IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1365 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
Dudlinka
hozzászólás 2017-08-23 14:41
Létrehozva: #41


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2017-08-09 17:19
Azonosító: 2 487 673



IDÉZET(zejopy @ 2017-08-12 08:13) *
Írj egy utolsó levelet neki, fogalmazd meg a problémádat és kérjél kompenzációt, de legalább választ a leveledre. (Ugye minden levelezés megvan még?) Ezt a levelet ne csak az eladónak küldd el, hanem a biztonsag@vatera.com-ra is (vagy biztonsag@vatera.hu-ra). Ha mindez továbbra is eredménytelen, nem kapsz választ, írj az ÜSZ-nak a kapcsolatfelvételen keresztül és tedd azt, amit mondanak.
Nem tudom, mit gondol az eladó. Ha egy hét eltelt a vásárlás óta, akkor írj egy utolsó figyelmeztetést, amit szintén továbbítsd az előbb említett e-mail címek egyikére. A levélben írd meg, hogyha erre a levélre sem válaszol x időn belül (reális időt szabj, szabadságolások vannak, lehet, hogy nyaral, de vigyázz, az meghatározott értékelésre szánt időből se fuss ki), akkor negatív értékelést adsz.

Mindkét esetben fontos, hogy jól legyen dokumentálva az eset, azaz minden e-mailben történjen, és ezeket a leveleket tartsd meg az ügy teljes lezárásáig. A biztonsag@... címre küldött levélről csak egy ticket számot fogsz visszakapni, azt őrizd meg. Várható az eladóktól bosszúnegatív. Akkor kell írnod az ÜSZ-nak és a visszakapott ticket számra hivatkozva kérheted az értékelés törlését. Ez nem automatikus. Mindig az adott esetet megvizsgálva döntenek.
Sokat segített volna, ha a két aukcióról tettél volna be linket, mert akkor konkrétan is láttuk volna, mi történt.

Megnéztem a két aukciót:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?c=...em=Keres%C3%A9s
A fejhallgatós tag július 4.-én lépett be utoljára.


Köszönöm a választ!
Azóta mindkettő megoldódott. Az első küldött új gépet, a második pedig miután nem válaszolt sem emailre, sem sms-re, a párom felhívta, és kiderült hogy külföldön tartózkodik, de következő héten felhívott, és rá 1 hétre küldte a fejhallgatót. Tehát mind a kettő pozitívan zárult, csak kezdő Vaterásként nem tudtam mit csináljak ilyenkor. Köszönöm még egyszer! good2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás 2017-08-23 14:10
Létrehozva: #42


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 92
Regisztrált: 2017-04-11 21:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(felhasznalo56 @ 2017-08-23 13:54) *
A normális értékelése sértő az "ő tudja miért" miatt számomra...

Az lehet, hogy te az egész történet ismeretében és elszenvedése által sértőnek érzed, viszont egy kívülálló azt egyáltalán nem negatív, hanem pozitív megjegyzésként látja.
Kiemeli, hogy megértő voltál, nem részletezi, írja, hogy te tudod, miről van szó. Mi olvasók meg úgy vagyunk vele, hogy a ti dolgotok, de az eladó közli velünk, hogy egy megértő ember vagy.
A többire nem tudok reagálni, mert annyira összefüggéstelen, hogy nem tudom, idéztél valahonnan vagy nekem címezted a mondandódat.
Őszintén szólva engem nem nagyon szokott érdekelni, amikor az adásvétel egyik szereplője elemzi a másik hozzáállását a fórumon. Pláne, ha az érintett nem tud róla. Jártam már így, mire elolvastam a rólam szóló történetet, már javában ellenem fordult a fórumozók lelkes közössége.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
felhasznalo56
hozzászólás 2017-08-23 13:54
Létrehozva: #43


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2017-08-22 12:26
Azonosító: 2 493 253



IDÉZET(webkereskedo @ 2017-08-22 22:27) *
Én értem a problémát. Viszont látok 2 normális értékelést. Az eladó simán adta fel ajánlott helyett, azt értem, hogy ezen felháborodtál. De a hatalmas csúszás ellenére egy hét alatt az áru a vevőhöz ért, ami azért nem annyira borzasztó. Az eladó a kifizetett többletet visszautalta, tehát azt lehet mondani, hogy nincs probléma.
Ha nem kaptad volna meg a terméket és az eladó nem lenne hajlandó a pénzed visszafizetésére, akkor lehetne ezt ragozni, így nem érdemes.



A normális értékelése sértő az "ő tudja miért" miatt számomra, amikor ő volt a többszörösen bűnös és nem azt írta, ami történt, hogy lehúztam 725ft-tal-olcsóbban adtam a terméket postára füllentésekkel és "örült neki".
Mint írtam elhamarkodottan értékeltem a termék átvétele után, aztán látszódtak a turpisságok az előzményekből-hazugságokból, későbbi válaszokból összerakva.
Tisztában vagy a többlet alatt a csak 280ft-ajánlott feladás érthető, mert ha a lehúzást-megkárosítást használod kifejezésnek konkrétan, akkor 725ft-ot említed...miért szépíted a szomorú tényeket? Ha a gyilkosra azt mondjuk szándékos életkioltó, attól még gyilkos marad...
Az első bejegyzésem után kezdett tisztességes lenni az eladó ajánlatával órák múlva, miután az "elnézést" nem tudtam értékelni a 725ft megkárosítással szemben, illetve a kiírtak megszegése miatt...ez is tény.

Persze, nincs gond, jó a vége, de milyen úton és milyen szégyenletes úton...ez a lényeg és bűn, ilyet szépíteni.
S írta "nem kajára kell a pénz"...nyereségvágyból elkövetett...ismerjük a többi szót utána....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás 2017-08-22 22:27
Létrehozva: #44


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 92
Regisztrált: 2017-04-11 21:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(felhasznalo56 @ 2017-08-22 20:52) *
-----------------

Az említett ügyben az eladó ezen írásnak vagy levelezésnek hatására önként visszautalta a lehúzást.
Nem tudom, hogy a köszönöm az helyén való e ilyenkor, de a minden jót biztosan...ez is tanulságos volt.

Én értem a problémát. Viszont látok 2 normális értékelést. Az eladó simán adta fel ajánlott helyett, azt értem, hogy ezen felháborodtál. De a hatalmas csúszás ellenére egy hét alatt az áru a vevőhöz ért, ami azért nem annyira borzasztó. Az eladó a kifizetett többletet visszautalta, tehát azt lehet mondani, hogy nincs probléma.
Ha nem kaptad volna meg a terméket és az eladó nem lenne hajlandó a pénzed visszafizetésére, akkor lehetne ezt ragozni, így nem érdemes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
felhasznalo56
hozzászólás 2017-08-22 20:52
Létrehozva: #45


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2017-08-22 12:26
Azonosító: 2 493 253



IDÉZET(felhasznalo56 @ 2017-08-22 12:45) *
Utóbbi vételem során érdekes az eladó és elhamarkodottan értékeltem, de mai napi értékelése már pofátlannak is mondható tette után.Szemet hunytam volna, de azért már ez...
Vettem valamit, utaltam kiírtak szerint, megkapta az utalást, a feladást intézte-írta-valóban másnap, de nem jött a csomag 1 hete.Kértem másolatot a cetliről, hogy a postán érdeklődni tudjak.
Az nincs meg, sose fordult elő vele és az értékelései garancia szavára....rizsa...a tények mindig hitelesebbek a dumánál szerintem.
Hatalmas csúszással megjött a csomag bár nem ajánlottan, ahogyan hirdette-amiért fizettem is.
A válasz, hogy a postás nénike beszélte rá:DDDDDDDDDD...ez utólag persze brekegve.
Oké, de 1000ft postaköltséget elkér, majd nem ajánlottan adja fel, ahogyan hirdeti, hülének néz és értékelésében, amelyekre büszke még a 725ft-os átverést sem említi meg...tiszta gerinces mi?
Köszönöm a terméket és remélem a pofátlan hazudozást és lehúzást még vissza fogja kapni valakitől a jövőben;)
Ennyiért és így képes valaki lejáratni magát....725ft-ért...undorító.



-----------------

Az említett ügyben az eladó ezen írásnak vagy levelezésnek hatására önként visszautalta a lehúzást.
Nem tudom, hogy a köszönöm az helyén való e ilyenkor, de a minden jót biztosan...ez is tanulságos volt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
felhasznalo56
hozzászólás 2017-08-22 12:45
Létrehozva: #46


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2017-08-22 12:26
Azonosító: 2 493 253



Utóbbi vételem során érdekes az eladó és elhamarkodottan értékeltem, de mai napi értékelése már pofátlannak is mondható tette után.Szemet hunytam volna, de azért már ez...
Vettem valamit, utaltam kiírtak szerint, megkapta az utalást, a feladást intézte-írta-valóban másnap, de nem jött a csomag 1 hete.Kértem másolatot a cetliről, hogy a postán érdeklődni tudjak.
Az nincs meg, sose fordult elő vele és az értékelései garancia szavára....rizsa...a tények mindig hitelesebbek a dumánál szerintem.
Hatalmas csúszással megjött a csomag bár nem ajánlottan, ahogyan hirdette-amiért fizettem is.
A válasz, hogy a postás nénike beszélte rá:DDDDDDDDDD...ez utólag persze brekegve.
Oké, de 1000ft postaköltséget elkér, majd nem ajánlottan adja fel, ahogyan hirdeti, hülének néz és értékelésében, amelyekre büszke még a 725ft-os átverést sem említi meg...tiszta gerinces mi?
Köszönöm a terméket és remélem a pofátlan hazudozást és lehúzást még vissza fogja kapni valakitől a jövőben;)
Ennyiért és így képes valaki lejáratni magát....725ft-ért...undorító.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-21 21:24
Létrehozva: #47


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 031
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Bigdept @ 2017-08-21 20:23) *
Nekem a közelmúltban volt 3 vevőm, aki bankfiókba ment be, személyesen utalt kp. befizetéssel, meg egy Vaterán kívüli esetem, amikor egy kis boltban duplán vonták le a kártyámról a pénzt, a tulaj meg személyesen ment be a bankba, kp-t fizetett be, úgy utalt. A 3 vaterás vevő közül kettő ráadásul zöld volt, tehát rendelkezniük kell bankszámlával. Megkérdeztem a nagy cégnél pénzügyes, tehát nagy tapasztalatú páromat, hogy ennek mi lehet az oka? Azt mondta, hogy ezeknek rendszerint valami tartozásuk van, ami miatt azonnal levonják pénzt a bankszámlájukról, ezért inkább nem tartanak azon pénzt, és ezért szeretik a kp.-t. (Mondjuk a kis boltról nem tudom elképzelni, a tulajokat elég régóta ismerem.)
Amúgy nekem olyan számlám van, amelyiknél ingyenes a bármilyen belföldi utalás, de ezt a számlatípust nem értékesítik már egy ideje. (Azért a tranzakció adót ráterhelik ám) Valahányszor bemegyek a a bankba (évente kell az azonosítás miatt), mindig megpróbálnak rábeszélni az új, kisebb díjú éppen aktuális szuperajánlatra, de nem hagyom magam.

Én is "ingyé" utalok.smile.gif Nincs a készpénzbefizetéssel semmi baj, ha a privát számlámra küldik, tehát a háztartási nickemnél sosem görcsölök emiatt. De a vállalkozói számla más. A bank levon az ilyen pénzek beérkezésekor.
Általában semmi közöm a tartozásához és igazából ahhoz sem, hogy van-e bankszámlája, vagy nincs. De ha már nincs, akkor a minimum az lenne, hogy emberhez méltóan kommunikálná a problémát. Teszem azt: - Nincs bankszámlám, hogyan tudjuk rendezni az anyagiakat?
Vagy valami hasonló. De nem. Elkezd varázsolni, keverni, bonyolít. Ahelyett, hogy kérdezne.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2017-08-21 20:23
Létrehozva: #48


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 086
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(zejopy @ 2017-08-16 07:56) *
Van egy vevőréteg, amely nem tudja a banki átutalás fogalmát értelmezni. Neki tök mindegy hogyan, csak rákerüljön a pénz az eladó bankszámlájára. Ez ellen gyakorlatilag védtelenek vagyunk, mert a banknál nem lehet olyan opciót beállítani, ami az ilyen módon érkező pénzeket blokkolja, vagy visszaküldi, vagy bármi. Megpróbáltam számlanyitáskor.
Tudom, hogy vannak emberek, akiknek nincs bankszámlájuk. Ezek a többnyire idősek, akik már csak nyugdíjat kapnak, azt készpénzben kérik és mindent csekken fizetnek. Tehát ez oké, nincs vele baj, de azt hiszem, ha vaterázni akarnak, akkor legalább egy gyereknek, vagy közeli ismerősnek kellene lennie, aki utal helyettük. De ha ilyen sincs, akkor kérdezzen az eladótól.

Nekem a közelmúltban volt 3 vevőm, aki bankfiókba ment be, személyesen utalt kp. befizetéssel, meg egy Vaterán kívüli esetem, amikor egy kis boltban duplán vonták le a kártyámról a pénzt, a tulaj meg személyesen ment be a bankba, kp-t fizetett be, úgy utalt. A 3 vaterás vevő közül kettő ráadásul zöld volt, tehát rendelkezniük kell bankszámlával. Megkérdeztem a nagy cégnél pénzügyes, tehát nagy tapasztalatú páromat, hogy ennek mi lehet az oka? Azt mondta, hogy ezeknek rendszerint valami tartozásuk van, ami miatt azonnal levonják pénzt a bankszámlájukról, ezért inkább nem tartanak azon pénzt, és ezért szeretik a kp.-t. (Mondjuk a kis boltról nem tudom elképzelni, a tulajokat elég régóta ismerem.)
Amúgy nekem olyan számlám van, amelyiknél ingyenes a bármilyen belföldi utalás, de ezt a számlatípust nem értékesítik már egy ideje. (Azért a tranzakció adót ráterhelik ám) Valahányszor bemegyek a a bankba (évente kell az azonosítás miatt), mindig megpróbálnak rábeszélni az új, kisebb díjú éppen aktuális szuperajánlatra, de nem hagyom magam.


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás 2017-08-20 12:01
Létrehozva: #49


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 92
Regisztrált: 2017-04-11 21:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(Peterne2 @ 2017-08-20 11:55) *
Azt hiszem itt befejezem a vaterá-t. Inkább a segélyszervezeteknek adom, mint hogy ílyenekkel viaskodjak.

Egyszer én is jártam hasonlóképpen. A tanulságot levontam, jobban figyeltem azt követően. Elküldtem a csomagot újra a saját ktg-emen, de ha nem kaptam volna vissza, akkor nem tettem volna semmit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Peterne2
hozzászólás 2017-08-20 11:55
Létrehozva: #50


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-07-26 18:47
Azonosító: 1 791 530



Sziasztok!

Muszáj kiírnom magamból, mert iszonyatosan fel vagyok háborodva!
Több 1 Ft-os termékemet megnyerte egy felhasználó. Jelentkezett is, át is utalta a postaköltséget, a csomagot MPL-el postáztam. Majd kapom kettesével tőle a lehordó e-maileket, hogy milyen jellemtelen, hazug ember vagyok, hogy direkt rossz címre küldtem a csomagot, és így ő egy beteg gyereket nevel, nem kapta meg , holott ő jelezte a címet, hogy hová küldjem . A csomag visszajön,legyek boldog vele.
Vissza kerestem a levelezést, két aláírással küldözgette a leveleket, így én valóban nem figyeltem, hogy másik címre kéri. A rendszer amit felajánlott arra postáztam. A csomag nem fog visszajönni, mert helyettes átvevőnek pénteken kézbesítve lett. Írtam neki, hogy pénzét visszautalom.

Azt hiszem itt befejezem a vaterá-t. Inkább a segélyszervezeteknek adom, mint hogy ílyenekkel viaskodjak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-18 19:23
Létrehozva: #51


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 031
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Mutassatok ilyenkor linket, sokkal személyre szabottabb választ tudunk adni.smile.gif

IDÉZET(kismacs86 @ 2017-08-18 14:00) *
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni rögtön két ügyben is... :/

Vettem egy felsőt, amiről csak az első mosás után derült ki, hogy annyira régi, hogy mállik róla a festék-minta. Az eladó nagyon mézes-mázas volt az adás-vétel lezárásáig és leadtam neki a pozitív értékelést mielőtt kiderült volna a hiba. Utána jeleztem neki a dolgot többször is, de nem reagál... lehet ilyenkor még lépni valamit vagy ez tanuló pénz volt?

A másik, én is ugyan attól az eladótól nyertem egy terméket, akitől Dudlinka, de én ki is fizettem és a mai napig nem érkezett meg a termék, már felvettem a kapcsolatot a vaterával és feljelentést is szerettem volna tenni ezen a héten, de 3 napja írt az emberke, hogy családi tragédia miatt elérhetetlen de mielőbb szeretne postázni, viszont azóta megint nem ad életjelet... meddig érdemes még várni?!
Minden tippet, tanácsot örömmel fogadok... smile.gif

Köszönettel: kismacs86

Az első esetben már nem tudsz semmit tenni, legalábbis a realitás szintjén.
A második esetben arra figyelj, hogy ne csússz ki az értékelési időből. Ez 60 nap. Nagyon gáz ez a családi tragédia duma. Nem lehet semmit kezdeni vele, de azt tudni kell, ha valaki komolyan veszi a Vaterát és tényleg megbízható, az családi tragédia esetén sem tűnik el teljesen. Többeket ismerek, akik nagyon komoly, tényleg drámai helyzetekben ugyanúgy csinálták a dolgukat, mint előtte.

IDÉZET(izabella03 @ 2017-08-18 15:21) *
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A történet:múlt hét vasárnap megrendeltem egy ruhát,hétfőn átutaltam az összeget a megadott számlaszámra.
Azóta nem történt semmi,sem a csomagot nem adták fel,sem a leveleimre sem válaszolnak.
Mit tegyek ez ügyben?
Előre is köszönöm a tanácsokat
rolleyes.gif

Olvass vissza, nagyon sok ilyen témájú post van, pontos és jól átgondolt tanácsokkal, ezek bármelyike alkalmazható. Az ÜSZ-nak mindenképpen írj.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
izabella03
hozzászólás 2017-08-18 15:21
Létrehozva: #52


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2017-08-18 15:12
Azonosító: 2 490 353



Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A történet:múlt hét vasárnap megrendeltem egy ruhát,hétfőn átutaltam az összeget a megadott számlaszámra.
Azóta nem történt semmi,sem a csomagot nem adták fel,sem a leveleimre sem válaszolnak.
Mit tegyek ez ügyben?
Előre is köszönöm a tanácsokat
rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kismacs86
hozzászólás 2017-08-18 14:00
Létrehozva: #53


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-07-21 10:00
Azonosító: 1 787 030



Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni rögtön két ügyben is... :/

Vettem egy felsőt, amiről csak az első mosás után derült ki, hogy annyira régi, hogy mállik róla a festék-minta. Az eladó nagyon mézes-mázas volt az adás-vétel lezárásáig és leadtam neki a pozitív értékelést mielőtt kiderült volna a hiba. Utána jeleztem neki a dolgot többször is, de nem reagál... lehet ilyenkor még lépni valamit vagy ez tanuló pénz volt?

A másik, én is ugyan attól az eladótól nyertem egy terméket, akitől Dudlinka, de én ki is fizettem és a mai napig nem érkezett meg a termék, már felvettem a kapcsolatot a vaterával és feljelentést is szerettem volna tenni ezen a héten, de 3 napja írt az emberke, hogy családi tragédia miatt elérhetetlen de mielőbb szeretne postázni, viszont azóta megint nem ad életjelet... meddig érdemes még várni?!


Minden tippet, tanácsot örömmel fogadok... smile.gif

Köszönettel: kismacs86
Go to the top of the page
 
+Quote Post
total13
hozzászólás 2017-08-17 13:53
Létrehozva: #54


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2013-11-10 18:08
Azonosító: 2 085 092



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-08-17 12:09) *
Szia!

Azt nem írtad le, hogy ő milyen értékelést adott neked, vagy egyáltalán milyen a hangnem. Kéri vissza a pénzét? Reklamál? Vagy elismeri azt hogy te valóban gondosan becsomagoltad és nem rajtad múlt a sérülés?

Ha ő kifizette az áru ellenértékét, akkor nem nagyon kellene neki negatívot adni, mert mint vásárló megtette, ami az ő kötelessége.

Nekem a DPD futár már tört össze néhány csomagomat, de egyik esetben sem merült fel, hogy esetleg az én hiányos csomagolásom miatt tört volna össze a beltartalom. A vásárlók nem is kértek rajtam számon semmit, viszont mindegyik jelezte felém, hogy a csomag megsérült. A jelzésért nem jár egyből negatív.


Én semmiképpen nem adnék neki negatívot. Még nem értékelt engem, de nem úgy tűnik, mintha azon lenne, hogy a postán ő intézze a reklamációt. Én viszont ezt nem tudom intézni, csak ő. Mintha tőlem várná a megoldást.

IDÉZET(zejopy @ 2017-08-17 13:35) *
Általában a vevők felmérik, hogy nem a csomagolás silány minősége miatt sérült az áru és ezt respektálják. Ráadásul végig együttműködő, segítőkész voltál, tehát ha negatív értékelést ad mégis, akkor a levelezést elküldöd az ÜSZ-nak és esetleg törlik az értékelést. Ez mindenképpen egyedi elbírálásban zajlik, de reméljük, nem kerül rá sor.
Teljesen életszerűtlen a postának az elvárása, hogy a törékeny csomagot a postás előtt csomagolja ki a vevő, de elvben így kellene. Mindenképpen érdemes megpróbálnia a kártalanítás igénylését, de gyakori, hogy hárít a posta.


Köszönöm szépen. Meglátjuk, hogy hétfőn bemegy-e a postára a vevő-
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-17 13:35
Létrehozva: #55


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 031
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(total13 @ 2017-08-17 11:26) *
...
Van valakinek ilyen esetről valami tapasztalata? Adhat ilyenkor negatívot?

Általában a vevők felmérik, hogy nem a csomagolás silány minősége miatt sérült az áru és ezt respektálják. Ráadásul végig együttműködő, segítőkész voltál, tehát ha negatív értékelést ad mégis, akkor a levelezést elküldöd az ÜSZ-nak és esetleg törlik az értékelést. Ez mindenképpen egyedi elbírálásban zajlik, de reméljük, nem kerül rá sor.
Teljesen életszerűtlen a postának az elvárása, hogy a törékeny csomagot a postás előtt csomagolja ki a vevő, de elvben így kellene. Mindenképpen érdemes megpróbálnia a kártalanítás igénylését, de gyakori, hogy hárít a posta.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-08-17 12:09
Létrehozva: #56


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 128
Regisztrált: 2015-01-01 12:58
Azonosító: 2 154 654



IDÉZET(total13 @ 2017-08-17 11:26) *
Lenne egy kis problémám.

Augusztus 1-én eladtam egy gyertyatartót személyes átvétellel. Másnap írtam a vevőnek, hogy mikor szeretné átvenni. 5 nap múlva (augusztus 7-én) válaszolt, hogy adjam fel postán, törékenyként. Beleegyeztem, a pénzt másnap megkaptam.
Megfelelően becsomagoltam, polystirollal alaposan kibéleltem a csomagot, és feladtam vaterafutárral augusztus 10-én, melyet másnap (augusztus 11-én pénteken) át is vett.

12-én szombaton írt, hogy el volt törve a gyertyatartó. Kértem, hogy küldjön fotót a törésről és a csomagolásról, hogy reklamálni tudjak, de máig sem küldött. 14-én hétfőn pedig írtam egy reklamációt a postára, ahol azt kérték, hogy a vevő menjen be 3 munkanapon belül a legközelebbi postára a törött termékkel és a csomagolással. A vevő nem ér rá, csak legközelebb 21-én hétfőn. A kommunikációja igen gyér. Én minden, a postával való levelezést azonnal továbbítottam neki.

A postán semmit sem tudok intézni, mert átvételkor a tulajdonjog átkerült a vevőhöz, és csak ő tud reklamálni. A posta szerint átvételkor kellett volna megnéznie, hogy minden rendben van-e az áruval. Annyit elértem, hogy ha kinyomtatva magával viszi az postával történt levelezésemet, akkor elfogadják, hogy nem 3 munkanapon belül viszi be az árut.
Van valakinek ilyen esetről valami tapasztalata? Adhat ilyenkor negatívot?


Szia!

Azt nem írtad le, hogy ő milyen értékelést adott neked, vagy egyáltalán milyen a hangnem. Kéri vissza a pénzét? Reklamál? Vagy elismeri azt hogy te valóban gondosan becsomagoltad és nem rajtad múlt a sérülés?

Ha ő kifizette az áru ellenértékét, akkor nem nagyon kellene neki negatívot adni, mert mint vásárló megtette, ami az ő kötelessége.

Nekem a DPD futár már tört össze néhány csomagomat, de egyik esetben sem merült fel, hogy esetleg az én hiányos csomagolásom miatt tört volna össze a beltartalom. A vásárlók nem is kértek rajtam számon semmit, viszont mindegyik jelezte felém, hogy a csomag megsérült. A jelzésért nem jár egyből negatív.

A hozzászólást -lilaliba86- szerkesztette a következő időpontban: 2017-08-17 12:10
Go to the top of the page
 
+Quote Post
total13
hozzászólás 2017-08-17 11:26
Létrehozva: #57


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 13
Regisztrált: 2013-11-10 18:08
Azonosító: 2 085 092



Lenne egy kis problémám.

Augusztus 1-én eladtam egy gyertyatartót személyes átvétellel. Másnap írtam a vevőnek, hogy mikor szeretné átvenni. 5 nap múlva (augusztus 7-én) válaszolt, hogy adjam fel postán, törékenyként. Beleegyeztem, a pénzt másnap megkaptam.
Megfelelően becsomagoltam, polystirollal alaposan kibéleltem a csomagot, és feladtam vaterafutárral augusztus 10-én, melyet másnap (augusztus 11-én pénteken) át is vett.

12-én szombaton írt, hogy el volt törve a gyertyatartó. Kértem, hogy küldjön fotót a törésről és a csomagolásról, hogy reklamálni tudjak, de máig sem küldött. 14-én hétfőn pedig írtam egy reklamációt a postára, ahol azt kérték, hogy a vevő menjen be 3 munkanapon belül a legközelebbi postára a törött termékkel és a csomagolással. A vevő nem ér rá, csak legközelebb 21-én hétfőn. A kommunikációja igen gyér. Én minden, a postával való levelezést azonnal továbbítottam neki.

A postán semmit sem tudok intézni, mert átvételkor a tulajdonjog átkerült a vevőhöz, és csak ő tud reklamálni. A posta szerint átvételkor kellett volna megnéznie, hogy minden rendben van-e az áruval. Annyit elértem, hogy ha kinyomtatva magával viszi az postával történt levelezésemet, akkor elfogadják, hogy nem 3 munkanapon belül viszi be az árut.
Van valakinek ilyen esetről valami tapasztalata? Adhat ilyenkor negatívot?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-16 07:56
Létrehozva: #58


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 031
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Ez a felhasználó megint kissé problémás, a gyengébb idegzetűeknek nem javaslom.
Már 11 napja megnyerte a két cuccot. Az első levelemre sem kapkodta el a választ, így sejtettem, hogy nem kell azonnal a postára loholnom. Teltek-múltak a napok, aztán egyszercsak gondoltam megkérdezem, hogy miért nem jön a pénz. Persze ezt nagyon finomat teszem meg mindig, nehogy az eleve késében lévő vevő még meg is sértődjön.biggrin.gif Tegnap este visszaírta, hogy postán adta fel a számlaszámomra, mert neki nincs bankszámlája, takszövbe meg nem tud befizetni. BangHead.gif
Írtam neki, hogy tőlem erre aránytalanul sokat levon a bank, és ha szólt volna, adtam volna lakcímet, ahová küldheti a pénzt. Mázlim volt, elírta a csekket, így nem ment el a pénz, tehát marad a lakcím.
Van egy vevőréteg, amely nem tudja a banki átutalás fogalmát értelmezni. Neki tök mindegy hogyan, csak rákerüljön a pénz az eladó bankszámlájára. Ez ellen gyakorlatilag védtelenek vagyunk, mert a banknál nem lehet olyan opciót beállítani, ami az ilyen módon érkező pénzeket blokkolja, vagy visszaküldi, vagy bármi. Megpróbáltam számlanyitáskor.
Tudom, hogy vannak emberek, akiknek nincs bankszámlájuk. Ezek a többnyire idősek, akik már csak nyugdíjat kapnak, azt készpénzben kérik és mindent csekken fizetnek. Tehát ez oké, nincs vele baj, de azt hiszem, ha vaterázni akarnak, akkor legalább egy gyereknek, vagy közeli ismerősnek kellene lennie, aki utal helyettük. De ha ilyen sincs, akkor kérdezzen az eladótól.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-13 15:46
Létrehozva: #59


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 031
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-08-13 09:05) *
Szia!

E-mailban annyi van hogy írtam neki két alkalommal is de nem válaszolt rá. A többi telefonon történt. Július 28-a óta be sem lépett. Ha egy bosszúnegatívért képes lesz belépni akkor menjen ahova gondolom. (Persze nem a rokonságára és/vagy az ő testnyílásaikra gondolok biggrin.gif )

Ihajcsuhajj ripityom... Már le is nyugodtam biggrin.gif Többet nem érdemel az ügy..

biggrin.gif Megvannak a próbálkozásaid. Szóval tudsz bizonyítani. ... ripityom... icon_pirat_vat.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-08-13 09:05
Létrehozva: #60


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 128
Regisztrált: 2015-01-01 12:58
Azonosító: 2 154 654



IDÉZET(zejopy @ 2017-08-13 04:28) *
Remélem mindez megvan e-mailben is. animal0018.gif


Szia!

E-mailban annyi van hogy írtam neki két alkalommal is de nem válaszolt rá. A többi telefonon történt. Július 28-a óta be sem lépett. Ha egy bosszúnegatívért képes lesz belépni akkor menjen ahova gondolom. (Persze nem a rokonságára és/vagy az ő testnyílásaikra gondolok biggrin.gif )

Ihajcsuhajj ripityom... Már le is nyugodtam biggrin.gif Többet nem érdemel az ügy..
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1365 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
4 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (4 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-10-20 08:47