IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1321 Oldal V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-02 12:56
Létrehozva: #501


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 845
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-02 11:26) *
Tisztelt VateraBenz!

Egyáltalán nem értünk egyet.

Tisztelt Eztszeretem!

Sebaj, majd talán legközelebb.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-10-02 11:49
Létrehozva: #502


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 070
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-02 11:26) *
Tisztelt VateraBenz!

Egyáltalán nem értünk egyet. Egy tranzakció akkor zárul le végleg, ha a vevő nyugtázza az áru kézhezvételét, ezért lenne szükséges előbb a vevőnek értékelni. Egy tisztességes eladó, aki szeretne folyamatosan aukciózni, márpedig többségében gondolom így vagyunk, az nem kockáztatja meg, hogy linkeskedik. Ezzel ellentétben pont a vevők taktikáznak, nekik nincs tétje, ha nem korrekt módon járnak el.

Tegnap este a Vészkijáratban végig ebben a témában zajlott a beszélgetés. Érdemes elolvasni, tanulságos.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-10-02 11:50


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eztszeretem
hozzászólás 2013-10-02 11:26
Létrehozva: #503


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 21
Regisztrált: 2013-05-31 21:02
Azonosító: 2 039 585



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 21:12) *
Igen. Az eladónál meg az lenne a "járható út," ha értékelné a vevőt, amint megkapta a pénzt.

Érthető. A vevő kb ugyanezen okból nem kívánja elsőként értékelni. Az is érthető.

A minimális bizalom nélkül csak egy helyben ácsorognak és sakkban tartják a másikat a visszatartott értékeléssel.
Egyikük oldalán sincs ott a kizárólagos igazság, döntetlen a helyzet. Ezt kellene megérteni.


Tisztelt VateraBenz!

Egyáltalán nem értünk egyet. Egy tranzakció akkor zárul le végleg, ha a vevő nyugtázza az áru kézhezvételét, ezért lenne szükséges előbb a vevőnek értékelni. Egy tisztességes eladó, aki szeretne folyamatosan aukciózni, márpedig többségében gondolom így vagyunk, az nem kockáztatja meg, hogy linkeskedik. Ezzel ellentétben pont a vevők taktikáznak, nekik nincs tétje, ha nem korrekt módon járnak el.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 22:09
Létrehozva: #504


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 845
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(diwanya @ 2013-10-01 17:23) *
nem tudom hogy jó helyre irok e,de azt szeretném megtudni hogy miképpen lehet rendörségi feljelentést tenni csaló ,nem épp korekt eladóval szemben.
Van valakinek tapasztalata ebben? egy nem túl nagy értékü dologról van szó de mégis bosszantó és végül is elérhetö valahogy az illetö

Amennyiben a vételárat Ön már átutalta és a partner nem küldi a terméket, nem ad hírt magáról, nem jelentkezik, hosszabb ideje nem érhető el, akkor értesítse az eladót, hogy ha ésszerű határidőn belül nem jelentkezik és nem rendezi az adásvételt, akkor Ön a rendőrségen tesz feljelentést.
A felszólítólevél sikertelensége esetén, javasoljuk, hogy a feljelentést valóban tegye meg! Mint megkárosított félnek a lakóhelye szerinti illetékes rendőrkapitányságon célszerű feljelenést tennie ismeretlen tettes ellen.
A feljelentéshez javasoljuk mellékelni nyomtatott formában a terméklapot, az illetővel folytatott levelezést és minden egyéb dokumentumot, amely az adásvétellel kapcsolatban az Ön rendelkezésére áll.
Amennyiben a feljelentés után elindítják a nyomozást, a nyomozóhatóság általában hivatalos megkereséssel fordul a Vaterához azért, hogy a nyomozás sikere érdekében szükséges és még hiányzó adatokat beszerezzék. Ilyen esetben a Vatera a lehető legteljesebb tájékoztatást adja, hiszen a nyomozás eredményes lezárása és az elkövető kézre kerítése közös érdekünk.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tuticuccoktutiar...
hozzászólás 2013-10-01 21:22
Létrehozva: #505


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 37
Regisztrált: 2013-07-14 13:35
Azonosító: 2 052 905



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-01 20:59) *
Miért furcsa a megfogalmazásom? Eddigi Vaterás pályafutásom alatt már 2-szer előfordult, hogy a küldeményem nagyon későn érkezett meg, és a vevő már reklamált. Ilyen esetben ha én értékelek először, akkor a vásárló feltételezheti, hogy csak ámítom. Ha egyszer megkapta az árut, az lenne a jól járható út, ha ír, vagy értékel.
Meg nem is szívesen értékelek elsőnek, mert megfigyeltem már, ha olyan a vásárló akinek nem tisztán ragyognak a csillagok, szeretnek alul pontozni, annak ellenére ha az átvételkor nagyon elégedett volt.

De a fő kérdésem az volt, hogy ha ki sem próbálja a vevő az objektívet, milyen jogon értékelhet egy szétszedés után?

Én értem a problémát, de hogyan kellene kivitelezni, hogy ne értékelhesse a vevő az adásvételt? És miért ne értékelhetné? A szétszedés/nem szétszedés problematikája szerintem nem az értékelés, hanem az esetleges visszavásárlás témakörébe tartozik.
Más: Nem értek azzal egyet, hogy az eladónak a pénz beérkezése után kellene értékelnie az adásvételt.
De azzal sem, hogy ha a vevő nem értékel, azért negatívat vagy semlegest adjon, csak azért, mert nem értékelte a vevő az adásvételt.
Pláne meglepődök, ha ilyen okkal még sikertelennek is lesz jelölve az adásvétel.
Megnyugtatóan akkor van vége a tranzakciónak, ha nem csak a fizetés és a postázás történik meg, hanem egy bármilyen jelzés is, hogy a csomag megérkezett és van vagy nincs vele gond. Személyes véleményem, hogy az is visszajelzés, ha a vevő nem jelez semmit bizonyos ideig. Az azt jelenti, hogy az eladó nyugodtan elköltheti a pénzét. Ez még nem semleges, de nem is negatív. Pláne nem sikertelen, ha a vevő fizetett.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 21:12
Létrehozva: #506


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 845
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-01 20:59) *
...Ha egyszer megkapta az árut, az lenne a jól járható út, ha ír, vagy értékel.

Igen. Az eladónál meg az lenne a "járható út," ha értékelné a vevőt, amint megkapta a pénzt.
IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-01 20:59) *
Meg nem is szívesen értékelek elsőnek, mert megfigyeltem már, ha olyan a vásárló akinek nem tisztán ragyognak a csillagok, szeretnek alul pontozni, annak ellenére ha az átvételkor nagyon elégedett volt.

Érthető. A vevő kb ugyanezen okból nem kívánja elsőként értékelni. Az is érthető.

A minimális bizalom nélkül csak egy helyben ácsorognak és sakkban tartják a másikat a visszatartott értékeléssel.
Egyikük oldalán sincs ott a kizárólagos igazság, döntetlen a helyzet. Ezt kellene megérteni.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eztszeretem
hozzászólás 2013-10-01 20:59
Létrehozva: #507


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 21
Regisztrált: 2013-05-31 21:02
Azonosító: 2 039 585



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 13:58) *
Kedves zejopy!

Ezt úgy már 4-5 alkalommal átbeszéltük smile.gif
Vevői oldalról ugyanúgy vannak érvek, csak azok itt ritkán hangzanak el.

Azért a "Hogyan értékelném, mikor a "kedves vevő" arra nem képes, hogy a postázott áruról értesítsen megkapta-e!" megfogalmazás legalábbis furcsa. Az értékelésnek nincs akadálya ugye és az is tény, amit az előbbi válaszomban írtam. Ha az eladó nem taktikázni akar, akkor semmi akadálya a pénz beérkezte utáni értékelésnek.

Ezért is nincs értékelési sorrend meghatározva. De ha valaki nem hajlandó elsőként elkészíteni az értékelést, akkor legalább ne legyen felháborodva azon, ha a másik fél is így gondolkodik dry.gif


Miért furcsa a megfogalmazásom? Eddigi Vaterás pályafutásom alatt már 2-szer előfordult, hogy a küldeményem nagyon későn érkezett meg, és a vevő már reklamált. Ilyen esetben ha én értékelek először, akkor a vásárló feltételezheti, hogy csak ámítom. Ha egyszer megkapta az árut, az lenne a jól járható út, ha ír, vagy értékel.
Meg nem is szívesen értékelek elsőnek, mert megfigyeltem már, ha olyan a vásárló akinek nem tisztán ragyognak a csillagok, szeretnek alul pontozni, annak ellenére ha az átvételkor nagyon elégedett volt.

De a fő kérdésem az volt, hogy ha ki sem próbálja a vevő az objektívet, milyen jogon értékelhet egy szétszedés után?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-10-01 20:30
Létrehozva: #508


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 070
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Magpie1_a @ 2013-10-01 20:21) *
Szia!

Igen erről lenne szó. Még jó, hogy tudtam szeretni egy másik számot amin elérhetem, mert a mobilját már nem vette fel.
Egy nagyon nagy félreértés áldotata lettem. Ehhez még hozzájön az eladó negatív magatartása is. Szerintem egy 65 ezres tartozás után még mindig pozitívan álltam az eladóhoz.
De talán lesz előrelépés a dologban. Ma intézett valamit és már kaptam egy csomag számot is, feladóvevényt.
(Ehhez nem tudom mennyire járult, hozzá mikor a rendőrségtől is felhívták, figyelmeztették.)

Szerintem erősen hozzájárult. Örülök, ha rendeződik, mert nem jó senkinek, ha ilyenek történnek.smile.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magpie1_a
hozzászólás 2013-10-01 20:21
Létrehozva: #509


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 5
Regisztrált: 2013-09-30 22:01
Azonosító: 2 077 979



IDÉZET(zejopy @ 2013-09-30 22:24) *
Ez az az aukció:
http://epitkezes-kert.vatera.hu/barkacs_sz...1796302022.html
Én nem mertem volna előre utalni ilyen negatív értékelések után. És persze az értékelésekre adott válasz sem azt jelzi számomra, hogy tisztelettel van az embertársai iránt.

Utálom, amikor egy olyan helyzetben akar valaki okos lenni (utólag), ami már lezajlott. Mégis a későbbiekre nézve elmondom, és azért, mert mások is olvassák a fórumot, akiknek talán megelőzésképpen nem árt felidézni a sokszor megismételt dolgot. Nagyon meg kell nézni az értékeléseket. A negatívokat, de legalább ennyire a semlegeseket és az értékelésekre adott választ.
Lehet hibázni, tévedni, de valamit bunkó módon lereagálni nem túl szerencsés, mert le lehet szűrni egyértelműen, hogy ez az eszköze a problémamegoldásra. Nem elég, hogy bajt csinál, még meg sem próbálja jóvá tenni, kompenzálni, elnézést kérni, ilyenek.


Szia!

Igen erről lenne szó. Még jó, hogy tudtam szeretni egy másik számot amin elérhetem, mert a mobilját már nem vette fel.
Egy nagyon nagy félreértés áldotata lettem. Ehhez még hozzájön az eladó negatív magatartása is. Szerintem egy 65 ezres tartozás után még mindig pozitívan álltam az eladóhoz.
De talán lesz előrelépés a dologban. Ma intézett valamit és már kaptam egy csomag számot is, feladóvevényt.
(Ehhez nem tudom mennyire járult, hozzá mikor a rendőrségtől is felhívták, figyelmeztették.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
diwanya
hozzászólás 2013-10-01 17:23
Létrehozva: #510


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2007-12-13 16:43
Azonosító: 66 156



nem tudom hogy jó helyre irok e,de azt szeretném megtudni hogy miképpen lehet rendörségi feljelentést tenni csaló ,nem épp korekt eladóval szemben.
Van valakinek tapasztalata ebben? egy nem túl nagy értékü dologról van szó de mégis bosszantó és végül is elérhetö valahogy az illetö
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 14:42
Létrehozva: #511


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 845
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2013-10-01 14:30) *
...Ha mindkét kérdésemre igen a válasz, akkor ennek oka van. ...

Ne értsen félre, nem a taktikai megfontolásokkal van problémám smile.gif
De ezt továbbra is fenntartom: "ha valaki nem hajlandó elsőként elkészíteni az értékelést, akkor legalább ne legyen felháborodva azon, ha a másik fél is így gondolkodik"

Tudomásul kell venni, hogy a drót másik végén is egy ember van, akinek ugyanúgy megvannak a saját szempontjai. Ennyi smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-10-01 14:30
Létrehozva: #512


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 070
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 13:58) *
Kedves zejopy!

Ezt úgy már 4-5 alkalommal átbeszéltük smile.gif
Vevői oldalról ugyanúgy vannak érvek, csak azok itt ritkán hangzanak el.

Azért a "Hogyan értékelném, mikor a "kedves vevő" arra nem képes, hogy a postázott áruról értesítsen megkapta-e!" megfogalmazás legalábbis furcsa. Az értékelésnek nincs akadálya ugye és az is tény, amit az előbbi válaszomban írtam. Ha az eladó nem taktikázni akar, akkor semmi akadálya a pénz beérkezte utáni értékelésnek.

Ezért is nincs értékelési sorrend meghatározva. De ha valaki nem hajlandó elsőként elkészíteni az értékelést, akkor legalább ne legyen felháborodva azon, ha a másik fél is így gondolkodik dry.gif

Vonatkoztassunk mindentől. Jó? animal0018.gif
Ha az eladó korrekt - és miért ne lenne, - akkor lehetnek olyan esetek, hogy tolerál egy vevői reklamációt, akár visszavásárlással is. Ebben az esetben, bár megérkezett a pénz, de pár nap múlva visszakerül, tehát mégsem jött létre az adásvétel. Az ilyen korrekt eladói magatartásra erősen rossz hatással van ha a jutalék be van fizetve.
Ha Ön vevő, akkor előre értékel? Ha eladó, akkor megvárja a vevő értékelését?
Ha mindkét kérdésemre igen a válasz, akkor ennek oka van. Nem véletlenül csinál így.smile.gif Ha nem ez lenne a legjobb, akkor Ön nem így csinálná. smile.gif

Este visszatérek rá, most tiszta idegbaj van (itt a munka frontján), de szeretném, ha ebben konszenzusra jutnánk.
Szóval este várom egy pohár tejjel a Vészkijáratban. smiley-char124.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 13:58
Létrehozva: #513


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 845
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2013-10-01 13:51) *
Őket is figyelmeztetik. Viszont a letiltással való szankcionálás nem lenne arányos.
Kedves Benz! smile.gif

Több érv is szól amellett, hogy vevő értékeljen előbb. Sőt logikusan csak is úgy működhet ahhoz, hogy korrekt lehessen minden tekintetben.

Kedves zejopy!

Ezt úgy már 4-5 alkalommal átbeszéltük smile.gif
Vevői oldalról ugyanúgy vannak érvek, csak azok itt ritkán hangzanak el.

Azért a "Hogyan értékelném, mikor a "kedves vevő" arra nem képes, hogy a postázott áruról értesítsen megkapta-e!" megfogalmazás legalábbis furcsa. Az értékelésnek nincs akadálya ugye és az is tény, amit az előbbi válaszomban írtam. Ha az eladó nem taktikázni akar, akkor semmi akadálya a pénz beérkezte utáni értékelésnek.

Ezért is nincs értékelési sorrend meghatározva. De ha valaki nem hajlandó elsőként elkészíteni az értékelést, akkor legalább ne legyen felháborodva azon, ha a másik fél is így gondolkodik dry.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-10-01 13:51
Létrehozva: #514


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 070
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-01 13:03) *
Ha már itt vagyok,...az is nagyon zavar, hogy mint eladó, mindig kapom az értesítéseket a nem értékelt árukról.
Hogyan értékelném, mikor a "kedves vevő" arra nem képes, hogy a postázott áruról értesítsen megkapta-e!
Még a levélben felkérésre is, van aki nem értékel.
A vásárlókat miért nem fogják szigorúbban? Őket kellene mindig figyelmeztetni az értékelésre, és ha nem teszik, akkor letiltani. Én így látom helyesnek.

Őket is figyelmeztetik. Viszont a letiltással való szankcionálás nem lenne arányos.

IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 13:22) *
.. Tehát, semmi akadálya annak, hogy a pénz megérkezése után azonnal értékelje a vevőjét...

Kedves Benz! smile.gif

Több érv is szól amellett, hogy vevő értékeljen előbb. Sőt logikusan csak is úgy működhet ahhoz, hogy korrekt lehessen minden tekintetben.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 13:22
Létrehozva: #515


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 845
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-01 13:03) *
Ha már itt vagyok,...az is nagyon zavar, hogy mint eladó, mindig kapom az értesítéseket a nem értékelt árukról.
Hogyan értékelném, mikor a "kedves vevő" arra nem képes, hogy a postázott áruról értesítsen megkapta-e!
Még a levélben felkérésre is, van aki nem értékel.
A vásárlókat miért nem fogják szigorúbban? Őket kellene mindig figyelmeztetni az értékelésre, és ha nem teszik, akkor letiltani. Én így látom helyesnek.

Az értékeléshez semmi köze sincs annak, hogy a vevő megkapta-e a terméket. Önnek, mint eladónak, azt kell értékelnie, hogy a vevő rendben, időben kifizette-e a terméket. Tehát, semmi akadálya annak, hogy a pénz megérkezése után azonnal értékelje a vevőjét.
Egyébként, a vevők is ugyanolyan értesítőt kapnak az elmaradt értékelésről, mint az eladók - vagyis nincs különbség.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eztszeretem
hozzászólás 2013-10-01 13:03
Létrehozva: #516


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 21
Regisztrált: 2013-05-31 21:02
Azonosító: 2 039 585



IDÉZET(zejopy @ 2013-10-01 12:43) *
Szerintem ez eléggé speciális helyzet. Nem tartom elképzelhetőnek, hogy ezt írja az értékelésbe:
Tök jó volt a cucc, de szétszedtem, amitől tönkrement, de a partner korrekt, az áru eredendően jó volt. Ezt akkor sem fogja beismerni, ha így lesz.
A legjobb lehetőség, hogy belül rendben van és nem teszi tönkre a szétszedéssel.
A legcikibb, ha belül jó, de a szétszedés visszafordíthatatlan károkat okoz.
Amúgy, ha belül gombás, akkor az nagy baj? Én nem értek hozzá, bocs, ha nagyon dilettáns a kérdésem, de így alapból arra gondolok, hogy a gomba miatt a kép foltos lesz, vagy árnyékos.
A nyitó postodból úgy vettem ki, hogy szerinted nincs baja a cuccnak.
Ha szétszedi, egy dologra nem vagy már kötelezhető, a visszavételre. Még morális szempontból sem. Az értékelés... az mindig érzékeny pont. Szolgáljon vigaszul, hogy válaszolhatsz, ha nem pozitív, a válaszban pedig leírhatod az álláspontodat.


Nem tudom ki vagy, de rátapintottál a lényegre! Nincs baja az árunak, keveset használt, jó helyen volt tárolva. A Vevő nem szakember, csak "hozzáértő".
Miért nem próbálja ki előbb? Bebizonyosodhatna arról, hogy melyikünknek van igaza, persze ha kötekedő, úgy is azt írja, neki volt igaza. Ha szétszedi ezt a nagyon érzékeny árut, lehet pont azzal okozhat galibát.
Most már nagyon meggondolom tegyek e ide a Vaterára "értékesebb" árut, ha a vásárló kénye kedve szerint szórakozik. Van fent még egy objektívem, le is veszem.

Ha már itt vagyok,...az is nagyon zavar, hogy mint eladó, mindig kapom az értesítéseket a nem értékelt árukról.
Hogyan értékelném, mikor a "kedves vevő" arra nem képes, hogy a postázott áruról értesítsen megkapta-e!
Még a levélben felkérésre is, van aki nem értékel.
A vásárlókat miért nem fogják szigorúbban? Őket kellene mindig figyelmeztetni az értékelésre, és ha nem teszik, akkor letiltani. Én így látom helyesnek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-10-01 12:43
Létrehozva: #517


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 28 070
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-01 12:25) *
Tisztelt VateraBenz!

Miután szétszedi az árut, és nem garantált, hogy ezzel árt a szerkezetnek?
Kértem előbb próbálja ki. Ez sem számít?

Szerintem ez eléggé speciális helyzet. Nem tartom elképzelhetőnek, hogy ezt írja az értékelésbe:
Tök jó volt a cucc, de szétszedtem, amitől tönkrement, de a partner korrekt, az áru eredendően jó volt. Ezt akkor sem fogja beismerni, ha így lesz.
A legjobb lehetőség, hogy belül rendben van és nem teszi tönkre a szétszedéssel.
A legcikibb, ha belül jó, de a szétszedés visszafordíthatatlan károkat okoz.
Amúgy, ha belül gombás, akkor az nagy baj? Én nem értek hozzá, bocs, ha nagyon dilettáns a kérdésem, de így alapból arra gondolok, hogy a gomba miatt a kép foltos lesz, vagy árnyékos.
A nyitó postodból úgy vettem ki, hogy szerinted nincs baja a cuccnak.
Ha szétszedi, egy dologra nem vagy már kötelezhető, a visszavételre. Még morális szempontból sem. Az értékelés... az mindig érzékeny pont. Szolgáljon vigaszul, hogy válaszolhatsz, ha nem pozitív, a válaszban pedig leírhatod az álláspontodat.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eztszeretem
hozzászólás 2013-10-01 12:25
Létrehozva: #518


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 21
Regisztrált: 2013-05-31 21:02
Azonosító: 2 039 585



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-10-01 11:28) *
Tisztelt Eztszeretem!

Kénytelen lesz elfogadni, miután kettőjükön kívül senki sem tudja, hogy kinek van igaza.


Tisztelt VateraBenz!

Miután szétszedi az árut, és nem garantált, hogy ezzel árt a szerkezetnek?
Kértem előbb próbálja ki. Ez sem számít?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-10-01 11:28
Létrehozva: #519


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 845
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Eztszeretem @ 2013-10-01 09:46) *
...
Kérdésem az lenne, köteles vagyok elfogadni majd az értékelését...

Tisztelt Eztszeretem!

Kénytelen lesz elfogadni, miután kettőjükön kívül senki sem tudja, hogy kinek van igaza.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eztszeretem
hozzászólás 2013-10-01 09:46
Létrehozva: #520


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 21
Regisztrált: 2013-05-31 21:02
Azonosító: 2 039 585



Kedves Vatera fórum!
Szeptember 14-én elkelt egy Minolta objektívem, sajnos csak kikiáltási áron. Nagyon olcsón tettem ki a piacra, mert tudom, hogy hiába értékes, ma már a digitális fényképezés van előtérben.
A vétel rendesen megtörtént, postáztam a vevőnek az árut.
Írtam Neki, hogy jelezze megkapta-e és értékeljen. Erre egy meglepő választ kaptam, amit ide idézek.

"Igen,megkaptam.A frontobjektíven(belső oldal)észlelhető elszíneződések
ill.vélhető gombásodás jelei miatt szét kell szerelni -remélem
orvosol6ó lesz(bár a lencsék belső oldalán a bevonat nagyon lágy)..."

Nem tudom a vevő hogy lát át a lencsén, mikor az visszaveri a fényt.
Kérdésem az lenne, köteles vagyok elfogadni majd az értékelését, a szétszedés után, amikor Ő maga is írja, hogy a lágy bevonat miatt esetleg sérülhet!
Kértem próbálja ki így az árut, de ragaszkodik a szétszedéshez. Az sem mellékes, hogy minden levélváltás után új üzenetet ír, nem folytatólagosan válaszol.
Kérek tanácsot, mit tegyek, mi a vonatkozó szabály erre!
Előre is köszönöm!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1321 Oldal V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-07-25 17:58