IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1339 Oldal V  « < 161 162 163 164 165 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
marcsika100
hozzászólás 2012-08-16 15:33
Létrehozva: #3241


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 14
Regisztrált: 2010-12-09 18:33
Azonosító: 1 413 137



Elnézést mindenkitől!Az előbb rossz topikba írtam!Ide akartam!Bocsi!
Lenne két kérdésem:Negatív értékelést vissza tudok vonni?És felfüggesztetni hogy tudom az eladót?Hova kell fordulnom,hogy ez mással ne tötrénhessen meg?aMég nem írtam meg,csak az eladó nem jelentkezik,nem tudom elérni ismét,a pénzem is és a termék is nála,valamit tennem kell.Pedig nem vagyok türelmetlen,de mostanra elfogyott a türelmem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kimiti81
hozzászólás 2012-08-16 15:30
Létrehozva: #3242


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-08-15 15:08
Azonosító: 1 806 251



IDÉZET(hytech @ 2012-08-16 14:54) *
Mindez NE érdekeljen ha te gagyit akartál venni jó drágán.
Akkor számodra minden rendben lesz.



kösz..értem..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2012-08-16 14:54
Létrehozva: #3243


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(Kimiti81 @ 2012-08-16 09:07) *
http://szepseg-egeszseg.vatera.hu/szepsega...1626447719.html

hm...érdekes felhasználó...azt mondta nincs neki eközben fent van ugyanazz álltalam keresett termék..se pénz eddig...se termék..



Máskor nézd meg kitől vásárolsz.

57 semleges

13 negatív

Ezek nem tréfából vannak kiírva.


A másik rossz hírem, hogy embered minden valószínűség szerint ócska hamisítványt árul a parfümök ára és ezek alapján:


Semleges vélemény: Legyen semleges, mert nem kedvelem a negatívokat, de ez a vásárlás számomra óriási nagy tanulság és
csalódás volt...sad.gif(((


Negatív vélemény: A parfüm csupán utánzat, ami sehol nem volt jelezve. Másként fogalmazva silány hamisítvány,
részemről kuka. E-mail-re nem válaszol. Inkább nem folytatom...


Semleges vélemény: Rendben volt minden, de ennyiért nem várhattam eredetit.



Semleges vélemény: a partnerrel semmi gond nem volt gyorsan korrekten adta fel a csomagot DE az áru nem volt igazi bár
rákérdezésre az írta igazi. illatot 1 óra után alig lehet érezni sajnálatomra nem bizonyult igazinak
a termék bár az árból gondolhattam volna mert az eredeti a boltban a 4-5 szőröse a terméknek . aki
igazit akar az inkább a megfelelő üzletből vegyen .

.
.
.
.

Mindez NE érdekeljen ha te gagyit akartál venni jó drágán.
Akkor számodra minden rendben lesz.


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-16 09:45
Létrehozva: #3244


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 292
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Sancy @ 2012-08-15 22:24) *
...

Mit lehet ilyenkor tenni? Valószínűsítem, hogy a negatív értékelésre célzó üzenet nem hatná meg.

A hasznos tanácsokat és a segítséget előre is köszönöm.

Tisztelt Sancy!

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kimiti81
hozzászólás 2012-08-16 09:07
Létrehozva: #3245


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-08-15 15:08
Azonosító: 1 806 251



http://szepseg-egeszseg.vatera.hu/szepsega...1626447719.html

hm...érdekes felhasználó...azt mondta nincs neki eközben fent van ugyanazz álltalam keresett termék..se pénz eddig...se termék..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-08-15 22:40
Létrehozva: #3246


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 096
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Sancy @ 2012-08-15 22:24) *
Üdvözlök Mindenkit!

Ismételten belefutottam egy problémás partnerbe. A hölgyeménytől még július végén vásároltam egy könyvet (én kis naiv, ajándékba). Átutaltam az árát, azóta a csomagnak se híre, se hamva. E-mailre, telefonra, Vaterás üzenetre nem reagál. Most vettem csak észre, hogy másnál is igen "feledékeny" a termékek eladását illetően. Sőt, az általam megvásárolt könyvet már egyszer eladta másnak, még júniusban (meg ki tudja még, hányszor azelőtt).

Megvette tőle kisvirag2008 felhasználó itt:
http://uj-konyv.vatera.hu/szorakoztato_iro...1612051256.html

Én pedig 2 hónappal később itt:
http://uj-konyv.vatera.hu/szorakoztato_iro...1622003543.html

Mit lehet ilyenkor tenni? Valószínűsítem, hogy a negatív értékelésre célzó üzenet nem hatná meg.

A hasznos tanácsokat és a segítséget előre is köszönöm.

Üdv!
kisvirág2008-al az üzlet nem jött létre, tehát a könyv valószínűleg még megvan neki. Ha továbbra sem jelentkezik, akkor a negatív értékelés kilátásba helyezésén túl nyugodtan írd meg, hogy rendőrségi feljelentést teszel. Ez általában hatásos szokott lenni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sancy
hozzászólás 2012-08-15 22:24
Létrehozva: #3247


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 18
Regisztrált: 2007-06-02 14:11
Innen: Dunaújváros
Azonosító: 12 495



Üdvözlök Mindenkit!

Ismételten belefutottam egy problémás partnerbe. A hölgyeménytől még július végén vásároltam egy könyvet (én kis naiv, ajándékba). Átutaltam az árát, azóta a csomagnak se híre, se hamva. E-mailre, telefonra, Vaterás üzenetre nem reagál. Most vettem csak észre, hogy másnál is igen "feledékeny" a termékek eladását illetően. Sőt, az általam megvásárolt könyvet már egyszer eladta másnak, még júniusban (meg ki tudja még, hányszor azelőtt).

Megvette tőle kisvirag2008 felhasználó itt:
http://uj-konyv.vatera.hu/szorakoztato_iro...1612051256.html

Én pedig 2 hónappal később itt:
http://uj-konyv.vatera.hu/szorakoztato_iro...1622003543.html

Mit lehet ilyenkor tenni? Valószínűsítem, hogy a negatív értékelésre célzó üzenet nem hatná meg.

A hasznos tanácsokat és a segítséget előre is köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2012-08-15 10:25
Létrehozva: #3248


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(drszido @ 2012-08-14 14:49) *
... Van egy vevőm, aki nem reagál az emailekre...



Kijavítanálak ha nem gond:

Volt egy nemfizető, unatkozó h***éd akit már tiltólistába sem érdemes tenni:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=3798606

bye-bye... smoke.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-14 15:37
Létrehozva: #3249


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 292
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(drszido @ 2012-08-14 14:49) *
Sziasztok!

Akadt egy kis problémám, és szeretnék segítséget kérni. Van egy vevőm, aki nem reagál az emailekre, de minden nap belép a vaterára. Már 5ször fel is hívtam, és most, 5.jére fel is vette. Mire elmondtam neki, hogy miért keresem, kinyomott. Erre én most egy negtívot adtam neki, de félek egy kicsit a bosszúnegatívtól. Eddig 100%-os vagyok és nem szeretném ha egy "ilyen" vevő lerontaná...

Tisztelt drszido!

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drszido
hozzászólás 2012-08-14 14:49
Létrehozva: #3250


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-07-13 18:48
Azonosító: 1 781 530



Sziasztok!

Akadt egy kis problémám, és szeretnék segítséget kérni. Van egy vevőm, aki nem reagál az emailekre, de minden nap belép a vaterára. Már 5ször fel is hívtam, és most, 5.jére fel is vette. Mire elmondtam neki, hogy miért keresem, kinyomott. Erre én most egy negtívot adtam neki, de félek egy kicsit a bosszúnegatívtól. Eddig 100%-os vagyok és nem szeretném ha egy "ilyen" vevő lerontaná...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaller1
hozzászólás 2012-08-13 23:19
Létrehozva: #3251


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2009-03-16 18:21
Azonosító: 549 914



Kedves VateraBenz!

Köszönöm a segítséget! Látom, nevek említése nélkül is hamar kiderült, hogy kiről van szó, azt pedig biztosra veszem, hogy újra fog regisztrálni az illető.

Üdv.
kaller1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-13 23:07
Létrehozva: #3252


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 292
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Csigusz7 @ 2012-08-13 20:38) *
Tisztelt VateraBenz !
...
Még lenne két kérdésem: -Hogyan tudok önnek privát üzenetet küldeni ha a jövőben még problémám adódna? (itt a fórumba sajnos nem engedélyezi)?
-A vatera szabályzatát hol találom (tudom nem most kellene átolvasni)?

Köszönöm a türelmét.
Csigusz7

Tisztelt Csigusz7!

Privát üzenet küldésére nincs mód, de a Kapcsolatfelvételen át tud írni az Ügyfélszolgálatos kollégáknak.
Ha hasonló részletességgel leírja a történteket, akkor ők is hasonló módon továbbítják a megfelelő helyre.
Mindig írja le az összes érintett felhasználónevet, a már kizártakat is.

IDÉZET(kaller1 @ 2012-08-13 22:06) *
Sziasztok!

A következő problémám van egy felhasználóval:
Vett egy terméket, nem működött nála, visszaküldte, én visszautaltam az árát. Ezzel így nem is lenne probléma, de telefonon keresztül, alpári stílusban közölte, hogy negatívat fog mindenképp adni, és én is adjak azt nyugodtan. Nem érdekli, mert több regisztrációt használ az oldalon.Ennek már több, mint egy hónapja. Most meg is tette, egszerűen LECSALÓZOTT, és az összes értékelésre 1-est adott. Ezt nem vagyok hajlandó benyelni, és bizonyítani tudom, hogy az egyik regjével (erről adta a negatívat) nagy számban adott pozitív értékelésekkel."támogatja" a másik regisztrációját.

Kérném egy illetékes segítségét, milyen módon lehet ezért a durva szabályszegésért a felhasználót szankcionálni, és a rám nézve rágalmazó értékelését érvényteleníteni.

Tisztelt kaller1!

Az önlicitben érintett felhasználóneveket kizártuk.

Értékelés törlését a kapcsolatfelvételen keresztül kérheti.
Kapcsolatfelvétel - Aukcióval kapcsolatos probléma - Szeretnék töröltetni egy értékelést.
Az értékelés törlése nem automatikus, a kérést kollégáink a rendelkezésre álló adatok alapján bírálják el.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pistineni
hozzászólás 2012-08-13 22:22
Létrehozva: #3253


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 280
Regisztrált: 2011-11-06 22:22
Azonosító: 1 562 510



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-08-13 15:15) *
A biztonsági kollégák intézték az ügyet, ők nem tudnak értékelést törölni. A részletes gondolom megmaradt.
Az Ügyfélszolgálaton minden maradt a régiben smile.gif

Köszönöm, megnyugodtam smile.gif
(Dédelgetek még pár kérdést, de azt hiszem, nem ma fogok előrontani velük - ahogy elnézem, ez egy eseménydúsabb nap, a problémák szempontjából sad.gif)


--------------------
Nem minden fénylik, ami arany (Manu Chao)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaller1
hozzászólás 2012-08-13 22:06
Létrehozva: #3254


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 12
Regisztrált: 2009-03-16 18:21
Azonosító: 549 914



Sziasztok!

A következő problémám van egy felhasználóval:
Vett egy terméket, nem működött nála, visszaküldte, én visszautaltam az árát. Ezzel így nem is lenne probléma, de telefonon keresztül, alpári stílusban közölte, hogy negatívat fog mindenképp adni, és én is adjak azt nyugodtan. Nem érdekli, mert több regisztrációt használ az oldalon.Ennek már több, mint egy hónapja. Most meg is tette, egszerűen LECSALÓZOTT, és az összes értékelésre 1-est adott. Ezt nem vagyok hajlandó benyelni, és bizonyítani tudom, hogy az egyik regjével (erről adta a negatívat) nagy számban adott pozitív értékelésekkel."támogatja" a másik regisztrációját.

Kérném egy illetékes segítségét, milyen módon lehet ezért a durva szabályszegésért a felhasználót szankcionálni, és a rám nézve rágalmazó értékelését érvényteleníteni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-08-13 20:56
Létrehozva: #3255


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 096
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Csigusz7 @ 2012-08-13 20:38) *
-A vatera szabályzatát hol találom (tudom nem most kellene átolvasni)?

Hú, nem irigyellek, de Benz segíteni fog, addig is a "Szabályzat": http://img.vatera.hu/license/main.html

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2012-08-13 20:57
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Csigusz7
hozzászólás 2012-08-13 20:38
Létrehozva: #3256


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2009-06-02 13:01
Azonosító: 654 213



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-08-12 13:59) *
Tisztelt Csigusz7!

A kizárt felhasználóhoz köthető neveket kizártuk, a negatív értékelések szövegét töröltük és semlegesre módosítottuk őket.
Sajnos, ez nem zárja ki azt, hogy a jövőben új nevekkel mindez megismétlődjön. Akkor viszont ugyanez lesz az eljárás, szóljon nyugodtan.


Tisztelt VateraBenz !

Ismét a segítségét szeretném kérni.
Valószínűsítem hogy sajnos ismét visszatért az illető (K. András).
Szombaton legomaniac leütötte 3 termékem és hétfő reggel már 1 negatívat és két semleges értékelést adott, valótlanságokat állítva az értékelésbe. Személyes találkozóra nem került sor (szerencséjére) ő budapesti én vidéken élek, nem is tekintette meg a termékeket, így valótlanul hivatkozik minőségbeli problémákra.
Kérem szépen az értékelések törlését ha van rá lehetőség.

Időközben átállítottam zártra az aukcióimat, de sajnos ez kimaradt és leütötte az előbb:

http://jatek.vatera.hu/lego_duplo/lego_alk...1625889347.html
DeathSnail(0) felhasználó névvel, elég érdekes emil címe van a felhasználónak, gondolom nemsokára érkezik a rossz értékelés is.

Én nem szoktam senkit minősíteni, mindenki minősíti magát a tetteivel. De komolyan gondolom, hogy ez elmeorvosi gyógykezelésre szorul . Nem lehetne valami jogi lépést vele szemben foganatosítani ?
Bár nem tudom hogyan lehetne bizonyítani hogy valóban ő áll ezek mögött.

2006-ban regisztráltam kb 2 éve kezdem el árusítani is. Eddig mindenkivel korrektül le tudtam bonyolítani az adás-vételt senkivel nem volt semmi problémám. De most belefutottam ebbe sad.gif .

Még lenne két kérdésem: -Hogyan tudok önnek privát üzenetet küldeni ha a jövőben még problémám adódna? (itt a fórumba sajnos nem engedélyezi)?
-A vatera szabályzatát hol találom (tudom nem most kellene átolvasni)?

Köszönöm a türelmét.
Csigusz7
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcsika100
hozzászólás 2012-08-13 18:11
Létrehozva: #3257


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 14
Regisztrált: 2010-12-09 18:33
Azonosító: 1 413 137



IDÉZET(svejku @ 2012-08-13 15:43) *
Van néhány aggasztó értékelése, a kapcsolattartása sem az erőssége. 10 napja nem lépett be, lehet nyaral, ha meglátod, hogy bejelentkezett akkor azonnal írj neki a terméklapon, azt mindenképpen meg kell kapnia. Tudom, lassan lejár a bikini-szezon, ha nem akarsz tovább várni, akkor szólítsd fel azonnali visszafizetésre. Levelezéseket megőrizni, semmit ne intézz telefonon!

Szia!Délután kaptam sms-t,hogy nyaralni volt holnap feladja a csomagot.Gondoltam,hogy valami ilyesmi lehet,vagy kórház vagy valami,ezért is nem akartam negatívan értékelni.Kíváncsi leszek nagyon.Megőrzök mindent!Köszönöm azért a segítséget!Rwemélem jóra fordul minden.Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-08-13 15:43
Létrehozva: #3258


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 096
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(marcsika100 @ 2012-08-13 14:30) *
http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/no...1614788849.html
http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/no...1615992212.html
Külön tudtam csak elküldeni:-(Már ma is hívtam többször,de nem vette fel,és levelet is írtam,de még nem jött rá válasz.Nem akartam rögtön negát adni,mert bármi közbejöhetett,de ez már gáz.És nem kevés pénzről van szó.

Van néhány aggasztó értékelése, a kapcsolattartása sem az erőssége. 10 napja nem lépett be, lehet nyaral, ha meglátod, hogy bejelentkezett akkor azonnal írj neki a terméklapon, azt mindenképpen meg kell kapnia. Tudom, lassan lejár a bikini-szezon, ha nem akarsz tovább várni, akkor szólítsd fel azonnali visszafizetésre. Levelezéseket megőrizni, semmit ne intézz telefonon!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-13 15:15
Létrehozva: #3259


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 292
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(pistineni @ 2012-08-13 14:34) *
Csak arra vagyok kiváncsi - már ha ez publikus információ, - hogy ez most a jövő stratégiája (negatív törlése helyett semlegesre változtatás), avagy csak az adott esetben valamiért ez tűnt jobb megoldásnak. Illetve, ebben az esetben a részletes értékelés megmarad (ha volt)?

A biztonsági kollégák intézték az ügyet, ők nem tudnak értékelést törölni. A részletes gondolom megmaradt.
Az Ügyfélszolgálaton minden maradt a régiben smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pistineni
hozzászólás 2012-08-13 14:34
Létrehozva: #3260


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 280
Regisztrált: 2011-11-06 22:22
Azonosító: 1 562 510



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-08-13 12:53) *
Kedves pistineni!

Természetesen.

Csak arra vagyok kiváncsi - már ha ez publikus információ, - hogy ez most a jövő stratégiája (negatív törlése helyett semlegesre változtatás), avagy csak az adott esetben valamiért ez tűnt jobb megoldásnak. Illetve, ebben az esetben a részletes értékelés megmarad (ha volt)?


--------------------
Nem minden fénylik, ami arany (Manu Chao)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1339 Oldal V  « < 161 162 163 164 165 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-05-22 21:09