IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1338 Oldal V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
cit1rom
hozzászólás 2014-05-03 17:22
Létrehozva: #501


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 279
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(avicca @ 2014-05-03 17:19) *
Klassz!
És mi a helyzet a negatív értékeléssel?
Azok után, hogy a vatera ezt irta nekem: "...Nem tudjuk azonban ellenőrizni, hogy a sérülések a postázás előtt, szállítás közben, vagy esetleg Önnél keletkeztek." ...
Ha ők a gyári hibákról is feltételezhetik, hogy nálam keletkeztek:) (ui. küldtem nekik képet róla)én simán elképzelhetőnek tartom, hogy törlik a negatív értékelést is

Miért törölnék? Nem azt írták, hogy nem igazat írsz, hanem azt, hogy nem tudnak állást foglalni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
avicca
hozzászólás 2014-05-03 17:19
Létrehozva: #502


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2010-11-16 12:16
Azonosító: 1 409 549



IDÉZET(zejopy @ 2014-05-03 17:08) *
Szerintem érdemben nem lehet tenni semmit. Bírósághoz lehet fordulni, de én azt nem tenném.

Klassz!
És mi a helyzet a negatív értékeléssel?
Azok után, hogy a vatera ezt irta nekem: "...Nem tudjuk azonban ellenőrizni, hogy a sérülések a postázás előtt, szállítás közben, vagy esetleg Önnél keletkeztek." ...
Ha ők a gyári hibákról is feltételezhetik, hogy nálam keletkeztek:) (ui. küldtem nekik képet róla)én simán elképzelhetőnek tartom, hogy törlik a negatív értékelést is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-05-03 17:08
Létrehozva: #503


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 098
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(avicca @ 2014-05-03 17:04) *
... Ön szerint tehetek még valamit?

Szerintem érdemben nem lehet tenni semmit. Bírósághoz lehet fordulni, de én azt nem tenném.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
avicca
hozzászólás 2014-05-03 17:04
Létrehozva: #504


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2010-11-16 12:16
Azonosító: 1 409 549



IDÉZET(zejopy @ 2014-05-03 16:27) *
Nem, dehogy.smile.gif De ez ebben a formában egy sokkal bonyolultabb dolog, mint aminek látszik.
1. Adott vagy te, a vevő. Megvettél valamit, ami karcos, és gyári hibás. Ha tudod, nem vetted volna meg. A gyári hiba utólag is bebizonyítható, de nem elvárható a Vaterától, hogy ilyen mélységig belemenjen egy eladásba. Egyszerűen kivitelezhetetlen. A karcolásokra még azt is lehet mondani, hogy te ejtetted utólag. Tudom, hogy nem, de mivel nincs senki mellett ellenőrzés, egyszerűen nincs lehetőség bizonyításra pro, vagy kontra.
2. Adott az eladó, aki szerint ez így rendben van, nem annyira igényes, mint te és esetleg nem is érti igazán mi a bajod. Vagy ha igen, neki nem ez számít az eladásban.
3. Végül adott a Vatera. Ők kapnak egy panaszlevelet, de igazából nem tudják, hogy mi történt. Mert fordítsuk meg a dolgot. Simán előfordulhat olyan is, hogy valaki túlköltekezi magát és utólag így szeretné visszakapni a pénzét. Nem azt mondom, hogy te ezt csinálod, de ilyen is van. Egyszerűen a Vatera nem tud ilyen esetben állást foglalni.

Összességében, hogy egy eladó hogyan kezel egy felmerülő panaszt, nagyon sokat elárul. Nem tudom, hogy milyenek az értékelései. Nagyon érdemes megnézni, mit írnak valakiről az előző partnerek.
Most akkor mi a helyzet? Visszaküldted az árut és semmit nem kaptál vissza?

Közben rákerestem.
http://antik.vatera.hu/porcelan/disztargy/...1884383657.html
Én úgy látom, hogy a lány jobb combján van karcolás, de ez látható. Ha figyelmesen megnézed a képet, akkor látszik. Ha ilyen van, akkor érdemes rákérdezni, hogy van-e más hiba, amikről kérhetsz utólagos képet is. Amúgy 17 ezer Ft-ért egy ilyen akt még így is jó vétel lenne szerintem, mert azért tudjuk, hogy milyen nagyságrendben mozognak az eozinok. Ez persze csak az én véleményem.


A lány térdén utólag én is beazonosítottam a karcolásokat, de mivel szép állapotot írt és a figura mindenűtt fénylik, így ez a képen nem egyértelműen azonosítható karcolásnak, csak ha már láttad a valóságban is, hogy tényleg az. De ezen kívűl van még rajta három gyári hiba, egy 3mm-es fekete égetési-hiba és kettő buborékos göb az eozinon, valamint a térden lévőhöz hasonló karcolás még vagy 6-8db. De ezek az ügyesen készített képek miatt nem látszanak.
Igen, Visszaküldtem, de egyuttal emailt is írtam a hibák fényképeivel. Az eladó nem válaszolt rá, a vaterafutár értesítéséből tudtam meg hogy nem vette át. Három levél után válaszolt, és közölte, hogy lett volna több megoldása az űgyre, esetleg cseredarab, de az önkényeskedésem miatt nem vette át, és nem hajlandó a visszatérítésre.
Tehát a csomag visszajön és fizethetem a 3. postadíjat.
Az eladó meg mossa kezeit. Ön szerint tehetek még valamit?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-05-03 16:27
Létrehozva: #505


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 098
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(avicca @ 2014-05-03 16:08) *
...
Rendben van hibáztam az előzetes egyeztetés nélküli visszaküldésnél, de ez a hiba teljességgel felmenti , vagy eltörli az eladó inkorrektségét?

Nem, dehogy.smile.gif De ez ebben a formában egy sokkal bonyolultabb dolog, mint aminek látszik.
1. Adott vagy te, a vevő. Megvettél valamit, ami karcos, és gyári hibás. Ha tudod, nem vetted volna meg. A gyári hiba utólag is bebizonyítható, de nem elvárható a Vaterától, hogy ilyen mélységig belemenjen egy eladásba. Egyszerűen kivitelezhetetlen. A karcolásokra még azt is lehet mondani, hogy te ejtetted utólag. Tudom, hogy nem, de mivel nincs senki mellett ellenőrzés, egyszerűen nincs lehetőség bizonyításra pro, vagy kontra.
2. Adott az eladó, aki szerint ez így rendben van, nem annyira igényes, mint te és esetleg nem is érti igazán mi a bajod. Vagy ha igen, neki nem ez számít az eladásban.
3. Végül adott a Vatera. Ők kapnak egy panaszlevelet, de igazából nem tudják, hogy mi történt. Mert fordítsuk meg a dolgot. Simán előfordulhat olyan is, hogy valaki túlköltekezi magát és utólag így szeretné visszakapni a pénzét. Nem azt mondom, hogy te ezt csinálod, de ilyen is van. Egyszerűen a Vatera nem tud ilyen esetben állást foglalni.

Összességében, hogy egy eladó hogyan kezel egy felmerülő panaszt, nagyon sokat elárul. Nem tudom, hogy milyenek az értékelései. Nagyon érdemes megnézni, mit írnak valakiről az előző partnerek.
Most akkor mi a helyzet? Visszaküldted az árut és semmit nem kaptál vissza?

Közben rákerestem.
http://antik.vatera.hu/porcelan/disztargy/...1884383657.html
Én úgy látom, hogy a lány jobb combján van karcolás, de ez látható. Ha figyelmesen megnézed a képet, akkor látszik. Ha ilyen van, akkor érdemes rákérdezni, hogy van-e más hiba, amikről kérhetsz utólagos képet is. Amúgy 17 ezer Ft-ért egy ilyen akt még így is jó vétel lenne szerintem, mert azért tudjuk, hogy milyen nagyságrendben mozognak az eozinok. Ez persze csak az én véleményem.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
avicca
hozzászólás 2014-05-03 16:08
Létrehozva: #506


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2010-11-16 12:16
Azonosító: 1 409 549



IDÉZET(zejopy @ 2014-05-03 15:47) *
Dehogy.smile.gif Teljesen jó helyen írtál, mert ha megbeszélheted valakivel, akkor több nézőpontból is megvizsgálhatod a kérdést.
Amit ebben az esetben szerintem tudnod kell, hogy abban az esetben is így foglal állást a Vatera, ha nem profi az illető. Sajnos ez az az eset, amikor egyszerűen lehetetlen bebizonyítani, hogy kinek van igaza. Legalábbis egy olyan fél, egy harmadik, aki nem volt jelen, nem tudhatja. Te tudod és az eladó tudja. Tehát szerintem a problémád lehet jogos is, de szét kell választani.
1. Független a PEP státusztól a Vatera intézkedése.
2. Érdemes elgondolkodni a problémakezelésen, nem a tiéden, az eladóén, hanem általában. Hogy mi lehet a jó, mi az, ami után mindkét fél elégedett lehet (már amennyire vitás ügyben lehet smile.gif).
Úgy látom, hogy a problémádat inkább a 2. pont felől kellene megközelíteni. Ami mindenképpen jó, én is szeretem, hogyha gond van, akkor először szóljon a vevő, hiszen előfordulhat, hogy hibáztam és az is, hogy meg tudunk egyezni. De az is előfordulhat, hogy valamit nem vett észre a terméklapon. Ebben az esetben hiába küldi vissza az árut. SZóval sok lehetőség adott és a kommunikáció mindenképpen tanácsos a cselekvés előtt.

Elfogadom, hogy hibáztam a visszaküldéssel, de mint irtam, emailt is irtam neki a feladással egyidőben a képek kiséretében. tehát tudhatta, hogy mit vesz át, sőt tudnia kellett a 3 gyári hibáról mindenképpen, amit korrekt lett volna leírni és fényképezni, sőt tudott a karcolásokról is, de szerinte egy régi zsolnainál az ilyen karcolások elhanyagolhatóak az értéket tekintve. Ha ez így is lenne, akkor sem korrekt, hogy nem írja le és nem fényképezi megfelelően, mert így árulni valamit félrevezető.
Rendben van hibáztam az előzetes egyeztetés nélküli visszaküldésnél, de ez a hiba teljességgel felmenti , vagy eltörli az eladó inkorrektségét?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-05-03 15:47
Létrehozva: #507


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 098
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(avicca @ 2014-05-03 15:25) *
...
Ahh! tényleg rossz helyen írtam:) Úgy látom ez inkább "profi"s oldal...

Dehogy.smile.gif Teljesen jó helyen írtál, mert ha megbeszélheted valakivel, akkor több nézőpontból is megvizsgálhatod a kérdést.
Amit ebben az esetben szerintem tudnod kell, hogy abban az esetben is így foglal állást a Vatera, ha nem profi az illető. Sajnos ez az az eset, amikor egyszerűen lehetetlen bebizonyítani, hogy kinek van igaza. Legalábbis egy olyan fél, egy harmadik, aki nem volt jelen, nem tudhatja. Te tudod és az eladó tudja. Tehát szerintem a problémád lehet jogos is, de szét kell választani.
1. Független a PEP státusztól a Vatera intézkedése.
2. Érdemes elgondolkodni a problémakezelésen, nem a tiéden, az eladóén, hanem általában. Hogy mi lehet a jó, mi az, ami után mindkét fél elégedett lehet (már amennyire vitás ügyben lehet smile.gif).
Úgy látom, hogy a problémádat inkább a 2. pont felől kellene megközelíteni. Ami mindenképpen jó, én is szeretem, hogyha gond van, akkor először szóljon a vevő, hiszen előfordulhat, hogy hibáztam és az is, hogy meg tudunk egyezni. De az is előfordulhat, hogy valamit nem vett észre a terméklapon. Ebben az esetben hiába küldi vissza az árut. SZóval sok lehetőség adott és a kommunikáció mindenképpen tanácsos a cselekvés előtt.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-05-03 15:30
Létrehozva: #508


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 279
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(avicca @ 2014-05-03 15:15) *
Értem én.
De Ha egyébként is visszaküldés és visszafizetés lenne a végeredmény, azt hiszem ez már csak kifogás az aladó részéről, azért, hogy ne kelljen vállalni a felelősséget a saját hibája miatt. Talán, ha nem küld hibás terméket, vagy őszinte a leírásnál, elő sem áll semmilyen HELYZET.
De ha hibázott, és ebben még a vatera is támogatja, ez szerintem abszurdum!!

A leírás alapján nem látom támogatást.
Szerintem korrekt hozzáállás, hogy nem szólnak abba bele, amit nem látnak. Ráadásul mások sem panaszkodtak eddig, így az előéletével sincs gond. Azt nem tudom, miért kellett visszaküldeni ahelyett, hogy megbeszéltétek volna, mi legyen. Azt viszont el tudom képzelni, hogy én nem vnnék át egy ilyen önkényesen visszakülött csomagot, ennélfogva nem is tudnék meggyőződni arról, hogy mi volt a probléma.


IDÉZET(avicca @ 2014-05-03 15:25) *
Értem én.
De Ha egyébként is visszaküldés és visszafizetés lenne a végeredmény, azt hiszem ez már csak kifogás az aladó részéről, azért, hogy ne kelljen vállalni a felelősséget a saját hibája miatt. Talán, ha nem küld hibás terméket, vagy őszinte a leírásnál, elő sem áll semmilyen HELYZET.
De ha hibázott, és ebben még a vatera is támogatja, ez szerintem abszurdum!!
Ahh! tényleg rossz helyen írtam:) Úgy látom ez inkább "profi"s oldal
egyébként a kommunikációval nincs gond, amint látod:) annál inkább a korrekt válaszadással, már ami az "én eladómat" és a vaterát is illeti.

Hol kellene látnom, hogy nincs gond a kommunikációval?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
avicca
hozzászólás 2014-05-03 15:25
Létrehozva: #509


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2010-11-16 12:16
Azonosító: 1 409 549



IDÉZET(cit1rom @ 2014-05-03 15:06) *
A panasz jelésének és kezelésének megvan a megfelelő menete és az nem az, hogy önkényesen visszaküljük terméket. Esetedben nem az a probléma, hogy az eladó profi, hanem az, hogy önkényesen intézkedtél, aminek értelmét senki sem látja.
Mit tehet a vevő? A vevőtől is elvárható, hogy megfelelő módon jelezze, ha problémája van. Részt kell vennie a kommunikáciióban. Másképp nem megy.

Értem én.
De Ha egyébként is visszaküldés és visszafizetés lenne a végeredmény, azt hiszem ez már csak kifogás az aladó részéről, azért, hogy ne kelljen vállalni a felelősséget a saját hibája miatt. Talán, ha nem küld hibás terméket, vagy őszinte a leírásnál, elő sem áll semmilyen HELYZET.
De ha hibázott, és ebben még a vatera is támogatja, ez szerintem abszurdum!!



IDÉZET(cit1rom @ 2014-05-03 15:06) *
A panasz jelésének és kezelésének megvan a megfelelő menete és az nem az, hogy önkényesen visszaküljük terméket. Esetedben nem az a probléma, hogy az eladó profi, hanem az, hogy önkényesen intézkedtél, aminek értelmét senki sem látja.
Mit tehet a vevő? A vevőtől is elvárható, hogy megfelelő módon jelezze, ha problémája van. Részt kell vennie a kommunikáciióban. Másképp nem megy.

Ahh! tényleg rossz helyen írtam:) Úgy látom ez inkább "profi"s oldal
egyébként a kommunikációval nincs gond, amint látod:) annál inkább a korrekt válaszadással, már ami az "én eladómat" és a vaterát is illeti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cit1rom
hozzászólás 2014-05-03 15:06
Létrehozva: #510


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 279
Regisztrált: 2010-12-27 12:32
Azonosító: 1 417 184



IDÉZET(avicca @ 2014-05-03 14:53) *
DE IGEN !! A PROFI ELADÓ IGENIS IKON, ÉS MAGA AZ ISTEN! LEGALÁBBIS A VATERA SZERINT!!.
Bocs, most csak kínomban, és tehetetlenségemben kerültem ide, és épp ez az üzenet került a szemem elé, még az is lehet hogy nem jó helyen szólok, csak érdekes módon pont a fenti mondaton morfondíroztam.
Történt, hogy licitáltam egy, az eladó szerint "SZÉP ÁLLAPOTÚ" eozinos aktra. Örültem neki, addig amig meg nem kaptam.. Kibontás után derült ki, hogy rendelkezik egy égetési hibával két gyári buborékos göbbel, és számtalan (de minimum 8-10 ) horzsolásos karcolással.
A terméket visszaküldtem, ezzel egyidőben megírtam az eladónak a számtalan hibáról készített kép kiséretében, hogy legyen szives visszautalni az összeget. Az eladó arra hivatkozva tagadta meg az átvételét, hogy bár ő több megoldást is ajánlott volna nekem de az önkényes viselkedésem miatt nem hajlandó a visszatérítésre. Leegyszerűsítve: ezzel bár elismerte a hibákat, de a tisztességét az ő értelmezésében felülirja a sértett önérzete.
Irtam a vaterának: többszöri kérdésemre is azt a választ kaptam, hogy még csak egy figyelmeztető emailt sem küldenek az eladónak, Ime:
Én: ...."Ha egy eladó viselkedése illetve tevékenysége ellen panasz érkezik szerintem minimum megtehetnék, hogy felhívják a figyelmét a tisztességes vaterázásra.
Ha Önöknek nem elég , illetve nem tartják elfogadhatónak, illetve bizonyítéknak azokat a képeket, amit a hibákról készítettem, akkor legalább a vatera irányelveiből az ide vonatkozó kivonatot elküldhetnék neki, mint a piactér álláspontját."
Válasz a vaterától:
..." Továbbra sem tudjuk azonban ellenőrizni, hogy a sérülések a postázás előtt, szállítás közben, vagy esetleg Önnél keletkeztek. Nem kételkedünk az Ön szavában, azonban mivel az eladó visszajelzéseinek százalékos aránya eddig 100%, továbbá sem ügyfélszolgálatunkon, sem a csillagos (részletes) értékelésnél nem jeleztek a vevők ehhez hasonló problémát, így az Ön felhasználói bejelentésére nem figyelmeztethetjük az eladót. Mivel az illető profi eladónk, így bizonyos feltételeknek folyamatosan meg kell felelnie..."
Ezek után még azt is feltételezem, hogy törlik majd az egyébként jogos neki adott negatív értékelést.
TEHÁT A PROFI ELADÓ, HA MÁR PROFI A VATERÁN, AKKORIGENIS IKON ÉS MAGA AZ ISTEN, AZ ÁTVERT VEVŐK PEDIG LE VANNAK.........
Mit tehet ilyenkor egy vevő?? forduljon birósághoz egy pár tizenezer Ft-ért?

A panasz jelésének és kezelésének megvan a megfelelő menete és az nem az, hogy önkényesen visszaküljük terméket. Esetedben nem az a probléma, hogy az eladó profi, hanem az, hogy önkényesen intézkedtél, aminek értelmét senki sem látja.
Mit tehet a vevő? A vevőtől is elvárható, hogy megfelelő módon jelezze, ha problémája van. Részt kell vennie a kommunikáciióban. Másképp nem megy.

A hozzászólást -cit1rom- szerkesztette a következő időpontban: 2014-05-03 15:07
Go to the top of the page
 
+Quote Post
avicca
hozzászólás 2014-05-03 14:53
Létrehozva: #511


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2010-11-16 12:16
Azonosító: 1 409 549



IDÉZET(zejopy @ 2014-05-03 08:32) *
Már tegnap este nagyon erős indíttatást éreztem, de elfojtottam, most viszont újra kitüremkedik belőlem a mondanivaló.
Elvonatkoztatva az adott esettől, általánosságban a PEP-esek iránti elvárások gyakori (burkolt, vagy burkolatlan) megfogalmazása miatt.
Gondolkodjunk már egy kicsit és mérlegeljünk. A Profi Eladó nem egy ikon és főleg nem egy isten. A Profi Eladó valamit jól csinál, bizonyos elvárásoknak jobban megfelel, mint az átlag. De ismétlem és hangsúlyozom, nem isten.
A PEP-esnek is úgy jár a posta, ahogy a többieknek, nincs nyitva neki egy kis ablak 24 órás állandó elérhetőséggel. Bármennyire is szeretnénk, a csomagját nem csapja a hóna alá egy gyalogkakukk és nem rohan vele 5 percen belül a címzetthez. Ő sem ül állandóan a gép előtt. Van magánélete. Néha elmegy moziba, zuhanyozni, pisilni, boltba, randizik, takarít, dolgozik a munkahelyén, kirándul a gyerekével, strandra megy, a barátnőjével beszélget, beül egy cukrászdába, autót mos, és legfőképpen tévedhet egy PEP-es is. Oké? Veszi mindenki? T É V E D H E T. Elronthatja a címzést, kicsúszhat a porcelán a kezéből, elfelejthet valamit. Mert a Profi státusz nem azonos a szentté avatással.
Hangsúlyozom, nem a konkrét esetről beszélek, hanem az "egy Profi Eladóról beszélek" jelenségről, amikor a panaszkodó fél a státuszt úgy lobogtatja, mint ... írtam egy hasonlatot, de inkább mégsem.smile.gif


DE IGEN !! A PROFI ELADÓ IGENIS IKON, ÉS MAGA AZ ISTEN! LEGALÁBBIS A VATERA SZERINT!!.
Bocs, most csak kínomban, és tehetetlenségemben kerültem ide, és épp ez az üzenet került a szemem elé, még az is lehet hogy nem jó helyen szólok, csak érdekes módon pont a fenti mondaton morfondíroztam.
Történt, hogy licitáltam egy, az eladó szerint "SZÉP ÁLLAPOTÚ" eozinos aktra. Örültem neki, addig amig meg nem kaptam.. Kibontás után derült ki, hogy rendelkezik egy égetési hibával két gyári buborékos göbbel, és számtalan (de minimum 8-10 ) horzsolásos karcolással.
A terméket visszaküldtem, ezzel egyidőben megírtam az eladónak a számtalan hibáról készített kép kiséretében, hogy legyen szives visszautalni az összeget. Az eladó arra hivatkozva tagadta meg az átvételét, hogy bár ő több megoldást is ajánlott volna nekem de az önkényes viselkedésem miatt nem hajlandó a visszatérítésre. Leegyszerűsítve: ezzel bár elismerte a hibákat, de a tisztességét az ő értelmezésében felülirja a sértett önérzete.
Irtam a vaterának: többszöri kérdésemre is azt a választ kaptam, hogy még csak egy figyelmeztető emailt sem küldenek az eladónak, Ime:
Én: ...."Ha egy eladó viselkedése illetve tevékenysége ellen panasz érkezik szerintem minimum megtehetnék, hogy felhívják a figyelmét a tisztességes vaterázásra.
Ha Önöknek nem elég , illetve nem tartják elfogadhatónak, illetve bizonyítéknak azokat a képeket, amit a hibákról készítettem, akkor legalább a vatera irányelveiből az ide vonatkozó kivonatot elküldhetnék neki, mint a piactér álláspontját."
Válasz a vaterától:
..." Továbbra sem tudjuk azonban ellenőrizni, hogy a sérülések a postázás előtt, szállítás közben, vagy esetleg Önnél keletkeztek. Nem kételkedünk az Ön szavában, azonban mivel az eladó visszajelzéseinek százalékos aránya eddig 100%, továbbá sem ügyfélszolgálatunkon, sem a csillagos (részletes) értékelésnél nem jeleztek a vevők ehhez hasonló problémát, így az Ön felhasználói bejelentésére nem figyelmeztethetjük az eladót. Mivel az illető profi eladónk, így bizonyos feltételeknek folyamatosan meg kell felelnie..."
Ezek után még azt is feltételezem, hogy törlik majd az egyébként jogos neki adott negatív értékelést.
TEHÁT A PROFI ELADÓ, HA MÁR PROFI A VATERÁN, AKKORIGENIS IKON ÉS MAGA AZ ISTEN, AZ ÁTVERT VEVŐK PEDIG LE VANNAK.........
Mit tehet ilyenkor egy vevő?? forduljon birósághoz egy pár tizenezer Ft-ért?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2014-05-03 08:32
Létrehozva: #512


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 098
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(nemtudomholvan @ 2014-05-02 21:27) *
...( Egy profi eladóról beszélek)....

Már tegnap este nagyon erős indíttatást éreztem, de elfojtottam, most viszont újra kitüremkedik belőlem a mondanivaló.
Elvonatkoztatva az adott esettől, általánosságban a PEP-esek iránti elvárások gyakori (burkolt, vagy burkolatlan) megfogalmazása miatt.
Gondolkodjunk már egy kicsit és mérlegeljünk. A Profi Eladó nem egy ikon és főleg nem egy isten. A Profi Eladó valamit jól csinál, bizonyos elvárásoknak jobban megfelel, mint az átlag. De ismétlem és hangsúlyozom, nem isten.
A PEP-esnek is úgy jár a posta, ahogy a többieknek, nincs nyitva neki egy kis ablak 24 órás állandó elérhetőséggel. Bármennyire is szeretnénk, a csomagját nem csapja a hóna alá egy gyalogkakukk és nem rohan vele 5 percen belül a címzetthez. Ő sem ül állandóan a gép előtt. Van magánélete. Néha elmegy moziba, zuhanyozni, pisilni, boltba, randizik, takarít, dolgozik a munkahelyén, kirándul a gyerekével, strandra megy, a barátnőjével beszélget, beül egy cukrászdába, autót mos, és legfőképpen tévedhet egy PEP-es is. Oké? Veszi mindenki? T É V E D H E T. Elronthatja a címzést, kicsúszhat a porcelán a kezéből, elfelejthet valamit. Mert a Profi státusz nem azonos a szentté avatással.
Hangsúlyozom, nem a konkrét esetről beszélek, hanem az "egy Profi Eladóról beszélek" jelenségről, amikor a panaszkodó fél a státuszt úgy lobogtatja, mint ... írtam egy hasonlatot, de inkább mégsem.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2014-05-03 08:33


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2014-05-02 21:55
Létrehozva: #513


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 330
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(nemtudomholvan @ 2014-05-02 21:46) *
Üdv. Köszi a gyors választ.

ápr. 27-én írta a mailt, hogy feladtam a könyvet.

Ápr. 27-e vasárnap volt, tételezzük fel, hogy pénteken vagy szombaton postázott. Ha csak "sima" ajánlott volt a levél és nem elsőbbségi, véleményem szerint nem kell még aggódnod. A Magyar Posta 5 munkanapon belüli kézbesítést vállal az ajánlott leveleknél. A 4 napos ünnep nem számít munkanapnak. Az általam 28-án feladott ajánlott levél sem érkezett még célba. Ha hétfőn sem érkezik meg a leveled, azért kérd el a ragszámot az eladótól smile.gif


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nemtudomholvan
hozzászólás 2014-05-02 21:46
Létrehozva: #514


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2014-04-25 20:24
Azonosító: 2 113 251



IDÉZET(Hathor14 @ 2014-05-02 21:41) *
Pontosan mikor adta fel a küldeményt az eladó? Most 4 napos ünnep van, ezen a héten szerdán kézbesítettek utoljára levelet, legkorábban jövő hétfőn érkezhet meg a rendelésed. Ha ajánlottan adták fel a levelet, érdemes elkérned a küldeményazonosítót, a ragszám alapján te is érdeklődhetsz a postán a küldemény holléte felől.


Üdv. Köszi a gyors választ.

ápr. 27-én írta a mailt, hogy feladtam a könyvet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2014-05-02 21:41
Létrehozva: #515


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 330
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(nemtudomholvan @ 2014-05-02 21:27) *
Üdv. "Vettem" a Vaterán egy könyvet. A leü tés napján megjött az automatikus üzenet. Még aznap elutaltam a könyv és a posta árát. E-mailban ezt jeleztem is az eladónak (profi) . Rá 1 hétre válaszolt , hogy feladta a könyvet. Már azóta lassan újabb 1 hét eltelt. A könyv még mindig nincs itt. Megnéztem az eladó értékeléseit, már jártak vele így mások is. Mit tehetek mmost? Azt a pénzt elbuktam? ( Egy profi eladóról beszélek). Bocs, ha Off voltam.....

Pontosan mikor adta fel a küldeményt az eladó? Most 4 napos ünnep van, ezen a héten szerdán kézbesítettek utoljára levelet, legkorábban jövő hétfőn érkezhet meg a rendelésed. Ha ajánlottan adták fel a levelet, érdemes elkérned a küldeményazonosítót, a ragszám alapján te is érdeklődhetsz a postán a küldemény holléte felől.


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nemtudomholvan
hozzászólás 2014-05-02 21:27
Létrehozva: #516


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2014-04-25 20:24
Azonosító: 2 113 251



Üdv. "Vettem" a Vaterán egy könyvet. A leü tés napján megjött az automatikus üzenet. Még aznap elutaltam a könyv és a posta árát. E-mailban ezt jeleztem is az eladónak (profi) . Rá 1 hétre válaszolt , hogy feladta a könyvet. Már azóta lassan újabb 1 hét eltelt. A könyv még mindig nincs itt. Megnéztem az eladó értékeléseit, már jártak vele így mások is. Mit tehetek mmost? Azt a pénzt elbuktam? ( Egy profi eladóról beszélek). Bocs, ha Off voltam.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti949
hozzászólás 2014-04-22 15:27
Létrehozva: #517


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 136
Regisztrált: 2013-09-07 19:23
Azonosító: 2 074 888



Azoknak az eladóknak ajánlom a kedves vevő jelöltet akik szeretik a többszörös alkut!
http://beta.vatera.hu/show_user.php?uid=30922330
Lealkudta a terméket 4 000-ről 2 500, jó beleegyeztem erre jön a levél, hogy adna érte 1 500-t. Nos fényképem nincs így nem tudom miért nézett ennyire hülyének. blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davidmaci92
hozzászólás 2014-04-21 10:32
Létrehozva: #518


zejopy vagyok:)
***

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 798
Regisztrált: 2009-08-17 11:47
Innen: Veresegyház, medverezervátum
Azonosító: 706 366



Lezárult ez az aukció. Írogatok, válasz semmi. Ma nyilván nem adok negát, mégiscsak ünnep van, de végignézegettem az értékeléseit. Nem szívesen rondítok bele, de az a modortalanság, hogy nem kommunikálja a problémáját, a visszalépését, egyáltalán a válasz nélküli leveleim kiveri a biztosítékot nálam. Úgy tűnik, ez egy allergiás góc, talán én vagyok a a világ dolgaiban kevésbé tájékozott:). Mindenesetre, ha gondoljátok, tegyétek tiltóra. Holnap egy hívást még megejtek, mert ugye akkora haszonnal kecsegtet az üzlet, hogy ennyi munkát, fáradozást, telefonálást, gondolkodást megér nekem... dry.gif


--------------------
Nem azért hibáztál, mert többet adtál, hanem mert kevesebbet kívántál. Ha többet adsz, többet is követelhetsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2014-04-20 11:55
Létrehozva: #519


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 251
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(angelmama_a @ 2014-04-20 10:42) *
Üdvözlöm!

Én is azt hiszem ugyan ebben a cipőben járok, vásároltam 2 terméket, utaltam 19.000 Ft-ot. Jött egy válasz, hogy rendben átment a pénz és majd másnap feladja, de azóta semmi! Ez 04.04.-én volt. Nem érkezett meg és az emailekre sem válaszol. Mások is vásároltak tőle ugyan ezeket, egy negatívot már kapott, 13.-án, ott is ugyan ez, se pénz, se termék, se válasz.. sad.gif

Érdemes feljelenteni ekkora összeg miatt, látom-e még vajon a pénzemet?? sad.gif

Tisztelt angelmama_a!

Érdemes.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
angelmama_a
hozzászólás 2014-04-20 10:42
Létrehozva: #520


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2014-04-20 10:35
Azonosító: 2 111 071



Üdvözlöm!

Én is azt hiszem ugyan ebben a cipőben járok, vásároltam 2 terméket, utaltam 19.000 Ft-ot. Jött egy válasz, hogy rendben átment a pénz és majd másnap feladja, de azóta semmi! Ez 04.04.-én volt. Nem érkezett meg és az emailekre sem válaszol. Mások is vásároltak tőle ugyan ezeket, egy negatívot már kapott, 13.-án, ott is ugyan ez, se pénz, se termék, se válasz.. sad.gif

Érdemes feljelenteni ekkora összeg miatt, látom-e még vajon a pénzemet?? sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1338 Oldal V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-04-21 15:09