IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1312 Oldal V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2013-08-14 19:10
Létrehozva: #501


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(boutet @ 2013-08-14 16:48) *
Kedves Benz!

Nem igazán tudom, hogy a Vaterára tartozik-e a kérdésem, de azért csak felteszem, mert ilyesmit még nem tapasztaltam eladó részéről... Vettem pár napja néhány levélzárót

http://gyujtemeny.vatera.hu/belyeg/magyar/...1784612504.html

ajánlott postázást kértem, utaltam, meg is jött levélben ma. A postás amikor aláírtam az átvételt, szólt, hogy szerencsém van, mert ilyenkor büntetőportót szoktak kiszabni (2x postaköltség), csak a felvevő hivatal nem vette észre a turpisságot. Megnéztem a levelet alaposabban, és a 380 forintos postaköltséget az eladó két régi, hatvanas évekbeli 1 forint 70 filléres és egy 40 filléres bélyeggel rótta le (nyilván 170+170+40 forinttal számolva). Mellékelek ide egy képet is, szerencsére a boríték hátoldalán vannak a bélyegek, így nem láthatóak a pontos címek. Mit tegyek? A termék megjött, negatív így nem jogos. Ha szigorúan nézem, a postaköltséggel sem csapott be, hisz ha tényleg 380 forintnyi bélyeget ragaszt fel, nekem ugyanannyiba kerül, mint így. Az eladó a postát csapja be, megspórolva a postaköltséget, csak ebben az a veszélyes, hogy ha észreveszik, nekem, a vevőnek kell a portót fizetnem, aztán vagy elutalja az eladó, vagy nem.

[img]http://http://31.media.tumblr.com/9218dc085eb2ca2a4c4f9e1029b9ddd1/tumblr_mrizrrPLRD1qlnow7o1_1280.jpg[/img]

Kedves boutet!

Esetleg az értékelésben jelezheti a trükközést.
Egyébként tényleg ötletes megoldás mosking.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boutet
hozzászólás 2013-08-14 16:48
Létrehozva: #502


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 101
Regisztrált: 2010-06-10 12:51
Azonosító: 1 205 526



Kedves Benz!

Nem igazán tudom, hogy a Vaterára tartozik-e a kérdésem, de azért csak felteszem, mert ilyesmit még nem tapasztaltam eladó részéről... Vettem pár napja néhány levélzárót

http://gyujtemeny.vatera.hu/belyeg/magyar/...1784612504.html

ajánlott postázást kértem, utaltam, meg is jött levélben ma. A postás amikor aláírtam az átvételt, szólt, hogy szerencsém van, mert ilyenkor büntetőportót szoktak kiszabni (2x postaköltség), csak a felvevő hivatal nem vette észre a turpisságot. Megnéztem a levelet alaposabban, és a 380 forintos postaköltséget az eladó két régi, hatvanas évekbeli 1 forint 70 filléres és egy 40 filléres bélyeggel rótta le (nyilván 170+170+40 forinttal számolva). Mellékelek ide egy képet is, szerencsére a boríték hátoldalán vannak a bélyegek, így nem láthatóak a pontos címek. Mit tegyek? A termék megjött, negatív így nem jogos. Ha szigorúan nézem, a postaköltséggel sem csapott be, hisz ha tényleg 380 forintnyi bélyeget ragaszt fel, nekem ugyanannyiba kerül, mint így. Az eladó a postát csapja be, megspórolva a postaköltséget, csak ebben az a veszélyes, hogy ha észreveszik, nekem, a vevőnek kell a portót fizetnem, aztán vagy elutalja az eladó, vagy nem.

[img]http://http://31.media.tumblr.com/9218dc085eb2ca2a4c4f9e1029b9ddd1/tumblr_mrizrrPLRD1qlnow7o1_1280.jpg[/img]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trixie125
hozzászólás 2013-08-14 14:30
Létrehozva: #503


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2013-08-14 13:53
Azonosító: 2 066 225



Sziasztok!

A véleményetekre vagyok kíváncsi.
Volt egy vevőm, aki a termékeim között talált egy telefontokot, ami megtetszett neki, ezért megkérdezte, hogy tudok-e az Ő telefonjára is olyan tokot szerezni. A válaszom igen volt, így leütötte a terméket, mintha azt venné meg, ami lényegében majdnem igaz is.Írtam neki mielőtt leütötte azonban, hogy mivel beszerezni tudom a terméket, nekem jelenleg nincs, x meg y időn belül fog megérkezni csak hozzá, ha megrendeli.Tehát leütés előtt figyelmeztettem. A terméket kifizette, én megrendeltem és abban maradtunk, majd küldöm, ha megjön. Közben halaszthatatlanul külföldre kellett távoznom, pár órám volt összeszednem a cuccom, a vatera eszembe sem jutott.Jó ez kissé felelőtlen, de épp nagyobb gondom is volt, mint hogy a vaterával foglalkozzam. Külföldön viszont nem voltam net közelben. Az itthoni szolgáltató csillagászati összeget kért volna egynapos minimális adatforgalomért, így gondoltam, majd hazajövet elintézem a vaterás dolgaim. 1,5 hétig voltam kint,eközben az a hölgy aki a tokot vette, össze-vissza írkált, hogy mi van már a tokjával, a végén egész bunkó stílusban, amit még talán meg is értek, hisz ideges volt, amiért nem válaszoltam. Azonban, azt tudni kell, hogy ekkor még benne voltunk bőven, az ígért időben, tehát még nem járt le, amit írtam. Amikor beértem Magyarországra és végre tudtam netezni, első dolgom volt írni a hölgynek; elnézést kértem, indokoltam, hogy miért nem tudtam neki írni és, hogy éjszaka érem haza, remélhetőleg a csomagja otthon lesz nálam és reggel fel is adom. Reggel ez is volt az első dolgom.Ez pénteken volt. Hétfőn ismét kapom a sértegetős e-mailt, hogy nem kapta meg a csomagot és, hogy ilyen meg olyan vagyok...írtam neki erre, hogy ahogy ígértem fel is adtam a csomagot és ha valamit ígérek, azt be is tartom. Jelezném, még akkor is az ígért határidőn belül voltam még. Viszont ekkor jött a következő bökkenő. Mivel így is siettem nagyon, nem ellenőríztem a terméket alaposabban le és a termék nem az Ő telefonjára való. Ekkor megint gyönyörűen megvillantotta e-mailben illedelmes levélírási képességét, hogy most Ő (szó szerint) mi a sz@rt csináljon a termékkel. Erre válaszomban ismét elnézést kértem, de nem tudthatom minden termékről én sem pontosan, hogy tényleg arra való-e vagy sem, mivel nekem olyan telefonom nincs, nem próbálhattam fel, de pont erre van kitalálva a garancia.Leírtam neki, hogy a garancia hogyan működik; miszerint vagy kicserélem Neki a terméket vagy visszafizetem a vételárat. Írtam neki, -minekután nem kívántam kitenni magam további idegeskedésnek- hogy az Ő esetében az első lehetőség fel se merüljön, ne őröljük egymás idegeit, adja meg a bankszámlaszámát és ha terméket visszaküldte, akkor küldöm a termék árát vissza. Erre Ő közölte, hogy csak akkor hajlandó a terméket visszaküldeni, ha Neki én már visszafizettem a termék árát. És most nem tudom mi legyen a teendő.
Ilyenkor pontosan mit tehetem? Nem szeretném, ha negatívan értékelne, de ezért vállajam be, hogy lehet a pénzt is elbukom, termék sem lesz és az értékelés sem lesz más? Egyáltalán ezt szabályosan megteheti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-08-14 14:24
Létrehozva: #504


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 174
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(VateraBenz @ 2013-08-14 14:14) *
Egy normális hangú fizetési emlékeztető után mindig azok szoktak a bazi nagy önérzetükkel megsértődni, akik valójában nem akarták megvenni a terméket. A levél ilyenkor egy kitűnő ürügy a számukra, hogy az eladó hibájának feltüntetve kiszállhassanak az adásvételtől. Csak azt az "apróságot" hagyják figyelmen kívül, hogy a sértődés kevés ahhoz, hogy jogszerűen elállhassanak a vásárlási kötelezettségüktől...
Ilyenek mindig lesznek, ne törödjön velük.


Köszöm Benz Önnek is a választ. Most még az értékelésére várok ( természetesen az általa küldött levelet is elmentem az egész levelezéssel együtt ),mert szerintem simán negatívot fog adni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2013-08-14 14:14
Létrehozva: #505


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 14 545
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-08-14 13:16) *
... Szerintem ez az illető nem is akarta megvenni a terméket ( már csak azért is ez a gondolatom,mert annyira bizonygatja,hogy neki kell a termék ).

Egy normális hangú fizetési emlékeztető után mindig azok szoktak a bazi nagy önérzetükkel megsértődni, akik valójában nem akarták megvenni a terméket. A levél ilyenkor egy kitűnő ürügy a számukra, hogy az eladó hibájának feltüntetve kiszállhassanak az adásvételtől. Csak azt az "apróságot" hagyják figyelmen kívül, hogy a sértődés kevés ahhoz, hogy jogszerűen elállhassanak a vásárlási kötelezettségüktől...
Ilyenek mindig lesznek, ne törödjön velük.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-08-14 13:57
Létrehozva: #506


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 174
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(zejopy @ 2013-08-14 13:24) *
Miért háborodtak fel? Nem értem, nekem a második levélre többségében jön egy válasz, hogy elnézést, nem volt ideje, vagy ilyesmi. Hiszen azzal kezdem a levelet, hogy: Már egyszer jelentkeztem az aukció lejártakor, de vagy az én levelem nem ment el, vagy az Öné akadt el valahol. Tehát fel sem tételezem, hogy nem írt. Sőt, még azt is beleírom, mint eshetőség, hogy az enyém is elakadhatott. Tehát nem szembesítem azzal, hogy nem reagált. Mégis általában megírják, hogy de, megkapták, csak... És ez így rendben is van, mert elvben valóban lehet, hogy nem kapta meg a levelemet. Így nem okolok. Én is szeretek hamar végezni, ezt megértem. Így akkor tekintsd tárgytalannak, amit írtam, mert talán nem is ilyen típusú véleményre voltál kíváncsi, csak egyetértést szerettél volna, hogy nem túl kellemes a vevőd. Hát tényleg nem az.smile.gif És valóban, ha valaki nagyon bizonygatja, hogy valamit, amit nem tett meg, azt meg szerette volna tenni, az általában gyanút ébreszt az emberben.


Azt mondták,hogy ne idegeskedjek tudják Ők is,hogy vásároltak nem kell 2 nap múlva emlékeztetni őket van nekik fontosabb dolguk is mint a vatera. Majd küldik a pénzt ugyanis a vatera szabályzata kimondja,hogy 7 nap múlva kell fizetni??!! blink.gif ( hogy ezt honnan szedték ) És a végén ezzel fejezte be az egyik vásárló a mondandóját:" csak az árul a vaterán aki komolytalan kerskedő" ?!

IDÉZET(kisgep01 @ 2013-08-14 13:54) *
Azt mondták,hogy ne idegeskedjek tudják Ők is,hogy vásároltak nem kell 2 nap múlva emlékeztetni őket van nekik fontosabb dolguk is mint a vatera. Majd küldik a pénzt ugyanis a vatera szabályzata kimondja,hogy 7 nap múlva kell fizetni??!! blink.gif ( hogy ezt honnan szedték ) És a végén ezzel fejezte be az egyik vásárló a mondandóját:" csak az árul a vaterán aki komolytalan kerskedő" ?!


Minden nemű véleményedre és más véleményére is kiváncsi vagyok mert mindenből lehet tanulni!!

Ezután meg "rettegve" várom az értékelését!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-08-14 13:24
Létrehozva: #507


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-08-14 13:16) *
Tudod zejopy az utolsó problémás ügyemnél ( amikor azt mondtad,hogy nagyon sok a problémás esetem smile.gif ) akkor meg is fogalmaztam egy 2 napos levelet ( ahogy akkor is tanácsoltad ). Akkor volt ám felháborodás megint voltam minden csak éppen szende kislány nem. Akkor jöttünk a kisgep fiúval erre a levélre. Volt azóta is sok késedelem de mindenki korrekten kezelte ezt a dolgot.
Mivel a kinti életben ( úgy értem,hogy nem a vaterán ) is nagyon sok a rendelésünk mert ilyenkor van a szezon ezért szeretjük megpörgetni az eladásokat mert ilyenkor nem sokat pihenünk. Szeretjük hamar letudni az eladásokat ( mert általában a késve fizetők reklamálnak rögtön,hogy hol a csomagjuk mert nekik sürgős,csak éppen a fizetni nem sürgős nekik ),hát ezért küldtem mai napon a levelt. Valamint sajnos nálunk ez egy bevett "trend",hogy aki nem jelentkezik 4 nap után az nem is fog vásárolni. Szerintem ez az illető nem is akarta megvenni a terméket ( már csak azért is ez a gondolatom,mert annyira bizonygatja,hogy neki kell a termék ).

Miért háborodtak fel? Nem értem, nekem a második levélre többségében jön egy válasz, hogy elnézést, nem volt ideje, vagy ilyesmi. Hiszen azzal kezdem a levelet, hogy: Már egyszer jelentkeztem az aukció lejártakor, de vagy az én levelem nem ment el, vagy az Öné akadt el valahol. Tehát fel sem tételezem, hogy nem írt. Sőt, még azt is beleírom, mint eshetőség, hogy az enyém is elakadhatott. Tehát nem szembesítem azzal, hogy nem reagált. Mégis általában megírják, hogy de, megkapták, csak... És ez így rendben is van, mert elvben valóban lehet, hogy nem kapta meg a levelemet. Így nem okolok. Én is szeretek hamar végezni, ezt megértem. Így akkor tekintsd tárgytalannak, amit írtam, mert talán nem is ilyen típusú véleményre voltál kíváncsi, csak egyetértést szerettél volna, hogy nem túl kellemes a vevőd. Hát tényleg nem az.smile.gif És valóban, ha valaki nagyon bizonygatja, hogy valamit, amit nem tett meg, azt meg szerette volna tenni, az általában gyanút ébreszt az emberben.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-08-14 13:16
Létrehozva: #508


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 174
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(zejopy @ 2013-08-14 13:01) *
Teljesen jó a levél. Én stratégiai okokból kihagynám a "megfelelő értékelés" kitételt, de ha benne marad, akkor sincs benne semmi kivetnivaló. Ott fejezném be a mondatot, hogy lezártnak tekintem az adásvételt. Nem az aukciót, hiszen nem azt zárod le.
Szerintem az első levél után pár nappal írj egy emlékeztető e-mailt. Akkor már tényleg csak az tud beléd kötni, aki olyan, de ez meg együtt jár ezzel.smile.gif Lehetsz kicsit türelmesebb, azért ilyenkor nyáron a többség kicsit kiereszt, fellazul, másképp megy az idő. Nem biztos, hogy ez részükről helyes hozzáállás, de a bonyodalmak megelőzése érdekében sokszor nem baj, ha mi engedünk egy kicsit. Neked is nagyon sok eladásod van, minden bonyodalom csak hátráltatja a többit.


Tudod zejopy az utolsó problémás ügyemnél ( amikor azt mondtad,hogy nagyon sok a problémás esetem smile.gif ) akkor meg is fogalmaztam egy 2 napos levelet ( ahogy akkor is tanácsoltad ). Akkor volt ám felháborodás megint voltam minden csak éppen szende kislány nem. Akkor jöttünk a kisgep fiúval erre a levélre. Volt azóta is sok késedelem de mindenki korrekten kezelte ezt a dolgot.
Mivel a kinti életben ( úgy értem,hogy nem a vaterán ) is nagyon sok a rendelésünk mert ilyenkor van a szezon ezért szeretjük megpörgetni az eladásokat mert ilyenkor nem sokat pihenünk. Szeretjük hamar letudni az eladásokat ( mert általában a késve fizetők reklamálnak rögtön,hogy hol a csomagjuk mert nekik sürgős,csak éppen a fizetni nem sürgős nekik ),hát ezért küldtem mai napon a levelt. Valamint sajnos nálunk ez egy bevett "trend",hogy aki nem jelentkezik 4 nap után az nem is fog vásárolni. Szerintem ez az illető nem is akarta megvenni a terméket ( már csak azért is ez a gondolatom,mert annyira bizonygatja,hogy neki kell a termék ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-08-14 13:01
Létrehozva: #509


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-08-14 12:54) *
Bocs akkor idézem a levelet mert negatív értékelésből szó sem volt!! Itt a küldött levél:Tisztelt Uram! Ön vásárolt cégünktől 2013-08-10.-én a vatera piacterén 1db gyertyakulcsot 800-t .+ 850.- szállítási díjért!
Az utalást tartalmazó e-mailt a rendelése után rögtön meg is kapta,de azóta a vételár nem érkezett meg!
Ez úton szeretném felhívni a figyelmét arra,hogyha nem érkezik be a vételár a számlánkra 2013.-08.-16.-ig akkor lezártnak tekintem az aukciót és a megfelelő értékelést megteszem a vatera felé!
Jelen levelet egyidejüleg elküldöm a vaterabiztonság részére is egy esetleges értékelési vita tisztázása végett! "
Ez volt a levél..... Tudom,hogy száraz de a tényeket közlöm és ebben semmi sértő nincs!

Teljesen jó a levél. Én stratégiai okokból kihagynám a "megfelelő értékelés" kitételt, de ha benne marad, akkor sincs benne semmi kivetnivaló. Ott fejezném be a mondatot, hogy lezártnak tekintem az adásvételt. Nem az aukciót, hiszen nem azt zárod le.
Szerintem az első levél után pár nappal írj egy emlékeztető e-mailt. Akkor már tényleg csak az tud beléd kötni, aki olyan, de ez meg együtt jár ezzel.smile.gif Lehetsz kicsit türelmesebb, azért ilyenkor nyáron a többség kicsit kiereszt, fellazul, másképp megy az idő. Nem biztos, hogy ez részükről helyes hozzáállás, de a bonyodalmak megelőzése érdekében sokszor nem baj, ha mi engedünk egy kicsit. Neked is nagyon sok eladásod van, minden bonyodalom csak hátráltatja a többit.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-08-14 13:02


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-08-14 12:54
Létrehozva: #510


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 174
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



IDÉZET(zejopy @ 2013-08-14 12:47) *
Uhh... Hát ha 10.-én vásárolt, és ma 14.-e van, akkor korai volt még. A fokozatosság itt is jó. Először meg szoktam neki írni, hogy már egyszer írtam, ez a második levelem, és kérek egy címpontosítást. Tehát szinte teljesen az első levelemet másolom, annyi kitétellel, hogy leírom, hogy ez már a második. Ha letelik az egy hét (ilyenkor nyáron kicsit több is akár), akkor megírom, hogy amennyiben nem válaszol valameddig (szabok egy határidőt), az adásvételt tárgytalannak tekintem és az aukciót újraindítom. Negatív értékelésről már nagyon régóta nem beszélek, mert az üzlet létrejöttének szempontjából indifferens, hogy én hogyan értékelek. A lényeg, ami az áruval történik, azaz a hiányos kommunikáció miatt tulajdonképpen elveszíti a jogát rá. De nem így írom, hanem így: amennyiben nem válaszol valameddig (szabok egy határidőt), az adásvételt tárgytalannak tekintem és az aukciót újraindítom.
Nagyon fontos a megfogalmazás. És a negatív meglobogtatása tényleg bizonyos szempontból fenyegetésnek (bár ez túlzó szó) minősülhet. Mindenképpen retorziót jelent, pont ezért hagytam el.
Így látom.smile.gif Ne aggódj, alakul ez, mindenkinek más az erőssége. Az meg, hogy beteszi más nyilvános fórumra, nem jelent semmit. Hidd el, tényleg nem. smile.gif
Én nem kérek elnézést, mert meg sem kérdezem, miért nem utalt. Nem rám tartozik. Az tartozik rám, hogy nem utalt, csak ennyi.
Ezek szerint a levél jó, mert a többség megértette. Szerintem nem a levéllel, hanem az időzítéssel van gond. Kell egy közbülsőnek lennie. És én tényleg kihagynám a negát belőle.


Bocs akkor idézem a levelet mert negatív értékelésből szó sem volt!! Itt a küldött levél:Tisztelt Uram! Ön vásárolt cégünktől 2013-08-10.-én a vatera piacterén 1db gyertyakulcsot 800-t .+ 850.- szállítási díjért!
Az utalást tartalmazó e-mailt a rendelése után rögtön meg is kapta,de azóta a vételár nem érkezett meg!
Ez úton szeretném felhívni a figyelmét arra,hogyha nem érkezik be a vételár a számlánkra 2013.-08.-16.-ig akkor lezártnak tekintem az aukciót és a megfelelő értékelést megteszem a vatera felé!
Jelen levelet egyidejüleg elküldöm a vaterabiztonság részére is egy esetleges értékelési vita tisztázása végett! "
Ez volt a levél..... Tudom,hogy száraz de a tényeket közlöm és ebben semmi sértő nincs!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-08-14 12:47
Létrehozva: #511


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(kisgep01 @ 2013-08-14 12:30) *
Üdv Mindenkinek! Megint sikerült belefutnom egy érdekes vásárlóba aki mellesleg Dr.! Kiváncsi vagyok a véleményetekre illetve Benz véleményére. 2013-08-10.-én leütöttek egy termékemet. Annak rendje és módja szerint elküldtem az adatokat. Sajnos mind a mai napig nem kaptam sem pénzt sem pedig visszajelzést ezért elküldtem a szokásos levelemet amiben megírtam,hogy nem érkezett be a pénz és kérem,hogy eddig és eddig küldje el a vételárat ellenben lezártnak tekintem az aukciót. Megfogadva a régebben kapott tanácsot nem magyarázkodok csak közlöm a tényeket!
Erre válaszúl kaptam ezt a levelet:"Tisztelt Uram !
...

Uhh... Hát ha 10.-én vásárolt, és ma 14.-e van, akkor korai volt még. A fokozatosság itt is jó. Először meg szoktam neki írni, hogy már egyszer írtam, ez a második levelem, és kérek egy címpontosítást. Tehát szinte teljesen az első levelemet másolom, annyi kitétellel, hogy leírom, hogy ez már a második. Ha letelik az egy hét (ilyenkor nyáron kicsit több is akár), akkor megírom, hogy amennyiben nem válaszol valameddig (szabok egy határidőt), az adásvételt tárgytalannak tekintem és az aukciót újraindítom. Negatív értékelésről már nagyon régóta nem beszélek, mert az üzlet létrejöttének szempontjából indifferens, hogy én hogyan értékelek. A lényeg, ami az áruval történik, azaz a hiányos kommunikáció miatt tulajdonképpen elveszíti a jogát rá. De nem így írom, hanem így: amennyiben nem válaszol valameddig (szabok egy határidőt), az adásvételt tárgytalannak tekintem és az aukciót újraindítom.
Nagyon fontos a megfogalmazás. És a negatív meglobogtatása tényleg bizonyos szempontból fenyegetésnek (bár ez túlzó szó) minősülhet. Mindenképpen retorziót jelent, pont ezért hagytam el.
Így látom.smile.gif Ne aggódj, alakul ez, mindenkinek más az erőssége. Az meg, hogy beteszi más nyilvános fórumra, nem jelent semmit. Hidd el, tényleg nem. smile.gif


IDÉZET(kisgep01 @ 2013-08-14 12:30) *
...
Na akkor most a következőbe akkor megint kérjek elnézést azért mert meg mertem kérdezni,hogy miért nem utalt? Direkt úgy alakítottam ki a levelet ( a sok tanácsot figyelembe véve ),hogy eddig akinek küldtem az mindenki megértette és elnézést kért,hogy eddig nem fizetett. kisgep01 ( lány )

Én nem kérek elnézést, mert meg sem kérdezem, miért nem utalt. Nem rám tartozik. Az tartozik rám, hogy nem utalt, csak ennyi.
Ezek szerint a levél jó, mert a többség megértette. Szerintem nem a levéllel, hanem az időzítéssel van gond. Kell egy közbülsőnek lennie. És én tényleg kihagynám a negát belőle.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisgep01
hozzászólás 2013-08-14 12:30
Létrehozva: #512


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 174
Regisztrált: 2010-12-11 10:58
Azonosító: 1 413 411



Üdv Mindenkinek! Megint sikerült belefutnom egy érdekes vásárlóba aki mellesleg Dr.! Kiváncsi vagyok a véleményetekre illetve Benz véleményére. 2013-08-10.-én leütöttek egy termékemet. Annak rendje és módja szerint elküldtem az adatokat. Sajnos mind a mai napig nem kaptam sem pénzt sem pedig visszajelzést ezért elküldtem a szokásos levelemet amiben megírtam,hogy nem érkezett be a pénz és kérem,hogy eddig és eddig küldje el a vételárat ellenben lezártnak tekintem az aukciót. Megfogadva a régebben kapott tanácsot nem magyarázkodok csak közlöm a tényeket!
Erre válaszúl kaptam ezt a levelet:"Tisztelt Uram !

Szándékomban állt vásárolni Önöktől gyertyakulcsot és a pénzt átutalini Önöknek mivel szükségemvan rá. DE senkitől sem tűrom el , hogy bármikor vagy bármiért fenyegessen akár negatív értékeléssel vagy bármi mással, ezért az Ön szívhezszóló levelét olvasva úgy döntöttem hogy bárki mástól fogom beszereni mindegy milyen összegért a terméket de, legyen vele tisztában, hogy ez csak is a fenyegetése miatt van ! Nekem szükségem van egy ilyen eszközre a gyári STIHL szerszámomhoz, mert az eredetit elveszítettem.

Gondolkozzon !!!

Komolyabb emberek és cégek az ilyen kérdést úgy szokták megoldani, hogy:"Tisztelt vásárló nyilván elkerülte a figyelmét" vagy valami hasonló inelligens felhívással nem pedig negatív értékelléssel való fenyegetéssel.


Én most nem fenyegetem de de erősen gondolkodom, hogy a levelét felteszem az internetre megfelelő fórumokra, hogy emberek tanuljanak az Ön hibájából, persze Ön is tanulhat belőle, ha az EGO háttérbe szorításával belátja a hibáját."

Aláírás: Dr. .... .....

Most az,volt a probléma,hogy nem magyarázkodtam és nem kértem elnézést stb......... Csak az az érdekes,hogy a számlaszámra nem reagált ilyen gyorsan viszont a felszólító levélre egy órán belül jött a válasz. Pedig a leütés után többször is fent volt a vaterán.

Na akkor most a következőbe akkor megint kérjek elnézést azért mert meg mertem kérdezni,hogy miért nem utalt? Direkt úgy alakítottam ki a levelet ( a sok tanácsot figyelembe véve ),hogy eddig akinek küldtem az mindenki megértette és elnézést kért,hogy eddig nem fizetett. kisgep01 ( lány )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-08-13 12:25
Létrehozva: #513


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Mumee06 @ 2013-08-13 12:10) *
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=235318

Itt a link. Igen,minden e-mailben történt. 1 hete folyamatosan minden nap leveleztünk,majd az utalás előtt meggondolta magát -.-
Nagyon szépen köszönöm a választ,még írok neki egy utolsó e-mailt és ha akkor se hajlandó ide adni,akkor fájó szívvel lemondok róla =(

Hidd el, jobb, ha nem mész bele, még akkor sem, ha az emelt összeg elfogadható. Teljesen szabálytalan, jutalékkijátszás, és gondolj bele, ha a Vaterával szemben inkorrekt, akkor veled sem valószínű, hogy a végletekig becsületes lesz. Amúgy pedig általánosságban is azt gondolom, hogy ilyen esetekben minden vevőnek nagyon következetesnek kellene lenni. Egyszerűen vannak dolgok, amiket nem szabad támogatni sem anyagi, sem erkölcsi szempontból. Ahogy a törvényi előírásokkal szembenálló dolgokat nem toljuk pénzzel, úgy ezeknek a morális gusztustalanságoknak is gátat kell szabni (ami, nem utolsó sorban az általunk - vevő és eladó által - választott rendszer szabályzatával szembemegy). És ezt csak a megvezetett vevő tudja megtenni. Akkor sem szabad átvenni az ilyen módon drágított cuccot, ha éppen tele vagyunk pénzzel, és akkor sem, ha nekünk az az áru valójában 2x annyit is megérne. Mert úgy érzem, hogy annak az eladónak, aki így vaterázik, nincs itt létjogosultsága.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-08-13 12:27


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mumee06
hozzászólás 2013-08-13 12:10
Létrehozva: #514


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-08-13 11:46
Azonosító: 2 065 665



IDÉZET(zejopy @ 2013-08-13 12:05) *
Szia! Természetesen nincs hozzá joga és teljességgel szabálytalan. Majdnem biztos vagyok abban, hogy a játék nem lesz a tiéd, mert arra nem fogod tudni rávenni, hogy a kialakult áron odaadja. Remélem, e-mailben van minden. Még tegyél egy próbát, írd meg, hogy a Vatera szabályaival teljesen ütközik, amit csinál. Ha ragaszkodik az elképzeléséhez, akkor adj neki negatív értékelést. A levelezést továbbítsd a biztonsag@allegrogroup.hu címre. Ha bosszúnegatívot ad, és minden így történt, ahogy leírtad, és ez az e-mailekből egyértelműen átjön, akkor törölni fogják az általa adott értékelést.
Légyszi mutass egy linket is, hadd lássuk ezt a nagyon korrekt eladót... Köszi.smile.gif




http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=235318

Itt a link. Igen,minden e-mailben történt. 1 hete folyamatosan minden nap leveleztünk,majd az utalás előtt meggondolta magát -.-
Nagyon szépen köszönöm a választ,még írok neki egy utolsó e-mailt és ha akkor se hajlandó ide adni,akkor fájó szívvel lemondok róla =(
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-08-13 12:05
Létrehozva: #515


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(Mumee06 @ 2013-08-13 11:52) *
Szép napot mindenkinek!

Nekem egy olyan gondom volna,hogy leütöttem fix áron egy játékot,és az eladó az utolsó pillanatban meggondolta magát és csak 3600ft-al drágábban hajlandó ide adni. Ilyenkor mit tudok tenni? Neki van erre lehetősége,hogy elad valamit fix áron,majd azt mondja,hogy bocs nekem ez még se éri meg és felemeli az árát e-mailben?
Én nagyon szeretném a gyermekemnek azt a játékot,de drágábban már nem tudom megvenni. Valahogyan rá lehet venni az eladót,hogy a meghirdetett és leütött fix áron adja át nekem a terméket?
Rendőrségre nem szeretnék rohangálni...

Előre is köszönöm,ha bárki tud segíteni ez ügyben!

Szia! Természetesen nincs hozzá joga és teljességgel szabálytalan. Majdnem biztos vagyok abban, hogy a játék nem lesz a tiéd, mert arra nem fogod tudni rávenni, hogy a kialakult áron odaadja. Remélem, e-mailben van minden. Még tegyél egy próbát, írd meg, hogy a Vatera szabályaival teljesen ütközik, amit csinál. Ha ragaszkodik az elképzeléséhez, akkor adj neki negatív értékelést. A levelezést továbbítsd a biztonsag@allegrogroup.hu címre. Ha bosszúnegatívot ad, és minden így történt, ahogy leírtad, és ez az e-mailekből egyértelműen átjön, akkor törölni fogják az általa adott értékelést.
Légyszi mutass egy linket is, hadd lássuk ezt a nagyon korrekt eladót... Köszi.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2013-08-13 12:06


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mumee06
hozzászólás 2013-08-13 11:52
Létrehozva: #516


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2013-08-13 11:46
Azonosító: 2 065 665



Szép napot mindenkinek!

Nekem egy olyan gondom volna,hogy leütöttem fix áron egy játékot,és az eladó az utolsó pillanatban meggondolta magát és csak 3600ft-al drágábban hajlandó ide adni. Ilyenkor mit tudok tenni? Neki van erre lehetősége,hogy elad valamit fix áron,majd azt mondja,hogy bocs nekem ez még se éri meg és felemeli az árát e-mailben?
Én nagyon szeretném a gyermekemnek azt a játékot,de drágábban már nem tudom megvenni. Valahogyan rá lehet venni az eladót,hogy a meghirdetett és leütött fix áron adja át nekem a terméket?
Rendőrségre nem szeretnék rohangálni...

Előre is köszönöm,ha bárki tud segíteni ez ügyben!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davenport
hozzászólás 2013-08-12 08:15
Létrehozva: #517


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 104
Regisztrált: 2007-03-01 14:17
Azonosító: 141



IDÉZET(zejopy @ 2013-08-11 20:14) *


Én meg itt idegeskedem egy csúnya üzenet miatt unsure.gif Nincsen hóhéros smiley?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2013-08-11 20:14
Létrehozva: #518


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 27 519
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(suzukimaruti @ 2013-08-09 16:00) *
Szia. smile.gif

Bekalodáztam Őt is. Tudod az én 36 levelesemnek szívfájdalom nélkül megadtam elsőre a negát. Már inaktív, másnak sem fizetett sad.gif

Nnna akkor:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=6814226
A kutyaúristenitneki. violent2.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzukimaruti
hozzászólás 2013-08-10 14:32
Létrehozva: #519


Tapasztalt fórumozó
*****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 666
Regisztrált: 2008-08-07 19:42
Azonosító: 177 261



IDÉZET(davenport @ 2013-08-10 14:27) *
Az internet névtelenségéből fakadó stílus az, ami zavar. Személyesen nem szoktam ilyen "mókás" megjegyzéseket hallgatni, különösen a korábbi végrehajtói munkám során nem mondtak ilyet.


Jáj nem szeretnék találkozni egy korábbi kollégáddal smile.gif
Ne foglalkozz vele, ahogy Zep is írta nem téged minősít.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
davenport
hozzászólás 2013-08-10 14:27
Létrehozva: #520


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 104
Regisztrált: 2007-03-01 14:17
Azonosító: 141



IDÉZET(zejopy @ 2013-08-10 14:13) *
Ha túlérzékeny vagy, akkor én is. Ugyanis betettem a gyűjteménybe én is.smile.gif
Viszont jó ha tudod, az ilyen nem téged minősít, hanem őt. Aki alapból ilyen lekezelő, az vajon hogyan reagál a valós problémákra?


Az internet névtelenségéből fakadó stílus az, ami zavar. Személyesen nem szoktam ilyen "mókás" megjegyzéseket hallgatni, különösen a korábbi végrehajtói munkám során nem mondtak ilyet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1312 Oldal V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicStart new topic
11 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (11 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2014-04-25 09:11