IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1338 Oldal V  « < 258 259 260 261 262 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
Laci90
hozzászólás 2012-02-16 15:30
Létrehozva: #5181


Új fórumozó


Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2007-11-27 10:56
Azonosító: 54 457



Sziasztok!

Nekem is van egy problémám egy vevővel aki nem fizetett idáig
Tavaly december 8.-án vette meg a terméket és azóta nem fizetett
Legutóbb kb 6 hete fixáltuk ujra hogy mennyit kell fizetni és jött ilyennel ,hogy takarékszövetkezetes számlára csak lassan tud utalni a bankja(holott eddig 68 embernek semmi problámja nem volt) aztán azzal jött ,hogy a felesége intézi és biztos elrontott valamit....azóta nem válaszol mail-re, a megadott telefonon nem lehet elérni
Ha adok neki negatívot akkor ő is negatívot ad majd?
Ilyenkor mit lehet tenni?

Üdv:Laci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2012-02-16 13:55
Létrehozva: #5182


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 13:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(szabopeter87 @ 2012-02-16 11:08) *
Sziasztok!

Egy kis tanácsot szeretnék kérni tőletek. Vásároltak tőlem egy lejátszót...


Szia,

Ki ez a jóember?


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-02-16 11:26
Létrehozva: #5183


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 227
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(szabopeter87 @ 2012-02-16 11:08) *
Sziasztok!

Egy kis tanácsot szeretnék kérni tőletek. Vásároltak tőlem egy lejátszót amit szépen el is küldtem az utalás napján a megrendelőnek. Kb 1.5 hétig állt a postán mert nem dobott be elvileg a postás neki értesítőt. Mondtam neki, hogy kérdezze meg a postán mert biztosan ott van. Napokig csak vakarózott, hogy nincs ideje bemenni. Mikor bement akkor elhajtották szerinte mert név és cím alapján nem tudják megmondni jött e neki csomag. A posta visszaküldte hozzám és szerepel is a csomagon, hogy nem is kereste a csomagot a postán. A saját csomagomat átvettem a postán amiért nekem újra ki kellett fizetnem a küldési díjat. Ha nem fizetem ki megy Debrecenből vissza Pesti központba és onnan kellett volna lekönyörögnöm persze még magasabb díj megfizetése után. A kedves vevő szerint én vagyok a hibás mindenért. Felajánlottam neki, hogy visszautalom neki a vételárat amiből az újbóli csomag átvételt levonom. Mivel nem én szerencsétlenkedtem szerintem így korrekt. Nem célom megvezetni senkit, sőt. A vevő kedvesen megjegyezte, hogy várja a teljes vételárat. Egy tanácsot szeretnék kérni, véleményem szerint korrekt a hozzáállásom és nem volt még ilyen problémám.

Tisztelt szabopeter87!

Ha a csomag "a vevő nem kereste" jelzéssel érkezett vissza, akkor ez a vevő felelőssége.
Önnek nincs oka visszautalni a vételárat, a történtek nem adnak okot egyik félnek sem az adásvételtől történő elállásra.
Ellenkezőleg, ön kérheti a vevőtől a visszaszállítás díját és még egyszer a postaköltséget.
Ha a vevő átutalta ezt a két díjat, akkor majd újra fel tudja adni a terméket.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szabopeter87
hozzászólás 2012-02-16 11:08
Létrehozva: #5184


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 31
Regisztrált: 2010-07-27 16:30
Azonosító: 1 278 786



Sziasztok!

Egy kis tanácsot szeretnék kérni tőletek. Vásároltak tőlem egy lejátszót amit szépen el is küldtem az utalás napján a megrendelőnek. Kb 1.5 hétig állt a postán mert nem dobott be elvileg a postás neki értesítőt. Mondtam neki, hogy kérdezze meg a postán mert biztosan ott van. Napokig csak vakarózott, hogy nincs ideje bemenni. Mikor bement akkor elhajtották szerinte mert név és cím alapján nem tudják megmondni jött e neki csomag. A posta visszaküldte hozzám és szerepel is a csomagon, hogy nem is kereste a csomagot a postán. A saját csomagomat átvettem a postán amiért nekem újra ki kellett fizetnem a küldési díjat. Ha nem fizetem ki megy Debrecenből vissza Pesti központba és onnan kellett volna lekönyörögnöm persze még magasabb díj megfizetése után. A kedves vevő szerint én vagyok a hibás mindenért. Felajánlottam neki, hogy visszautalom neki a vételárat amiből az újbóli csomag átvételt levonom. Mivel nem én szerencsétlenkedtem szerintem így korrekt. Nem célom megvezetni senkit, sőt. A vevő kedvesen megjegyezte, hogy várja a teljes vételárat. Egy tanácsot szeretnék kérni, véleményem szerint korrekt a hozzáállásom és nem volt még ilyen problémám.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2012-02-16 08:04
Létrehozva: #5185





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 13:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(gerolka @ 2012-02-15 23:06) *
Továbbra is a licittörlést feszegetném.

Tételezzük fel, hogy licitál valaki elsőnek egy termékre levédett ajánlattal, beír egy viszonylag magas összeget, a következő licitálók kapnak egy üzenetet (nem tudom pontosan idézni), hogy már van ekkora licit, esetleg megpróbálják még egyszer de ismét ugyan az, ekkor többnyire (én legalább is) már nem licitálnak tovább. Aztán egy nappal a vége előtt licittörlést kér az illető, ezt az eladó elfogadja, ebben az esetben mi történik? Elvesznek az addigi licitek? Vagy az lesz a pillanatnyi nyertes aki addig a legtöbbet ajánlotta volna?

Értelemszerűen a következő licitáló veszi majd át a vezetést. Erről értesítőt is küldünk a számára, hogy ne érje váratlanul a helyzet.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gerolka
hozzászólás 2012-02-15 23:06
Létrehozva: #5186


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 39
Regisztrált: 2009-12-04 20:49
Azonosító: 871 035



Továbbra is a licittörlést feszegetném.

Tételezzük fel, hogy licitál valaki elsőnek egy termékre levédett ajánlattal, beír egy viszonylag magas összeget, a következő licitálók kapnak egy üzenetet (nem tudom pontosan idézni), hogy már van ekkora licit, esetleg megpróbálják még egyszer de ismét ugyan az, ekkor többnyire (én legalább is) már nem licitálnak tovább. Aztán egy nappal a vége előtt licittörlést kér az illető, ezt az eladó elfogadja, ebben az esetben mi történik? Elvesznek az addigi licitek? Vagy az lesz a pillanatnyi nyertes aki addig a legtöbbet ajánlotta volna?


Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-02-15 21:11
Létrehozva: #5187


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 069
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(VateraMod @ 2012-02-15 20:58) *
Tisztelt gerolka,

közös megegyezéssel nyilvánvalóan lehetséges az elállás. A megegyezés létrejön akkor, ha a licitáló kér és az eladó engedélyezi a törlést.

Így, van, és ezzel sok-sok felesleges idegeskedéstől, herce-hurcától megkímélheti magát mindkét fél, de leginkább az eladó. Viszont, ha technikailag megoldható, lehetne ennek egy időhatára, mármint, hogy a licit lezárulása előtt X órával már ne lehessen kérni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraMod
hozzászólás 2012-02-15 20:58
Létrehozva: #5188





Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 0
Regisztrált: 2011-10-16 13:40
Azonosító: 1 549 261



IDÉZET(gerolka @ 2012-02-15 18:15) *
...
Szóval az alábbiak szerint a licittörlési kérelemnek mint olyannak nem is szabadna létezni, ahogy látom sokan vissza is élnek vele! Miért van mégis ez a lehetőség?
...

Tisztelt gerolka,

közös megegyezéssel nyilvánvalóan lehetséges az elállás. A megegyezés létrejön akkor, ha a licitáló kér és az eladó engedélyezi a törlést.


--------------------

Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gerolka
hozzászólás 2012-02-15 18:15
Létrehozva: #5189


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 39
Regisztrált: 2009-12-04 20:49
Azonosító: 871 035



IDÉZET(Jutka46 @ 2012-02-14 20:39) *
Ha ilyen nehézségekbe ütközik a bosszúnegatív törlése, akkor nem lehet csodálkozni azon, hogy sokan vannak, akik elintézik a problémás felhasználókat egy semmitmondó semlegessel - elősegítve hogy a többi felhasználó is belefusson a problémába
Köszönöm hogy meghallgatott

Szívemből szolt, hasonló cipőben járunk jelenleg is vitát folytatok az Ügyfélszolgálat! Halkan megjegyzem baromira bosszant, hogy minden felvetésemre sablonszöveget kapok! mad.gif

Nem akarok senkit megszólítani , nem tudom kit kellene, válaszoljon aki tud!
Szóval az alábbiak szerint a licittörlési kérelemnek mint olyannak nem is szabadna létezni, ahogy látom sokan vissza is élnek vele! Miért van mégis ez a lehetőség?

"A Polgári Törvénykönyv a szerződés létrejöttéről szóló 211.§-ban rendelkezik a kérdésről. A törvény értelmében az a vevő, aki egy aukciós oldalon ajánlatot tesz, vagyis licitál, a licittől a későbbiekben nem állhat el. Az eladónak a vatera.hu oldalra feltett ajánlata szerződéskötési nyilatkozatnak minősül, vagyis ha a termékre licitáltak, az eladási szándéktól elállni már nem lehet. Az aukció lezárását követően a szerződéskötés automatikusan létrejön. Így a szerződésben foglaltakat mind a vevő, mind az eladó köteles teljesíteni. Az eladó köteles a felkínált terméket a kialakult áron a vevőnek eladni, a vevő pedig köteles a terméket ezen az áron megvenni."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jutka46
hozzászólás 2012-02-15 15:39
Létrehozva: #5190


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 77
Regisztrált: 2007-05-10 15:21
Azonosító: 9 457



thank_you.gif
IDÉZET(hytech @ 2012-02-15 06:36) *
Pedig tényleg nagyon egyszerű, segítek.
Nyomd meg a billentyűzeten a PRTSC gombot, nyisd meg a képszerkesztőt(photoshop), ott fájl--új--ok, majd szerkesztés és beillesztés. (így nem kell billentyűkombináció sem)

Aztán símán lemented a képet (fájl--mentés másként) és voálá készen is vagy.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2012-02-15 06:36
Létrehozva: #5191


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 13:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(Jutka46 @ 2012-02-14 22:28) *
Kedves VateraBenz! A hajam kitépem mindjárt! Kaptam levelet a kollégától, aminek a végén ez áll: Képernyőmentés készítése...


Pedig tényleg nagyon egyszerű, segítek.
Nyomd meg a billentyűzeten a PRTSC gombot, nyisd meg a képszerkesztőt(photoshop), ott fájl--új--ok, majd szerkesztés és beillesztés. (így nem kell billentyűkombináció sem)

Aztán símán lemented a képet (fájl--mentés másként) és voálá készen is vagy.

A hozzászólást -hytech- szerkesztette a következő időpontban: 2012-02-15 06:38


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jutka46
hozzászólás 2012-02-14 22:28
Létrehozva: #5192


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 77
Regisztrált: 2007-05-10 15:21
Azonosító: 9 457



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-02-14 21:43) *
Igazán nincs mit smile.gif Az előbb írt is a kolléga.

Kedves VateraBenz! A hajam kitépem mindjárt! Kaptam levelet a kollégától, aminek a végén ez áll: Képernyőmentés készítése:
1. A lementeni kívánt ablak előtérbe hozása.
2. A billentyűzeten a PrtSc (Print Screen) gomb megnyomása. Ez a képernyőt a vágólapra menti.
3. Valamilyen képszerkesztő program megnyitása. Ez lehet IrfanView vagy egyszerű windowsos Paint.
4. A CTRL+V billentyűk megnyomása vagy a beillesztés (paste).
5. Kép lementése. A formátumnál jpg formátum választása. A Paint alapbeállításként bmp-be ment, ami nem megfelelő!
Namármostan: ÉN egy 66 éves (ámde nagyon fiatalos) nő vagyok. A fentebb írt levél részlet ugyan magyarul van írva, csak az a baj hogy egyetlen szót sem értek belőle. Nagyon büszke vagyok magamra, hogy ennyi idősen megbirkózom az internet rejtelmeivel, de extra dolgokra nem vagyok képes.
Nem pontosan értettem, miért kell mégegyszer elküldenem azokat a leveleket, amiket már átküldtem a biztonságra (fejlécestül), és amik a kollega levele felett az előzményben olvashatók.
Én most nagyon szégyenlem magam, amiért ennyi kellemetlenséget okozok - megpróbálom ugyanezt a kollegának is megírni.
De most ott tartok: lehet hogy ez az egész kavargás a részemről nem éri meg a fáradságot
És mégegyszer: bocsánat a terjedelemért
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-02-14 21:43
Létrehozva: #5193


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 227
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Jutka46 @ 2012-02-14 21:39) *
Nagyon szépen köszönöm a választ, ez gyógyír a sebeimre ( még akkor is, ha ottmarad a bosszúnega) thank_you.gif

Igazán nincs mit smile.gif Az előbb írt is a kolléga.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jutka46
hozzászólás 2012-02-14 21:39
Létrehozva: #5194


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 77
Regisztrált: 2007-05-10 15:21
Azonosító: 9 457



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-02-14 21:20) *
Kedves Jutka46!

Nem szeretném sem befolyásolni, sem véleményezni az Ügyfélszolgálat döntését.
Átadtam a leírtakat egy maximálisan hozzáértő kollégának, még ma este áttekinti a történteket.

Nagyon szépen köszönöm a választ, ez gyógyír a sebeimre ( még akkor is, ha ottmarad a bosszúnega) thank_you.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-02-14 21:22
Létrehozva: #5195


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 069
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-02-14 21:20) *
Kedves Jutka46!

Nem szeretném sem befolyásolni, sem véleményezni az Ügyfélszolgálat döntését.
Átadtam a leírtakat egy maximálisan hozzáértő kollégának, még ma este áttekinti a történteket.

good2.gif Korrekt! thank_you.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-02-14 21:20
Létrehozva: #5196


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 227
Regisztrált: 2009-09-04 14:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(Jutka46 @ 2012-02-14 20:39) *
Megígérem, hogy utoljára írok ide ebben a témában.
Kedves VateraBenz! Arra várnék választ tisztelettel, hogy ha egy vásárló EGYÁLTALÁN nem hajlandó felvenni az eladóval (velem) a kapcsolatot, a leveleimre ( 3 db) nem válaszol, majd a kapott negatív értékelésre bosszúnegatívval, sértő hangnemben válaszol - akkor hogyan várja el az ügyfélszolgálat, hogy írásban bizonyítsam a vásárló elállását? Nagyon hálás lennék, ha rápillantana: 1533757196 termékszám, ariel33 felhasználó.
A küldött leveleimet a biztonságra is megküldtem, amiből egyértelműen kiderül, hogy NEM kommunikál. Egyáltalán nem.
Mindezt tetézi a sértő hangnemű értéklés - amit tudtommal a szabályzat is tilt.
Ha ilyen nehézségekbe ütközik a bosszúnegatív törlése, akkor nem lehet csodálkozni azon, hogy sokan vannak, akik elintézik a problémás felhasználókat egy semmitmondó semlegessel - elősegítve hogy a többi felhasználó is belefusson a problémába
Köszönöm hogy meghallgatott

Kedves Jutka46!

Nem szeretném sem befolyásolni, sem véleményezni az Ügyfélszolgálat döntését.
Átadtam a leírtakat egy maximálisan hozzáértő kollégának, még ma este áttekinti a történteket.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jutka46
hozzászólás 2012-02-14 21:15
Létrehozva: #5197


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 77
Regisztrált: 2007-05-10 15:21
Azonosító: 9 457



thank_you.gif
IDÉZET(svejku @ 2012-02-14 20:55) *
Igaza van Jutkának. (szerintem)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
svejku
hozzászólás 2012-02-14 20:55
Létrehozva: #5198


Lelkes virgonc
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 4 069
Regisztrált: 2008-05-27 21:37
Innen: Magyar
Azonosító: 156 696



IDÉZET(Jutka46 @ 2012-02-14 20:39) *
...
Ha ilyen nehézségekbe ütközik a bosszúnegatív törlése, akkor nem lehet csodálkozni azon, hogy sokan vannak, akik elintézik a problémás felhasználókat egy semmitmondó semlegessel - elősegítve hogy a többi felhasználó is belefusson a problémába
Köszönöm hogy meghallgatott

Igaza van Jutkának. (szerintem)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jutka46
hozzászólás 2012-02-14 20:39
Létrehozva: #5199


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 77
Regisztrált: 2007-05-10 15:21
Azonosító: 9 457



IDÉZET(98tomcsa @ 2012-02-14 15:47) *
Biztos, hogy nem kezdő. Én ezt az értékelést olvastam már valakinél korábban.

Megígérem, hogy utoljára írok ide ebben a témában.
Kedves VateraBenz! Arra várnék választ tisztelettel, hogy ha egy vásárló EGYÁLTALÁN nem hajlandó felvenni az eladóval (velem) a kapcsolatot, a leveleimre ( 3 db) nem válaszol, majd a kapott negatív értékelésre bosszúnegatívval, sértő hangnemben válaszol - akkor hogyan várja el az ügyfélszolgálat, hogy írásban bizonyítsam a vásárló elállását? Nagyon hálás lennék, ha rápillantana: 1533757196 termékszám, ariel33 felhasználó.
A küldött leveleimet a biztonságra is megküldtem, amiből egyértelműen kiderül, hogy NEM kommunikál. Egyáltalán nem.
Mindezt tetézi a sértő hangnemű értéklés - amit tudtommal a szabályzat is tilt.
Ha ilyen nehézségekbe ütközik a bosszúnegatív törlése, akkor nem lehet csodálkozni azon, hogy sokan vannak, akik elintézik a problémás felhasználókat egy semmitmondó semlegessel - elősegítve hogy a többi felhasználó is belefusson a problémába
Köszönöm hogy meghallgatott
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oldjawas
hozzászólás 2012-02-14 16:39
Létrehozva: #5200


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 35
Regisztrált: 2010-12-25 15:44
Azonosító: 1 416 942



IDÉZET(nyubocs @ 2012-02-14 16:33) *
Hát nem vagyok egy nagy negatívszóró, mert mindenkinek lehet problémája, de őt ajánlom szives figyelmetekbe, az értékelésemben minden benne van!

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2613068


Az is érdekes, akitől a négy pozitivot kapta. Az ő pozitivjai is szinte csak két-három embertől származnak. Gyanus nekem ez az egész.
Teszem is mindkettőt letiltásba. thank_you.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1338 Oldal V  « < 258 259 260 261 262 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (1 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-03-29 08:24