IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1358 Oldal V  « < 129 130 131 132 133 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
Coulthard
hozzászólás 2013-01-08 14:20
Létrehozva: #2601


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 09:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-01-08 12:46) *
A kizárás végleges. Nézzen rá az értékeléseire.


Köszönöm az infót! Láttam az értékeléseit, de úgy tudtam, hogy csak mínuszos értékeléssel rendelkező felhasználók kerülnek tiltásra. Neki meg pont 0-ja van. Azt hiszem átnézem a szabályzat ide vonatkozó részét újra. dry.gif
Viszont akkor tőlem is kap még egy negatívat, mert úgy látom így a mi üzletünkből sem lesz már semmi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-01-08 12:46
Létrehozva: #2602


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 126
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Coulthard @ 2013-01-08 12:28) *
Ebben igaza van, de tulajdonképpen a kizárás okából tudtam volna következtetni, hogy végleges e az inaktivitás vagy sem. Természetesen nekem teljesen mindegy, hogy milyen okból nem aktív, mert valóban csak az érdekel, hogy várhatom e még vissza aktívnak. A felhasználó: "idp015" néven van.

A kizárás végleges. Nézzen rá az értékeléseire.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2013-01-08 12:28
Létrehozva: #2603


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 09:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-01-08 11:29) *
Az első hozzászólásában nem ez volt a kérdés, hanem a kizárás oka.
Melyik felhasználóról van szó?


Ebben igaza van, de tulajdonképpen a kizárás okából tudtam volna következtetni, hogy végleges e az inaktivitás vagy sem. Természetesen nekem teljesen mindegy, hogy milyen okból nem aktív, mert valóban csak az érdekel, hogy várhatom e még vissza aktívnak. A felhasználó: "idp015" néven van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-01-08 11:29
Létrehozva: #2604


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 126
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Coulthard @ 2013-01-08 10:49) *
Igen, pont ezért szeretném tudni, hogy várjak e még rá, vagy véglegesen ki lett e tiltva. Nekem ennyi is elég lenne, ha kapnék róla infót.

Az első hozzászólásában nem ez volt a kérdés, hanem a kizárás oka.
Melyik felhasználóról van szó?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2013-01-08 10:49
Létrehozva: #2605


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 09:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



IDÉZET(Vikyca @ 2013-01-07 23:12) *
Miért nem írják meg? Ha megkérdezi h. probléma volt-e vele, azzal még nem kérdezett államtitkot. Lehet csak nem fizette be a jutalékot időben. Részletezni úgy se fogják. Szerintem azt akarja tudni h. várjon-e rá, mert még lehet aktív vagy már nem lesz... legalábbis amíg új reget nem csinál.


Igen, pont ezért szeretném tudni, hogy várjak e még rá, vagy véglegesen ki lett e tiltva. Nekem ennyi is elég lenne, ha kapnék róla infót.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-01-08 08:21
Létrehozva: #2606


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 126
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Vikyca @ 2013-01-07 23:12) *
Miért nem írják meg? ...

Mert a kizárás pontos oka nem tartozik harmadik félre.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Razel58
hozzászólás 2013-01-08 04:47
Létrehozva: #2607


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 290
Regisztrált: 2007-03-20 13:03
Innen: Óperencia
Azonosító: 987



IDÉZET(Vikyca @ 2013-01-07 21:55) *
Megint azt állítja egy vevő h. ő utalt csak az a helyzet h. a pénz nem érkezett meg... már kezd elegem lenni. Azt írta péntek délután utalt... a pénz se pénteken se ma nem érkezett meg a számlámra (másoké igen) ellenőriztem a netbankomat. Írtam neki h. nem érkezett meg az utalása, ő meg köti az ebet a karóhoz h. ő utalt OTP-s számláról. Egy 0-s vevőről van szó. Dec. 22 ütötte le a termékem jan 7.-ig kapott időt a fizetésre, ez ma van.

Másik 1 pontos... szintén nem fizet. 2 hét után jelentkezett eleve több levél után, még a saját termékéhez is írtam... azt írta h. nem ő ütötte le hanem az anyukája aki nagy vaterás (1 ponttal tényleg nagy lehet...) és nem érti miért nem csinál magának saját fiókot. Csütörtökön azt írta maholnap utal és elnézést kért. Hétfő van, pénz sehol szintén... péntek este írtam neki levelet, válasz semmi, ma írtam neki egy termékéhez, ide azért betud lépni és drága dolgot tett fel ismét. Dec. 20-as leütés volt... .

Ha nincs valami újkeletű nagy gond a banki utalásokkal akkor ezek engem nagyon hülyének néznek. Valahogy akik karácsony után ütöttek le valamit tudtak fizetni akik korábban azokkal sorra gond van. Szerintem elfogyott a pénzük az ünnepek alatt... .


Pusztán információként annyit hozzátennék,hogy - az OTP biztosan - de más bankok is bevezettek biztonsági intézkedéseket január 01-től.Konkrétan, ha még nem volt az ügyfélnek elintézve még a múlt évben, akkor nem fog tudni utalni míg nem megy be az OTP fiókba és intézi el az adminisztratív dolgait.
Nem védve az esetleges hanyagságot csak jó ha ezt is tudjuk.


--------------------
Az evolúció fordítva is működik.!......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vikyca
hozzászólás 2013-01-07 23:12
Létrehozva: #2608


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 63
Regisztrált: 2007-03-01 13:36
Azonosító: 568



IDÉZET(suzukimaruti @ 2013-01-07 22:50) *
Rossz tanács! Nem fogják megírni, hogy miért inaktív!


Miért nem írják meg? Ha megkérdezi h. probléma volt-e vele, azzal még nem kérdezett államtitkot. Lehet csak nem fizette be a jutalékot időben. Részletezni úgy se fogják. Szerintem azt akarja tudni h. várjon-e rá, mert még lehet aktív vagy már nem lesz... legalábbis amíg új reget nem csinál.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-01-07 23:03
Létrehozva: #2609


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 279
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(suzukimaruti @ 2013-01-07 22:50) *
Rossz tanács! Nem fogják megírni, hogy miért inaktív!

Így van, harmadik félnek nem adnak ki ilyen információt, legfeljebb annyit tudhatsz meg, hogy végleges, vagy esetleg még lehet aktív.
Ha egy olyan eladóról lenne szó, aki problémás, veszélyes, akkor arról kapnál tájékoztatást.
Egy sima vásárlóval kapcsolatban indifferens, hogy inaktív, ha fizet, adod a megnyert/megvett terméket, ha nem, akkor a szokásos procedúra után negatívan értékeled, és újraindítod.

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2013-01-07 23:05
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2013-01-07 22:50
Létrehozva: #2610


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 18:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(Vikyca @ 2013-01-07 22:35) *
A kapcsolatfelvételre írj, biztos segítenek.


Rossz tanács! Nem fogják megírni, hogy miért inaktív!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vikyca
hozzászólás 2013-01-07 22:35
Létrehozva: #2611


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 63
Regisztrált: 2007-03-01 13:36
Azonosító: 568



IDÉZET(Coulthard @ 2013-01-07 22:24) *
Helló!

Lehet nem a legjobb helyre írok, de azt szeretném megtudni, hogy ha egy felhasználó aki vásárolt tőlem most inaktív, akkor megtudhatom, hogy pontosan milyen okból lett az?


A kapcsolatfelvételre írj, biztos segítenek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2013-01-07 22:24
Létrehozva: #2612


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 09:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



Helló!

Lehet nem a legjobb helyre írok, de azt szeretném megtudni, hogy ha egy felhasználó aki vásárolt tőlem most inaktív, akkor megtudhatom, hogy pontosan milyen okból lett az?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vikyca
hozzászólás 2013-01-07 21:55
Létrehozva: #2613


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 63
Regisztrált: 2007-03-01 13:36
Azonosító: 568



Megint azt állítja egy vevő h. ő utalt csak az a helyzet h. a pénz nem érkezett meg... már kezd elegem lenni. Azt írta péntek délután utalt... a pénz se pénteken se ma nem érkezett meg a számlámra (másoké igen) ellenőriztem a netbankomat. Írtam neki h. nem érkezett meg az utalása, ő meg köti az ebet a karóhoz h. ő utalt OTP-s számláról. Egy 0-s vevőről van szó. Dec. 22 ütötte le a termékem jan 7.-ig kapott időt a fizetésre, ez ma van.

Másik 1 pontos... szintén nem fizet. 2 hét után jelentkezett eleve több levél után, még a saját termékéhez is írtam... azt írta h. nem ő ütötte le hanem az anyukája aki nagy vaterás (1 ponttal tényleg nagy lehet...) és nem érti miért nem csinál magának saját fiókot. Csütörtökön azt írta maholnap utal és elnézést kért. Hétfő van, pénz sehol szintén... péntek este írtam neki levelet, válasz semmi, ma írtam neki egy termékéhez, ide azért betud lépni és drága dolgot tett fel ismét. Dec. 20-as leütés volt... .

Ha nincs valami újkeletű nagy gond a banki utalásokkal akkor ezek engem nagyon hülyének néznek. Valahogy akik karácsony után ütöttek le valamit tudtak fizetni akik korábban azokkal sorra gond van. Szerintem elfogyott a pénzük az ünnepek alatt... .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-01-07 20:52
Létrehozva: #2614


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 126
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(dorsy2 @ 2013-01-07 20:42) *
...Az hogy lehet,hogy a vevő e-mail címén kívül semmi más elérhetőséget nem kaptam?...

Igen, ez így rendben van.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dorsy2
hozzászólás 2013-01-07 20:42
Létrehozva: #2615


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 34
Regisztrált: 2011-06-24 13:15
Azonosító: 1 533 115



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-01-07 20:32) *
Tisztelt dorsy2!

A két felhasználónév közt nincs kimutatható egyezés.
Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@allegroup.hu címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.

Tisztelt Benz!
Rendben,köszönöm.Így fogom csinálni.Az hogy lehet,hogy a vevő e-mail címén kívül semmi más elérhetőséget nem kaptam?Ilyet még nem tapasztaltam,hogy nincs telefonszám megadva.A név is gyanús,hasonlít egy filmsorozat régi szereplő nevére.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-01-07 20:32
Létrehozva: #2616


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 126
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(dorsy2 @ 2013-01-07 14:12) *
Kedves Benz!

A segítségét szeretném kérni. Nemrég adtam egy negatív értékelést baza012 felhasználónak. (megvolt rá az okom)Inaktív volt néhány hétig,de most látom,hogy aktív. Gondolom már nem tud értékelni.A hölgy a levelezési stílusa alapján elég nyersnek és arrogánsnak tűnt.Úgy gondolom,hogy bosszúra készül Eszti721 néven. Csak feltételezés.http://jatek.vatera.hu/playmobil/keszlet/playmobil_4324_iskola_rengeteg_kiegeszito_1690193471.html Licitált,megnyerte.A vaterlevélben nem szerepel telefonszám sem vagy város,csak egy email cím.Már írtam neki,de nem válaszol.2012.Dec.30.-án regisztrált és aznap 7:47-kor licitált.Természetesen még várok.Kérem írja meg meddig várjak vagy mit tehetek.Nem szeretném ha berongálna.Köszönöm,Üdv

Tisztelt dorsy2!

A két felhasználónév közt nincs kimutatható egyezés.
Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@allegroup.hu címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-01-07 18:57
Létrehozva: #2617


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 639
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(madmatyko @ 2013-01-07 18:45) *
Természetesen abban az esetben adtam volna csak pozitívot, ha visszaérkezik a vételár, hiszen akkor kár nem ért, mindenki hibázhat.

Hát nem tudom. Nem a tévedésen van a hangsúly. Egy ragasztott áru nem véletlenül lett hibátlannak feltüntetve a terméklapon. A tévedés az teljesen más.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vikyca
hozzászólás 2013-01-07 18:53
Létrehozva: #2618


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 63
Regisztrált: 2007-03-01 13:36
Azonosító: 568



IDÉZET(suzukimaruti @ 2013-01-07 14:28) *
Mi tavaly 2x hozattunk velük és már akkor is kérték a személyi számot.


Tőlem még sohase kértek, pedig (2012) dec. vettem könyvet, névjegykarit ajándékba és azt is a GLS hozta.

A dec. 15-ös vevő ma utalt (akinek a bank nem teljesítette az utalását /szerinte/ és a dec. 21-es is (ő máig kapott időt), holnap feladom nekik a levelüket. A dec. 20+22-es emberek viszont azóta se utaltak. Még jó h. kiírom h. ne licitáljon aki 7 nap alatt nem tud fizetni.

Na sül a halam, további szép estét!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madmatyko
hozzászólás 2013-01-07 18:45
Létrehozva: #2619


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2007-05-25 16:03
Azonosító: 11 521



Természetesen abban az esetben adtam volna csak pozitívot, ha visszaérkezik a vételár, hiszen akkor kár nem ért, mindenki hibázhat.


IDÉZET(zejopy @ 2013-01-06 14:40) *
Igen, ez egy új, amúgy nagyon jó dolog. Kellett, hogy kapjál az értékelés megírásáról levelet a Vaterától és a végén már valamelyik tartalmazza azt is, hogyha nem értékelsz, akkor már nem teheted. Azt hiszem, ez az 57. napon van, de ebben nem vagyok biztos.
Nem értem, miért akartál egy olyan eladónak pozitív értékelést adni, aki szándékosan becsapott. Akkor az utánad jövők is meg fognak bízni benne, és őket is becsaphatja. huh.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2013-01-07 14:28
Létrehozva: #2620


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 18:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(Vikyca @ 2013-01-07 13:55) *
Nekem ma GLS hozott egy alkatrészt, számmal hívtak 2 perccel korábban h. ideértek volna. Igaz h. lerakta 3mp csengetés után, mire odaértem a telóhoz, de számmal hívtak... fizettem megkaptam a dobozt. Ami nekem új volt, h. felírták a személyi számot is... ilyen még nem volt soha (idén mondjuk az első rendelésem volt, lehet új ez náluk is).


Mi tavaly 2x hozattunk velük és már akkor is kérték a személyi számot.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1358 Oldal V  « < 129 130 131 132 133 > » 
Reply to this topicStart new topic
5 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (5 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-03-22 23:19