IPB

Üdvözöllek a Fórumban!

> Fontos tudnivaló

A Vatera fórumai elsősorban azt a célt szolgálják, hogy a felhasználók megoszthassák egymással a Vatera szolgáltatásaival, az online aukciós adásvétellel és a rendszer használatával kapcsolatos tapasztalataikat. Konkrét kérdés esetén, amennyiben a vaterától vár választ, kérjük, kattintson ide és tegye fel kérdését ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük.

1341 Oldal V  « < 259 260 261 262 263 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Érdekes, Problémás Felhasználók
VateraBenz
hozzászólás 2012-02-17 23:00
Létrehozva: #5201


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 324
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zoc710 @ 2012-02-17 21:16) *
Az a gond, hogy az általuk küldött levél alatt a válasz -ra kattintva írok nem kapják meg, erre gyanakszom és nem tudom miért, hiszen a tárgynál megjelenik a nyilvántartási szám.

Tisztelt zoc710!

De megkapjuk és nincs különbség a válaszidőkben. Azonos témában kérjük, ne indítson új ticketet.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2012-02-17 22:36
Létrehozva: #5202


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 91
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(zejopy @ 2012-02-17 21:25) *
smile.gif Elküldted már a levelet a biztonsag-ra? Ezt tedd meg. Jó lenne, ha Benz itt lenne, mert meg tudná nézni, hogy beérkeznek-e a leveleid.
El kell mennem feltölteni, mert énekes koldus sem lesz így belőlem. Utána visszanézek, mire jutottál és talán Benz is befut.smile.gif

Köszönöm a sok segítséget, majd holnap ha itthon lesz az informatikus gyermekem megpróbáljuk, már fáradt vagyok és lehet csak rontanék a helyzeten, ha valamit rosszul csinálok.
Jó munkát! Még egyszer köszönök mindent!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-02-17 22:25
Létrehozva: #5203


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 301
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zoc710 @ 2012-02-17 21:16) *
Az a gond, hogy az általuk küldött levél alatt a válasz -ra kattintva írok nem kapják meg, erre gyanakszom és nem tudom miért, hiszen a tárgynál megjelenik a nyilvántartási szám.

smile.gif Elküldted már a levelet a biztonsag-ra? Ezt tedd meg. Jó lenne, ha Benz itt lenne, mert meg tudná nézni, hogy beérkeznek-e a leveleid.
El kell mennem feltölteni, mert énekes koldus sem lesz így belőlem. Utána visszanézek, mire jutottál és talán Benz is befut.smile.gif

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2012-02-17 22:30


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2012-02-17 22:16
Létrehozva: #5204


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 91
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(zejopy @ 2012-02-17 21:13) *
A teljes levelezést továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra (Benz szerint biztonsag@allegroup.hu smile.gif, de bármelyik jó). Kapsz vissza egy ticket számot. Utána a kapcsolatfelvételen keresztül a megfelelő menüpontot kiválasztva írd le pontosan a történteket, indulatok nélkül. Írd meg, hogy nem vehetted meg az árut, mert nem adta oda az illető, ebből adódik, hogy teljesen jogtalan az általa adott negatív, hiszen ő volt az, aki nem tett eleget a kötelezettségének. Írd meg nekik a visszakapott ticket számot.
Egyszer régen írtam egy postot azzal kapcsolatban, hogy én hogyan csinálom. Megpróbálom visszakeresni. smile.gif

Ez az. smile.gif Bár Benz szerint némiképpen túlzok, de szerinte alapvetően jó, amit leírtam, ezért merem ajánlani.smile.gif

Az a gond, hogy az általuk küldött levél alatt a válasz -ra kattintva írok nem kapják meg, erre gyanakszom és nem tudom miért, hiszen a tárgynál megjelenik a nyilvántartási szám.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-02-17 22:13
Létrehozva: #5205


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 301
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(zoc710 @ 2012-02-17 20:55) *
Kedves zejopy!
Megkaptam a levelet az ügyfélszolgálattól, azt írják, csak azért nem törölnek minősítést, mert bosszúból küldték. Pereskedni nem fogok ezért ez egyértelmű.
Elküldtem az egész levelezést 19 körül, még nem jött válasz. Délután is ott rontottam el, hogy az általuk küldött levélre válaszoltam a gmailből. Másképp kellett volna válaszolnom? Írjak újra a segítségen keresztül? Tegnap is gyorsan válaszoltak, ha a Vaterán keresztül írtam, ha meg az általuk küldött levélre válaszoltam semmi.
Segítséged előre is köszönöm.

A teljes levelezést továbbítsd a biztonsag@vatera.com-ra (Benz szerint biztonsag@allegroup.hu smile.gif, de bármelyik jó). Kapsz vissza egy ticket számot. Utána a kapcsolatfelvételen keresztül a megfelelő menüpontot kiválasztva írd le pontosan a történteket, indulatok nélkül. Írd meg, hogy nem vehetted meg az árut, mert nem adta oda az illető, ebből adódik, hogy teljesen jogtalan az általa adott negatív, hiszen ő volt az, aki nem tett eleget a kötelezettségének. Írd meg nekik a visszakapott ticket számot.
Egyszer régen írtam egy postot azzal kapcsolatban, hogy én hogyan csinálom. Megpróbálom visszakeresni. smile.gif

Ez az. smile.gif Bár Benz szerint némiképpen túlzok, de szerinte alapvetően jó, amit leírtam, ezért merem ajánlani.smile.gif

IDÉZET(zejopy @ 2012-01-24 07:29) *
Szóval az a helyzet, hogy ahhoz, hogy nagy biztonsággal töröljék a negát, kell egy pár dolog. A saját tapasztalataim alapján a következőkre jöttem rá:
A vevővel folytatott levelezés:
1. Úgy kell adminisztrálni, mint egy paranoiás.
a.) Folyamatosan nagyon egyértelműen kell kifejteni a partner felé az elvárásokat.
b.) Szükség esetén többször le kell írni ugyanazt, esetenként teljesen kézenfekvő dolgokat.
2. A partnernek saját szavaival kell megfogalmaznia, hogy ő az, aki nem megfelelően jár el. (Nyilván ez csak jön létre, ha előrelátóan fogalmazzuk a kérdésfeltevő levelet.)
3. Nagyon udvariasnak, kedvesnek, de határozottnak kell lenni.
a.) Akkor is, ha a partner udvariatlan, agresszív, vagy nemtörődöm.
b.) Akkor is, ha tudjuk az elejétől fogva, hogy át akar verni.
4. Úgy kell kommunikálni, mintha sejtésünk sem lenne arról, hogy mire megy ki a játék.
5. Készségesnek, segítőkésznek kell maradni, bármi is történjék.

Ha bejött a nega, akkor ÜSZ-tal:
1. Első lépés, hogy velük is kedvesnek kell lenni. (A másik oldalon is ember ül, saját problémákkal, sok munkával.)
2. Tisztán kell megfogalmazni a problémát, indokokkal alátámasztani. (Lehetőleg a levelünkben legyen benne a "bosszúnegatív" kifejezés, nem baj, ha többször, ugyanis a Vatera nem szereti a bosszúnegát.)
3. Az első, második és harmadik sablonválasznál ne veszítsük el a türelmünket.
a.) Újra, többször kedvesen, lépésről lépésre magyarázzuk el, a probléma lényegét.
b.) Hangsúlyozzuk, hogy a Vaterának miért rossz, ha bennmarad a bosszúnega.
4. És ne adjuk fel, csak akkor, ha valóban kilátástalan a helyzet.

Nagyon fontos, az egész töröltetésnek az alapja az, hogy kívül helyezzük magunkat a problémánkon. Tehát a levelezést úgy kell bonyolítani, hogy egy teljesen ismeretlen embernek (aki majd az ÜSZ-os lesz egyébként) is egyértelmű és nyilvánvaló legyen a folyamat. Ez a legnehezebb, hiszen az ember érintett érzelmileg és anyagilag is. Ha ez nem valósult meg a partnerrel folytatott levelezésünkben, neki se álljunk a dolognak, mert teljesen érthető, ha ebben az esetben nem törölnek.


Hmmm.... az az apróság, miszerint nem törölnek bosszúnegát csak azért, mert bosszúból adták, számomra merőben új. Régi, nálam sokkal jobb eladók negatív értékeléseiben olvastam, hogy a bosszúnegáért akár inaktiválás is járhat, tehát nem javasolja visszaadni az általa jogosan adott negatív értékelést.

A hozzászólást -zejopy- szerkesztette a következő időpontban: 2012-02-17 22:17


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2012-02-17 21:55
Létrehozva: #5206


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 91
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(zejopy @ 2012-02-17 20:17) *
Köszönöm, ez nagyon jó.smile.gif Bár ritkán veszem igénybe. Múltkor viszont tök pozitív benyomásom volt. Hamar, jót, jól. Szóval, ha már a rosszért szólunk, akkor a jót is említsük meg.

Kedves zejopy!
Megkaptam a levelet az ügyfélszolgálattól, azt írják, csak azért nem törölnek minősítést, mert bosszúból küldték. Pereskedni nem fogok ezért ez egyértelmű.
Elküldtem az egész levelezést 19 körül, még nem jött válasz. Délután is ott rontottam el, hogy az általuk küldött levélre válaszoltam a gmailből. Másképp kellett volna válaszolnom? Írjak újra a segítségen keresztül? Tegnap is gyorsan válaszoltak, ha a Vaterán keresztül írtam, ha meg az általuk küldött levélre válaszoltam semmi.
Segítséged előre is köszönöm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-02-17 21:17
Létrehozva: #5207


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 301
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-02-17 20:00) *
Kedves zejopy!

Nem szűnt meg. Sőt, faragtunk a válaszidőkből smile.gif

Köszönöm, ez nagyon jó.smile.gif Bár ritkán veszem igénybe. Múltkor viszont tök pozitív benyomásom volt. Hamar, jót, jól. Szóval, ha már a rosszért szólunk, akkor a jót is említsük meg.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-02-17 21:00
Létrehozva: #5208


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 324
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(zejopy @ 2012-02-17 18:20) *
...
Kedves Benz! Én is azt a szöveget kapom, ami a 36 órára utal. Mondjuk, még sosem kellett várnom annyit. Megszűnt a 24 órás PEP kedvezmény?

Kedves zejopy!

Nem szűnt meg. Sőt, faragtunk a válaszidőkből smile.gif


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-02-17 19:26
Létrehozva: #5209


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 301
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(retrolany_v @ 2012-02-17 18:22) *
Köszönöm a kielégítő választ!Új lévén nem vagyok tisztába még dolgokkal, de mostmár ezt tudom..

A Vaterát is kötik a szabályok. Önkényesen nem törölhet aukciót. Amint van valami a kezében, lép.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
retrolany_v
hozzászólás 2012-02-17 19:22
Létrehozva: #5210


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-02-17 17:49
Azonosító: 1 640 672



[quote name='zejopy' date='2012-02-17 18:20' post='1402120']
Maestro, Maestro! biggrin.gif
Tudtam, amikor megnéztem a profilt. Nekem nem jutnak eszembe földrajzi helyekről emberek, de ez kivételt képez. biggrin.gif
Ne haragudj, de az első kérdés törlése után rá kellett volna jönnöd, hogy ő nem akar erről kommunikálni. Azzal, hogy "folyamatosan" többször megkérdezed, már a zaklatás határát súrolod.
Két dolgot tehetsz:
1. Figyelmen kívül hagyod az aukciót.
2. Egyértelműen bizonyítod, hogy hamis a cucc, és törölteted a Vaterával az aukciót. Vigyázz, mert az, hogy "te látod", nem bizonyíték. Amíg ez az érved és semmi több, addig amit csak sárdobálás, amit csinálsz.
Bizonyíték lehet:
a.) Az eladó beismerése.
b.) A márka hivatalos képviselője által benyújtott törlési igény, az erre a célra létrehozott formanyomtatványon.

A hamisítás téma ezerszer lerágott csont már itt a fórumon.
(Hölgyek, Urak! Kihagytam valamit?)

Köszönöm a kielégítő választ!Új lévén nem vagyok tisztába még dolgokkal, de mostmár ezt tudom..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-02-17 19:20
Létrehozva: #5211


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 301
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(hytech @ 2012-02-17 17:30) *
Zejopy-hoz lenne egy kérdésem.

Vajon melyik megyéből való ez az eladó? (is) mosking.gif

Köszönöm.

Ennyi. biggrin.gif

Maestro, Maestro! biggrin.gif
Tudtam, amikor megnéztem a profilt. Nekem nem jutnak eszembe földrajzi helyekről emberek, de ez kivételt képez. biggrin.gif

IDÉZET(retrolany_v @ 2012-02-17 17:42) *
S még engem tesz tiltólistára, mert megmertem kérdezni h eredeti-e amit ő egyfolytában töröl.
Ilyen létezik a Vaterán? :S

Ne haragudj, de az első kérdés törlése után rá kellett volna jönnöd, hogy ő nem akar erről kommunikálni. Azzal, hogy "folyamatosan" többször megkérdezed, már a zaklatás határát súrolod.
Két dolgot tehetsz:
1. Figyelmen kívül hagyod az aukciót.
2. Egyértelműen bizonyítod, hogy hamis a cucc, és törölteted a Vaterával az aukciót. Vigyázz, mert az, hogy "te látod", nem bizonyíték. Amíg ez az érved és semmi több, addig amit csak sárdobálás, amit csinálsz.
Bizonyíték lehet:
a.) Az eladó beismerése.
b.) A márka hivatalos képviselője által benyújtott törlési igény, az erre a célra létrehozott formanyomtatványon.

A hamisítás téma ezerszer lerágott csont már itt a fórumon.
(Hölgyek, Urak! Kihagytam valamit?)

IDÉZET(zoc710 @ 2012-02-17 18:16) *
Írtam az ügyfélszolgálatnak, sajnos délután annyira kapkodtam, hogy a tegnapi levelükre válaszoltam. Most jött a levél, hogy rögzítették a panaszom és 36 óra munka napokon, akkor csak hétfőn kapok választ gondolom.

Van, hogy hamarabb lezajlik.smile.gif

Kedves Benz! Én is azt a szöveget kapom, ami a 36 órára utal. Mondjuk, még sosem kellett várnom annyit. Megszűnt a 24 órás PEP kedvezmény?


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2012-02-17 19:16
Létrehozva: #5212


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 91
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(hytech @ 2012-02-17 17:30) *
Zejopy-hoz lenne egy kérdésem.

Vajon melyik megyéből való ez az eladó? (is) mosking.gif

Köszönöm.

Ennyi. biggrin.gif

Írtam az ügyfélszolgálatnak, sajnos délután annyira kapkodtam, hogy a tegnapi levelükre válaszoltam. Most jött a levél, hogy rögzítették a panaszom és 36 óra munka napokon, akkor csak hétfőn kapok választ gondolom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VateraBenz
hozzászólás 2012-02-17 18:58
Létrehozva: #5213


Customer Service
*********

Csoport:
M O D E R Á T O R

Hozzászólások: 15 324
Regisztrált: 2009-09-04 15:11
Azonosító: 730 465



IDÉZET(retrolany_v @ 2012-02-17 17:42) *
Ilyen létezik a Vaterán? :S

Ezek szerint létezik.


--------------------
Üdvözlettel:
a Vatera csapata
www.vatera.hu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
retrolany_v
hozzászólás 2012-02-17 18:42
Létrehozva: #5214


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-02-17 17:49
Azonosító: 1 640 672



IDÉZET(retrolany_v @ 2012-02-17 17:14) *
Eredetinek hirdeti az ember a terméket s mikor kérdezek róla akkor kitörli a kérdésem.
Ez miért jó?Gyanítom eredetinek tünteni fel a terméket ami valójában ócska utánzat ráadásul 7-szeres áron!
Bosszantó!



S még engem tesz tiltólistára, mert megmertem kérdezni h eredeti-e amit ő egyfolytában töröl.
Ilyen létezik a Vaterán? :S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hytech
hozzászólás 2012-02-17 18:30
Létrehozva: #5215


Élő szövet a belső fémvázon
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 5 356
Regisztrált: 2007-03-01 14:14
Innen: Future
Azonosító: 66



IDÉZET(zejopy @ 2012-02-17 15:54) *
Olyan nincs, hogy a Vatera megfeledkezik valamiről, ezek automatikus dolgok. (Olvastam a negádat.)
A negatív törlését próbáld meg a Kapcsolatfelvételen keresztül kérni. A levelezést mellékeld. Ne már, hogy te maradj piros az ő hibájából.


Zejopy-hoz lenne egy kérdésem.

Vajon melyik megyéből való ez az eladó? (is) mosking.gif

Köszönöm.

Ennyi. biggrin.gif


--------------------
Szeretem amikor az okos hülyéskedik, de utálom mikor a hülye okoskodik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
retrolany_v
hozzászólás 2012-02-17 18:14
Létrehozva: #5216


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-02-17 17:49
Azonosító: 1 640 672



IDÉZET(zejopy @ 2012-02-17 17:04) *
Igen, létezik.



Eredetinek hirdeti az ember a terméket s mikor kérdezek róla akkor kitörli a kérdésem.
Ez miért jó?Gyanítom eredetinek tünteni fel a terméket ami valójában ócska utánzat ráadásul 7-szeres áron!
Bosszantó!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zejopy
hozzászólás 2012-02-17 18:04
Létrehozva: #5217


Vigyázz! Veszélyes Vitrioltulajdonos!
*********

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 29 301
Regisztrált: 2008-03-25 16:08
Innen: Szüfrazsettkiképző Főállomás :)
Azonosító: 128 349



IDÉZET(retrolany_v @ 2012-02-17 16:58) *
Olyan létezik, hogy kérdezek a termékről?És nemes egyszerűséggel kitörli az eladó a kérdésem??
Feltételezem, hogy mások ezt ne lássák...
dry.gif

Igen, létezik.


--------------------
"Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát."
(Ron Cristian)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
retrolany_v
hozzászólás 2012-02-17 17:58
Létrehozva: #5218


Új fórumozó


Csoport:
Ellenőrzött vásárló

Hozzászólások: 4
Regisztrált: 2012-02-17 17:49
Azonosító: 1 640 672



Olyan létezik, hogy kérdezek a termékről?És nemes egyszerűséggel kitörli az eladó a kérdésem??
Feltételezem, hogy mások ezt ne lássák...
dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
York211
hozzászólás 2012-02-17 17:22
Létrehozva: #5219


Újonc
*

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 22
Regisztrált: 2011-11-25 20:59
Azonosító: 1 571 455



IDÉZET(VateraMod @ 2012-02-17 14:52) *
Tisztelt zoc710,

ha a csak1forint felhasználó által leírtakra gondol: amennyiben a kizárás nem végleges, akkor az eladó aukciói fent maradhatnak a piactereken.
Ha fent maradnak, akkor nyilván licitálni is lehet rájuk és az aukció lejárta után a felek a szokott módon kötelesek lebonyolítani az adásvételt.
A Vatera nyilván nem tudja majd eldönteni, hogy ki mit küldött a másiknak.


Ez világos, nem is erről akarok infot hanem arról, h mit tehetek, hogy elkerüljem a kellemetlenségeket!?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoc710
hozzászólás 2012-02-17 17:22
Létrehozva: #5220


Lelkes újonc
**

Csoport:
Teljes jogú felhasználó

Hozzászólások: 91
Regisztrált: 2011-11-23 20:35
Azonosító: 1 569 983



IDÉZET(VateraBenz @ 2012-02-17 16:12) *
Ha világosan kiderül az eladó leveleiből, hogy nem kívánta átadni a termékeket a kialakult áron, akkor nem lesz akadálya a törlésnek.

Köszönöm szépen a sok segítséget, írok az ügyfélszolgálatnak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

1341 Oldal V  « < 259 260 261 262 263 > » 
Reply to this topicStart new topic
2 felhasználó olvassa jelenleg ezt a témát (2 vendég és 0 anonim felhasználó)
0 felhasználó:

 



Szöveges verzió A pontos idő: 2015-07-02 11:49