IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1348 Oldal V  « < 22 23 24 25 26 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2014-09-10 13:29
Létrehozva: #461


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 781
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(ml48as @ 2014-09-10 14:21) *
Ezeknek a negatív adás-vételeknek híre megy szájhagyomány útján is. Én sem veszek így, a boltban a garancia egyszerűbb.
Tavaly a Vatera sztárajánlatokból rendeltem vasalót. 1 hét múlva hívtam őket telefonon, még nem mentek a raktárba. Azóta sem jeleztek.
Szerintem sok magánszemélynek van egyedi kincse, terméke amire van vevő itt is.
Fel a fejjel !

Persze, nem vagyok én elkeseredve, de szeretem tudni a várható széljárást.biggrin.gif
Amúgy meg vasalót svejkutól kell venni, van neki speciális is. animal0018.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ml48as
hozzászólás 2014-09-10 13:21
Létrehozva: #462


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 91
Regisztrált: 2007-06-29 15:33
Azonosító: 15 294



IDÉZET(zejopy @ 2014-09-10 14:07) *
Köszönöm a választ! smile.gif Ez a mi háttérbe szorulásunk olyan nagyon nem tetszik ám nekem.sad1.gif Ugye nem lesz ez a folyamat szándékosan gyorsítva? Mert én eléggé jól érzem magamat itt. És milyen értékesítési módok lehetnek nekünk, ami ennél jobb? Kicsit óvodás hangulat lett rajtam úrrá. Szívem szerint toppantanék és azt kiabálnám nazális hangon, hogy : "Mi voltunk itt előbb!" De persze uralkodom magamon.smile.gif
A darabszámmal kapcsolatos érvét elfogadom, hiszen ... szóval igen, ezt tényleg el kell fogadni. Viszont az megnyugtató, hogy a következmények nem maradnak el.smile.gif
Amúgy pont az óvatos magánvéleményei azok, amik nagyon sokat segítenek. Mert nem egy szakszöveg, hanem az, amire szükség van. Értelmes, de nem olyan izé, ami ... szóval tudja, mire gondolok. bird1.gif

Ezeknek a negatív adás-vételeknek híre megy szájhagyomány útján is. Én sem veszek így, a boltban a garancia egyszerűbb.
Tavaly a Vatera sztárajánlatokból rendeltem vasalót. 1 hét múlva hívtam őket telefonon, még nem mentek a raktárba. Azóta sem jeleztek.
Szerintem sok magánszemélynek van egyedi kincse, terméke amire van vevő itt is.
Fel a fejjel !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-10 12:53
Létrehozva: #463


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 781
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-10 12:46) *
Köszönöm!
Végigolvastam az ÜSZ. törlésre vonatkozó feltételeit, de az, hogy az értékelés valótlan adatokat tartalmaz, és ezáltal állít be negatív fényben valakit, nem ad okot számukra az értékelés törlésére. Igyekeznek pártatlanok maradni.
További kérdésem az lenne, hogy a rólam leadott értékelésre hogyan reagálhatok, mert sajnos hiába böngésztem, nem találtam rá lehetőséget.

Oké, akkor ne próbáld meg.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colibri02
hozzászólás 2014-09-10 11:56
Létrehozva: #464


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2013-06-20 13:48
Azonosító: 2 046 546



IDÉZET(vidaeff @ 2014-09-10 12:53) *
Mivel ön pozitív értékelést kapott, arra nem tud reagálni. Függetlenül attól, hogy annek az értékelésnek nem volt hízelgő hangütése. Ez a pozitív finoman szólva halványzöld volt. Csak a marasztaló értékelések esetén van lehetősége az értékeltnek viszontválaszra. Viszont itt a fórumon módjában volt megosztania kellemetlen tapasztalatait.

Köszönöm, ezt úgy érzem korrektül, tényszerűen megtettem. :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2014-09-10 11:53
Létrehozva: #465


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 537
Regisztrált: 2008-12-09 14:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-10 12:46) *
Köszönöm!
Végigolvastam az ÜSZ. törlésre vonatkozó feltételeit, de az, hogy az értékelés valótlan adatokat tartalmaz, és ezáltal állít be negatív fényben valakit, nem ad okot számukra az értékelés törlésére. Igyekeznek pártatlanok maradni.
További kérdésem az lenne, hogy a rólam leadott értékelésre hogyan reagálhatok, mert sajnos hiába böngésztem, nem találtam rá lehetőséget.

Mivel ön pozitív értékelést kapott, arra nem tud reagálni. Függetlenül attól, hogy annek az értékelésnek nem volt hízelgő hangütése. Ez a pozitív finoman szólva halványzöld volt. Csak a marasztaló értékelések esetén van lehetősége az értékeltnek viszontválaszra. Viszont itt a fórumon módjában volt megosztania kellemetlen tapasztalatait.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colibri02
hozzászólás 2014-09-10 11:46
Létrehozva: #466


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2013-06-20 13:48
Azonosító: 2 046 546



IDÉZET(zejopy @ 2014-09-10 12:19) *
Kérheted az értékelés törlését az ÜSZ-nál, amennyiben a levelezés egyértelműen bizonyítja az általad leírtakat, akkor nagy valószínűséggel törlik. Az fontos ilyenkor, hogy egy kívülállónak is egyértelmű legyen az eset.

Köszönöm!
Végigolvastam az ÜSZ. törlésre vonatkozó feltételeit, de az, hogy az értékelés valótlan adatokat tartalmaz, és ezáltal állít be negatív fényben valakit, nem ad okot számukra az értékelés törlésére. Igyekeznek pártatlanok maradni.
További kérdésem az lenne, hogy a rólam leadott értékelésre hogyan reagálhatok, mert sajnos hiába böngésztem, nem találtam rá lehetőséget.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-10 11:19
Létrehozva: #467


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 781
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Colibri02 @ 2014-09-10 12:01) *
...
Én úgy érzem korrektül és tényszerűen jártam el, ezért az eladó eljárása sérti igazságérzetemet.

Kérheted az értékelés törlését az ÜSZ-nál, amennyiben a levelezés egyértelműen bizonyítja az általad leírtakat, akkor nagy valószínűséggel törlik. Az fontos ilyenkor, hogy egy kívülállónak is egyértelmű legyen az eset.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colibri02
hozzászólás 2014-09-10 11:01
Létrehozva: #468


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2013-06-20 13:48
Azonosító: 2 046 546



Kedves Vaterások!

Érdeklődni szeretnék, hogy mi a teendő abban az esetben ha egy eladó értékelésében minden tény közlését nélkülözve valótlanul negatív dolgot állít rólam?
A történet a következő: Pixideot nevű eladótól vásároltam 4. db klöpli csipke függönyt, melyeket az eladó az alábbi szöveggel hirdetett:"Hófehér, frissen tisztított, stabil szerkezetű, hibátlan állapotban!" Az adás-vétel gyorsan, pár nap alatt lezajlott. Az árú kicsomagolsát követően tapasztaltam, hogy a csipke függönyök anyaga öt helyen lyukas, foszlott, továbbá vitrázs részük is több helyen szakadt. Észrevételeimet azonnal, fotókat mellékelve e-mailben jeleztem az eladónak, és közöltem, hogy korrektnek tartanám, ha megtérítené számomra a javítás költségét (a vitrázsrészen lévő szakadásokról ő is azt írta, hogy látta őket, de nem volt ideje kijavítani, azonban a hirdetésében sem tért ki rájuk). Ő felajánlotta, hogy saját költségemre küldjem neki vissza a függönyöket, majd ő megjavítja őket, vagy javíttassam meg én őket, és a javítás költségét levásárolhatom termékei közül.
Én jeleztem, hogy még átgondolom a dolgot, azonban az eladó termékei között nem találtam semmi olyat amire szükségem lenne, továbbá az első tévedését követően nem is viseltettem túl sok bizalommal az eladó iránt, hogy az összes hibát maradéktalanul és megfelelő minőségben kijavítja. Így inkább én javíttatttam meg a függönyöket, majd ismételten e-mailben kértem, hogy térítse meg számomra a mindössze 3 000.- forintos javítási munkadíjat (a függönyök vételára 24 000.- Ft. volt), és akkor eltekintek az egyéb költségeimtől, az esztétikai kártól és a negatív értékeléstől. Ő válaszában korábbi e-mailjére hivatkozott, amiben felajánlotta a javítást, vagy a költségek levásárlását. A hibákat, melyek között volt 4-5 cm-es foszlott szakadás is aprónak, pár öltéssel javíthatónak titulálta.
Fentieket követően én az alábbi szövegű negatív értékelést tettem az adás-vételről:
"Az eladó hirdetésében az alábbi leírással ajánlotta a termékét: "Hófehér, frissen tisztított, stabil
szerkezetű, hibátlan állapotban!" A függönyök átvételét követően tapasztaltam, hogy azok 6-8 helyen
szakadtak, foszlottak. jeleztem az eladónak, aki felajánlotta, h saját ktgre küldjem vissza azokat,
ő megjavítja, vagy javíttassam meg őket, és a ktgeket levásárolhatom a termékei közül. Én bizalom
vesztés miatt magam javíttattam meg a függönyöket amely költségeinek megtérítésétől eladó
elzárkózott "
Értékelésemre ő ezt a választ adta:
"Kedves Uram! Ön az a típus, aki a kákán is csomót keres, és semmi sem elég jó számára. A termék
mindenben megfelelt a leírásnak. Mindezt igazolja becsületes, 10 éves kereskedői múltam, negatív
értékelés nélküli (!) több mint 1000 pozitív visszajelzésem, és ebből adódó "Profi eladó" státuszom.
Továbbá, szó sem volt arról, hogy saját ktg-re kellett volna visszaküldeni a terméket, sem
szakadásról, sem foszlásról. Ennek ellenére én kompromisszumkész voltam, amivel Ön nem kívánt élni.
Részemről a vevőt nem ajánlom. "
Tehát már tagadta a szakadások meglétét is, aminek egy részéről korábban ő is írta e-mailjében, hogy tudomása volt róluk, másik részéről fotókat készítettem és küldtem a számára.
Továbbá rólam az alábbi értékelést készítette:
"NEGATÍV! A vevőnek semmi nem elég jó, mindenbe beleköt, valamint hajlamos a tények ferdítésére.
Egyáltalán nem ajánlom! "
Én úgy érzem korrektül és tényszerűen jártam el, ezért az eladó eljárása sérti igazságérzetemet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-09-10 08:27
Létrehozva: #469


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 627
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(vidaeff @ 2014-09-09 20:09) *
Jó estét! smile.gif
Szkennert hajkurásztam és belé botlottam.

Kedves vidaeff!

Jeleztem a felelős kollégáknak a problémát, köszönjük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2014-09-10 07:05
Létrehozva: #470


zejopy vagyok:)
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 810
Regisztrált: 2009-08-17 10:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



IDÉZET(vidaeff @ 2014-09-10 07:40) *
Szia. smile.gif Én nem szóltam. Azt a rengeteg terméket is Svejku nyomán vettem észre. Aztán meg arra gondoltam, itt valami speciális eset lehet.

Biztosan szerződéses, mert ott van az, hogy amíg a készlet tart, vagy valami ilyesmi. Lehet, hogy már nem próbálom többször beküldeni. Amúgy erről a dologról van pár gondolatom, hetek óta érlelődik, de még nem szántam rá magamat, hogy megfogalmazzam. Meg fogom tenni, mert szerintem felvet kérdéseket. Most rohanok tovább. animal-smiley-037.gif


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2014-09-10 06:40
Létrehozva: #471


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 537
Regisztrált: 2008-12-09 14:58
Azonosító: 343 894



IDÉZET(zejopy @ 2014-09-09 23:12) *
Szólt valamejikőtök az ügyfélszolgálatnak? Elég csúnyácska a lelkem. mosking.gif

Háromszor tettem meg, mint Ludas Matyi, de mivel egyszer sem jött ticket szám, egyelőre feladtam. smile.gif

Szia. smile.gif Én nem szóltam. Azt a rengeteg terméket is Svejku nyomán vettem észre. Aztán meg arra gondoltam, itt valami speciális eset lehet.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-09 22:12
Létrehozva: #472


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 781
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(vidaeff @ 2014-09-09 20:09) *
Jó estét! smile.gif
Szkennert hajkurásztam és belé botlottam.



IDÉZET(svejku @ 2014-09-09 20:37) *
Ajjaj, sőt allyaly. smiley-shocked034.gif
Több mint 7000 terméke van fent.... blink.gif

Szólt valamejikőtök az ügyfélszolgálatnak? Elég csúnyácska a lelkem.mosking.gif

Háromszor tettem meg, mint Ludas Matyi, de mivel egyszer sem jött ticket szám, egyelőre feladtam.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-09-09 19:37
Létrehozva: #473


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 157
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(vidaeff @ 2014-09-09 20:09) *
Jó estét! smile.gif
Szkennert hajkurásztam és belé botlottam.

Ajjaj, sőt allyaly. smiley-shocked034.gif
Több mint 7000 terméke van fent.... blink.gif


A hozzászólást -svejku- szerkesztette a következő időpontban: 2014-09-09 19:37
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vidaeff
hozzászólás 2014-09-09 19:09
Létrehozva: #474


Öreg róka:)
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 537
Regisztrált: 2008-12-09 14:58
Azonosító: 343 894



Jó estét! smile.gif
Szkennert hajkurásztam és belé botlottam.


--------------------
Ha az ész csődöt mond, a jó ízlés még segíthet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konyvbarlang
hozzászólás 2014-09-03 13:13
Létrehozva: #475


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-09-03 13:07
Azonosító: 2 150 956



Kérdésem: mi a teendő akkor, ha utánvéttel adom fel a könyveket és a vevők nem veszik át? Az átfutás Pickpackpont esetén akár 3 hét is, míg közben nekem értékelnem kellene az aukciót... Egyre több ilyen csomagom van...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-09-02 22:22
Létrehozva: #476


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 781
Regisztrált: 2008-03-25 15:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(svejku @ 2014-09-02 23:18) *
A negatív értékelés csodatévő hatásáról disszertációt lehetne írni! biggrin.gif
Ma bevéstem egy nagyon szolid negatívot, 10 percen belül jelentkezett! Azt írja, hogy mivel a másik terméket 3 napja vette meg, így nem telt le a 20 nap. SmileySuicide.gif

Van valami gyorsító hatása. Már én is észrevettem.wink3.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2014-09-02 22:18
Létrehozva: #477


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 157
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(svejku @ 2014-08-30 18:56) *
Van egy 17. napos nem kommunikáló "vásárlóm", ma elküldtem neki az "utolsó felszólítást" (mellékelve a biztonságra is).
Két óra múlva leütött még egy kis vacakomat. unsure.gif
Kicsit megijedtem, smiley-shocked034.gif de csak egyet... Ilyenkor mi van? Ugye ha a 20. napon sem kapom meg az utalást, akkor az első aukciót nyugodtan értékelhetem nem létrejöttnek, függetlenül attól, hogy esetleg jelentkezik, és húzza az időt, hogy együtt postázva így-meg úgy kéri?

A negatív értékelés csodatévő hatásáról disszertációt lehetne írni! biggrin.gif
Ma bevéstem egy nagyon szolid negatívot, 10 percen belül jelentkezett! Azt írja, hogy mivel a másik terméket 3 napja vette meg, így nem telt le a 20 nap. SmileySuicide.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
princeofwales13
hozzászólás 2014-09-01 13:15
Létrehozva: #478


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2013-09-18 15:28
Azonosító: 2 076 688



IDÉZET(cit1rom @ 2014-08-28 17:38) *
Látom, sikerült good.gif


Igen. Viszont ma egy olyan "kedves" hangvételű emailt kaptam tőle, hogycsakna....

Egy kis szösszenet belőle:
Megmondom őszintén az, hogy ilyen féreg hozzáállással, mint amit az értékelésnél tanúsítottál még nem találkoztam amióta Vaterázunk, pedig nem ma kezdtük, de tudom, hogy ez téged úgysem érdekel. A bosszúnegatívjaid a hajadra kenheted nyugodtan.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-08-31 08:49
Létrehozva: #479


Fórumozó
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 314
Regisztrált: 2010-12-27 11:32
Azonosító: 1 417 184



Tegnap sikerült a helyesen megfogalmazott véleményemet átjavítanom tévesre unsure.gif
Levelezést nem néztem, és próbáltam azt hinni, hogy szombaton nem egy friss, péntek délutáni utalás miatt aggódik a kedves vásárló.
Pénteken 14 óra körül indított utalást ha meg is kapta még pénteken az eladó, bőven ráér feladni a terméket hétfőn, de akár kedden vagy szerdán is, mindenesetre még a válasszal sem késett el, és annak jelzésével sem, hogy megkapta a pénzt (vagy nem).
Egyébként a pénz ha meg is érkezett -tegyük fel- 18 óra körül, miért is kellene az eladónak azt a gépe mellett várni csak azért, hogy a vevőnek jelezze,amit az úgyis tud?
Amit a vevő elutal, az az eladóhoz megérkezik. Ha időben feladja a vásárolt terméket az eladó, bőven elég a vevőt egyazon e-mailben tájékoztatni arról, hogy a fizetés megtörtént és a termék postázva lett.
A hétvége pedig pihenőidő lehet vállalkozónak és magánszemélynek egyaránt.
Sőt, hétköznap sem tartanám se jogosnak, se szépnek azt a "zaklatást".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MayDayShop
hozzászólás 2014-08-30 23:11
Létrehozva: #480


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 9
Regisztrált: 2012-09-13 13:20
Azonosító: 1 828 410



IDÉZET(penge861 @ 2014-08-30 19:49) *
tuddna nekem segíteni valaki abba,hogy mi a teendő olyan esetben ha vásároltam a vaterán egy terméket és már el is utaltam a pénzt az eladónak,de két napja nem is reagál sem a telefonra sem az emailre?
Köszi szépen előre is.


Egy vállalkozótól vásároltál, akinek a munkaideje hétköznap 8-16 óráig tart.
Te szombati nap 5x hívtad, ahogy a terméklapos levelezésben írod.
Felesleges óránként írnod neki (amit emúgy még nem is olvasott, mert délben lépett be utoljára), s a pihenőnapján hívogatni, korrekt vaterásnak látszik.
Több türelmet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1348 Oldal V  « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicStart new topic
3 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (3 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2016-02-07 04:52