IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1362 Oldal V  « < 185 186 187 188 189 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
svejku
hozzászólás 2012-08-13 20:56
Létrehozva: #3721


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 326
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Csigusz7 @ 2012-08-13 20:38) *
-A vatera szabályzatát hol találom (tudom nem most kellene átolvasni)?

Hú, nem irigyellek, de Benz segíteni fog, addig is a "Szabályzat": http://img.vatera.hu/license/main.html

A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2012-08-13 20:57
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Csigusz7
hozzászólás 2012-08-13 20:38
Létrehozva: #3722


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2009-06-02 13:01
Azonosító: 654 213



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-08-12 13:59) *
Tisztelt Csigusz7!

A kizárt felhasználóhoz köthető neveket kizártuk, a negatív értékelések szövegét töröltük és semlegesre módosítottuk őket.
Sajnos, ez nem zárja ki azt, hogy a jövőben új nevekkel mindez megismétlődjön. Akkor viszont ugyanez lesz az eljárás, szóljon nyugodtan.


Tisztelt VateraBenz !

Ismét a segítségét szeretném kérni.
Valószínűsítem hogy sajnos ismét visszatért az illető (K. András).
Szombaton legomaniac leütötte 3 termékem és hétfő reggel már 1 negatívat és két semleges értékelést adott, valótlanságokat állítva az értékelésbe. Személyes találkozóra nem került sor (szerencséjére) ő budapesti én vidéken élek, nem is tekintette meg a termékeket, így valótlanul hivatkozik minőségbeli problémákra.
Kérem szépen az értékelések törlését ha van rá lehetőség.

Időközben átállítottam zártra az aukcióimat, de sajnos ez kimaradt és leütötte az előbb:

http://jatek.vatera.hu/lego_duplo/lego_alk...1625889347.html
DeathSnail(0) felhasználó névvel, elég érdekes emil címe van a felhasználónak, gondolom nemsokára érkezik a rossz értékelés is.

Én nem szoktam senkit minősíteni, mindenki minősíti magát a tetteivel. De komolyan gondolom, hogy ez elmeorvosi gyógykezelésre szorul . Nem lehetne valami jogi lépést vele szemben foganatosítani ?
Bár nem tudom hogyan lehetne bizonyítani hogy valóban ő áll ezek mögött.

2006-ban regisztráltam kb 2 éve kezdem el árusítani is. Eddig mindenkivel korrektül le tudtam bonyolítani az adás-vételt senkivel nem volt semmi problémám. De most belefutottam ebbe sad.gif .

Még lenne két kérdésem: -Hogyan tudok önnek privát üzenetet küldeni ha a jövőben még problémám adódna? (itt a fórumba sajnos nem engedélyezi)?
-A vatera szabályzatát hol találom (tudom nem most kellene átolvasni)?

Köszönöm a türelmét.
Csigusz7
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcsika100
hozzászólás 2012-08-13 18:11
Létrehozva: #3723


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 14
Regisztrált: 2010-12-09 18:33
Azonosító: 1 413 137



IDÉZET(svejku @ 2012-08-13 15:43) *
Van néhány aggasztó értékelése, a kapcsolattartása sem az erőssége. 10 napja nem lépett be, lehet nyaral, ha meglátod, hogy bejelentkezett akkor azonnal írj neki a terméklapon, azt mindenképpen meg kell kapnia. Tudom, lassan lejár a bikini-szezon, ha nem akarsz tovább várni, akkor szólítsd fel azonnali visszafizetésre. Levelezéseket megőrizni, semmit ne intézz telefonon!

Szia!Délután kaptam sms-t,hogy nyaralni volt holnap feladja a csomagot.Gondoltam,hogy valami ilyesmi lehet,vagy kórház vagy valami,ezért is nem akartam negatívan értékelni.Kíváncsi leszek nagyon.Megőrzök mindent!Köszönöm azért a segítséget!Rwemélem jóra fordul minden.Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-08-13 15:43
Létrehozva: #3724


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 326
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(marcsika100 @ 2012-08-13 14:30) *
http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/no...1614788849.html
http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/no...1615992212.html
Külön tudtam csak elküldeni:-(Már ma is hívtam többször,de nem vette fel,és levelet is írtam,de még nem jött rá válasz.Nem akartam rögtön negát adni,mert bármi közbejöhetett,de ez már gáz.És nem kevés pénzről van szó.

Van néhány aggasztó értékelése, a kapcsolattartása sem az erőssége. 10 napja nem lépett be, lehet nyaral, ha meglátod, hogy bejelentkezett akkor azonnal írj neki a terméklapon, azt mindenképpen meg kell kapnia. Tudom, lassan lejár a bikini-szezon, ha nem akarsz tovább várni, akkor szólítsd fel azonnali visszafizetésre. Levelezéseket megőrizni, semmit ne intézz telefonon!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-13 15:15
Létrehozva: #3725


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 228
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(pistineni @ 2012-08-13 14:34) *
Csak arra vagyok kiváncsi - már ha ez publikus információ, - hogy ez most a jövő stratégiája (negatív törlése helyett semlegesre változtatás), avagy csak az adott esetben valamiért ez tűnt jobb megoldásnak. Illetve, ebben az esetben a részletes értékelés megmarad (ha volt)?

A biztonsági kollégák intézték az ügyet, ők nem tudnak értékelést törölni. A részletes gondolom megmaradt.
Az Ügyfélszolgálaton minden maradt a régiben smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pistineni
hozzászólás 2012-08-13 14:34
Létrehozva: #3726


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 287
Regisztrált: 2011-11-06 22:22
Azonosító: 1 562 510



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-08-13 12:53) *
Kedves pistineni!

Természetesen.

Csak arra vagyok kiváncsi - már ha ez publikus információ, - hogy ez most a jövő stratégiája (negatív törlése helyett semlegesre változtatás), avagy csak az adott esetben valamiért ez tűnt jobb megoldásnak. Illetve, ebben az esetben a részletes értékelés megmarad (ha volt)?


--------------------
I feel that if a person can't communicate, the very least he can do is to shut up. -T.L.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcsika100
hozzászólás 2012-08-13 14:30
Létrehozva: #3727


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 14
Regisztrált: 2010-12-09 18:33
Azonosító: 1 413 137



http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/no...1614788849.html

IDÉZET(svejku @ 2012-08-12 22:36) *
Megmutatod a két aukciót? Ide nyugodtan bemásolhatod a linkjét, akkor meg tudjuk nézni, és tudunk segíteni. smile.gif

http://divat-ruha.vatera.hu/noi_ruhazat/no...1615992212.html
Külön tudtam csak elküldeni:-(Már ma is hívtam többször,de nem vette fel,és levelet is írtam,de még nem jött rá válasz.Nem akartam rögtön negát adni,mert bármi közbejöhetett,de ez már gáz.És nem kevés pénzről van szó.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-13 12:53
Létrehozva: #3728


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 228
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(pistineni @ 2012-08-13 12:15) *
Kedves Benz,
Ezzel kapcsolatban feltehetek majd egy kérdést?

Kedves pistineni!

Természetesen.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pistineni
hozzászólás 2012-08-13 12:15
Létrehozva: #3729


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 287
Regisztrált: 2011-11-06 22:22
Azonosító: 1 562 510



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-08-12 13:59) *
...a negatív értékelések szövegét töröltük és semlegesre módosítottuk őket...

Kedves Benz,
Ezzel kapcsolatban feltehetek majd egy kérdést?


--------------------
I feel that if a person can't communicate, the very least he can do is to shut up. -T.L.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-13 08:47
Létrehozva: #3730


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 228
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(szuszand @ 2012-08-12 23:22) *
üdv!

Nekem csak panaszom lenne, mivel a vatera nem segít benne.
Adott 1 vevő aki leütött 1 termékemet. Megkeresés ellenére sem jelentkezett több mint 1 hónapig.Természetesen negatívval értékeltem az igyekezetét.
Ő ezt szintén negatívval jelezte vissza.Írtam a sajnálatos tényről a vaterának és kértem őket töröljék a negatív értékelést.Válasz ők nem tesznek ilyet és nem szolnak bele a dolgokba.Én kicsit felkaptam a vizet és kínomban írtam még 1-2 levelet.Természetesen én húztam a rövidet mert 3 napra inaktiváltak, indok
"Aukciója felfüggesztésre került!". Hiába írtam hogy nem kaptam meg a lehetőséget sem az aukció módosítására.Szóval ebből azt szűröm le nincs értelme így az értékelésnek mert mindenképp te húzod a rövidet aki eladsz.Eddig 100%-os eladó voltam sok éven keresztül ,már nem.

Nem várok okvetlen hozzászolást a problémámhoz csak tájékoztató jelleggel írtam.

Tisztelt szuszand!

Két teljesen különálló kérdésről van szó!

1. Az értékelés törlésével kapcsolatban az ügyfélszolgálatos kollégákkal folytatott levelezést.

2. A jutalékkijátszó aukcióját visszaküldtük módosításra. Miután az volt a harmadik súlyos szabálytalansága, így felhasználónevét 72 órára felfüggesztettük.
Sajnálatos, hogy a módosítást nem úgy hajtotta végre, hogy a vevők a kívánt darabszámot le tudják ütni. Helyette inkább átfogalmazta a termékleírást, de ettől még az aukció ugyanolyan szabálytalan maradt. Ezt követően a terméket töröltük a piactérről.

A következő alkalommal felhasználónevét végleg inaktiváljuk!

A termékleírásaiban olvasható "Az Európai unió országaira vonatkozóan..." kezdetű szöveg egyébként ebben a formájában nem igaz, Magyarországon értelmezhetetlen, így a vevőket súlyosan megtévesztő zagyvaság. Ez adott esetben önt semmilyen garanciális vagy egyéb jogszabályi kötelezettsége alól sem fogja mentesíteni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2012-08-13 06:31
Létrehozva: #3731


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(szuszand @ 2012-08-12 23:22) *
üdv!

Nekem csak panaszom lenne, mivel a vatera nem segít benne.
Adott 1 vevő aki leütött 1 termékemet. Megkeresés ellenére sem jelentkezett több mint 1 hónapig.Természetesen negatívval értékeltem az igyekezetét.
Ő ezt szintén negatívval jelezte vissza.Írtam a sajnálatos tényről a vaterának és kértem őket töröljék a negatív értékelést.Válasz ők nem tesznek ilyet és nem szolnak bele a dolgokba.Én kicsit felkaptam a vizet és kínomban írtam még 1-2 levelet.Természetesen én húztam a rövidet mert 3 napra inaktiváltak, indok
"Aukciója felfüggesztésre került!". Hiába írtam hogy nem kaptam meg a lehetőséget sem az aukció módosítására.Szóval ebből azt szűröm le nincs értelme így az értékelésnek mert mindenképp te húzod a rövidet aki eladsz.Eddig 100%-os eladó voltam sok éven keresztül ,már nem.

Nem várok okvetlen hozzászolást a problémámhoz csak tájékoztató jelleggel írtam.

Csatlakozom svejku-hoz. Amennyiben kellőképpen tudod bizonyítani, hogy mindent megtettél akkor bizony törlik a negát.
Az aukciód szabálytalansága nem függ össze a levelezéssel, tehát nem azért függesztették fel. Javítani kell és teheted vissza.
Csak a tapasztalatom írtam le és nem kritikát gyakoroltam. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-08-12 23:57
Létrehozva: #3732


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 326
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(szuszand @ 2012-08-12 23:22) *
üdv!

Nekem csak panaszom lenne, mivel a vatera nem segít benne.
Adott 1 vevő aki leütött 1 termékemet. Megkeresés ellenére sem jelentkezett több mint 1 hónapig.Természetesen negatívval értékeltem az igyekezetét.
Ő ezt szintén negatívval jelezte vissza.Írtam a sajnálatos tényről a vaterának és kértem őket töröljék a negatív értékelést.Válasz ők nem tesznek ilyet és nem szolnak bele a dolgokba.Én kicsit felkaptam a vizet és kínomban írtam még 1-2 levelet.Természetesen én húztam a rövidet mert 3 napra inaktiváltak, indok
"Aukciója felfüggesztésre került!". Hiába írtam hogy nem kaptam meg a lehetőséget sem az aukció módosítására.Szóval ebből azt szűröm le nincs értelme így az értékelésnek mert mindenképp te húzod a rövidet aki eladsz.Eddig 100%-os eladó voltam sok éven keresztül ,már nem.

Nem várok okvetlen hozzászolást a problémámhoz csak tájékoztató jelleggel írtam.

Tapasztalatom/tunk szerint minden negatív értékelés töröltethető, amennyiben a Vatera (mint harmadik fél) számára is egyértelmű a dolog.
Olyanról még nem is hallottam, hogy ennek megreklamálása esetén/miatt a felhasználót inaktiválják. Ok nélkül egy aukciót sem törölnek, illetve újabban csak "felfüggesztik" ezzel igenis lehetőséget kaptál a módosításra, ami egy új humánus megoldás.
Hozzászólásom nem okvetlen, csak tájékoztató jellegű. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szuszand
hozzászólás 2012-08-12 23:22
Létrehozva: #3733


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2012-08-12 22:55
Azonosító: 1 804 110



üdv!

Nekem csak panaszom lenne, mivel a vatera nem segít benne.
Adott 1 vevő aki leütött 1 termékemet. Megkeresés ellenére sem jelentkezett több mint 1 hónapig.Természetesen negatívval értékeltem az igyekezetét.
Ő ezt szintén negatívval jelezte vissza.Írtam a sajnálatos tényről a vaterának és kértem őket töröljék a negatív értékelést.Válasz ők nem tesznek ilyet és nem szolnak bele a dolgokba.Én kicsit felkaptam a vizet és kínomban írtam még 1-2 levelet.Természetesen én húztam a rövidet mert 3 napra inaktiváltak, indok
"Aukciója felfüggesztésre került!". Hiába írtam hogy nem kaptam meg a lehetőséget sem az aukció módosítására.Szóval ebből azt szűröm le nincs értelme így az értékelésnek mert mindenképp te húzod a rövidet aki eladsz.Eddig 100%-os eladó voltam sok éven keresztül ,már nem.

Nem várok okvetlen hozzászolást a problémámhoz csak tájékoztató jelleggel írtam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-08-12 22:36
Létrehozva: #3734


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 326
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(marcsika100 @ 2012-08-12 17:38) *
Sziasztok!Segítsetek hogy ilyenkor mit tegyek.Vásároltam egy eladótól 2 darab bikinit.Majdnem 20000 Ft az összeg....

Megmutatod a két aukciót? Ide nyugodtan bemásolhatod a linkjét, akkor meg tudjuk nézni, és tudunk segíteni. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Csigusz7
hozzászólás 2012-08-12 22:15
Létrehozva: #3735


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2009-06-02 13:01
Azonosító: 654 213



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-08-12 13:59) *
Tisztelt Csigusz7!

A kizárt felhasználóhoz köthető neveket kizártuk, a negatív értékelések szövegét töröltük és semlegesre módosítottuk őket.
Sajnos, ez nem zárja ki azt, hogy a jövőben új nevekkel mindez megismétlődjön. Akkor viszont ugyanez lesz az eljárás, szóljon nyugodtan.


Köszönöm szépen a gyors és hathatós intézkedését ! Remélem a későbbiekben már nem lesz szükségem a segítségére.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2012-08-12 19:02
Létrehozva: #3736


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(marcsika100 @ 2012-08-12 17:38) *
Sziasztok!Segítsetek hogy ilyenkor mit tegyek.Vásároltam egy eladótól 2 darab bikinit.Majdnem 20000 Ft az összeg.Azt írta rendelésre jön.Türelmesen vártam.Augusztus 3-án kaptam egy emailt,hogy az egyik bikini megjött,a másik viszont hibás.A jót elküldi,a rossznak visszautalja sz árát.Augusztus 4 óta nem lépett be.Emailre nem reagál,a telója ki van kapcsolva.Most megkerestem egy közösségi oldalon,és írtam oda is,hogy most ugyan mi van.Eddig még semmi.Mit tegyek?Tereljem jogi útra a dolgot?Nem tudom,hogy értékeljem e mert ugye negatívval kéne,de ha jelentkezik mégis akkor mi van?Viszont kéne,mert elmaradt értékeléseim vannak,és nem fogok tudni semmit használni,amíg nem értékelek.


Szia!
Küldjél neki egy utolsó figyelmeztetőt amibe adjál meg egy záros időt amikorra a pénz és árú megérkezzen. Ebbe jelezd, hogy ellenkező esetben feljelented. Amennyiben nem érkezik meg addig semmi, akkor valóban jelentsd is fel a rendőrségen. Ehhez kell, kinyomtasd a terméklapot, a levelezéseteket és kell az utalási bizonylat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcsika100
hozzászólás 2012-08-12 17:38
Létrehozva: #3737


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 14
Regisztrált: 2010-12-09 18:33
Azonosító: 1 413 137



Sziasztok!Segítsetek hogy ilyenkor mit tegyek.Vásároltam egy eladótól 2 darab bikinit.Majdnem 20000 Ft az összeg.Azt írta rendelésre jön.Türelmesen vártam.Augusztus 3-án kaptam egy emailt,hogy az egyik bikini megjött,a másik viszont hibás.A jót elküldi,a rossznak visszautalja sz árát.Augusztus 4 óta nem lépett be.Emailre nem reagál,a telója ki van kapcsolva.Most megkerestem egy közösségi oldalon,és írtam oda is,hogy most ugyan mi van.Eddig még semmi.Mit tegyek?Tereljem jogi útra a dolgot?Nem tudom,hogy értékeljem e mert ugye negatívval kéne,de ha jelentkezik mégis akkor mi van?Viszont kéne,mert elmaradt értékeléseim vannak,és nem fogok tudni semmit használni,amíg nem értékelek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-08-12 13:59
Létrehozva: #3738


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 16 228
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Csigusz7 @ 2012-08-11 23:07) *
Sziasztok !

Volna egy problémám...

Tisztelt Csigusz7!

A kizárt felhasználóhoz köthető neveket kizártuk, a negatív értékelések szövegét töröltük és semlegesre módosítottuk őket.
Sajnos, ez nem zárja ki azt, hogy a jövőben új nevekkel mindez megismétlődjön. Akkor viszont ugyanez lesz az eljárás, szóljon nyugodtan.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2012-08-12 03:53
Létrehozva: #3739


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(Csigusz7 @ 2012-08-11 23:07) *
Sziasztok !

Volna egy problémám, mit lehet ilyenkor tenni ? Egy illető K. A., leüti a termékeim, nem jelentkezik, nem reagál az üzeneteimre, aztán negatívot azt állítva hogy átvette a terméket, így rontva az értékeléseimet, mindig új felhasználónevet használva.

Én legot árulok és olcsóbban árulom mint egy adott illető. Először mocskolódott a kérdéseknél, majd csinált egy felhasználó nevet leütötte az egyik termékemet de nem jelentkezett érte. Utána néztem, jelentettem az ügyfélszolgálatnak, kiderült volt még + három felhasználóneve: decoryah, decoryah32, sk8erboiX, ManMustDie. Saját magára is licitált többször, a kérdéseknél megállapodott vaterán kívüli értékesítésről is.
Ki is tiltották a piactérről.
Pár napra rá látom hogy újra árul, ugyanazok a termékek, képek, ugyanaz az átvételi lehetőség az ismerj+ oldalán, gondolom más nevén regisztrált legoostarwars felhasználó névvel. Ekkor elkezdték leütögetni a termékeim új regisztrációval rendelkező kamu felhasználók ( kovilego, nfoiu2, dittajambor), kamu telefonszámokkal,kamu címmel, akik nem jelentkeztek a termékekért, illetve egyszer jelentkezett de nem jelent meg a megbeszélt időpontban. Ezt jeleztem az ügyfélszolgálatnak akik sajnos semmi érdemlegeset nem csináltak.
Mivel nem jelentkezett a termékekért negatívot adtam neki(k) mivel nem vette meg az árukat, persze ő is negatívokat ad, de mintha megvásárolta volna a termékeket. Most itt tartok. Van valakinek valami ötlete mit lehetne tenni ez ellen ?

Köszönöm
Csigusz7

Szia!
Írj az ÜSZ-ra. Írd meg pontosan mi a gondod. Kivizsgálják és ha egyezőséget találnak akkor elintézik.

A hozzászólást -suzukimaruti- szerkesztette a következő időpontban: 2012-08-12 03:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Csigusz7
hozzászólás 2012-08-11 23:07
Létrehozva: #3740


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2009-06-02 13:01
Azonosító: 654 213



Sziasztok !

Volna egy problémám, mit lehet ilyenkor tenni ? Egy illető K. A., leüti a termékeim, nem jelentkezik, nem reagál az üzeneteimre, aztán negatívot azt állítva hogy átvette a terméket, így rontva az értékeléseimet, mindig új felhasználónevet használva.

Én legot árulok és olcsóbban árulom mint egy adott illető. Először mocskolódott a kérdéseknél, majd csinált egy felhasználó nevet leütötte az egyik termékemet de nem jelentkezett érte. Utána néztem, jelentettem az ügyfélszolgálatnak, kiderült volt még + három felhasználóneve: decoryah, decoryah32, sk8erboiX, ManMustDie. Saját magára is licitált többször, a kérdéseknél megállapodott vaterán kívüli értékesítésről is.
Ki is tiltották a piactérről.
Pár napra rá látom hogy újra árul, ugyanazok a termékek, képek, ugyanaz az átvételi lehetőség az ismerj+ oldalán, gondolom más nevén regisztrált legoostarwars felhasználó névvel. Ekkor elkezdték leütögetni a termékeim új regisztrációval rendelkező kamu felhasználók ( kovilego, nfoiu2, dittajambor), kamu telefonszámokkal,kamu címmel, akik nem jelentkeztek a termékekért, illetve egyszer jelentkezett de nem jelent meg a megbeszélt időpontban. Ezt jeleztem az ügyfélszolgálatnak akik sajnos semmi érdemlegeset nem csináltak.
Mivel nem jelentkezett a termékekért negatívot adtam neki(k) mivel nem vette meg az árukat, persze ő is negatívokat ad, de mintha megvásárolta volna a termékeket. Most itt tartok. Van valakinek valami ötlete mit lehetne tenni ez ellen ?

Köszönöm
Csigusz7
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1362 Oldal V  « < 185 186 187 188 189 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-08-21 17:36