IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1326 Oldal V  « < 216 217 218 219 220 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
wihar1
hozzászólás 2012-03-30 17:39
Létrehozva: #4341


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 19
Regisztrált: 2009-08-11 16:33
Azonosító: 698 666



Sziasztok.
A párom vett egy parfümöt.Az eladó neve: gweinb
Még aznap utaltuk az árát.Igéret az volt ,hogy másnap postázza.Persze mint régi vaterás ő is, meg én is, megbíztunk benne.
Azóta eltűnt.Mailre nem reagál, telefon kikapcsolva.Még szerencse ,hogy nem nagy összegről van szó.Írtam neki egy levelet amiben kilátásba helyeztem egy rendőrségi feljelentést.Érdemes megnézni az utolsó 8-10 értékelését.
Lehet bővíteni a tiltólistát dry.gif
Mondjuk az jobban idegesít, hogy lesz e eső vagy nem, mert holnap horgászni akarok menni. rain.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
York211
hozzászólás 2012-03-30 17:33
Létrehozva: #4342


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2011-11-25 20:59
Azonosító: 1 571 455



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-03-30 16:57) *
Tisztelt York211!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.



Köszönöm, így fogok eljárni az ügyben!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-03-30 16:57
Létrehozva: #4343


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(York211 @ 2012-03-30 13:56) *
Helló!

Szeretnék tanácsot kérni " rozsakoz " felhasználóval kapcsolatban!
Vásárolt tőlem 500Ft értékben...(hatalmas összeg) 2012/03/01 11:49:39 és a mai napig sem jelentkezett érte, minden héten küldtem neki email-t de egyikre sem méltatott válasszal. Mit tegyek, ha negatívot adok neki énis azt fogok kapni az biztos de én nem érdemlem meg, teljesen korrekt voltam, felajánlottam azt is h elállhat az adás-vételtől az sem érdekli...nem reagál semmit a leveleimre. Mit kéne tennem, mert le szeretném zárni a dolgot de nem szeretnék jogtalanul negatívot vagy semlegest kapni sztem nem érdemlem meg...
Egyébként aktív az oldalon azóta is, utsó belépése: 2012/03/28 16:30:52
Szeretném ha valami illetékes segítene mert van másik ilyen "paciensem is

Tisztelt York211!

Ha a vevő továbbra sem jelentkezik vagy nem kívánja átvenni az árut és ön nem kíván tovább várni, akkor érdemes egy üzenetet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Előtte esetleg írjon neki még egy utolsó felszólítást, ezt küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a levelében a címzettnek is említse meg, kilátásba helyezve a megfelelő értékelést, amennyiben nem jelentkezik.
Az automata válaszban kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy ez az utolsó felszólító üzenet kiküldésre került.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2012-03-30 15:30
Létrehozva: #4344


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 997
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-03-30 13:36) *
Kedves vidaeff!

A következő negatívnál elbúcsúzunk tőle.

Köszönöm kedves Benz! Nehéz szívvel, de megtettem. Mert mint mindenki, én is elvárom, vegyenek komolyan ha munkáról van szó.
Szép hétvégét! rolleyes.gif

A hozzászólást -vidaeff- szerkesztette a következő időpontban: 2012-03-30 15:31


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
York211
hozzászólás 2012-03-30 13:56
Létrehozva: #4345


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2011-11-25 20:59
Azonosító: 1 571 455



Helló!

Szeretnék tanácsot kérni " rozsakoz " felhasználóval kapcsolatban!
Vásárolt tőlem 500Ft értékben...(hatalmas összeg) 2012/03/01 11:49:39 és a mai napig sem jelentkezett érte, minden héten küldtem neki email-t de egyikre sem méltatott válasszal. Mit tegyek, ha negatívot adok neki énis azt fogok kapni az biztos de én nem érdemlem meg, teljesen korrekt voltam, felajánlottam azt is h elállhat az adás-vételtől az sem érdekli...nem reagál semmit a leveleimre. Mit kéne tennem, mert le szeretném zárni a dolgot de nem szeretnék jogtalanul negatívot vagy semlegest kapni sztem nem érdemlem meg...
Egyébként aktív az oldalon azóta is, utsó belépése: 2012/03/28 16:30:52
Szeretném ha valami illetékes segítene mert van másik ilyen "paciensem is

A hozzászólást -York211- szerkesztette a következő időpontban: 2012-03-30 13:58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-03-30 13:36
Létrehozva: #4346


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(vidaeff @ 2012-03-30 10:33) *
Kedves Benz!

Van itt ez a boltocska, melyre már kezdetben is baljós árnyak vetültek. Talán még véletlenül emlékszik is, bár ezt igazán nem várhatom. A helyzet az, fogytán legendásan nagy türelmem, ráadásul a jövő héten megkezdem évi rendes szabadságom. Szeretném őt addig elintézni. rolleyes.gif Kérdésem a következő: amennyiben véleményem egy feddő értékelés formájában kifejtem, lesz még gondunk erre a jobb sorsra érdemes felhasználóra? Fáradságát köszönve szép napot, kellemes hétvégét kívánok Önnek.

Kedves vidaeff!

A következő negatívnál elbúcsúzunk tőle.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2012-03-30 10:33
Létrehozva: #4347


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 997
Regisztrált: 2008-12-09 15:58
Azonosító: 343 894



Kedves Benz!

Van itt ez a boltocska, melyre már kezdetben is baljós árnyak vetültek. Talán még véletlenül emlékszik is, bár ezt igazán nem várhatom. A helyzet az, fogytán legendásan nagy türelmem, ráadásul a jövő héten megkezdem évi rendes szabadságom. Szeretném őt addig elintézni. rolleyes.gif Kérdésem a következő: amennyiben véleményem egy feddő értékelés formájában kifejtem, lesz még gondunk erre a jobb sorsra érdemes felhasználóra? Fáradságát köszönve szép napot, kellemes hétvégét kívánok Önnek.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Farkas111
hozzászólás 2012-03-30 01:59
Létrehozva: #4348


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2009-03-24 01:14
Azonosító: 575 175



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-03-29 21:07) *
Igen, ez így UTÓLAG egy szép eszmefuttatás. De ön mindjárt az elején nevezte hazugnak. Még MIELŐTT a másik fél bármit is válaszolt volna. angry2.gif


Tisztelt VateraBenz

sad3.gif Nem egészen. A második hozzászólásomban volt, és vártam egy napot. Valamint láttam hogy vaterázik, és törölte is a kérdésem. A kérdés törlése is egyfajta válasz... (A "nem akarom látni az ilyesfajta kérdéseket" kategóriájú válasz. Ha azt írom hogy a szomszéd srácnak is ilyen van és nagyon szuper ez a termék, ide a rozsdás bökőt hogy nem törölte volna a hozzászólásom...)
De legközelebb várni fogok 2-3 napot és csak a 3-4-ik hozzászólásban szólok be az eladónak. Meg fogom adni az esélyt hogy reagálhasson, és normálisan leírja a termékét... (Hátha csodát tesz a türelem... notworthy.gif Vagy nem... dontknow.gif Annak idején próbáltam csúnyán nézni az Uránia elött a jegyüzérre, hátha megjavul és eladja értelmes áron a Star Wars jegyeket.. De nem, tojt rám... Ugyanis vannak emberek akikről lepereg. És nem véletlenül csinálják, amit csinálnak..)

További szép estét! Üdvözlettel Farkas111
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-03-29 22:03
Létrehozva: #4349


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 338
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2012-03-29 21:58) *
Köszönöm a megerősítést!

Megtettem az értékelést ilyen értékelések mellett még mindig nem inaktív petrocselly22 ?

Egy kis átfutás van. Türelem.wink.gif
Máskor csak e-mail-ben intézd a problémás dolgokat.smile.gif

VillámBenz! laugh.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2012-03-29 22:04


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-03-29 22:03
Létrehozva: #4350


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kisgep01 @ 2012-03-29 21:58) *
Köszönöm a megerősítést!

Megtettem az értékelést ilyen értékelések mellett még mindig nem inaktív petrocselly22 ?

A felhasználót kizártuk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2012-03-29 21:58
Létrehozva: #4351


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 174
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-03-29 21:41) *
Tisztelt potemix3!

Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre kattintva vagy lejárt aukció esetén a kapcsolatfelvételen keresztül jelezze és a felelős kolléga indokolt, bizonyítható esetben megteszi a szükséges intézkedéseket.
Tisztelt kisgep01!

Vagy hívja még 17 alkalommal és küld neki 56db felesleges sms-t vagy lezárja az adásvételeket a jól megérdemelt negatív értékeléssel.

Köszönöm a megerősítést!

Megtettem az értékelést ilyen értékelések mellett még mindig nem inaktív petrocselly22 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-03-29 21:41
Létrehozva: #4352


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(potemix3 @ 2012-03-29 21:39) *
...
Legalább arra vette volna a fáradtságot ,hogy a felhsználó nevet változtassa meg!
Ha tévednék, elnézést kérek!
De felettébb érdekes,és őn licit szaga van....

Tisztelt potemix3!

Amennyiben szabálytalanságot észlel, a terméklapon a szabálytalan aukció szövegre kattintva vagy lejárt aukció esetén a kapcsolatfelvételen keresztül jelezze és a felelős kolléga indokolt, bizonyítható esetben megteszi a szükséges intézkedéseket.

IDÉZET(kisgep01 @ 2012-03-29 21:33) *
...Mit tegyek a mai napon is hívtam 4x és sms-t is küldtem 2db-t!

Tisztelt kisgep01!

Vagy hívja még 17 alkalommal és küld neki 56db felesleges sms-t vagy lezárja az adásvételeket a jól megérdemelt negatív értékeléssel.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
potemix3
hozzászólás 2012-03-29 21:39
Létrehozva: #4353


Újonc
*

Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2011-09-16 10:42
Azonosító: 1 544 295



Sziasztok!
Megint találtam magamnak 1 számomra érdekes aukciót....!
Licitáltam is rá azonnal Pár percre rá,már nem én voltam a nyertes.Ismét licitáltam ,és megint rám licitáltak!
Gondoltam megnézerm már magamnak is is az ellenfelem!
Ekkor ért a meglepetés!
...
Legalább arra vette volna a fáradtságot ,hogy a felhsználó nevet változtassa meg!
Ha tévednék, elnézést kérek!
De felettébb érdekes,és ön licit szaga van....

A hozzászólást -VateraBenz- szerkesztette a következő időpontban: 2012-03-29 21:42
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2012-03-29 21:33
Létrehozva: #4354


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 174
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



Jó estét mindenkinek! Van egy problémám és szeretnék tanácsot kérni!Van egy petrocselly22 nevű felhasználó. Ez első termékét 2012-03-10.-én leütött. Szokás szerint sem e-mailra sem sms-re nem válaszól telefont vagy nem vesz fel vagy kinyom.10 nap után szó,hogy sajnos nem volt net közelben stb... ne adjak neki negatívot mert még akar tőlem vásárolni. Jó belementem és tényleg leütött 2012-03-21.-én még 2 terméket! Azonnal szól,hogy most rögtön utal! Azóta megint semmi,nem válszól semmire telefon kinyom lehetetlen a kapcsolatfelvétel! Időközben látom már mástol is kapott negatívot ezért. Szívem szerint negatívot adnék de tart az ember a bosszú negától! Mit tegyek a mai napon is hívtam 4x és sms-t is küldtem 2db-t!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-03-29 21:07
Létrehozva: #4355


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 965
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Farkas111 @ 2012-03-29 19:42) *
Tisztelt VateraBenz

"A bármifajta kérdésre szívesen válaszolok" kijelentést nem én tettem, hanem az eladó. ...

Igen, ez így UTÓLAG egy szép eszmefuttatás. De ön mindjárt az elején nevezte hazugnak. Még MIELŐTT a másik fél bármit is válaszolt volna. angry2.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-03-29 21:05
Létrehozva: #4356


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 338
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(svejku @ 2012-03-29 20:42) *
Ez nagyon durva. Sajnos ez ellen nem tehetünk semmit.
Őszinte részvétem.

Most néztem csak meg.... undorító. Tiltóra vele!! vraagt.gif vraagt.gif vraagt.gif

Amúgy, mivel mindannyian eladók, én megpróbálnám a pórul járt kollégákat a terméklapos levelezésen keresztül elérni és töröltetni az értékeléseket. A hivatkozási alap az lenne, hogy ennyi idő eltelte után nem emlékezhet pontosan. Talán ha sokan jelzik ezt a dolgot, akkor a Vatera törölne, mert ez egyszerűen hihetetlen. Nem szeretnék a férje helyében lenni. Ennek a kedves hölgynek azt hiszem semmi sem megfelelő szintű, nem nagyon lehet a kedvére tenni. Állandó merevedési problémáim lennének a kudarctól való félelmemben..... (elnézést smile.gif)


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-03-29 20:42
Létrehozva: #4357


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3 939
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(kiza72 @ 2012-03-29 17:39) *
A kedves vásárlóm, 8 hónapja vett meg egy gyönyörű, hibátlan nagyon jó minőségű ruhát!
Magán levelezésben jelezte, hogy köszöni, megjött a ruha, de nem értékelt.
Na a kedves hölgy ma felébredt és kiadta az elmúlt 8 hónap kínjait magából! smile.gif Elővette a megvásárolt több mint 30 terméket, jól megnézta őket és uccu neki, leadta az értékeléseket!
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...p;filter=fromme

Ez nagyon durva. Sajnos ez ellen nem tehetünk semmit.
Őszinte részvétem.

IDÉZET(ShOoT18 @ 2012-03-29 17:44) *
Köszönöm szépen a gyors választ, sikerült elérnem vissza is küldtem most adtam fel postán! Remélem visszaveszi kifizeti az utánvétet és annyi, ha nem a te általad javasoltak alapján járok el.

Ugye nem telefonon intézted mindezt? blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Farkas111
hozzászólás 2012-03-29 19:42
Létrehozva: #4358


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 8
Regisztrált: 2009-03-24 01:14
Azonosító: 575 175



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-03-28 19:23) *
Tisztelt Farkas111!

Lehetséges, hogy a termékkel kapcsolatban igaza van. Ugyanakkor a második kérdésében hazugsággal vádolni kicsit erősnek tűnik.
A legtöbb eladó már ekkor letiltotta volna - jogosan.


Tisztelt VateraBenz

"A bármifajta kérdésre szívesen válaszolok" kijelentést nem én tettem, hanem az eladó. A kérdéseimre nagy nehezen, hiányosan, elrejtve (vagy inkább kitörölve), másokra mutogatva válaszolt. Illetve először csak ígért választ, amit nem kaptam meg, pedig járt vaterázni..
Az eladó válaszaiból -itt most nem egy konkrét eladóra gondolok- szerintem mindig le lehet vonni hogy hozzáértő vagy amatőr, illetve hogy próbál válaszolni és körülírni a dolgokat (még ha nem is hozzáértő módjára teszi) vagy meg sem próbálja megválaszolni a kérdést...
A KissDavid007 eladó válaszából számomra kiderült hogy:
1.Ki sem próbálta a saját termékét, még akkor sem ha leírtam mit kellene tudnia a termékének a Ő megnevezése szerint.
2.Most már Ő is tudja hogy nem felel meg a terméke a saját leírásának, mégsem ír erről a terméklapon egy árva mukkot sem.
(pl. "Attól Multi-Touch egér, hogy az ujjad érintésére lehet görgetni fel és le." Ne legyen szakember! Csak próbálja körülírni!)
3.A levelezésünket elrejtette mások elől. A termék tulajdonságai minden potenciális vevőre tartoznak. Nem a magánélete titkairól faggatóztam.. Sok aukciónál láttam olyat, hogy az eladó nem írt le minden részletet a termékéről, de a kérdések és válaszok átolvasásakor le lettek írva. Szerintem EZ a normális.
Ha valaki nem akarja nyilvánosságra hozni a terméke tulajdonságait, akkor ezt csak egy dologért teszi meg... Minél magasabb árat szeretne elérni, azáltal hogy a terméke jó tulajdonságait elmondja, a rosszakat pedig elrejti.
(pl. Felteszem az ezüst érmémet és elmondom hogy ezüst, de nem mondom meg hogy karcos. Sőt, ha megkérdezik, ki is törlöm..) Ergo: "A bármifajta kérdésre szívesen válaszolok" szerintem nem igaz. Ha nem igaz, akkor hamis. Ha valaki hamisat mond és én ezt megmondom neki, az nem vádolás, az tényközlés. (Én nem az áruról állítottam valamit, hanem az eladó szíves válaszáról. Mondjuk kíváncsi lennék, a levelezés elolvasása után hány ember mondaná el az eladóról, hogy "szívesen válaszolt"...)
Tiltottak már le eladók.. Mert megkérdeztem: "Mi az a folt a termékén?" vagy "Volt már javítva a termék?" Rögtön tiltólistára tettek, és kitörölték a kérdést is... Nos, egyesek így vateráznak. Lehet hogy nem is az én hozzászólásom volt "erős"..
További szép napot! Üdvözlettel Farkas111
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ShOoT18
hozzászólás 2012-03-29 17:44
Létrehozva: #4359


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 39
Regisztrált: 2009-12-15 10:26
Azonosító: 888 266



Köszönöm szépen a gyors választ, sikerült elérnem vissza is küldtem most adtam fel postán! Remélem visszaveszi kifizeti az utánvétet és annyi, ha nem a te általad javasoltak alpján járok el

sziasztok!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiza72
hozzászólás 2012-03-29 17:39
Létrehozva: #4360


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2008-05-29 21:30
Azonosító: 157 305



A kedves vásárlóm, 8 hónapja vett meg egy gyönyörű, hibátlan nagyon jó minőségű ruhát!
Magán levelezésben jelezte, hogy köszöni, megjött a ruha, de nem értékelt.
Na a kedves hölgy ma felébredt és kiadta az elmúlt 8 hónap kínjait magából! smile.gif Elővette a megvásárolt több mint 30 terméket, jól megnézta őket és uccu neki, leadta az értékeléseket!
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...p;filter=fromme

Go to the top of the page
 
+Quote Post

1326 Oldal V  « < 216 217 218 219 220 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-09-22 00:08