IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1312 Oldal V  « < 187 188 189 190 191 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
zsobacsi75
hozzászólás 2012-05-04 20:58
Létrehozva: #3761


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2010-01-24 21:52
Azonosító: 959 627



Sziasztok! Van egy vevőm aki még 2010.10.30-án (!!!, másfél éve) vásárolt tőlem 550 Ft értékben. Aznap regisztrált! Ma belépett, 2 embert értékelt pozitívval, engem negatívval (ezek szerint még nem értékelt azóta), mert törött volt a termék a leírása szerint. Előfordulhatott, de nem jelezte sem akkor, sem most nekem levélben. A reklamációkat korrektul szoktam kezelni. Visszaküldi, kap újat vagy visszakapja a pénzét. Ha tudok róla intézkedem, ha nem akkor úgy gondolom minden rendben zajlott, értékeltem is. Furcsamód másfél év után jut eszébe akárkit is értékelni. Gondolom dacból értékelt negatívval, mert még ilyenem nem volt, láthatta ma.
A vevő ilyen hozzáállása mellett, mennyi esélyem van töröltetni az értékelést? Köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-05-04 20:34
Létrehozva: #3762


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 793
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(adamok007 @ 2012-05-04 19:10) *

Megnéztem a sörhabot (én abból szoktam jósolni) és azt mutatta, hogy nem sokáig fog már itt szórakozni.
(Sajnos a kegyelem semlegesek éltetnek ilyen meggondolatlan vaterázókat tovább mint azt kellene.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamok007
hozzászólás 2012-05-04 19:10
Létrehozva: #3763


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2011-03-08 18:17
Azonosító: 1 430 224



Hello!


Az ilyen minek van még itt:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1805178

Megkerestem az adatai alapján az Iwiwen ő egy 16 éves másodikas középiskolás srác.
Csak licitálgat és nem veszi át a dolgokat.

Kérném a vaterát járjanak el vele szemben,csak kárt okoz a régi vaterásoknak.

Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gutzolika
hozzászólás 2012-05-04 17:14
Létrehozva: #3764


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 42
Regisztrált: 2011-11-07 21:38
Azonosító: 1 563 792



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-05-04 16:54) *
A Kapcsolatfelvétel menüponton keresztül írhat az Ügyfélszolgálatra.


Köszönöm a válaszokat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-05-04 16:54
Létrehozva: #3765


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 514
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(gutzolika @ 2012-05-04 16:51) *
Megkérdezhetem, hová írhatok ez ügyben?

Csak hogy előre egyeztessünk, igen rosszul esne azok után, hogy vettem egy nem az eladásban leírtaknak megfelelő terméket, majd még én kapok negatívot.

A Kapcsolatfelvétel menüponton keresztül írhat az Ügyfélszolgálatra.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gutzolika
hozzászólás 2012-05-04 16:51
Létrehozva: #3766


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 42
Regisztrált: 2011-11-07 21:38
Azonosító: 1 563 792



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-05-04 16:47) *
Ezt adott esetben az Ügyfélszolgálatos kollégák tudják majd megítélni.


Megkérdezhetem, hová írhatok ez ügyben?

Csak hogy előre egyeztessünk, igen rosszul esne azok után, hogy vettem egy nem az eladásban leírtaknak megfelelő terméket, majd még én kapok negatívot.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-05-04 16:47
Létrehozva: #3767


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 514
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(gutzolika @ 2012-05-04 16:41) *
Ez esetleg elég lehet?
...

Ezt adott esetben az Ügyfélszolgálatos kollégák tudják majd megítélni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gutzolika
hozzászólás 2012-05-04 16:41
Létrehozva: #3768


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 42
Regisztrált: 2011-11-07 21:38
Azonosító: 1 563 792



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-05-04 16:24) *
Ha az eladó írásban egyértelműen elismerte, hogy nem megfelelő terméket küldött, akkor várhatóan nem lesz akadálya egy esetleges bosszú negatív értékelés törlésének.


Ez esetleg elég lehet?
Utolsó levél teljes egészében:

Ne haragudj de, nem kérdezted meg szám szerint hány darab porszem van a nagy objektívben , így hát nem is tudtam a kérdésedre válaszolni telefonon.Őszintén szólva én sem számoltam meg!
Mint ahogy azt sem számoltam meg hogy hány darab leütődés van a nagy objektíven.Én a nagy obit + ként adtam neked oda, ha te nagyítóval nézegeted ezeket a cuccokat az a te dolgod.Amit vettél az használt volt és garancia nélkül volt meghirdetve és ha neked nem teszik az a te dolgod.A fényképezőgép és a tartozékok hibátlanul működnek, és az a néhány porszem vagy esetleges leütődés sem látszik a képeken.Tehát: tökéletesen működik.
Az meg hogy nem fogadtam el a beteg ajánlatodat az nyilvánvaló!
Add el te a nagy obit 15 ezer forintért ha te olyan okos vagy!És ha le vonjuk a nagy obi árát amit vissza szeretnél adni 15 ezer forint ellenében akkor vettél egy gépet 16 ezer forintért.
Így gondoltad? Ez volt az ajánlatod.Naná hogy nem fogadom el!

Nézd!
Megvetted, tiéd, nagyítóval nézve nem hibátlan.Használt cucc.Ez benne van.Vegyél újat ha olyat akarsz.

Részemről a téma lezárva, nem akarok ezzel többet foglalkozni.Remélem megérted.Ha negatív véleményt hagysz az sem zavar hiszen az is csak egy vélemény.De te se számíts akkor jobbra tőlem.
kérlek, ne hívd a számom mert nem tudom felvenni mivel külföldön vagyok.
Üdv


Ebben elismeri, hogy nem hibátlan ezt én sem vártam el, telefonon és levélben is megírtam 2-3 poreszem nem akadály, de ebben az optikában legalább 20-at számoltam. Ugyan ezt ki lehetne takaríttatni, de a nagyobb gondom, a lencsének leütődése kettő helyen is. Ezt már takarítással nem lehet eltávolítani. Mint olvasható ezt is elismeri.

És képekkel bizonyíthatom, ugye amit ő el is fogadott, vagyis az eladott optikáról van szó.
Vagy legalábbis nem írt semmi olyasmit, hogy ez az optika nem tőle származik. Még jó!


És igen valóban nem kérdeztem hány porszem, hanem ezt a kérdést tettem fel:
ok, várom a választ, hátha meglesz a zárcsere papírja. optikák karc, por, gombamentesek?

Egyértelmű válasza, mit már írtam:
optikák rendben vannak, nem karcosak, tisztittatni sem kell őket.a zárcsere papirja már nem lesz meg szerintem,valahova elkavarodott.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-05-04 16:24
Létrehozva: #3769


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 514
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(gutzolika @ 2012-05-04 16:18) *
...
Akkor mi kell még, hogy az igazamat alátámasszam? Már ha ez lehetséges bármilyen formában is?

Ha az eladó írásban egyértelműen elismerte, hogy nem megfelelő terméket küldött, akkor várhatóan nem lesz akadálya egy esetleges bosszú negatív értékelés törlésének.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gutzolika
hozzászólás 2012-05-04 16:18
Létrehozva: #3770


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 42
Regisztrált: 2011-11-07 21:38
Azonosító: 1 563 792



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-05-04 16:03) *
Tisztelt gutzolika!

A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a leírtakról és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.


Ezek szerint, ebben az esetben a termék nem megfelelő, így a terméklapon feltett kérdésemre nem valós választ kaptam, és még én kapok negatív értékelést, azt nem tudom kivizsgáltatni?
Ne haragudjon de ezt nem értem!
Bármit eladtatok jó vagy akár újként, és egy hibás terméket küldök, ennek nem lesz következménye?

Mint írtam, elküldtem az eladónak csatolmányban a hibás optikáról készült képeket. Ezt több levelében is egyértelműen elfogadta, tehát a meghirdetett termékről van szó. Egyszer sem írta, hogy nem az eladott optika az.
Akkor mi kell még, hogy az igazamat alátámasszam? Már ha ez lehetséges bármilyen formában is?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-05-04 16:03
Létrehozva: #3771


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 514
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(gutzolika @ 2012-05-04 15:17) *
...
Arra szeretnék választ kapni, ha kapnék egy szerintem nem jogos negatívértékelést, e rövid ismertek alapján lehetőségem lesz annak sikeres törlését kérni?
...

Tisztelt gutzolika!

A Vatera az aukció zárása után nem vett részt az adásvételben, ezért nem áll módjában véleményt formálni a leírtakról és eldönteni az egyes felhasználók vélt vagy valós igazát.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gutzolika
hozzászólás 2012-05-04 15:17
Létrehozva: #3772


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 42
Regisztrált: 2011-11-07 21:38
Azonosító: 1 563 792



Üdvözlök mindenkit!

Majd 2 hete megnyertem egy terméket, ami meg is érkezett.
Viszont nem felelt meg az aukció lejárata előtti feltett kérdésemre kapott válasznak.
1 fényképezőgép váz + kettő darab optika. A vázés a kisebbik 18-55mm-es optika rendben van, de a második nagyobb 90-300-as optika teljesen poros és a lencséről két helyen leütődés van.
A feltett kérdésem az aukció előtti kérdésem: ok, várom a választ, hátha meglesz a zárcsere papírja. optikák karc, por, gombamentesek?
Az erre kapott válasz: optikák rendben vannak, nem karcosak, tisztittatni sem kell őket.a zárcsere papirja már nem lesz meg szerintem,valahova elkavarodott.

Ráadásul még az utalás és a csomagküldés előtt fel is hívtam, hogy tényleg rendben vannak e az optikák. Ő azt válaszolta, hogy igen.
Miután megérkezett a szett, küldtem levelet csatolmánnyal (fényképek), hogy nézze meg milyen állapotban van az optika.
Erre azt a választ kaptam, hogy azt ő ajándékba adta. Amit én nem fogadok el, hiszen így licitáltam a termékre, hogy az optikák is hibátlanok. Ha az igazat írja akkor nem licitáltam volna még ha ajándékként adja is.

Felajánlottam, hogy 10.000-15.000ft értékben visszaküldöm a hibás optikát amit ő nem fogadott el, és azt mondta, hogy akkor inkább küldjem vissza az egészet. Abban maradtunk, hogy majd eljön érte vagy valaki más veszi át.
Egy hét után, én írtam, hogy akkor mikor várhatom a visszafizetést. Erre azt válaszolt, hogy meggondolta magát és nem vásárolja vissza a terméket.
41.000ft-ról van szó, és itt áll a polcon. Nem a várt, megbeszélt, megnyert aukcióban szereplő terméket kaptam meg.

Utolsó levelének zárómondata:
Részemről a téma lezárva, nem akarok ezzel többet foglalkozni.Remélem megérted.Ha negatív véleményt hagysz az sem zavar hiszen az is csak egy vélemény.De te se számíts akkor jobbra tőlem.
kérlek, ne hívd a számom mert nem tudom felvenni mivel külföldön vagyok.

Úgy gondolom mindent megtettem az ügy érdekében, hogy megoldjuk azt, de erre ő már nem partner.

Attól tartok, ha a megérdemelt negatív értékelés után én is viszont kapok egyet.
Mint írtam sok mindent telefonon beszéltünk meg, ezt levél formájában is elküldtem neki + másolatot a vatera.biztonság@com címre is, miután kezdett problémássá válni az ügy.

Arra szeretnék választ kapni, ha kapnék egy szerintem nem jogos negatívértékelést, e rövid ismertek alapján lehetőségem lesz annak sikeres törlését kérni?
Vagy ha ez itt nem a megfelelő hely hol kapok erre választ?
Vagy ezt majd akkor derül ki ha megkaptam a negatív értékelést, és ezek után elküldöm a levelezést a megfelelő helyre?
És akkor egyben meg kérdezem hová kell ezzel fordulnom?

Előre köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-05-04 13:11
Létrehozva: #3773


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 514
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Angyalom84 @ 2012-05-04 13:06) *
Üdvözlök Mindenkit!

Remélem tud nekem segíteni valaki.Meghirdettem egy terméket,mely sikeresen el is kelt.Aztán jelentkezett az illető,hogy Ő nem szeretné megvenni a terméket,hanem a kollégái ütöttek rá poénból,vagy véletlenül,mert neki el kellett mennie éppen.Megkért,hogy sztornózzam az egészet,de ilyen velem még nem fordult elő és fogalmam sincs,hogy most ilyenkor mi a teendő?
Hálásan megköszönöm,ha valaki tud nekem bármilyen infoval szolgálni ez ügyben!

Tisztelt Angyalom84!

Ha a vevő nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@allegroup.hu címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Angyalom84
hozzászólás 2012-05-04 13:06
Létrehozva: #3774


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-05-04 12:59
Azonosító: 1 727 312



Üdvözlök Mindenkit!

Remélem tud nekem segíteni valaki.Meghirdettem egy terméket,mely sikeresen el is kelt.Aztán jelentkezett az illető,hogy Ő nem szeretné megvenni a terméket,hanem a kollégái ütöttek rá poénból,vagy véletlenül,mert neki el kellett mennie éppen.Megkért,hogy sztornózzam az egészet,de ilyen velem még nem fordult elő és fogalmam sincs,hogy most ilyenkor mi a teendő?
Hálásan megköszönöm,ha valaki tud nekem bármilyen infoval szolgálni ez ügyben!

A hozzászólást -Angyalom84- szerkesztette a következő időpontban: 2012-05-04 13:07
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-05-04 09:06
Létrehozva: #3775


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 468
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(svejku @ 2012-05-03 22:17) *
Nem, de bocs, elírtam, nem fórumszabályzat, hanem az ÁFF 7. (fórum moderálási alapelvek) /2 pont, második bekezdés egyes szakaszaira gondoltam.
De inkább hagyjuk a témát.

Szerintem az ÁFF-ben egy az egyben a Fórumszabályzat van. De nem néztem meg tüzetesen.
Nem tudom, miért kellene hagyni a témát.
Szerintem a tag nem vétett a Fórumszabályzat ellen. Kikapott egy kellemetlen vevőt, tapasztalatlanságában majdnem jutalékcsalást követette el, amit csak azért nem tett, mert a vevője aztán mégis az eredeti hajat kérte, sőt aztán azt sem. Ez miatt a hiba miatt Benz elzárkózott a segítségnyújtástól, ezért senki nem merte észrevenni, hogy a jutalékcsaláson túl van egy valós probléma.
Én tartok Benztől, mert tudom, hogy szigorú. Azt is tudom, hogy a Vatera dolgozójaként az ilyen esetektől el kell határolódnia. Én viszont egy felhasználó vagyok, nem Benz és fel merem vállalni azt, hogy ebben az esetben egy segítő véleményt mondjak az eladónak. Ha tudok, és ha értelme van.
Ebben az esetben nem igazán tudom, hogy mi lenne a helyes az eladó részéről az üzlet normális befejezése érdekében. Azt viszont tudom, hogy itt a fórumon hogyan kellett volna lereagálnia a dolgot. Nem volt szimpatikus számomra a hozzáállása, de a véleményemet tartom. A problémája annak ellenére valós, hogy szabálytalan volt. A fórum pedig arra van, hogy segítsünk, ha tudunk. Bármelyikünk összeakadhat kellemetlen vevővel és az mindenkinek problémát okoz, függetlenül a szellemi felkészültségünktől, az erkölcsi hozzáállásunktól és a fejlődésre való képességünktől.
Az eset nagyon tanulságos, tehát egyáltalán nem baj, hogy előjött. Az eladó elmehetett volna innen úgy is, hogy épül, tapasztalatot szerez, de ehhez be kellett volna látnia a hibáját.
A fórum nagy része hátat fordított neki, azért, mert Benz rávilágított a hibájára. Ezt nem minősítem semmilyen módon, mert egyrészt hosszú lenne, másrészt pedig felesleges is. Van ennek jó és rossz oldala egyaránt. Mindenki megkeresheti benne azt, amelyik neki szimpatikus, vagy amelyik által gyarapodhat.
Nekem pedig rossz kedvem lett, mert hiába is próbáltam neki segíteni, csak azt ismételgette ezerszer, amit már tudunk és hajlíthatatlan volt. Így pedig feleslegesen foglalkoztam a dologgal. Illetve nem egészen, mert más dolgok lejöttek, de ezek meg nem voltak újak, csak megerősítések.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2012-05-04 09:07


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-05-03 22:17
Létrehozva: #3776


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 793
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(zejopy @ 2012-05-03 21:48) *
Nem inkább II/2?

Nem, de bocs, elírtam, nem fórumszabályzat, hanem az ÁFF 7. (fórum moderálási alapelvek) /2 pont, második bekezdés egyes szakaszaira gondoltam.
De inkább hagyjuk a témát.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-05-03 21:48
Létrehozva: #3777


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 468
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(svejku @ 2012-05-03 21:19) *
Pontosítsunk: 1088 pozitívja van, valamint átolvastam az összes negatív és semleges értékelését, és nem mindenki írja azt, hogy csúnyán beszél.
Nem akarom megvédeni, mert sem őt, sem téged, sem az esetet nem ismerem, de fenti megállapításod nem igaz, ez sértő, lejárató vele szemben, ami a fórumszabályzat szerint nem megengedett. (7/2. pont)

Nem inkább II/2?
Az agresszív, gúnyolódó vagy ingerült hangvételű, trágár, személyeskedő, fenyegető jellegű hozzászólások közlése, a félrevezető, valótlan információk valamint a témaromboló hozzászólások megjelentetése. Minden olyan technikai beavatkozás témarombolásnak minősül, ami zavaróan megváltoztatja a topik méretét, megjelenését, olvashatóságát, illetve akadályozza annak megfelelő használatát (beleértve a feleslegesen többszörözött írásjeleket, a tömegesen beszúrt üres sorokat, a tiszta nagybetűs írásmódot, az alapértelmezettől eltérő indokolatlan szín, betűméret és egyéb kiemelés használatot, továbbá az utólagos módosítással kiürített hozzászólásokat is). Tartalmi témarombolásnak minősül a kulturált, folyamatos társalgást egyértelműen, szándékosan akadályozó és zavaró, vagy témán kívüli hozzászólás, valamint a magyar nyelv és helyesírás szabályainak durva és folyamatos figyelmen kívül hagyása.
Mert ez nem áll.
Ha a hölgy trágár volt, akkor nem személyeskedés leírni azt, hogy trágár.
A probléma abból adódik, hogy önhibáján kívül, vagy inkább mondjuk úgy, hogy tapasztalatlanságból belement egy olyan helyzetbe, ami szigorúan nézve jutalékcsalásnak minősül. Bár végül mégsem az az üzlet valósult meg. És most ez miatt a tévedése miatt gyakorlatilag segítség nélkül kell elintéznie egy olyan dolgot, ami egyáltalán nem könnyű.

A másik. Te vajon mennyire vennéd sportosan, ha odamenne a vásárlód és úgy beszélne veled, mint a lábtörlőjével? Mert én biztosan nem hagynám és bizony elhoznám ide, megmutatnám nektek, hogy tegyétek tiltóra.
Az esetnek két része van, és jó lenne a két dolgot tudni külön kezelni. A hibából levonni a tanulságot, az adásvételt pedig valahogy megnyugtatóan rendezni. Az sem lenne hátrány, ha a csúnya beszédű ifjú hölgy is valamilyen módon elégedetten távozna.

IDÉZET(jondoe78 @ 2012-05-03 21:25) *
Nem vagyok egy csoró akinek pár ezer forinott megér ennyi rágalom és mocsok.

Ez itt senkit nem érdekel, és nem számít sem pro, sem kontra.
Viszont megbocsáss, de akkor viszont egy helyesírási szótárra futhatná.....

IDÉZET(jondoe78 @ 2012-05-03 21:25) *
S hol jelentsem ha mást választ még is.Vagy mit tegyek ilyen esetben. Ezért is kérdeztem de sajna okosabb nem lettem.

Ez az első jó kérdés. Nem kell jelenteni, hanem ragaszkodni kell a megvásárolt termék átadásához. Azt ütötte le, őt is kötelezi a Vatera szabályzata.

IDÉZET(jondoe78 @ 2012-05-03 21:25) *
Na mindegy is mert nekem ebből ennyi elég is volt itt. Van saját honlapom üzletem elég az nekem. Fúúú ezzel csak a gond van.

Ha annyira megy a honlapod, akkor miért próbáltál itt szerencsét? Igen. Mindennel van gond, amíg nem ismerjük.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2012-05-03 21:42
Létrehozva: #3778


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(jondoe78 @ 2012-05-03 21:25) *
Érdekesek vagytok! Nem vagyok csaló sem bünőző. Ezek az összegek nem okoznak gondot nekem. S minden számlázás után rögtön kártyával fizettem is. Nem vagyok egy csoró akinek pár ezer forinott megér ennyi rágalom és mocsok.
Való színű el kellet volna olvasnom hogy ilyenkor mi van.S hol jelentsem ha mást választ még is.Vagy mit tegyek ilyen esetben. Ezért is kérdeztem de sajna okosabb nem lettem. Na mindegy is mert nekem ebből ennyi elég is volt itt. Van saját honlapom üzletem elég az nekem. Fúúú ezzel csak a gond van.

Senki nem mondta, hogy csaló vagy bünöző lennél.
Igen örülök hogy nem vagy csoró, annak még jobban, hogy van saját honlapod huh.gif
Viszont itt van egy szabály amit mindenkinek be kell tartani. rolleyes.gif
Azt mondod nem lettél okosabb, olvass figyelmesen és akkor biztos megérted a lényeget.
Amit nem értek, ekkora háttérrel ugyan nem tudod elintézni a vevővel a problémád?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jondoe78
hozzászólás 2012-05-03 21:25
Létrehozva: #3779


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2012-04-12 09:45
Azonosító: 1 703 011



IDÉZET(suzukimaruti @ 2012-05-03 21:10) *
Ne haragudj de ha nem cseréltette volna vissza akkor biza megáll a jutalék csalás. Az itt valóban nem kifizetödő.


Érdekesek vagytok! Nem vagyok csaló sem bünőző. Ezek az összegek nem okoznak gondot nekem. S minden számlázás után rögtön kártyával fizettem is. Nem vagyok egy csoró akinek pár ezer forinott megér ennyi rágalom és mocsok.
Való színű el kellet volna olvasnom hogy ilyenkor mi van.S hol jelentsem ha mást választ még is.Vagy mit tegyek ilyen esetben. Ezért is kérdeztem de sajna okosabb nem lettem. Na mindegy is mert nekem ebből ennyi elég is volt itt. Van saját honlapom üzletem elég az nekem. Fúúú ezzel csak a gond van.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-05-03 21:19
Létrehozva: #3780


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 793
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar/Győr
Azonosító: 156 696



IDÉZET(jondoe78 @ 2012-05-03 19:53) *
...
limeoutletshop Sok a pozítívja 2008 óta 108, de a negatívjai is engem igazolnak mert mindenki azt írja hogy csúnyán és mocskosúl beszél.

Pontosítsunk: 1088 pozitívja van, valamint átolvastam az összes negatív és semleges értékelését, és nem mindenki írja azt, hogy csúnyán beszél.
Nem akarom megvédeni, mert sem őt, sem téged, sem az esetet nem ismerem, de fenti megállapításod nem igaz, ez sértő, lejárató vele szemben, ami a fórumszabályzat szerint nem megengedett. (7/2. pont)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1312 Oldal V  « < 187 188 189 190 191 > » 
Reply to this topicStart new topic
10 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (10 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-17 05:56