IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1361 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2017-04-07 13:05
Létrehozva: #41


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zoc710 @ 2017-04-07 12:25) *
Köszönöm smile.gif Már írtam az ÜSZ-re már választ is kaptam, természetesen továbbítom nekik a levelezést amely bizonyítja , hogyan állt hozzá, a bizsuk, gyertya tartó nem lehettek füst szagúak, mi dohányzunk, aki eddig bosszút akart állni az be is írta, hogy érzett rajta szagot, még ha pozitívan kellett is értékelnie. A vételár nem érte el az 500.- a GLS ingyen vitte volna neki, ezt sem értem hogyan keletkezett több ezer forintos kára? Azt sem értem miért nem az összeset értékelte?

Azt hittem, ruhát vett.blink.gif Ezek a dolgok nem veszik be a füstszagot. Én is dohányzom, de hisztérikus vagyok a füstjére. Kint az udvaron, télen pedig hátul a raktárban.smile.gif Abban az autóban, amiben dohányoznak, rosszul leszek. De egy gyertyatartón biztosan nem érezném meg.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2017-04-07 12:25
Létrehozva: #42


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 107
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(zejopy @ 2017-04-07 12:17) *
Olyan dologgal indokolta a negatív értékelést, amit nem fogsz tudni bebizonyítani, hogy nem úgy van. Az, hogy füstszagú, vagy rosszul csomagoltad, ő állíthatja, függetlenül attól, hogy igaz-e vagy sem. Ahhoz, hogy töröltesd az értékelést, neked az ellenkezőjét kellene bizonyítanod. Szerintem ezt nem lehet bizonyítani, bár egy próbát mindenképpen megér. Természetesen részedről is jogos lesz a negatív értékelés, tekintve az ügymenetet, de ez nem vigasz arra nézve, hogy neked esetleg ottmarad a piros. Egyedül azzal érvelhetsz az ÜSZ-nak, hogyha esetleg még füst szaga is lett volna a cuccnak, attól az még használható, kimosható. Tehát még valós probléma esetén is túlzás lenne a negatív értékelés. Azonkívül mindenképpen érdemes lenne átküldeni nekik a levelezést, mert lehet, hogy van benne valami, amit én innen nem tudok most, de nekik egyértelművé tenné a helyzetet. Szóval amíg nem kapsz az ÜSZ-tól végleges elutasítást, addig ne add fel.

Köszönöm smile.gif Már írtam az ÜSZ-re már választ is kaptam, természetesen továbbítom nekik a levelezést amely bizonyítja , hogyan állt hozzá, a bizsuk, gyertya tartó nem lehettek füst szagúak, mi dohányzunk, aki eddig bosszút akart állni az be is írta, hogy érzett rajta szagot, még ha pozitívan kellett is értékelnie. A vételár nem érte el az 500.- a GLS ingyen vitte volna neki, ezt sem értem hogyan keletkezett több ezer forintos kára? Azt sem értem miért nem az összeset értékelte?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-04-07 12:17
Létrehozva: #43


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zoc710 @ 2017-04-07 11:45) *
Köszöntök mindenkit!
Írtam már gabiz10_a felhasználóról, hát valami ilyesmire számítottam 88.- 88 termék, bosszúság a hozzá állása miatt, és "nem volt megfelelően becsomagolva" és több ezer forintjába került neki DPD 50 kilóig 4120.- ez a posta költsége, remélem lefényképezte hogyan vette át a futártól, még megvárom a többi értékelését is, nem tudom miért nem egyszerre értékelte az egészet? smile.gif
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=926839
Minden együttérzést köszönök smile.gif

Olyan dologgal indokolta a negatív értékelést, amit nem fogsz tudni bebizonyítani, hogy nem úgy van. Az, hogy füstszagú, vagy rosszul csomagoltad, ő állíthatja, függetlenül attól, hogy igaz-e vagy sem. Ahhoz, hogy töröltesd az értékelést, neked az ellenkezőjét kellene bizonyítanod. Szerintem ezt nem lehet bizonyítani, bár egy próbát mindenképpen megér. Természetesen részedről is jogos lesz a negatív értékelés, tekintve az ügymenetet, de ez nem vigasz arra nézve, hogy neked esetleg ottmarad a piros. Egyedül azzal érvelhetsz az ÜSZ-nak, hogyha esetleg még füst szaga is lett volna a cuccnak, attól az még használható, kimosható. Tehát még valós probléma esetén is túlzás lenne a negatív értékelés. Azonkívül mindenképpen érdemes lenne átküldeni nekik a levelezést, mert lehet, hogy van benne valami, amit én innen nem tudok most, de nekik egyértelművé tenné a helyzetet. Szóval amíg nem kapsz az ÜSZ-tól végleges elutasítást, addig ne add fel.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2017-04-07 11:45
Létrehozva: #44


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 107
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



Köszöntök mindenkit!
Írtam már gabiz10_a felhasználóról, hát valami ilyesmire számítottam 88.- 88 termék, bosszúság a hozzá állása miatt, és "nem volt megfelelően becsomagolva" és több ezer forintjába került neki DPD 50 kilóig 4120.- ez a posta költsége, remélem lefényképezte hogyan vette át a futártól, még megvárom a többi értékelését is, nem tudom miért nem egyszerre értékelte az egészet? smile.gif
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=926839
Minden együttérzést köszönök smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-03-30 13:25
Létrehozva: #45


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-03-30 13:17) *
Köszönöm szépen a válaszod! Természetesen a pozitívnak jobban örülnék, hisz az azt jelentené, hogy létrejött és sikeresen zárult az adásvétel. Szombatig várok, aztán jön a negatív. A levelezést meg elküldöm az ÜSZ-nak. Talán lesz belőle valami. A pecsét-kérdés meg nem világot megrengető probléma. Sürgetni meg véletlenül sem szerettelek volna, mert Te teszel nekem szívességet. smile.gif

Szívesen.smile.gif Attól még, hogy neked szívesség tőlem, még nincs jogom napokig ülni rajta. Azért mondtam, hogy szólj, mert ez időben szinte semmi, csak a hazaút alatt végigmegyek, hogy mit kell még csinálnom, és mire mindent elvégzek, kimegy a fejemből. Kicsit sűrűbb az életem az ideálisnál, de ez néha így van.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-03-30 13:17
Létrehozva: #46


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 83
Regisztrált: 2015-01-01 12:58
Azonosító: 2 154 654



IDÉZET(zejopy @ 2017-03-30 12:40) *
Szia!
Visszaigényelheted abban az esetben, ha nem létrejöttként jelölöd meg az üzletet, ami azt jelenti, hogy semlegessel, vagy negatívval értékelsz. A menetét nem tudom pontosan, azt hiszem, ebben az esetben is az ÜSZ-nak kell írnod.
(Látod? Nem fényképeztem neked.sad.gif Be fogom pótolni. pretty_flower-342.jpg )


Köszönöm szépen a válaszod! Természetesen a pozitívnak jobban örülnék, hisz az azt jelentené, hogy létrejött és sikeresen zárult az adásvétel. Szombatig várok, aztán jön a negatív. A levelezést meg elküldöm az ÜSZ-nak. Talán lesz belőle valami. A pecsét-kérdés meg nem világot megrengető probléma. Sürgetni meg véletlenül sem szerettelek volna, mert Te teszel nekem szívességet. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-03-30 12:40
Létrehozva: #47


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(lilaliba86 @ 2017-03-30 08:42) *
Van egy jóember, aki múlt hét vasárnap nyert meg nálam egy aukciót. Hétfőn vagy kedden írt, hogy most jött haza 2 hét után, kis haladékot kér az ügyei intézése miatt. Eddig semmi extra, természetesen mindent megértek. Tegnap este írtam neki, hogy mizujs, mert azt látom hogy Vaterázni van ideje. (Természetesen nem így smile.gif ) Ma reggel nézem az adatlapját és már -1-es. Nem hinném hogy ebből lesz adásvétel.

Igazából annyi lenne a kérdésem, hogy ha egy maxi csomaggal kiemelt aukciót egy ilyen felhasználó nyer meg, aki nem fizet, akkor vissza tudom kapni valahogy a 660 Ft-omat?

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=14706744

Segítségeteket előre is köszönöm! notworthy.gif

Szia!
Visszaigényelheted abban az esetben, ha nem létrejöttként jelölöd meg az üzletet, ami azt jelenti, hogy semlegessel, vagy negatívval értékelsz. A menetét nem tudom pontosan, azt hiszem, ebben az esetben is az ÜSZ-nak kell írnod.
(Látod? Nem fényképeztem neked.sad.gif Be fogom pótolni. pretty_flower-342.jpg )


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lilaliba86
hozzászólás 2017-03-30 08:42
Létrehozva: #48


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 83
Regisztrált: 2015-01-01 12:58
Azonosító: 2 154 654



Van egy jóember, aki múlt hét vasárnap nyert meg nálam egy aukciót. Hétfőn vagy kedden írt, hogy most jött haza 2 hét után, kis haladékot kér az ügyei intézése miatt. Eddig semmi extra, természetesen mindent megértek. Tegnap este írtam neki, hogy mizujs, mert azt látom hogy Vaterázni van ideje. (Természetesen nem így smile.gif ) Ma reggel nézem az adatlapját és már -1-es. Nem hinném hogy ebből lesz adásvétel.

Igazából annyi lenne a kérdésem, hogy ha egy maxi csomaggal kiemelt aukciót egy ilyen felhasználó nyer meg, aki nem fizet, akkor vissza tudom kapni valahogy a 660 Ft-omat?

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=14706744

Segítségeteket előre is köszönöm! notworthy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2017-03-30 08:42
Létrehozva: #49


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 107
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(cit1rom @ 2017-03-29 22:29) *
Ja igen, már láttam ezt a terméklapot az üzenetváltással. Nálam ez az elképesztő kategória. Én sem arra figyeltem volna, hogy beszúrta a saját feltételét. Bár én már hamarabb letiltottam volna, kicsit erős volt az alkudozása.
Azt tanácsolom, légy kitartó és következetes.

Köszönöm smile.gif
Ma reggel új levelezést nyitott amiben megkérdezi , hogy amit már kifizetett ( cipő 350.-) mellé mennyit utaljon, mintha ha tegnap nem írtam volna le mindent, sőt hetek óta.

IDÉZET(zoc710 @ 2017-03-30 08:18) *
Köszönöm smile.gif
Ma reggel új levelezést nyitott amiben megkérdezi , hogy amit már kifizetett ( cipő 350.-) mellé mennyit utaljon, mintha ha tegnap nem írtam volna le mindent, sőt hetek óta.

Utalta a DPD díját, ezek szerint elismerte, hogy hibázott smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2017-03-29 22:29
Létrehozva: #50


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 439
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(zoc710 @ 2017-03-29 21:35) *
későn vettem észre már megvette, hogy nem kifogásoltam a GLS-t, gondoltam az én hibám, úgyis itthon leszek vigye...

Ja igen, már láttam ezt a terméklapot az üzenetváltással. Nálam ez az elképesztő kategória. Én sem arra figyeltem volna, hogy beszúrta a saját feltételét. Bár én már hamarabb letiltottam volna, kicsit erős volt az alkudozása.
Azt tanácsolom, légy kitartó és következetes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2017-03-29 21:35
Létrehozva: #51


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 107
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(zoc710 @ 2017-03-29 21:17) *
Ismét meg kell köszönnöm, hogy TE vagy smile.gif
Hónapok teltek el, hogy semmi gond nem volt, nem is számítottam erre, többször megírtam neki, hogy ne küldje a GLS-t, de az, hogy Ő nem akar ezreket bukni , mert már megrendelte ???? Engem véletlenül sem kérdezett meg erről. Ha nem ajánlottam volna fel, hogy több csomagban menjen, akkor lehet felelős lennék, nem figyelmeztettem, hogy nagy súly lesz, de amikor licitált nem kalkulálta össze? Várok smile.gif

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=401118
94,16% ki számítana rá, hogy ennyire önkényes vásárlóval találkozik. Akkor legalább 98% amire állítani kell. smile.gif

IDÉZET(cit1rom @ 2017-03-29 21:23) *
Én nem adnám oda a futárnak a csomagot. Az ő problémája, ha nem tud alapvető dolgot emberi módon elintézni.
(Jól értettem, hogy azt a pár cipőt is ő nyerte, amit a futár visszavitt?)

Igen, http://www.vatera.hu/noi_ferfi_ruhazat/noi...2449161965.html
későn vettem észre már megvette, hogy nem kifogásoltam a GLS-t, gondoltam az én hibám, úgyis itthon leszek vigye, azt írta utalt, de a pénz csütörtök este helyett péntek délután érkezett 350.- , azt írta lemondta a futárt, (akkor már licitált 94 darab 1.- , mindenre amit 1.- hirdettem, ekkor tiltóra tettem, )a futár hétfőn jött elvitte a cipőt nem tudott róla, hogy lemondták és egy másik GLS csütörtökön visszahozta , hogy a címzett nem vette át. Ennyi. A cipőt kifizette itt vár becsomagolva ahogyan visszajött.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2017-03-29 21:23
Létrehozva: #52


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 439
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(zoc710 @ 2017-03-29 21:17) *
Ismét meg kell köszönnöm, hogy TE vagy smile.gif
többször megírtam neki, hogy ne küldje a GLS-t, de az, hogy Ő nem akar ezreket bukni , mert már megrendelte ???? Engem véletlenül sem kérdezett meg erről.

Én nem adnám oda a futárnak a csomagot. Az ő problémája, ha nem tud alapvető dolgot emberi módon elintézni.
(Jól értettem, hogy azt a pár cipőt is ő nyerte, amit a futár visszavitt?)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2017-03-29 21:17
Létrehozva: #53


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 107
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(zejopy @ 2017-03-29 21:03) *
Megvan az együttérzés. Tényleg.smile.gif Mindent írásban bonyolíts és semmit se törölj. Mindkét felhasználó erősen problémásnak tűnik, és megint az ősi fórumos jelmondat kívánkozik ki belőlem: "Ha az a sok semleges megérdemelt negatív lenne, akkor nem aukciózna már."
Az eladó egyik alapjoga, hogy csak olyan módon köteles küldeni az árut, amit megjelölt a szállítási feltételekben.
El fog még tartani egy darabig, amíg lezajlik ez az egész. Szerintem állíts be licitkorlátozást. Gondolkodj el, hogy szerinted milyen százalékos arány szerinted a megfelelő, és azt írd be. A komoly szándékú vevő, ha nem üti meg a mércét, írhat, hogy engedd be. A negatív értékeléseit elolvasva beengedheted, ha úgy érzed, megbízható. Persze ez csak javaslat.smile.gif

Ismét meg kell köszönnöm, hogy TE vagy smile.gif
Hónapok teltek el, hogy semmi gond nem volt, nem is számítottam erre, többször megírtam neki, hogy ne küldje a GLS-t, de az, hogy Ő nem akar ezreket bukni , mert már megrendelte ???? Engem véletlenül sem kérdezett meg erről. Ha nem ajánlottam volna fel, hogy több csomagban menjen, akkor lehet felelős lennék, nem figyelmeztettem, hogy nagy súly lesz, de amikor licitált nem kalkulálta össze? Várok smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-03-29 21:03
Létrehozva: #54


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zoc710 @ 2017-03-29 20:53) *
Szép estét mindenkinek!
Írtam már gabiz10_a felhasználóról, nos eltelt három hét és megnyerte az aukciókat, rövidre fognám, ha többször felhívtam rá figyelmét, hogy csak előre utalás után postázom és ezek között a lehetőségek között nem szerepelt, hogy Ő megrendeli a GLS-t a megkérdezésem nélkül akkor köteles vagyok e ezt elfogadni? Többször leírtam neki ne küldje, mert kiszámíthatatlan mikor jön, erre most telefonon, hogy nem az őskorban élünk, tény lecsaptam ezek után csak írásban. Ő vár tőlem rugalmasságot? 3 hete a cipőt elvitte a GLS és pár nap múlva visszahozta, hogy a címzett nem vette át, akkor itthon voltam. Ha engem mint eladót 3 hét alatt összesen 3 hevenyészett üzenetre méltatott miért vár most tőlem rugalmasságot? Nem hinném, hogy túl reagálom, de a viselkedése már túl megy azon a határon amit még tolerálni tudok.
Minden együttérzést köszönök smile.gif

Még néhány szót azért szentelnék neki is. http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=3067932
Nem tudom miért vásárol, ha nem tudja bonyolítani. Én is elolvastam a bemutatkozó oldalát, várok is.
Jól van ez így?

Megvan az együttérzés. Tényleg.smile.gif Mindent írásban bonyolíts és semmit se törölj. Mindkét felhasználó erősen problémásnak tűnik, és megint az ősi fórumos jelmondat kívánkozik ki belőlem: "Ha az a sok semleges megérdemelt negatív lenne, akkor nem aukciózna már."
Az eladó egyik alapjoga, hogy csak olyan módon köteles küldeni az árut, amit megjelölt a szállítási feltételekben.
El fog még tartani egy darabig, amíg lezajlik ez az egész. Szerintem állíts be licitkorlátozást. Gondolkodj el, hogy szerinted milyen százalékos arány szerinted a megfelelő, és azt írd be. A komoly szándékú vevő, ha nem üti meg a mércét, írhat, hogy engedd be. A negatív értékeléseit elolvasva beengedheted, ha úgy érzed, megbízható. Persze ez csak javaslat.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2017-03-29 20:53
Létrehozva: #55


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 107
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



Szép estét mindenkinek!
Írtam már gabiz10_a felhasználóról, nos eltelt három hét és megnyerte az aukciókat, rövidre fognám, ha többször felhívtam rá figyelmét, hogy csak előre utalás után postázom és ezek között a lehetőségek között nem szerepelt, hogy Ő megrendeli a GLS-t a megkérdezésem nélkül akkor köteles vagyok e ezt elfogadni? Többször leírtam neki ne küldje, mert kiszámíthatatlan mikor jön, erre most telefonon, hogy nem az őskorban élünk, tény lecsaptam ezek után csak írásban. Ő vár tőlem rugalmasságot? 3 hete a cipőt elvitte a GLS és pár nap múlva visszahozta, hogy a címzett nem vette át, akkor itthon voltam. Ha engem mint eladót 3 hét alatt összesen 3 hevenyészett üzenetre méltatott miért vár most tőlem rugalmasságot? Nem hinném, hogy túl reagálom, de a viselkedése már túl megy azon a határon amit még tolerálni tudok.
Minden együttérzést köszönök smile.gif

Még néhány szót azért szentelnék neki is. http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=3067932
Nem tudom miért vásárol, ha nem tudja bonyolítani. Én is elolvastam a bemutatkozó oldalát, várok is.
Jól van ez így?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
csepel125roli
hozzászólás 2017-03-27 18:36
Létrehozva: #56


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2017-03-27 00:23
Azonosító: 2 447 733



IDÉZET(zejopy @ 2017-03-27 10:52) *
Írj neki egy utolsó felszólítást, amiben határidőt szabsz. Ezt a levelet továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra is. És szerintem írj az ÜSZ-nak is.

* * * * *

Ezek miért semlegesek? Ha negatívok lennének, akkor most nem kellene szutyorognom, mert nem tudott volna a licitkorlátozás miatt vásárolni. BangHead.gif


köszönöm így fogok tenni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-03-27 10:52
Létrehozva: #57


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(csepel125roli @ 2017-03-27 00:32) *
Üdv mindenkinek ,olyan problémám van hogy vásároltam itt a vaterán egy terméket, már ki is fizettem és nem tudom azóta felhívni ,az eladót az üzeneteimre is nagy nehezen válaszol és mindig kifogásokat talál ki hogy mért nem postázta el a terméket már 13 nap el telt és se a pénzem se a terméket nem kaptam meg ,most mit tudok tenni ilyenkor?

Írj neki egy utolsó felszólítást, amiben határidőt szabsz. Ezt a levelet továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra is. És szerintem írj az ÜSZ-nak is.

* * * * *

Ezek miért semlegesek? Ha negatívok lennének, akkor most nem kellene szutyorognom, mert nem tudott volna a licitkorlátozás miatt vásárolni. BangHead.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2017-03-27 10:53


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adamas_a
hozzászólás 2017-03-27 06:27
Létrehozva: #58


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2015-08-11 15:19
Azonosító: 2 194 453



IDÉZET(zejopy @ 2017-03-26 20:03) *
Egy hét általában elég, többet nem kell várnod. Írj neki e-mailben egy utolsó felszólítást, hogy amennyiben x ideig nem jelentkezik, akkor újra elindítod az aukciót és az adásvételt részedről lezártnak tekinted. Ezt a levelet továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra is. A visszakapott ticketszámot mentsd el. Ha nem jelentkezik az általad megadott utolsó határidőig, akkor nyugodtan indítsd el az aukciót.


Köszönöm !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
csepel125roli
hozzászólás 2017-03-27 00:32
Létrehozva: #59


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2017-03-27 00:23
Azonosító: 2 447 733



Üdv mindenkinek ,olyan problémám van hogy vásároltam itt a vaterán egy terméket, már ki is fizettem és nem tudom azóta felhívni ,az eladót az üzeneteimre is nagy nehezen válaszol és mindig kifogásokat talál ki hogy mért nem postázta el a terméket már 13 nap el telt és se a pénzem se a terméket nem kaptam meg ,most mit tudok tenni ilyenkor?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2017-03-26 20:03
Létrehozva: #60


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 813
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Adamas_a @ 2017-03-26 19:13) *
Szeretném megkérdezni, hogy mit csináljak. Egy vevő 8 napja megnyert nálam egy érmét, már három levelet írtam neki, de egyáltalán nem reagál. Mit kell ilyenkor tennem ? Ahogy nézegettem az értékeléseit, már máskor is előfordult. Meddig kell várnom, hogy jelentkezzen ?

Egy hét általában elég, többet nem kell várnod. Írj neki e-mailben egy utolsó felszólítást, hogy amennyiben x ideig nem jelentkezik, akkor újra elindítod az aukciót és az adásvételt részedről lezártnak tekinted. Ezt a levelet továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra is. A visszakapott ticketszámot mentsd el. Ha nem jelentkezik az általad megadott utolsó határidőig, akkor nyugodtan indítsd el az aukciót.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1361 Oldal V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
8 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (8 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2017-06-25 07:24