IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1350 Oldal V  « < 147 148 149 150 151 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
guslof
hozzászólás 2012-11-04 10:58
Létrehozva: #2961


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 52
Regisztrált: 2010-03-01 19:54
Azonosító: 1 030 828



Hello!


Amikor a már a képen is látszik,hogy egy cipő silány kinai másolat.

http://divat-ruha.vatera.hu/ferfi_cipo/fer...1661634794.html

Nike terméketket forgalmazó cégnél dolgozom,úgyhogy egyből megállapítom mi az eredeti és mi nem az.
Persze az is hozzá tartozik 8500 forintért ne is várjon sokat az ember.
Csak egyszerűen döbbenetes,hogy aki nem ért hozzá megveszi ezt utána jön a meglepetés.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-11-04 00:55
Létrehozva: #2962


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 839
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(holphajni @ 2012-11-03 23:50) *
Bizony, ami miatt szerettem volna az üzletet meg nem történtnek tekinteni, a pénzemet visszakapni, a csomagot pedig visszaküldeni.
De már nem foglalkozom vele. Csak "röhögök" a dolgon. Így jártam, tanulópénz volt, legközelebb figyelmesebb leszek.

Tehát, akkor visszatérve a 23:10-es hozzászólására: a "Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el" kezdetű válaszlevél nem önnek szólt, mert nem az ön problémájára nyújt megoldást. Ezért is nem ezt küldte az Ügyfélszolgálat.

A ruhacsomag-olajosrongy problémára ez volt az adekvát válasz, ennél többet sajnos nem tehetünk:

"Sajnálattal értesültünk arról, hogy problémája akadt a vásárolt termékkel kapcsolatban!

Az allegroup.hu Kft. által működtetett piacterek a termékeket kínálók és azokra licitálók között kizárólag információ-közvetítői szerepet töltenek be. Ennek okán a meghirdetett termékek minősége, biztonsága és legalitása felett az allegroup.hu Kft-nek nincs ellenőrzési lehetősége.

Mindazonáltal ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a Ptk. alapján.

Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári bejelentés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen az allegroup.hu saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést. "

Örülök, hogy ha kicsit nehezen is, de ezt sikerült tisztázni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holphajni
hozzászólás 2012-11-04 00:50
Létrehozva: #2963


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2012-10-24 20:13
Azonosító: 1 863 896



Bizony, ami miatt szerettem volna az üzletet meg nem történtnek tekinteni, a pénzemet visszakapni, a csomagot pedig visszaküldeni.
De már nem foglalkozom vele. Csak "röhögök" a dolgon. Így jártam, tanulópénz volt, legközelebb figyelmesebb leszek.




IDÉZET(VateraBenz @ 2012-11-03 23:46) *
Megnéztem az eddigi levelezést az Ügyfélszolgálattal. A kifizetett terméket megkapta, csak a minőségével nem volt elégedett.
A lent olvasható ügyfélszolgálati válaszsablon nem az ilyen ügyekre vonatkozik, tehát a kollégák megfelelően jártak el.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-11-04 00:46
Létrehozva: #2964


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 839
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(holphajni @ 2012-11-03 23:36) *
Személy szerint tényleg értelmesebb segítség a kérdéses sablonszöveg, mint a "közvetítő" tartalmú.
Persze nem én intézem, csak egy felhasználó vagyok, de korrektebbnek tartom és sokkal megnyugtatóbb, hogy látom, az ÜSZ már tanácsokkal is próbál segíteni.

Megnéztem az eddigi levelezést az Ügyfélszolgálattal. A kifizetett terméket megkapta, csak a minőségével nem volt elégedett.
A lent olvasható ügyfélszolgálati válaszsablon nem az ilyen ügyekre vonatkozik, tehát a kollégák megfelelően jártak el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-11-04 00:39
Létrehozva: #2965


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 109
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-11-03 23:34) *
A szövegkörnyezettől függ, hogy milyen választ küldünk. Az adott ügyben nyilván az volt a megfelelő, ezt innen nem tudjuk megítélni.

Oké, eldugulok, gondolom szeretné már.smile.gif (Ami bennem van még, azt vagy megfogalmazom holnapig, vagy hagyom elenyészni.)
Jó éjt.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holphajni
hozzászólás 2012-11-04 00:36
Létrehozva: #2966


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2012-10-24 20:13
Azonosító: 1 863 896



Személy szerint tényleg értelmesebb segítség a kérdéses sablonszöveg, mint a "közvetítő" tartalmú.
Persze nem én intézem, csak egy felhasználó vagyok, de korrektebbnek tartom és sokkal megnyugtatóbb, hogy látom, az ÜSZ már tanácsokkal is próbál segíteni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-11-04 00:34
Létrehozva: #2967


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 839
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2012-11-03 23:30) *
De mégsem ezt kapta... És már többektől lehet hallani ezt a "Vatera, mint közvetítő" sablont, ami teljesen jogos egyébként, csak tényleg van egy olyan fílingje, mintha ... mindegy. Az lenne a jó, ha először menne ki ez az általunk favorizált, és utána menne ki a most gyakrabban használt. Mit szól? Nem továbbítom, mert nekem erről személyes tapasztalatom szerencsére nincs, így érdemben nem tudok érvelni.smile.gif
good2.gif

A szövegkörnyezettől függ, hogy milyen választ küldünk. Az adott ügyben nyilván az volt a megfelelő, ezt innen nem tudjuk megítélni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-11-04 00:30
Létrehozva: #2968


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 109
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-11-03 23:26) *
Nekem is ez volt az egyik tippem, köszönöm smile.gif
A megfogalmazáson túl az okozza a zavart, hogy a kérdéses szöveg egy ügyfélszolgálati válaszsablon.

De mégsem ezt kapta... És már többektől lehet hallani ezt a "Vatera, mint közvetítő" sablont, ami teljesen jogos egyébként, csak tényleg van egy olyan fílingje, mintha ... mindegy. Az lenne a jó, ha először menne ki ez az általunk favorizált, és utána menne ki a most gyakrabban használt. Mit szól? Nem továbbítom, mert nekem erről személyes tapasztalatom szerencsére nincs, így érdemben nem tudok érvelni.smile.gif

IDÉZET(holphajni @ 2012-11-03 23:29) *
A válasz tökéletes, köszönöm a segítőjobbot smile.gif

good2.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2012-11-04 00:30


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holphajni
hozzászólás 2012-11-04 00:29
Létrehozva: #2969


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2012-10-24 20:13
Azonosító: 1 863 896



A válasz tökéletes, köszönöm a segítőjobbot smile.gif


IDÉZET(zejopy @ 2012-11-03 23:23) *
Azt írta, hogy tetszik a sablonja és ha az ÜSZ-tól is ezt kapta volna, akkor jó lett volna és azt javasolta, hogy hasonló esetben ezt küldjék ki ezentúl, mert teljesen kielégítő. Mindezt nem azért mondta, mert kritikával illeti az ÜSZ-ot, csak szerinte ez lenne egy jó megoldás, és ez egy kézzelfogható segítség. Én legalábbis ezt értettem belőle.smile.gif



Sajnos akkor nem ez került el hozzám.

IDÉZET(VateraBenz @ 2012-11-03 23:26) *
...a kérdéses szöveg egy ügyfélszolgálati válaszsablon.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-11-04 00:26
Létrehozva: #2970


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 839
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2012-11-03 23:23) *
Azt írta, hogy tetszik a sablonja és ha az ÜSZ-tól is ezt kapta volna, akkor jó lett volna és azt javasolta, hogy hasonló esetben ezt küldjék ki ezentúl, mert teljesen kielégítő. Mindezt nem azért mondta, mert kritikával illeti az ÜSZ-ot, csak szerinte ez lenne egy jó megoldás, és ez egy kézzelfogható segítség. Én legalábbis ezt értettem belőle.smile.gif

Nekem is ez volt az egyik tippem, köszönöm smile.gif
A megfogalmazáson túl az okozza a zavart, hogy a kérdéses szöveg egy más témához való ügyfélszolgálati válaszsablon...


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-11-04 00:25
Létrehozva: #2971


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 109
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(holphajni @ 2012-11-03 23:22) *
A beszélgetés (levelezés) diszkréciója megörzése érdekében nem kívánok pontos idézést adni, habár az e-mailt visszakerestem és itt van előttem, persze egy crtl-c, crtl-v egyszerűbb volna...
Röviden a tartalom annyi volt, hogy a vatera.hu csak információ közvetítő, a minőség ellenőrzésre nincs lehetősége, ha nem tudjuk rendezni magunk közt, polgári peres úton rendezhető.

Nem is baj, hogy nem idézted pontosan, mert nem nagyon szeretik, bár szankció nem jár érte. Köszönöm.smile.gif
Akkor Benzé jobb. good2.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holphajni
hozzászólás 2012-11-04 00:25
Létrehozva: #2972


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2012-10-24 20:13
Azonosító: 1 863 896



Az előző hozzászólásomhoz csatolt , előző hozzászólás szövegdobozát vártam volna segítségként, amiben Ön taglalta a rendőrségi üggyel kapcsolatban.


IDÉZET(VateraBenz @ 2012-11-03 23:20) *
Tisztelt holphajni!

Háromszori elolvasás után sem értem, hogy mit kívánt elmondani.
Szerintem ön is olvassa át újra az előző hozzászólását és próbálja újra leírni, ezúttal érthetően.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-11-04 00:23
Létrehozva: #2973


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 109
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-11-03 23:20) *
Tisztelt holphajni!

Háromszori elolvasás után sem értem, hogy mit kívánt elmondani.
Szerintem ön is olvassa át újra az előző hozzászólását és próbálja újra leírni, ezúttal érthetően.

Azt írta, hogy tetszik a sablonja és ha az ÜSZ-tól is ezt kapta volna, akkor jó lett volna és azt javasolta, hogy hasonló esetben ezt küldjék ki ezentúl, mert teljesen kielégítő. Mindezt nem azért mondta, mert kritikával illeti az ÜSZ-ot, csak szerinte ez lenne egy jó megoldás, és ez egy kézzelfogható segítség. Én legalábbis ezt értettem belőle.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holphajni
hozzászólás 2012-11-04 00:22
Létrehozva: #2974


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2012-10-24 20:13
Azonosító: 1 863 896



A beszélgetés (levelezés) diszkréciója megörzése érdekében nem kívánok pontos idézést adni, habár az e-mailt visszakerestem és itt van előttem, persze egy crtl-c, crtl-v egyszerűbb volna...
Röviden a tartalom annyi volt, hogy a vatera.hu csak információ közvetítő, a minőség ellenőrzésre nincs lehetősége, ha nem tudjuk rendezni magunk közt, polgári peres úton rendezhető.



IDÉZET(zejopy @ 2012-11-03 23:13) *
Mit írtak?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-11-04 00:20
Létrehozva: #2975


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 839
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(holphajni @ 2012-11-03 23:10) *
Kedves Benz!
Előre leszögezem, nem a kekeckedés miatt írok, mielőtt úgy hangozna, egyáltalán nincs ilyen szándékom!!!
Anno, mikor ide fordultam segítségért és megjegyeztem, hogy kézzel fogható segítséget vártam a vatera ÜSZ-tól, akkor pontosan erre a szövegdobozra és tartalmára gondoltam.
Szerintem aki a későbbiekben fordul hasonló problémával az ÜSZ-hoz e-mailben, válaszul minden probléma nélkül lehetne elküldeni remélt segítségként.
Pusztán egy megjegyzés, szöszke gondolat.
Remélem nem keltettem megbántódást, ha sikerült elnézést!

Tisztelt holphajni!

Háromszori elolvasás után sem értem, hogy mit kívánt elmondani.
Szerintem ön is olvassa át újra az előző hozzászólását és próbálja újra leírni, ezúttal érthetően.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-11-04 00:13
Létrehozva: #2976


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 109
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(holphajni @ 2012-11-03 23:10) *
...
Anno, mikor ide fordultam segítségért és megjegyeztem, hogy kézzel fogható segítséget vártam a vatera ÜSZ-tól, akkor pontosan erre a szövegdobozra és tartalmára gondoltam.
...

Mit írtak?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holphajni
hozzászólás 2012-11-04 00:10
Létrehozva: #2977


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2012-10-24 20:13
Azonosító: 1 863 896



Kedves Benz!
Előre leszögezem, nem a kekeckedés miatt írok, mielőtt úgy hangozna, egyáltalán nincs ilyen szándékom!!!
Anno, mikor ide fordultam segítségért és megjegyeztem, hogy kézzel fogható segítséget vártam a vatera ÜSZ-tól, akkor pontosan erre a szövegdobozra és tartalmára gondoltam.
Szerintem aki a későbbiekben fordul hasonló problémával az ÜSZ-hoz e-mailben, válaszul minden probléma nélkül lehetne elküldeni remélt segítségként.
Pusztán egy megjegyzés, szöszke gondolat.
Remélem nem keltettem megbántódást, ha sikerült elnézést!



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-11-03 08:11) *
Van.

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
borowka
hozzászólás 2012-11-03 23:37
Létrehozva: #2978


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2011-11-30 01:48
Azonosító: 1 576 610



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-11-03 22:33) *
Nem, mert ha érvényes licittel ér véget az aukció, akkor a terméket át kell adnia.


Köszi...

Közben megoldódott ha jól látom már többel licitált valaki,közben a felhasználót tiltólistára tettem...
Azért köszi a segítséget.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-11-03 23:33
Létrehozva: #2979


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 839
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(borowka @ 2012-11-03 22:31) *
Akkor az legális,hogy lezárom, az aukciót és azonnal újraindítom,természetesen a felhasználót tiltólistára teszem.

Nem, mert ha érvényes licittel ér véget az aukció, akkor a terméket át kell adnia.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
borowka
hozzászólás 2012-11-03 23:31
Létrehozva: #2980


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2011-11-30 01:48
Azonosító: 1 576 610



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-11-03 22:30) *
Kedves borowka!

Sajnos, ilyen indokkal nincs lehetőség a licittörlésre.


Akkor az legális,hogy lezárom, az aukciót és azonnal újraindítom,természetesen a felhasználót tiltólistára teszem.

A hozzászólást -borowka- szerkesztette a következő időpontban: 2012-11-03 23:31
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1350 Oldal V  « < 147 148 149 150 151 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-07-28 02:59