IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1365 Oldal V  « < 135 136 137 138 139 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
Vikyca
hozzászólás 2013-01-09 00:15
Létrehozva: #2721


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 63
Regisztrált: 2007-03-01 14:36
Azonosító: 568



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-01-08 23:01) *
Legyen kedves mellőzni a "h." rövidítés tömeges alkalmazását. Jelentősen rontja az olvashatóságot és értelme sincs.
A megspórolt 2-2 karakter sokszorosát pazarolta el a felesleges pont többszörözésekkel.
Köszönjük.


Nyugodtan törölje a hozzászólásom, nem gondoltam hogy zavaró.

IDÉZET(svejku @ 2013-01-08 23:11) *
Így van, de ezt is meg lehetne írni, és nem szédíteni, és hazugságokkal traktálni a vevőt.



Remélem eladót akart írni.

Mostanában már az a ritka ha valaki utal és nem jön neki közbe semmi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-01-09 00:11
Létrehozva: #2722


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 328
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Vikyca @ 2013-01-07 21:55) *
...Ha nincs valami újkeletű nagy gond a banki utalásokkal akkor ezek engem nagyon hülyének néznek. Valahogy akik karácsony után ütöttek le valamit tudtak fizetni akik korábban azokkal sorra gond van. Szerintem elfogyott a pénzük az ünnepek alatt... .

Így van, de ezt is meg lehetne írni, és nem szédíteni, és hazugságokkal traktálni a vevőt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-01-09 00:01
Létrehozva: #2723


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 272
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Vikyca @ 2013-01-08 22:55) *
Köszönöm a válaszod.
Jelentkezett a 2 vevő, nem utaltak még.
Az egyik az 1 pontos normális levelet írt ma, végre kibökte h. még nem kapott fizetést... de ha kap fizet. Legalább most már egyenes beszéd. Csütörtökig kapott időt, aztán majd lesz valami... .
A 0-s meg tegnap veszekedett inkább, h. ő utal meg utalt... minden levelében kizárva azt h. téved, írtam neki h. van netbankom.... szóval látom mi a helyzet hiába erősködik. Írt egy nevet h. arról a névről utaltak, nem az ő neve (szerintem szülő). Írtam neki kérdezzen rá h. utalt-e helyette, mert nem érkezett meg péntek óta (amikor ő azt írta h. utalt). Ma azt írta h. én vegyek vissza... . A hozzátartozója nem utalt, ő nem tehet semmiről persze ő úgy tudta utalt és döntsem el üzletelek-e még vele (mindezt kevésbé szépen leírva). Vastag az a bőr... . Ő is csütörtökig kapott időt... amilyen természete van az írása alapján sok negatívja lesz itt idővel.
A bankokkal minden rendben van, emberi mulasztásról van szó ismét.

Legyen kedves mellőzni a "h." rövidítés tömeges alkalmazását. Jelentősen rontja az olvashatóságot és értelme sincs.
A megspórolt 2-2 karakter sokszorosát pazarolta el a felesleges pont többszörözésekkel.
Köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vikyca
hozzászólás 2013-01-08 23:55
Létrehozva: #2724


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 63
Regisztrált: 2007-03-01 14:36
Azonosító: 568



IDÉZET(Razel58 @ 2013-01-08 04:47) *
Pusztán információként annyit hozzátennék,hogy - az OTP biztosan - de más bankok is bevezettek biztonsági intézkedéseket január 01-től.Konkrétan, ha még nem volt az ügyfélnek elintézve még a múlt évben, akkor nem fog tudni utalni míg nem megy be az OTP fiókba és intézi el az adminisztratív dolgait.
Nem védve az esetleges hanyagságot csak jó ha ezt is tudjuk.


Köszönöm a válaszod.


Jelentkezett a 2 vevő, nem utaltak még.
Az egyik az 1 pontos normális levelet írt ma, végre kibökte h. még nem kapott fizetést... de ha kap fizet. Legalább most már egyenes beszéd. Csütörtökig kapott időt, aztán majd lesz valami... .
A 0-s meg tegnap veszekedett inkább, h. ő utal meg utalt... minden levelében kizárva azt h. téved, írtam neki h. van netbankom.... szóval látom mi a helyzet hiába erősködik. Írt egy nevet h. arról a névről utaltak, nem az ő neve (szerintem szülő). Írtam neki kérdezzen rá h. utalt-e helyette, mert nem érkezett meg péntek óta (amikor ő azt írta h. utalt). Ma azt írta h. én vegyek vissza... . A hozzátartozója nem utalt, ő nem tehet semmiről persze ő úgy tudta utalt és döntsem el üzletelek-e még vele (mindezt kevésbé szépen leírva). Vastag az a bőr... . Ő is csütörtökig kapott időt... amilyen természete van az írása alapján sok negatívja lesz itt idővel.


A bankokkal minden rendben van, emberi mulasztásról van szó ismét.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2013-01-08 18:47
Létrehozva: #2725


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 577
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(Odon76 @ 2013-01-08 17:41) *
Na, az én történetem happy end-el zárult. Előkerült valami külföldi útról az eladó, elnézést kért, ma érkezett meg a Tőle rendelt DVD és plusz egy ajándékba a kellemetlenségekért.
Kérlek írjátok meg hogy mit kell ilyen esetben tenni hogy a negatív értékelést töröltetni tudjam és pozitívat adjak helyette.

Üdv: Ödön.

Személyes menü - kapcsolatfelvétel - (a lap alján apróval és balra) aukcióval kapcsolatos probléma - szeretnék töröltetni egy értékelést - aztán le kell írni a helyzetet. Egyedileg bírálják el, nem automatikus. De amennyire a nálam bölcsebbektől tudom, tapasztaltam, ez menni fog. smile.gif

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2013-01-08 18:48


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Odon76
hozzászólás 2013-01-08 18:41
Létrehozva: #2726


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2007-05-19 18:13
Azonosító: 10 714



IDÉZET(Odon76 @ 2013-01-03 22:41) *
Köszönöm a gyors választ. Nem tudom lehetséges-e olyan feljelentést tenni a rendőrségen melyben egy internetes nickname van megadva "gyanúsítottként".
Na majd megtudom, köszi még1x.


Na, az én történetem happy end-el zárult. Előkerült valami külföldi útról az eladó, elnézést kért, ma érkezett meg a Tőle rendelt DVD és plusz egy ajándékba a kellemetlenségekért.
Kérlek írjátok meg hogy mit kell ilyen esetben tenni hogy a negatív értékelést töröltetni tudjam és pozitívat adjak helyette.

Üdv: Ödön.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-01-08 17:43
Létrehozva: #2727


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 328
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Coulthard @ 2013-01-08 14:20) *
Köszönöm az infót! Láttam az értékeléseit, de úgy tudtam, hogy csak mínuszos értékeléssel rendelkező felhasználók kerülnek tiltásra. Neki meg pont 0-ja van. Azt hiszem átnézem a szabályzat ide vonatkozó részét újra. dry.gif

Jaj, jaj, még csak az kéne! Hogy 100 ból 50 negatívval itt vigéckedjenek! smiley-shocked034.gif
Az összes értékelésből 20 százaléknál nem lehet több a negatív, mert akkor automatikusan kizárják, de egyedi elbírálás alapján láttam már olyat, hogy előbb, amennyiben a semlegesek is inkább negatívot érdemeltek volna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2013-01-08 15:20
Létrehozva: #2728


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 10:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-01-08 12:46) *
A kizárás végleges. Nézzen rá az értékeléseire.


Köszönöm az infót! Láttam az értékeléseit, de úgy tudtam, hogy csak mínuszos értékeléssel rendelkező felhasználók kerülnek tiltásra. Neki meg pont 0-ja van. Azt hiszem átnézem a szabályzat ide vonatkozó részét újra. dry.gif
Viszont akkor tőlem is kap még egy negatívat, mert úgy látom így a mi üzletünkből sem lesz már semmi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-01-08 13:46
Létrehozva: #2729


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 272
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Coulthard @ 2013-01-08 12:28) *
Ebben igaza van, de tulajdonképpen a kizárás okából tudtam volna következtetni, hogy végleges e az inaktivitás vagy sem. Természetesen nekem teljesen mindegy, hogy milyen okból nem aktív, mert valóban csak az érdekel, hogy várhatom e még vissza aktívnak. A felhasználó: "idp015" néven van.

A kizárás végleges. Nézzen rá az értékeléseire.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2013-01-08 13:28
Létrehozva: #2730


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 10:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-01-08 11:29) *
Az első hozzászólásában nem ez volt a kérdés, hanem a kizárás oka.
Melyik felhasználóról van szó?


Ebben igaza van, de tulajdonképpen a kizárás okából tudtam volna következtetni, hogy végleges e az inaktivitás vagy sem. Természetesen nekem teljesen mindegy, hogy milyen okból nem aktív, mert valóban csak az érdekel, hogy várhatom e még vissza aktívnak. A felhasználó: "idp015" néven van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-01-08 12:29
Létrehozva: #2731


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 272
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Coulthard @ 2013-01-08 10:49) *
Igen, pont ezért szeretném tudni, hogy várjak e még rá, vagy véglegesen ki lett e tiltva. Nekem ennyi is elég lenne, ha kapnék róla infót.

Az első hozzászólásában nem ez volt a kérdés, hanem a kizárás oka.
Melyik felhasználóról van szó?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2013-01-08 11:49
Létrehozva: #2732


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 10:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



IDÉZET(Vikyca @ 2013-01-07 23:12) *
Miért nem írják meg? Ha megkérdezi h. probléma volt-e vele, azzal még nem kérdezett államtitkot. Lehet csak nem fizette be a jutalékot időben. Részletezni úgy se fogják. Szerintem azt akarja tudni h. várjon-e rá, mert még lehet aktív vagy már nem lesz... legalábbis amíg új reget nem csinál.


Igen, pont ezért szeretném tudni, hogy várjak e még rá, vagy véglegesen ki lett e tiltva. Nekem ennyi is elég lenne, ha kapnék róla infót.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-01-08 09:21
Létrehozva: #2733


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 272
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Vikyca @ 2013-01-07 23:12) *
Miért nem írják meg? ...

Mert a kizárás pontos oka nem tartozik harmadik félre.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Razel58
hozzászólás 2013-01-08 05:47
Létrehozva: #2734


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2 293
Regisztrált: 2007-03-20 14:03
Innen: Óperencia
Azonosító: 987



IDÉZET(Vikyca @ 2013-01-07 21:55) *
Megint azt állítja egy vevő h. ő utalt csak az a helyzet h. a pénz nem érkezett meg... már kezd elegem lenni. Azt írta péntek délután utalt... a pénz se pénteken se ma nem érkezett meg a számlámra (másoké igen) ellenőriztem a netbankomat. Írtam neki h. nem érkezett meg az utalása, ő meg köti az ebet a karóhoz h. ő utalt OTP-s számláról. Egy 0-s vevőről van szó. Dec. 22 ütötte le a termékem jan 7.-ig kapott időt a fizetésre, ez ma van.

Másik 1 pontos... szintén nem fizet. 2 hét után jelentkezett eleve több levél után, még a saját termékéhez is írtam... azt írta h. nem ő ütötte le hanem az anyukája aki nagy vaterás (1 ponttal tényleg nagy lehet...) és nem érti miért nem csinál magának saját fiókot. Csütörtökön azt írta maholnap utal és elnézést kért. Hétfő van, pénz sehol szintén... péntek este írtam neki levelet, válasz semmi, ma írtam neki egy termékéhez, ide azért betud lépni és drága dolgot tett fel ismét. Dec. 20-as leütés volt... .

Ha nincs valami újkeletű nagy gond a banki utalásokkal akkor ezek engem nagyon hülyének néznek. Valahogy akik karácsony után ütöttek le valamit tudtak fizetni akik korábban azokkal sorra gond van. Szerintem elfogyott a pénzük az ünnepek alatt... .


Pusztán információként annyit hozzátennék,hogy - az OTP biztosan - de más bankok is bevezettek biztonsági intézkedéseket január 01-től.Konkrétan, ha még nem volt az ügyfélnek elintézve még a múlt évben, akkor nem fog tudni utalni míg nem megy be az OTP fiókba és intézi el az adminisztratív dolgait.
Nem védve az esetleges hanyagságot csak jó ha ezt is tudjuk.


--------------------
Az evolúció fordítva is működik.!......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vikyca
hozzászólás 2013-01-08 00:12
Létrehozva: #2735


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 63
Regisztrált: 2007-03-01 14:36
Azonosító: 568



IDÉZET(suzukimaruti @ 2013-01-07 22:50) *
Rossz tanács! Nem fogják megírni, hogy miért inaktív!


Miért nem írják meg? Ha megkérdezi h. probléma volt-e vele, azzal még nem kérdezett államtitkot. Lehet csak nem fizette be a jutalékot időben. Részletezni úgy se fogják. Szerintem azt akarja tudni h. várjon-e rá, mert még lehet aktív vagy már nem lesz... legalábbis amíg új reget nem csinál.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2013-01-08 00:03
Létrehozva: #2736


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 328
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(suzukimaruti @ 2013-01-07 22:50) *
Rossz tanács! Nem fogják megírni, hogy miért inaktív!

Így van, harmadik félnek nem adnak ki ilyen információt, legfeljebb annyit tudhatsz meg, hogy végleges, vagy esetleg még lehet aktív.
Ha egy olyan eladóról lenne szó, aki problémás, veszélyes, akkor arról kapnál tájékoztatást.
Egy sima vásárlóval kapcsolatban indifferens, hogy inaktív, ha fizet, adod a megnyert/megvett terméket, ha nem, akkor a szokásos procedúra után negatívan értékeled, és újraindítod.

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2013-01-08 00:05
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2013-01-07 23:50
Létrehozva: #2737


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(Vikyca @ 2013-01-07 22:35) *
A kapcsolatfelvételre írj, biztos segítenek.


Rossz tanács! Nem fogják megírni, hogy miért inaktív!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vikyca
hozzászólás 2013-01-07 23:35
Létrehozva: #2738


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 63
Regisztrált: 2007-03-01 14:36
Azonosító: 568



IDÉZET(Coulthard @ 2013-01-07 22:24) *
Helló!

Lehet nem a legjobb helyre írok, de azt szeretném megtudni, hogy ha egy felhasználó aki vásárolt tőlem most inaktív, akkor megtudhatom, hogy pontosan milyen okból lett az?


A kapcsolatfelvételre írj, biztos segítenek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coulthard
hozzászólás 2013-01-07 23:24
Létrehozva: #2739


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 60
Regisztrált: 2008-07-23 10:27
Innen: Budapest
Azonosító: 172 995



Helló!

Lehet nem a legjobb helyre írok, de azt szeretném megtudni, hogy ha egy felhasználó aki vásárolt tőlem most inaktív, akkor megtudhatom, hogy pontosan milyen okból lett az?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vikyca
hozzászólás 2013-01-07 22:55
Létrehozva: #2740


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 63
Regisztrált: 2007-03-01 14:36
Azonosító: 568



Megint azt állítja egy vevő h. ő utalt csak az a helyzet h. a pénz nem érkezett meg... már kezd elegem lenni. Azt írta péntek délután utalt... a pénz se pénteken se ma nem érkezett meg a számlámra (másoké igen) ellenőriztem a netbankomat. Írtam neki h. nem érkezett meg az utalása, ő meg köti az ebet a karóhoz h. ő utalt OTP-s számláról. Egy 0-s vevőről van szó. Dec. 22 ütötte le a termékem jan 7.-ig kapott időt a fizetésre, ez ma van.

Másik 1 pontos... szintén nem fizet. 2 hét után jelentkezett eleve több levél után, még a saját termékéhez is írtam... azt írta h. nem ő ütötte le hanem az anyukája aki nagy vaterás (1 ponttal tényleg nagy lehet...) és nem érti miért nem csinál magának saját fiókot. Csütörtökön azt írta maholnap utal és elnézést kért. Hétfő van, pénz sehol szintén... péntek este írtam neki levelet, válasz semmi, ma írtam neki egy termékéhez, ide azért betud lépni és drága dolgot tett fel ismét. Dec. 20-as leütés volt... .

Ha nincs valami újkeletű nagy gond a banki utalásokkal akkor ezek engem nagyon hülyének néznek. Valahogy akik karácsony után ütöttek le valamit tudtak fizetni akik korábban azokkal sorra gond van. Szerintem elfogyott a pénzük az ünnepek alatt... .
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1365 Oldal V  « < 135 136 137 138 139 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-09-24 01:34