetett ágynemű:
http://kepfeltoltes.hu/130215/az__lom_www....ltoltes.hu_.jpg
"Állapot: hibátlan, címkés"
blablabla.. szép kis mese mese mátka.. : http://epitkezes-otthon.vatera.hu/lakastex...1686330374.html

És ehhez képest az a termék, amit átvettem:
http://kepfeltoltes.hu/130215/DSCF1182_www...ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130215/DSCF1183_www...ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130215/DSCF1187_www...ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130215/DSCF1182_www...ltoltes.hu_.jpg

Szinte azonos ugye?! blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-02-15 22:40
Létrehozva: #2249


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 273
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(tomari @ 2013-02-15 21:53) *
Az imént kaptam egy levelet, miszerint jóvá írják nekem a potya feltöltési díjakat. A Vatera egy jó csapat, melyet ez úton is köszönök.

Ez igen! good2.gif
És ezt is jó olvasni! headbang.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-02-15 22:09
Létrehozva: #2250


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 079
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(tomari @ 2013-02-15 21:53) *
Az imént kaptam egy levelet, miszerint jóvá írják nekem a potya feltöltési díjakat. A Vatera egy jó csapat, melyet ez úton is köszönök.

Jó ezt látni, köszönjük smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomari
hozzászólás 2013-02-15 21:53
Létrehozva: #2251


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2007-03-24 18:55
Azonosító: 1 941



IDÉZET(svejku @ 2013-02-14 20:36) *
Igen, igazad van, de sajnos ezek automatikusan működnek, egyedi elbírálásra nincs lehetőség. Tudom nem vigasztal, de ha mondjuk 6-700 forintos kiemelés lett volna rajta, akkor azt is buktad volna...
És bocs, hogy tudatlanságomban félretájékoztattalak. smile.gif



Az imént kaptam egy levelet, miszerint jóvá írják nekem a potya feltöltési díjakat. A Vatera egy jó csapat, melyet ez úton is köszönök.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-02-15 10:15
Létrehozva: #2252


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 565
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(miti50 @ 2013-02-15 10:13) *
abban az esetben mi újság,ha vettem egy terméket,de az nem megfelelően működik+nem 2éves hanem5!
igy nyilván nem kell,engedni nem akar az árból

Az eladó köteles azt a terméket átadni, amit aukcióra bocsátott, és a termékleírásnak pontosnak, valóságon alapulónak kell lennie.
Elvben visszakérhetnéd az árát, kérdés, hogy a jogaidat mennyire van lehetőséged érvényesíteni. Ez sok mindentől függ.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-02-15 10:15


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
miti50
hozzászólás 2013-02-15 10:13
Létrehozva: #2253


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2008-12-01 13:27
Azonosító: 327 754



abban az esetben mi újság,ha vettem egy terméket,de az nem megfelelően működik+nem 2éves hanem5!
igy nyilván nem kell,engedni nem akar az árból
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-02-14 22:15
Létrehozva: #2254


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 565
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(solari @ 2013-02-14 18:08) *
Megnyertem egy aukciót, de az eladó nem reagál e-mailre. Kétszer írtam neki.
Írtam a termék alatt is, arra sem válaszolt, de közben ki is tiltották.
A vásárlás értesítője szerint telefonon nem érdemes keresni.

Nem volt még dolgom ilyen felhasználóval. Ilyenkor mi a gyakorlat? Vissza szokták engedni, vagy nyugodtan adhatom neki a negatívat? Tartok tőle, hogy ha visszajön, cserébe ő is negatívat ad majd, teljesen jogtalanul, mivel bizonyíthatóan mindent megtettem az vásárlás érdekében.

Szabályosan úgy tudod megoldani, hogy írsz egy utolsó levelet neki, hogy amennyiben nem jelentkezik február 21.-ig, elállsz a vásárlástól és negatív értékeléssel zárod az aukciót. A levelet elküldöd a biztonsag@vatera.com-ra és a visszakapott ticket számot megőrzöd.
Erre akkor lehet szükséged, ha minden ellenkező látszat ellenére csak ideiglenes az inaktív státusz. Ha ugyanis visszatér, akkor értékelni is tud majd.
Addig jó, amíg nem jelentkezik egyébként, mert addig nincs dilemma, hogy utalj-e, vagy inkább ne.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomari
hozzászólás 2013-02-14 20:54
Létrehozva: #2255


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2007-03-24 18:55
Azonosító: 1 941



IDÉZET(svejku @ 2013-02-14 20:36) *
Igen, igazad van, de sajnos ezek automatikusan működnek, egyedi elbírálásra nincs lehetőség. Tudom nem vigasztal, de ha mondjuk 6-700 forintos kiemelés lett volna rajta, akkor azt is buktad volna...
És bocs, hogy tudatlanságomban félretájékoztattalak. smile.gif



Dehogy, semmi gond. Ja, az szép lett volna, ha van egy csomó kiemelés. Így jártam. Felvérteztem magam zárt aukcióval, viszont állítólag előbb-utóbb meg unja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-02-14 20:36
Létrehozva: #2256


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 273
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(tomari @ 2013-02-14 20:31) *
Most kaptam a választ, az ÜSZ-től a feltöltési díj ugrott. Az automatikusan felszámításra kerül, bár ebben az esetben szerintem jóvá írható lehetne. rolleyes.gif

Igen, igazad van, de sajnos ezek automatikusan működnek, egyedi elbírálásra nincs lehetőség. Tudom nem vigasztal, de ha mondjuk 6-700 forintos kiemelés lett volna rajta, akkor azt is buktad volna...
És bocs, hogy tudatlanságomban félretájékoztattalak. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomari
hozzászólás 2013-02-14 20:31
Létrehozva: #2257


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 47
Regisztrált: 2007-03-24 18:55
Azonosító: 1 941



IDÉZET(svejku @ 2013-02-14 14:39) *
Húú, lehet, hogy én gondolom rosszul, és neked van igazad!
Utána olvastam, a segítségben:
"A feltöltési díj az aukció indításáért fizetendő díj, ami független az aukció hosszától. Amennyiben egy aukció, vagy fix áras értékesítés sikeresen zárul, a feltöltési díj összege levonásra kerül a felhasználó egyenlegéből az aukció sikerességére vonatkozó visszajelzést követően. (A levonás mínuszos előjelű tételként jelenik meg a számlán.)"

Elég egyértelműnek tűnik. Benz majd megmondja a töktutit! smile.gif


Most kaptam a választ, az ÜSZ-től a feltöltési díj ugrott. Az automatikusan felszámításra kerül, bár ebben az esetben szerintem jóvá írható lehetne. rolleyes.gif


IDÉZET(VateraBenz @ 2013-02-14 15:45) *
Már nem.


thank_you.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solari
hozzászólás 2013-02-14 20:26
Létrehozva: #2258


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31
Regisztrált: 2009-11-19 20:41
Azonosító: 848 645



Nem utaltam, mert nem reagál semmilyen üzenetre. Mindegy, akkor ez valószínűleg így marad
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-02-14 18:56
Létrehozva: #2259


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 273
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(solari @ 2013-02-14 18:08) *
Megnyertem egy aukciót, de az eladó nem reagál e-mailre. Kétszer írtam neki.
Írtam a termék alatt is, arra sem válaszolt, de közben ki is tiltották.
A vásárlás értesítője szerint telefonon nem érdemes keresni.

Nem volt még dolgom ilyen felhasználóval. Ilyenkor mi a gyakorlat? Vissza szokták engedni, vagy nyugodtan adhatom neki a negatívat? Tartok tőle, hogy ha visszajön, cserébe ő is negatívat ad majd, teljesen jogtalanul, mivel bizonyíthatóan mindent megtettem az vásárlás érdekében.

Valószínűleg végleges a kitiltása, de ezt mi nem tudhatjuk.
Gondolom nem utaltál neki, akkor nagy baj nem lehet, nyugodtan várj az értékeléssel.
Amúgy (bizonyítható esetben) van lehetőség a "bosszúnegatív" töröltetésére.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solari
hozzászólás 2013-02-14 18:08
Létrehozva: #2260


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31
Regisztrált: 2009-11-19 20:41
Azonosító: 848 645



Megnyertem egy aukciót, de az eladó nem reagál e-mailre. Kétszer írtam neki.
Írtam a termék alatt is, arra sem válaszolt, de közben ki is tiltották.
A vásárlás értesítője szerint telefonon nem érdemes keresni.

Nem volt még dolgom ilyen felhasználóval. Ilyenkor mi a gyakorlat? Vissza szokták engedni, vagy nyugodtan adhatom neki a negatívat? Tartok tőle, hogy ha visszajön, cserébe ő is negatívat ad majd, teljesen jogtalanul, mivel bizonyíthatóan mindent megtettem az vásárlás érdekében.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1355 Oldal V  « < 111 112 113 114 115 > » 
Reply to this topicStart new topic
6 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (6 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-02-21 06:11