IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1361 Oldal V  « < 161 162 163 164 165 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2012-10-26 10:51
Létrehozva: #3241


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 786
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(peppe @ 2012-10-26 10:40) *
.... Elképesztő, hogy a felhasználóktól érkezett 268 pozitív, 65 semleges, és 47 (!!!) negatív értékelés ellenére ez a "hölgy" még nyugodtan vaterázgathat, és újabb embereket vághat át. .....

Ezt nem egészen értem. A felhangot. Szóljál. Mondd szépen, hogy kedves moderátorok, legyenek kedvesek ránézni az illetőre:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=463722
És akkor a kedves moderátor ránéz és eldönti, hogy közénk való-e az illető, vagy sem. Szám szerint egyébként még van pár húzása.

IDÉZET(Judyth1 @ 2012-10-26 10:12) *
Sziasztok!

segítséget szeretnék kérni, a problémás felhasználó sajnos most én mint eladó voltam...:-(
A probléma az hogy eladtam egy terméket, a vevő megkérdezte hogy van e adott színben, méretben, én megkérdeztem a szállítómtól...igen, van... a vevő leütötte. Délután látom a szállító oldalán h készlethiány, írtam h mi is van most, azt mondta h jött egy nagyobb megrendelése, sajna ebből így nem tud adni...most mit lehet csinálni? írtam a vevőnek h ne haragudjon, de abban a színben nincs, más színben tudok adni, nem kéri...még jó hogy nem utalta el a pénzt, ahoz hogy nekem ne kelljen befizetnem az értékesítési jutalékot feleslegesen, mit tehetek? csak mert most feleslegesen fizethetem...ha semleges értékelést ad nekem azzal a szöveggel h a tranzakció nem sikerült akkor talán "megúszhatom" a jogtalan értékesítési jutalékot? vagy már ez van, be kell nyelnem? köszi a segítséget!

Ha azt jelölöd be az értékeléskor, hogy az üzlet nem jött létre, akkor nem kell jutalékot fizetned.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2012-10-26 10:54


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peppe
hozzászólás 2012-10-26 10:40
Létrehozva: #3242


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 10
Regisztrált: 2007-04-07 10:53
Azonosító: 4 143



Sziasztok!

Sajnos vannak még olyan régi vágású emberek, akik néha feltétlen bizalmat szavaznak akár egy idegennel szemben is. Én is így tettem több, mint 5 éve, amikor 2 új fehérnemű szettet indítottam 1 Ft-os NMÁ aukcióval. Egy "hölgy" végül 804 Ft-ért vette meg a bolti árán közel 8000 ezer Ft-os fehérneműket. Mivel ilyen alacsony összegről volt szó, gondoltam, a vásárló nem fog majd pitiánerkedni, ezért még az utalás megtörténte előtt elpostáztam neki a csomagot. Ő meg is kapta, viszont egy petákot nem fizetett érte, mert állítólag méretproblémára hivatkozva csúnyán átvágtam őt! OK, mondom én ebből nem csinálok problémát: felajánlottam, hogy a saját költségemre (!!!) postázza vissza nekem a csomagot. Vagyis neki egy fillérjébe nem került volna az egész, én álltam volna az újbóli 375 Ft postaköltséget (ami oda-vissza összesen már 750 Ft).
Nos, ekkor mutatkozott meg a "hölgy" valódi énje, ugyanis esze ágában nem volt visszaküldeni a fehérneműket. Magyarán: ingyen megkapta a 8000 Ft értékű fehérneműket, plusz még én fizettem neki a postaköltséget. Mivel ő ilyen "kedves" volt, ajándékba megkapta tőlem a jól megérdemelt negatív értékelést is. Ami ezután történt, már csak hab a tortán: a "hölgy" hisztériázott, nem értette, hogy miért kapott negatívot. Szerinte nyugodtan feltehettem volna újra a fehérneműket a vaterára, a nyertesnek majd ő elpostázta volna a csomagot.
Hogy ezt a mennyire "komolyan" gondolhatta (nyilvánvalóan semennyire), az az "erikabp" nicknév alatti értékelésekből kiderül. Elképesztő, hogy a felhasználóktól érkezett 268 pozitív, 65 semleges, és 47 (!!!) negatív értékelés ellenére ez a "hölgy" még nyugodtan vaterázgathat, és újabb embereket vághat át. Aki nem szeretne magának kellemetlen pillanatokat szerezni, annak ajánlom, hogy erikabp-t tegye a jól megérdemelt személyes tiltólistára.

A hozzászólást -peppe- szerkesztette a következő időpontban: 2012-10-26 10:41
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Judyth1
hozzászólás 2012-10-26 10:12
Létrehozva: #3243


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-11-08 20:35
Azonosító: 39 558



Sziasztok!

segítséget szeretnék kérni, a problémás felhasználó sajnos most én mint eladó voltam...:-(
A probléma az hogy eladtam egy terméket, a vevő megkérdezte hogy van e adott színben, méretben, én megkérdeztem a szállítómtól...igen, van... a vevő leütötte. Délután látom a szállító oldalán h készlethiány, írtam h mi is van most, azt mondta h jött egy nagyobb megrendelése, sajna ebből így nem tud adni...most mit lehet csinálni? írtam a vevőnek h ne haragudjon, de abban a színben nincs, más színben tudok adni, nem kéri...még jó hogy nem utalta el a pénzt, ahoz hogy nekem ne kelljen befizetnem az értékesítési jutalékot feleslegesen, mit tehetek? csak mert most feleslegesen fizethetem...ha semleges értékelést ad nekem azzal a szöveggel h a tranzakció nem sikerült akkor talán "megúszhatom" a jogtalan értékesítési jutalékot? vagy már ez van, be kell nyelnem? köszi a segítséget!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holphajni
hozzászólás 2012-10-25 23:47
Létrehozva: #3244


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2012-10-24 20:13
Azonosító: 1 863 896



Köszönöm szépen!
Most, hogy volt egy kicsivel több szabad isőm, bizony én is neki veselkedtem a semleges és a pozitív értékeléseknek és sajnos én is hasonló tapasztalatokkal távoztam az oldalról, mint ahogy Ön is.
Ahogy olvastam, a többi pórul járt csupán azért adott pozitívat, hogy a pénzüket visszakaphassák, melyet nálam is megpróbált. Ahogy olvastam egy értékelés melle megjegyzésként hozzáfűzte, hogy fia kórházban van, de amennyiben felgyógyul, megkeresi önt. ...No comment...
Úgy gondolom, hogy mindenki, aki eladni kíván, megérdemel egy tiszta lapot, amivel természetesen vele jár, hogy továbbra is nézelődök, amire szükségem van minden bizonnyal meg is vásárolom, de már a saját káromon tanulva, ismerem ennek a menetét.



IDÉZET(vidaeff @ 2012-10-25 13:40) *
Akkor ezt megbeszéltük. Természetesen együtt érzek. Galád dolog mást rászedni. Ez nem csak Önnek rossz, azoknak is árt, akik teljesen rendben viszik az ügyeiket. Megrendíti a netes kereskedésbe vetett bizalmat.
Mindenesetre ebben - hogy ez az eladó még itt van - kissé ludas a sok Ön előtt vele üzletet kötő. Ha komolyan vennék az értékelést, már talán nem árulhatna itt. Megnéztem a semleges értékeléseit. Ezek jó része is simán lehetne negatív. Sőt, abszurd módon a pozitívak közt is akad olyan, aminek negatívnak kellene lennie. Viszont az mindenképp az Ön javára szól, legalább megadta azt az értékelést ami jár neki. Remélem azért lesznek a jövőben ennél jobb tapasztalatai is. Ehhez kívánok sok szerencsét és jó egészséget. rolleyes.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
rozina83
hozzászólás 2012-10-25 16:26
Létrehozva: #3245


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-10-25 16:21
Azonosító: 1 864 714



Sziasztok!

Nem vagyok tapasztalt vaterás eladó...sajnos... Sikerült bele esnem egy szituációba: utánvétellel küldtem egy felhasználónak csomagot, amit nem vett át, összesen 2660 ft-om bánja.. Nem tudtam, hogy amagyar posta azért is díjat számol fel, hogy visszza hozza az otthonomba a csomagot... Be tudom valahogy hajtani ezt az összeget a vásárlón? Válaszokat köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2012-10-25 13:40
Létrehozva: #3246


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 575
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(holphajni @ 2012-10-25 13:17) *
Üdv!
Igen, elismerem, hogy az értékeléseket utóbb olvastam el, amit sajnálok is.
A hirdetés szövegben az áll, hogy "Csomag tartalma: új daraboktól 2 osztályú hibátlan ruhákig".
Na, ez nem teljesült, sajnos. Én is hibáztam, amikor akkor néztem meg az értékeléseit, mikor már megtörtént a baj.

Akkor ezt megbeszéltük. Természetesen együtt érzek. Galád dolog mást rászedni. Ez nem csak Önnek rossz, azoknak is árt, akik teljesen rendben viszik az ügyeiket. Megrendíti a netes kereskedésbe vetett bizalmat.
Mindenesetre ebben - hogy ez az eladó még itt van - kissé ludas a sok Ön előtt vele üzletet kötő. Ha komolyan vennék az értékelést, már talán nem árulhatna itt. Megnéztem a semleges értékeléseit. Ezek jó része is simán lehetne negatív. Sőt, abszurd módon a pozitívak közt is akad olyan, aminek negatívnak kellene lennie. Viszont az mindenképp az Ön javára szól, legalább megadta azt az értékelést ami jár neki. Remélem azért lesznek a jövőben ennél jobb tapasztalatai is. Ehhez kívánok sok szerencsét és jó egészséget. rolleyes.gif


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holphajni
hozzászólás 2012-10-25 13:17
Létrehozva: #3247


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2012-10-24 20:13
Azonosító: 1 863 896



Üdv!
Igen, elismerem, hogy az értékeléseket utóbb olvastam el, amit sajnálok is.
A hirdetés szövegben az áll, hogy "Csomag tartalma: új daraboktól 2 osztályú hibátlan ruhákig".
Na, ez nem teljesült, sajnos. Én is hibáztam, amikor akkor néztem meg az értékeléseit, mikor már megtörtént a baj.



IDÉZET(vidaeff @ 2012-10-25 07:52) *
Nem dolgom a piacteret védeni, de valóban mindent megtettek. Például azzal is, ahogy üzemel a portál. A hagyományos kereskedésben persze más a felállás. De teszem azt, elballag egy boltba. Látja, hogy az üzlet közvetlen környezete lepusztult, rendetlen, esetleg szemetes, akkor bemegy oda? Ez ugyan más műfaj, de azért van mód előzetesen mérlegelni. Ön megvett olyasmit, amit nem is látott! Még le is volt írva a termékleírásban. Úgy tűnik, az eladó problémás értékeléseit is utólag olvasta el. Számomra ennél az aukciónál minden infó rendelkezésre állt ahhoz, hogy én pl. sosem vásárolnék.
Csak úgy mutatóba, itt egy rendes aukció. Az most lényegtelen, merőben más holmi. De ahogy kinéz az egész. Korrekt képek, leírás. Még az igen szakszerű levelezés is rengeteget segít.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2012-10-25 07:52
Létrehozva: #3248


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 575
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(holphajni @ 2012-10-24 22:31) *
Köszönöm szépen a megértésüket!

Nem dolgom a piacteret védeni, de valóban mindent megtettek. Például azzal is, ahogy üzemel a portál. A hagyományos kereskedésben persze más a felállás. De teszem azt, elballag egy boltba. Látja, hogy az üzlet közvetlen környezete lepusztult, rendetlen, esetleg szemetes, akkor bemegy oda? Ez ugyan más műfaj, de azért van mód előzetesen mérlegelni. Ön megvett olyasmit, amit nem is látott! Még le is volt írva a termékleírásban. Úgy tűnik, az eladó problémás értékeléseit is utólag olvasta el. Számomra ennél az aukciónál minden infó rendelkezésre állt ahhoz, hogy én pl. sosem vásárolnék.
Csak úgy mutatóba, itt egy rendes aukció. Az most lényegtelen, merőben más holmi. De ahogy kinéz az egész. Korrekt képek, leírás. Még az igen szakszerű levelezés is rengeteget segít.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holphajni
hozzászólás 2012-10-24 22:31
Létrehozva: #3249


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2012-10-24 20:13
Azonosító: 1 863 896



Köszönöm szépen a megértésüket!



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-10-24 22:29) *
Ez a segítség, amit ilyen esetekben az Ügyfélszolgálat nyújthat.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-10-24 22:29
Létrehozva: #3250


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 186
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(holphajni @ 2012-10-24 22:25) *
Ezzen a szövekszerkezettel már találkoztam a válasz e-mailben és maga az aukciós honlap ügyfélszolgálat menüpontjában is. Ez alapján szerettem volna békésen elintézni az esetet, nem kívántam volna bele vonni a hatóságokat. Nyilván nem 4675ft veszteségemről van szó, de ez egy napi fizetésnek felel meg jobb helyeken. Nekem pedig pont ennyivel marad kevesebb a kasszában, a másik pedig az, hogy egy másik felhasználó is járhat ugyan így, esetleg nagyobb összeggel is.

Ez a segítség, amit ilyen esetekben az Ügyfélszolgálat nyújthat.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holphajni
hozzászólás 2012-10-24 22:25
Létrehozva: #3251


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2012-10-24 20:13
Azonosító: 1 863 896



Ezzen a szövekszerkezettel már találkoztam a válasz e-mailben és maga az aukciós honlap ügyfélszolgálat menüpontjában is. Ez alapján szerettem volna békésen elintézni az esetet, nem kívántam volna bele vonni a hatóságokat. Nyilván nem 4675ft veszteségemről van szó, de ez egy napi fizetésnek felel meg jobb helyeken. Nekem pedig pont ennyivel marad kevesebb a kasszában, a másik pedig az, hogy egy másik felhasználó is járhat ugyan így, esetleg nagyobb összeggel is.


IDÉZET(VateraBenz @ 2012-10-24 22:17) *
Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen az allegroup.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-10-24 22:24
Létrehozva: #3252


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 786
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(holphajni @ 2012-10-24 22:19) *
A reális segítség annyiban kimerült volna, hogy jogomban áll feljelenteni az eladót, amennyiben nem tudom emberi szinten, normális hozzáállással megértetni az eladóval, hogy el kívánok állni a vásárlástól, mert nem azt kaptam, ami le volt írva.

Nem tudtak másban segíteni. Egyszerűen nincs módjuk.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-10-24 22:23
Létrehozva: #3253


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 186
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(holphajni @ 2012-10-24 22:19) *
A reális segítség annyiban kimerült volna, hogy jogomban áll feljelenteni az eladót, amennyiben nem tudom emberi szinten, normális hozzáállással megértetni az eladóval, hogy el kívánok állni a vásárlástól, mert nem azt kaptam, ami le volt írva.

Az Ügyfélszolgálat mindig a kérdésre válaszol.
Az előző hozzászólásunkban olvasható az ilyen esetekre vonatkozó javaslat.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holphajni
hozzászólás 2012-10-24 22:19
Létrehozva: #3254


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2012-10-24 20:13
Azonosító: 1 863 896



A reális segítség annyiban kimerült volna, hogy jogomban áll feljelenteni az eladót, amennyiben nem tudom emberi szinten, normális hozzáállással megértetni az eladóval, hogy el kívánok állni a vásárlástól, mert nem azt kaptam, ami le volt írva.


IDÉZET(VateraBenz @ 2012-10-24 22:14) *
Miben tudtak volna reálisan segíteni?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-10-24 22:17
Létrehozva: #3255


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 186
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(holphajni @ 2012-10-24 22:15) *
...Mit tudok tenni, és hogyan.

Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség. Amennyiben felmerül a rosszhiszeműség gyanúja, a rendőrség állampolgári jelzés alapján indíthat vizsgálatot is. Ez a polgári pertől független folyamat. A fentiek természetesen az allegroup.hu Kft. saját jogértelmezését tükrözik, és semmilyen módon nem jelentenek a bírói vagy rendőrségi úton alkotott jogértelmezést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holphajni
hozzászólás 2012-10-24 22:15
Létrehozva: #3256


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2012-10-24 20:13
Azonosító: 1 863 896



Igen, ezt most már tudom. De vártam volna olyat, hogy ebben az esetben esetleg tudok ezt vagy azt tenni. Mit tudok tenni, és hogyan.


IDÉZET(zejopy @ 2012-10-24 22:09) *
Ami történt, az ilyen kiszolgálás, már ami a vásárlást illeti, teljesen felháborító. De a Vatera ebben az esetben nem tehetett semmit. Ha végiggondolod, neked is be kell látnod. Vannak helyzetek, amikben a Vatera a helyzeténél fogva nem kompetens.

(Elnézést Benz, nem láttam.smile.gif)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-10-24 22:14
Létrehozva: #3257


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 186
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(holphajni @ 2012-10-24 22:11) *
Nem segítettek, finoman jelezték, hogy így jártam, legközelebb oda figyelsz.

Miben tudtak volna reálisan segíteni?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
holphajni
hozzászólás 2012-10-24 22:11
Létrehozva: #3258


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2012-10-24 20:13
Azonosító: 1 863 896



Nem segítettek, finoman jelezték, hogy így jártam, legközelebb oda figyelsz.




IDÉZET(VateraBenz @ 2012-10-24 22:08) *
Mit ért az ügy bármilyen intézkedésén?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-10-24 22:09
Létrehozva: #3259


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 786
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(holphajni @ 2012-10-24 22:05) *
A vatera nem a csomag tartalmára vonatkozóan takarózott. Az ügy bármilyen intézkedésével kapcsolatban történt takarózás. Nem a tartalomra valóan tettem panaszt. Hanem arra, hogy a kedves felhasználó ügyleteire kicsit nézzenek rá, vagy valamilyen segítséget vártam az ügyfélszolgálattól.
Az élősködő család pedig ki van zárva, hogy korábban is itt lettek volna, ugyanis az ágy vadi újan volt vásárolva, az aukció megnyerésének dátuma előtt kerek tíz nappal. Két hét alatt nem hinném, hogy az ágyba csak úgy a semmiből beköltözik valami. No meg ugye a csomag megérkezésének napja utáni éjszaka történtek a csípések.

Ami történt, az ilyen kiszolgálás, már ami a vásárlást illeti, teljesen felháborító. De a Vatera ebben az esetben nem tehetett semmit. Ha végiggondolod, neked is be kell látnod. Vannak helyzetek, amikben a Vatera a helyzeténél fogva nem kompetens.

(Elnézést Benz, nem láttam.smile.gif)

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2012-10-24 22:10


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-10-24 22:08
Létrehozva: #3260


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 186
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(holphajni @ 2012-10-24 22:05) *
A vatera nem a csomag tartalmára vonatkozóan takarózott. Az ügy bármilyen intézkedésével kapcsolatban történt takarózás. Nem a tartalomra valóan tettem panaszt. Hanem arra, hogy a kedves felhasználó ügyleteire kicsit nézzenek rá, vagy valamilyen segítséget vártam az ügyfélszolgálattól.
Az élősködő család pedig ki van zárva, hogy korábban is itt lettek volna, ugyanis az ágy vadi újan volt vásárolva, az aukció megnyerésének dátuma előtt kerek tíz nappal. Két hét alatt nem hinném, hogy az ágyba csak úgy a semmiből beköltözik valami. No meg ugye a csomag megérkezésének napja utáni éjszaka történtek a csípések.

Mit ért az ügy bármilyen intézkedésén?


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1361 Oldal V  « < 161 162 163 164 165 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (7 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-05-26 22:52