IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1351 Oldal V  « < 22 23 24 25 26 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
TaPista
hozzászólás 2014-11-15 22:46
Létrehozva: #461


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2010-07-01 18:21
Azonosító: 1 239 906



Azt szeretném kérdezni, hogy ha vettem valamit, kifizettem, át is vettem az árut és semleges értékelést adtam az eladónak, akkor az eladó hogyan adhat nekem negatív értékelést?????????

Egy lezajlott tranzakció után (ahol ugye a vevőnek más dolga nincs, mint kifizetni és átvenni az árut), akkor az eladó miért adhat egyáltalán negatív értékelést???

Lehet valahol panaszt tenni az ilyen negatív értékelés ellen????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2014-11-13 08:26
Létrehozva: #462


zejopy vagyok:)
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 813
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



A gyengébb idegrendszerűeknek javaslom, hogy tegyék a megfelelő helyre:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=953613


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apuska2
hozzászólás 2014-11-10 18:47
Létrehozva: #463


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 99
Regisztrált: 2007-07-08 12:59
Azonosító: 16 045



Egy rossz fiú:

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.ph...r&q=lothard
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-11-08 19:45
Létrehozva: #464


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 362
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(Bigdept @ 2014-11-08 18:40) *
Mint feladó, kérhetsz a postán címmódosítást, persze, ennek is díja van. Közöld a címzettel, hogy ha állja, akkor intézkedsz.

Eladóként nem biztos, hogy szeretnék intézkedni, az én időmnek is van ára.
Egyébként az igaz, amit írtál, a feladó rendelkezhet utólag is, adhat meg másik címet, de vajon az mennyire lenne végleges? blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bigdept
hozzászólás 2014-11-08 19:40
Létrehozva: #465


Lelkes fórumozó
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 063
Regisztrált: 2010-01-27 17:06
Azonosító: 964 053



IDÉZET(Andiniki73 @ 2014-11-06 12:43) *
Üdv Mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni.
big-nagy felhasználó Nov.1.-én leütött 2 csomagomat,azonnal felvette a kapcsolatot és utalt is.Kedden feladtam neki a csomagot,ami szerdán már átvehető lett volna háznál,de mivel nem vette át be vitték a csomagot a postára.Tegnap(szerdán)jelzem neki,hogy a csomag a postán átvehető.Erre kapok tőle egy emailt,hogy az a cím nem jó,a csomagot újra adjam fel egy másik névre-címre.Bemásoltam a postai nyomkövetőn kiadott adatokat,válasz nincs.Az imént megint jött egy email,mintha mi sem történt volna semmi tegnap,legyek szíves egy csomagban feladni a babaruhákat megint egy másik névre címre........))))
Hát nem tudom,mit gondoljak.le van fixálva egy cím,elutal 7500ft-ot,azonnal postázok,a csomag időben megérkezik,nem veszi át,variál,h.lyének nézi az embert,és még neki áll feljebb?Engem meg majd értékel mindenféle hazugsággal?
Még jó hogy nem azt írja hogy menjek fel az általa megjelőlt városba és vegyem át helyette a csomagot.......
Mit lehet az ilyennel csinálni?
Köszönöm.

Mint feladó, kérhetsz a postán címmódosítást, persze, ennek is díja van. Közöld a címzettel, hogy ha állja, akkor intézkedsz.


--------------------
Az összes kerti vetemények közül a kóbászt szeretem a legjobban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andiniki73
hozzászólás 2014-11-06 13:43
Létrehozva: #466


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 70
Regisztrált: 2010-12-26 10:40
Azonosító: 1 417 019



Üdv Mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni.
big-nagy felhasználó Nov.1.-én leütött 2 csomagomat,azonnal felvette a kapcsolatot és utalt is.Kedden feladtam neki a csomagot,ami szerdán már átvehető lett volna háznál,de mivel nem vette át be vitték a csomagot a postára.Tegnap(szerdán)jelzem neki,hogy a csomag a postán átvehető.Erre kapok tőle egy emailt,hogy az a cím nem jó,a csomagot újra adjam fel egy másik névre-címre.Bemásoltam a postai nyomkövetőn kiadott adatokat,válasz nincs.Az imént megint jött egy email,mintha mi sem történt volna semmi tegnap,legyek szíves egy csomagban feladni a babaruhákat megint egy másik névre címre........))))
Hát nem tudom,mit gondoljak.le van fixálva egy cím,elutal 7500ft-ot,azonnal postázok,a csomag időben megérkezik,nem veszi át,variál,h.lyének nézi az embert,és még neki áll feljebb?Engem meg majd értékel mindenféle hazugsággal?
Még jó hogy nem azt írja hogy menjek fel az általa megjelőlt városba és vegyem át helyette a csomagot.......
Mit lehet az ilyennel csinálni?
Köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SPComputer
hozzászólás 2014-11-04 15:56
Létrehozva: #467


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 92
Regisztrált: 2009-03-09 15:02
Azonosító: 531 554



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-11-04 09:05) *
Tisztelt SPComputer!

A felhasználó egyedi szerződése lehetővé teszi az elérhetőségek megadását.
Ha hibás terméket vásárolt, akkor éljen a terméklapokon feltüntetett 6 hónapos garanciával.
Az értékelés leadása nem kötelező.


Üdv!
Elég bosszantó, hogy nyilván abból a sok vevőből élnek, akik nem élnek a garanciával, mert "olcsó" a termék.
Én is csak az utolsó kettőt küldtem vissza.
Viszont ez az egyedi szerződés nekem új.
Lehet, nekem is ilyen van? :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-11-04 15:51
Létrehozva: #468


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 362
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(svejku @ 2014-11-04 13:22) *
Igen, úgy tudom 1 hét.

Sosem találkoztam még ezzel az egy hetes beállítással. Sőt, ma is láttam 1 nappal az aukciózárás után leadott negatívval.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-11-04 14:22
Létrehozva: #469


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 204
Regisztrált: 2008-05-27 22:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(oiboy6 @ 2014-11-04 13:02) *
Ezután próbáltam értékelést leadni, de nem sikerült, hiába nyomok a küldésre, nem ugrik tovább az oldal, de hibaüzenetet sem dob, hogy miért. Van valami minimális idő, aminek el kell telni negatív értékelés leadása előtt? (szombaton zárult le a licit)

Igen, úgy tudom 1 hét.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oiboy6
hozzászólás 2014-11-04 14:02
Létrehozva: #470


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2013-02-28 22:53
Azonosító: 2 018 254



IDÉZET(zejopy @ 2014-11-04 12:29) *
Nyilván nem fogsz polgári peres eljárást indítani, legalábbis én nem tenném. Amit viszont megtennék, hogy az egész esetet a Vatera tudomására hoznám a teljes levelezés beküldésével és akkora negatívot adnék, hogy csak úgy csörögne. Mert ez az a mentalitás, ami a legtöbbet árt az aukciózási kedvnek.


Így van, eszembe sem jutott pereskedni, egy kultúrált levélváltással még megpróbálkoztam, de az eladó hajthatatlan.
Ezután próbáltam értékelést leadni, de nem sikerült, hiába nyomok a küldésre, nem ugrik tovább az oldal, de hiabüzenetet sem dob, hogy miért. Van valami minimális idő, aminek el kell telni negatív értékelés leadása előtt? (szombaton zárult le a licit)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-11-04 13:29
Létrehozva: #471


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 169
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(oiboy6 @ 2014-11-04 12:14) *
Köszönöm a gyors választ, sajnos az eladót ezzel sem sikerült meggyőzni, e-mailben jelezte, hogy nem fogja eladni a kialakult áron a terméket.
Sőt, már a licit lezárása utáni napon újra feltette ugyanezt a terméket, amire jelenleg is lehet licitálni, miközben mi csak tegnap tudtuk felvenni vele a kapcsolatot, addig se telefonra, se mailre nem reagált.

Nyilván nem fogsz polgári peres eljárást indítani, legalábbis én nem tenném. Amit viszont megtennék, hogy az egész esetet a Vatera tudomására hoznám a teljes levelezés beküldésével és akkora negatívot adnék, hogy csak úgy csörögne. Mert ez az a mentalitás, ami a legtöbbet árt az aukciózási kedvnek.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oiboy6
hozzászólás 2014-11-04 13:14
Létrehozva: #472


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2013-02-28 22:53
Azonosító: 2 018 254



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-11-04 11:07) *
Tisztelt oiboy6!

A Polgári Törvénykönyv a szerződés létrejöttéről szóló paragrafusa értelmében, aki szerződés kötésére ajánlatot tesz, ajánlatához kötve marad az online aukciós értékesítés jellegéből kifolyólag. A törvény értelmében tehát, az a vevő, aki a vatera.hu oldalon ajánlatot tesz, vagyis licitál, az a licittől a későbbiekben nem állhat el, az ajánlati kötöttség kizárása nem lehetséges.
Az eladóknak a vatera.hu oldalra feltett ajánlataik szerződéskötési nyilatkozatnak minősülnek, vagyis az ettől való elállás sem lehetséges. Az aukció lezárását követően a szerződéskötés automatikusan létrejön, és a szerződésben foglaltakat mind a vevő, mind az eladó köteles teljesíteni és betartani, vagyis az eladó köteles a felkínált terméket a kialakult áron a vevőnek eladni, a vevő pedig köteles a terméket ezen az áron megvenni. Ezeknek a jogoknak esetleges szerződésszegés esetén polgári peres eljárás során lehet érvényt szerezni.


Köszönöm a gyors választ, sajnos az eladót ezzel sem sikerült meggyőzni, e-mailben jelezte, hogy nem fogja eladni a kialakult áron a terméket.
Sőt, már a licit lezárása utáni napon újra feltette ugyanezt a terméket, amire jelenleg is lehet licitálni, miközben mi csak tegnap tudtuk felvenni vele a kapcsolatot, addig se telefonra, se mailre nem reagált.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-11-04 12:07
Létrehozva: #473


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 873
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(oiboy6 @ 2014-11-04 11:04) *
Sziasztok!

Egy terméket sikerült 1605 Ft-ért megvásárolnom. Felhívtuk az e-mailben kapott telefonszámon az eladót, aki közölte, hogy ennyiér nem adja oda a terméket, 3500 Ft a minimum.

Ilyen esetben lehet valamit tenni (negatív értékelésen kívül)?

Tisztelt oiboy6!

A Polgári Törvénykönyv a szerződés létrejöttéről szóló paragrafusa értelmében, aki szerződés kötésére ajánlatot tesz, ajánlatához kötve marad az online aukciós értékesítés jellegéből kifolyólag. A törvény értelmében tehát, az a vevő, aki a vatera.hu oldalon ajánlatot tesz, vagyis licitál, az a licittől a későbbiekben nem állhat el, az ajánlati kötöttség kizárása nem lehetséges.
Az eladóknak a vatera.hu oldalra feltett ajánlataik szerződéskötési nyilatkozatnak minősülnek, vagyis az ettől való elállás sem lehetséges. Az aukció lezárását követően a szerződéskötés automatikusan létrejön, és a szerződésben foglaltakat mind a vevő, mind az eladó köteles teljesíteni és betartani, vagyis az eladó köteles a felkínált terméket a kialakult áron a vevőnek eladni, a vevő pedig köteles a terméket ezen az áron megvenni. Ezeknek a jogoknak esetleges szerződésszegés esetén polgári peres eljárás során lehet érvényt szerezni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oiboy6
hozzászólás 2014-11-04 12:04
Létrehozva: #474


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2013-02-28 22:53
Azonosító: 2 018 254



Sziasztok!

Egy terméket sikerült 1605 Ft-ért megvásárolnom. Felhívtuk az e-mailben kapott telefonszámon az eladót, aki közölte, hogy ennyiér nem adja oda a terméket, 3500 Ft a minimum.

Ilyen esetben lehet valamit tenni (negatív értékelésen kívül)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-11-04 10:52
Létrehozva: #475


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 873
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Lucus1225 @ 2014-11-04 09:41) *
Köszönöm szépen az intézkedést!
A "vevő" inaktívvá vált.

Mi köszönjük a bejelentést.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucus1225
hozzászólás 2014-11-04 10:41
Létrehozva: #476


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-16 22:44
Azonosító: 1 415 310



IDÉZET(VateraBenz @ 2014-11-04 08:57) *
Tisztelt Lucus1225!

Úgy látom, a Kapcsolatfelvételen át egyelőre nem sikerült semmivel sem alátámasztania a leírtakat.
Ott szíveskedjen konkrétumokkal előállni és azt követően tudunk érdemben hozzászólni, segíteni.


Tisztelt VateraBenz!
Természetesen megtettem, mindent alátámasztottam... ( de az állításom bizonyára önök számára is látható a rendszerben ).
Továbbra sem sikerült a kapcsolatot felvennem a "vevővel", a mail címről visszapattan a levél, a telefonszám - mint írtam az ügyfélszolgálatnak is - egy úré, aki roppant dühös, hogy Vatera ügyben folyamatosan őt hívogatják, noha számára abszolút ismeretlen a "vásárló"...
Rettentően sajnálom, hogy ráérő, szórakozó emberek miatt folyamatosan plusz feladataim vannak.


IDÉZET(Lucus1225 @ 2014-11-04 09:10) *
Tisztelt VateraBenz!
Természetesen megtettem, mindent alátámasztottam... ( de az állításom bizonyára önök számára is látható a rendszerben ).
Továbbra sem sikerült a kapcsolatot felvennem a "vevővel", a mail címről visszapattan a levél, a telefonszám - mint írtam az ügyfélszolgálatnak is - egy úré, aki roppant dühös, hogy Vatera ügyben folyamatosan őt hívogatják, noha számára abszolút ismeretlen a "vásárló"...
Rettentően sajnálom, hogy ráérő, szórakozó emberek miatt folyamatosan plusz feladataim vannak.



Köszönöm szépen az intézkedést!
A "vevő" inaktívvá vált.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-11-04 10:05
Létrehozva: #477


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 873
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(SPComputer @ 2014-11-04 02:32) *
Jó estét!

Az egy dolog, hogy a(z általam és mások által) tőle vásárolt akku mind rossz (uszkve 5-6 darab, amiről tudok).

Az egy másik, hogy eladóként nem hajlandó viszontértékelni az elhamarkodott pozitívakat sem, s kivárja, míg két hónap után már nem is teheti (a jutalék 21 nap után fizetős).

De hogy a levelezésben megadott pontos cím június óta nem szúrt szemet a rendszernek?
Pedig kicsinyes dühömben még jelentettem is a "szabálytalanságot a levelezésben"...alig egy hete.

Tisztelt SPComputer!

A felhasználó egyedi szerződése lehetővé teszi az elérhetőségek megadását.
Ha hibás terméket vásárolt, akkor éljen a terméklapokon feltüntetett 6 hónapos garanciával.
Az értékelés leadása nem kötelező.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-11-04 09:57
Létrehozva: #478


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 873
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Lucus1225 @ 2014-11-03 23:17) *
Tisztelt VateraBenz!
Az alábbi témában kérem szíves állásfoglalását.
...

Tisztelt Lucus1225!

Úgy látom, a Kapcsolatfelvételen át egyelőre nem sikerült semmivel sem alátámasztania a leírtakat.
Ott szíveskedjen konkrétumokkal előállni és azt követően tudunk érdemben hozzászólni, segíteni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucus1225
hozzászólás 2014-11-04 09:41
Létrehozva: #479


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2010-12-16 22:44
Azonosító: 1 415 310



IDÉZET(zejopy @ 2014-11-04 08:10) *
A kék vásárlók bevezetése lehetővé teszi. Nem kell vele foglalkozni.smile.gif
Időben jelezni kell a Vatera felé, hogy nem jött létre az üzlet és az aukciót újra kell indítani. Ha nem volt rajta kiemelés, akkor mérhető kár nem történt.


Regisztrációval rendelkező felhasználóról van szó, nem "kék"-ről.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-11-04 09:10
Létrehozva: #480


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 30 169
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Lucus1225 @ 2014-11-03 23:17) *
...Kérdésem: miként lehet az oldalon létjogosultsága egy ilyen visszatérő kalóznak? ...

A kék vásárlók bevezetése lehetővé teszi. Nem kell vele foglalkozni.smile.gif
Időben jelezni kell a Vatera felé, hogy nem jött létre az üzlet és az aukciót újra kell indítani. Ha nem volt rajta kiemelés, akkor mérhető kár nem történt.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1351 Oldal V  « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-08-26 21:56