IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 161 162 163 164 165 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-25 12:09
Létrehozva: #3241


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 347
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kicsimami @ 2012-08-25 11:19) *
Vásároltam itt a vaterán egy hibátlannak föltüntetett gőzálomásos vasalót.Már lassan 2 hónapja megtörtént a vásárlás . A pénzt utaltam jött is az áru gyorsan csak nem működik.Írtam az eladónak jeleztem hogy bevizsgáltatom javítható-e amennyiben nem kérem vissza az árát.Sajnos javíthatatlan de az eladó nem utalja vissza a pénzt.Azt írta legutóbb külsjem vissza és akkor utal.no de akkor se pénz se vasaló.Megígértemneki hogy fölteszem itt a Vaterán mint hibás áru és jelzem honnan vsároltam,nem vásároljon töle többet senki.Olvasgatva a minősítéseket nem ez az első esete ahol hibás műszaki cikket ad el és nem hajlandó visszavenni.
mit tennétek a helyemben? Nem tudom benyelni hogy tökéletesen működőként árusítva kicsalja a pénzt a vásárlóktól.

Tisztelt kicsimami!

Ha nem küldi vissza a hibás terméket, akkor milyen alapon várja el a vételár visszafizetését?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kicsimami
hozzászólás 2012-08-25 11:19
Létrehozva: #3242


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-03-26 22:04
Azonosító: 2 289



Vásároltam itt a vaterán egy hibátlannak föltüntetett gőzálomásos vasalót.Már lassan 2 hónapja megtörtént a vásárlás . A pénzt utaltam jött is az áru gyorsan csak nem működik.Írtam az eladónak jeleztem hogy bevizsgáltatom javítható-e amennyiben nem kérem vissza az árát.Sajnos javíthatatlan de az eladó nem utalja vissza a pénzt.Azt írta legutóbb külsjem vissza és akkor utal.no de akkor se pénz se vasaló.Megígértemneki hogy fölteszem itt a Vaterán mint hibás áru és jelzem honnan vsároltam,nem vásároljon töle többet senki.Olvasgatva a minősítéseket nem ez az első esete ahol hibás műszaki cikket ad el és nem hajlandó visszavenni.
mit tennétek a helyemben? Nem tudom benyelni hogy tökéletesen működőként árusítva kicsalja a pénzt a vásárlóktól.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-24 09:02
Létrehozva: #3243


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 347
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(harmat89 @ 2012-08-24 00:55) *
Egy kérdés, ha egyesével rakom fel a többit és nem a darabszámot írom ár az úgy már szabályos ugye?Köszi

Külön-külön aukcióba is felteheti az összes méretet, színt.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
harmat89
hozzászólás 2012-08-24 00:55
Létrehozva: #3244


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2012-07-24 23:58
Azonosító: 1 789 790



Egy kérdés, ha egyesével rakom fel a többit és nem a darabszámot írom ár az úgy már szabályos ugye?Köszi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-08-24 00:50
Létrehozva: #3245


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 101
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(harmat89 @ 2012-08-24 00:26) *
Köszönöm szépen!
Felvettem a kapcsolatot a vaterával és vártam, hogy hogy tudom orvosolni a problémát, de nem kaptam ma választ valószínű, hogy csak holnap. A fórumot meg most vettem észre. Természetesen javítok mindent!Szép estét:)És köszönöm a kigyűjtést!:)

Szívesen thank_you.gif
Hogy segítsek, itt egy másik kigyűjtés, a többféle színre is.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
harmat89
hozzászólás 2012-08-24 00:26
Létrehozva: #3246


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2012-07-24 23:58
Azonosító: 1 789 790



Köszönöm szépen!
Felvettem a kapcsolatot a vaterával és vártam, hogy hogy tudom orvosolni a problémát, de nem kaptam ma választ valószínű, hogy csak holnap. A fórumot meg most vettem észre. Természetesen javítok mindent!Szép estét:)És köszönöm a kigyűjtést!:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-08-24 00:21
Létrehozva: #3247


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 101
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(harmat89 @ 2012-08-23 23:57) *
....
Igen kezdők vagyunk és nem tudtuk, hogy nem lehet több színről illetve azonos fajtából többfélét feltenni..

De igen, lehet, szabályosan: többdarabos aukcióban. De még mindig csak töredéke van így feltéve.

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2012-08-24 00:24
Go to the top of the page
 
+Quote Post
harmat89
hozzászólás 2012-08-23 23:57
Létrehozva: #3248


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2012-07-24 23:58
Azonosító: 1 789 790



Tisztelt Grafika21!
Igen kezdők vagyunk és nem tudtuk, hogy nem lehet több színről illetve azonos fajtából többfélét feltenni, de mivel valaki jelentett ami természetesen nem gond rájöttünk erre. A vaterának írásban jeleztük,hogy ezt szeretnénk helyre tenni és legyen szíves segíteni, hogy mit lehet és mit nem. DEEEEE nem értem, hogy a panaszod végén mi ez (Segíteni kellene neki(lehet, hogy nem tudja aszabályokat , de én ennyi terméket egyenként nem fogok beírni...harmat89 Köszönöm.) )?????? A vége számomra érthetetlen, én senkivel ebben a témában nem írogattam, ezért nem tudom ez a mondat mi a végén és hogy került oda???? Mert ez olyan mintha én ezt reagáltam volna a panaszra. KÖSZÖNÖM

A hozzászólást -harmat89- szerkesztette a következő időpontban: 2012-08-23 23:59
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2012-08-23 15:22
Létrehozva: #3249


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



Szép napot Mindenkinek! smile.gif

Nézzétek nem egy rossz arány, 69 pontból 10 nega és a semlegesek java része is felér a negával. blink.gif Nálam "kaloda"
Ő
Ráadásul még okoskodik is. sad.gif
Negatív vélemény: A vevő nem jelentkezett, hiába kerestem. Az ő hibája és ad nekem egy semlegeset, hogy az ő hibájából
nem jött létre az üzlet. Örülök, hogy bevallja, de akkor miért rontja a statisztikám egy
semlegessel... Így sajnos negatív az értékelés.
Másik fél: a semleges nem negativ,és nem hiszem hogy ront a statisztikán mivel az én hibámból nem jött létre az
üzlet ,sajnálom ,ilyen esetben hogy adtam volna pozitivot

A hozzászólást -suzukimaruti- szerkesztette a következő időpontban: 2012-08-23 15:25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-23 12:00
Létrehozva: #3250


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 347
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Marcus120 @ 2012-08-23 09:16) *
Tisztelt Vatera!

Lenne itt egy problémás felhasználó...

Tisztelt Marcus120!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.

A következő hozzászólásaiban legyen kedves mellőzni a felesleges üres sorokat, a tiszta nagybetűs írásmódot és a többszörözött írásjeleket!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamok007
hozzászólás 2012-08-23 11:53
Létrehozva: #3251


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2011-03-08 18:17
Azonosító: 1 430 224



Most izgulhatok viszavágnak-e negatívra.

A hozzászólást -adamok007- szerkesztette a következő időpontban: 2012-08-23 11:54
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2012-08-23 09:29
Létrehozva: #3252


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(Marcus120 @ 2012-08-23 09:16) *
Feljelentsem a rendőrségen?

Felhasználó: Deezymacee

SENKINEK NEM AJÁNLOM EZT A FELHASZNÁLÓT!!!!!



Adj neki egy utolsó határidőt.
Ha akkor sem jelentkezik akkor jelentsd fel mint a huzat.

Sajnos nem az első vagy aki így járt vele:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...feedback_type=1


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcus120
hozzászólás 2012-08-23 09:16
Létrehozva: #3253


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-08-23 09:07
Azonosító: 1 811 670



Tisztelt Vatera!

Lenne itt egy problémás felhasználó!!!

E hónap 6.-án utaltam át a termék árát az eladónak és a mai napig se pénz se termék!

Telefont nem veszi fel e-mailokra nem válaszol!!!!

29 ezer forintról van szó!

Feljelentsem a rendőrségen?

Felhasználó: Deezymacee

SENKINEK NEM AJÁNLOM EZT A FELHASZNÁLÓT!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-19 14:18
Létrehozva: #3254


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 347
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Grafika21 @ 2012-08-19 10:01) *
Köszönöm, megtettem, de semmi eredmény, ugyanúgy megy az összes aukció, negyed vagy 10-ed feltöltési díjért...

Szíves türelmét kérjük. Hétvégén 20 perc alatt csak az igazán fontos problémákkal tudunk foglalkozni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grafika21
hozzászólás 2012-08-19 10:01
Létrehozva: #3255


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 61
Regisztrált: 2007-03-25 20:59
Azonosító: 2 128



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-08-19 09:34) *
Tisztelt Grafika21!

Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre kattintva vagy lejárt aukció esetén a kapcsolatfelvételen keresztül jelezze és a felelős kolléga indokolt, bizonyítható esetben megteszi a szükséges intézkedéseket. Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre kattintva vagy lejárt aukció esetén a kapcsolatfelvételen keresztül jelezze és a felelős kolléga indokolt, bizonyítható esetben megteszi a szükséges intézkedéseket.

Köszönöm, megtettem, de semmi eredmény, ugyanúgy megy az összes aukció, negyed vagy 10-ed feltöltési díjért...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-19 09:34
Létrehozva: #3256


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 347
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Grafika21 @ 2012-08-18 21:30) *
Üdv! Van egy elég kezdőnek tűnő felhasználó, aki a rengeteg termékének majd a 80%-át rosszul töltötte fel ( 1 db-hoz egy csomó színt vagy fazont rendelt hozzá)
Segíteni kellene neki(lehet, hogy nem tudja aszabályokat wink.gif, de én ennyi terméket egyenként nem fogok beírni...harmat89 Köszönöm.

Tisztelt Grafika21!

Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre kattintva vagy lejárt aukció esetén a kapcsolatfelvételen keresztül jelezze és a felelős kolléga indokolt, bizonyítható esetben megteszi a szükséges intézkedéseket. Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre kattintva vagy lejárt aukció esetén a kapcsolatfelvételen keresztül jelezze és a felelős kolléga indokolt, bizonyítható esetben megteszi a szükséges intézkedéseket.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grafika21
hozzászólás 2012-08-18 21:30
Létrehozva: #3257


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 61
Regisztrált: 2007-03-25 20:59
Azonosító: 2 128



Üdv! Van egy elég kezdőnek tűnő felhasználó, aki a rengeteg termékének majd a 80%-át rosszul töltötte fel ( 1 db-hoz egy csomó színt vagy fazont rendelt hozzá)
Segíteni kellene neki(lehet, hogy nem tudja aszabályokat wink.gif, de én ennyi terméket egyenként nem fogok beírni...harmat89 Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-18 20:47
Létrehozva: #3258


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 347
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(hental @ 2012-08-18 19:44) *
A Fórumon megjelentekre gondoltam. De nem kell haragudni, nem rossz szándékkal írtam.

Ezek szerint az ön tapasztalatai a regisztráció nélküli vásárlókkal 100%-ban pozitívak.
Legközelebb akkor jelezzen "problémát", ha van valóság alapja.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hental
hozzászólás 2012-08-18 19:44
Létrehozva: #3259


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 126
Regisztrált: 2008-08-01 20:39
Azonosító: 175 628



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-08-18 13:52) *
Eddig hányszor kerül kapcsolatba nem regisztrált felhasználókkal?
Ebből hány adásvétel volt problémás és mennyi volt a sikeres?

2012-ben egy ilyen eladást látok önnél és azt is pozitívan értékelte.

A Fórumon megjelentekre gondoltam. De nem kell haragudni, nem rossz szándékkal írtam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-18 13:52
Létrehozva: #3260


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 347
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(hental @ 2012-08-18 12:44) *
Akkor jó. Mi innen csak a problémákat látjuk.

Eddig hányszor kerül kapcsolatba nem regisztrált felhasználókkal?
Ebből hány adásvétel volt problémás és mennyi volt a sikeres?

2012-ben egy ilyen eladást látok önnél és azt is pozitívan értékelte.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 161 162 163 164 165 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-07-31 21:25