IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 161 162 163 164 165 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
KisManka
hozzászólás 2012-08-29 07:09
Létrehozva: #3241


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2007-03-01 14:37
Azonosító: 582



Kedves Vatera!
Honnan lehet megtudni egy időközben inaktívvá vált eladóról, hogy ezt saját kérése volt-e, vagy tett valamit, amiért Ti tiltottátok le?
A történet annyi, hogy 08.03.-án megnyertem egy aukciót, ő jelezte, hogy 15.én tud postázni leghamarabb. A pénzt elutaltam, azóta se áru, se eladó. Emailra nem válaszol, a telefonszám már nem az övé (állítólag), itt meg inaktív...
Tudtok ebben segíteni? (amúgy 150 feletti, majdnem 100%os pozitív visszajelzésekkel rendelkezik - nem is értem)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Liv666
hozzászólás 2012-08-27 23:32
Létrehozva: #3242


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2008-04-19 09:10
Azonosító: 133 622



Többet fogok a fórumon csemegézni.
Csak most hirtelenjében 5 nevet vések a tiltólistámra. Köszönöm. mosking.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2012-08-26 18:48
Létrehozva: #3243


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(kisgep01 @ 2012-08-26 13:56) *
Üdv Mindenkinek!! Egy "gyöngyszemet" szeretnék mindenkinek a figyelmébe ajánlani!!...



Köszi!

Fínom csemege angry4.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-26 18:26
Létrehozva: #3244


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(svejku @ 2012-08-26 14:55) *
Üdv!
A "kedves, és tisztelettudó" felhasználónak 33-ból 13 semlegese van, épp ideje volt egy rendes negát kapnia. good2.gif

Kitűnő példa az elvtelenül osztogatott "kegyelem" semleges értékelések íróinak felelősségére. dry.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2012-08-26 17:05
Létrehozva: #3245


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 190
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(boutet @ 2012-08-26 15:51) *
Izé, kedves kisgep01, kíváncsiságból megnéztem a negákra adott válaszaidat, azért te se fogod vissza magad... Vannak erős jelzők a vevőidre bőséggel.


Köszönöm a figyelmeztetést! Valóban a 7db negatív értékelésem esetében 3db -nál valóban kicsit durván fogalmaztam,ugyanis a hazugságokra nehezen tudok higgadtan válaszólni! De köszönöm,hogy figyelmeztettél, anno ez már téma volt itt a fórumon!
Azért én is beleolvastam a negáidba egy kicsit,hát mit mondjak kicsit hasonlítasz az én "vásárlómra". Leütöd a terméket és utána nem jelentkezel? Gondolom ezért engem "vettél elő"?! Na mindegy,szerintem nem kell személyeskedni! Neked ez a véleményed nekem az. Ennyi! Szerintem kár tovább szaporítani a szót!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boutet
hozzászólás 2012-08-26 15:51
Létrehozva: #3246


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 101
Regisztrált: 2010-06-10 12:51
Azonosító: 1 205 526



Izé, kedves kisgep01, kíváncsiságból megnéztem a negákra adott válaszaidat, azért te se fogod vissza magad... Vannak erős jelzők a vevőidre bőséggel.

A hozzászólást -boutet- szerkesztette a következő időpontban: 2012-08-26 15:52
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-08-26 14:55
Létrehozva: #3247


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 105
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(kisgep01 @ 2012-08-26 13:56) *
Üdv Mindenkinek!! Egy "gyöngyszemet" szeretnék mindenkinek a figyelmébe ajánlani!! A neve: ebm ...

Üdv!
A "kedves, és tisztelettudó" felhasználónak 33-ból 13 semlegese van, épp ideje volt egy rendes negát kapnia. good2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2012-08-26 13:56
Létrehozva: #3248


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 190
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



Üdv Mindenkinek!! Egy "gyöngyszemet" szeretnék mindenkinek a figyelmébe ajánlani!! A neve: ebm .2012-08-20.-án leüt egy terméket,személyes átvétellel kéri.Küldött levél után módosít,hogy utánvéttel kéri a terméket!Leírom,hogy nincs utánvét erre mondja,hogy rendben akkor utal!Elküldtem a számlaszámot,erre azt írja ( 2012-08-21.-én ) most reggel utalok!!!Na már most a
mai nap délelőtt ( 2012-08-26.-án )az értékeléséből tudtam meg,hogy nem lett jó neki az alkatrész ( nem tudom,hogy honnan tudta,hogy nem jó neki az alkatrész amikor nem is látta csak képről )?! Erre én értékeltem egy negatívval. Nem azért mert nem vette meg a terméket,hanem azért mert nem szólt! Ez volt az egyetlen bontott sztenderünk és a férjem be akarta szerelni egy javításra hozott motorba,de mivel le lett ütve nem merte beszerelni! Az értékelés után ezt az e-mailt kaptam tőle: "még ekkora Parsztot mint te vagy baszki a világ sem látott még .Gyökér Remélem el átkozlak ezzel "
De azért valamennyi tisztelet van benne mert a Parasztot és a Gyökeret nagybetűvel kezdte!
Az ilyen "vásárlók" miatt nem küldök utánvéttel! Mi lett volna,ha feladom a terméket és közben meggondolja magát és nem veszi át a küldemányt? Akkor 2x fizetek postaköltésget hogy visszakapjam a saját árumat! Én ebm nevű felhasználót tíltólistára teszem!
Ja és az értékelésemre a válasza is érdekes:" Magát nem ajánlom senkinek szaros 1500 Ft ról van szó. A másik hogy nem vagyok köteles megvenni ha nekem nem felel meg."
Ez volt a mai nap érdekes "vásárlója" illetve értékelője!
További szép vasárnap délutánt mindenkinek! ( kisgeplány)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2012-08-25 12:49
Létrehozva: #3249


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(kicsimami @ 2012-08-25 11:19) *
Vásároltam itt a vaterán egy hibátlannak föltüntetett gőzálomásos vasalót.Már lassan 2 hónapja megtörtént a vásárlás . A pénzt utaltam jött is az áru gyorsan csak nem működik.Írtam az eladónak jeleztem hogy bevizsgáltatom javítható-e amennyiben nem kérem vissza az árát.Sajnos javíthatatlan de az eladó nem utalja vissza a pénzt.Azt írta legutóbb külsjem vissza és akkor utal.no de akkor se pénz se vasaló.Megígértemneki hogy fölteszem itt a Vaterán mint hibás áru és jelzem honnan vsároltam,nem vásároljon töle többet senki.Olvasgatva a minősítéseket nem ez az első esete ahol hibás műszaki cikket ad el és nem hajlandó visszavenni.
mit tennétek a helyemben? Nem tudom benyelni hogy tökéletesen működőként árusítva kicsalja a pénzt a vásárlóktól.


A kedvenc megyémből... (honnan máshonnan)


Úgy látom most emberedre akadtál.

Nagyon nem kell felháborodni.

Ugyanazt kapod vissza - csak pepitában - amit a többieknek adtál (ergo megérdemled):


Semleges vélemény: A vevő elállt a vásárlástól...


Semleges vélemény: Egy hónapig húzta a személyes átvételt


Semleges vélemény: Hát ez szerintem már érett lenne egy negatívra , olvasva az előző semleges véleményeket is...velem
sem vette fel a kapcsolatot, email-re nem reagált, szerintem csak bohóckodik.


Semleges vélemény: Majd fél éve "nyerte" a licitet, számtalanszor írtam E-mailt, beszéltünk telefonon- de az ígéretek
ellenére nem jelentkezett...


Semleges vélemény: Már több mint 2 hónapja licitált...


Negatív vélemény: Többször kerestem e-mailben és telefonon is a vevőt, de nem jelentkezett vissza, nem is irt, nem is
válaszolt az üzenetekre. Sajnálattal, de negativ!


Negatív vélemény: Nem jelentkezett. Hívtam telefonon, beszéltünk, mondta, hogy utal, de sajnos nem történt semmi nem
válaszolt.Többször írtam emailt erre sem válaszolt.

.
.
.

Ha mindenki megadja ami jár neked már rég nem lennél itt. punish.gif



Többieknek javaslat: tiltólista.

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2012-08-25 12:54


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-25 12:09
Létrehozva: #3250


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kicsimami @ 2012-08-25 11:19) *
Vásároltam itt a vaterán egy hibátlannak föltüntetett gőzálomásos vasalót.Már lassan 2 hónapja megtörtént a vásárlás . A pénzt utaltam jött is az áru gyorsan csak nem működik.Írtam az eladónak jeleztem hogy bevizsgáltatom javítható-e amennyiben nem kérem vissza az árát.Sajnos javíthatatlan de az eladó nem utalja vissza a pénzt.Azt írta legutóbb külsjem vissza és akkor utal.no de akkor se pénz se vasaló.Megígértemneki hogy fölteszem itt a Vaterán mint hibás áru és jelzem honnan vsároltam,nem vásároljon töle többet senki.Olvasgatva a minősítéseket nem ez az első esete ahol hibás műszaki cikket ad el és nem hajlandó visszavenni.
mit tennétek a helyemben? Nem tudom benyelni hogy tökéletesen működőként árusítva kicsalja a pénzt a vásárlóktól.

Tisztelt kicsimami!

Ha nem küldi vissza a hibás terméket, akkor milyen alapon várja el a vételár visszafizetését?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kicsimami
hozzászólás 2012-08-25 11:19
Létrehozva: #3251


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-03-26 22:04
Azonosító: 2 289



Vásároltam itt a vaterán egy hibátlannak föltüntetett gőzálomásos vasalót.Már lassan 2 hónapja megtörtént a vásárlás . A pénzt utaltam jött is az áru gyorsan csak nem működik.Írtam az eladónak jeleztem hogy bevizsgáltatom javítható-e amennyiben nem kérem vissza az árát.Sajnos javíthatatlan de az eladó nem utalja vissza a pénzt.Azt írta legutóbb külsjem vissza és akkor utal.no de akkor se pénz se vasaló.Megígértemneki hogy fölteszem itt a Vaterán mint hibás áru és jelzem honnan vsároltam,nem vásároljon töle többet senki.Olvasgatva a minősítéseket nem ez az első esete ahol hibás műszaki cikket ad el és nem hajlandó visszavenni.
mit tennétek a helyemben? Nem tudom benyelni hogy tökéletesen működőként árusítva kicsalja a pénzt a vásárlóktól.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-24 09:02
Létrehozva: #3252


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(harmat89 @ 2012-08-24 00:55) *
Egy kérdés, ha egyesével rakom fel a többit és nem a darabszámot írom ár az úgy már szabályos ugye?Köszi

Külön-külön aukcióba is felteheti az összes méretet, színt.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
harmat89
hozzászólás 2012-08-24 00:55
Létrehozva: #3253


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2012-07-24 23:58
Azonosító: 1 789 790



Egy kérdés, ha egyesével rakom fel a többit és nem a darabszámot írom ár az úgy már szabályos ugye?Köszi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-08-24 00:50
Létrehozva: #3254


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 105
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(harmat89 @ 2012-08-24 00:26) *
Köszönöm szépen!
Felvettem a kapcsolatot a vaterával és vártam, hogy hogy tudom orvosolni a problémát, de nem kaptam ma választ valószínű, hogy csak holnap. A fórumot meg most vettem észre. Természetesen javítok mindent!Szép estét:)És köszönöm a kigyűjtést!:)

Szívesen thank_you.gif
Hogy segítsek, itt egy másik kigyűjtés, a többféle színre is.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
harmat89
hozzászólás 2012-08-24 00:26
Létrehozva: #3255


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2012-07-24 23:58
Azonosító: 1 789 790



Köszönöm szépen!
Felvettem a kapcsolatot a vaterával és vártam, hogy hogy tudom orvosolni a problémát, de nem kaptam ma választ valószínű, hogy csak holnap. A fórumot meg most vettem észre. Természetesen javítok mindent!Szép estét:)És köszönöm a kigyűjtést!:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-08-24 00:21
Létrehozva: #3256


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 105
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(harmat89 @ 2012-08-23 23:57) *
....
Igen kezdők vagyunk és nem tudtuk, hogy nem lehet több színről illetve azonos fajtából többfélét feltenni..

De igen, lehet, szabályosan: többdarabos aukcióban. De még mindig csak töredéke van így feltéve.

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2012-08-24 00:24
Go to the top of the page
 
+Quote Post
harmat89
hozzászólás 2012-08-23 23:57
Létrehozva: #3257


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2012-07-24 23:58
Azonosító: 1 789 790



Tisztelt Grafika21!
Igen kezdők vagyunk és nem tudtuk, hogy nem lehet több színről illetve azonos fajtából többfélét feltenni, de mivel valaki jelentett ami természetesen nem gond rájöttünk erre. A vaterának írásban jeleztük,hogy ezt szeretnénk helyre tenni és legyen szíves segíteni, hogy mit lehet és mit nem. DEEEEE nem értem, hogy a panaszod végén mi ez (Segíteni kellene neki(lehet, hogy nem tudja aszabályokat , de én ennyi terméket egyenként nem fogok beírni...harmat89 Köszönöm.) )?????? A vége számomra érthetetlen, én senkivel ebben a témában nem írogattam, ezért nem tudom ez a mondat mi a végén és hogy került oda???? Mert ez olyan mintha én ezt reagáltam volna a panaszra. KÖSZÖNÖM

A hozzászólást -harmat89- szerkesztette a következő időpontban: 2012-08-23 23:59
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2012-08-23 15:22
Létrehozva: #3258


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



Szép napot Mindenkinek! smile.gif

Nézzétek nem egy rossz arány, 69 pontból 10 nega és a semlegesek java része is felér a negával. blink.gif Nálam "kaloda"
Ő
Ráadásul még okoskodik is. sad.gif
Negatív vélemény: A vevő nem jelentkezett, hiába kerestem. Az ő hibája és ad nekem egy semlegeset, hogy az ő hibájából
nem jött létre az üzlet. Örülök, hogy bevallja, de akkor miért rontja a statisztikám egy
semlegessel... Így sajnos negatív az értékelés.
Másik fél: a semleges nem negativ,és nem hiszem hogy ront a statisztikán mivel az én hibámból nem jött létre az
üzlet ,sajnálom ,ilyen esetben hogy adtam volna pozitivot

A hozzászólást -suzukimaruti- szerkesztette a következő időpontban: 2012-08-23 15:25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-23 12:00
Létrehozva: #3259


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 375
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Marcus120 @ 2012-08-23 09:16) *
Tisztelt Vatera!

Lenne itt egy problémás felhasználó...

Tisztelt Marcus120!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.

A következő hozzászólásaiban legyen kedves mellőzni a felesleges üres sorokat, a tiszta nagybetűs írásmódot és a többszörözött írásjeleket!


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamok007
hozzászólás 2012-08-23 11:53
Létrehozva: #3260


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2011-03-08 18:17
Azonosító: 1 430 224



Most izgulhatok viszavágnak-e negatívra.

A hozzászólást -adamok007- szerkesztette a következő időpontban: 2012-08-23 11:54
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 161 162 163 164 165 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-09-02 04:24