IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1349 Oldal V  « < 129 130 131 132 133 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
TYKEesJOKESZ
hozzászólás 2012-12-19 20:09
Létrehozva: #2601


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2010-09-02 18:34
Azonosító: 1 336 986



IDÉZET(LoSManocs @ 2012-12-17 22:14) *
Üdv mindenkinek!

Pertársaságot szeretnék alakítani az egyik vaterázós "társunk" ellen, aki velem együtt kb 10-15 embertől csalt ki 80-100 ezer forintot az elmúlt 3 hónapban.
Ha téged is átvert BARONET100 akkor kérlek vedd fel velem a kapcsolatot. Így nem csak az ügyvéd olcsóbb de a rendörség is komolyabban vesz.

Bocsánat hogy ide írok de eléggé elkeserítő a helyzet!

Minden segítséget hálásan fogadok.

Béke veletek!



Szia!

Én már feljelentettem már megy az ügy! Meg persze még kb 10-en! Úgyhogy remélhetőleg fog ülni pár évet!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qurgyi
hozzászólás 2012-12-19 19:42
Létrehozva: #2602


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-12-18 22:14
Azonosító: 1 932 334



Sziasztok!

Nem tudom hova írjak, tanácsot szeretnék kérni, gondolom itt mindenki sokkal tapasztaltabb vaterás nálam. Előre hangsúlyozom, az eladó eddig nem problémás, csak aggódom egy kicsit. Ezért nem linkelek be semmit.

Egy bőr táskára licitáltam, amit meg is nyertem. Az aukción több helyen is szerepelt, hogy bőr termékről van szó, ugyan nem volt kiemelve, hogy valódi bőr, csak annyi volt, hogy bőr. A terméket személyesen átvettem, kifizettem minden rendben ment.
Nem vagyok bőr szakértő, így egyből a személyes átvátelnél ránézésre nem tudtam megmondani, hogy nem valódni. Hazaértem, majd belül a táska címkéjén, ugyan nem magyarul, de bele van írva, hogy műbőrből készült a táska.
E-mail-en megirtam nekik a panaszom, fel is hívtak egyből, hogy ők sem tudtak róla, de így karácsony előtt el már nem tudnák adni, így vissza nem veszik a táskát, viszont egy kb. 50%-kos árengedményben megegyeztünk.
Na most ami miatt aggódom az az, hogy azt mondta, addig nem utalja vissza a pénzt, amíg nem értékelem az adás-vételt. Hangsúlyozom, mindent telefonon beszéltünk, nincs róla semmi írás, kivéve az első levelem amit megírtam, de válasz nem jött rá, mivel telefonon hívott. Abban megegyeztem vele, hogy azért legyen róla valami írásos bizonyíték is, hogy leírok mindent e-mail-ben részletesen, ő erre válaszol, utána értékelek és végül küldi a pénzt.

A kérdésem az, hogy ha válaszol a levelemre és esetleg mégsem küldi a pénzt (persze nem akarok róla ilyet feltételezni, de akaratlanul is megfordul a fejemben, ezért írok most), akkor érek valamit azzal, hogy írásban megegyeztünk, vagy ez teljesen felesleges, és megszívtam az üzletet?

Köszönöm szépen előre is a tapasztaltak válaszát!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gutzolika
hozzászólás 2012-12-19 18:32
Létrehozva: #2603


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 42
Regisztrált: 2011-11-07 21:38
Azonosító: 1 563 792



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-12-18 20:54) *
Tisztelt gutzolika!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-12-19 18:18
Létrehozva: #2604


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 189
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(gutzolika @ 2012-12-18 23:07) *
... vagy addig nem is foglalkoznak az üggyel, míg nincs mit töröltetni?

Szerintem ne. Amikor már végképp kilátástalan, hogy jelentkezik, tedd meg az értékelésed, legyél tárgyszerű, és pontos. Ha bosszúnegát kapsz, akkor a biztonságra eddig is beküldött levelezés tickettszámára hivatkozással tudod kérni a töröltetést, jó esélyt látok, hogy sikerül.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-12-19 18:04
Létrehozva: #2605


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 778
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(gutzolika @ 2012-12-18 23:07) *
tehát Ön nem tudja megmondani a leírtakból, hogy jogos lesz e a negatív értékelés vagy sem?

értem én, ha bekövetkezik a mondjuk bosszúnegatív, "Kapcsolatfelvétel"-en keresztűl kollegák majd eldöntik, kérdés hogyan fognak vélekedni.
már így is van egy nagatívom, amit nem tartok a mai napig sem indokoltnak, végül is 1-2 mindegy...
lesz ami lesz!

esetleg a Kapcsolatfelvétel-en ha előre küldöm a menetett leveleket, abból megmondják, vagy addig nem is foglakoznak az üggyel, míg nincs mit töröltetni?

Sajnos nem látok a jövőbe, nem tudom megmondani. Erre a fórum moderátoraként egyébként sincs hatásköröm.
Beküldheti, de az utolsó szót nyilván csak az összes információ birtokában lehet kimondani - ebbe beletartozik az értékelések szövege is.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gutzolika
hozzászólás 2012-12-19 00:07
Létrehozva: #2606


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 42
Regisztrált: 2011-11-07 21:38
Azonosító: 1 563 792



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-12-18 20:54) *
Tisztelt gutzolika!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


tehát Ön nem tudja megmondani a leírtakból, hogy jogos lesz e a negatív értékelés vagy sem?

értem én, ha bekövetkezik a mondjuk bosszúnegatív, "Kapcsolatfelvétel"-en keresztűl kollegák majd eldöntik, kérdés hogyan fognak vélekedni.
már így is van egy nagatívom, amit nem tartok a mai napig sem indokoltnak, végül is 1-2 mindegy...
lesz ami lesz!

esetleg a Kapcsolatfelvétel-en ha előre küldöm a menetett leveleket, abból megmondják, vagy addig nem is foglakoznak az üggyel, míg nincs mit töröltetni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-12-18 21:54
Létrehozva: #2607


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 778
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(clayd1 @ 2012-12-18 19:51) *
Üdvözletem
Érdeklődnék sikerült valamit kideríteni menorm felhasználórol.

Tisztelt clayd1!

Ilyen jellegű felvilágosítást nem adhatunk ki.
IDÉZET(clayd1 @ 2012-12-18 19:51) *
Ahogy elnézem senki nem értékelte az eladásait.Felhívnám a figyelmet (kaliati felhasználóra is)Ahogy elnézem tipikus átverés saját magát értékelte.Például a legutolsó belépés ma reggel 1 percel később lépet be a másik felhasználónévvel.

Milyen átverés?

IDÉZET(gutzolika @ 2012-12-18 17:11) *
...kérdésem a következő. Ha ő is negatívval értékel, amit nem megindokoltnak tartok, kérhetem annak törlését?

Válaszát előre köszönöm.

Üdv. Zoli

Tisztelt gutzolika!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bacsa71
hozzászólás 2012-12-18 21:48
Létrehozva: #2608


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 35
Regisztrált: 2009-01-25 21:47
Azonosító: 433 334



Üdv! Csak az igazság és a tényszerüség miatt írok! Valóban a higgadság és a türelem gyözött! Sikerült kapcsolatot teremtenem a hétvégi vásárlómmal és úgy néz ki,hogy minden rendben lesz! Tényleg köszi mindenkinek még egyszer a segítséget és a nyugalmat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
clayd1
hozzászólás 2012-12-18 20:51
Létrehozva: #2609


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2011-02-25 17:13
Azonosító: 1 428 110



Üdvözletem
Érdeklődnék sikerült valamit kideríteni menorm felhasználórol.Ahogy elnézem senki nem értékelte az eladásait.Felhívnám a figyelmet (kaliati felhasználóra is)Ahogy elnézem tipikus átverés saját magát értékelte.Például a legutolsó belépés ma reggel 1 percel később lépet be a másik felhasználónévvel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2012-12-18 18:35
Létrehozva: #2610


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(Opelj12 @ 2012-12-18 17:34) *
Köszönöm a segítséget!!


Igazán nincs mit! good2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Opelj12
hozzászólás 2012-12-18 18:34
Létrehozva: #2611


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-05-24 18:25
Azonosító: 1 742 659



IDÉZET(suzukimaruti @ 2012-12-18 17:24) *
Fogyasztó védelem nem foglalkozik a magán adás-vétellel.
Jó próbáld meg elérni, hogy hozzáírhass.
Én azért csak befenyíteném a feljelentéssel.



Köszönöm a segítséget!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2012-12-18 18:24
Létrehozva: #2612


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(Opelj12 @ 2012-12-18 17:20) *
Azért nem fenyegetőztem mert normális keretek között akartam megoldani a dolgot.Most ráadásul inaktív.Kérdés mikor olvassa így el a levelem ha nem törli olvasatlanul.Fogyasztóvédelemre gondoltam még.Azért azt megpróbálom elérni hogy írhassak még az értékelésemhez.


Fogyasztó védelem nem foglalkozik a magán adás-vétellel.
Jó próbáld meg elérni, hogy hozzáírhass.
Én azért csak befenyíteném a feljelentéssel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Opelj12
hozzászólás 2012-12-18 18:20
Létrehozva: #2613


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-05-24 18:25
Azonosító: 1 742 659



IDÉZET(suzukimaruti @ 2012-12-18 17:14) *
Próbáld meg az ÜF-nál. Kaptál egy számot mikor írtál, nos arra a számra küld el ismét mi a gondod. Bár nem tudom ebben az esetben engedik-e a hozzáírást!
Beijeszthetsz neki, hogy feljelented.




Azért nem fenyegetőztem mert normális keretek között akartam megoldani a dolgot.Most ráadásul inaktív.Kérdés mikor olvassa így el a levelem ha nem törli olvasatlanul.Fogyasztóvédelemre gondoltam még.Azért azt megpróbálom elérni hogy írhassak még az értékelésemhez.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2012-12-18 18:14
Létrehozva: #2614


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(Opelj12 @ 2012-12-18 17:07) *
Nem módosítani akarom hanem hozzáírni hogy nem vette fel velem a kapcsolatot még mindig.Így az a látszat hogy rendezte a dolgot pedig nem igaz.Egyszerűen nem akarja felvenni velem a kapcsolatot és nem akarja visszafizetni a pénz.Szerintem mindenkinek tudnia kell aki vásárolni akar tőle hogy nem rendeződött a dolog így járhatnak ők is.Akkor most semmit se tehetek????


Próbáld meg az ÜF-nál. Kaptál egy számot mikor írtál, nos arra a számra küld el ismét mi a gondod. Bár nem tudom ebben az esetben engedik-e a hozzáírást!
Beijeszthetsz neki, hogy feljelented.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gutzolika
hozzászólás 2012-12-18 18:11
Létrehozva: #2615


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 42
Regisztrált: 2011-11-07 21:38
Azonosító: 1 563 792



Üdvözlöm!

Eladtam egy terméket 2012.12.12 (Termékkód: 1676209103) a vevő másnap jelentkezett, hogy mikor tudja átvenni a terméket, megírtam neki a napokat időpontokat helyszint. Azóta nem jelentkezik, 3-4 levelet írtam (ezt mind elküldtem a vaterabiztonság mail-re), sőt még azt is felajánlottam, hogy elviszem a lakhelyéhez közel megadva a napot időd, email címemet + tel.számomat tudva erre sem reagált. A felhasználói saját oldalamon feketén fehéren leírtam, hogy „7 napot várok, hogy a termék kifizetésre kerüljön. Ha ez nem történik meg, úgy a terméket visszateszem aukcióra, és a vevőt negatívval értékelem.” Annak ellenére, hogy holnap lesz 1 hete, hogy nem jelentkezik, várok még 1-2 napot. Természetesen azért ma még elküldöm utolsó levelem. Viszont ha semmi változás, küldöm a negatív értékelést, kérdésem a következő. Ha ő is negatívval értékel, amit nem megindokoltnak tartok, kérhetem annak törlését?

Válaszát előre köszönöm.

Üdv. Zoli
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Opelj12
hozzászólás 2012-12-18 18:07
Létrehozva: #2616


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-05-24 18:25
Azonosító: 1 742 659



IDÉZET(suzukimaruti @ 2012-12-18 16:54) *
Szia!

A Vatera nem lát bele abba, hogy milyen minőségű terméket kaptál, tehát ebbe nem tud segíteni.
Most nem értelek miért akarnád a negatív értékelést módosítani?



Nem módosítani akarom hanem hozzáírni hogy nem vette fel velem a kapcsolatot még mindig.Így az a látszat hogy rendezte a dolgot pedig nem igaz.Egyszerűen nem akarja felvenni velem a kapcsolatot és nem akarja visszafizetni a pénz.Szerintem mindenkinek tudnia kell aki vásárolni akar tőle hogy nem rendeződött a dolog így járhatnak ők is.Akkor most semmit se tehetek????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2012-12-18 17:54
Létrehozva: #2617


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(Opelj12 @ 2012-12-18 16:47) *
Sziasztok!Segítene nekem valaki hogy mit tegyek olyan esetben ha a terméket ugyan megkaptam de nem a meghirdetett méretben.Ezt jeleztem az eladónak e-mailben amire nem válaszolt.Pár nap múlva negatív értékelésben is leírtam ugyan ezt.Arra meg azt írta hogy azonnal felveszi velem a kapcsolatot vagy visszautalja a pénzt.Nem jelentkezett mégse.Újra írtam e-mailt arra sincs válasz.A vaterával is felvettem a kapcsolatot de ők nem segítenek.Ma inaktív lett az eladó.Azt is szeretném tudni hogyan módosíthatom az értékelést amit már elküldtem. Köszönöm!


Szia!

A Vatera nem lát bele abba, hogy milyen minőségű terméket kaptál, tehát ebbe nem tud segíteni.
Most nem értelek miért akarnád a negatív értékelést módosítani?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Opelj12
hozzászólás 2012-12-18 17:47
Létrehozva: #2618


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-05-24 18:25
Azonosító: 1 742 659



Sziasztok!Segítene nekem valaki hogy mit tegyek olyan esetben ha a terméket ugyan megkaptam de nem a meghirdetett méretben.Ezt jeleztem az eladónak e-mailben amire nem válaszolt.Pár nap múlva negatív értékelésben is leírtam ugyan ezt.Arra meg azt írta hogy azonnal felveszi velem a kapcsolatot vagy visszautalja a pénzt.Nem jelentkezett mégse.Újra írtam e-mailt arra sincs válasz.A vaterával is felvettem a kapcsolatot de ők nem segítenek.Ma inaktív lett az eladó.Azt is szeretném tudni hogyan módosíthatom az értékelést amit már elküldtem. Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davenport
hozzászólás 2012-12-18 14:15
Létrehozva: #2619


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 104
Regisztrált: 2007-03-01 14:17
Azonosító: 141



IDÉZET(djtrack @ 2012-12-17 20:53) *
jó csak igy én is meg mindenki tud eladni hogy meghirdetek vmit hogy elküldem postán és röhögök a markomban hogy el se küldem és a termékem is megmarad meg lóvét is kaszáltam...


Miért lenne jogilag hátrányosabb helyzetben? Azért az elvárható gondosságot feltételezzük már. Valamint a vatera szabályzatát is, mely szerint nem lehet többet kérni a tényleges postaköltségként. Mivel tudja igazolni eladó azt, hogy a terméket ténylegesen postázta? Így a saját csapdájába esik.
- 1000 forint egy normál csomag díja, melynek van felaadóvevénye, vagy egy ajánlott levélé, mely szintén visszakereshető.
A levelezés alapján már egy itt feladott termékről van szó, azaz nem arról, hogy ez az összeg a külföldi postaköltség lenne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2012-12-18 13:22
Létrehozva: #2620


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(zejopy @ 2012-12-18 11:58) *
Attól még ha fizet, éppen átvehetné az árut. Szerintem Benz ( smile_275.gif ) inaktiválta, amikor a látóterébe került.


Persze átvehetné, nem vitatom. Benz nagyon bölcsen tette. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1349 Oldal V  « < 129 130 131 132 133 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (7 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-05-24 11:50