IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 259 260 261 262 263 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
zejopy
hozzászólás 2012-02-18 09:51
Létrehozva: #5201


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 352
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(megveszlek67 @ 2012-02-18 08:47) *
Jééééééé

Az előbb még aktiv volt........

smile.gif biggrin.gif

Csak most érkeztem. Nagyon jó volt, ahogy végigolvastam az egészet. laugh.gif


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
megveszlek67
hozzászólás 2012-02-18 09:47
Létrehozva: #5202


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2012-02-04 09:57
Azonosító: 1 627 134



Jééééééé

Az előbb még aktiv volt........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hathor14
hozzászólás 2012-02-18 09:45
Létrehozva: #5203


Queen of Heaven
****

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 1 330
Regisztrált: 2011-06-10 06:38
Innen: Budapest
Azonosító: 1 524 248



IDÉZET(York211 @ 2012-02-18 02:22) *
Ilyenkor mi a teendő?? Aki tud okosat mondani, az kérem írjon!!! dry.gif
Kezdek pipa lenni, 1 hét alatt a 3. átverésbe futok bele...

Megvártam Benz válaszát, ő írta az okosat.
Én azt tudnám neked javasolni, hogy próbáld meg emailekkel bombázni és ha nem válaszol,
telefonon megpróbálni elérni. Ha valóban feladta a levelet/csomagot, akkor adja meg a rag számot.
Hytech tanácsa más lesz, ha erre jár. smile.gif


--------------------
Ami egész, az nem tökéletes, hanem teljes.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
megveszlek67
hozzászólás 2012-02-18 09:45
Létrehozva: #5204


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 6
Regisztrált: 2012-02-04 09:57
Azonosító: 1 627 134



Kedves Vaterások!

A multkor majdnem átvertek, azóta még óvatosabb vagyok!
Szerintetek ez a felhasználó nem csalásra készül? :

http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=2268428

Majdnem minden aukciója mindenfélével
kiemelve és csak 1 napra tette fel őket!
Személyes átvétel sem lehetséges!

Köszönettel:NL

Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-02-18 09:17
Létrehozva: #5205


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 347
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(York211 @ 2012-02-18 02:22) *
...
Ilyenkor mi a teendő?? Aki tud okosat mondani, az kérem írjon!!! dry.gif
Kezdek pipa lenni, 1 hét alatt a 3. átverésbe futok bele...

Erre csak az eladó tudna válaszolni. Talán csak véletlenül indította újra.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2012-02-18 08:41
Létrehozva: #5206


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 91
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-02-17 22:00) *
Tisztelt zoc710!

De megkapjuk és nincs különbség a válaszidőkben. Azonos témában kérjük, ne indítson új ticketet.

Tisztelt Benz!
Mivel elég tapasztalatlan vagyok, kérem nézze el ha rákérdezek. Ezek szerint a tegnap írt leveleim beérkeztek az Ügyfél szolgálathoz, a csatolt levelezés is. Nem kell újra írnom. Meg kell várni amíg válaszolnak.
Válaszát előre is köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
York211
hozzászólás 2012-02-18 03:22
Létrehozva: #5207


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2011-11-25 20:59
Azonosító: 1 571 455



Újabb anomáliát tapasztaltam...

A felhasználó:
http://www.vatera.hu/user/rating/rating.php?id=1748409

Értékelései alapján még nem is lenne gond, de van egy bizonyos aukciója amit megnyertem:

http://szamitastechnika.vatera.hu/pc_jatek...1544950385.html

És kifizettem, jelezte, hogy feladta, ennek ellenére most bejelentkezek és mit látok a nyitólapon...:

http://szamitastechnika.vatera.hu/pc_jatek...6q%3Dfull%2Bcap

Én ezt múlt héten megnyertem, és ki is fizettem neki, állítólag postázta is de nem kaptam még meg...Erre látom, hogy az aukció újra indult 1Ft-ról!?
Most ilyenkor mivan?! (O_o)
Mivel elég egyedi "kollekció nem hiszem hogy 2 van neki belőle...viszont én már egyszer kifizettem és újraindult, de mondjuk azóta semmi hír róla!
Ilyenkor mi a teendő?? Aki tud okosat mondani, az kérem írjon!!! dry.gif
Kezdek pipa lenni, 1 hét alatt a 3. átverésbe futok bele...

A hozzászólást -York211- szerkesztette a következő időpontban: 2012-02-18 03:27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-02-17 23:00
Létrehozva: #5208


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 347
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zoc710 @ 2012-02-17 21:16) *
Az a gond, hogy az általuk küldött levél alatt a válasz -ra kattintva írok nem kapják meg, erre gyanakszom és nem tudom miért, hiszen a tárgynál megjelenik a nyilvántartási szám.

Tisztelt zoc710!

De megkapjuk és nincs különbség a válaszidőkben. Azonos témában kérjük, ne indítson új ticketet.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2012-02-17 22:36
Létrehozva: #5209


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 91
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(zejopy @ 2012-02-17 21:25) *
smile.gif Elküldted már a levelet a biztonsag-ra? Ezt tedd meg. Jó lenne, ha Benz itt lenne, mert meg tudná nézni, hogy beérkeznek-e a leveleid.
El kell mennem feltölteni, mert énekes koldus sem lesz így belőlem. Utána visszanézek, mire jutottál és talán Benz is befut.smile.gif

Köszönöm a sok segítséget, majd holnap ha itthon lesz az informatikus gyermekem megpróbáljuk, már fáradt vagyok és lehet csak rontanék a helyzeten, ha valamit rosszul csinálok.
Jó munkát! Még egyszer köszönök mindent!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-02-17 22:25
Létrehozva: #5210


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 352
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zoc710 @ 2012-02-17 21:16) *
Az a gond, hogy az általuk küldött levél alatt a válasz -ra kattintva írok nem kapják meg, erre gyanakszom és nem tudom miért, hiszen a tárgynál megjelenik a nyilvántartási szám.

smile.gif Elküldted már a levelet a biztonsag-ra? Ezt tedd meg. Jó lenne, ha Benz itt lenne, mert meg tudná nézni, hogy beérkeznek-e a leveleid.
El kell mennem feltölteni, mert énekes koldus sem lesz így belőlem. Utána visszanézek, mire jutottál és talán Benz is befut.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2012-02-17 22:30


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2012-02-17 22:16
Létrehozva: #5211


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 91
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(zejopy @ 2012-02-17 21:13) *
A teljes levelezést továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra (Benz szerint biztonsag@allegroup.hu smile.gif, de bármelyik jó). Kapsz vissza egy ticket számot. Utána a kapcsolatfelvételen keresztül a megfelelő menüpontot kiválasztva írd le pontosan a történteket, indulatok nélkül. Írd meg, hogy nem vehetted meg az árut, mert nem adta oda az illető, ebből adódik, hogy teljesen jogtalan az általa adott negatív, hiszen ő volt az, aki nem tett eleget a kötelezettségének. Írd meg nekik a visszakapott ticket számot.
Egyszer régen írtam egy postot azzal kapcsolatban, hogy én hogyan csinálom. Megpróbálom visszakeresni. smile.gif

Ez az. smile.gif Bár Benz szerint némiképpen túlzok, de szerinte alapvetően jó, amit leírtam, ezért merem ajánlani.smile.gif

Az a gond, hogy az általuk küldött levél alatt a válasz -ra kattintva írok nem kapják meg, erre gyanakszom és nem tudom miért, hiszen a tárgynál megjelenik a nyilvántartási szám.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-02-17 22:13
Létrehozva: #5212


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 352
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zoc710 @ 2012-02-17 20:55) *
Kedves zejopy!
Megkaptam a levelet az ügyfélszolgálattól, azt írják, csak azért nem törölnek minősítést, mert bosszúból küldték. Pereskedni nem fogok ezért ez egyértelmű.
Elküldtem az egész levelezést 19 körül, még nem jött válasz. Délután is ott rontottam el, hogy az általuk küldött levélre válaszoltam a gmailből. Másképp kellett volna válaszolnom? Írjak újra a segítségen keresztül? Tegnap is gyorsan válaszoltak, ha a Vaterán keresztül írtam, ha meg az általuk küldött levélre válaszoltam semmi.
Segítséged előre is köszönöm.

A teljes levelezést továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra (Benz szerint biztonsag@allegroup.hu smile.gif, de bármelyik jó). Kapsz vissza egy ticket számot. Utána a kapcsolatfelvételen keresztül a megfelelő menüpontot kiválasztva írd le pontosan a történteket, indulatok nélkül. Írd meg, hogy nem vehetted meg az árut, mert nem adta oda az illető, ebből adódik, hogy teljesen jogtalan az általa adott negatív, hiszen ő volt az, aki nem tett eleget a kötelezettségének. Írd meg nekik a visszakapott ticket számot.
Egyszer régen írtam egy postot azzal kapcsolatban, hogy én hogyan csinálom. Megpróbálom visszakeresni. smile.gif

Ez az. smile.gif Bár Benz szerint némiképpen túlzok, de szerinte alapvetően jó, amit leírtam, ezért merem ajánlani.smile.gif

IDÉZET(zejopy @ 2012-01-24 07:29) *
Szóval az a helyzet, hogy ahhoz, hogy nagy biztonsággal töröljék a negát, kell egy pár dolog. A saját tapasztalataim alapján a következőkre jöttem rá:
A vevővel folytatott levelezés:
1. Úgy kell adminisztrálni, mint egy paranoiás.
a.) Folyamatosan nagyon egyértelműen kell kifejteni a partner felé az elvárásokat.
b.) Szükség esetén többször le kell írni ugyanazt, esetenként teljesen kézenfekvő dolgokat.
2. A partnernek saját szavaival kell megfogalmaznia, hogy ő az, aki nem megfelelően jár el. (Nyilván ez csak jön létre, ha előrelátóan fogalmazzuk a kérdésfeltevő levelet.)
3. Nagyon udvariasnak, kedvesnek, de határozottnak kell lenni.
a.) Akkor is, ha a partner udvariatlan, agresszív, vagy nemtörődöm.
b.) Akkor is, ha tudjuk az elejétől fogva, hogy át akar verni.
4. Úgy kell kommunikálni, mintha sejtésünk sem lenne arról, hogy mire megy ki a játék.
5. Készségesnek, segítőkésznek kell maradni, bármi is történjék.

Ha bejött a nega, akkor ÜSZ-tal:
1. Első lépés, hogy velük is kedvesnek kell lenni. (A másik oldalon is ember ül, saját problémákkal, sok munkával.)
2. Tisztán kell megfogalmazni a problémát, indokokkal alátámasztani. (Lehetőleg a levelünkben legyen benne a "bosszúnegatív" kifejezés, nem baj, ha többször, ugyanis a Vatera nem szereti a bosszúnegát.)
3. Az első, második és harmadik sablonválasznál ne veszítsük el a türelmünket.
a.) Újra, többször kedvesen, lépésről lépésre magyarázzuk el, a probléma lényegét.
b.) Hangsúlyozzuk, hogy a Vaterának miért rossz, ha bennmarad a bosszúnega.
4. És ne adjuk fel, csak akkor, ha valóban kilátástalan a helyzet.

Nagyon fontos, az egész töröltetésnek az alapja az, hogy kívül helyezzük magunkat a problémánkon. Tehát a levelezést úgy kell bonyolítani, hogy egy teljesen ismeretlen embernek (aki majd az ÜSZ-os lesz egyébként) is egyértelmű és nyilvánvaló legyen a folyamat. Ez a legnehezebb, hiszen az ember érintett érzelmileg és anyagilag is. Ha ez nem valósult meg a partnerrel folytatott levelezésünkben, neki se álljunk a dolognak, mert teljesen érthető, ha ebben az esetben nem törölnek.


Hmmm.... az az apróság, miszerint nem törölnek bosszúnegát csak azért, mert bosszúból adták, számomra merőben új. Régi, nálam sokkal jobb eladók negatív értékeléseiben olvastam, hogy a bosszúnegáért akár inaktiválás is járhat, tehát nem javasolja visszaadni az általa jogosan adott negatív értékelést.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2012-02-17 22:17


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2012-02-17 21:55
Létrehozva: #5213


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 91
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(zejopy @ 2012-02-17 20:17) *
Köszönöm, ez nagyon jó.smile.gif Bár ritkán veszem igénybe. Múltkor viszont tök pozitív benyomásom volt. Hamar, jót, jól. Szóval, ha már a rosszért szólunk, akkor a jót is említsük meg.

Kedves zejopy!
Megkaptam a levelet az ügyfélszolgálattól, azt írják, csak azért nem törölnek minősítést, mert bosszúból küldték. Pereskedni nem fogok ezért ez egyértelmű.
Elküldtem az egész levelezést 19 körül, még nem jött válasz. Délután is ott rontottam el, hogy az általuk küldött levélre válaszoltam a gmailből. Másképp kellett volna válaszolnom? Írjak újra a segítségen keresztül? Tegnap is gyorsan válaszoltak, ha a Vaterán keresztül írtam, ha meg az általuk küldött levélre válaszoltam semmi.
Segítséged előre is köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-02-17 21:17
Létrehozva: #5214


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 352
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-02-17 20:00) *
Kedves zejopy!

Nem szűnt meg. Sőt, faragtunk a válaszidőkből smile.gif

Köszönöm, ez nagyon jó.smile.gif Bár ritkán veszem igénybe. Múltkor viszont tök pozitív benyomásom volt. Hamar, jót, jól. Szóval, ha már a rosszért szólunk, akkor a jót is említsük meg.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-02-17 21:00
Létrehozva: #5215


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 347
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2012-02-17 18:20) *
...
Kedves Benz! Én is azt a szöveget kapom, ami a 36 órára utal. Mondjuk, még sosem kellett várnom annyit. Megszűnt a 24 órás PEP kedvezmény?

Kedves zejopy!

Nem szűnt meg. Sőt, faragtunk a válaszidőkből smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-02-17 19:26
Létrehozva: #5216


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 352
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(retrolany_v @ 2012-02-17 18:22) *
Köszönöm a kielégítő választ!Új lévén nem vagyok tisztába még dolgokkal, de mostmár ezt tudom..

A Vaterát is kötik a szabályok. Önkényesen nem törölhet aukciót. Amint van valami a kezében, lép.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
retrolany_v
hozzászólás 2012-02-17 19:22
Létrehozva: #5217


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-02-17 17:49
Azonosító: 1 640 672



[quote name='zejopy' date='2012-02-17 18:20' post='1402120']
Maestro, Maestro! biggrin.gif
Tudtam, amikor megnéztem a profilt. Nekem nem jutnak eszembe földrajzi helyekről emberek, de ez kivételt képez. biggrin.gif
Ne haragudj, de az első kérdés törlése után rá kellett volna jönnöd, hogy ő nem akar erről kommunikálni. Azzal, hogy "folyamatosan" többször megkérdezed, már a zaklatás határát súrolod.
Két dolgot tehetsz:
1. Figyelmen kívül hagyod az aukciót.
2. Egyértelműen bizonyítod, hogy hamis a cucc, és törölteted a Vaterával az aukciót. Vigyázz, mert az, hogy "te látod", nem bizonyíték. Amíg ez az érved és semmi több, addig amit csak sárdobálás, amit csinálsz.
Bizonyíték lehet:
a.) Az eladó beismerése.
b.) A márka hivatalos képviselője által benyújtott törlési igény, az erre a célra létrehozott formanyomtatványon.

A hamisítás téma ezerszer lerágott csont már itt a fórumon.
(Hölgyek, Urak! Kihagytam valamit?)

Köszönöm a kielégítő választ!Új lévén nem vagyok tisztába még dolgokkal, de mostmár ezt tudom..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-02-17 19:20
Létrehozva: #5218


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 352
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(hytech @ 2012-02-17 17:30) *
Zejopy-hoz lenne egy kérdésem.

Vajon melyik megyéből való ez az eladó? (is) mosking.gif

Köszönöm.

Ennyi. biggrin.gif

Maestro, Maestro! biggrin.gif
Tudtam, amikor megnéztem a profilt. Nekem nem jutnak eszembe földrajzi helyekről emberek, de ez kivételt képez. biggrin.gif

IDÉZET(retrolany_v @ 2012-02-17 17:42) *
S még engem tesz tiltólistára, mert megmertem kérdezni h eredeti-e amit ő egyfolytában töröl.
Ilyen létezik a Vaterán? :S

Ne haragudj, de az első kérdés törlése után rá kellett volna jönnöd, hogy ő nem akar erről kommunikálni. Azzal, hogy "folyamatosan" többször megkérdezed, már a zaklatás határát súrolod.
Két dolgot tehetsz:
1. Figyelmen kívül hagyod az aukciót.
2. Egyértelműen bizonyítod, hogy hamis a cucc, és törölteted a Vaterával az aukciót. Vigyázz, mert az, hogy "te látod", nem bizonyíték. Amíg ez az érved és semmi több, addig amit csak sárdobálás, amit csinálsz.
Bizonyíték lehet:
a.) Az eladó beismerése.
b.) A márka hivatalos képviselője által benyújtott törlési igény, az erre a célra létrehozott formanyomtatványon.

A hamisítás téma ezerszer lerágott csont már itt a fórumon.
(Hölgyek, Urak! Kihagytam valamit?)

IDÉZET(zoc710 @ 2012-02-17 18:16) *
Írtam az ügyfélszolgálatnak, sajnos délután annyira kapkodtam, hogy a tegnapi levelükre válaszoltam. Most jött a levél, hogy rögzítették a panaszom és 36 óra munka napokon, akkor csak hétfőn kapok választ gondolom.

Van, hogy hamarabb lezajlik.smile.gif

Kedves Benz! Én is azt a szöveget kapom, ami a 36 órára utal. Mondjuk, még sosem kellett várnom annyit. Megszűnt a 24 órás PEP kedvezmény?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2012-02-17 19:16
Létrehozva: #5219


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 91
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(hytech @ 2012-02-17 17:30) *
Zejopy-hoz lenne egy kérdésem.

Vajon melyik megyéből való ez az eladó? (is) mosking.gif

Köszönöm.

Ennyi. biggrin.gif

Írtam az ügyfélszolgálatnak, sajnos délután annyira kapkodtam, hogy a tegnapi levelükre válaszoltam. Most jött a levél, hogy rögzítették a panaszom és 36 óra munka napokon, akkor csak hétfőn kapok választ gondolom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-02-17 18:58
Létrehozva: #5220


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 347
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(retrolany_v @ 2012-02-17 17:42) *
Ilyen létezik a Vaterán? :S

Ezek szerint létezik.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 259 260 261 262 263 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-07-30 02:04