IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1365 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
Honeyhair
hozzászólás 2017-09-03 10:36
Létrehozva: #41


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2016-08-30 08:38
Azonosító: 2 376 134



IDÉZET(bagameri68 @ 2017-09-03 09:50) *
Senkit nem szeretnék terhelni DE...
Egyszerűen hihetetlen, hogy vannak még olyan licitálók, akik szó szerint hülyének nézik az embert! Nem elég, hogy regisztráláskor nem olvassa el a VATERA szabályzatát, de licitálás előtt még el sem olvassa a terméklapot. Most őszintén, van olyan épp eszű kereskedő, aki ha valamit elad ötezer forintért, akkor még pluszban kifizet nyolcezer forintot? Ugyan is ennyibe kerülne vonaljegyeket vásárolnom, hogy Csepel, Csillagtelepről elvigyem hozzá, a terméket. Ráadásul a regisztrációja teljesen katyvasz, mert semmi nem stimmel. Az utóbbi leveleimre nem válaszol, a megadott telefonszámon előfizető nem kapcsolható. Mindenkit óva intek az illetőtől! Nálam tiltó listán van. De remélem a VATERA CSAPATA kipottyantja az ilyen semmirekellőket! Ennyi. És akkor valószínűleg jön a bosszúnegatív, de szerencsére akkor el is reszelte magát, mert fogalma nincs, hogy ez mivel is jár, ugyan is halvány buborékja sincs a VATERA szabályzatáról. Nem ártana elolvasni. Több mint tíz éve vagyok VATERA felhasználó, ritkán vágják ki nálam a biztosítékot, de most sikerült. Ja és ha játszadozni van kedve, arra ott van a ...


Az a gond, hogy a vásárlók egy része az én tapasztalataim szerint is összetéveszti a személyes átvételt a házhozszállítással. Azt gondolják, hogy a személyes átvétel azt jelenti, hogy én viszem el a terméket az általuk megjelölt helyre, ahol azt ők majd személyesen átveszik. A legrosszabb, hogy ebben a feltevésükben egyesek olyan biztosak, hogy a félreértés ki sem derül a leütésig, az átvétel részleteinek tisztázásáig, mert nem kérdezik meg előre, hogy jól gondolják-e. Az igazság az, hogy pár alkalommal, amikor velem egy településen lakó vevő vette meg az árumat, és mondjuk útba esett munkából hazafelé jövet a cím, akkor volt, hogy beadtam a derekam és elszállítottam én magam a cuccot, de nem mondom, hogy nagyon hálásak lettek volna. A legtöbb esetben olyan kismamákról volt szó, akik kategorikusan kijelentették, hogy ők a baba miatt nem tudnak sehová elmenni és kész. Rejtély, hogy ebben a helyzetben miért nem a postázást választották (jó, tudom, a költségek...), és rejtély az is, hogy esetleg miért nem előre kértek meg, hogy tudnám-e biztosítani számukra a házhozszállítás lehetőségét.

Amúgy meg valaki már leírta itt egyszer, hogy a Vatera vevők egy része (szerencsére nem mindenki):
- nem olvassa el, ami le van írva;
- ha elolvassa, nem tudja értelmezni;
- ha meg tudja értelmezni, akkor is le...ja.

És én még ezzel együtt is szeretek vaterázni! good2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bagameri68
hozzászólás 2017-09-03 08:50
Létrehozva: #42


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-11-12 11:03
Azonosító: 41 844



Senkit nem szeretnék terhelni DE...


Egyszerűen hihetetlen, hogy vannak még olyan licitálók, akik szó szerint hülyének nézik az embert! Nem elég, hogy regisztráláskor nem olvassa el a VATERA szabályzatát, de licitálás előtt még el sem olvassa a terméklapot. Most őszintén, van olyan épp eszű kereskedő, aki ha valamit elad ötezer forintért, akkor még pluszban kifizet nyolcezer forintot? Ugyan is ennyibe kerülne vonaljegyeket vásárolnom, hogy Csepel, Csillagtelepről elvigyem hozzá, a terméket. Ráadásul a regisztrációja teljesen katyvasz, mert semmi nem stimmel. Az utóbbi leveleimre nem válaszol, a megadott telefonszámon előfizető nem kapcsolható. Mindenkit óva intek az illetőtől! Nálam tiltó listán van. De remélem a VATERA CSAPATA kipottyantja az ilyen semmirekellőket! Ennyi. És akkor valószínűleg jön a bosszúnegatív, de szerencsére akkor el is reszelte magát, mert fogalma nincs, hogy ez mivel is jár, ugyan is halvány buborékja sincs a VATERA szabályzatáról. Nem ártana elolvasni. Több mint tíz éve vagyok VATERA felhasználó, ritkán vágják ki nálam a biztosítékot, de most sikerült. Ja és ha játszadozni van kedve, arra ott van a ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-26 06:06
Létrehozva: #43


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 112
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Mercyless @ 2017-08-25 23:47) *
Azt hogy kinek és milyen feltételekkel akarok árusítani,már hagy döntsem el én,az eladók túlnyomó többsége ugyanezt teszi,ráadásul elég konkrétan jelezve a helyzetet a terméklapon,jelzem okkal!

Az árat és a postázási feltételeket szabjuk meg mi, eladók. Ez a mi hatáskörünk, na és az, hogy mit adunk el. Nem hiszem, hogy az eladók túlnyomó többsége ezt teszi.

IDÉZET(Mercyless @ 2017-08-25 23:47) *
Azt mondod van egy "vásárlói" accountod is ami 40 pozitív visszajelzéses. Nos nem,ezt nem tekinteném kezdőnek,mint többször is írtam csak a "regisztráció nélküli,1-2 visszajelzéses,vagy visszajelzés nélküli" emberekkel van problémám. Viszont elgondolkodtató a dolog hogy minek is egy úgynevezett vásárlói account egy felhasználónak? Miért nem az eredeti accountod használod?

Igen, lehet, hogy elgondolkodtató, de nem adok rá magyarázatot, mert erre, ha végiggondolod, önerőből is rá tudsz jönni. Ha nem jössz rá, akkor persze megmondom.

IDÉZET(Mercyless @ 2017-08-25 23:47) *
Illetve az is hogy nem sokkal azután hogy kérdéssel fordultam ide,fel is függesztették az egyik hirdetésem egy állítólagos szabálytalanságra hivatkozva,ami valahogy sehol sem található. Hmmm...érdekes!

Ez nem elgondolkodtató. Ez törvényszerű. Benz nem folyik bele a beszélgetésekbe, csak ha muszáj, vagy ha kimondottan neki van címezve egy kérdés. De attól még tudja a szabályokat. Kiírod ide a szabálytalan aukciódat és amikor felhívom a figyelmedet a szabálytalanságra, nem módosítasz, javítasz, hanem kötöd az ebet a karóhoz. Benz normális. Ha látja, hogy a kérdező kezdő, elcseszett valamit, de javítja, akkor nem intézkedik, ráhagy. Szedd ki a diszkriminatív szövegrészt az aukciódból és indítsd újra az aukciót, ilyen egyszerű. Olyan nincs, hogy törlik valakinek a teljesen tökéletes aukcióját. Ez nem az ÁVH és csodák nincsenek.
Az aukciódat az eladásoknál találod a módosítandó termékeknél.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mercyless
hozzászólás 2017-08-25 22:47
Létrehozva: #44


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2015-05-27 17:45
Azonosító: 2 179 073



IDÉZET(zejopy @ 2017-08-25 19:26) *
Nem tudom, mi okozhatja a problémát, mert az én tapasztalatom egyáltalán nem ezt mutatja.
Nézd meg a profilomat:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...er&q=zejopy
Az első oldalon már látszik, hogy ezek az üzletek rendben lezajlottak (sok). Nagyon gyakori, hogy rutinos vásárlók, tehát még igazán azt sem lehet mondani, hogy a regisztráció folyamata bonyolult nekik, vagy hasonló nehézségük lenne. Egyszerűen nem akarnak regisztrálni, mert nincs hozzá kedvük. Az eladók leinformálhatósága megnyugtatja őket.
A nullások mások. Ők sok esetben kezdők, rutintalanok. Egy kis segítséggel, jó szándékkal sokat lehet lendíteni a lebonyolításon.
Itt a Vaterán arról dönthetsz, hogy árusítasz-e, vagy sem. A feltételeket a Vatera szabja olyan szempontok szerint, amely igyekszik megőrizni az emberek vásárlókedvét, ezáltal azok az eladók, akik valóban eladni akarnak és nem diszkriminálnak, viszonylag stabil forgalmat tudnak bonyolítani. A Vaterának ez a dolga. Biztosítja az eladói felületet és mindent ahhoz, hogy jól tudjunk eladni és biztonsággal vásárolhassanak az emberek. Nem dolga viszont diszkriminatív módon lehetőséget biztosítani arra, hogy egy, vagy több vásárlói réteg bizonyos eladóknál kizárásra kerüljenek.
Olyan kitételt nem szabhatsz a terméklapon, hogy ki ne licitáljon és ki licitálhat. Ha ezek után megnyeri a nullásod és nem szolgálod ki megfelelően, teljes joggal vágja be neked a negatívot. Én is megtenném. Ráadásul egy nullás egyáltalán nem biztos, hogy kezdő. Nekem is van vásárlós nickem, van vagy 40 értékelés rajta. A te fogalmaid szerint kezdő vagyok (ha azt a profilt nézed csak).


Azt hogy kinek és milyen feltételekkel akarok árusítani,már hagy döntsem el én,az eladók túlnyomó többsége ugyanezt teszi,ráadásul elég konkrétan jelezve a helyzetet a terméklapon,jelzem okkal! Senki nem vesz meg tőlem azonnal egy olyan árút amit x hétig hirdettem,a "nagybecsű nonem" emberke pedig nem vett át,kezdhetem az egészet elölről. Erre is oda kellene figyelni,nem csak arra hogy minél több kókler legyen az oldalon,akik a stabil felhasználók életét megkeserítik,rombolva ezzel az eladási kedvet ugyanúgy,mint az oldal jó hírét. Azt mondod van egy "vásárlói" accountod is ami 40 pozitív visszajelzéses. Nos nem,ezt nem tekinteném kezdőnek,mint többször is írtam csak a "regisztráció nélküli,1-2 visszajelzéses,vagy visszajelzés nélküli" emberekkel van problémám. Viszont elgondolkodtató a dolog hogy minek is egy úgynevezett vásárlói account egy felhasználónak? Miért nem az eredeti accountod használod? Illetve az is hogy nem sokkal azután hogy kérdéssel fordultam ide,fel is függesztették az egyik hirdetésem egy állítólagos szabálytalanságra hivatkozva,ami valahogy sehol sem található. Hmmm...érdekes!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-25 18:26
Létrehozva: #45


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 112
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Mercyless @ 2017-08-25 18:47) *
Ez igazán szomorú. Bár volt problémás "zöld" emberkém is,a legnagyobb gondot mégis a reg nélküli,stb felhasználók jelentik,akik a tapasztalataim szerint 70%-ban biztosan problémásak lesznek. Kíváncsi vagyok a mostani aukcióim végeredményére,lévén az egyiken jelenleg is egy 2 éve regisztrált,de ennek ellenére nullás emberke vezet,holott külön leírtam hogy az ilyen státuszú NE licitáljon. Illetve így nem nagyon van értelme a licitkorlátozás opciónak sem,hisz pont a potenciálisan veszélyt jelentő embereket nem tudja az eladó kiszűrni. Nem azt mondom hogy a nullás emberek ne licitálhassanak,hisz valahol nekik is el kell kezdeni,hanem azt hogy az eladó dönthessen róla hogy kiknek és milyen feltételekkel árusít.

Nem tudom, mi okozhatja a problémát, mert az én tapasztalatom egyáltalán nem ezt mutatja.
Nézd meg a profilomat:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...er&q=zejopy
Az első oldalon már látszik, hogy ezek az üzletek rendben lezajlottak (sok). Nagyon gyakori, hogy rutinos vásárlók, tehát még igazán azt sem lehet mondani, hogy a regisztráció folyamata bonyolult nekik, vagy hasonló nehézségük lenne. Egyszerűen nem akarnak regisztrálni, mert nincs hozzá kedvük. Az eladók leinformálhatósága megnyugtatja őket.
A nullások mások. Ők sok esetben kezdők, rutintalanok. Egy kis segítséggel, jó szándékkal sokat lehet lendíteni a lebonyolításon.
Itt a Vaterán arról dönthetsz, hogy árusítasz-e, vagy sem. A feltételeket a Vatera szabja olyan szempontok szerint, amely igyekszik megőrizni az emberek vásárlókedvét, ezáltal azok az eladók, akik valóban eladni akarnak és nem diszkriminálnak, viszonylag stabil forgalmat tudnak bonyolítani. A Vaterának ez a dolga. Biztosítja az eladói felületet és mindent ahhoz, hogy jól tudjunk eladni és biztonsággal vásárolhassanak az emberek. Nem dolga viszont diszkriminatív módon lehetőséget biztosítani arra, hogy egy, vagy több vásárlói réteg bizonyos eladóknál kizárásra kerüljenek.
Olyan kitételt nem szabhatsz a terméklapon, hogy ki ne licitáljon és ki licitálhat. Ha ezek után megnyeri a nullásod és nem szolgálod ki megfelelően, teljes joggal vágja be neked a negatívot. Én is megtenném. Ráadásul egy nullás egyáltalán nem biztos, hogy kezdő. Nekem is van vásárlós nickem, van vagy 40 értékelés rajta. A te fogalmaid szerint kezdő vagyok (ha azt a profilt nézed csak).

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2017-08-25 18:26


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mercyless
hozzászólás 2017-08-25 17:47
Létrehozva: #46


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2015-05-27 17:45
Azonosító: 2 179 073



IDÉZET(zejopy @ 2017-07-21 20:58) *
Nincs ilyen opció. Megnéztem, volt az elmúlt időszakban problémás eseted, de nem csak kékekkel és narancsokkal, hanem zölddel is. Igazából nem a felhasználói státusz a meghatározó, hanem az ember aki mögötte van.


Ez igazán szomorú. Bár volt problémás "zöld" emberkém is,a legnagyobb gondot mégis a reg nélküli,stb felhasználók jelentik,akik a tapasztalataim szerint 70%-ban biztosan problémásak lesznek. Kíváncsi vagyok a mostani aukcióim végeredményére,lévén az egyiken jelenleg is egy 2 éve regisztrált,de ennek ellenére nullás emberke vezet,holott külön leírtam hogy az ilyen státuszú NE licitáljon. Illetve így nem nagyon van értelme a licitkorlátozás opciónak sem,hisz pont a potenciálisan veszélyt jelentő embereket nem tudja az eladó kiszűrni. Nem azt mondom hogy a nullás emberek ne licitálhassanak,hisz valahol nekik is el kell kezdeni,hanem azt hogy az eladó dönthessen róla hogy kiknek és milyen feltételekkel árusít.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-23 14:22
Létrehozva: #47


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 112
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Dudlinka @ 2017-08-23 14:41) *
Köszönöm a választ!
Azóta mindkettő megoldódott. Az első küldött új gépet, a második pedig miután nem válaszolt sem emailre, sem sms-re, a párom felhívta, és kiderült hogy külföldön tartózkodik, de következő héten felhívott, és rá 1 hétre küldte a fejhallgatót. Tehát mind a kettő pozitívan zárult, csak kezdő Vaterásként nem tudtam mit csináljak ilyenkor. Köszönöm még egyszer! good2.gif

Így a legjobb. smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dudlinka
hozzászólás 2017-08-23 13:41
Létrehozva: #48


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2017-08-09 16:19
Azonosító: 2 487 673



IDÉZET(zejopy @ 2017-08-12 08:13) *
Írj egy utolsó levelet neki, fogalmazd meg a problémádat és kérjél kompenzációt, de legalább választ a leveledre. (Ugye minden levelezés megvan még?) Ezt a levelet ne csak az eladónak küldd el, hanem a biztonsag@vatera.com-ra is (vagy biztonsag@vatera.hu-ra). Ha mindez továbbra is eredménytelen, nem kapsz választ, írj az ÜSZ-nak a kapcsolatfelvételen keresztül és tedd azt, amit mondanak.
Nem tudom, mit gondol az eladó. Ha egy hét eltelt a vásárlás óta, akkor írj egy utolsó figyelmeztetést, amit szintén továbbítsd az előbb említett e-mail címek egyikére. A levélben írd meg, hogyha erre a levélre sem válaszol x időn belül (reális időt szabj, szabadságolások vannak, lehet, hogy nyaral, de vigyázz, az meghatározott értékelésre szánt időből se fuss ki), akkor negatív értékelést adsz.

Mindkét esetben fontos, hogy jól legyen dokumentálva az eset, azaz minden e-mailben történjen, és ezeket a leveleket tartsd meg az ügy teljes lezárásáig. A biztonsag@... címre küldött levélről csak egy ticket számot fogsz visszakapni, azt őrizd meg. Várható az eladóktól bosszúnegatív. Akkor kell írnod az ÜSZ-nak és a visszakapott ticket számra hivatkozva kérheted az értékelés törlését. Ez nem automatikus. Mindig az adott esetet megvizsgálva döntenek.
Sokat segített volna, ha a két aukcióról tettél volna be linket, mert akkor konkrétan is láttuk volna, mi történt.

Megnéztem a két aukciót:
http://www.vatera.hu/listings/index.php?c=...em=Keres%C3%A9s
A fejhallgatós tag július 4.-én lépett be utoljára.


Köszönöm a választ!
Azóta mindkettő megoldódott. Az első küldött új gépet, a második pedig miután nem válaszolt sem emailre, sem sms-re, a párom felhívta, és kiderült hogy külföldön tartózkodik, de következő héten felhívott, és rá 1 hétre küldte a fejhallgatót. Tehát mind a kettő pozitívan zárult, csak kezdő Vaterásként nem tudtam mit csináljak ilyenkor. Köszönöm még egyszer! good2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás 2017-08-23 13:10
Létrehozva: #49


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 129
Regisztrált: 2017-04-11 20:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(felhasznalo56 @ 2017-08-23 13:54) *
A normális értékelése sértő az "ő tudja miért" miatt számomra...

Az lehet, hogy te az egész történet ismeretében és elszenvedése által sértőnek érzed, viszont egy kívülálló azt egyáltalán nem negatív, hanem pozitív megjegyzésként látja.
Kiemeli, hogy megértő voltál, nem részletezi, írja, hogy te tudod, miről van szó. Mi olvasók meg úgy vagyunk vele, hogy a ti dolgotok, de az eladó közli velünk, hogy egy megértő ember vagy.
A többire nem tudok reagálni, mert annyira összefüggéstelen, hogy nem tudom, idéztél valahonnan vagy nekem címezted a mondandódat.
Őszintén szólva engem nem nagyon szokott érdekelni, amikor az adásvétel egyik szereplője elemzi a másik hozzáállását a fórumon. Pláne, ha az érintett nem tud róla. Jártam már így, mire elolvastam a rólam szóló történetet, már javában ellenem fordult a fórumozók lelkes közössége.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
felhasznalo56
hozzászólás 2017-08-23 12:54
Létrehozva: #50


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2017-08-22 11:26
Azonosító: 2 493 253



IDÉZET(webkereskedo @ 2017-08-22 22:27) *
Én értem a problémát. Viszont látok 2 normális értékelést. Az eladó simán adta fel ajánlott helyett, azt értem, hogy ezen felháborodtál. De a hatalmas csúszás ellenére egy hét alatt az áru a vevőhöz ért, ami azért nem annyira borzasztó. Az eladó a kifizetett többletet visszautalta, tehát azt lehet mondani, hogy nincs probléma.
Ha nem kaptad volna meg a terméket és az eladó nem lenne hajlandó a pénzed visszafizetésére, akkor lehetne ezt ragozni, így nem érdemes.



A normális értékelése sértő az "ő tudja miért" miatt számomra, amikor ő volt a többszörösen bűnös és nem azt írta, ami történt, hogy lehúztam 725ft-tal-olcsóbban adtam a terméket postára füllentésekkel és "örült neki".
Mint írtam elhamarkodottan értékeltem a termék átvétele után, aztán látszódtak a turpisságok az előzményekből-hazugságokból, későbbi válaszokból összerakva.
Tisztában vagy a többlet alatt a csak 280ft-ajánlott feladás érthető, mert ha a lehúzást-megkárosítást használod kifejezésnek konkrétan, akkor 725ft-ot említed...miért szépíted a szomorú tényeket? Ha a gyilkosra azt mondjuk szándékos életkioltó, attól még gyilkos marad...
Az első bejegyzésem után kezdett tisztességes lenni az eladó ajánlatával órák múlva, miután az "elnézést" nem tudtam értékelni a 725ft megkárosítással szemben, illetve a kiírtak megszegése miatt...ez is tény.

Persze, nincs gond, jó a vége, de milyen úton és milyen szégyenletes úton...ez a lényeg és bűn, ilyet szépíteni.
S írta "nem kajára kell a pénz"...nyereségvágyból elkövetett...ismerjük a többi szót utána....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás 2017-08-22 21:27
Létrehozva: #51


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 129
Regisztrált: 2017-04-11 20:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(felhasznalo56 @ 2017-08-22 20:52) *
-----------------

Az említett ügyben az eladó ezen írásnak vagy levelezésnek hatására önként visszautalta a lehúzást.
Nem tudom, hogy a köszönöm az helyén való e ilyenkor, de a minden jót biztosan...ez is tanulságos volt.

Én értem a problémát. Viszont látok 2 normális értékelést. Az eladó simán adta fel ajánlott helyett, azt értem, hogy ezen felháborodtál. De a hatalmas csúszás ellenére egy hét alatt az áru a vevőhöz ért, ami azért nem annyira borzasztó. Az eladó a kifizetett többletet visszautalta, tehát azt lehet mondani, hogy nincs probléma.
Ha nem kaptad volna meg a terméket és az eladó nem lenne hajlandó a pénzed visszafizetésére, akkor lehetne ezt ragozni, így nem érdemes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
felhasznalo56
hozzászólás 2017-08-22 19:52
Létrehozva: #52


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2017-08-22 11:26
Azonosító: 2 493 253



IDÉZET(felhasznalo56 @ 2017-08-22 12:45) *
Utóbbi vételem során érdekes az eladó és elhamarkodottan értékeltem, de mai napi értékelése már pofátlannak is mondható tette után.Szemet hunytam volna, de azért már ez...
Vettem valamit, utaltam kiírtak szerint, megkapta az utalást, a feladást intézte-írta-valóban másnap, de nem jött a csomag 1 hete.Kértem másolatot a cetliről, hogy a postán érdeklődni tudjak.
Az nincs meg, sose fordult elő vele és az értékelései garancia szavára....rizsa...a tények mindig hitelesebbek a dumánál szerintem.
Hatalmas csúszással megjött a csomag bár nem ajánlottan, ahogyan hirdette-amiért fizettem is.
A válasz, hogy a postás nénike beszélte rá:DDDDDDDDDD...ez utólag persze brekegve.
Oké, de 1000ft postaköltséget elkér, majd nem ajánlottan adja fel, ahogyan hirdeti, hülének néz és értékelésében, amelyekre büszke még a 725ft-os átverést sem említi meg...tiszta gerinces mi?
Köszönöm a terméket és remélem a pofátlan hazudozást és lehúzást még vissza fogja kapni valakitől a jövőben;)
Ennyiért és így képes valaki lejáratni magát....725ft-ért...undorító.



-----------------

Az említett ügyben az eladó ezen írásnak vagy levelezésnek hatására önként visszautalta a lehúzást.
Nem tudom, hogy a köszönöm az helyén való e ilyenkor, de a minden jót biztosan...ez is tanulságos volt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
felhasznalo56
hozzászólás 2017-08-22 11:45
Létrehozva: #53


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2017-08-22 11:26
Azonosító: 2 493 253



Utóbbi vételem során érdekes az eladó és elhamarkodottan értékeltem, de mai napi értékelése már pofátlannak is mondható tette után.Szemet hunytam volna, de azért már ez...
Vettem valamit, utaltam kiírtak szerint, megkapta az utalást, a feladást intézte-írta-valóban másnap, de nem jött a csomag 1 hete.Kértem másolatot a cetliről, hogy a postán érdeklődni tudjak.
Az nincs meg, sose fordult elő vele és az értékelései garancia szavára....rizsa...a tények mindig hitelesebbek a dumánál szerintem.
Hatalmas csúszással megjött a csomag bár nem ajánlottan, ahogyan hirdette-amiért fizettem is.
A válasz, hogy a postás nénike beszélte rá:DDDDDDDDDD...ez utólag persze brekegve.
Oké, de 1000ft postaköltséget elkér, majd nem ajánlottan adja fel, ahogyan hirdeti, hülének néz és értékelésében, amelyekre büszke még a 725ft-os átverést sem említi meg...tiszta gerinces mi?
Köszönöm a terméket és remélem a pofátlan hazudozást és lehúzást még vissza fogja kapni valakitől a jövőben;)
Ennyiért és így képes valaki lejáratni magát....725ft-ért...undorító.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-21 20:24
Létrehozva: #54


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 112
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Bigdept @ 2017-08-21 20:23) *
Nekem a közelmúltban volt 3 vevőm, aki bankfiókba ment be, személyesen utalt kp. befizetéssel, meg egy Vaterán kívüli esetem, amikor egy kis boltban duplán vonták le a kártyámról a pénzt, a tulaj meg személyesen ment be a bankba, kp-t fizetett be, úgy utalt. A 3 vaterás vevő közül kettő ráadásul zöld volt, tehát rendelkezniük kell bankszámlával. Megkérdeztem a nagy cégnél pénzügyes, tehát nagy tapasztalatú páromat, hogy ennek mi lehet az oka? Azt mondta, hogy ezeknek rendszerint valami tartozásuk van, ami miatt azonnal levonják pénzt a bankszámlájukról, ezért inkább nem tartanak azon pénzt, és ezért szeretik a kp.-t. (Mondjuk a kis boltról nem tudom elképzelni, a tulajokat elég régóta ismerem.)
Amúgy nekem olyan számlám van, amelyiknél ingyenes a bármilyen belföldi utalás, de ezt a számlatípust nem értékesítik már egy ideje. (Azért a tranzakció adót ráterhelik ám) Valahányszor bemegyek a a bankba (évente kell az azonosítás miatt), mindig megpróbálnak rábeszélni az új, kisebb díjú éppen aktuális szuperajánlatra, de nem hagyom magam.

Én is "ingyé" utalok.smile.gif Nincs a készpénzbefizetéssel semmi baj, ha a privát számlámra küldik, tehát a háztartási nickemnél sosem görcsölök emiatt. De a vállalkozói számla más. A bank levon az ilyen pénzek beérkezésekor.
Általában semmi közöm a tartozásához és igazából ahhoz sem, hogy van-e bankszámlája, vagy nincs. De ha már nincs, akkor a minimum az lenne, hogy emberhez méltóan kommunikálná a problémát. Teszem azt: - Nincs bankszámlám, hogyan tudjuk rendezni az anyagiakat?
Vagy valami hasonló. De nem. Elkezd varázsolni, keverni, bonyolít. Ahelyett, hogy kérdezne.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2017-08-21 19:23
Létrehozva: #55


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 090
Regisztrált: 2010-01-27 16:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(zejopy @ 2017-08-16 07:56) *
Van egy vevőréteg, amely nem tudja a banki átutalás fogalmát értelmezni. Neki tök mindegy hogyan, csak rákerüljön a pénz az eladó bankszámlájára. Ez ellen gyakorlatilag védtelenek vagyunk, mert a banknál nem lehet olyan opciót beállítani, ami az ilyen módon érkező pénzeket blokkolja, vagy visszaküldi, vagy bármi. Megpróbáltam számlanyitáskor.
Tudom, hogy vannak emberek, akiknek nincs bankszámlájuk. Ezek a többnyire idősek, akik már csak nyugdíjat kapnak, azt készpénzben kérik és mindent csekken fizetnek. Tehát ez oké, nincs vele baj, de azt hiszem, ha vaterázni akarnak, akkor legalább egy gyereknek, vagy közeli ismerősnek kellene lennie, aki utal helyettük. De ha ilyen sincs, akkor kérdezzen az eladótól.

Nekem a közelmúltban volt 3 vevőm, aki bankfiókba ment be, személyesen utalt kp. befizetéssel, meg egy Vaterán kívüli esetem, amikor egy kis boltban duplán vonták le a kártyámról a pénzt, a tulaj meg személyesen ment be a bankba, kp-t fizetett be, úgy utalt. A 3 vaterás vevő közül kettő ráadásul zöld volt, tehát rendelkezniük kell bankszámlával. Megkérdeztem a nagy cégnél pénzügyes, tehát nagy tapasztalatú páromat, hogy ennek mi lehet az oka? Azt mondta, hogy ezeknek rendszerint valami tartozásuk van, ami miatt azonnal levonják pénzt a bankszámlájukról, ezért inkább nem tartanak azon pénzt, és ezért szeretik a kp.-t. (Mondjuk a kis boltról nem tudom elképzelni, a tulajokat elég régóta ismerem.)
Amúgy nekem olyan számlám van, amelyiknél ingyenes a bármilyen belföldi utalás, de ezt a számlatípust nem értékesítik már egy ideje. (Azért a tranzakció adót ráterhelik ám) Valahányszor bemegyek a a bankba (évente kell az azonosítás miatt), mindig megpróbálnak rábeszélni az új, kisebb díjú éppen aktuális szuperajánlatra, de nem hagyom magam.


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
webkereskedo
hozzászólás 2017-08-20 11:01
Létrehozva: #56


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 129
Regisztrált: 2017-04-11 20:52
Azonosító: 2 453 114



IDÉZET(Peterne2 @ 2017-08-20 11:55) *
Azt hiszem itt befejezem a vaterá-t. Inkább a segélyszervezeteknek adom, mint hogy ílyenekkel viaskodjak.

Egyszer én is jártam hasonlóképpen. A tanulságot levontam, jobban figyeltem azt követően. Elküldtem a csomagot újra a saját ktg-emen, de ha nem kaptam volna vissza, akkor nem tettem volna semmit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Peterne2
hozzászólás 2017-08-20 10:55
Létrehozva: #57


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-07-26 17:47
Azonosító: 1 791 530



Sziasztok!

Muszáj kiírnom magamból, mert iszonyatosan fel vagyok háborodva!
Több 1 Ft-os termékemet megnyerte egy felhasználó. Jelentkezett is, át is utalta a postaköltséget, a csomagot MPL-el postáztam. Majd kapom kettesével tőle a lehordó e-maileket, hogy milyen jellemtelen, hazug ember vagyok, hogy direkt rossz címre küldtem a csomagot, és így ő egy beteg gyereket nevel, nem kapta meg , holott ő jelezte a címet, hogy hová küldjem . A csomag visszajön,legyek boldog vele.
Vissza kerestem a levelezést, két aláírással küldözgette a leveleket, így én valóban nem figyeltem, hogy másik címre kéri. A rendszer amit felajánlott arra postáztam. A csomag nem fog visszajönni, mert helyettes átvevőnek pénteken kézbesítve lett. Írtam neki, hogy pénzét visszautalom.

Azt hiszem itt befejezem a vaterá-t. Inkább a segélyszervezeteknek adom, mint hogy ílyenekkel viaskodjak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-08-18 18:23
Létrehozva: #58


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31 112
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



Mutassatok ilyenkor linket, sokkal személyre szabottabb választ tudunk adni.smile.gif

IDÉZET(kismacs86 @ 2017-08-18 14:00) *
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni rögtön két ügyben is... :/

Vettem egy felsőt, amiről csak az első mosás után derült ki, hogy annyira régi, hogy mállik róla a festék-minta. Az eladó nagyon mézes-mázas volt az adás-vétel lezárásáig és leadtam neki a pozitív értékelést mielőtt kiderült volna a hiba. Utána jeleztem neki a dolgot többször is, de nem reagál... lehet ilyenkor még lépni valamit vagy ez tanuló pénz volt?

A másik, én is ugyan attól az eladótól nyertem egy terméket, akitől Dudlinka, de én ki is fizettem és a mai napig nem érkezett meg a termék, már felvettem a kapcsolatot a vaterával és feljelentést is szerettem volna tenni ezen a héten, de 3 napja írt az emberke, hogy családi tragédia miatt elérhetetlen de mielőbb szeretne postázni, viszont azóta megint nem ad életjelet... meddig érdemes még várni?!
Minden tippet, tanácsot örömmel fogadok... smile.gif

Köszönettel: kismacs86

Az első esetben már nem tudsz semmit tenni, legalábbis a realitás szintjén.
A második esetben arra figyelj, hogy ne csússz ki az értékelési időből. Ez 60 nap. Nagyon gáz ez a családi tragédia duma. Nem lehet semmit kezdeni vele, de azt tudni kell, ha valaki komolyan veszi a Vaterát és tényleg megbízható, az családi tragédia esetén sem tűnik el teljesen. Többeket ismerek, akik nagyon komoly, tényleg drámai helyzetekben ugyanúgy csinálták a dolgukat, mint előtte.

IDÉZET(izabella03 @ 2017-08-18 15:21) *
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A történet:múlt hét vasárnap megrendeltem egy ruhát,hétfőn átutaltam az összeget a megadott számlaszámra.
Azóta nem történt semmi,sem a csomagot nem adták fel,sem a leveleimre sem válaszolnak.
Mit tegyek ez ügyben?
Előre is köszönöm a tanácsokat
rolleyes.gif

Olvass vissza, nagyon sok ilyen témájú post van, pontos és jól átgondolt tanácsokkal, ezek bármelyike alkalmazható. Az ÜSZ-nak mindenképpen írj.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
izabella03
hozzászólás 2017-08-18 14:21
Létrehozva: #59


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2017-08-18 14:12
Azonosító: 2 490 353



Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A történet:múlt hét vasárnap megrendeltem egy ruhát,hétfőn átutaltam az összeget a megadott számlaszámra.
Azóta nem történt semmi,sem a csomagot nem adták fel,sem a leveleimre sem válaszolnak.
Mit tegyek ez ügyben?
Előre is köszönöm a tanácsokat
rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kismacs86
hozzászólás 2017-08-18 13:00
Létrehozva: #60


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2012-07-21 09:00
Azonosító: 1 787 030



Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni rögtön két ügyben is... :/

Vettem egy felsőt, amiről csak az első mosás után derült ki, hogy annyira régi, hogy mállik róla a festék-minta. Az eladó nagyon mézes-mázas volt az adás-vétel lezárásáig és leadtam neki a pozitív értékelést mielőtt kiderült volna a hiba. Utána jeleztem neki a dolgot többször is, de nem reagál... lehet ilyenkor még lépni valamit vagy ez tanuló pénz volt?

A másik, én is ugyan attól az eladótól nyertem egy terméket, akitől Dudlinka, de én ki is fizettem és a mai napig nem érkezett meg a termék, már felvettem a kapcsolatot a vaterával és feljelentést is szerettem volna tenni ezen a héten, de 3 napja írt az emberke, hogy családi tragédia miatt elérhetetlen de mielőbb szeretne postázni, viszont azóta megint nem ad életjelet... meddig érdemes még várni?!


Minden tippet, tanácsot örömmel fogadok... smile.gif

Köszönettel: kismacs86
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1365 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
7 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (7 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-12-15 11:25